Manchester United. Edinson Cavani wywołał burzę niefortunnym wpisem. Może zostać zawieszony na trzy mecze

Edinson Cavani wywołał burzę niefortunnym wpisem. Może zostać zawieszony na trzy mecze
Xinhua / Press Focus
Autor: Marcin Karbowski 30 lis 2020 | 16:14
Edinson Cavani wywołał skandal po ostatnim meczu Manchesteru United. Urugwajczyk musi liczyć się z karą ze strony angielskiej federacji.
Cavani był bohaterem meczu "Czerwonych Diabłów" z Southampton. Urugwajczyk strzelił w nim dwa gole. Jednego z nich - już w doliczonym czasie gry. Dzięki niemu Manchester United wygrał 3:2.
Po meczu Cavani w internecie odpowiadał na gratulacje znajomych i kibiców. Na Instagramie do jednego z nich napisał "gracias negrito". Choć Cavani nie chciał nikogo obrazić - tego typu zwrot jest powszechnie używany w krajach Ameryki Południowej - a w dodatku szybko usunął wpis, to sprawa zaczęła żyć swoim życiem.
Angielska federacja wszczęła już swoje postępowanie - będzie rozpatrywać wpis Cavaniego pod kątem ewentualnego naruszenia przepisów antyrasistowskich. W Wielkiej Brytanii postrzeganie słowa "negrito" jest zupełnie inne - uznaje się je za obraźliwe. Urugwajczykowi grozi zawieszenie nawet na trzy spotkania.
FA jest wyczulona na wszelkie przejawy rasizmu. W przeszłości za użycie słowa "negrito" pod adresem Patrice'a Evry był ukarany Luis Suarez. Niedawno na jeden mecz zawieszono Bernardo Silvę, który zamieścił żartobliwy wpis na temat kolegi z drużyny Benjamina Mendy'ego. Z kolei za kpiny z koronawirusa nałożono karę na Dele Alliego.
Oficjalne stanowisko FA nie jest znane. Federacja na razie nie udziela komentarzy w tej sprawie. Swoje stanowisko przedstawił za to sam piłkarz. Znajdziecie je TUTAJ.
Cavani do tej pory zagrał w ośmiu meczach Manchesteru Unied. Strzelił w nich trzy gole i zaliczył jedną asystę.
Źródło: goal.com

Tabela ligowa - Premier League

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

2961 PLN

Na start 2961 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 3x777 PLN oraz freebet 30 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN

Dyskusja 147

30 lis 2020 | 16:19
0
Ludziom już kompletnie odpierdala na punkcie tego (niby) rasizmu.
30 lis 2020 | 16:40
0
PrZEciEż To PowAżNA SpRaWa LudziE CzUjOm SiĘu DysKrYmiNoWaNi!!! xDDDDD
30 lis 2020 | 16:54
0
Naprawdę, to lewactwo jest coraz bardziej żenujące, tylko pokazują swoją głupotę...
30 lis 2020 | 16:58
0
Gościu, tacy jak Ty nie mogliby znaleźć powodu do życia, gdyby nie mogli kłócić się z lewakami kto jest większym klaunem.
30 lis 2020 | 17:02
0
A jednak. A teraz popatrz na siebie, nic poza obelgami nie napisałeś, nawet nie jesteś wstanie napisać nic konstruktywnego i na temat. Czysta nienawiść i hipokryzja od ciebie bije, więc gdzie ty masz sens życia? Nie masz go wcale, smutna namiastko człowieka.
30 lis 2020 | 17:31
0
Widać, że lewak. Tylko potrafi obrażać i im to wychodzi najlepiej.
30 lis 2020 | 19:55
0
Poprawność polityczna to największe gówno jakie może być
1 gru 2020 | 03:40
0
Masz rację pierdolona polska cebulo
30 lis 2020 | 17:44
0
Proste. Niech Cavani pozwie federacje za rasistowskie zachowanie w jego kierunku i prześladowania ze względu na używanie zwrotów z Ameryki Południowej. Niech napisze, że jest mu bardzo przykro, że nie może dzielić radości w kulturze w której został wychowany i że liczy, że kiedyś dyskryminacja zawodników z Urugwaju zostanie zakończona. Niech wyrazi dodatkowo zaniepokojenie sytuacją piłkarzy z Ameryki Południowej grających aktualnie w Europie.
30 lis 2020 | 18:08
0
A jakby jeszcze ujawnił, że jest homoseksualistą, to już mógłby sobie pisać co chce i o kim chce.
30 lis 2020 | 17:00
0
To oni są jebanymi rasistami Ci, którzy to wymyślają. Każde slowo uważają za obraźliwe, czyli podświadomie sami sa rasistami bo w myślach maja te slowo jako obraźliwe w kierunku do innej osoby.
30 lis 2020 | 20:19
0
Dobrze, że większość osiągnięć ludzkości zawdzięczamy rasie czarnej, zwanej murzyńską. Rzygać się chce.
1 gru 2020 | 03:45
0
Synu, wszyscy ludzie pochodzą z Afryki. Ty też. Z etnologią nie wygrasz
1 gru 2020 | 06:31
0
Najwidoczniej był jakiś powód tej imigracjj. Ale takich jak ty należałoby tam odesłać z powrotem. poponuję Somalię.
1 gru 2020 | 09:09
0
Dobre he he
30 lis 2020 | 19:55
0
Czyli tak:
- moje ciało, moja sprawa
ale!
- twój język, moja sprawa.

No ma to sens.
1 gru 2020 | 00:12
0
Akurat jak dajesz każdemu dupy to nikogo nie krzywdzisz, przy użyciu słów możesz. Co nie znaczy, że bronię tą idiotyczną decyzję FA, próbują pomóc i uratować od rasizmu kolegę Cavaniego, który nie poczuł się nawet zapewne urażony XD
30 lis 2020 | 17:35
0
White Power to obraza, rasizm. Ale juz Black Power na puszkach napoju Tysona, to spoko...
Lewaki pustaki.
30 lis 2020 | 18:58
0
Lewactwo jest milion razy mniej rasistowskie niż prawica...więc co ty piszesz
1 gru 2020 | 09:13
0
Przecież te całe zamieszanie z Black Lives Matter jest z USA , to gdzie tam lewactwo???
1 gru 2020 | 20:53
(Edytowany)
Poprawnosc polityczna kolego, lawaki.
0
Poprawnosc polityczna kolego, lawaki.
Nie jestem ani z tych ani z tych, prawicowcy tez maja nasrane.
30 lis 2020 | 18:54
0
Najlepsze jak jeden czarny mówi do drugiego czarnego nigger to jest kurwa cool, ale jak już biały powie to samo, to rasista. To już nie chodzi, o to, CO kto mówi tylko KTO to mówi.
30 lis 2020 | 16:28
0
Poprawnosc polityczna to bardzo poważna choroba psychiczna
30 lis 2020 | 17:22
0
Za niedługo to taki Real będzie musiał zmienić koszulki bo są zbyt białe i mogą tym urazić czarnoskórą społeczność. Chore to wszystko.
30 lis 2020 | 16:28
(Edytowany)
Do czego to kurwa doszło, że człowiek nie może napisać nic w swoim języku!!!
0
Do czego to kurwa doszło, że człowiek nie może napisać nic w swoim języku, bo w innym jest to coś obraźliwego!!! Gdy nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o RASIZM
30 lis 2020 | 17:50
0
Wiecie co jest najbardziej idiotyczne? Najbardziej idiotyczne jest to, że potem taki Cavani i inni z podkulonym ogonem przepraszają. Tak samo jak Griezmann się przebrał za murzyna, to potem też się kajał jakie to on zło wyrządził... Szkoda, że się nie znajdzie chociaż jeden charakterny gość, który powie, że nie będzie za nic przepraszał i żeby to raczej tamci go przeprosili za pomówienia.
30 lis 2020 | 18:00
0
Noś to wypuścił Krakena Ibrahimovica!..... :)

Prawda jest taka, że tylko ON, ma tam takie JAJA!

30 lis 2020 | 18:02
0
No tak, Ibra nie daje sobie w kaszę dmuchać, tyle że go jeszcze o żadne srasizmy nie posądzają.
30 lis 2020 | 18:08
0
Każdy sie boji KRAKENA! I wiedzą co by było jak by tak zrobili......łooooo, na samo wyobrażenie tego SERCE mi rośnie.... Do Dzieła Ibra! :D

Zauważ, iż Ibra już działa.....jak to mawiają


........Sledź pieniądze.

30 lis 2020 | 21:12
0
Jakby napisał "gracias blanquito" to obeszłoby się bez echa
1 gru 2020 | 03:39
0
A słyszałeś żeby białas kojarzył się pejoratywnie? Chciałbyś być nazwany czarnuchem Europy bo wszędzie zapierdalamy za miskę ryżu?
1 gru 2020 | 06:30
0
Negrito to określenie na osoby brązowe w krajach ameryki południowej tępy baranie. Poza tym sami czarni używają określeń białas i czarnuch. Zachód pogrąża się w faszyzmie "antyrasistowskim". Widzimy to codziennie. Narzucanie zboczonych " Orientacji" Uczenie dzieci masturbacji, paranoja pseudoantyrasistowska, feministycczne spierdolenie... To dopiero początek.
3 gru 2020 | 14:46
0
Zapomniałeś dodać popapranću PISowski, że jeszcze tabletki na zmianę orientacji na tym ,,lewackim Zachodzie" dzieciom dają. Co za cebulactwo xDDD
3 gru 2020 | 17:50
0
Nie na zmianę orientacji cymbale tylko hormony na zmianę płci. Homoseksualizm to zboczenie a ideologia która nakazuje dawać dzieciom hormony to jest zwykły kryminał.
3 gru 2020 | 20:13
0
Hahaha, hormony na zmianę płci. Oooo qrwa xDDDD Przestań czytać te pierdoły prawackich z niedorzeczy.pl i niezależnej.pl bo ci na pusty łeb bije. Zboczeniem jest katolicyzm odpowiedzialny za śmierć milionów ludzi i spaczenie umysłów wiarą w hierarchię kościelną i nieomylnego papieża- pedofila. Również dobrze przestańmy się szczepić i używać lekarstw bo to nie jest zgodne z wolą boga i przeznaczeniem. Co za prymityw rodem ze średniowiecza. Każdy ma prawo być tym kim chce dopóki nie zagraża wolności innego człowieka. W czym ci prawaku zagraża dziecko, które nie czuję się meżczyzną a kobietą i na odwrót. Obyś doczekał takiego przypadku w twojej rodzinie. Tego ci życzę xDDD
3 gru 2020 | 14:39
0
Popieram. Wlasnie o to chodzi, o te pejoratywne skojarzenia na temat czarnych. Te minusy swiadcza ze wielu wciaz nie rozumie ze co innego nazwac kogos " czarnym czy czarnuchem" a co innego np. "bialasem"
3 gru 2020 | 14:48
0
Czego się LewySierpowy spodziewałeś po cebulactwie? Przecież ich idole jest ,,profesor" Pawłowicz, która wszystko czego nie rozumie (a nie rozumie wszystkiego) tłumaczy lewactwem. Po prostu meczyki.pl to portal dla intelektualnych kretynów po podstawówce ale i z kretynami trzeba pracować
3 gru 2020 | 15:05
0
Przeczytalem kilka twoich komentarzy gdzie zostales ostro zminusowany ale ja sie z Toba w wiekszosci zgadzam. Nie wiem skad w ludziach takie podejscie, myslalem ze mlodzi w tym kraju maja troche bardziej otwarte umysly, ze te konserwatywne narodowosciowe poglady to raczej domena kiboli i stadionowych huliganow a tu sie okazuje ze Polska to wciaz mimo przynaleznosci do Unii, bardzo hermetyczny i zamkniety kulturowo kraj.
3 gru 2020 | 15:49
0
Wiesz: jak to nigdzie nie jeździ, nic nie widzi, nie rozmawia z ludźmi innych kultur, słucha reżimowych bzdur płynących z zakłamanych mediów to takie są efekty. 45 lat PRL wbiło we łbach ich rodziców hermetyczność, zamknięcie i wycofanie, które młodzi wyssali z mlekiem matek. Kiedyś PRL tłumaczył im inność jako bikiniarstwo, obecnie reżim PISowski i konfederacki tłumaczy im to jako lewactwo. Zakres definicji się zgadza więc motłoch bezrefleksyjnie przyjmuje takie nazewnictwo. Może lepiej jak nas wypierdolą z UE i wylądujemy w polskim kołchodzie z przekonaniem, że jesteśmy 7 gospodarką świata bo przynajmniej prawactwo zobaczy w jakim obłędzie żyje. Dla nich nazywanie kogoś czarnuchem jest OK a poprawność polityczna to lewacki wymysł ale z drugiej strony bulwersują się gdy słyszą żarty o Polakach albo kwestie o polskich obozach koncentracyjnych. Taka grupa społeczna z galopującą schizofrenią. To się również tyczy animozji klubowych. Taki bayerman rozpoczął swoje chore ataki na kibiców Legii a gdy dostaje strzała powrotnego na łeb to odwraca kota ogonem
3 gru 2020 | 18:15
(Edytowany)
Świetne porównanie bo bikiniarze to idealne porównanie dla współczesnych lewackich wymoczków, nic nie wnoszący, konsumpcjonistyczny bunt w imię samego buntu i udawanie amerykanów. Jesteście zwykłymi lamerami z przerośniętymi ego skrzywdzonymi przez rodziców i wiecxnie wmawiającymi sobie, że wszyscy was nienawidzą za waszą "wyjątkowość". Problem polega jednak na tym, że po wsadzeniu sowie pawich piórek w dupę nie stanie się ona nagle rajskim ptakiem. Gdyby lewak rozumiał rzeczywistość to cóż, nie mógłby dalej być lewakiem. 😅😂🤣
0
Świetne alegoria bo bikiniarze to idealne porównanie dla współczesnych lewackich wymoczków, nic nie wnoszący, konsumpcjonistyczny bunt w imię samego buntu i udawanie amerykanów. Jesteście zwykłymi lamerami z przerośniętymi ego skrzywdzonymi przez rodziców i wieccnie wmawiającymi sobie, że wszyscy was nienawidzą za waszą "wyjątkowość". Tak jak bikiniarze nienawidzili swoich ojców komuchów tak i wy nienawidzicie swoich. Problem polega jednak na tym, że rzeczywistość nie ograniczała się do PRLu i bikiniarzy a po wsadzeniu sowie pawich piórek w dupę nie stanie się ona nagle rajskim ptakiem. Bądź lewakiem, czcij Marksa i wmawiaj sobie, że PRL to ustrój prawicowy xD Gdyby lewak rozumiał rzeczywistość to cóż, nie mógłby dalej być lewakiem. 😅😂🤣
3 gru 2020 | 19:41
0
Normalnie jakbym słyszał twojego ojca ZOMOwca i aparatczyka PZPRowskiego. Właśnie udowodniłeś tezę, którą postawiłem wyżej. Bikiniarze to był ruch, który kontynuował proces obalanie komuny. Tobie podobnym to nie w smak bo podważało ustrój ludowy. Ty mentalnie jesteś zwykłym państwowcem- komunistą. Nigdzie, idioto, nie napisałem że PRL to ustrój prawicowy a ty już wyjeżdżasz z Marksem. To jest właśnie klasyk waszego popierdolenia. Coś co jest inne niż wasz prawacki bełkot z automatu nazywacie lewactwem. O tym właśnie napisałem powyżej, ograniczony umysłowo kretynie xDDD
3 gru 2020 | 20:04
0
Haha, taaa to bikiniarze obalyly komunę, tak było! A gdyby nie starbucksowa lewica to ludzkość by głodowała i nigdy nikt nie wynalazłby leków na raka!!! 😅😂🤣
3 gru 2020 | 20:23
0
Odsyłam do książki profesora Friszke pt. Opozycja polityczna w PRL 1945–1980, ewentualnie Tyrmanda. Chociaż nie liczę na to, że cokolwiek w swoim tępym życiu przeczytałeś poza paskami prawdy z TVPIS. Gdyby nie pokojowo nastawieni, dbający o prawa człowieka prawacy to świat tonąłby w lewicowym morzu wojen i nienawiści bo to przecież światowa lewica wspiera przemysł zbrojeniowy. Typowym przykładem tej lewicy jest właśnie Trump 🤣🤣🤣
3 gru 2020 | 20:52
(Edytowany)
Friszke, naczelny obrońca kapusia Bolka, pierwszy wyznawca Jaruzela, autorytet historyczny ponad autorytetami! 😅😂🤣
0
Friszke, naczelny obrońca kapusia Bolka, pierwszy wyznawca Jaruzela, autorytet historyczny ponad autorytetami! 😅😂🤣 on prawdę ci powie!!!! A debil, który myli Corteza z Coltazarem nam to wszystko streści😅😂🤣
4 gru 2020 | 15:18
(Edytowany)
Nie, no lepszy na pewno jest TW Żebrowski. To twój idol, nie? Paczkowski również o tym pisze. Też pewnie zły? Kto to jest Coltazar? Nie znam. Corteza znam. Nie masz prawacki łbie ani wiedzy, ani argumentów. Tak ściek z prawackiego rynsztoka. Sebix spod Empiku
0
Nie, no lepszy na pewno jest TW Żebrowski. To twój idol, nie? Paczkowski również o tym pisze. Też pewnie zły? Friszke w stanie wojennym buraku współpracował z Klubem Inteligencji Katolickiej. Podczas gdy twoi idole polerowali pały zomowskie lub spali do południa. Kto to jest Coltazar? Nie znam. Corteza znam. Nie masz prawacki łbie ani wiedzy, ani argumentów. Taki ściek z prawackiego rynsztoka. Sebix spod Empiku. Jesteś nikim i wypierdalaj szmalcowniku z Polski
3 gru 2020 | 22:31
0
No i jeszcze chyba trzeba dodac ze gdyby nie kasa z Unii to bysmy sie nie rozwineli w przeciagu tych ostatnich 10 lat. Tyczy sie to calej Polski, zarowno zachodu jak i wschodu. No ale moze tak byc jak naapisales. Ja ze swojej strony moge powiedziec ze tez mam zwyczajnych rodzicow ktorzy nie znaja zachodu, mysle ze prawie nic o nim nie wiedza ale ja mam oczywiscie swoje poglady, no ale ja mialem okazej mieszkac uczyc sie i pracowac w UK. Dla mnie ideologia nie ma takiego znaczenia zeby psuc sobie dobre relacje z Europa, najwazniejszy jest pragmatyzm, dostajemy fundusze dzieki ktorym sie rozwijamy, wiecej zarabiamy jest wiecej dobrze platnej pracy etc. Juz sam fakt ze klocimy sie z Unia o praworzadnosc jest dla mnie niezrozumiale poniewaz co jest zlego w ogolnie pojetej praworzadnosci, w koncu rzadzi nam Prawo i Sprawiedliwosc... Nie obchodzi mnie nawet jak dlugo ta partia bedzie u waldzy tylko mam nadzieje ze nie narobia czegos naprawde glupiego szkod ktorych jeszcze przez lata bedziemy odczuwac konsekwencje. Ciekawe czy wtedy przeciwnicy Unii i unijnej "ideologii" beda tak zaciekle walczyc. W gruncie rzeczy nawet nie chodzi nawet o to czy Polska rzadzi partia prawicowa czy lewicowa bo Unii jest pod tym wzgledem elastyczna i zroznicowa ale juz narzucanie panstwom czlonkowskim swojej wizji Unii jako jedynej slusznej jest nie do przyjecia i jest to zrozumiale. Jednak Unia bedzie reagowac na wszelkie przejawy przesady szczegolnie w kwestii dyskryminacji czy to rasowej czy innych mniejszosci. Oni maja to w DNA i to nawet nie jest ideologia "lewacka". Sprzeciwianie sie temu jest jak przestepstwo. Zreszta w Stanach to samo. Nie oznacza to jednak ze czarni czy inne mniejszosci maja byc bezkarne, ale system musi byc jeden sprawiedliwy dla wszystkich. Niby niewiele ale jednak. Szkoda slow.
4 gru 2020 | 12:03
0
XD unia to jest deal biznesowy, wzieliśmy kredyt w uni w zamian za otwarcie rynku dla firm zachodnich. Obecna unia to zupełnie inny system niż ten do którego się zapisaliśmy. Pisanie takich kocopołów o typowy dla lewacji przejaw mentalności niewolniczej.
3 gru 2020 | 17:55
(Edytowany)
Między czarnym a czarnuchem jest jednak duża różnica lewacki popaprańcu. W ameryce południowej są specjalne określenia używane ludzi o różnym pochodzeniu i nie ma to nic wspólnego z rasizmem. Czarni brazylijczycy mają inną historię od białych, metysi inną od czarnych. A takie popaprańce jak wy dwaj robią z tego aferę żeby mieć się czego złapać bo bez tego bylibyście zupełnymi społecznymi zerami. Tak przynajmniej macie poczucie, że jesteście w grupie "wyższej moralnie". A prawda jest jednak taka, że lewactwo to jest rynsztok społeczny, zaś wielka brytania to faszystowskie bagno.
0
Między czarnym a czarnuchem jest jednak duża różnica lewacki popaprańcu. W ameryce południowej są specjalne określenia używane ludzi o różnym pochodzeniu i nie ma to nic wspólnego z rasizmem. Czarni brazylijczycy mają inną historię od białych, metysi inną od czarnych. A takie popaprańce jak wy dwaj robią z tego aferę żeby mieć się czego złapać bo bez tego bylibyście zupełnymi społecznymi zerami. Tak przynajmniej macie poczucie, że jesteście w grupie "wyższej moralnie". A prawda jest jednak taka, że lewactwo to jest rynsztok społeczny, zaś wielka brytania to faszystowskie bagno. Pięknie dajecie wyraz swojego lewackiego zaprzaństwa. Przerośnięte ego małych fiutków.
3 gru 2020 | 19:49
(Edytowany)
Ty prawacki półgłówku nadal się motasz w swoich quasi-wywodach opartych na bełkocie Korwin- Mikke i innych populistycznych pajaców. Nikt nie podważa zróżnicowania społecznego Ameryki Południowej. Fakt jest taki, że biała społeczność kontynentu to potomkowie Cortazarów i hiszpańskiej konkwisty, którzy wpierdolili się z butami w życie lokalsów przynosząc zniszczenie, choroby, rabunki i śmierć. Stanowią cywilizację pogardy do rdzennej ludności i nie idioto wyraz negrito ma negatywne zabarwienie (wystarczy o tym poczytać w źródłach etnograficznych). Wystarczy spojrzeć na prawacką mordę Cavaniego by wiedzieć, że to potomek bydlaków- konkwistadorów. Podobnie Suarez był już wielokrotnie karany za rasistowskie wypowiedzi. Czemu się zresztą dziwić jak prawaccy naziści znajdowali schronienie po wojnie w Argentynie, Paragwaju czy Urugwaju. Małe fiuty to macie właśnie wy w swoich brunatnych mundurkach i wierze, że jesteście rasą wybraną. Zuniformizowali wam nie tylko ubiór i fryzury ale również wasze puste baniaki, prawacka szmato
0
Ty prawacki półgłówku nadal się motasz w swoich quasi-wywodach opartych na bełkocie Korwin- Mikke i innych populistycznych pajaców. Cavani nie nazwał do czarnym a czarnuchem właśnie. Wystarczy przejrzeć etymologię słowa negrito i fakt dlaczego Cavani zaraz wpis usunął. Nikt nie podważa zróżnicowania społecznego Ameryki Południowej. Fakt jest taki, że biała społeczność kontynentu to potomkowie Cortazarów i hiszpańskiej konkwisty, którzy wpierdolili się z butami w życie lokalsów przynosząc zniszczenie, choroby, rabunki i śmierć. Stanowią cywilizację pogardy do rdzennej ludności i nie idioto wyraz negrito ma negatywne zabarwienie (wystarczy o tym poczytać w źródłach etnograficznych). Wystarczy spojrzeć na prawacką mordę Cavaniego by wiedzieć, że to potomek bydlaków- konkwistadorów. Podobnie Suarez był już wielokrotnie karany za rasistowskie wypowiedzi. Czemu się zresztą dziwić jak prawaccy naziści znajdowali schronienie po wojnie w Argentynie, Paragwaju czy Urugwaju. Małe fiuty to macie właśnie wy w swoich brunatnych mundurkach i wierze, że jesteście rasą wybraną. Zuniformizowali wam nie tylko ubiór i fryzury ale również wasze puste baniaki, prawacka szmato
3 gru 2020 | 20:50
0
Kretynie, negrito to zdrobnienie, tak samo jak na przykład chicharito. I nie oznacza czarnucha, tylko "czarnulka", jest zdrobnieniem od negro, czyli czarny. Negro jest oficjalną kategorią demograficzną krajów latynoskich obok branco (lub bianco) czyli białych i metysów (w brazyli nazywanych np. pardo) oraz żółtych (w brazyli amarelo) . Sam Cavani ma korzenie indiańskie. Za pewne miałeś na myśli Corteza a nie Coltazara który jest pisarzem, baranie. Najwidoczniej jednak nie tylko na historii nie uważałeś, ale nawet nie jesteś wstanie spardzić hasła w wikipedii... Gdybyś to zrobił, to byś się dowiedział, że Cortez pokonał Azteków w sojuszu z pozostałymi szczepami indian, których Aztekowie (jak nanprzykładnych lewaków przystało - gnębili i wyzyskywali) więc cała twoja stęchła, lewacka narracja o złych białych konkwistadorach już na starcie idzie się biedronić. Biali przywieźli nie tylko Biblię (a z nią i prawa człowieka i prawa obywatelskie) ale też medycynę i system sądowniczy (oparty o pracę inkwizycji) dzięki czemu upodmiotowili niewolników i ludność tubylczą Ameryki południowej. Od razu widać, że gówno wiesz o historii ameryki, konkwiście i niewolnictwie. Tyle samo z resztą o czasach bliższych współczesności. I najwidoczniej generalnie g. wiesz. Narracja godna lewaka, Cavani to rasista bo Suarez był wielokrotnie karany za rasistowskie wypowiedzi😅😂 mistrz logiki. Na szczęście latynosi nie mają jeszcze mózgów wypranych tępym, lewackim marksizmem kulturowym. I są normalni.
4 gru 2020 | 15:28
0
Ooo, kurwa xDDD Aztekowie byli lewakami xDDD Co ty gadasz? Biali im książkę przywieźli? No medycynę na pewno im przywieźli. W postaci szczepów grypy i dżumy. Ojj ty prawacki niedokształcony półgłówku czerpiący wiedzę z wikipedii xDDD Cavani to z mordy widać, że prawackie ścierwo podonie jak ty. Już niedługo organizatorzy Marszu Niepodległości będą zamykani w odpowiednikach Berezy. Jeszcze chwilka, polski cebulaczku i obrońco świętej wiary pedofilskiej
4 gru 2020 | 22:37
(Edytowany)
Oczywiście, ponieważ stworzyli system wyzysku oparty na zasadach socjalizmu. To, że nie mieli odporności to nie wina europejczyków. Rzecz nie w tym, żeby czerpać wiedzę z wikipedii, rzecz w tym, że jesteś za głupi, żeby choćby tam sprawdzić pierdoły jakie tu wypisujesz. Fakty są takie, że Cortez zrobił więcej dobrego dla Indian niż jakikolwiek lewacki spierdoliniarz i wszyscy komuniści świata razem wzięci.
0
Oczywiście, ponieważ stworzyli system wyzysku oparty na zasadach socjalizmu. To, że nie mieli odporności to nie wina europejczyków. Rzecz nie w tym, żeby czerpać wiedzę z wikipedii, rzecz w tym, że jesteś za głupi, żeby choćby tam sprawdzić pierdoły jakie tu wypisujesz. Fakty są takie, że Cortez zrobił więcej dobrego dla Indian niż jakikolwiek lewacki spierdoliniarz i wszyscy komuniści świata razem wzięci.
4 gru 2020 | 23:02
0
Jasne. Idź wyliż anusa trupom Franco, Salazara i junty wojskowej, prawacka ściero. Aztekowie stworzyli system socjalistyczny xDDD No qrwa tego jeszcze nie grali. Matka wie, że ćpiesz? Cortez zrobił więcej dobrego... Hahaha. Gdyby nie socjalizm to byś prawacki kundlu nadal tyrał po 16h na dobę za miskę ryżu tak jak wam to chce PIS zafundować, bez praw wyborczych, urlopu, świadczeń zdrowotnych. A może to zasługa prawicowych Inków? xDDD Sieg heil, szmato prawacka
5 gru 2020 | 15:05
0
Franco uchronił Hoszpanię przed komunistami dzięki czemu Hiszpania po wojnie mogła rozkwitać. Niestety dzisiaj wraca do komunizmu co też prowadzi do katastrofy ekonomicznej. Ponadto trzymał Hitlera z daleka od Hiszpanii. Jesteś niedouczonym kretynem i tyle. Bzdury o tyraniu po 16 godzin są tak głupie, że nawet nie będę tego komentował. Tępa łopatologia zideologizowanego kretyna.
3 gru 2020 | 22:44
0
Nie wiem dlaczego nazywasz mnie lewakiem. Ja postepuje zgodnie ze swoim sumieniem, jesli prawica wyjdzie z dobrym pomyslem to go popre. Ja bym powiedzial o sobie ze jestem pragmatykiem, uwazam siebie za osobe o umiarkowanych pogladach. Natomiast o ludziach ktorzy nie zgadzaja sie ze swiatopogladem wiekszosci unijnej to Was mozna nazwac estremistami. Tylko widz ze sami w Europie i na swiecie nie jestemy, muslimy nawiazyc relacje partnerskie czy to z Unia czy kimkolwiek a chyba lepiej z cywilizowana Unia niz ze Wschodem... Od ruskich nic nie dosaniemy, reparacje mialy byc ale oni stwierdzili ze "oni sie nie poczuwaja do winy". No faktycznie, chcialbym z takimi wchodzic w pakt... Putin by Polska "pozamiatal" jakby dostal w swoje rece.
4 gru 2020 | 12:14
(Edytowany)
Typowa narracja salonowca. Otóż jesteśmy 6ą gospodarką unii i jednym z największych rynków zbytu dla Niemiec, nie musimy wykonywać rozkazów niemoec czy unijnych lewaków żeby robić deale z europą, to po pierwsze. Po drugie alternatywą nie jest mityczny wschód - to niemcy i francja robią deale z rosją, choćby nord streamy. A ty łykasz papkę medialną jak pelikan. O ile będziemy mieć podmiotowość w unii i będzie zachowana zasada jednomyślności a unia pozostanie dealem biznesowym to spko, ale uni przestała być dealem biznesowym, jest obecnie lewackim projektem niemieckiego dyktatu. To niemcy dążyły do odsunięcie unii od ameryki w oparciu o deale z rosją i chinami. I to niemcy atakują Polskę jako podstawę sojuszu zwanego Międzymorzem, który jest alternatywą dla Unii ale nie musi być przeciwko unii jeśli uni nie będzie się bawić w niemiecko-lewacki dyktat. Nikt nie proponuje sojuszu z rosją a niemcy realizują go w praktyce (nord stream) więc żyjesz w świecie totalnej fikcji i nie dostrzegłes najwyraźniej zupełnie powstania sojuszu Międzymorza (via karpatia, amerykańskie bazy, gaz amerykański i amerykańskie inwestycje). Unia to projekt biznesowy i musi się nam opłacać, tak biznesowo jak i politycznie przy czym jak do każdego kredytu - rzecz oczywist DOPŁACILIŚMY. zyskaliśmy włączenie do systemu "zachodnioeuropejskiego" Który jednak jest na skraju bankructwa - stąd próby ręcznego sterowania i dyktatu. Alternatywa albo unia albo rosja jest fałszywa. Sztucznie wykreowana przez lewacką gazetę wyborczą i niemieckie media w Polsce.
0
Typowa narracja salonowca. Otóż jesteśmy 6ą gospodarką unii i jednym z największych rynków zbytu dla Niemiec, nie musimy wykonywać rozkazów niemoec czy unijnych lewaków żeby robić deale z europą, to po pierwsze. Po drugie alternatywą nie jest mityczny wschód - to niemcy i francja robią deale z rosją, choćby nord streamy. A ty łykasz papkę medialną jak pelikan. O ile będziemy mieć podmiotowość w unii i będzie zachowana zasada jednomyślności a unia pozostanie dealem biznesowym to spko, ale uni przestała być dealem biznesowym, jest obecnie lewackim projektem niemieckiego dyktatu. To niemcy dążyły do odsunięcie unii od ameryki w oparciu o deale z rosją i chinami. I to niemcy atakują Polskę jako podstawę sojuszu zwanego Międzymorzem, który jest alternatywą dla Unii ale nie musi być przeciwko unii jeśli uni nie będzie się bawić w niemiecko-lewacki dyktat. Nikt nie proponuje sojuszu z rosją a niemcy realizują go w praktyce (nord stream) więc żyjesz w świecie totalnej fikcji i nie dostrzegłes najwyraźniej zupełnie powstania sojuszu Międzymorza (via karpatia, amerykańskie bazy, gaz amerykański i amerykańskie inwestycje). Unia to projekt biznesowy i musi się nam opłacać, tak biznesowo jak i politycznie przy czym jak do każdego kredytu - rzecz oczywist DOPŁACILIŚMY. zyskaliśmy włączenie do systemu "zachodnioeuropejskiego" Który jednak jest na skraju bankructwa - stąd próby ręcznego sterowania i dyktatu. Alternatywa albo unia albo rosja jest fałszywa. Sztucznie wykreowana przez lewacką gazetę wyborczą i niemieckie media w Polsce. Nazywam cię lewakiem po powielasz lewacką propagandę.
30 lis 2020 | 18:25
0
doszukiwanie się wszędzie rasizmu jest już kurwa po prostu śmieszne. tym bardziej, że w naszych czasach najwięksi rasiści to kolorowi!!
1 gru 2020 | 14:14
0
Otóż jesteśmy w czasach gdzie czarni robią wykłady o tym że biali są z gruntu źli, a czarny nie może być rasistą. Ze to słowo tyczy się tylko do białych. Na zachodzie na tego typu wykładu chodzi mnóstwo białych ludzi bijących się w klatce. Polecam "raz proza raz rymem walczymy z propagandowym reżimem" na FB. Pisze oparte o dowody obszerne felietony
30 lis 2020 | 22:09
0
Dajcie chłopu spokój barany... Szukacie tylko sensacji i nic więcej... Bogu ducha winny człowiek a już szkalowany za normalny wpis... Trochę dystansu
30 lis 2020 | 19:23
0
Garcias negrito znaczy dzięki czarny i co tu takiego ? Chyba w angielskiej lidze nie można używać słowa czarny niech stroje usuną drużyn koloru czarnego zjeby
1 gru 2020 | 03:43
0
Ale ty głupi jesteś. Czarny a czarnuch to chyba różnica. Prawactwo to stan umysłu
1 gru 2020 | 18:24
0
Tęczowy chłopcu przetłumacz sobie co znaczy negrito dopiero komentuj 😂
30 lis 2020 | 18:58
0
Nas białych mogą rasizmować ale my już nie możemy nic. To specjalnie wywoływane podziały i dymy.
30 lis 2020 | 19:02
(Edytowany)
Jakie to typowe dla FA i ogólnie dla dzisiejszego Świata.Cavani nikogo nie obraził,nie pisał nawet po Angielsku,a Ci debile z FA wyjęli wypowiedź z kontekstu, bo są przewrażliwieni na punkcie słowa na "N". Nie mówię,już o czymś takim jak wolność wypowiedzi,to po prostu jest chore.Proponuję w takim razie klęczcie przez 3 lata przed każdym meczem, a Cavaniemu każcie klęczeć dodatkowe 3 w ramach kary, o ile jeszcze będzie gdzieś grał.W końcu liczy tylko poprawność polityczna,a w tym przypadku Black Lives Matter,a nie zdrowy rozsądek. Jednym słowem DEBILIZM! Róbmy wszystko by w naszym kraju takich dzbanów do głosu nie dopuścić.
0
Jakie to typowe dla FA i ogólnie dla dzisiejszego Świata.Cavani nikogo nie obraził,nie pisał nawet po Angielsku,a Ci debile z FA wyjęli wypowiedź z kontekstu, bo są przewrażliwieni na punkcie słowa na "N". Nie mówię,już o czymś takim jak wolność wypowiedzi,to po prostu jest chore.Proponuję w takim razie klęczcie przez 3 lata przed każdym meczem, a Cavaniemu każcie klęczeć dodatkowe 3 w ramach kary, o ile jeszcze będzie gdzieś grał.W końcu liczy tylko poprawność polityczna,a w tym przypadku Black Lives Matter,a nie zdrowy rozsądek. Jednym słowem DEBILIZM! Róbmy wszystko by w naszym kraju takich dzbanów do głosu nie dopuścić.
30 lis 2020 | 16:50
(Edytowany)
" Bolec wolal bym żebyś do mnie nie mówił czarnuchu, nie przy reszczie chlopakow"
0
"Bolec wolal bym żebyś nie mówił do mnie czarnuchu, nie przy reszcie chlopakow" xd
30 lis 2020 | 17:36
0
Wlasnie sobie wyobrazilem, ze wlaczam 'Chlopaki nie placza' w necie i za kazdym razem jak powinno pasc 'czarnuch', to jst takie 'beeep'.
30 lis 2020 | 18:13
(Edytowany)
"Spoko spoko niedługo będą tak wszyscy mówić, nie jest tak beeep??" Xdd
0
"Spoko spoko niedługo będą tak wszyscy mówić, nie jest tak beeep??" Xdd

Tabela ligowa - Premier League

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

2961 PLN

Na start 2961 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 3x777 PLN oraz freebet 30 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN