Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Marca: Wielkie transfery wielkich klubów. Najmniej wydał Real Madryt, a najwięcej... nie PSG

11 sty 2018 | 16:51 59
Marca: Wielkie transfery wielkich klubów. Najmniej wydał Real Madryt, a najwięcej... nie PSG
Źródło zdjęcia: twitter.com/PSG_inside

"Marca" opublikowała dzisiaj raport, który przedstawia wydatki transferowe największych klubów w Europie. W aktualnym sezonie zaledwie 13 ekip wydało już niemal 2,5 mld euro (!) na wzmocnienia.

Hiszpański dziennik wziął pod lupę ruchy transferowe 13 największych klubów na kontynencie europejskim. Analizowano tylko ruchy transferowe z ostatniego lata i aktualnego zimowego okienka transferowego. Okazuje się, że te kluby łącznie wydały już ok. 2,4 mld euro na wzmocnienia swoich kadr piłkarskich. Co ciekawe, klub, który niegdyś wydawał ogromne pieniądze, czyli Real Madryt, znalazł się na samym końcu stawki.

Najwięcej wydała Barcelona. Wydatki na m.in. Paulinho, Dembele oraz Coutinho sprawiły, że "Duma Katalonii" zajęła pierwsze miejsce - wydała już 312 500 000 euro. Drugie miejsce zajął Manchester City, który na polecenie Pepa Guardioli wydał 249 300 000 euro, a najprawdopodobniej to nie koniec zakupów, ponieważ z "Obywatelami" łączony jest Alexis Sanchez. Niektórych zdziwić może fakt, iż dopiero na trzecim miejscu znalazło się PSG, które zakontraktowało Neymara i Mbappe, lecz należy pamiętać, iż dzięki wypożyczeniu Francuza paryski klub oficjalnie wydał "zaledwie" 238 000 000 euro.

"Marca" zwraca uwagę na odległe miejsce Realu Madryt, który wydał jedynie 42 500 000 euro. "Królewscy", którzy wydali pieniądze tylko na Theo i Ceballosa, kiedyś znani byli z wielkich transferów. Dość wspomnieć o erze "Galaktycznych", czyli czasach, gdy w Madrycie grali razem m.in. Ronaldo, Zidane, Figo i Beckham.

Oto lista największych klubów i ich sum transferowych (w euro):

