El. ME. Polacy długo męczyli się z Austrią, ale Krzysztof Piątek zrobił swoje!

Polacy długo męczyli się z Austrią, ale Krzysztof Piątek zrobił swoje! Wywozimy trzy punkty z trudnego terenu
Źródło zdjęcia: Marcin Kadziolka/Shutterstock

Reprezentacja Polski wygrała z Austrią 1:0 w pierwszym meczu eliminacji do mistrzostw Europy.

Tutaj możecie przeczytać pełną relację ze spotkania.

W pierwszej połowie nie zobaczyliśmy goli. Brakowało również klarownych sytuacji podbramkowych - najbliższy pokonania rywali w 27 minucie był Kamil Grosicki, ale jego strzał z dystansu Lindler wybił na rzut rożny.

W drugiej połowie obraz gry wiele się nie zmienił. Wciąż niewiele działo się pod jedną i drugą bramką. Biało-czerwoni przez wiele minut nie potrafili skonstruować groźnej akcji.

Ciekawiej zrobiło się dopiero w 65 minucie. Frankowski dośrodkował do Piątka, ten zgrał piłkę do Grosickiego, ale w ostatniej chwili wygarnął mu ją defensor rywali. Nasz skrzydłowy byłby w sytuacji sam na sam.

Chwilę później groźnie było pod naszą bramką. Arnautović uderzał z rzutu wolnego, a futbolówka minimalnie minęła słupek naszej bramki.

Biało-czerwoni w końcu znaleźli drogę do bramki przeciwnika. W 69 minucie prowadzenie dał nam Krzysztof Piątek.

W końcówce spotkania gospodarze mogli doprowadzić do remisu, ale fatalnie najpierw przestrzelił Janko, a potem Szczęsny kapitalnie wybronił strzał Alaby.

Dzięki bramce napastnika Milanu wygraliśmy na wyjeździe z Austrią 1:0.

Składy meczowe:

4-5-1
śr. wiek 26,4 lat
śr. wzrost 184,7 cm
śr. waga 81 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Ulmer
  • C. Stankovic
  • F. Kainz
  • K. Laimer
  • K. Onisiwo
  • M. Janko
  • P. Zulj
  • R. Strebinger
  • S. Ilsanker
  • S. Posch
  • S. Prödl
  • X. Schlager
{{player.first_name}} {{player.last_name}}
Narodowość {{player.nationality}}
Wiek {{player.age}} lat
Pozycja Bramkarz Napastnik Obrońca Pomocnik
Wzrost {{player.height}} cm
Noga Lewa Prawa Obunożny
1
H. Lindner
20
S. Lainer
3
A. Dragović
4
M. Hinteregger
11
M. Wöber
10
F. Grillitsch
14
J. Baumgartlinger
22
V. Lazaro
9
M. Sabitzer
8
D. Alaba
7
M. Arnautović
9
R. Lewandowski
7
A. Milik
20
P. Zieliński
14
M. Klich
10
G. Krychowiak
11
K. Grosicki
18
B. Bereszyński
5
J. Bednarek
15
K. Glik
19
T. Kędziora
1
W. Szczęsny
4-4-2
śr. wiek 27,6 lat
śr. wzrost 183,1 cm
śr. waga 77 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Jędrzejczyk
  • A. Reca
  • D. Kądzior
  • J. Błaszczykowski
  • J. Góralski
  • K. Linetty
  • K. Piątek
  • Ł. Fabiański
  • Ł. Skorupski
  • M. Pazdan
  • P. Frankowski
  • T. Cionek

Źródło: własne
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

180
22 mar 2019 | 22:06
Komentarz usunięty
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 mar 2019 | 11:47
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
męczyli męczyli ale koniec konców wymęczyli
22 mar 2019 | 11:05
Komentarz usunięty
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 mar 2019 | 09:50
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polacy wygrali mecz jakością piłkarską, nie był to jakiś wielki mecz, ale było widać przewagę umiejętności i z każdym rywalem będzie to widać. Trener Brzęczek miał nosa co do zmian i po raz kolejny wyszło jak ważną postacią w naszej kadrze jest Robert Lewandowski. Tak krytykowany, nielubiany a wczoraj dzielił i rządził na boisku. To jest wielka klasa, prawdziwy kapitan i przywódca. Wczoraj to jego zagranie do Piątka to był piłkarski majstersztyk. Doświadczenie na wysokim poziomie w Bayernie swoje zrobiło. Wszyscy zagrali ambitnie, mądrze taktycznie, kontrolowali ten mecz do końca. Ja czułem że oni prędzej czy później coś strzelą i strzelili. Niestety Piątek w sposób mistrzowski zawalił tą 200-setkę jaką miał, nie było to zachowanie piłkarza o którym opinie są takie że 100 mln lata po boisku i biją się o niego Barcelony, Reale.. biją w chorej wyobraźni pismaków oczywiście tak dodając. Zmarnował taką setę, gdyby Milik zmarnował to by mu się do tej pory dostało za to.. no ale święty Piątek jest nietykalny, on może pudłować.. Ale wracając do meczu, nic na szczęscie to nie zmieniło bo Austriacy byli słabsi i było to widać, słabsi piłkarsko. Byłem zdziwiony że buckmacherzy stawiają na nich, to miał być najmocniejszy rywal i wg niektórych opinii nawet faworyt grupy? Chyba buckmacherzy przesadzili. Austriakom dużo brakuje i 36 latkiem w ataku co nie strzelił gola od pół roku prawie w przeciętnym klubie nie da się postraszyć rywala. Ten cały Janko to 2 metry drewna, ten z West Hamu też robiony na wielką gwiazdę a do naszych napastników on startu nie ma. Nie rozumiałem takich obaw co do tego meczu, wygrali Polacy umiejętnościami piłkarskimi na boisku, mimo że nie zagrali jakiegoś porywającego meczu i tak ma być. Forma ma przyjść na Euro. Teraz Łotwa i tutaj śmiało mozna dać szansę zmiennikom bo drużyna tej klasy jest akurat dobrym testem dla zmienników. Chętnie bym zobaczył Recę i Błaszczykowskiego np, czy Linettego w pomocy. Czy nawet Żurkowskiego za Krychowiaka.
22 mar 2019 | 09:16
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W Austrii gracze z Bundesligi, w Polsce z Serie A. Tomuś hajto ciekawe co na to ,że Ci słabi Polacy grający w słabej Serie ograli mocarna Austrię z Bundesligi.
22 mar 2019 | 20:12
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na raka “ograli”
Tylek byl na wierzchu
22 mar 2019 | 09:13
(Edytowany)
Nie był to piękny mecz, ale brawo za wygraną i za walkę. Pierwsza połowa bardzo kiepska. Druga połowa, po wejściu Frankowskiego od razu się ożywiła. No i Piona musi grać w pierwszym składzie, Milik słabiutko, bardzo słabiutko. Cała obrona mi się podobała, ale Kędziora musi mniej panikować, piłe do ziemi, a nie wybijanie w niebo. Bereś, Glik bardzo dobry mecz, Bednarek też. Grosik jak dobrze grał. Lewa też bardzo pożyteczny. Klich też dobrze grał wg mnie. szczęsny za dużo roboty nie miał, ale swoje wybronił.
Austria okazała się słabym zespołem, Arnautović przereklamowany, nic takiego nie pokazał. Alaba też słabo.generalnie w drugiej połowie Austriacy grali piach.
Na Łotwę Piona, Franek od początku, zamiast Ziela i Krychy, bo druga połowa pokazała że w takim składzie Polska gra fajniejszą piłkę z przodu.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie był to piękny mecz, ale brawo za wygraną i za walkę. Pierwsza połowa bardzo kiepska. Druga połowa, po wejściu Frankowskiego od razu się ożywiła. No i Piona musi grać w pierwszym składzie, Milik słabiutko, bardzo słabiutko. Cała obrona mi się podobała, ale Kędziora musi mniej panikować, piłe do ziemi, a nie wybijanie w niebo. Bereś, Glik bardzo dobry mecz, Bednarek też. Grosik jak dobrze grał. Lewa też bardzo pożyteczny. Klich też dobrze grał wg mnie. szczęsny za dużo roboty nie miał, ale swoje wybronił.
Austria okazała się słabym zespołem, Arnautović przereklamowany, nic takiego nie pokazał. Alaba też słabo.generalnie w drugiej połowie Austriacy grali piach.
Na Łotwę Piona, Franek od początku, zamiast Ziela i Milika, bo druga połowa pokazała że w takim składzie Polska gra fajniejszą piłkę z przodu.
22 mar 2019 | 08:43
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda że nie przegrali, może to by ich czegoś nauczyło
22 mar 2019 | 08:56
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Glupie gadanie, jak widac wczesniejsze porazki Brzeczka nauczyly ich jak wygrac mecz o punkty, nie oczekuj zbyt wiele to bedziesz czerpal przyjemnosc z ogkadania naszej reprezentacji
22 mar 2019 | 10:04
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ach, jesteś tylko trollem, wybacz nie zauważyłem
22 mar 2019 | 07:33
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to limit farta wyczerpany w pierwszym meczu. Trzy punkty cieszą ale nie ulega wątpliwości, że drużyna z wyższej półki zrobiłaby z nas mielone.
22 mar 2019 | 06:37
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gratulację największe należą się formacji obronnej, a w szczególności Kędziorze, bez niego obrona by pękła i nie zdobylibyśmy gola - nie ma się co oszukiwać gola wywalczył Kędziora. Bardzo dobrze wyglądał też Zieliński i Grosik. Rajdy grosika bokami stworzyły jeszcze 2 bardzo dobre sytuacje, w tym jedną 100-procentową którą zmarnował Piątek. Ogólnie nie było tragedii. Nie ma się co oszukiwać , ale Austria to silna i solidna drużyna która potrafi grać w piłkę.
22 mar 2019 | 06:53
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się w 100% tylko dodałbym, że przeciętny występ Klicha i tragiczny Krychowiaka oraz Milika. Na duży plus też Szczęsny i Bednarek
22 mar 2019 | 07:12
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ty chyba nigdy tragicznego występu Krychowiaka nie widziałeś....tragiczny to by był, gdyby tracił głupio piłki i był nieskuteczny w defensywie, a on po prostu był niewidoczny, podobnie jak Klich, błędów nie popełniali
22 mar 2019 | 12:47
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przesadzileś troche, obrona wcale nei zagrała dobrego spotkania. Wiele sytuacji wybronił Szczęsny, Alaba kręcił Kędziorą, tutaj była największa dziura. W koncówke dojscie do sytuacji Janko to kryminał, takze raczej obrona zagrała przeciętnie. Pomoc - srodek słabo, boki dobrze. Napad w miare.
Wygrali, chyba niezasłuzenie, bo lepsi nie byli jesli chodzi o gre. Ale na szczescie udalo sie.
23 mar 2019 | 10:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na szczęście to można nie umrzeć na zawał :) Na szczęście to można się przez przypadek w sobotę nie zapić ;) No ale wiadomo, wygrywają inne drużyny, a nasza Polska reprezentacja to zawsze na szczęście wygrywa hehe

p.s. jakby obrona nie zagrała dobrego spotkania to wynik byłby jakoś 18 do zera dla tego Alaby , który na niby, według ciebie kręcił Kędziorą :)
25 mar 2019 | 09:51
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to ze piłkarze rywala marnują setki jak ta Janko, nie oznacza, że nasza obrona grała dobrze. Gdy obrona gra dobrze, nei dochodzi do sytuacji stuprocentowych, a takie Austria miała.

A co do wygrywania. Nawet nie chodzi o sam fakt wygrywania/przegrywania tylko prezentowanego stylu, a kadra go po prostu nie ma, to sa wszystko przypadkowe akcje, nie mające nic wspolnego z jakimś pomysłem, rozwiazaniami wypracowanymi na treningach czy zaleceniami trenera.
25 mar 2019 | 10:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Treningi? A ile oni mieli dni w tym roku tych treningów?? No dobra przesadziłem ile oni mieli godzin tych treningów :) w sumie to nawet możemy gadać o minutach.......

Oglądałem w tym roku mecze choćby Bayerny czy Barcelony czy Realu i tam też męczyli się niejednokrotnie ze słabszymi (teoretycznie) rywalami. A nie oszukujmy się, poza Lewym to nie mamy w drużynie jakoś graczy klasy światowej....

Ja też bym chciał, żeby nasza drużyna wychodziła , grała gładko, pięknie , miło i wygrywała wysoko. Niestety czasy gdy "mocniejsza" drużyna wygrywała wysoko już dawno minęły. Przykładem niech będzie choćby przegrana Chorwatów w ostatnim meczu... albo Belgia z Cyprem (czytaj piekarzami) tylko 2-0 , Szkoci męczyli się z amatorami z San Marino, Irlandia ledwo z Gibraltarem, a to zaledwie parę przykładów z tego weekendu......
22 mar 2019 | 06:28
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wystarczył jeden kontakt Pazdana z piłką żebyśmy prawie stracili gola w doliczonym czasie.
22 mar 2019 | 06:17
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wynik szczęśliwy. Drużyny siebie warte. Gra słaba i wiele do poprawy, zwłaszcza środek pola.
22 mar 2019 | 06:32
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Obejrzałem Chorwatów z Azerami, tam to dopiero słabo wyglądało... A chyba nie muszę nikomu przypominać kim są Chorwaci i co najlepiej lubią wypasać Azerowie ..
22 mar 2019 | 05:58
-22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szpakowski jak zwykle w formie cytuję brawo Robert to jest to co tygryski lubią najbardziej ehehehe
22 mar 2019 | 06:11
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego musisz sie chyba do lekarza foniatry wybrac, mecz komentowal Laskowski i to on to powiedzial
22 mar 2019 | 22:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego pomyliło ci się bo laski cały czas robisz w pracy ,także nie łącz pracy z oglądaniem meczu
22 mar 2019 | 02:37
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierwsza polowa nudy na pudy ...
Milik ktory jak zwykle nie istnieje w Reprezentacji schodzi I gra zaczyna nabierac tepa przez Frankowskiegi duzy pllus dla Niego jaki I Zielinskiego. Piatek pokazal ze nie jest przypadkiem tylko ten Grzesiek taki jakis niewydarzony Przydałby się ktoś z szerokim polem widzenia a nie jak dzik bez techniki .
22 mar 2019 | 02:06
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pierdole,ale wysyp eksperto-Januszy, komentarzy tyle jakby Polacy zdobyli wlasnie w tej chwili mistrzostwo Swiata, a to tylko slabiutka Austria.
22 mar 2019 | 06:00
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja jestem wlasnie takim eksperto-januszem i stwierdzam ze nasi slabo grali tyle ze udalo im sie strzelic jedna bramke. Tyle w temacie.
22 mar 2019 | 06:01
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja jestem wlasnie takim eksperto-januszem i stwierdzam ze nasi slabo grali tyle ze udalo im sie strzelic jedna bramke. Tyle w temacie.
22 mar 2019 | 01:50
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PO TYM MECZU WIADOMO 3 RZECZY
1: KRYCHOWIAK ZE SWOJĄ KORDYNACJĄ, SZYBKOŚCIĄ GRY I ELEKTRYCZNOŚCIĄ NADAJE SIĘ MAX DO KORONY KIELCE ( ZA NIEGO ŻURKOWSKI - TRZEBA DAĆ SZANSE MŁODEMU, JESTEM PEWIEN ŻE NIE BĘDZIE SŁABSZY OD PIĘKNISIA )
2. BERESZYŃSKI NA LEWEJ STRONIE TRACI TYLE JAKOŚCI I ARGUMENTÓW, ŻE JEST BARDZIEJ CIENKI OD WAWRZYNIAKA, BO NIE POTRAFI CHOCIAŻBY WYBIĆ DALEKO LEWĄ NOGĄ, NIE MÓWIĄC O DOŚRODKOWANIU
3. NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO, JAK PROBLEM Z GRĄ LEWEGO I PIĄTKA RAZEM NA BOISKU .
===
PODSUMOWUJĄC ŻURKOWSKI Z ZIELIŃSKIM ( + KLICHEM W WARIANCIE Z 1 NAPASTNIKIEM ) W ŚRODKU POLA. Z NORMALNYMI SKRZYDŁOWYMI ( GROSIK, FRANKOWSKI/KUBA/KĄDZIOR) I 2 NAPADZIORÓW LEWY Z PIĄTKIEM ( MILIK NA OSTATNIE 20 ZA KRZYCHA ). I W OBRONIE BEREŚ NA PRAWEJ OCZYWIŚCIE I NA LEWEJ RECA ( INNYCH LEWYCH OBROŃCÓW NA ŁOTWE NIE MAMY POWOŁANYCH )
22 mar 2019 | 01:10
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oglądam właśnie powtórkę meczu reprezentacji z Austrią. Ogólna ocena za tą połowę 3+ tak nisko za brak bramki. Co do zawodników, Lewandowski rył jak dzik, jest prawdziwym wodzem, umie przetrzymać piłkę skupia na sobie uwagę rywali, wygrywa bezpańskie górne piłki i kieruje ustawieniem kolegów. Drugi zawodnik, który zasługuje po pierwszej połowie na uznanie to Zielinski, jest to polski Iniesta bez dwóch zdań, przegląd pola, technika na najwyższym poziomie, walczy w odbiorze jakby się nie męczył, jego rola to jak pokazał lewa strona pomocy gdzie często schodzi do środka i ciekawie rozgrywa, mógłby tylko częściej robić sobie miejsce do strzału, trzecim zawodnikiem zasługującym na docenienie jest Grosicki jeździec bez głowy, prywatnie kolega Tomasza Truskawki Hajto. Zasuwał po prawym skrzydle choć miał kilka strat, wrzutki często nie dochodziły celu o pare metrów, ale na pewno jego rajdy miały wpływ na kondycję i morale zajechanego lewego obrońcy Austri. Mógłbym dodać jeszcze Bereszyńskiego Ale nie grał on na swojej nominalnej pozycji. Klich raczej pewny w swoich poczynaniach. Bednarek raz wślizgiem uratował Szczęsnego w bardzo groźnej sytuacji i także gra w pierwszej połowie pewnie jak na takiego świeżaka. Kędziora dużo biegał, starał się alr trochę widać ,że gra w innej parze kaloszy, nie rozumie się z kolegami. Glik trochę słabiej, obniżył loty jak cały jego klubowy zespół, lepiej niech nie zagrywa długich podań, bo mu to nie wychodzi. Niech rozgrywa po ziemi i wchodzi na stałe fragmenty w pole karne. Milika zobaczyłem w 40 minucie jak wycofał piłkę w stronę środkowej części boiska, do Krychowaiaka, z którym chyba we dwóch chowali się do tej pory w krzakach za bramką. Szczęsny jedna pewna interwencja, groźnego strzału Sablitzer'a. To by było na tyle. Liczę, że drugą połowę rozegrali nieco wyraźniej pokazując swoje pozytywne strony nasi kochani piłkarze. :)
22 mar 2019 | 23:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziękuję za plusy postaralem się. Ale na opis drugiej połowy brakło mi siły. Tak czy siak mecz oceniam na plus. Zgranie przyjdzie w czasie. Nie wiem czy czekamy na Rybusa czy uczymy się grać tak jak z Austrią. Mi3ncy też grali dwoma prawymi obrońcami na obu stronach i chyba wtedy zdobyli mistrzostwo. Albo może się mylę ale chyba tak grali jakiś czas hehe pozdro
Jezus czuwa :)
22 mar 2019 | 00:56
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aby do piatku.
22 mar 2019 | 14:23
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
chyba miało być: aby do Piątka :)
22 mar 2019 | 00:24
+56
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam wrażenie że brzęczek robił wszystko żeby ten mecz spierdolić i mu nie wyszło XD Nie widać było żadnych schematów w naszej grze, wszystkie akcje które stworzyliśmy wywodziły sie z finezji naszych naprawde zajebistych piłkarzy. Zmiana Milika na Frankowskiego dzisiaj to była jedyna autorska decyzja brzęczka która miała sens z powodu ustawienia. zmiana piątka wymuszona, powinien wejść za klicha który dzisiaj miał multum strat i opóźniał akcje, a zielu wtedy się cofnąć i rozgrywać z głębi pola. Jeśli chodzi o ostatnią zmianę to była powtórka z jędrzejczykiem z włochami XD wpuszcza typa do tyłu zamiast nawet tego kubę żeby piłe z przodu przetrzymał, gość robi tragiczną stratę i mamy ogień pod bramką... Jak by nie wiedział że w dzisiejszej piłce obrona wyniku 1-0 za wszelką cenę to gwóźdź do trumny ... Z tym trenerem marnujemy najlepsze pokolenie piłkarzy od repry piechniczka.
Lewy, Zielu,Piątek,Frankowski,Bereszyński,Bednarek,Grosik, Szczęsny zagrali świetnie, i widać było że jedyne co im przeszkadza to taktyczny nieład brzęczka. Kędziora w 2 połowie dobrze, w 1 wszystkie wrzutki niecelne, dużo strat, ale no powiedzmy że sie musiał rozegrać. Jak w ten sposób Brzęczek podejdzie do łotwy to możemy bardzo szybko stracić te "bonusowe" punkty które właśnie zdobyliśmy. Szkoda mi naszych piłkarzy, mogliśmy dziś mieć na ławce Prandellego ( finał ME 2012 z włochami) i naprawdę walczyć na następnym euro o wysokie cele, a wyjdzie jak zawsze ... awans wywalczymy samą formą zawodników, ale na turnieju bez porządnego przygotowania taktycznego obskoczymy wpierdol...
22 mar 2019 | 01:52
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak tak najeżdżasz na Brzęczka. Schodzi kontuzjowany, najlepszy w tym momencie Zieliński, Co myśli wielu. Kogoś na jego miejsce. Linetty. Albo kogoś defensywnego. A co robi selekcjoner? Gra va bank. Wpuszcza Piątka.
Dokopywanie po porażce to norma, ale ty to przebijasz. Dokopujesz po zwycięstwie.
22 mar 2019 | 05:59
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oko laika jak zwykle widzina boisku tylko pilke. Brzeczek ustawil dzisiaj druzyne przede wszystkim defensywnie, a to jest i od wielu lt byla nasza najsilniejsza bron, dzieki dobrej defensywie weszlismy do 1/4 Euro 2016. Ofensywa w pierwszej polowie kometnie kulala i tutaj Brzeczek sie nie popisal, ale nie mow ze druzyna grala bez planu bo plan byl i zostal bardzo dobrze zrealizowany. Jesli uwazasz, ze utrzymywanie sie przy pilce i rozgrywanie akcji wg konkretnych schematow jest takie istotne to powiedz to Bayernowi i PSG.
22 mar 2019 | 11:44
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wybacz ale Grając na 0-0 z austrią nie możemy na nic liczyć na dużym turnieju. Napisałem przecież że awans będzie tak czy siak, nawet jak by hajto nas trenował to byśmy z tej grupy awansowali... Ja w tym meczu szczerze mówiąc nie widziałem dobrej defensywy jeśli chodzi o ustawienie przez brzęczka. każdy z osobna z formacji obronnej grał dobry mecz z powodu dobrej formy a nie wskazówek selekcjonera... totalnie przegraliśmy środek pola, gdzie w dzisiejszej piłce ma miejsce prawdziwa obrona taktyczna, bo to minimalizuje ryzyko utraty bramki. Dziś nie broni się już głęboko, a jeśli tak wygląda obraz meczu to świadczy o kiepskim przygotowaniu do tego meczu twojej drużyny, i widać to zarówno w piłce reprezentacyjnej, jak i klubowej. trenerzy którzy bazowali na głębokiej defensywie dziś obskakują wpierdol na każdym froncie i tracą posady. Myśle że Brzęczek jest w tym momencie nowotworem tej reprezentacji, i im szybciej go usuną tym większe szanse na to że coś z tej reprezentacji urośnie, inaczej stracimy to naprawde świetne pokolenie piłkarzy.
22 mar 2019 | 00:21
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piątek jest w czwartek
22 mar 2019 | 01:17
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz już w piątek
22 mar 2019 | 00:02
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grosik wygrał nam eliminacje.
21 mar 2019 | 23:52
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy na 10. 11 Asyst w Bayernie w tym sezonie
21 mar 2019 | 23:47
(Edytowany)
Jak już mówiłem, eliminacje to pic na wodę. Moim zdaniem już awansowaliśmy bo w tej grupie nie ma przeciwników tak jak i w poprzedniej. Oby tylko nie zrobić z Brzęczka za jakiś czas wielkiego trenera, tak jak z Nawałnica póki tego nie udowodni, bo Nawałka nie udowodnił. Wracając do meczu zagraliśmy przeciętnie, a Austria słabo. Ten mecz pokazał jednak, że naprawdę bez cienia strachu dajmy sobie jednak już spokój z chłopakami z Napoli. Jeden grał coś w kadrze 2,5 roku temu, drugi nigdy w kadrze nic nie zagrał wybitnego. Po co to ciągnąć. Piątek wszedł za Milika, który nie zrobił nic przez godzinę i w kilka minut zagrał 4 fajne akcje, w tym sam miał 2 setki, gra od razu ruszyła. Dlatego grajmy Piątkiem, grajmy Frankowskim ( wiem że ta zmiana mu nie wyszła, ale chęci miał dobre, był aktywny, dobrze myślał i zagrał niezłe ostatnie mecze w tamtym roku. Na pewno zamieniając nim kogoś z Napoli nic nie ryzykujemy), dajmy w towarzyskich meczach czy z jakąś Macedonią szansę Żurkowskiemu, bierzmy na zgrupowania i ogrywajmy z taką Łotwą Walukiewicza (po co taki mecz Glikowi czy Bednarkowi? A po Euro Walukiewicza może serio być kandydatem na dolarowego dla Bednarka). Nie piszę, że wszystkich na raz ale dajmy takim ludziom pograć. Niech się przyzwyczajają. Więcej odwagi. Naprawdę nie ma ryzyka a mogą być efekty. A skład z drugiej połowy nawet w miarę mi się podoba, jeśli chodzi o podstawę na następny mecz w eliminacjach.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak już mówiłem, eliminacje to pic na wodę. Moim zdaniem już awansowaliśmy bo w tej grupie nie ma przeciwników tak jak i w poprzedniej. Oby tylko nie zrobić z Brzęczka za jakiś czas wielkiego trenera, tak jak z Nawałki póki tego nie udowodni, bo Nawałka nie udowodnił. Wracając do meczu zagraliśmy przeciętnie, a Austria słabo. Ten mecz pokazał jednak, że naprawdę bez cienia strachu dajmy sobie jednak już spokój z chłopakami z Napoli. Jeden grał coś w kadrze 2,5 roku temu, drugi nigdy w kadrze nic nie zagrał wybitnego. Po co to ciągnąć. Piątek wszedł za Milika, który nie zrobił nic przez godzinę i w kilka minut zagrał 4 fajne akcje, w tym sam miał 2 setki, gra od razu ruszyła. Dlatego grajmy Piątkiem, grajmy Frankowskim ( wiem że ta zmiana mu nie wyszła, ale chęci miał dobre, był aktywny, dobrze myślał i zagrał niezłe ostatnie mecze w tamtym roku. Na pewno zamieniając nim kogoś z Napoli nic nie ryzykujemy), dajmy w towarzyskich meczach czy z jakąś Macedonią szansę Żurkowskiemu, bierzmy na zgrupowania i ogrywajmy z taką Łotwą Walukiewicza (po co taki mecz Glikowi czy Bednarkowi? A po Euro Walukiewicza może serio być kandydatem na dolarowego dla Bednarka). Nie piszę, że wszystkich na raz ale dajmy takim ludziom pograć. Niech się przyzwyczajają. Więcej odwagi. Naprawdę nie ma ryzyka a mogą być efekty. A skład z drugiej połowy nawet w miarę mi się podoba, jeśli chodzi o podstawę na następny mecz w eliminacjach.
22 mar 2019 | 00:19
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla mnie 5 koło u wozu to Krychowiak!!! in out!!!
22 mar 2019 | 20:52
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A no tak zapomniałem o nim i zgadzam się z tobą.
22 mar 2019 | 06:31
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jezeli po tym meczu chcesz pozbyc sie zielinskiego to jestes trenerskim betonem wiekszym niz ktokolwiek inny
22 mar 2019 | 21:02
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja myślałem, że Zieliński to człowiek odpowiadający w kadrze za kreację, ale po twoim wpisie okazuje się że chyba się mylę albo inny mecz oglądałem. Jeśli to tylko kwestia wzroku to oświeć mnie proszę co takiego wykreował? Jaka to była akcja, kto miał sytuację, cokolwiek? W kilka minut po jego zejściu mamy 3 sytuację i takie są fakty. Zielińskiego to ja chcę się już od 3 lat pozbyć, bo w każdym meczu udowadnia, że nic nie daje. W kadrze w najlepszym razie gra tak sobie, a częściej słabo lub bardzo słabo. On nigdy się w kadrze nie obudzi i nie ma co się oszukiwać.
21 mar 2019 | 23:44
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale byłem blisko.Wczoraj obstawiłem Kazachstan -Szkocja 4:0😅trochę bym zgarnął kapusty,a tak hmmm
21 mar 2019 | 23:35
+49
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzeba przyznać, że Nawalka przy brzeczku to był ultraofensywny trener..
21 mar 2019 | 23:34
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie rozumiem dlaczego trener wpuszcza takiego Frankowskiego. Słaby, wolny, niedokładny i przestraszony. Rozjeżdżali nas tą lewą flanką od momentu gdy wszedł. Dobrze że Kędziora wymiatałw defensywie. Myśle, że lepiej jednak było postawić na doświadczonego Blaszczykowskiego, szczególnie w takim meczu walki.
21 mar 2019 | 23:31
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie liczac mistrzostw swiata Polska osiaga lepsze wyniki na wyjazdach.
21 mar 2019 | 23:26
(Edytowany)
Mecz był wyrównany z lekką przewagą dla Polski szczególnie w drugiej połowie bo staraliśmy się dograc piłkę po ziemi do napastników. W pierwszej połowie zbyt często boczni pomocnicy próbowali wrzutek do lewego. Myślę że od tego meczu powinniśmy grać z Lewandowskim przed Piątkiem z ataku ponieważ lewy ma świetny przegląd pola do tego wygrywa pojedynki z obrońcami i gra kombinacyjnie. Może sam zakończyć akcje golem lub szukać Piątka który bardzo mi imponuje tym że walczy o każdą piłkę w ataku aby tylko strzelić bramkę. Potrafi się dobrze ustawić nigdy nie odpuszcza zagranej piłki w pole karne. Do tego widać że jest szybszy niż lewy i bardziej konsekwentny pod bramką. Odrazu wali bombę w bramkę dokładnie tak jak powinienem to robić środkowy napastnik. Bez kombinacji i zawodów albo symulacji żeby dostać karnego tylko skuteczne wykończenie akcji golem
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mecz był wyrównany z lekką przewagą dla Polski szczególnie w drugiej połowie bo staraliśmy się dograc piłkę po ziemi do napastników. W pierwszej połowie zbyt często boczni pomocnicy próbowali wrzutek do lewego. Myślę że od tego meczu powinniśmy grać z Lewandowskim przed Piątkiem z ataku ponieważ lewy ma świetny przegląd pola do tego wygrywa pojedynki z obrońcami i gra kombinacyjnie. Może sam zakończyć akcje golem lub szukać Piątka który bardzo mi imponuje tym że walczy o każdą piłkę w ataku aby tylko strzelić bramkę. Potrafi się dobrze ustawić nigdy nie odpuszcza zagranej piłki w pole karne. Do tego widać że jest szybszy niż lewy i bardziej konsekwentny pod bramką. Odrazu wali bombę w bramkę dokładnie tak jak powinienem to robić środkowy napastnik. Bez kombinacji i zawodów albo symulacji żeby dostać karnego tylko skuteczne wykończenie akcji golem
21 mar 2019 | 23:49
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zgadzam się z tobą .Lewy i Piątek to jest to
21 mar 2019 | 23:19
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dużo cierpiena , choć wynik fantastyczny, brawo Polacy! ! !
21 mar 2019 | 23:19
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kocham Piątek.
21 mar 2019 | 23:18
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest zwycięstwo jest dobrze. Ale są i mankamenty. Dużo pracy maja do zrobienia ale dzisiaj jakoś to juz wyglądało. Lewy i Piątek obowiązkowo w pierwszym składzie. Obaj cofali się kiedy trzeba wymiennie jeden do przodu drugi do tyłu. Obajj grozni co sialo chaos. Zieliński wreszcie ustawiony dobrze to i zagrał dobrze. Sporo plusów ale i sporo szczęścia. Jakby był var to Austria miała by karnego.... Także ten.....
21 mar 2019 | 23:14
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PIO PIO PIO :)
21 mar 2019 | 23:13
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak grać, żeby wygrać:
Krok 1. Nie zawahać się użyć.
Krok 2. Wyjąć z kabury.
Krok 3. Odbezpieczyć.
(Nie trzeba pociągać za spust - to automat:)
21 mar 2019 | 23:11
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piątek i wszystko w temacie. Teraz mecz z Łotwą. 6 punktów będzie na pewno.
21 mar 2019 | 23:20
-34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co takiego zrobił zajebistego piątek? z metra do pustej bramki strzelił główką jak mu bramkarz podał piłkę? I zmarnował setkę sam na sam.. ot wielki gracz :D
21 mar 2019 | 23:26
-24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zipi11 popieram
21 mar 2019 | 23:48
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie popieram. Oglądałem na polsacie analizę konkretnych podań Piątka po wejściu na boisko. NIE Nie chodzi tylko o bramkę POZAMIATANE ;-)
22 mar 2019 | 00:54
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeanalizuj sobie zagrania Lewego. Dzbany dalej swoje.
22 mar 2019 | 11:12
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem o co Ci chodzi. Jedni dzisiaj Lewego krytykują a inni się zachwycają.
Tak czy siak te dwie dziewiątki potrafią grać RAZEM. A nawet Lewy nie miał nic przeciwko graniu na 10. Sprawdziło się to co pisałem wcześniej. Lewy może rozgrywać o czym świadczy 11 asyst w tym sezonie w bundeslidze. AMEN :-)
22 mar 2019 | 00:47
(Edytowany)
Wez swoje lekki.
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zmień Dilera Zipi i Zip it!!! :)
21 mar 2019 | 23:04
(Edytowany)
Milik....zrub coś dla piłki, i odejdź...
-59
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Milik....zrub coś dla piłki, i odejdź...
21 mar 2019 | 23:09
+68
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ty ZRÓB coś dla przyszłości narodu Polskiego i sięgnij po słownik...
22 mar 2019 | 00:28
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty lepiej odejdź
21 mar 2019 | 23:04
(Edytowany)
Wygraliśmy dzięki Piątkowi alenke przegraliśmy dzięki Szczęsnemu...
+79
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wygraliśmy dzięki Piątkowi ale nie przegraliśmy dzięki Szczęsnemu...
21 mar 2019 | 23:13
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I Kędziorze. Ogólnie cały blok obronny plus bramkarz na wielki plus
21 mar 2019 | 23:03
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mecz wyrównany ogólnie nie graliśmy jakoś wybitnie ale też nieźle lewy bardzo dobry mecz chodź nie strzelił gola milik słabiutko zieliński też dobry mecz piątek był groźny grosickiego trzeba też pochwalić frankowski dużo strat krychowiak dobrze grał w defensywie I ofensywie glik nieźle bednarek bardzo dobry mecz bereszyński też dobrze kędziora super szczęsny klasa.
21 mar 2019 | 23:00
(Edytowany)
Man Of The Match :LEWANDOWSKIIIIIII !!!.Super Snajper :PIĄTEK !!!PS.jeżeli ktoś mówi,że Lewy to drewno nic nie warte buahahaha.Nie ma lepszego polskiego piłkarza i chyba nigdy nie było i myślę ,że długo jeszcze nie będzie !!!techniką użytkową i nie tylko przewyższa wszystkich polskich piłkarzy!!!
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Man Of The Match :LEWANDOWSKIIIIIII !!!.Super Snajper :PIĄTEK !!!PS.jeżeli ktoś mówi,że Lewy to drewno nic nie warte buahahaha.Nie ma lepszego polskiego piłkarza i chyba nigdy nie było i myślę ,że długo jeszcze nie będzie !!!techniką użytkową i nie tylko przewyższa wszystkich polskich piłkarzy!!!
Obstawiam Polska-Łotwa przynajmniej 6:0
21 mar 2019 | 23:10
-38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piątek przez 30 min. pokazał więcej niż Lewy przez cały mecz! Takie są fakty.
Piątek strzelał, walczył, podawał, wygrywał główki, był pierwszym obrońcą. Zaangażowanie, serce i walka po stronie Piątunia.
Nie gloryfikuj Lewego!
Man of the match: Pio Pio Pio Piątek!
21 mar 2019 | 23:17
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co brałeś? Strzelił gola ,ale Lewy 2czy 3 levele jeszcze go wyprzedza.A "Fakt"jak wyżej napisałeś to taki brukowiec!
21 mar 2019 | 23:29
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juz go nie wyprzedza. Gdyby nie Piatek skonczyloby sie remisem. Piatek man of the match.
21 mar 2019 | 23:40
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Miej trochę godnosci i nie pitol głupot.
2 czy 3 levele? Buahahahahahaha!
Przestań grać w gry, oglądaj mecze. Wróć do rzeczywistości.
Też chwalę Lewego, ale nie jestem Lewyboyem jak Ty. Klapki na oczy i do przodu to chyba twoje motto!
Trochę szacunku dla innych.
21 mar 2019 | 23:54