Sensacyjne wieści ws. przygotowań reprezentacji Polski. Tomasz Smokowski: Wiem to z dobrych źródeł

Sensacyjne wieści ws. przygotowań reprezentacji Polski. Tomasz Smokowski: Wiem to z dobrych źródeł
Adam Starszynski / PressFocus
Autor: Daniel Makarewicz 17 cze 2021 | 21:08
Dlaczego reprezentacja Polski tak źle zagrała w meczu ze Słowacją? Tomasz Smokowski w programie "Hejt Park" przedstawił dość sensacyjną teorię. - Widziałem markery zmęczeniowe jednego z piłkarzy - wyznał.
Podopieczni Paulo Sousy zawiedli na całej linii w starciu ze Słowakami. "Biało-Czerwoni" byli powolni, popełniali proste błędy i w efekcie przegrali 1:2.
Po ostatnim gwizdku rozpoczęła się wielka debata nad postawą Polaków. Michał Zawacki z "TVP Sport" twierdził, że sztab szkoleniowy z automatu dopisał sobie trzy punkty w meczu ze Słowacją, skupiając się na starciu z Hiszpanią.
Inną tezę przedstawił za to Tomasz Smokowski. Dziennikarz na antenie "Kanału Sportowego" przyznał, że miał kontakt z jednym z zawodników.
- Widziałem markery zmęczeniowe jednego z piłkarzy reprezentacji Polski - widziałem, nie wymyślam tego. Dwa dni po meczu z Islandią, bo on grał wtedy, on miał 900. Norma dla zwykłego amatora to jest 170, a dla zawodowego piłkarza to jest 300. A on miał 900! - rozpoczął "Smoku".
- Inni piłkarze, którzy nie grali z Islandią - podobno, bo tego już nie widziałem - mieli w okolicach 400. Widać, że oni dostają mocno w skórę Żeby zejść z 900 na 300 potrzebne są cztery doby. Niby jesteś w stanie się z tego odkręcić - dodał.
- Może nie powinniśmy robić niepotrzebnej afery, ale wiem to z dobrych źródeł. Dwa ostatnie dni przed meczem ze Słowacją było treningowo wyjątkowo trudne dla piłkarzy. Poszli do Sousy i prosili go, by odpuścił. A on nie odpuścił - podkreślił.
- To może oznaczać jedno. Sousa chciał wygrać na jednej nodze ze Słowacją, a mecz z Hiszpanią to wkalkulowana porażka. A na kluczowe spotkania ze Szwecją i w 1/8 finału się odkręcamy. Jeżeli Paulo Sousa tak to sobie wymyślił, a to wynika z badań zmęczeniowych, to jest to trochę hazard - zakończył.
Cały program "Hejt Park" z udziałem Tomasza Smokowskiego możecie obejrzeć TUTAJ.
Źródło: Hejt Park
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Dyskusja 83

17 cze 2021 | 21:27
0
Hahaha to ja jestem chyba zjebany, bo myślałem że przegraliśmy przy debilne zachowanie Krychowiaka, kurwa żaden "ekspert" ani słowa o nim nie powiem, a to Krychowiak przepierdolił na mecz, polacy od początku drugiej połowy do czerwonej kartki cisneli słowaków jak pojebani.
17 cze 2021 | 21:48
(Edytowany)
Nie potrafią na chłodno ocenić sytuacji tylko lamentują i buraczą. Może dlatego, że się to sprzedaje.
0
Nie potrafią na chłodno ocenić sytuacji tylko lamentują i psioczą. Może dlatego, że się to sprzedaje.
17 cze 2021 | 21:59
0
Podobnie można powiedzieć że mecz przepierdolił Sousa bo dobry trener powinien szybko zmienić zawodnika jak ten na defensywnym pomocniku dostaje żółtą - bo każdy kto odrobinę zna się na piłce to wie że tam i na obronie najłatwiej zarobić kartkę. Debilne zachowanie Sousy. No i jak to prawda z tym zmęczeniem zawodników (a było po nich widać zmęczenie bardzo) to drugi WIEEELKI błąd Sousy. Niech zrobi trzeci i dla mnie będzie to totalny amator a nie wielka gwiazda trenerstwa.....
18 cze 2021 | 08:48
0
Absolutnie tak. Oczywiście krycha bez mózgu faulowal na druga żółtą ale sousa powinien brać pod uwagę że ok 70 minut krycha będzie grał z żółtkiem. Nawiązując do minusów twego komentarza to jeśli krycha zdaniem komentujących jest taki słaby to mozna powiedzieć ze trzymanie go z żółtkiem bylo wielbłądem Sousy. Ale nie oczekujemy logiki w ich myśleniu.
18 cze 2021 | 20:12
0
Dzięki za komentarz. No ja raczej nie oczekuje tutaj logiki bo mało ludzi tutaj zna się na piłce niestety. Idąc ich logiką to skoro Krycha jest tak słaby to dlaczego w ogóle "wszechwiedzący" Sousa zabrał go na turniej? Baaa, śmiało można rzecz, że skoro jest tak słaby to dlaczego jakikolwiek trener dopuszcza go do piłki. Krycha powinien już dawno roznosić listy na poczcie czy wycinać trawę z rowów. Pozdrawiam
17 cze 2021 | 22:05
0
Mecz nie zaczyna się od 45 minuty. Od 1 minuty powinni cisnąć. Ale to za trudne na takiego wielkiego przeciwnika jak Słowacja, który głównie gra z kontry, ewentualnie szuka stałych fragmentów. Z Krychowiakiem też by przegrali, obrona to cyrk.
18 cze 2021 | 08:54
(Edytowany)
Ja mimo wszystko oodchodzilbym z większym szacunkiem do Słowacji. Co niby daje nam prawo sądzić że jesteśmy lepsi? Wynik pokazał że jest inaczej a i bilans meczów był na korzystny dla Słowaków. Czy to nie jest tak ze my za często uważamy się za lepszych niż defacto jesteśmy?
0
Ja mimo wszystko oodchodzilbym z większym szacunkiem do Słowacji. Co niby daje nam prawo sądzić że jesteśmy lepsi? Wynik pokazał że jest inaczej a i bilans meczów był na korzyść Słowaków. Czy to nie jest tak ze my za często uważamy się za lepszych niż defacto jesteśmy?
17 cze 2021 | 22:38
0
Nareszcie kurwa ktos to powiedział, bo te pseudo dziennikarzyny ani zdania o tym nie wspomna.....
17 cze 2021 | 23:25
(Edytowany)
100% prawdy.Nikt o tym nie mówi.Każdy choć trochę ogarniający piłkę to stwierdzi.Przy 1:1 i grze w 11 była szansa na zwycięstwo , Słowacy oddawali pole w drugiej połowie.Gdyby za słabo trenowali to pseudoeksperci narzekali by że sztab odpuścił z treningami.Ciągle nacisk ekspertów na Souse tak jakby media na siłę przekonywali że to jego wina.Kompletną bzdurą tak samo bajka z przypisaniem przez sztab punktów przed meczem.
0
100% prawdy.Nikt o tym nie mówi.Każdy choć trochę ogarniający piłkę to stwierdzi.Przy 1:1 i grze w 11 była szansa na zwycięstwo , Słowacy oddawali pole w drugiej połowie.Gdyby za słabo trenowali to pseudoeksperci narzekali by że sztab odpuścił z treningami.Ciągle nacisk ekspertów na Souse tak jakby media na siłę przekonywali że to jego wina.Kompletną bzdurą tak samo bajka z przypisaniem przez sztab punktów przed meczem.Zagrali zwyczajnie chujowy mecz i nic tego tłumaczy.
17 cze 2021 | 23:55
0
Zachowanie Krychy wynikało z ogólnego przemęczenia.
18 cze 2021 | 09:46
0
dokladnie. zmeczenie to ja widzialem na euro 2012 w meczach Polakow. tam ruszali sie w drugiej polowie jak muchy w smole. ze Slowakami cisnelismy ich az milo i to nawet grajac w 10-ciu. doszukiwanie sie zlego przygotowania fizycznego to juz ewidentnie zla wola. odczepcie sie od Sousy, bo gra zla nie byla. natomiast jezeli Jozwiak tak pajacuje jak przy pierwszej bramce albo nikt nie asekuruje 10 metra przy stalym fragmencie, gdzie na odprawach byla o tym mowa to chyba tematu zlego przygotowania nie ma. Sousa na tym turnieju dopiero ma szanse zobaczyc z jakimi nadmuchanymi beztalenciami przychodzi mu pracowac. dlaczego zatem nie wygralismy ? ponizej krytyki zagral Lewy i nie da sie go w tym meczu obronic, ze nie mial wsparcia bo akurat bylo wielu zawodnikow z przodu. byl non stop ogrywany przez Skriniara. zle zagral tez Jozwiak, ktory robil kiwki ale na srodku boiska. Zielinski potrafil minac kilku ale nie mial komu podac bo pochowane towarzystwo. dobrze za to zagralismy w pressingu, czesto Slowacy nie mogli nawet wyjsc ze swojej polowy. jakies przeblyski bylo widac. z lepszymi wykonawcami byloby super.
17 cze 2021 | 21:52
0
Kibice maja o wiele wieksze markery zmeczenia,ogladaniem tej pseudo kadry kopanej…
18 cze 2021 | 01:16
0
Pięknie to ująłeś! 🍻
17 cze 2021 | 21:17
0
Jeśli tylko jeden zawodnik miał taki wynik to szybko go namierzą po tym co smoku ujawnił
17 cze 2021 | 21:41
(Edytowany)
Dałem piłkarzom trochę urlopu. Wracają za 2 godziny.
0
Dałem piłkarzom 2 godziny urlopu.
17 cze 2021 | 21:47
0
No i co z tego? Smoku nie powiedział że któryś z piłkarzy mu pokazał. Najprawdopodobniej ktoś ze sztabu.
17 cze 2021 | 21:39
0
weź chłopie nie żartuj, zagrali przed Słowacją w odstępie tygodnia dwa mecze, w międzyczasie nie trenowali raczej ciężko, więc skąd te twoje wysokie markery? co to za pierdolenie i usprawiedliwianie ich nieudacznictwa?
17 cze 2021 | 22:09
0
Rozpierdala mnie jak ktoś myśli, że nie trenowali ciężko bo mieli poza treningami w ciągu dnia parę atrakcji integracyjnych. Według niektórych powinni trenować pewnie 24h/7 i myślą, że to by przyniosło jakieś skutki. Fakt, zjebali mecz, ale w mojej ocenie tylko przez głupie błędy, a nie przez złe przygotowanie czy słabą grę (bo grali nie najgorzej - przeważali w tym meczu i gdyby nie czerwień Krychy mogli to w miarę spokojnie wygrać). Oczywiście to jeszcze nie było to czego wszyscy byśmy oczekiwali, ale według mnie widać jakiś progres (szczególnie w ofensywie i rozgrywaniu) w porównaniu do tego co mieliśmy przed przyjściem Sousy. Możecie minusować, przyzwyczaiłem się, że tutaj zdrowy rozsądek i podchodzenie do tematu na chłodno, bez niepotrzebnych emocji właśnie takimi reakcjami skutkuje 😉
17 cze 2021 | 22:18
0
też widzę progres w grze, nie jest on jakiś spektakularny ale jest. Nie trener i sztab zjebał mecz, a piłkarze indywidualnymi błędami i żadne pieprzenie znaffców tego nie zmieni. Trzeba być totalnym wymoczkiem, żeby tego nie widzieć
17 cze 2021 | 21:18
0
A ja myślę, że piłkarze opierdalali się w Opalenicy, a jak wybiegali na boisko to nie mieli sił biegać.
17 cze 2021 | 22:05
0
Co ty pierdzielisz, to są profesjonaliści, to że nie wiesz jak to wygląda nie znaczy, że jest tak jak myślisz, to że amatorski sport tak wygląda nie oznacza, że profesjonalny także. Tyle idiotycznych komentarze widzę od tego meczu ze Słowakami, że to głowa mała, nie wiem po co w te sekcje wchodzę :/
17 cze 2021 | 22:24
0
Szczególnie Moder to profesjonalista 🤔
Był też Peszko i wielu, wielu innych...
17 cze 2021 | 23:07
0
to są profesjonaliści... dobry żart... a potem taki jeden czy drugi rzyga po hotelowych korytarzach hahahah XD
17 cze 2021 | 23:47
0
Są profesjonalistami, tylko zawistny polski naród, nie mogący znieść (nawet nie swojej XD) porażki tego nie widzi. Większość kibicuf woli tworzyć mity o jakiejś wyjebce na kolejnym wielkim turnieju, co po prostu nie jest prawdą XD. Z resztą jeżeli chodzi o mecz ze Słowacją, wielkie reprezentacje też potrafią przegrać mecz ze słabą drużyną, a potem potrafią się odbić, zobaczymy co będzie z nami.
18 cze 2021 | 00:07
0
ty na serio określiłeś nas "wielką reprezentacją"? jak my po sobocie na 99% pakujemy walizki. 1% zostawię na wszelki wypadek, gdyby szwedzi cos odjebali
18 cze 2021 | 06:13
0
Nawet nie czytasz ze zrozumieniem a cisniesz
18 cze 2021 | 15:36
0
Nie, chciałem wskazać tylko, że wielkie reprezentacje potrafiły też przegrywać z takimi samymi rywalami (jeśli chodzi o poziom), a w następnym meczu niszczyć przeciwnika. To Polska zawalając mecz ze Słowacją może się odkupić dzięki meczowi z Hiszpanią, czyli pokazać charakter i umiejętności, które mają :)
18 cze 2021 | 16:56
0
umiejętności to nasi mają... charakter? lepiej przemilczmy...
17 cze 2021 | 22:06
0
przegralismy,bo krycha to dzban,wojtus to chodzące nieszczęście a lewus to drewniaczek.dobranoc
17 cze 2021 | 21:59
0
"Może nie powinniśmy robić niepotrzebnej afery" - to zdecydowanie najbardziej rozsądne słowa w tym tekście.
17 cze 2021 | 21:36
0
A co jeśli nasi piłkarze są po prostu słabi i mało odporni? Albo przynajmniej ten, którego był to wynik?
17 cze 2021 | 22:12
0
Tak myślałem, tym bardziej szacunek dla Sousy że ciśnie naszych kopaczy. Jak przetrzymają Hiszpanie, uda się urwać Punkty to w meczu ze Szwecją w teorii powinniśmy zobaczyć Polski zespół w najlepszym wydaniu. Ten mecz będzie wyznacznikiem pracy obecnego szkoleniowca. Trzymam kciuki za niego, tym bardziej że większość tych pseudodziennikarzy ma ból dupy i kompleks Sousy. Wszystko w naszych nogach gramy dalej!
17 cze 2021 | 21:46
0
Przypomnę tylko jak uważany przez wielu za bóstwo selekcjonerskie Nawałka zamęczył piłkarzy przed meczami na mundialu że ci się ledwie ruszali a potem robił to samo w Lechu. Widocznie następny który myśli że im więcej i bardziej intensywnie tym lepiej.
17 cze 2021 | 21:12
(Edytowany)
Hehehe eurowpierdol podziekujemy Wojtkowi kolejna impreze z rzedu hehe
0
Doszukiwanie sie na sile... slaba organizacja sztabu wzgledem taktyki, zbyt duze zmiany co chwile , zameczanie zawodnikow no i najlepszy goldkiper na swiecie to sa czynniki ktore zawiodly i skonczmy juz ten temat..
Jak dobrze ze zaraz sobota to bedzie walkowany zas temat ze przegralismy.malo choc moglo byc wiecej albo doazukiwanie sie czemu tak duzo


17 cze 2021 | 22:14
0
Przecież to są zawodowcy . Sił powinno starczyć na granie co trzy dni. Pierdolety takie
17 cze 2021 | 22:25
0
Oczywiście, znów biedni piłkarze, za mało zarabiają, za dużo biegania, za dużo treningów. Nasi kopacze to przepłacani amatorzy, Błaszczykowski zwolinl Hybale, fala drużyna Petrescu, za dużo biegania było, i co ? Odszedł i z innym kupnem awansował do LM a Wisła gdzie jest?
Lewandowski zwolnił Brzeczka, etc można by inne analogiczne zwolnienia w Polskim futbolu znałeżć.
17 cze 2021 | 21:34
(Edytowany)
To już robi się nudne i niesmaczne.Kurwa przegrali takie jest prawda I nikt I nic tego niezmieni wiec po co to ciągnąć, szukanie kurwa teorii spiskowych. Meczyki mają pożywkę na nowy stary tema ogarnijcie sie.
0
To już robi się nudne i niesmaczne.Kurwa przegrali takie jest prawda I nikt I nic tego niezmieni wiec po co to ciągnąć, szukanie kurwa teorii spiskowych. Meczyki mają pożywkę na nowy stary temat,ogarnijcie sie.
17 cze 2021 | 22:09
0
jakoś nie było widać po tym, co grali, że byli przemęczeni. Krychowiak to w ogóle tryskał energią.
17 cze 2021 | 21:34
0
A czy aby nie o to chodzi w przygotowaniach aby się dobrze przygotować? Sousa zapowiadał, że braki w technice mamy zastąpić wybieganiem i walecznością. To by tłumaczyło słaba grę ze Słowacją. Ruszali się, jak wóz z węglem.
17 cze 2021 | 22:33
0
Meczyki to najwięksi fani kanału sportowego od dzisiaj?
17 cze 2021 | 22:12
0
tyle różnych hipotez słyszałem niekorzystnego wyniku meczu ze Słowakami że już nie wiem w co wierzyć
17 cze 2021 | 22:06
0
Pewnie chodzi o Krychowiaka.
17 cze 2021 | 21:49
0
Komentarz usunięty
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550