Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Lewandowski: Messi i Ronaldo mają przewagę. Im jest łatwiej strzelać gole

19 lut 2018 | 18:38 65
Lewandowski: Messi i Ronaldo mają przewagę. Im jest łatwiej strzelać gole
Źródło zdjęcia: CosminIftode / shutterstock.com

Robert Lewandowski w obszernym wywiadzie dla magazynu "Kicker" opowiadał o plotkach transferowych łączących go z transferem do Realu Madryt, o celach Bayernu Monachium, a także o rywalizacji z Cristiano Ronaldo oraz Lionelem Messim. Według Polaka obu gwiazdorom futbolu łatwiej zdobywać bramki, a wszystko ze względu na to, na jakiej grają pozycji.

Reprezentant Polski zdobył w ubiegłym sezonie 53 bramki, co było trzecim wynikiem na świecie. Tyle samo goli strzelił Cristiano Ronaldo, a lepsi pod względem byli od niego tylko Messi (54 trafienia) i Harry Kane (56). W tym sezonie nasz napastnik znowu strzela jak na zawołanie, pewnie zmierzając po koronę króla strzelców w Bundeslidze.

Messi i Ronaldo mają nade mną przewagę, ponieważ nie są to klasyczne dziewiątki. Środkowemu napastnikowi jest czasami ciężej, bo często musisz grać tyłem do bramki - powiedział Robert Lewandowski.

Musisz utrzymać się przy piłce, zobaczyć, co się dzieje na boisku i dopiero możesz ruszyć do przodu. Znacznie łatwiej jest, kiedy masz całe boisko przed sobą - zaznaczył Polak.

Lewandowski wypowiedział się również na temat spekulacji łączących go z transferem do Realu Madryt. - Gdybym myślał na temat spekulacji związanych z Realem, będąc zawodnikiem Bayernu, to nie byłoby dla mnie dobre. Mogłoby to oznaczać, że nie jestem skoncentrowany na swojej pracy tutaj - stwierdził.

Napastnik Bayernu mówił także o celach na ten sezon. - Chcemy wygrać wszystko. Nie byłaby to sensacja, gdybyśmy triumfowali w Lidze Mistrzów - ocenił.

Źródło: Kicker
Dyskusja 65
21 lut 2018 | 16:53
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
z całym szacunkiem do Lewego to przy Messim i Ronaldo jest pionkiem, jest dobrym piłkarzem ale prawda jest taka że nawet nie dorasta im do pięt, nie ta technika
21 lut 2018 | 16:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
czyżby woda sodowa waliła mu na dekiel
21 lut 2018 | 14:28
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hahaha oj Robcio Robcio:P Sam już nie wiesz co mówisz..
20 lut 2018 | 16:07
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robert już trochę robi z siebie błazna z tymi porównaniami. Latwiej jet im strzelić bo mają technikę, drybling, skuteczność. Co za argument, hahaha oni są po prostu lepsi o kilka klas!!!! Ty to się do Bobojanga mozesz porownac chociaż on i tak jest lepszy
20 lut 2018 | 12:16
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lubię bardzo Roberta ale ten argument jest akurat dziwny przecież to lewy najłatwiej strzelać bramki ponieważ gra na środku
20 lut 2018 | 12:16
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedynym pilkarzem na swiecie, ktory potrafi przedryblowac wiecej niz jednego jest Messi!!! Ciotaldo jest owszem skuteczny, bo ma silny strzal z obu nog, ale jako drybler jest cieniutki, podobnie jak Robert - jeden zwod i strzal - to WSZYSTKO.Dlatego zaden z nich ani inni..nie dorownaja geniuszowi, tym bardziej, ze Messi jest jednoczesnie rozgrywajacym - a o tym pozostali moga tylko marzyc.
20 lut 2018 | 08:58
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale mnie wkurwił Robert to że grasz w ogórkowej lidze gdzie nie ma z wami równych to nie znaczy że jesteś słabszy od messiego i ronaldo bo tak naprawde jestes idziesz po korone krola strzelcow to idz i tak nie ma z toba rownych chyba ze batshuai w next sezonie oni nie maja lepszych pozycji tez graja jako napastnik oni poprostu drybluja a nie wbijaja na pusta bramke oni maja zgrany zespol a nie jak kurwa bayern co ty mowisz wygrac lige mistrzow módl się żeby besitkas was nie wyeleminował wiesz co mowiąc te słowa bardziej straciłem do ciebie szacunek żeby obwiniać że jesteś słabbszy bo masz gorszą pozycje na prawdę idź do tego realu wygrajcie sobie tą lige mistrzów ja jako kibic barcelony bedzie mi smutno ale bedziesz grał chociaż w porządnej lidze a nie tak naprawdę nie ma z tobą równych w bundeslidze i jesteś o wiele słabszy nawet czy od neymara albo cavaniego. teraz gimbusy nie pisac mi ze nie umiem ortografii tylko pisałem to byle jak i nie piszcie że jak to kochacie lewego...
20 lut 2018 | 09:51
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No faktycznie jezyk polski jest dla Ciebie zdecydowanie za trudny.Co z tego, ze sie troche znasz na pilce, skoro piszesz bzdury...naprawde wstyd mi za takich "rodakow".
21 lut 2018 | 09:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co ty pierdolisz za co ci wstyd a jak by lewy nie był polakiem też byś go tak uwielbiał pewnie większość na pewno nie....
21 lut 2018 | 09:43
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Miki ja pisalem o Tobie a nie o Robercie...naucz sie polskiego i wtedy dopiero pisz , tak zeby nie przynosic sobie wstydu.
20 lut 2018 | 07:22
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi i ronaldo mają łatwiej, bo niestety, ale mają milion razy lepsza technike...i wszystkie pozostałe aspekty...gorzka prawda
20 lut 2018 | 05:42
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co za bagno w komentarzach jprdl. Ktoś dotknął w wypowiedzi "boga" messiego i "bożka" ronaldo. W sumie dobrze ze ich czas powoli przemija.
20 lut 2018 | 04:54
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robert jak czytasz tutaj komentarze, to sie nie przejmuj nimi.Graj swoje, nie musisz byc najlepszym na swiecie, wystarczy to co robisz dla reprezentacji.
20 lut 2018 | 00:58
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tak, suarezowi łatwiej bo mu messi podaje, neymarowi łatwiej bo jest brazylijczykiem, a ibrze bo jest wyrośniętym karateką...
20 lut 2018 | 00:45
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ty grasz w ogorkowej lidze
20 lut 2018 | 00:33
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mają łatwiej, bo im piłki nie podaje Robben! Robertowi w sumie też nie podaje...
20 lut 2018 | 09:33
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bradzo dobrze powiedziane !!! SUPER
19 lut 2018 | 23:26
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeciez to zwykle klamstwa, wiadomo nie od dzis, ze Lewandowski lubi czesto klamac. Tylko Ronaldo moze byc najlepszy CR7King
19 lut 2018 | 23:12
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak go szanuje tak pierdoli juz jak janusze z meczykow
19 lut 2018 | 22:41
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem, ale Messi i Ronaldo są zdecydowanie lepsi.
19 lut 2018 | 22:29
(Edytowany)
Kane Neymar Messi Lewandowski C.Ronaldo... najlepsza 5 napastnikow obecnie wedlug mojej opini
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kane Neymar Messi Lewandowski Suarez... najlepsza 5 napastnikow obecnie wedlug mojej opini
19 lut 2018 | 21:12
+65
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak się ma drybling na poziomie kosmos to można wchodzić ze skrzydła czy środka pola, a jak się jest Lewandowskim to trzeba tyłem do bramki czekać na podania. Smutne ale prawdziwe. Lewy za to ma instynkt i skuteczność na ale takich trzech jak tych dwóch to nie ma ani jednego.
19 lut 2018 | 21:37
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wtedy musiał by grać na innej pozycji
19 lut 2018 | 21:06
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
HAhahaha grając w niemieckiej lidze to chyba wiadomo komu łatwiej XD dobry ten lewy
19 lut 2018 | 21:06
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierdu pierdu. Nie wierze ze gadał takie głupoty. Przeciez Kane gra na takiej samej pozycji, Aguero, Lukaku czy Higuain tez i strzelają nie narzekają. A bercik to jedynie lis 5 metrów i rzutów karnych. Z tego co pamiętam to Messi też kilka lat temu grał w środku aż do przyjścia Suareza i duzo strzelał a teraz Messi wiecej strzela z rzutów wolnych niz Lewus z za pola karnego
19 lut 2018 | 20:37
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem dla Roberta. Mówi ten co zazwyczaj dostawia nogę
19 lut 2018 | 21:38
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W sumie racja, na tej samej pozycji gra Suarez a jakie on strzela bramki a jakie Lewy
19 lut 2018 | 20:20
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lepszy od lewego był wł.lubański-mówienie napastnika że napastnicy innych drużyn mają lepiej od niego jest zabawne-po 1.liga hiszpańska jest obecnie dużo lepsza od niemieckiej 2,messi i ronaldo są lepsi technicznie od lewandowskiego 3messi ma głównie kreować grę i wcale nie gra egoistycznie w przeciwieństwie do ronaldo 4ronaldo wszedł w okres schyłkowy kariery-stracił szybkośc co automatycznie wiąże się ze spadkiem skuteczności-bayern jako drużyna jest dużo słabsza od paru drużyn na kontynencie -do tego prowadzi politykę transerową głównie dobrą na ligę krajową -
19 lut 2018 | 20:37
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zabawni to są ludzie którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem a na dodatek komentują i zabawni są ludzie prowadzący gówno burzę na temat CR7 vs Messi
19 lut 2018 | 20:13
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie no Robert bądź poważny, przez całą kariere nawet nie zbliżyłeś sie do tego poziomu co Ronaldo i Messi
19 lut 2018 | 20:12
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To "dziewiątka" jest piłkarzem teoretycznie kończącym akcje i czekającym w polu karnym! Messi i Ronaldo grając na swoich pozycjach są dalej od bramki, więc tłumaczenie Lewego takie średnie..
19 lut 2018 | 20:08
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
19 lut 2018 | 20:00
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
smieszny jestes chlopie ze Cie serce nie boli grac dla niemcow !!!!
19 lut 2018 | 20:16
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłkarzy serce nigdy nie boli ;) Jak taki Fabregas, kiedyś mówił, że nigdy nie zagra dla Chelsea, a dziś wiadomo. Dzisiejszy futbol to przede wszystkim biznes, tu nie ma sentymentów - zawodnicy wielokrotnie odchodzą do główego rywala (Lewy w sumie też) i dlatego nie obchodzi już nikogo czy grasz dla Niemca, Araba czy Chińczyka...
20 lut 2018 | 09:59
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a co ...moze tak dobry pilkarz ma grac w Termalicy?
19 lut 2018 | 19:44
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi przez większość meczu gra w środku pola często moża zobaczyć to na grafikach w trakcie meczu. Ronaldo zazywczaj jest przyczepiony do pola przeciwnika lub czekający na prostopadłe piłki...
19 lut 2018 | 19:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Nie byłaby to sensacja, gdybyśmy triumfowali w Lidze Mistrzów - ocenił."Sensacja może i nie,ale
niespodzianka dużego kalibru na pewno.
19 lut 2018 | 19:39
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern nie jest na najwyższym poziomie, natomiast jest to drużyna, która jest równa i może wygrać ligę mistrzów właśnie dzięki dyspozycji na podobnym poziomie w każdym meczu. Mają mniej indywidualności, ale kiedy Vidal czy Robben mają dzień to wciągają tyłkiem wiele gwiazdek z Premier League. Moim zdaniem mają szansę, nawet dużą, zresztą nigdy nie są faworytami a półfinały to żadna nowość dla nich.
19 lut 2018 | 19:20
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jako kibic bayernu muszę napisać ze rzadko kiedy ominołem mecz bayernu, i racje jest taka ze gdy gra taki wagner to kryje go 1 obrońca a jak lewy wchodzi to odrazu sie 3 znajduje xD , robert czasem naprawde mam trudną pozycje to strzału, a gdy już znajduję se lukę to mu nie podają , ale fakt jest jeden ze messiego i cr7 nikt nie przebije bo oni pochodzą z innej planety ciekawe czym przylecieli xD
19 lut 2018 | 19:07
+65
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szanuję Lewego, przeważnie ma sporo racji, ale tego argumentu nie popieram. On może gra tyłem do bramki, ale też w sytuacji, gdy trzeba dobić na pustaka to Lewandowski ze względu na swoją pozycję jest częściej w obrębie pola bramkowego aniżeli wymieniona dwójka, no może Cristiano już częściej gra jako fałszywa 9.
Nie oszukujmy się, Lewandowski jest wielkim piłkarzem, ale Cristiano i Messi to poziom, który w historii piłki osiągnęło tylko kilku piłkarzy, może kilkunastu. Myśląc o Cristiano czy Messim zastanawiamy się czy jeden z nich jest najlepszym piłkarzem w historii, a myśląc o Lewym zastanawiamy się czy jest najlepszą 9 na świecie w danej chwili. Jest to najwyższy ludzki poziom, bo to co czynili CR i Messi przez ostatnie 10 lat to kosmos
19 lut 2018 | 19:06
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo oni umieją dryblować, dlatego maja takie pozycje, właściwie oni nie mają przypisanej pozycji na boisku... A tu komuś żal chyba że nie ma takiej kiwki...
19 lut 2018 | 18:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gracze na skrzydłach mają więcej zadań takich jak strzelanie, asystowanie, kreowanie, ściąganie obrońców, czy finezyjne rozwiązania, dlatego jak są na najwyższym poziomie to są najbardziej rozchwytywani. U napastników to zależy od przypadku, popatrzmy na dwa topowe kluby: Real i Bayern. Porównanie Lewandowskiego i Benzemy to nie tylko porównanie różniących ich umiejętności, ale też i zadań. Można powiedzieć, że teraz najlepiej gra się Neymarowi - świetna pozycja, świetne umiejętności, gra wokół niego i gorsi przeciwnicy od poprzednich.
19 lut 2018 | 18:54
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A kto ci broni zmieniać pozycje w trakcie meczu? Ty zamiast się cofnąć rozegrać lub zejść na skrzydło to jesteś przez większość czasu niewidoczny, bo czekasz pod bramką na piłkę, która oczywiście spadnie pod twoje nogi dzięki umiejętnościom ofensywnych zawodników Bayernu. Messi i Ronaldo zdobywają złotą piłkę, bo są piłkarzami kompletnymi. Gratuluje ze zdobyłeś w ostatnim meczu bramkę z karnego, a wcześniejszym dobiłeś po prostu strzał, ale weź popracuj nad dryblingiem, bo nawet nie mogłeś okiwać w pucharze żadnego 3 ligowca. Twoje podanie też są czasem aż tragiczne.
19 lut 2018 | 20:44
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Następnym razem zanim coś napiszesz to pomyśl, albo lepiej zbierz informacje, Lewy w porównaniu z innymi 9 jest zawodnikiem który chyba najczęściej cofa się w pole i pomaga w rozgrywaniu kiedy z przodu nic nie idzie...
19 lut 2018 | 20:57
(Edytowany)
Pomaga to za dużo powiedziane próbuje pomagać tak powinieneś napisać. Co ma znaczyć chyba? Cofa się najczęściej albo nie i nie ma tu żadnej filozofii. Rzadko się zdarza, żeby on komuś stworzył sytuacje do strzelenia gola. Gadał, że nie patrzy na innych a cały czas o nich gada.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pomaga to za dużo powiedziane próbuje pomagać tak powinieneś napisać. Co ma znaczyć chyba? Cofa się najczęściej albo nie i nie ma tu żadnej filozofii. Rzadko się zdarza, żeby on komuś stworzył sytuacje do strzelenia gola. Mówił, że nie patrzy na innych a cały czas o nich gada.
19 lut 2018 | 18:52
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Suarez w obecnej formie zjada całą trójkę.
19 lut 2018 | 18:50
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
z całym szacunkiem to sam wybiera obszary w których się porusza i jak ustawia
19 lut 2018 | 19:01
(Edytowany)
Lewy nie jest to Messim ze moze poruszac sie gdzie mu sie podoba raczej pozycji musi pilnowac,
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy nie jest to Messim ze moze poruszac sie gdzie mu sie podoba raczej pozycji musi pilnowac.
19 lut 2018 | 19:09
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No dokładnie. Przecież trener i taktyka to mydlenie oczu jest. Piłkarz jest najważniejszy i jak będzie sobie chciał pograć w ciszy to kibiców ze stadionu wygoni, bo przecież on sam wszystko wybiera. xD A poważnie to Robert schodzi czasami do skrzydła, gra bliżej obrońców... a to, że robi to tak rzadko moim zdanie wynika z założeń taktycznych. Wystarczy porównać mecze w reprezentacji, w lidze ze średniakami i te "ważne" mecze, im trudniejszy rywal tym więcej zadań w środku ma Lewy.
19 lut 2018 | 19:16
(Edytowany)
miałem na myśli gre w polu karnym i okolicy , a gdzie w artykule jest o taktyce i założeniach trenerskich ?
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
miałem na myśli gre w polu karnym i okolicy , a gdzie w artykule jest o taktyce i założeniach trenerskich ?Najlepiej 9 postawić na środku i niech czeka na sępa Jak się nie doczeka to wina reszty a nie jego że nie umiał się ustawić - xd
19 lut 2018 | 21:22
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
między wersami xD to co powiedział o grze tyłem do bramki, inni ofensywni gracze często korzystają na grze "9" ( na odwrót również xD), sporą część tzw. czarnej roboty wykonuje ten środkowy napastnik, bo to na nim w pierwszej kolejności skupiają uwagę obrońcy i dzięki temu inni strzelają bo mają przestrzeń do atakowania. Ciężko was zrozumieć, jak napastnik się cofa, tworzy sytuację, uczestniczy w atakach, a nie tylko je kończy, to mówicie, że drewniany, strzelać nie potrafi itp (czyt. Benzema), jak nastawia się na zamykanie akcji, walkę ze stoperami o pozycję to mówicie drewniany, sęp, tylko z metra do pustej wali ( czyt. Lewy), zero w tym logiki.
19 lut 2018 | 18:49
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co zrobić Crystyna i Messi z tym się urodzili bogowie. A Robercik , Cavani , Kane , Aguero i tym podobnie to dziewiątki którym niczego im za wiele nie brakuje , strzelają i o to w tym chodzi :-).
19 lut 2018 | 18:53
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Załatwić sprawę w LM z Besiktasem jutro :-). Chodź Besiktas taki rywal twardo stopujący po ziemi i ciekawy meczyk.
19 lut 2018 | 18:48
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ojj Robercik kocham Cie ale powiedz mi łatwiej dołożyć noge, głowę lub kolano czy zapie....lać pół boiska po drodze mijając kilku zawodników drużyny przeciwnej? Chyba nie jesteś uwiązany do tej pozycji i możesz ją zmienić, będziesz wtedy napierdzialać brameczki a ja będę Twoim jeszcze większym fanem :)
19 lut 2018 | 18:47
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przyznał by po prostu że są lepsi a nie takie głupoty opowiada, przecież typowa dziewiątka jest od strzelania bramek
19 lut 2018 | 18:46
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Idąc jego logiką przeglądu pola i posiadania całego boiska przed sobą to najlepszymi goleadorami powinni być bramkarze. Oni nigdy nie stoją tyłem do bramki przeciwnika, w każdej chwili widzą co się dzieje na murawie.
19 lut 2018 | 18:46
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zgadzam się z Lewym. Niech idzie na skrzydło i pokaże jak się strzela. Pewnie powiedziałby wtedy że środkowy napastnik ma łatwiej, bo jest bliżej bramki i częściej ma sytuacje do strzelania bramki.
19 lut 2018 | 22:20
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jedna z najtrafniejszych uwag :)
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Bundesliga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
34
27
64
84
2
Liga Mistrzów
34
18
16
63
3
Liga Mistrzów
+1
34
15
18
55
4
Liga Mistrzów
-1
34
15
17
55
5
Liga Europejska
34
15
14
55
6
Liga Europejska
34
15
4
53
7
+1
34
15
0
51
8
-1
34
14
0
49
9
34
13
-5
47
10
34
10
-3
43
11
+1
34
10
-3
42
12
-1
34
10
-3
41
13
34
10
-10
39
14
34
9
-14
36
15
34
8
-24
36
16
Baraże o utrzymanie
34
6
-12
33
17
Spadek
34
8
-24
31
18
Spadek
34
5
-35
22
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
34{{gameweek}} kolejka

Terminarz spotkań

FT
1-4
FT
3-1
FT
2-6
FT
2-0
FT
1-0
FT
3-2
FT
2-1
FT
1-2
FT
4-1
{{match.status}}'
{{match.score}}