Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Kloppowi przypomniano wypowiedź o drogich transferach. "Nikt nie zapomni żadnej bzdury... Lepiej zmienić zdanie niż go nie mieć"

Kamil Kaczmarek  22 lip 2018 | 07:51 45
Kloppowi przypomniano wypowiedź o drogich transferach. "Nikt nie zapomni żadnej bzdury... Lepiej zmienić zdanie niż go nie mieć"
Źródło zdjęcia: Oleksandr Osipov / shutterstock.com

Juergen Klopp skomentował wydatki Liverpoolu na transfery. - Musimy dużo płacić, żeby wzmocnić nasz skład - nie ukrywa Niemiec.

Liverpool w letnim oknie ściągnął Alissona, Naby'ego Keitę, Fabinho i Xherdana Shaqiriego. Łącznie zapłacił za nich 182 mln euro.

Tak duże wydatki stoją w sprzeczności z wcześniejszymi wypowiedziami Kloppa. Gdy Manchester United kupił Paula Pogbę, Niemiec mówił, że pracowałby inaczej nawet mając do dyspozycji tak duże środki na zakupy.

- To problem obecnych czasów. Jakiej bzdury byś nie powiedział, to nikt o tym nie zapomni. Ale z pewnej strony to wciąż prawda. Dwa i pół roku temu nie potrafiłem sobie wyobrazić, że świat może się tak zmienić. 100 mln funtów to szalona kwota - komentuje Klopp.

- Moim obowiązkiem jest sprawić, by Liverpool odnosił tak dużo sukcesów jak to tylko możliwe. Nie mogę forsować swoich przemyśleń i mówić, że nie będziemy kupować piłkarzy i płacić za nich dużych pieniędzy. To nie działa w taki sposób - dodaje Niemiec.

- Mamy naprawdę dobry skład. Musimy dużo płacić, żeby go wzmocnić. Lepsi gracze od naszych nie czekają za rogiem - podkreśla menedżer Liverpoolu.

- Nie obchodzi nas, co myślą wszyscy wokół. Manchester United też nie zwracał uwagi na moją wypowiedź. To była tylko opinia wyrażona w tamtej chwili. Czy zmieniłem zdanie? Tak, to prawda. Ale lepiej zmienić zdanie niż nigdy go nie mieć - zakończył Klopp.

Źródło: ESPN
Dyskusja 45
22 lip 2018 | 16:42
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
pierdolenie
22 lip 2018 | 15:59
(Edytowany)
Po prostu tamta wypoviedz Kloppa o transferze Pogby byla bardzo mocno nieprzemyslana. Patrzac wtedy na sklad Liverpoolu(kadrowo poziom miejsc 5-7), zmieniajacy sie ciagle rynek transferowy i fakt, ze angielskie kluby zarabiaja ogromna kase(co inne kluby maja tego swiadomosc przez co dla zespolow z Anglii ceny zawsze beda wyzsze niz dla np. klubow z Niemiec) to Niemiec powinien byl przewidziec, ze wczesniej czy pozniej i LFC bedzie zmuszony(tak jak zmuszone bylo przeciez United, bo to bylo raczej oczywiste, ze Juve latwo nie pusci swojego mlodego i juz czolovego grajka, ktory do tego marketingowo byl ich twarza na swiecie) placic ogromne sumy za pilkarzy, jesli chce w koncu na powaznie liczyc sie w walce o majstra. Mimo wszystko fajnie, ze Klopp chociaz przyznal sie do bledu i ze z perspektywy czasu ocenia tamta wypowiedz jaka bzdurna.
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po prostu tamta wypowiedz Kloppa o transferze Pogby byla bardzo mocno nieprzemyslana. Patrzac wtedy na sklad Liverpoolu(kadrowo poziom miejsc 5-7), zmieniajacy sie ciagle rynek transferowy i fakt, ze angielskie kluby zarabiaja ogromna kase(co inne kluby maja tego swiadomosc przez co dla zespolow z Anglii ceny zawsze beda wyzsze niz dla np. klubow z Niemiec) to Niemiec powinien byl przewidziec, ze wczesniej czy pozniej i LFC bedzie zmuszony(tak jak zmuszone bylo przeciez United, bo to bylo raczej oczywiste, ze Juve latwo nie pusci swojego mlodego i juz czolowego grajka, ktory do tego marketingowo byl ich twarza na swiecie) placic ogromne sumy za pilkarzy, jesli chce w koncu na powaznie liczyc sie w walce o majstra. Mimo wszystko fajnie, ze Klopp chociaz przyznal sie do bledu i ze z perspektywy czasu ocenia tamta wypowiedz jaka bzdurna.
22 lip 2018 | 15:51
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klopp to najzwyklejszy manipulator, tak jak Mourinho tylko od Jose dzieli to tylko to, że jest sympatyczny.
22 lip 2018 | 15:50
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klopp tlumaczy sie gesto...
22 lip 2018 | 15:00
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zapłacili 180 mln za 3 graczy a za jednego zimą dostali bodajże 170 mln więc wszystko się zgadza. :)

"Nie mogę forsować swoich przemyśleń i mówić, że nie będziemy kupować piłkarzy i płacić za nich dużych pieniędzy. To nie działa w taki sposób" - Why not Wenger jakoś mógł udawać przez 10 lat że wszystko jest ok i że 20 mln funtów za Arshavina to w sumie całkiem spore pieniądze. I trzeba przyznać że jakiś czas udawało mu się oszukiwać nawet samego siebie. :D
22 lip 2018 | 13:33
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dzisiaj jeśli chcesz coś osiągnąć, musisz płacić fortunę
22 lip 2018 | 11:04
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a) słaba defensywa na początku sezonu
b) transfer Coutinho
c) dobre wyniki w lidze mimo problemów z tyłu
d) fantastyczny sezon w lidze mistrzów
e) postawa Kariusa w finale ligi mistrzów
f) cele na nowy sezon (apetyt rośnie w miarę jedzenia)
g) brak pewności co do przyszłości najlepszych zawodników w klubie (Salah)
h) podatek od bycia dużym klubem, który trzeba płacić w "nowym porządku" ustanowionym przez kosmiczne transfery

Jego frustracja pytaniem jest zrozumiała. Doskonale zdaje sobie sprawę, że w aktualnej sytuacji nie ma wielkiego wyboru i musi grać według aktualnie panujących zasad i będąc trenerem klubu o wielkich aspiracjach nie może pozwalać sobie na ograniczanie potencjału oraz osłabianie drużyny w imię wyznawanych przez siebie zasad.
22 lip 2018 | 11:10
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
salah przedluzyl kontrakt do 2023r bez klauzuli zwolnienia, nie do wyciagniecia z klubu.
22 lip 2018 | 11:31
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba, ze sam bedzie chcial odejsc (vide Coutinho). Dlatego głównym zadaniem Jurgena jest sprawienie, żeby nikt nie myślał o odejściu, a temu mogą zapobiec jedynie sukcesy.
22 lip 2018 | 11:37
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ok ale kwota transferowa bedzie bila wydatek na neymara na glowe, nie po to umowe przedluzyl zeby odchodzic a sukcesy przyjda bo jest moc.
22 lip 2018 | 11:58
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na razie nie ma tematu jego odejścia, kontrakt przedłużył, sam Klopp mówi, że zostaje na kolejny sezon. Na Anfield jest traktowany jak egipski król i nie wiem czemu miałby chcieć odchodzić jeśli pojawią się jakieś sukcesy, na które wszyscy liczą.
22 lip 2018 | 12:19
(Edytowany)
Ja tez sadze, ze nie ma tematu, to sytuacja czysto hipotetyczna.
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja tez sadze, ze nie ma tematu, to sytuacja czysto hipotetyczna. Co do
nowego kontraktu, to został on mu zaoferowany głównie w celu podniesienia jego tygodniówki.
22 lip 2018 | 12:42
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie z 80 do 180 albo 200 tys tyg i co za tym idzie danie sygnału innym zawodnikom żeby się starali i dawali z siebie wszystko to też mogą dostać nowy kontrakt. Nawet jak rok wcześniej podpisali na 5 lat bez klauzuli wykupu.Bardzo mądre i sprytne zagranie LVP który przy okazji odstraszył potencjalnych chętnych na Salaha.
22 lip 2018 | 12:25
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie najważniejsze są trofea, teraz nie ma już wymówek,że bramkarz słaby itd.Jak będą sukcesy będzie dobra atmosfera i nikt nie będzie myślał o odejściu. Jak nie będzie sukcesów wszystko może tak szybko jak sie zbudowało może i równie szybko się rozpaść.
22 lip 2018 | 14:36
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No taki fantastyczny że z Roma to o ile pamiętam to 2 karnych nie było i finał byłby zupełnie inny taki to był " fantastyczny " wasz sezon w LM
O ile pamiętam to w lidze mieliście chyba 4 miejsce więc czym tu się podniecać ?
22 lip 2018 | 15:16
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Faktem jest że zagrali w finale LM.
Co do 4 miejsca w PL. Ta liga jest tak mocna że miejsce 4-6 w PL jest trudniej osiągnąć niż 3 miejsce w jakiejkolwiek innej lidze.
23 lip 2018 | 13:31
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ta liga jest tak trudna, ze gdy przychodzi grac w europie ze "slabszymi" rywalami, wychodzi szydlo z worka. dodatkowo man city w sezonie 2017/2018 pokazalo jaka to "trudna" i "wyrownana" liga. twoje teorie maja tylko usprawiedliwic brak jakichkolwiek trofeow l'poolu przez wiele ostatnich lat.
25 lip 2018 | 19:09
(Edytowany)
To że angielskie kluby nie odnoszą ostatnio sukcesów w europejskich pucharach wynika z przynajmniej 2 powodów:
1. Brak przerwy zimowej o co od dawna się plumkają że piłkarze są zajechani i opadają z sił.
2. Mają w sezonie kilkadziesiąt meczy na wysokim poziomie. Taka Barca czy Real w lidze ma ze 4 trudne spotkania, pozostałe to sparingi ;)
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To że angielskie kluby nie odnoszą ostatnio sukcesów w europejskich pucharach wynika z przynajmniej 2 powodów:
1. Brak przerwy zimowej o co od dawna się plumkają że piłkarze są zajechani i opadają z sił.
2. Mają w sezonie kilkadziesiąt meczy na wysokim poziomie. Taka Barca czy Real w lidze ma ze 4 trudne spotkania, pozostałe to sparingi więc są wypoczęci ;)
Tak poza tym nie twierdzę że mistrzowie innych lig są na niższym poziomie niż kluby z PL. Twierdzę że liga angielska jako całość jest na wyższym poziomie niż pozostałe ligi.
22 lip 2018 | 15:32
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czwarte miejsce w Anglii jest trudniej wywalczyć niż pierwsze w Hiszpanii ;)
22 lip 2018 | 16:51
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rzeczywiście przecież w Hiszpanii grają tylko tylko takie kluby jak Real Barca czy Atletico nie wspominając o Valencii czy Sevilli która na luzie wyrzuca wielka 2 ekipę z PL w LM pozdro
22 lip 2018 | 17:50
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sevillę na luzie z LM wyrzuciła 12. ekipa PL więc nie wiem o czym mówisz :D A to że w Premier League ciężej jest zająć 4. miejsce niż w La Lidze to fakt, przecież w Anglii pierwsza szóstka jest "zarezerwowana" dla pewnych klubów, w Hiszpanii pewni możemy być jedynie składu pierwszej trójki.
22 lip 2018 | 18:23
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zagrać dwa mecze z angielska drużyna w roku, to to samo co spedzic caly rok w premier league, rzeczywiście. pozdro
22 lip 2018 | 21:59
(Edytowany)
A gdzie ja ci tak napisałem niby
Hiszpańskie kluby są dużo lepsze od tych z Anglii
Zaraz wyjedziesz z argumentem ale przeciez PL to najbardziej wyrównana liga dobitnie pokazał to niebieski Manchester w poprzednim sezonie
Skoro to taka trudna liga to może niech starają się wygrać LM przecież jeśli wygrasz masz zapewniony udział w kolejnej edycji LOL
A Twój Liverpool gdyby występował w Hiszpanii jestem pewien że bilby się o 4-5 miejsce z Sevilla i Valencia pozdro
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mrskee
A gdzie ja ci tak napisałem niby
Hiszpańskie kluby są dużo lepsze od tych z Anglii
Zaraz wyjedziesz z argumentem ale przeciez PL to najbardziej wyrównana liga dobitnie pokazał to niebieski Manchester w poprzednim sezonie
Skoro to taka trudna liga to może niech starają się wygrać LM przecież jeśli wygrasz masz zapewniony udział w kolejnej edycji LOL
A Twój Liverpool gdyby występował w Hiszpanii jestem pewien że bilby się o 4-5 miejsce z Sevilla i Valencia pozdro
22 lip 2018 | 23:24
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz pojęcie o EPL niczym kura o sadzeniu ziemniaków kolego, ale jednak sie udzielasz ;) Niech Ci bedzie, ze masz racje, pozdro.
23 lip 2018 | 13:33
(Edytowany)
ma takie same pojecie jak ty. nie jestes raczej dziennikarzem wysokich lotow, tak samo jak twoj kontr-rozmowca. zarowno ty jak i on masz prawo do swoich przemyslen ale nie obrazaj innych.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ma takie same pojecie jak ty. nie jestes raczej dziennikarzem wysokich lotow, tak samo jak twoj kontr-rozmowca. zarowno ty jak i on masz prawo do swoich przemyslen ale nie obrazaj innych. ja chcialbym tazke dodac swoje subiektywne spojrzenie - jak mozna slepo sadzic, ze w PL sa najlepsze zespoly, skoro w pucharach europejskich ciezko im cokolwiek osiagnac? jezeli, waszym zdaniem "przecietna" sevilla, odprawia z kwitkiem napakowanego hegemona man utd to o czym w ogole mamy tutaj pisac.
23 lip 2018 | 19:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Napakowany hegemon Man Utd? Ten jak go zgrabnie nazywasz 'hegemon' może i ma dobrą pakę, tylko ma jeden problem, kieruje nim przestarzały taktyk, który nie ma pojęcia jak wydobyć cały potencjał ze swojej drużyny, i daje się bić takiej Sevilli, ale po co ja to w ogole pisze, przeciez Ty oczywiscie to wszystko doskonale wiesz... ;) pzdr
22 lip 2018 | 11:04
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uwielbiam Kloppa. Świetny trener, dobrze się wypowiada, krótko i na temat.
22 lip 2018 | 10:45
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tępe pismaki czepiają się chłopa a przecież w istocie, rozmawiamy o dwóch różnych sprawach, na tyle ze sobą powiązanych, że zlewają się w jedną całość. Klopp to rozsądny trener, który ma logiczne podejście i opinię na temat cen zawodników, oraz widzi sytuację, która prowadzi do paranoi. To co robi teraz niczemu nie przeczy i niczego nie wyklucza wzajemnie! Powiedział jasno, że nie ma pola do dyskusji, bo nic nie można poradzić na sytuację rynkową w obecnym futbolu. Do niedawna jeszcze mógłby wziąć Fabiana za pół darmo a teraz potrzebuje młodego bramkarza z perspektywami z absolutnego topu. Doprowadził klub do poziomu finalisty LM, już nie ma wyboru, jest na najwyższym poziomie i aspiruje do najwyższych celów. Wykazał się, zrobił dobrą robotę, rozwinął drużynę nieprawdopodobnie, nie upadł nawet po sprzedaży największej gwiazdy, ale głową muru nie przebije! Przecież to nie jest gość, który przyszedł i wydał na zawodników pół miliarda, żeby dotrzeć do szczytu! Jako żywo, nasuwa mi się porównanie z Arsenalem... Tego właśnie im zabrakło w odpowiednim momencie, nie było mata, po szachu. Rozsądnie zarządzany klub, ocierał się o perfekcję i rywalizował z tuzami, niestety, kiedy przyszedł moment, aby wydać pieniądze na spektakularne wzmocnienia i zostać realną potęgą, po prostu tego nie zrobił i teraz za to płaci...
22 lip 2018 | 12:36
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardzo mądrze napisane dodam jeszcze co do Arsenalu,że nie tylko nie zmienił polityki ale jeszcze sie osłabił. Myślę,że w pewnym momencie gracze chcieli czegoś więcej dlatego poodchodzili jak choćby Henry. Mam nadzieje,że LVP coś wygra w tym sezonie inaczej frustracja w zawodnikach może rosnąć i wszystko jak szybko się zbudowało równie szybko może się rozpaść.Oby ten czarny scenariusz się nie powtórzył w przypadku LVP.
22 lip 2018 | 10:10
+60
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma co mu wypominać , jednym prawie składem doszedł do finału LM .Teraz z ławką chce osiągnąć jakieś trofeum a do tego wiadomo kasa jest potrzebna
22 lip 2018 | 09:55
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz dobrze i rozsądnie poukładać bo jest rozmach w klubie i na majstra :-)
22 lip 2018 | 09:36
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawa telewizyjne, europejskie puchary final LM 2018, sukces na wlasnym podworku, transfery z klubu to sprawia ze sie traci kontrole nad wydatkami bo od razu wiesz ze te pieniadze sie zwroca i to ze sporym zyskiem, Liverpool w tym sezonie moze wygrac wszystko ma potencjal najwiekszy w PL, glod sukcesu, mlodosc i doswiadczenie w grze o wysoka stawke.
23 lip 2018 | 13:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przepraszam ale takie cudne wypowiedzi fanow L'pool przed startem nowego sezonu pojawiaja sie od dekad. zycze powodzenia ale mysle, ze sezon 2018/2019 zakonczy sie tak jak 15 ostatnich.
23 lip 2018 | 14:01
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie jestem fanem Liverpoolu poprostu patrze obiektywnie na mozliwosci zespolu w tym sezonie a sa one nie male.
22 lip 2018 | 09:33
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mozna powiedziec ze Klopp w cenie Pogby to kupil paczki zawodnikow np. 1 opcja: Salah,Mane,Wijnaldum
2: Fabinho,Keita
3: Virgil,Robertson,Shaqiri
I mozna tak dalej zliczac transfery na 100mln
22 lip 2018 | 09:18
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę, że Klopp musiał dojrzeć do stwierdzenia faktu, że w PL żeby coś ugrać to trzeba drogo kupić albo mieć akademie/skauting dobry jak w Tottenhamie. Tego drugiego w parę lat nie zbuduje. Poza tym w ubiegłym sezonie byli w finale LM, zagrają w kolejnej edycji, mają kupe kasy (jak to drużyny z PL) więc czemu ma nie kupować? Bankructwo im nie grozi.
22 lip 2018 | 09:18
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz się okaże czy Liverpool będzie grał o mistrzostwo. Nie będzie usprawiedliwiania jak się płaci 75 mln euro za bramkarza który rozegrał jeden sezoni był zmiennikiem Wojtka. Jakby Roma miała szanse wykupić Szczęsnego to prawdopodobnie nawet by się z ławki nie ruszył. Porównam w sezonie
22 lip 2018 | 12:29
(Edytowany)
Jeśli Wojtek by tam został, to na 100 procent i tak by odszedł, bo jest za dobry by grzać ławę.
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli Wojtek by tam został, to Alisson na 100 procent i tak by odszedł, bo jest za dobry by grzać ławę.
22 lip 2018 | 09:00
-27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Problem w tym, że pan Klopp, podobnie jak znakomita większość ludzi na jego miejscu, po prostu nie ma zdania. Mówi to, co pasuje mu do sytuacji i pozwala mu dobrze wypaść. Kiedy wygodnie mu zrobić jedno, to jest "jego zdanie", a kiedy wygodnie mu zrobić drugie, "jego zdanie" jest nagle różne o 180 stopni.

Nie wyzłośliwiam się tutaj jakoś specjalnie. Ot, taka praca. Trzeba się mizdrzyć do dzieciarni i zarzucać ją krótki, prostymi do powtórzenia "opiniami", najlepiej złosliwymi. Za to też mu płacą. Mistrzem tego jest Mourinho, który potrafi drastycznie zmieniać zdanie co tydzień, a dzieci potem i tak nie pamiętają, że entuzjastycznie przytakiwały mu przy każdej zmianie wzajemnie wykluczających się "poglądów".

Punkt widzenia większości ludzi zależy od punktu siedzenia. Póki nie oznacza to podpisywania się pod oszustwami i podobnymi wałami, nie ma co histeryzować.
22 lip 2018 | 09:09
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie filozofuj, bo ci nie wychodzi.
22 lip 2018 | 09:28
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze powiedziane zgadzam się z tobą.
22 lip 2018 | 13:52
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Płacisz grubą kasę za paliwo chociaż ci się to nie podoba, dawniej było drogie paliwo ale teraz jest jeszcze droższe ale mimo to kupujesz bo musisz.
22 lip 2018 | 08:50
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaką wypowiedź o drogich transferach?
22 lip 2018 | 08:03
(Edytowany)
Klopp to jest gosc ktorego zawsze bede szanowalci wspieral. Nie owija w bawelne i potrwfi pzyznac sie do bledu/porazki, a przyvtym bardzo pozytywny i wyciska z pilkarzy to co najlepsze. Wiecej takich ludzi!
+110
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klopp to jest gosc ktorego zawsze bede szanowal i wspieral. Nie owija w bawelne i potrafi pzyznac sie do bledu/porazki, a przy tym bardzo pozytywny czlowiek
i wyciska z pilkarzy to co najlepsze. Wiecej takich ludzi!
22 lip 2018 | 08:12
+52
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba każdy by chciał mieć takiego trenera w klubie jest jak najlepszy przyjaciel :) A tak w ogóle dziś z swoim ex klubem gra Liverpool - Borussia Dortmund Tvp sport 21;45
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Premier League

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
9
7
23
23
2
Liga Mistrzów
9
7
13
23
3
Liga Mistrzów
9
6
13
21
4
Liga Mistrzów
+1
9
7
11
21
5
Liga Europejska
-1
9
7
9
21
6
9
5
4
17
7
9
5
1
16
8
9
4
3
15
9
9
4
1
15
10
9
4
-1
14
11
9
4
0
12
12
9
3
-3
11
13
9
2
-7
8
14
9
2
-6
7
15
9
2
-6
7
16
9
1
-8
6
17
9
1
-11
5
18
Spadek
9
1
-14
5
19
Spadek
9
0
-14
3
20
Spadek
9
0
-8
2
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
10{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Premier League

27/10
16:00
27/10
16:00
27/10
16:00
27/10
16:00
27/10
16:00
27/10
18:30
28/10
14:30
28/10
14:30
28/10
17:00
29/10
21:00
{{match.status}}'
{{match.score}}

Strzelcy {{title}} - Premier League

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
7 (2)
2
6 (0)
3
6 (0)
4
5 (0)
5
5 (2)
6
5 (2)
7
4 (0)
8
4 (0)
9
4 (0)
10
4 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Skorzystaj z podwojenia na start!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja