Media: Juventus poświęci trzech piłkarzy, by pozyskać Paula Pogbę

Media: Juventus szykuje transferowy hit. Włosi poświęcą trzech swoich piłkarzy
cristiano barni/Shutterstock
Autor: Daniel Makarewicz 7 kwi 2020 | 07:59
Juventus Turyn jest zdecydowany na pozyskanie Paula Pogby. Włosi szukają funduszy na pozyskanie francuskiego pomocnika - informują media z Półwyspu Apenińskiego.
Pogba od miesięcy jest łączony ze zmianą barw klubowych. Piłkarz ponoć nie widzi swojej przyszłości w Manchesterze United. W tym kontekście dziennikarze rozpisują się o zainteresowaniu ze strony Realu Madryt i Juventusu. Według "La Gazzetta dello Sport" to mistrzowie Włoch są bardziej zdeterminowani, by doprowadzić hitową transakcję do końca.
- Klub chce pozyskać pomocnika i w związku z tym jest w stanie sprzedać trzech swoich piłkarzy - czytamy w artykule.
Juventus już szuka chętnych na Miralema Pjanicia, Federico Bernardeschiego oraz Douglasa Costę. Część środków pozyskana z tych transferów miałaby zostać przeznaczona właśnie na zakup Pogby. Mówi się, że Manchester United żąda za swojego zawodnika ok. 100 mln euro.
Z kolei wczoraj pojawiły się doniesienia, że Pogba może skorzystać z prawa Webstera. Francuz wówczas mógłby wypowiedzieć umowę, ale musiałby zapłacić "Czerwonym Diabłom" wysokie odszkodowanie. Takie rozwiązanie to jednak ostateczność.
27-latek w obecnym sezonie zagrał tylko w 8 spotkaniach "Czerwonych Diabłów", bo przez długi czas zmagał się z problemami zdrowotnymi.
Źródło: La Gazzetta dello Sport

Dyskusja 23

7 kwi 2020 | 20:14
0
Moim zdaniem więcej dałby Costa (gdyby grał regularnie) niż ten przereklamowany Pogba.
7 kwi 2020 | 15:23
0
co wy ostatnio z tym prawem Webstera??? kiedy ostatnio jakiś znany gracz z niego skorzystał?????????
PODAJCIE CHOĆ JEDEN PRZYKŁAD!!!
7 kwi 2020 | 12:43
0
Juventus nie może być tak głupi, nie wierzę w to.
7 kwi 2020 | 11:22
0
Kolejny dowod na to ze biznes w piłce ma zbyt duży udział. Ktoś kto zobaczy jakis zysk w zawodniku jest w stanie spelnic każde jego życzenie. Dlatego też takie c***y jak Neymar, pogba, dembele moga sie zachowywac jak zwykłe bachory dzis przychodzą, jutro odchodzą, pozniej wracają a co najlepsze moze im sie w ogole odechciec grac albo moze im sie zechciec popyskowac do fanow, trenera czy wladz klubu. Następnym korkiem bedzie zniesienie granic płci w pilce bo kobiety juz w tej chwili sa zmuszone wykazać więcej charakteru i ducha by zaistnieć w tym sporcie, pojęcie meskiej gry w tym sporcie niedlugo stanie sie zwykłym frazesem
9 kwi 2020 | 01:35
0
Ooo stary nie wiem po czym tak masz🤔 ale mowa o sprzedaży między innymi trzech zawodników a z zysków próba wykupu czarnej żyrafy z reprezentacji Legii Cudzoziemskiej a nie 3 < 1. Jugol to ta sama szkółka i śle do przodu niegorsze piły niż potomek złapanego w siatkę masaja. Drugi Bernardeschi jeszcze młody i zmienia pozycje z napastnika na pomocnika mało strzela ale jak zajebie to klękajcie narody a Douglas'owi to do pięt nie dorasta więc jaki światowy szanujący się klub odrazu sprzeda trzech POM za jednego celebusia kunta-kinte... Jedyne co w MU mu wyszło to pobujać się jak pajacyk na straganie udając rapera w reklamie z bratem z wioski... A Ty jedziesz od biznesu w piłce przez nieokrzesanych cwaniaków boiskowych którzy mają dodatek do pensji za pomachanie kibicom większy niż Twój roczny dochód w wieku 20-stu paru lat więc co się dziwisz może im nawet za takie skandaliczne zachowanie płacą... Poza tym o chuj chodzi z tą płcią?¿?¿ to w końcu kobiety staną się BABOCHŁOPAMI??? Czy faceci PIPAMI bo dla mnie to Twoja wypowiedź to frazes😎 wiele myśli i wątków powiedzianych na raz bez sensu nie mających nic wspólnego z tematem... Ale szacun✌️chyba dobrze wozi co? HAHAHA!!! 🤯🤙
9 kwi 2020 | 12:13
0
Ok, skoro masz problem z odczytaniem, wyjaśniam. Powiedziałem tyle że w tej chwili każdy byle grajek, który cokolwiek potrafi ma prawo zachowywać się jak tylko mu się podoba. Rozpieszcza je ktoś kto im płaci-klub, menadżerowie, którzy z kolei zarabiają na tym swoje. Cały ten układ prowadzi do obniżenia ogólnych wymagań wobec zawodników, dlatego że pieniędzy w piłce jest coraz więcej i każdy szuka tam swojego grosza. Z Pogba czy Neymarem jest to związane o tyle że dosłownie robią co chcą, bo pokazali że można na nich coś zarobić.
Teraz odnośnie kobiet. W piłce kobiet w tej chwili wymagania są o wiele wyższe, bo nikt tego nie ogląda, dlatego też każda zawodniczka musi udowadniać swoją wartość, przez co też rywalizacja między nimi jest dużo twardsza, a między mężczyznami idzie to w przeciwną stronę - patrz np.Neymar.
Teraz biorąc pod uwagę kobiety-aktywistkj, które już mają swoje złote piłki i inne bzdury, ciągle walczą o równouprawnienie w planie wypłat, sa zdyscyplinowane i wystarczajaco twarde by grac w pilke Neymara jak rowny z rownym.
Nie twierdzę ze kiedys sie spotkaja, bardziej smieszna dla mnie jest juz sama tendencja prowadzaca w tym kierunku.
Odnośnie znowu Twojej wypowiedzi, wszystko ok jeśli chciałeś sypnąc tutaj jakimś sarkazmem w moim kierunku. Gorzej jesli na serio tak sie wyrażasz, bo trochę to wygląda jakbyś próbował zaimponować jakiejs 13latce, probujac byc troche dowcipnym, troche bystrym, a przede wszystkim minusujac moja wypowiedź, której jak twierdzisz, nie zrozumiałeś, co uważam za zwykle dzbaniactwo
7 kwi 2020 | 11:17
0
Ciekawe tylko czy Juventusowi sie to oplaci. W ogole szkoda pozbywac sie Pjanicia.
7 kwi 2020 | 11:08
0
3 niezłych piłkarzy vs przereklamowany piłkarz no nieźle
7 kwi 2020 | 10:14
0
Ten cały Pogba to jakiś szatański projekt Raioli. Ile typ zagrał meczów na wysokim poziomie w całej karierze? Na palcach obu rąk policzyć można. Na co dzień jest kontuzjowany albo niezadowolony, czasem na kacu, ale marketing działa zajebiście, wszak to ogromny talent jest. Przejdzie do Juve, a za rok co? Manchester United?
7 kwi 2020 | 10:00
(Edytowany)
W juventusie w środku pola jest tak dużo ludzi, że spokojnie można ich obchnac. Ramsey, rabiot, matuidi...
0
W juventusie w środku pola jest tak dużo ludzi, że spokojnie można ich opchnac. Ramsey, rabiot, matuidi...
7 kwi 2020 | 09:41
0
Gdyby takie coś doszło do skutku, to United zrobiłoby niezły deal, 3 klasowych zawodników za Pogbę!
7 kwi 2020 | 09:39
0
bedac kibicem Realu trzymam kciuki za Juve
7 kwi 2020 | 09:19
0
Ta ponoć nawet Sarriego chcą sprzedać.
7 kwi 2020 | 09:08
0
Gdyby nie to, że to pewnie bzdury, chętnie bym przytulił w United Pjanica i Costę w zamian za Pogbę.
7 kwi 2020 | 08:20
0
Tydzień bez artykułu o Pogbie lub Neymarze to tydzień stracony
7 kwi 2020 | 09:43
0
I tak meczyki robią progres, wcześniej DZIEŃ bez newsa o SAMYM Neymarze był to dzień stracony
7 kwi 2020 | 08:17
0
W juventusie wiedzą coś czego reszta nie widzi? Xd pjanic plus Costa za pogbe no za dużo maja dobrych zawodnikoa
7 kwi 2020 | 08:17
(Edytowany)
Dzwie się że jeszcze ktoś chce.
0
Dziwie się że jeszcze ktoś chce.
7 kwi 2020 | 08:11
(Edytowany)
Wczoraj był artykuł że Pogba do Realu to dziś dla zachowania status quo musiał pojawić się artykuł o Pogbie do Juventusu... I tak bez końca... 🥴
0
Wczoraj był artykuł że Pogba do Realu to dziś dla zachowania równowagi musiał pojawić się artykuł o Pogbie do Juventusu... I tak bez końca... 🥴
7 kwi 2020 | 08:09
0
Pjanic i Douglas costa plus jakies 20 mln wystarcza.Do Manchesteru przejdą wartościowi zawodnicy, których brakuje Costa na prawą strone pomocy a Pjanic generał środka pola.Dobry dil. W drugą stronę idzie pajac, który choć ma talent woli udawać kontuzje kostki zamiast być mężczyzną.Dobrze zrobi united na takiej wymianie.
7 kwi 2020 | 08:17
0
W artykule nie pisze o wymianie z MU tylko że Juve sprzeda tych 3 zawodników gdziekolwiek żeby mieć kasę na transfer Francuza... A z kontuzją Pogby to śmiech na sali, Andre Gomes z Evertonu po otwartym złamaniu nogi szybciej wrócił do gry od tej panienki...
7 kwi 2020 | 09:46
0
Po takim czymś można odróżnić piłkarzy, którzy grają dla hajsu i piłkarzy, którzy po prostu czerpią radość z gry i chcą grać
7 kwi 2020 | 16:58
(Edytowany)
Na stronie United piszą co innego,że cała ta trójka jest zaoferowana United w zamian za Pogbe. :D
0
Na stronie United piszą co innego,że cała ta trójka jest zaoferowana United w zamian za Pogbe. :D Także kolega wyżej wcale tak bardzo się nie pomylil.