1. Barcelona - 312 500 000,

2. Manchester City - 249 300 000,

3. PSG - 238 000 000, 

4. Chelsea - 216 800 000,

5. AC Milan - 194 500 000,

6. Liverpool - 167 800 000,

7. Manchester United - 164 400 000,

8. Juventus - 151 400 000,

9. Bayern - 116 500 000,

10. Atletico Madryt - 102 000 000,

11. Inter - 80 500 000,

12. Arsenal - 55 100 000,

13. Real Madryt - 42 500 000.

Źródło: marca.com/Twitter
Dyskusja 59
12 sty 2018 | 07:53
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystko super tylko podczas okienka letniego wydawało się że Real ma najstabilniejszą i najróżniejszą kadrę w historii klubu (w zasadzie dalej tak jest) i jedną z najlepszych obecnie w Europie przez co nie bylo sensu najmniejszego dokładać olbrzymich sum na pilkarzy majac taką kadrę tylko idealnym rozwiazaniem (w teorii) kupienie badz sprowadzenie po wypożyczeniach młodzieży na przyszlosc. A to ze jednak odejscie Diaza, Moraty i Jamesa (wypozyczenie) bedzie tak tragiczne w skutkach było czyms niewyobrażalnym patrzac kiedy bez nich w skladzir w sierpniu Real miażdzyl Barcelone w superpucharze Hiszpanii. Mysle ze głowny skład Realu wypalił się bo znakomitym poprzednim sezonie
12 sty 2018 | 00:01
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
11 sty 2018 | 23:46
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Legia wciąż ogłasza nowy nabytek, a na listę nie weszli. Te liczby są wyssane z palca.
11 sty 2018 | 23:34
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PSG na pierwszym miejscu tylko to był wałek w biały dzien.
11 sty 2018 | 22:50
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na te transfery poszło siano, ok, i w tym momencie kiedy przeciwnicy się umacniają, nie ma czasu na czekanie, aż wychowankowie rozwiną (trafią) się na tyle dobrze żeby konkurować w np. Lidze Mistrzów
Kiedyś fajnie, że wychowankowie decydowali o (proszę przyjąć to z dystansem i uznać mój obiektywizm [albo i nie, wolna wola] jako kibicowi dumy Katalonii) potędze Barcelony na europejskim podwórku, w tym momencie NIESTETY jest to nieopłacalne, a szkoda.
Pozdrawiam.
11 sty 2018 | 22:48
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja, szczerze powiedziawszy, mam wyjebane na to kto i ile wydaje. Jeśli te transfery za wagony gotówki pozwolą Barcelonie dołożyć kilka wazonów do kolekcji, to nie mam nic przeciwko. Zwłaszcza, że pokolenie Xavi / Iniesta / Messi / Busquets itd. nie zdarza się zbyt często.
Zresztą, jakoś nie widzę aby Madryty, Paryże czy inne Manchestery chociaż zbliżyły się do modelu klubu, który zaprezentowała Barca.
11 sty 2018 | 22:11
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chociaż tutaj Milan na przyzwoitym miejscu
11 sty 2018 | 20:04
(Edytowany)
Wychodzi na to, że w Madrycie nie tylko mroźno ale i biednie w tym roku...;)))
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wychodzi na to, że w Madrycie nie tylko mroźno ale i biednie w tym roku...;)))
11 sty 2018 | 20:01
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko jest ta roznica, że Barca za to co wydalo PSG na dwoch pilkarzy Barca kupila czterech rownie mocnych i perspektywicznych i zasiliła swoje szeregi na najblizsze 2-3 lata a reszta druzyn bedzie sie jeszcze musiala wzmacniac pozdrawiam.
11 sty 2018 | 19:51
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nwm kto tu co chce od Barcelony? Jakie finansowe fair play??? Goście sprzedali gościa za 222mln a na transfery wydali 315.macie 90 na minusie, a zaraz Turan, Masche i Deulofeu zostaną sprzedani i się wszystko wyrowna...
11 sty 2018 | 19:10
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja rozumiem ze wielka piłka potrzebuje dużych pieniędzy ale takie pieniądze niszczą prawdziwy futbol
11 sty 2018 | 18:34
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jak to z tym finansowym fairplay? Przydałby się jeszcze ranking długów w bankach :)
11 sty 2018 | 18:16
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie ilość, a jakość bo co z tego że Milan tyle wydał jak sięga dna w lidzę i o europejskich pucharach może pomarzyć
11 sty 2018 | 18:01
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i niech jeszcze ktos z Barcy zaszczeka ze United albo Real niszcza rynek w taki sam sposob jak City czy PSG
11 sty 2018 | 18:10
-30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dzieciaku Barca kupiła paru graczy ! a psg jednego ! i jeszcze Mappe ogarnie za gruba kase to sie wterdy zmieni calkowicie lista!
11 sty 2018 | 18:14
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja nie porownuje polityki transferowej PSG i Barcy.wytykam tylko hipokryzje kibicom tego "wiecej niz klubu"
11 sty 2018 | 18:42
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lukaku, Pogba, Mchitarjan, Matić... Jeszcze Ibra za darmo i Bailly za niewielkie pieniądze. O ile się nie mylę... tych piłkarzy kupił wielki Manchester w ostatnich kilku okienkach i co? Gówno. Nic nie wygrali. Junajted wydaje równie wielkie pieniądze. I kto tutaj jest hipokrytą? Barcelona zasazalała w 2 okienkach i już niszczy rynek? A Real przypadkiem nie pobił rekordów transferowych przy transferach Ronaldo i Bale'a? Wtedy nikt nie mówił że niszczą rynek. Wtedy 80 czy 100 milionów to było maximum. Teraz jest to 200-250. Rynek się zmienia. Teraz wydanie 200+ milionów to tak jak wydatek 100 milionowy kilka lat wstecz. Te pieniądze Manchesterowi nie pomogą. Czerwonym 'diabłom' (słowo diabeł kojarzy się z agresją a nie parkowaniem autobusu) jeszcze daleko aby powrócili na szczyt.
11 sty 2018 | 18:50
(Edytowany)
ok podales przyklady Pogby,Mikiego,Maticia,Lukaku.Czyli transfery od 2016 roku.od 2016 roku United wygralo LigeEuropy,Puchar Ligi i Superpuchar Anglii.Barca kupila od tego czasu ponad 2 razy wiecej pieniedzy niz United.Ja Ci wyminilem co wygralo United teraz ty mi wymien co wygrala Barca od tego czasu.
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ok podales przyklady Pogby,Mikiego,Maticia,Lukaku.Czyli transfery od 2016 roku.od 2016 roku United wygralo LigeEuropy,Puchar Ligi i Superpuchar Anglii.Barca wydala od tego czasu ponad 2 razy wiecej pieniedzy niz United.Ja Ci wyminilem co wygralo przez ten czas United teraz Ty mi wymien co wygrala Barca od tego czasu.
11 sty 2018 | 19:12
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W 15/16 wygrała wszystko :) I nie porównuj Barcy do PSG bo Barca w tym sezonie miała największy przychód więc mogą tyle wydać a PSG pomimo że ma mały przychód kupuje zawodników po 200 mln Neymar i Mbappe kasą od szejków dodam że Barca miała 220 mln za Neymara . Z tego co mi wiadomo MARCA to gazeta madrycka więc robi wszystko żeby tylko oczernić Barce gdyby mogła napisała by że Barca ma miliard długu .
11 sty 2018 | 19:27
(Edytowany)
1.ja pytalem od sezonu 16/17 ktory nastapil po wymienionych wczesniej transferach
2.najwiekszy przychod mialo United chcesz podesle Ci linka do Forbesa na temat tego tematu
3.powtarzam kolejny raz nie chodzi mi o porwnywanie polityki Barcy i PSG
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1.ja pytalem od sezonu 16/17 ktory nastapil po wymienionych wczesniej transferach
2.najwiekszy przychod mialo United chcesz podesle Ci linka do Forbesa na temat tego tematu
3.powtarzam kolejny raz nie chodzi mi o porwnywanie polityki Barcy i PSG
4.Nie jest kibicem Barcy,ale czy ona nie wygrala wszystkiego w sezonie 14/15,a nie 15/16?
11 sty 2018 | 21:10
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1 Wydali sporo ale z tych transferów wypalił tylko Unititi (nie wiem jak się piszę) może jeszcze trochę Digne. Denis i Gomes czasem grają ale to nie styl Barcy
2 MU miał największy przychód ale mi chodziło o rekordowy przychód Barcy
4 Fakt mój błąd w 15/16 odpadła w LM z Atletico
11 sty 2018 | 22:01
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli artykuł jest o wielkich wydatkach, a Barcelona wydała 160mln na Coutinho w styczniu, to oceńmy po sezonie bo on wciąż trwa. Jeśli Barca wygra LM to będziemy mieli czarno na białym kto lepiej wydaje pieniądze itp.
11 sty 2018 | 19:02
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dzieciaku a czemu Barcelona wydała najwiecej ?? Ponieważ jakbyś nie zauważył PSG kupiło Neymara za 222 mln więc musieli sobie kimś zastapić jednego z najlepszych zawodników... A że cena za jaką Neymar został sprzedany to widzisz jakie są teraz ceny... Dembele, Cou i Paulinho to wyjdzie jakieś - 100 mln na minusie z transferem Neymara !!! Wiem że cięzko jest czasem pomyśleć ;/
11 sty 2018 | 19:12
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja rozumiem jakie sa prawa rynku i ja wiem jakie sa tera ceny.nie o to mi caly czas chodzi.chodzi mi o to ze podczas transferow Pogby,Bale'a,nawet Neymara do PSG kibice Barcy pierwsi bronili"zasad fairplay finansowego".Kurwa jacy Wy w Waszym mniemaniu byliscie lepsi od Realu,United,PSG,City bo nie wydawaliscie taakich olbrzymich kwot i nie niszczyliscie tej pieknej pilki noznej.I co teraz?jedyne co Wam pozostalo to wyzywanie innych od dzieciakow i uczenie innych zasad ekonomii.Ja nie krytykuje tych transferow,tylko pamietam jaki hejt wylewaliscie na United po transferze Pogby,a teraz karma wrocila.
11 sty 2018 | 19:05
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niby masz rację ,ale to nie Barcelona to zaczęła ,nie zgodzę się też ,że United to zaczęło kupując Pogbę ,moim zdaniem zakup Neymara za 220 milionów rozpoczął to szaleństwo :D Gdyby nie to ,że Barca dostała tyle pieniędzy za Neymara od PSG to Borussia i Liverpool prawdopodobnie nie chcieli by takich chorych pieniędzy za Dembele i Cuthinio .I po tych transferach to już nic nie będzie takie samo :P
11 sty 2018 | 19:23
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
@Reegrez wydaje mi sie ze to bylo nie uniknione ze kiedys przy kwocie transferowej pojawi sie 2 z przodu a za nia jeszcze 8 cyfr.Tak samo pojawi sie kiedys 3,4,5,a pozniej 1,a za nia 9 cyfr.Tego nie zaczela ani Barcelona,ani United,ani Real ani PSG,ani City.To jest poprostu naturalne zjawisko w dziedzinie ktore ma olbrzymi potencjal komercyjno-marketingowy.a taka dziedzina jest pilka nozna.w NBA sa jeszcze wieksze pieniadze,mimo ze zasady transferow sa inne.Ale tam nikt nikogo sie nie czepia ze tyl i tyle piniedzy wydaje na tego i tego zawodnika.Ja nie chce oceniac kwot jakie wydawala Barca w stosunku do jakosci zawdonikow jakich nabyla,bo prawde mowiac wedlug mnie Barca zrobila niezle interesy.Caly czas mi chodzi o hipokryzje jej kibicow.
11 sty 2018 | 19:36
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tyle że Barca przeznaczyła większość pieniędzy z Nejmara, wiec jakoś banku nie rozbiła. 312 - 222 to tylko 90
11 sty 2018 | 19:39
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
teraz mowicie "tylko" 90 mln.Jak United za podbna kwote kupowalo Pogbe,mowiliscie wtedy"aż"
11 sty 2018 | 19:41
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzech zawodników za 90 to chyba nie dużo?
11 sty 2018 | 19:47
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zakrzywiaj rzeczywistych kwot bo 312 mln to 312 mln.Za Cou,Dembele,Paulinho nie daliscie srednio po 30 mln tylko po 100 mln.A te 222 mln zgodnie z Wasza tradycja jeszcze z 2016 roku mogliscie wydac na wychowankow i mlode talenty.Przeciez jeszcze nie dawno sie szczyciliscie sie takim postepowaniem.United tez wczesniej sprzedalo di Marie za 50 mln i kupili Pogbe za 100 mln,ale nikt nie pisal ze Pogba kosztowal 50.
13 sty 2018 | 19:59
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spoko mogę się z tym zgodzić. Tylko miej na uwadze, że transfer nejmara był wymuszony i nieoczekiwany. W dodatku mocno zawyżył ceny a kogoś na jego miejsce trzeba bylo kupić. Niestety co do wychowanków to strasznie temat został zaniedbany, ale z drugiej strony takie złote pokolenie trafia się bardzo rzadko..
11 sty 2018 | 19:53
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
11 sty 2018 | 17:55
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie rozumiem dlaczego to podsumowanie jest robione teraz gdy okno transferowe nie jest nawet w połowie:p Coś sie może jeszcze zmienic :)
Rynek oszalal z tymi cenami! W jakich my czasach żyjemy... czasy pieniądza niestety... romantyczne ,,mes que un club'' odeszło w zapomnienie, ale jak tu się dziwić skoro czołówki klubów konkurują ze sobą głównie za sprawą swoich obleśnie grubych portfeli.. szkoda że w takim kierunku to wszystko zmierza..
11 sty 2018 | 17:50
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale jak to Barcelona najwiecej przeciez oni maja messiego i krola pola Busquestsa i "wiecznie młodego" Inieste oni dlatego są wielcy, a City drugie ? Przeciez tam Guardiola sam zbuodwał drużyne on wskrzeił piłkarzy majac samych noname jak De Buyrne Aguero zrobił z nich topowych piłkarzy i to tylko jego zasługa kto by pomyślał olaboga
11 sty 2018 | 17:47
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki jest sens robienia takiego zestawienia w momencie gdzie nadal trwa okienko transferowe, ba nawet nie minęła jego połowa? Rozumiem zrobić takie zestawienie 1 lutego, ale teraz bez sensu. Liverpool ma na przykład doliczony drogi transfer Van Dijka a Barca Coutinho.
11 sty 2018 | 17:35
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Biedaki cebulaki xDD
11 sty 2018 | 17:28
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I te przecinki za ''A najwięcej'' xdd
11 sty 2018 | 17:25
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Milan wydał 194 mln, a guzik gra.
11 sty 2018 | 18:39
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No niestety ale warto dodać, iż właściciela nie żałują pieniędzy i zrobili porządne zakupy no ale niestety nie wypaliło :(
11 sty 2018 | 17:21
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdy klub wydaje za 2 zawodników prawie 300mln euro to może tylko upaść za 300mln mogli spokojnie 5 zawodnikow poszukać mlodych jakichs wiadomo coutinho transfer super ale dembele jest za bardzo przeceniony za niego juz lepiej widzialbym w skladzie troszkę starszego Min Sona z tottenhamu oddali by go za 60-70mln i moim zdaniem byłby to duzo lepszy transfer niż Dembele tym bardziej ze bardziej pasowałby do Barcy on moze grać na LS a dembele w zadnym wypadku sie tam nie odnajduje pierwsze trzy mecze dembele w Barcelonie chłop wystawiony na LS i 4-4-3 Barca a gosciu lata tam gdzie Messi i mu się pląta także non sens może to być najzalosniej wydane 105-140mln kurwa ja jako kibic Barcy wolalbym 100 razy Min Sona i taka jest prawda jeszcze lepiej by pasowal jak dembele kurwa jak mozna dac 140mln za 20 latka ktoremu wyszedl jeden sezon w borussi ale i tak fajerwerków w nim nie wiadomo jakich nie pokazal obym sie mylił ale ciężko będzie to może byc glupota zycia Barcy wypierdolic 140 baniek za dembele to jest popierdolone ale reszta transferów bajka semedo wczesniej umtiti teraz mina , coutinho ale dembele wcale nie jest potrzebny Barcelonie jak cos to LS/LP typowy a nie dembele ktory ewidentnie tylko bedzie gral po stronie Messiego i moze spierdolic taktyke valverde a Barca najlepiej sie czuje w ustawieniu 4-3-3
11 sty 2018 | 17:40
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tez uwazam ze Dembele jest sporo przeplacony. Mbappe lepiej wygladał. Jednak co do plątania pamietaj, ze w koncu sie zgraja. Jest chyba szybszy niz Alba, takze trzymajmy kciuki
11 sty 2018 | 18:17
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No niby lepiej ale Mbappe chciał odejśc do PSG w paryzu się urodził i chce tam grac
11 sty 2018 | 17:20
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jeszcze nie dawno śmiali się z barcy gdzie są te ich pieniądze i na co je wydają ;) Teraz widać że nie szły w błoto czy do własnej kieszeni ;)
11 sty 2018 | 17:08
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"„Real nie wygrywa w jednym sezonie tytułu i wydaje 160 milionów euro na trzech zawodników: Illarramendiego, Bale'a i Isco. Barcelona nie może tak robić. Wiemy, że jesteśmy inni, bo możemy z nimi rywalizować bez wydawania takich pieniędzy”. Tak pod koniec 2013 roku Gerard Piqué starał się wbić kolejną szpilkę w Real Madryt, ale teraz tą samą szpilką może ukłuć sam siebie."
Aktualnie Barcelona wydała w pół roku tyle co Real przez ostatnie 4 lata. Nie neguję tego, bo mimo wszystko te transfery zaczęły przynosić duże korzyści. Jednak trzeba przyznać, że Real pokazał jak bez wydawania wielkich pieniędzy wygrywać i dominować na świecie(a przecież do głównie zespół z Madrytu jest znany z szastania pieniędzmi na wielkie transfery). Warto też wspomnieć, że Królewscy są jedną z niewidu drużyn, które mogą pochwalić się dodatnim bilansem z rynku transferowego.
11 sty 2018 | 17:24
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ymm nie. Real zrobił kilka wielkich transferów pare sezonów temu i potem lata posuchy i budowanie zespołu na wydanych wtedy pieniądzach. Barcelona robi to teraz tak samo. ;) poza tym w ciągu tych 4 sezonów Barcelona też nie robiła żadnego wielkiego transferu jak i real który wspominasz bo transfery Suareza czy Neymara traktuje jako okres przed po którym zbudowano drużynę. Zrobiła duże wydatki po 4 sezonach, nie widzę w tym problemu to tak jakby zbierali środki przez te 4 sezony - 8 okienek transferowych... 312:8=39mln wiec to tak jakby srednio co okienko wydali 40 mln ;) a policz ze w miedzyczasie mogą i sprzedawac zawodnikow.
11 sty 2018 | 17:49
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ymm tak. Chyba nie masz żadnej wiedzy w tym zakresie, a próbujesz się wypowiadać.
Niech fakty przemówią same za siebie:
2014-2018
Real Madryt
kupno: 280,5 mln €
sprzedaż: 307,85 mln €
saldo: +27,35 mln €

FC Barcelona
kupno: 744,77 mln €
sprzedaż: 379,9 mln €
saldo: -364,87 mln €
Gdzie te wielkie transfery Realu? Nawet największa gwiazda Realu- Ronaldo nie kosztowała tyle co choćby Dembele. Przeszukaj wszystkie transfery Madrytu. Rozumiem, że warunki na rynku się zmieniają, ale Real nie popadł póki co w to szaleństwo. Wychwytują perełki jak Modric(30mln) czy Kroos(25mln), Isco(30mln), Asensio(3,5mln!) i potrafią z nich zrobić gwiazdy światowego formatu.

Barca po sprowadzeniu Cou, będzie wydawać na pensje 86%(sic!) przychodów, gdzie przyjęta granica bezpieczeństwa przez Europejskie Stowarzyszenie Klubów to 71-72%. Real na pensje wydaje 60% przychodów(w tym bonusy, bez bonusów to zaledwie 50.1%) Transfery mogą po jakimiś czasie odbić się czkawką Katalończykom i po prostu ich przerosnąć.
Na ten moment w kasie Realu luźno czeka sobie 178 mln, ale wydać mogą znacznie więcej, a mimo wszystko nie obierają takiej taktyki. Ja po prostu śmieję się z samozaorania Pique.
11 sty 2018 | 18:10
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Porownujesz transfer Dembele z tego sezonu z Ronaldo z 6 lat temu? To moze powiedz o rekordach transferowych jak Zidane, Ronaldo,Bale? To Real kiedys wydawal najwiecej, a bilans tranferowy jest chuja warty z tylko tymi dwoma wspolczynnikami skoro jesy 10 innych ktore wchodza do zadluzenia klubu, a prawds jest taka ze Real jak i Barca maja ogromne zadluzenia (ponad 300 mln euro).
11 sty 2018 | 18:31
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Help3r typowy kibic Barcelony- największy znawca, a tak naprawdę gówno wie xD Real swój dług zredukował do zera już w 2016 roku. I jak łatwo się domyśleć od 2016 roku nie szastał pieniędzmi na transfery, nie wykonywał żadnych wielkich inwestycji w obiekty, a zyskał sporo bonusów z trofeów. Co więcej- według najnowszego raportu UEFA z 2017 Królewscy przodują na świecie w kategorii klubów z największymi przychodami- 580 milionów euro. Pisałem wyżej ile luzem pieniędzy do wydania ma Real, jeśli chodzi o Barcelonę to w 2015 bili na alarm, że muszą być bardzo ostrożni, bo na zimowe okienko transferowe zostało im 6mln. To jest Królewskie podejście do finansów. Warto też wspomnieć, że w między czasie Real zrobił świetny biznes na kolejnym kontrakcie sponsorskim. Nie chcę mi się Cię dalej punktować, bo i tak nie zrozumiesz albo wyskoczysz z świetnym argumentem- "16 pkt. hehehe". Oczywiście pozdrawiam normalnych kibiców Barcelony.
11 sty 2018 | 20:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Haha dokładnie, a próby sprowadzania mbappe hazarda czy lewego ograniczaly sie do wydatków maks 35mln XD wez walnij głową w ścianę. Zobaczymy czy Twój real nie wyda na transfer >100mln :))
12 sty 2018 | 13:08
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
@Helper
Chcialem tylko wtracic i wypomniec ci klamstwo. Real nie ma zadnego zadluzenia, saldo ma wrecz na minusie, co oznacza nic innego, jak to, ze ktos jeszcze Realowi wisi pieniadze. Dane z 30 lipca 2017.
11 sty 2018 | 21:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Podasz link do tych danych?
12 sty 2018 | 13:17
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dane to trzeba sobie znalezc i przestudiowac, sa ogolnodostepne. A dane ktorymi posluguje sie kolega wyzej pochodze ze strony realmadryt.pl
12 sty 2018 | 16:11
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakim cudem naliczyłeś 86% jak w lipcu płace wynosiły 66%
11 sty 2018 | 17:53
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Barca wydwała po 75 (Suarez) 100 (neymar) albo i wiecej już kupe lat temu kiedy to transfery były na poziomie 30-50 mln ale to tym sie nie mówi
11 sty 2018 | 20:26
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo kupowali najlepszych, za nich nie da się zapłacić 3 mln euro.Teraz też kupili 3 klasowych grajków jak jednego im ubyło, dla mnie na plus będzie ktoś na zmiany i za wiekowego Inieste.
12 sty 2018 | 13:15
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla ciebie na plus a co ma powiedziec ksiegowy barcy ktory widzi place na poziomie 86% budzetu klubu. Powodzenia ;)
11 sty 2018 | 17:03
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Florku czas otworzyc portwel bo walicie w chuja po calosci.
11 sty 2018 | 17:01
+48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie wiadomo czemu pominęli Legie
11 sty 2018 | 17:15
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Legia nie musi wydawać wielkich pieniędzy, żeby grać wielką piłkę
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Skorzystaj z podwojenia na start!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.