Kontrowersja w meczu Realu Madryt z Sevillą! Goście pozbawieni bramki po upadku Edera Militao [WIDEO]

Kontrowersja w meczu Realu Madryt z Sevillą! Goście pozbawieni bramki po upadku Edera Militao [WIDEO]
Twitter
Autor: Mateusz Jagniaciak 18 sty 2020 | 17:16
W meczu Realu Madryt z Sevillą FC w meczu 20. kolejki La Ligi doszło do kontrowersji. Sędzia nie uznał gola, którego zdobyli goście.
W 30. minucie do piłki w polu karnym Realu Madryt dopadł Luuk de Jong i wpakował ją do siatki. Po analizie VAR sędzia nie uznał jednak tej bramki.
Jak wykazały powtórki, pilnujący strzelca gola Eder Militao upadł po zderzeniu z jednym z zawodników gości. Blokujący go piłkarz tuż przed tym celowo naprężył ciało.
Wobec tego sędzia uznał, iż było to zagranie niezgodne z przepisami. Po chwili uznanie bramki zostało cofnięte, a na tablicy wyników przywrócono 0:0.
Sytuacja ta wzbudziła jednak kontrowersje. Część ekspertów i kibiców wskazuje, iż to wina Militao, że wpadł na rywala.
Źródło: własne/Twitter

Tabela ligowa - La Liga

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN

Dyskusja 91

20 sty 2020 | 00:28
0
COOOOOO? I ŻE ON ZA TO CZERWA NIE DOSTAŁ? SKANDAL.
19 sty 2020 | 23:21
0
Ale przekręt. Sam siebie sfaulował nie patrząc gdzie biegnie. Ale kibice Realu mają zgachę. Kolejne punkty po korupcji sędziów. Widzę, że Hiszpania ma problem z sędziami jak Polska w sądownictwie.
20 sty 2020 | 16:45
(Edytowany)
Doucz się xD Zostałem wyjaśniony komentarz temu i jeszcze niżej przez wielu innych.
0
Doucz się xD Zostałeś wyjaśniony komentarz temu i jeszcze niżej przez wielu innych.
20 sty 2020 | 22:10
0
Ty wiesz co byś się działo jak by tak każdy na każdego wpadał, bo nie ma prawa go zatrzymać? Czy tak marzy ci się aby Real miał takie prawo? A z resztą. Ważniejsze jest zdanie ekspertów, którzy o tym piszą już nawet w prasie, a nie kibica Realu, który ma klapki na oczach i dla którego liczą się przekręty.
21 sty 2020 | 15:50
0
Gówno mnie obchodzi co by było gdyby. Taka sytuacja jest wykroczeniem, zawsze :)
"Ważniejsze jest zdanie ekspertów, którzy o tym piszą już nawet w prasie" - Ekspertów z Katalonii i w prasie z Katalonii, jebany propagandzisto :)
22 sty 2020 | 21:12
0
Tłumaczysz się jak Grodzki, że nie brał kopert :D. Podobieństwo jest, bo Real to też skorumpowany klub. Przegrałeś, bo przeklinasz, a to oznacza słabość i brak argumentów.
22 sty 2020 | 23:44
0
Widzę tutaj pełnoetatowego trolla. Po prostu ssij propagandzisto. Ile dostajesz PLN za pisanie takiego szrotu i jeszcze mieszanie w to polityki?
19 sty 2020 | 08:51
(Edytowany)
Taka prośba do meczykowych "dziennikarzy".
Jeżeli wrzucacie takie sytuacje to wrzucajcie już wszystkie z danego meczu? Ta sytuacja to cofnięty poprawnie gol Sevilli z powodu faulu na Militao.
Chciałbym tutaj też zobaczyć NIE COFNIĘTEGO gola Sevilli po tym jak Munir 2-krotnie zagrał piłkę ręką. O ile mi wiadomo w świetle przepisów ligi hiszpańskiej atakujący NIGDY nie może dotknąć piłki ręką więc kontrola piłki ręką w wykonaniu Munira była bardzo imponująca ale gola tam nie powinno być. Najlepsze jest to, że sędzia poradził się swoich kolegów siedzących przy ekranach VAR i oni mu powiedzieli, że gol poprawny i ręki nie było :)

Także tego, jak już robicie takie artykuły to nie bawcie się w propagandystów. Naprawdę rozumiem, że szczucie na Real się sprzedaje ale jest to po prostu tania zagrywka ludzi bez godności i klasy dziennikarskiej.
0
Taka prośba do meczykowych "dziennikarzy".
Jeżeli wrzucacie takie sytuacje to wrzucajcie już wszystkie z danego meczu? Ta sytuacja to cofnięty poprawnie gol Sevilli z powodu faulu na Militao.
Chciałbym tutaj też zobaczyć NIE COFNIĘTEGO gola Sevilli po tym jak Munir 2-krotnie zagrał piłkę ręką. O ile mi wiadomo w świetle przepisów ligi hiszpańskiej atakujący NIGDY nie może dotknąć piłki ręką więc kontrola piłki ręką w wykonaniu Munira była bardzo imponująca ale gola tam nie powinno być. Najlepsze jest to, że sędzia poradził się swoich kolegów siedzących przy ekranach VAR i oni mu powiedzieli, że gol poprawny i ręki nie było :)

Także tego, jak już robicie takie artykuły to nie bawcie się w propagandystów. Naprawdę rozumiem, że szczucie na Real się sprzedaje ale jest to po prostu tania zagrywka ludzi bez godności i klasy dziennikarskiej.

Jeżeli będziecie tworzyć takie niepełne obrazy meczów to będzie pojawiać się coraz więcej idiotów jak poniżej (Speedy). No chyba, że wam nie zależy na poziomie a jedynie na surowych liczbach odwiedzin artykułu. W takim przypadku polecam od razu przemianować portal na pudelek.meczyki.pl.
19 sty 2020 | 23:22
0
Hhahahaha Jakim faulu? Facet sam się sfaulował. Już byś chociaż przemilczał ten przekręt zamiast bronić przegranej sprawy.
20 sty 2020 | 16:43
(Edytowany)
Pewnie zniszczę Twoje wyobrażenie o piłce nożnej ale wejście na linię biegu piłkarza i po prostu wystawienie barku na jego twarz żeby uderzył w Ciebie z całym impetem jest w piłce nożnej faulem. Zawsze :) Dodatkowo w tej sytuacji był to faul bez piłki więc gość powinien złapać żółtko.
Żałosne.
0
Pewnie zniszczę Twoje wyobrażenie o piłce nożnej ale wejście na linię biegu piłkarza i po prostu wystawienie barku na jego twarz żeby uderzył w Ciebie z całym impetem jest w piłce nożnej faulem. Zawsze :) Dodatkowo w tej sytuacji był to faul bez piłki więc gość powinien złapać żółtko.
Żałosne.
Tak jak ktoś już niżej ładnie wyjaśnił trolli Twojego pokroju:
"Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi - zawodnik, który nie bierze bezpośrednio udziału w akcji NIE może celowo zastawiać drogi drużynie przeciwnej - tak jak w tej sytuacji."

Doucz się i nie udawaj, że kibicujesz jakiejkolwiek drużynie bo nawet przepisów sportu nie znasz xD
20 sty 2020 | 22:08
0
No tak. Piłkarzy Realu trzeba puszczać aby mięli wolną drogę do bramki i nie wolno bronić. Zastanów się co piszesz :D.
21 sty 2020 | 15:49
0
No nie wiem, mógł na przykład nie włazić na jego drogę biegu jednocześnie ewidentnie się zastawiając co jest wykroczeniem w piłce nożnej?
19 sty 2020 | 07:01
0
Znowu odkrywacie ogień :)
Sędziowie w Hiszpanii faworyzują swoje najlepsze drużyny, tzn Barcelonę i Real, bo na nich La Liga najwięcej zarabia. Do tego często przymykają oczy na brudne zagrania zawodników z tych dwóch gigantów, a z drugiej strony pilnują żeby nie złapali kontuzji przez odgwizdywanie byle kontaktu.
Tutaj bramka powinna być uznana. Dlaczego zawodnik Sewilli niby przekroczył przepisy stojąc w miejscu? Bo wjebał się w niego zawodnik Realu?
Kibice Barcy niech też się uspokoją bo sędziowie nie uznawali również takich bramek dla Realu w El Classicach. Real strzelał po rzucie rożnym z główki, ale cyk bramka nieuznana, bo obrońca Barcy był za niski, żeby wygrać pojedynek główkowy z Benzemą lub Balem. :D
19 sty 2020 | 06:41
0
Gościu patrzy na Militao i specjalnie wystawia bark w jego kierunku i gdzie tutaj kontrowersja?
Większa kontrowersja była przy bramce na 1:1 gdzie piłkarz Sevilli upadł i piłkę zatrzymał ręką ( to był przypadek ) ale dzięki czemu mógł odegrać ją potem do kolegi który strzelił bramkę.
19 sty 2020 | 08:55
0
W lidze hiszpańskiej atakujący nie ma prawa w jakiejkolwiek sytuacji dotknąć piłki ręką.
Obrońcy mają określone sytuacje gdzie przypadkowe dotknięcie ręką nie jest przewinieniem, dla atakujących takich wyjątków nie ma. Gola na 1-1 nie powinno być i sędzia prawie ukradł Realowi 2 punkty. I tak to się kręciło od 10 lat w lidze. Jak sędzia się raz pomyli na niekorzyść Barcelony to oni robią aferę na cały świat. W meczach Realu są pomyłki na naszą niekorzyść co 3 mecz a i tak kibicom Barcelony udaje się przepychać propagandę o faworyzowaniu... Szkoda słów.
19 sty 2020 | 05:13
0
Ale co miał zrobić, unik żeby ten czasem na niego nie wpadł?
19 sty 2020 | 23:24
0
No przecież nawet nie patrzył gdzie biegnie, a tamten stał i miał ręce przy sobie. Sam się sfaulował, a sędzia okradł Seville z prawidłowo strzelonego gola. Gdyby nie sędziowie to Real by był w połowie tabeli.
20 sty 2020 | 16:47
(Edytowany)
Gdyby nie sędziowie to Barcelona nie miałaby połowy trofeów z Ligami Mistrzów włącznie.
0
Gdyby nie sędziowie to Barcelona nie miałaby połowy trofeów z Ligami Mistrzów włącznie.
Ah, no i oczywiście największy sojusznik Barcelony - terapia hormonem wzrostu xD
20 sty 2020 | 22:12
0
Kto ci takich głupot naopowiadał? o ja się pytam? Gdzie jest związek piłkarski w Hiszpanii? Poszukaj odpowiedzi, która oznacza zarazem SZACH MAT. Przegrałeś :D. Buuuuuuuuuuuuu
19 sty 2020 | 02:08
0
2:1 to się liczy :)
18 sty 2020 | 22:55
0
"zawodnik blokujący naprężył ciało" xD ni nie dlatego nie uznali bramki, ale dlatego, że po prostu obrońca był faulowany bez piłki. redaktorom chyba za bardzo koszykówka weszła w krew... ale faktycznie zagranie to rodem wzięte z parkietów. sprawa jest prosta nie można atakować zawodnika bez piłki.
18 sty 2020 | 22:52
0
Piłka nożna to nie balet. Zwykłe blokowanie barkiem, zawodnik Realu nie patrzy ani na piłke ani gdzie biegnie, rękoma łapie rywala, który ewidentnie mu ucieka. Nie wiem po co ta drama, gdyby to Real atakował każdy kibic Realu powiedziałby, że nic nie było.
19 sty 2020 | 06:45
0
wez_nie_pierdol_chłopcze
19 sty 2020 | 23:25
0
Dokładnie. Real to najbardziej zakłamana drużyna na świecie.
18 sty 2020 | 22:12
(Edytowany)
Fajny artykuła ale gdzie ta kontrowersja? Gołym okiem widać, że to faul wystarczy chodź trochę mieć pojęcie o piłce nożnej
0
Fajny artykuł ale gdzie ta kontrowersja? Gołym okiem widać, że to faul wystarczy chodź trochę mieć pojęcie o piłce nożnej
18 sty 2020 | 21:33
0
prawidłowa decyzja, był faul
18 sty 2020 | 20:36
0
Nazywanie tej sytuacji "kontrowersją" i mówienie, że sędzie się pomylił pokazuje tylko ilu ludzi nie zna przepisów.
Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi - zawodnik, który nie bierze bezpośrednio udziału w akcji NIE może celowo zastawiać drogi drużynie przeciwnej - tak jak w tej sytuacji.

To co media pieprzą, że sędzia gwizdnął pod Real, że gol powinien być uznany - są to media nienawidzące Realu, szukające taniego rozgłosu lub po prostu się nie znają. Podobna sytuacja była już na początku sezonu w La Liga, gdzie jakiś program sportowy rysował sobie linie spalonego (do analizy VARu) tak jak im się podobało, a nie tak jakie są wytyczne do nich.
18 sty 2020 | 22:47
0
zawodnik który celowo zastawia drogę - logicznie rzecz ujmując - bierze udział w akcji xD
18 sty 2020 | 23:38
0
Aż szkoda mi słów na dzisiejszy poziom odpowiedzi na meczykach... Chociaż... odpowiadam, czyli nie szkoda mi ich? Hmm...
18 sty 2020 | 22:48
0
jakie media piszą, że sędzia gwizdnął pod real i gol nie powinien być uznany?
18 sty 2020 | 23:44
0
Nie wiem, nie czytam pieprzonych mediów, bo każdy pisze co chce. Z prostej, oczywistej sytuacji rozdmuchują nie wiadomo co. Tak jak ten tutaj post, wielka ikona na głównej podpisany "KONTROWERSJA" w oczywistej sytuacji. Plus jestem w 100% przekonany, że katalońskie kurwie media płaczą "dlaczego real wygrał a nie zremisował?!". Nie, nie jestem kibicem Realu. Tak, nienawidzę Barcelony i katalońskich mediów.
19 sty 2020 | 06:27
0
Czyli nie czytasz gazet, ale wywaliłeś tutaj spory komentarz na temat treści które się tam znalazły? to fajnie. a później przeczytałeś ten swój koment i postanowiłeś napisać kolejny na temat poziomu komentarzy? DD
19 sty 2020 | 15:57
0
Tak. Nie muszę czytać tych pieprzonych gazetek by wiedzieć jak bardzo rozdmuchają temat, który sprawił, że Real wygrał mecz. Nie przewidzę jakie tematy się pojawią, lecz takie "kontrowersje" z udziałem Realu i Barcy z bardzo dużym prawdopodobieństwem znajdą się w gazetach i będą wyolbrzymione.
Nie musisz być geniuszem by przewidzieć jak zachowa się gazeta szukająca taniego rozgłosu. Przecież ile razy takie gazety z dupy brały "fakty", że piłkarz jest niezadowolony i żąda transferu, gdzie 4 dni wcześniej sam piłkarz się wypowiadał, że jest szczęśliwy, czuje się chciany, wspierany i rodzinie się podoba w mieście. Tutaj na przykładzie Hazarda mówię. Przez dobre 5 lat, rok w rok gazety pieprzyły jaki to Eden jest smutny w Chelsea, gdzie sam piłkarz powtarzał (nawet tydzień przed tymi tematami w gazetach), że jest mu dobrze w Chelsea i jeszcze chce tam grać.

Więc jebać te gazety i ich nadmuchane sytuacje.
19 sty 2020 | 00:42
0
Mundo Deportivo standardowe escandalo xD
19 sty 2020 | 19:07
(Edytowany)
skąd ty bierzesz taki przepis o celowym zastawianiu drogi? O takim przepisie słyszałeś:"Znalezienie się na drodze przeciwnika nie jest tożsame z celowym przemieszczeniem się w tor biegu przeciwnika"
0
Kinzagi

skąd ty bierzesz taki przepis o celowym zastawianiu drogi? O takim przepisie słyszałeś:"Znalezienie się na drodze przeciwnika nie jest tożsame z celowym przemieszczeniem się w tor biegu przeciwnika"
18 sty 2020 | 20:27
0
I kolejny clickbaitowy news żeby dzieci które nawet nie widziały meczu pluły się robiąc ruch na stronie. Bo rozumiem że według wybitnego dziennikarza który wysrał ten pseudo news, jak Munir przy bramce dla Sevilli dwa razy dotknął piłki ręką to już nie było kontrowersji xD
18 sty 2020 | 20:27
0
Dobra decyzja. Gościu specjalnie stanął mu w drodze, jak biegł, a to jest faul
18 sty 2020 | 20:24
0
jutro sport i mundo: DESGRACIA!!!!
18 sty 2020 | 20:37
0
¡Escándalo! ach ta Katalonia...
18 sty 2020 | 19:54
0
Sory, ale gola De Jonga, który został uznany wedłgu nowych przepisów również powinien być anulowany. Munir zagrał tam 2 razy ręką i o ile po pierwszym kontaktu piłki z ręką grę można było puścić tak drugie dotknięcie należało odgwizdać. Dobrze, że RM wygrał ten mecz.
18 sty 2020 | 23:00
0
nie jestem wielkim ekspertem ale jeśli faktycznie przepisy nakazywałby odgwizdanie ręki w tym przypadku, to coś jest nie tak z przepisami. to absurdalne.
19 sty 2020 | 11:49
0
Problem w tym, że przepisy odnośnie zagrania ręką są "płynne" i w dużej części zależą od interpretacji sędziego dlatego wprowadzili zaostrzający przepis odnośnie zagrania ręką jeżeli chodzi o stronę atakującą.
Obejrzałem powtórkę po angielsku i hiszpańsku (mecz widziałem po polsku) i wszyscy powiedzieli, że VAR powinien nie uznać gola.
18 sty 2020 | 19:20
0
Ale mi niespodzianka.Drukowanie pod real jak zwykle.
18 sty 2020 | 19:35
0
Zastanawiam się czy u Ciebie w mieście nie ma okulisty, czy jesteś tak ślepy, że nie możesz tam trafić ?
18 sty 2020 | 19:37
0
Odezwał się kibic Barcelony, pod którą najczęściej drukują.
18 sty 2020 | 20:00
0
Zostawcie go, kretyn zawsze pozostanie kretynem. Najważniejsze, że sędzia podjął dobrą decyzję.
20 sty 2020 | 00:37
0
Ale wodogłowia ja p[ierdole. Kibice Barcy i Srealu to są niedojeby.
18 sty 2020 | 19:17
0
Bramka dla Sevilli też nie powinna być uznana
18 sty 2020 | 20:01
0
Ale to właśnie o nieuznanej bramce dla Sevilli mowa xd
18 sty 2020 | 20:40
0
Kolega mówi o tej bramce co uznał sędzia. Świetnie się ośmieszyłeś! I jeszcze to xD na końcu mistrz z ciebie...
18 sty 2020 | 22:54
0
Dzięki ktoś czyta ze zrozumieniem
20 sty 2020 | 00:38
0
zjeb...
20 sty 2020 | 06:17
0
Fajną masz ksywe zjeb
20 sty 2020 | 10:32
0
co?
Bardziej ty masz ksywe zjeb i to nawet w danych masz (ikonka Srealu w ulubionych ksywach) bo pewnmie niedojebany psie nie zrozumiesz....
20 sty 2020 | 20:17
0
Idź spać szkoła czeka jestem kibicem jak byś spojrzał na inne komentarze nie jestem hejterem szanuje inne kluby żal mi Ciebie
20 sty 2020 | 20:21
0
Nie zrozumiem Ciebie, psy to miłe zwierzaki
20 sty 2020 | 23:49
0
no racja pies człowieka nie zrozumie.
20 sty 2020 | 23:50
0
aaaa i psino jeszcze tydzień ferii :)
18 sty 2020 | 18:55
0
Spokojnie wcześniej sędziowie zabrali 6 punktów Realowi w meczach z Barceloną gdy nie odgwizdali przynajmniej jednego karnego na Camp Nou oraz z Betisem Sewilla gdzie też nie odgwizdano karnego w pierwszej połowie jak zawodnik Betisu na wźlizgu zagrał ręką więc na ten moment Real powinien mieć w tabeli 48 punktów a Barcelona 39 licząc teraz mecz zaległy 42 czyli 6 punktów przewagi nad Barceloną .W tym meczu decyzja sędziego dobra.
18 sty 2020 | 18:53
0
Ja sądze że był faul w tej sytuacji
18 sty 2020 | 19:40
0
Dlaczego? Przecież tamten chłop od kilku sekund stał w miejscu i się nie ruszał.
18 sty 2020 | 20:36
0
To nie koszykówka
18 sty 2020 | 23:05
0
koszykówka, rugby, piłka nożna... przepisy to przepisy, na chooy drążysz temat? ;D
18 sty 2020 | 20:37
0
przeciez on sie patrzyl jak biegnie Militao i zrobil ruch w jego kierunku. nie ruch nogami ale ruch barkiem. co wiecej powinien za to otrzymac zolta kartke bo to byl faul z premedytacja

Tabela ligowa - La Liga

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN