Bayern Monachium. Joshua Kimmich nie zaszczepił się przeciwko koronawirusowi. "Mam kilka obaw"

Joshua Kimmich nie zaszczepił się przeciwko koronawirusowi. "Mam kilka obaw"
MDI / Shutterstock.com
Autor: Marcin Karbowski 24 paź 2021 | 09:09
Joshua Kimmich ujawnił, że nie zaszczepił się przeciwko koronawirusowi. - Mam kilka obaw - stwierdził reprezentant Niemiec.
Bayern Monachium w ostatnich dwóch meczach musiał sobie radzić bez Juliana Nagelsmanna. Niemiec przed meczem z Benficą źle się poczuł i nie zasiadł na ławce rezerwowych. Okazało się, że jest zakażony koronawirusem. Z tego powodu obecnie przebywa w izolacji i opuścił ligowe spotkanie z Hoffenheim.
Dalsza część tekstu pod wideo
Nagelsmann zachorował, choć wcześniej przyjął szczepionkę. W Bayernie nie jest to obowiązkowe. Skorzystał z tego m.in. Kimmich.
- Nie zaszczepiłem się. Mam kilka obaw związanych z brakiem długoterminowych badań - przyznał Kimmich.
- Nie bagatelizuję zagrożenia. Przestrzegam środków higieny. Trzeba też pamiętać, że niezaszczepieni piłkarze są testowani co dwa-trzy dni - dodał piłkarz.
Reprezentant Niemiec podkreśla jednak, że nie neguje pandemii koronawirusa. Nie jest też przeciwnikiem szczepień jako takich.
- Całkiem możliwe, że w przyszłości przyjmę szczepionkę - stwierdził Kimmich.
- Są ludzie, którzy mają swoje obawy. Trzeba to szanować. Mam wrażenie, że osoby, które się nie szczepią, są szybko stygmatyzowane. Nikt nie pyta o powody. Czuje się presję - dodał piłkarz Bayernu.
Kimmich zaangażował się też w zbieranie środków na walkę z pandemią. Razem z Leonem Goretzką stworzył akcję "WE KICK CORONA".
Źródło: Sky Sport
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 54

24 paź 09:20
0
Brawo Kimich nie pozwól ludziom by Ci mówili jak masz zyc.
24 paź 10:56
0
Rozumiem, że skoro jesteś zaszczepiony na ospę, odrę, świnkę, różyczkę, gruźlicę, błonicę, tężec, krztusiec itd. to codziennie dzwonisz do starych i wytykasz im, że powiedzieli Ci jak masz żyć?
24 paź 11:00
0
A, czy na te wspominanie przez Ciebie choroby , szczepił się jak miał skończone 18 lat?
Czy to jego wybór był?
24 paź 11:09
0
To noworodki potrafią mówić, wiedzą co to wolna wola i mogą decydować za siebie? Powinien dziękować rodzicom, że dożył tych 18 lat. Ludzie kompletnie nie mają pojęcia jak groźne są to choroby, ale trochę to zrozumiałe, bo przecież dzięki szczepieniom prawie całkowicie zostały wyeliminowane.
24 paź 12:34
0
Więc właśnie, noworodki nie mogą, dzieci również decydować tylko rodzice, a jak już ktoś ma prawo to niech decyduje za siebie.
Jeśli ktoś nie chce się szczepić jego sprawa nic mi do tego, jak i innym.
Ktoś może mieć pojęcie jakie to groźne choroby ale i tak odmawia szczepienia z różnych względów.
Trzeba po prostu nauczyć się żyć z tym wszystkim, szczepienia nie zlikwidują choroby.
Mam prawo się nie szczepić, a wszelkie sytuacje dążące do tego aby wprowadzić choćby ograniczenia dla osób nie zaszczepionych są wszelką dyskryminacja.
25 paź 08:22
0
jak covid nie wypali to wrocimy i do starych chorob. Od czego mamy wysmienitych naukowcow od szczepionek. Wprowadzono kulture szczepionkowa wiec latwo podawac ludziom cokolwiek. Nie darmo wielcy tego swiata mowia ze ludzi jest za duzo. Nie wiem czy to tak przyjemnie myslec ze zywe miesko z 300 zywych przeznaczonych do aborcji noworodkow sluzy do produkcji kazdej dawki. Juz na swiecie prawo aborcji gwarantuje "demokracja mojego ciala" co do szczepionki to ludzi juz niedlugo beda traktowac jak "wolu do rzezni"
24 paź 11:05
0
Jesteś kretynem z równie kretyńskimi argumentami. Podaj JEDEN powód, dla którego zdrowy i młody czlowiek jak Kimmich, miałby się szczepić przeciwko covid?
24 paź 11:11
0
Czy ja gdzieś skomentowałem argumenty Kimmicha?
24 paź 11:24
0
Nie, ale odnosisz się do szczepień, więc jaki jest Twój argument za szczepieniem ludzi, którym covid nie zagraża? Żeby nie było, nie jestem przeciwko szczepieniom, ale jestem przeciwko przymusowym szczepieniom i paszportom covidowym, które nie mają prawa bytu, bo szczepieni i nie, przenoszą podobny ładunek wirusa i dalej mogą zarażać.
24 paź 11:12
0
tamtych szczepionek nie wymyślono w rok ponadto były testowane na ludziach, a obecny test trwa na całej populacji bo zwyczajnie nie było na nie czasu, wymyślili szczepionkę jak w jakimś filmie i ogłosili sukces heh
24 paź 11:14
0
Czekałem na ten argument :) Muszę Cię zmartwić - nad mRNA pracowali od 10 lat. Szczepionki wektorowe (np. na grypę) to już powoli przeszłość.
24 paź 11:38
0
No pracowali i jak pokazują naukowe dane w kwestii c19 okazały się wielką klapą.
24 paź 20:05
0
a może od 20? Żeby to było takie proste to wyeliminowali by już dawno grypę :) Ten wirus pojawił się 2 lata temu więc mieli 2 lata..szczepionka była po niecałym roku dziwnie nie? Kiedyś szczepionki testowani na jeńcach, więziniach, niedrozowojach lub w afryce dlatego były sprawdzone, brutalne ale chociaż większosć miała pewnosc teraz wzieli ją z rękawa :) Moderna i Astra dawno się skompromitowały bo większość krajów je odrzuciła :) Czemu pozostałe mają być lepsze?
25 paź 08:34
0
nie pojawil sie tyko go wyprodukowano na zlecenie, a to jest wielka roznica. Trzeba by siegnac do historii ostatnich lat grypy, eboli czy innego badziewa ktore jakos dzinie skorelowane jest z ostatnimi latami szczepionkowych osiagniec naukowcow. By przypomniec ze Pfizer wyprodukowal rozne szczepionki na swinska, jedne dla rzadu niemieckiego ktory ostentacyjnie sie szczepil i dla plepsu. W efekcie placil 14 mld Euro odszkodowan. Z Covidem zabezpieczyl sie podwojnie, tak ze nie mozna go sadzic ani ze zaden rzad nie bedzie mu robil konkurencji wprowadzajac jakies tradycyjne metody leczenia (jerst przeciek kontraktu z Brazylii). Wniosek; scigaja wszystkich lekarzy i aptekarzy ktorzy co innego niz szczepionke chca stosowac. Im bardziej zalerzy by wyszczepic niiz wyleczyc. Statystycznie 60% wyszczepionych powinno zatrzymac pendemie, a tu takie fiasko ze trzea 100% i jeszcze nastepne wersje . Jest druga bedzie i trzecia i czwarta i tak do usranej smierci covidowej. Jeszcze beda pewnie automatyczne dozowniki szczepionkowe w pracy, sklepach etc etc Orwelizm !!!
24 paź 11:26
0
A czy dziecko o sobie samo decyduje czy raczej osoby dorosłe? Tak mam zal do rodziców ze chcieli dla mnie jak najlepiej nie bedac swiadomym pewnych rzeczy i wydzwaniam do nich co godzine. Ile ty masz lat ze piszez mi takie rzeczy?
24 paź 11:49
0
przyjdzie kreska na metyska
24 paź 09:20
0
Już się zaczyna segregacja ludzi i wytykanie palcem niezaszczepionych.
24 paź 09:27
0
Już dawno się zaczęła. W Niemczech niektóre landy w przeciągu kilku tygodni mają wprowadzić zakazy wstępu do miejsc publicznych, dla niezaszczepionych (nawet sklepów, obecnie nie można iść do kina, czy restauracji). Temat staje się coraz gorętszy, bo są landy, które nie chcą zmuszać ludzi i ograniczać im wolności.
24 paź 11:15
0
Sytuacja ta bedzie dotyczyc zwyklych ludzi. Wiekszosc znanych osób wogóle nie jest zaszczepiona i nikt ich nie bedzie sprawdzal
24 paź 13:49
0
Dlaczego Szczepionki Przeciwko Covid To Zło?
Bo Niedzielski chce zamknąć Cały Kraj, A Później Zmusić Do Szczepienia się, A jak ludzie się Nie Zasczepią, To Będziemy mieć Do Czynienia Z Segregacją Santarną
24 paź 14:28
0
A ja jestem ciekaw, skoro ta szczepionka to takie zbawienie to czemu wciska się ją ludziom wszystkimi sposobami prośbą, groźbą, nagrodą? ? Tam coś musi być i co tam jest wyjdzie za mniej, więcej 10 lat.
24 paź 09:57
0
Brawa dla tego. Nie każdy ma ochotę na branie udziału w eksperymencie medycznym tylko dla tego że inni chcą byś to zrobił.
24 paź 11:24
0
Kimmich równy gość brawo , brawo i jeszcze raz brawo
24 paź 09:32
0
No i super to się szanuje.
24 paź 09:25
0
Po co tu taki temat? Chcecie gówno burze? Tylko sport...
24 paź 09:54
0
Trzeba zachować spokój i nie iść w skrajności. Skrajności dzielą ludzi. Znam ludzi którzy wyzywają ludzi niezaszczepionych od debili i kretynow. I ciekawe jaki efekt to wywołuje.
24 paź 11:28
0
Szokujace, nieliczny kumajacy, a nie jak reszta glupiego bydla.
1 lis 22:31
0
Ale że nawet nie widzisz jak pierdolisz? Serio? :))
24 paź 09:38
0
Ja nigdy się nie zaszczepię. A jeśli zabronią mi wstępu do miejsc niezbędnych do życia (praca, sklep) to będę leciał na fałszywkach.
Bill Gates zapowiedział, że po koronce czeka nas druga, groźniejsza epidemia. Na razie wszystko co mówił Bill o pandemii koronawirusa sprawdza się w 100% BO ON TO WYMYŚLA razem z kolegami iluminatami co zafundują światu.
Gdy osobę zaszczepioną wieloma dawkami wystawi się na promieniowanie o odpowiedniej gęstości można wywoływać u niej dowolne objawy, takie jakie przy chorobie, a nawet można uśmiercić taką osobę. Celem Illuminatów jest depopulacja Ziemi do 500 mln ludzi (to 6% ludzi z chwili obecnej) i pandemie będą do tego środkiem. Koronawirus covid19 jest tylko rozgrzewką, testem do tego jak będziemy zdychać na sztucznie kreowane przez media wirusy w przyszłości. Bo na obecnego covida to ile % populacji Ziemi umarło? Mniej niż 3% po oszustwach przy zawyżaniu zgonów, bo jak umarłeś na raka i miałeś covida to umarłeś na covid ?
24 paź 09:42
0
No to jest ciekawe, pozdro.
24 paź 09:45
0
nie jestem miliarderem, ale popieram illuminatów, ludzi na ziemi jest o wiele za dużo, jak nic z tym nie zrobimy to całkiem wyeksploatujemy, zniszczymy planetę, i tak, czy siak doprowadzimy ją do zagłady, jesteśmy nie znającymi umiaru pasożytami
24 paź 10:07
0
Skoro sadi1sta twierdzi, że jest nas za dużo to powinien dać dobry przykład i jako pierwszy na ochotnika poddać się eutanazji. Podobnie powinni postąpić inni zwolennicy projektu depopulacji w tym np. Bill Gates.
24 paź 10:56
0
w polsce może jeszcze przeludnienia nie mamy, ale są takie regiony na świecie gdzie jest ono ogromne, ludzie żyją jak zwierzęta i się rozmnażają jak zwierzęta, bez żadnej kontroli, różnica jest tylko taka że populacja zwierząt jest samoczynnie kontrolowana przez naturę - jak jest za dużo zwierząt to jest za mało pokarmu i sprawa załatwiona, ale ludzie którzy nie są w stanie sami się wyżywić są dokarmiani bez żadnego umiaru, co powoduje że jest ich coraz więcej i więcej, a problem coraz większy i większy... ten balon musi kiedyś pęknąć...

mamy ogromną planetę a przewiduje się już za jakieś 30-40 lat zacznie brakować ropy, węgla, ryb w oceanach, czy wody pitnej... zastanów się chwilę nad tym jakie będą konsenwencje
24 paź 10:20
0
Zacznij od siebie i strzel samobója amebo umysłowa. Brawo dla Kimmicha
24 paź 11:15
0
Skoro masz takie ideały to proponuję żebyś redukcję populacji zaczął od siebie i swojej rodziny :) Nie? Dlaczego ty? A dlaczego inni? kto ma decydować kto ma żyć a kto nie to jest dylemat moralny kto bardziej zasługuje na życie a kto nie.
24 paź 13:23
0
mówię o tym, że pomagając ludziom żyjącym w regionach świata, w których nie da się żyć, tylko pogłębiamy problem, więc proponuję zacząć od tego...
ja sam siebie utrzymuję, nie chodzę do opieki społecznej, płacę podatki na 500+, segreguję śmieci, nie mam tuzina dzieci, więc nie czuję się na ziemi największym pasożytem

i nie chodzi mi o to żeby kogoś eutazjonować, ale jakiś system kontroli urodzin to bym poparł, znam ludzi którzy nigdy nie powinni mieć ani jednego dziecka, a mają kilkanaście, mimo że ledwo im starcza na chleb i wódkę, takich ludzi trzeba sterylizować, albo chociaż zapewnić im darmową antykoncepcję, uj niech stracę, mogę na to nawet nowy podatek zapłacić żeby kobietom spirale kupić, czy coś...
24 paź 20:01
0
ale być może z punktu widzenia masonerii jesteś zbędny :)
25 paź 15:57
0
no cóż, nie jestem żadnym naukowcem, wynalazcą, nie mam żadnych niezwykłych talentów służących ludzkości, więc zgadzam się, że moja egzystencja jest całkowicie zbędna, świat beze mnie by się nie zawalił

acz jak mówię som gorsi - wszyscy jesteśmy pasożytami na ziemi, ale są też ludzie pasożytujący na innych ludziach i od nich bym zaczął
24 paź 09:52
0
To dobrze, może nie będzie takich kolejek w Lidlu
24 paź 11:13
0
Te marne 3% w skali globu to ponad 200 mln ludzi dla porównania w 2wś zginęło około 80 mln. Gdyby nie lockdowny i szczepionki mogłoby umrzeć nawet więcej.
Poza tym poluzuj trochę foliową czapeczkę bo ci mózg chyba uciska i pieprzysz jak poparzony
24 paź 14:45
0
Sianek79 Tutaj muszę posypać głowę popiołem i przyznać się do błędu ? Nie zginęło żadne 3%. Zginęło jeszcze mniej, tylko 3 miliony ludzi na całym świecie. Wiara, że lockodowny coś pomagają to zabobony. Nie ma żadnych przesłanek do tego, żeby twierdzić, że lockdowny są skuteczne w walce z wirusem. Za to widzimy co się dzieje w USA i Europie. Szwecja ani razu się nie zamknęła, ma wskaźnik zakażeń zbliżony do krajów, które się zamkneły.
Jedne stany w ameryce się zamknęły, drugie nie i mają wskaźniki zakażeń takie same.
24 paź 12:10
0
Nastepny.
I powiedz teraz, kto z tych 500mln bedzie pracowal na reszte? Powiedz jak sobie to wyobrazasz?
Kurwa, idioci wymyslaja scenariusze o illuminatach i redukcjach, a inni idioci w to wierza i to powtarzaja.
Powiedz kogo dobiora do tych 500mln, tak zeby byli w tym ludzie uprawiajacy ziemie, hodujacy zwierzyne itd?
Ciekawosc mnie zzrera.
Aluminiowe czepki przegrzewaja wam sie od glupoty.
24 paź 14:33
0
Malaka85 Unia Europejska ma populacje najbardziej zbliżoną do 500 milionów.
Kto tam pracuje na resztę? Kto hoduje ziemię i bydło? 500 mln to bardzo duża liczba, chętni się znajdą. Na YT jest masa filmików, posłuchaj sobie jak ma wyglądać świat gdy już zredukują liczbę ludzi.
24 paź 15:06
0
Tak tak, bill chce depopulowac.
Dam ci dobra rade, masz tu link do artykulu o tym, jak jego slowa zostaly zmanipulowane, zmieniony zostal kontekst. Przeczytaj i pomysl.
Te bzdury na youtubie widzialem jakies 15 lat temu, w 2006 roku. Filmy idioty alexa jonesa z 2002 czy z 2003 roku ( m.in. End Game) juz wtedy mowil o illuminatach, ze zredukuja populacje do 500mln. Ty pewnie sikales jeszcze w pieluche. Po prawie 10 latach przypieto to billowi, wyciagnieto z kontekstu.
Tylko ze minelo prawie 20 lat i nikt nikogo nie zredukowal.
Teraz napiszesz ze to dopiero wstep, a szczepionki to narzedzie itd.
A z nieba pryskaja nas chemia.
Youtub wypral ci mozg, jak i innym plaskoziemcom.
Degeneracja.
24 paź 15:09
0
https://www.factcheck.org/2021/03/scicheck-video-targets-gates-with-old-clip-misleading-edit/
25 paź 08:40
0
no niby dlaczego takim zalezalo na 5G, dziwne ze w stanach byly ogniska w miejscach kompletnie odizolowanych os swiata zewnetrznego
24 paź 09:32
0
Gównoburza rozpoczęta przez celowe działanie redaktorów meczyków za 3,2....
24 paź 10:49
0
News miesiąca XD
25 paź 08:13
0
fakt ze jest presja by sie szczepic choc wiadomo ze szczepionke wymyslili amerykanie zrobili i wypuscili chinczycy a wielorzadowe consorcjum masonerii napedza biznes covidowy. Fakt ze szczepionkowa euforie wprowadzano przez lata trenujac nas grypa. W zeszlym roku nie bylo grypy a byl tylko covid, w tym roku zeby nie bylo podejrzen u maluczkich wyznawcow covidu, wprowadzaja strach grypowy w powiazaniu z covidowym wersja oczko. No i tak bawia sie z ludzmi. Po cholere tworza virusy, powinno sie wszystkich tych naukowcow wraz z rzadowymi egzekutorami i covidowymi busmesmenami skazac za ludobojstwo. Czas b w koncu polecialy glowy mordercow.
24 paź 09:22
0
Coś czuje że to będzie szerzej komentowany temat na meczykach.
24 paź 11:41
0
Brzydzę się tym małym kurduplem.
24 paź 12:14
0
Naprawdę nie obchodzi nas to że brzydzisz się sam sobą.
24 paź 13:11
0
A my wszyscy tu zgromadzeni tobą.
24 paź 14:06
0
To nie jest artykuł o Messim
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI