Liverpool FC. James Milner zaapelował do działaczy. "Nie tylko ja odkochuję się w futbolu"

James Milner zaapelował do działaczy. "Nie tylko ja odkochuję się w futbolu"
Han Yan / Press Focus
Autor: Marcin Karbowski 28 lis 2020 | 20:18
James Milner zamieścił apel w mediach społecznościowych. Gracz Liverpoolu wezwał do poważnej debaty na temat systemu VAR.
Anglik swój wpis zamieścił po meczu Liverpoolu z Brighton (1:1). System VAR miał duży wpływ na końcowy wynik. Najpierw dzięki niemu nie uznano gola Mohameda Salaha - Egipcjanin był na centymetrowym spalonym. Później podyktowano rzut karny, z którego Brighton zdobyło bramkę na wagę remisu.
Milner jest wyraźnie rozgoryczony takimi werdyktami. Jego zdaniem sposób funkcjonowania systemu wideoweryfikacji szkodzi piłce.
- To "jasne i oczywiste", że potrzebujemy poważnej dyskusji na temat VAR. Nie tylko ja czuję, że odkochuję się w futbolu w jego obecnym stanie - napisał Milner.
Doświadczony pomocnik mecz z Brighton zakończył przedwcześnie. Boisko opuścił z powodu kontuzji.
Liverpool po remisie przesunął się na pierwsze miejsce w tabeli. Może je stracić w niedzielę. Tottenham zagra wtedy z Chelsea.
Źródło: Instagram

Tabela ligowa - Premier League

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

2961 PLN

Na start 2961 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 3x777 PLN oraz freebet 30 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN

Dyskusja 34

28 lis 2020 | 20:57
0
VAR VARem, ale ja odkochuję się w futbolu z 2 powodów:
- zbyt dużej liczby meczów (wiem, nie muszę oglądać. Dlatego nie oglądam aż tak często jak kiedyś).
- no i przede wszystkim z powodu... braku kibiców.

Wszystkie te mecze, czy to ligi angielskiej (mojej ukochanej), czy Ligi Mistrzów, albo reprezentacji są dla mnie takie jakieś bez emocji. Rozgrywane na siłę, po to żeby zagrać i kalendarz toczył się dalej,

Wiem, że obecnie nie ma innego rozwiązania, takie mamy niestety smutne czasy, ale to wszystko sprawia, że coraz rzadziej oglądam mecze, a emocji nie wywołuje to u mnie już praktycznie żadnych.

28 lis 2020 | 23:17
0
Ja akurat lubię obejrzeć mecz ale zgadzam się, że bez kibiców to nie to samo. Jednakże uważam też, że to w miarę dobrze, że grają w czasie jaki teraz mamy bo dla zwykłego Kowalskiego może to być swoista odskocznia jakiś moment zapomnienia o wszystkim co się dzieje na świecie
29 lis 2020 | 06:37
0
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony kocham słyszeć co mówią trenerzy i zawodnicy w trakcie meczu a przez brak kibiców słychać to świetnie.
28 lis 2020 | 21:09
0
Jak jest nawet 1mm spalony to jest spalony i koniec kropka. Tak powinno być po to wprowadzili VAR. Ma być sprawiedliwość.
28 lis 2020 | 22:47
0
Dokładnie. Złej baletnicy.. Jeszcze bym zrozumiał złość jakby to było w LM z powaznym zespołem, ale jak grają takie gówno z takimi zespołami to sami są sobie winni.
A zasady mają być respektowane, a nie... no weź, jesteśmy Liverpoolem, a tam był centymetr. Bez jaj.

Tak kurwa, bez jaj. Był i po temacie. Tak to jęczeli jak było coś nie tak i wpadła piłka za linię bramkową i wypadła. Teraz jak jest to kontrolowane to już beee...
28 lis 2020 | 20:47
0
Jak wolves zabrali gola w takiej dalej sytuacji przeciwko liverpoolovi, to siedział cicho, bo na jego korzyść. Teraz nagle wielki przeciwnik Var
28 lis 2020 | 21:05
0
Ale pierdolisz. Przeciez nie bedzie płakał w mediacj ze im daali gola. Widziales kiedyś coś takiego? To nalezalo do Valeves, a on na to wpływu nie miał. Za to to samo przytrafia sie w tym sezonie liverpoolowi trzeci jak nie czwarty raz. Ile takich sytuacji mialo valves
28 lis 2020 | 21:48
0
co to valeves
28 lis 2020 | 20:32
(Edytowany)
Dziwne ze napisał to zawodnik Liverpoolu, zawsze tylko oni maja ból dupy XD farta brakło to i punkcików nie ma
0
Dziwne ze napisał to zawodnik Liverpoolu, zawsze tylko oni maja ból dupy XD farta brakło to i punkcików nie ma
Minusiki leca za napisanie prawdy, troche smutne
28 lis 2020 | 21:04
0
Chujowo było grane to nie ma zwycięstwa, winnych szukajta w lustrze, do roboty, a nie płakać na system, który tak naprawdę ratuje piłkę.
28 lis 2020 | 23:11
0
Prawda jest taka że nie ważne czy jest var czy nie ma i tak zawsze jest było i będzie dużo kontrowersji związanych z decyzjami sędziów.
29 lis 2020 | 17:15
0
Chyba nie widzisz skali możliwości walków przed i po.
29 lis 2020 | 07:13
0
Akurat VAR przy centymetrowym spalonym nie jest winien. Przepisy są winne. Można by wprowadzić w przepisach 5-centymetrową tolerancję, ale nie żeby od razu kasować VAR. Ktokolwiek, kto jest uczciwy i chce uczciwych zawodów - zawsze będzie za VARem. Lubię oglądać mecze z VARem, bo wiem, że jako taki poziom uczciwości będzie. Nie lubię meczów bez VAR (np. Lech w LE), bo tam ciągle zdarzają się błędy (jak ewidentna ręka w meczu Lecha ze Standardem, której żaden sędzia nie zauważył).
28 lis 2020 | 22:10
0
To się odkochaj i idź pracować na magazynie. Czekam
29 lis 2020 | 01:24
0
Spalony to Spalony na chuj drążyć temat. Bo sprawiedliwie jest. Może niech strefę buforowa wprowadza na spalonego z pół metra. Kibice liverpoolu nie zesrajcie się. Jeśli coś jest sprawiedliwe i dokładne to znaczy że jest dobre
29 lis 2020 | 11:57
(Edytowany)
no właśnie takie dekle wprowadzały tego spalonego jak ty... takie spalone o 2 cm co by nawet nic nie zmieniły w akcji na pewno są spoko... eh tylko psują widowiska i kupony.. rozumiem spalone jak np ronaldo z bayernem... ale takie co masz na lini gości gdzie ten jeden 2 cm nie robią różnicy w akcji to są bez sensu///
0
no właśnie takie dekle wprowadzały tego vara jak ty... takie spalone o 2 cm co by nawet nic nie zmieniły w akcji na pewno są spoko... eh tylko psują widowiska i kupony.. rozumiem spalone jak np ronaldo z bayernem... ale takie co masz na lini gości gdzie ten jeden 2 cm nie robią różnicy w akcji to są bez sensu///
29 lis 2020 | 12:30
(Edytowany)
Deklami to są Twoi starzy jełopie. Co tu var winny pustaku takie są przepisy a var tylko pomaga to egzekwować. Niech zmienia przepisy var tylko pozwala wychwycić to co sędzie nie zauważył bo to tylko człowiek. Do tego var sprawia że nie ma bezczelnych oszustw sędziów ale więcej ci nawet nie odpisze bo jesteś przygłupem nierozrozniajacym pojęć.
0
Deklami to są Twoi starzy jełopie. Co tu var winny pustaku takie są przepisy a var tylko pomaga to egzekwować. Niech zmienia przepisy var tylko pozwala wychwycić to co sędziowie nie zauważyli bo to tylko ludzie. Do tego var sprawia że nie ma bezczelnych oszustw sędziów typu pol metra za linia bramkowa choć na to jest też inna technologia czy brutalne faule gdy sędzia nie widzi czy plucie w twarz ale więcej ci nawet nie odpisze bo jesteś przygłupem nierozrozniajacym pojęć.
28 lis 2020 | 23:39
0
Nieodkochał się jak każdy musiał klęczeć w imię neokomunistycznego ruchu BLM, kochał jak każdy zakładał swasty... opaski neokomunistów lgbt, ale odkochuje się kiedy sędzia ma mniejsze pole w wypaczaniu wyników meczów. Jeżeli był centymetrowy spalony, to znaczy, że był spalony i sędzia nie powinien decydować, że raz 1cm jest gwizdek, a drugim razem 100cm już nie.
28 lis 2020 | 23:45
0
Kłótnie zawsze będą czy lepiej z varem czy nie, mnie tylko smuci fakt, że w sytuacjach kluczowych najwięcej mają do powiedzenia osoby poza boiskiem, tak jakby one miały bardzo duży wpływ na wynik. Troszkę jak cesarz w Rzymie, jakby sędziowie rzeczywiście kogoś faworyzowali to paręnaście razy już w tym sezonie, wystarczyłoby przesunąć linie obrońcy delikatnie na korzyść napastnika i różnica pixeli by się zrównoważyła..
29 lis 2020 | 00:07
0
Problem VARu jest taki, że pomaga głównie w oczywistych sytuacjach, które z jakiegoś powodu zostały przeoczone / błędnie ocenione przez sędziego. Przy kontrowersyjnych sytuacjach lub minimalnych spalonych nie daje w zasadzie nic bo wyznaczanie centymetrowych spalonych taką linią jest ch... warte, a kontrowersyjne sytuacje zawsze są trudne do oceny niezależnie od tego ile będzie powtórek - jeden ekspert powie tak a drugi inaczej.
29 lis 2020 | 17:12
(Edytowany)
Nie ma kontrowersji spalony to Spalony 1,5,10,20 czy 100 cm. Właśnie nie ma kontrowersji są tylko jak Tobie gwizdną bo jakby było odwrotnie to cacy. Jest technologia niech zrobią przepisy od 5 cm spalony i var niech sprawdza ok ale sam var jest potrzebny.
0
Nie ma kontrowersji spalony to Spalony 1,5,10,20 czy 100 cm. Właśnie nie ma kontrowersji są tylko jak Tobie gwizdną bo jakby było odwrotnie to cacy. Jest technologia niech zrobią przepisy od 5 cm spalony i var niech sprawdza ok ale sam var jest potrzebny bo są sytuację że typ może skończyć akcje która sędzia by przerwał bo spalony którego jednak nie było np
29 lis 2020 | 21:32
0
Ja nie twierdzę, że var jest niepotrzebny. Wręcz przeciwnie. Chodzi mi tylko o to, że przy trudnych do oceny sytuacjach za wiele tak naprawdę nie pomaga. Powtórki telewizyjne mamy od lat i niejednokrotnie zdarzały się sytuacje gdzie mimo powtórek opinie były podzielone (mam tu na myśli ekspertów a nie kibiców przed TV). Zdarza się przecież, że sędzia ogląda sobie na tym varze powtórkę kilka minut bo ewidentnie sam ma problem z rozstrzygnięciem sytuacji. Zgadzam się też, że spalony to spalony, nawet ten 1 mm. Problem w tym, że dokładność ich rozstrzygania przez to rysowanie linii wydaje się być momentami mocno wątpliwa. Nieraz wystarczy przesunąć klatkę do przodu lub do tyłu i obraz zupełnie się zmienia. Do tego dochodzi kolory tej linii, piłki i butów zawodników, które mogą się pokrywać i dawać złudne wrażenia. Kąt analizy też nie jest bez znaczenia. Ciekawi mnie jak sędziowie to dokładnie rozstrzygają, czy mają jakiś dodatkowy zoom itd. Ogólnie sam sposób wydaje się mało precyzyjny w takich wypadkach i podatny na błędy oraz interpretacje.
2 gru 2020 | 21:29
0
Zgadzam się ale zawsze łatwiej taka ciężka sytuacje ocenić na tych powtórkach niż na szybko okiem bo sędzia nie nadąży itp. A te linie to jakaś paranoja. Wczoraj w meczu Salzburg na bank ze spalonego strzelił jedna bramkę. Ci sędziowie w ogóle to jakaś porażka. Z moich doświadczeń gry wynika ze sędziują ludzie dzbany którzy nie nadają się by grać nawet w b klasie,w życiu tez ciężko to kolega sędzia wciągnie i dorobi sobie taki w weekend niestety.
29 lis 2020 | 08:50
0
Nie zesraj się Milner. Jakby było na korzyść Liverpoolu, to byś mordę w kuble trzymał.
29 lis 2020 | 05:16
0
To przestań grać pajacu jak Ci zasady gry przeszkadzają... Boże, co za koleś.
28 lis 2020 | 20:56
(Edytowany)
JAK W LIDZE MISTRZÓW { TO BYŁ MECZ O FINAŁ } GRACZ LIWERPOOLU SYMULOWAŁ { OSZUKIWAŁ, ŻE JUZ NIE GRA I WŁAŚNIE LENIWIE SCHODZI Z BOISKA Z TERENU NAROŻNIKA, PO CZYM JAK PIERUN I BŁYSKAWICA WRÓCIŁ I ZAGRAŁ PRAKTYCZNIE DO ODPUSZCZONEGO Z OBRONY ZAWODNIKA TO BYŁO PIĘKNIE-!!! }
BO -DZIĘKI TEMU ZDOBYLI NIEUCZCIWĄ BRAMKĘ TO BYŁO PIĘKNIE NIEUCZCIWIE I PIĘKNIE-!
ALE JAK LIVERPOOL KTOŚ WYCWANI TO JEST ŻLE.
Jak Kali to super jak Kalemu to żle.
PIŁKA Z PIENIĄDZAMI BYŁA I BĘDZIE ZAWSZE JEDNYM WIELKIM OSZUSTWEM.! przykład ostatni mecz L.M. Real.M. - INTER .M. :
KARNY PO OTARCIU DLA REALU- TAK
KARNY PO TAKIEJ SAMEJ OBCIERCE DLA VIDALA -NIE
PRZEPRASZAM ZA TĄ OCENĘ WIERNYCH FANÓW LIVERPOOLU
0
JAK W LIDZE MISTRZÓW { TO BYŁ MECZ O FINAŁ } GRACZ LIWERPOOLU SYMULOWAŁ { OSZUKIWAŁ, ŻE JUZ NIE GRA I WŁAŚNIE LENIWIE SCHODZI Z BOISKA Z TERENU NAROŻNIKA, PO CZYM JAK PIERUN I BŁYSKAWICA WRÓCIŁ I ZAGRAŁ PRAKTYCZNIE DO ODPUSZCZONEGO Z OBRONY ZAWODNIKA TO BYŁO PIĘKNIE-!!! }
BO -DZIĘKI TEMU ZDOBYLI NIEUCZCIWĄ BRAMKĘ TO BYŁO PIĘKNIE NIEUCZCIWIE I PIĘKNIE-!
ALE JAK LIVERPOOL KTOŚ WYCWANI TO JEST ŻLE.
Jak Kali to super jak Kalemu to żle.
PIŁKA Z PIENIĄDZAMI BYŁA I BĘDZIE ZAWSZE JEDNYM WIELKIM OSZUSTWEM.! przykład ostatni mecz L.M. Real.M. - INTER .M. :
KARNY PO OTARCIU DLA REALU- TAK
KARNY PO TAKIEJ SAMEJ OBCIERCE DLA VIDALA -NIE
PRZEPRASZAM ZA TĄ OCENĘ WIERNYCH FANÓW LIVERPOOLU
29 lis 2020 | 08:21
0
Jak var sprzyjał to nikt z loserpoolu nie strzępił języka, teraz jak nie idzie to wszyscy mają dużo do powiedzenia, w szczególności ich trenerzyna który piłkarzy doszczętnie wyeksploatował a teraz sie przypierdala do telewizji że im każą grać, no kurwa debil.
29 lis 2020 | 00:12
(Edytowany)
Decyzje sędziów, czy to słuszne, czy błędne czy, kontrowersyjne były od zawsze częścią pilki. To było oczywiste, często irytujące, ale piękne. Tak powinno pozostać.
0
Decyzje sędziów, czy to słuszne, czy błędne, czy kontrowersyjne były od zawsze częścią pilki. To było oczywiste, często irytujące, ale piękne. Tak powinno pozostać.
29 lis 2020 | 08:31
0
Raczej nie grałeś nigdy w pilke bo ja nie widziałem w tym nic pięknego ze masz ochotę zajeb... sędziego po meczu a ten tępy chu... sie cieszy pod nosem.
3 gru 2020 | 00:05
(Edytowany)
Jak grałeś w b-klasie albo jeszcze niżej? to sędzia mógł odpieprzać syf i śmiać ci się w twarz. Mówię o poważnej piłce gdzie błędy nie są kaprysem sędziego tylko zwykłym błędem niedopatrzeniem na korzyść przeciwnika. A teraz var wylapuje milimetrowe spalone czy kartki po 5 minutach od zdarzenia. Tak ja w skokach kiedyś liczyła się najdłuższa odległość i szczęście do wiatru i to było piękne i było sensem tego sportu a teraz wyliczaja punkty za wiatr belkę itp. I nijak ma się to do sprawiedliwości najdłuższego skoku.
0
Jak grałeś w b-klasie albo jeszcze niżej? to sędzia mógł odpieprzać syf i śmiać ci się w twarz. Mówię o poważnej piłce gdzie błędy nie są kaprysem sędziego tylko zwykłym błędem niedopatrzeniem na korzyść przeciwnika. A teraz var wylapuje milimetrowe spalone czy kartki po 5 minutach od zdarzenia. A jak trzeba to var dziwnie nie działa. Spójrz sobie na sytuację z karnym we wczorajszym meczu bvb lazio. Tak ja w skokach kiedyś liczyła się najdłuższa odległość i szczęście do wiatru i to było piękne i było sensem tego sportu a teraz wyliczaja punkty za wiatr belkę itp. I nijak ma się to do sprawiedliwości najdłuższego skoku.
3 gru 2020 | 08:42
(Edytowany)
Nie da się grać niżej i proszę Cie w b klasie to dziady grają
0
Nie da się grać niżej ( chyba tylko na Śląsku sie da) i proszę Cie w b klasie to dziady grają. Strasznie naiwny jestes oni są nietykalni i robią to dla pieniędzy. Jak chcesz o poważnej piłce pogadać to sam bądź poważny nie pamiętasz wałów w lidze mistrzów (dynamo) na krajowym podwórku też zapomniałeś kilkudziesięciu sędziów w dwóch trzech najwyższych szczebli? Przepychanie realu w LM albo to co zrobili na MŚ w Korei to nie jest poważna piłka? Lecz sie zanim coś powiesz albo pomysł ułamek sekundy to nie boli bo
Kasztanowa jest twoja wypowiedź.
3 gru 2020 | 09:01
0
A co do wczorajszego meczu musieli by się wypowiedzieć bo albo są ślepi albo uznali ze miko że trafił lekko w pilke to od razu za ostro w nogi wszedł.
Tylko ze ja tu karnego nie widziałem. Może też jakis wałek być.
28 lis 2020 | 22:27
0
A było chuju obciąć paznokcie przed meczem.
29 lis 2020 | 00:17
0
W końcu jakiś wartościowy komentarz hehe

Tabela ligowa - Premier League

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

2961 PLN

Na start 2961 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 3x777 PLN oraz freebet 30 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN