zondacrypto sponsorem Reprezentacji Polski na MŚ i ME 2025 w kolarstwie szosowym

Zarząd Polskiego Związku Kolarskiego z radością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą zondacrypto, jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się giełd kryptowalut w Europie. Nowy partner został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski na Mistrzostwach Świata i Europy w kolarstwie szosowym.
- Cieszymy się, że zondacrypto zostało partnerem reprezentacji Polski. Wspólnie chcemy budować sukcesy sportowe naszych zawodniczek i zawodników oraz inspirować kolejne pokolenia do uprawiania kolarstwa – podkreślił Marek Leśniewski - prezes Polskiego Związku Kolarskiego.
zondacrypto od lat angażuje się w międzynarodowy sport. Firma wspiera Katarzynę Niewiadomą, jedną z najlepszych zawodniczek globu, oraz czołową kobiecą drużynę World Touru. Jest także sponsorem prestiżowych imprez, takich jak Giro d’Italia i Tour de Pologne, budując silne powiązania między nowoczesnymi technologiami a tradycyjnymi dyscyplinami sportu.
- Kolarstwo to sport wymagający ogromnej determinacji, pasji i konsekwencji. Wierzę, że dzięki współpracy z zondacrypto będziemy mogli wspólnie promować profesjonalizm, nowoczesność i zdrowy styl życia. To partnerstwo jest dowodem, że kolarstwo przyciąga nie tylko tradycyjnych sponsorów sportowych, ale także liderów nowych technologii, którzy dostrzegają w nim ogromny potencjał rozwojowy. zondacrypto daje nam stabilne wsparcie i nową energię, by jeszcze mocniej promować biało-czerwone barwy – dodał Marek Leśniewski - prezes Polskiego Związku Kolarskiego.
Zawarta umowa to także szansa na promocję kolarstwa szosowego w Polsce. Dzięki ekspozycji w mediach i zaangażowaniu partnera, jakim jest firma zondacrypto, reprezentacja zyska dodatkowe możliwości promocji zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej.
- To dla mnie ogromna duma, że logotyp zondacrypto pojawi się obok polskiego orła. Zbyt często w Polsce koncentrujemy się wyłącznie na piłce nożnej, a przecież w innych dyscyplinach nasi sportowcy z sercem i poświęceniem walczą o medale dla kraju. Cieszę się, że jako zondacrypto będziemy częścią tej historii i będziemy wspierać mistrzynie i mistrzów, którzy z pasją walczą o medale dla Polski na arenie międzynarodowej - mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
zondacrypto bardzo skutecznie wkroczyła do świata sportu, a jej strategicznym kierunkiem stało się kobiece kolarstwo szosowe. Firma nie ogranicza się do jednorazowych akcji – konsekwentnie rozwija obecność w największych imprezach i wspiera czołowe zawodniczki, w tym reprezentantki Polski.
Firma dołączyła do grona tytularnych sponsorów drużyny Canyon//SRAM, jednej z najsilniejszych ekip kobiecego WorldTour. Od sezonu 2025 zespół funkcjonuje pod nazwą Canyon//SRAM zondacrypto, a jego barwy reprezentują m.in. Katarzyna Niewiadoma – triumfatorka Tour de France Femmes – oraz Agnieszka Skalniak-Sójka.
zondacrypto inwestuje również w same wyścigi. W tym roku firma została oficjalnym sponsorem Giro d’Italia Women, współpracuje również z Lang Team, wspierając Tour de Pologne Women. Logo marki można zobaczyć na starcie i mecie, na podium, banerach oraz przy specjalnych klasyfikacjach i premiach etapowych. To jasny sygnał, że kobiece kolarstwo w Polsce i na świecie zyskuje coraz mocniejsze zaplecze komercyjne.
Na tym jednak zaangażowanie się nie kończy. Sponsor uruchamia dodatkowe inicjatywy – od specjalnych bonusów w tokenach ZND dla sportowców odnoszących sukcesy, po wsparcie projektów angażujących kibiców i amatorów (Sponsoring serii PZU Gran Fondo) czy akcję charytatywną „Kilometry dla Pomocy”. Dzięki temu kolarstwo staje się platformą nie tylko sportową, ale także społeczną i edukacyjną.
***
zondacrypto to jedna z największych i najdłużej działających giełd kryptowalut w Europie, oferująca intuicyjną i bezpieczną platformę do kupna, sprzedaży oraz przechowywania aktywów cyfrowych. Firma została założona w 2014 roku i od tego czasu dynamicznie rozwija swoje usługi, dostarczając rozwiązania zarówno dla indywidualnych inwestorów, jak i przedsiębiorstw. Posiada licencje operacyjne, wpisy do rejestrów dostawców usług lub jest członkiem organizacji samoregulacyjnych we Włoszech, na Słowacji, Cyprze, w Estonii, Szwajcarii i Kanadzie. Działa w pełnej zgodzie z przepisami prawa, m.in. rozporządzeniem MiCA, ale również daleko bardziej restrykcyjnymi regulacjami estońskimi.
Firma aktywnie angażuje się w partnerstwa sportowe i finansowe. Jest m.in. sponsorem tytularnym kobiecego zespołu kolarskiego Canyon//SRAM zondacrypto, którego zawodniczką jest Kasia Niewiadoma oraz Agnieszka Skalniak-Sójka – Ambasadorki marki. Czołowa europejska giełda kryptowalut była sponsorem tegorocznej edycji Tour de Pologne – zarówno mężczyzn, jak i kobiet. W tym roku zondacrypto była również sponsorem Giro d’Italia Women oraz pozostałych włoskich klasyków – Strade Bianche i Milano San Remo. Warte podkreślenia jest również to, że jest partnerem instytucji finansowych takich, jak np. Incore Bank.
Co więcej, zondacrypto związana jest umowami sponsoringowymi z drużynami: Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin, GKS Katowice, Wieczysta Kraków, Lechia Gdańsk, Dziki Warszawa, Bologna FC 1909, Parma Calcio, Atalanta Bergamo, AS Monaco, AS Monaco Basket, Flora FC oraz szwajcarską drużyną hokejową HC Davos. Ambasadorami marki zaś, oprócz wcześniej wymienionych kolarek, są: Wojciech Szczęsny, Szymon Ładniak, Andrea Pusateri, Arthur Leclerc, Tiffany Cromwell, Giorgio Chiellini, Valtteri Bottas czy David Trezeguet.
zondacrypto to nie tylko giełda kryptowalut. To także szerokie portfolio produktów, m.in. bramka płatnicza krypto-fiat – zondacrypto pay, platforma ZND upraszczająca wejście w świat kryptowalut, czy Akademia zondacrypto, czyli platforma edukacyjna oferująca materiały szkoleniowe i kursy dla osób chcących poszerzyć wiedzę na temat kryptowalut i technologii blockchain. Cały ekosystem jest napędzany przez token ZND, który zadebiutował na pierwszych giełdach w październiku 2024 roku.
M.in. dzięki powyższym inicjatywom, zondacrypto umacnia swoją pozycję jako lidera w branży kryptowalut, oferując kompleksowe rozwiązania dla użytkowników.
Artykuł powstał we współpracy płatnej z marką zondacrypto.