Mateusz Borek ocenił pracę Paulo Sousy. "Fakty są brutalne. Dawno nie miałem takiego problemu"

Mateusz Borek ocenił pracę Paulo Sousy. "Fakty są brutalne. Dawno nie miałem takiego problemu"
Rafal Rusek / PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 23 cze 2021 | 21:46
Paulo Sousa wygrał tylko jeden z ośmiu meczów w roli selekcjonera reprezentacji Polski. Mateusz Borek w "Hejt Parku" na antenie "Kanału Sportowego" przyznał, że ma duży problem z oceną pracy Portugalczyka.
Wynik reprezentacji Polski na EURO 2020 z pewnością jest bardzo dużym rozczarowaniem. Trwa dyskusja na temat tego, czy Paulo Sousa powinien pozostać na stanowisku.
Dymisji szkoleniowca żąda między innymi Jan Tomaszewski. Mateusz Borek nie chce wydawać równie ostrych sądów. Jednocześnie daleki jest jednak od bronienia obecnego selekcjonera.
- Powiem szczerze, dawno nie miałem takiego problemu. Mówimy o trenerze, który nie wywalczył awansu do tego turnieju, ma jakiś pomysł na piłkę i na pewno wprowadził coś nowego, chciał grać trochę inaczej. Natomiast na samym końcu jest wynik, a fakty są dla niego brutalne, miażdżące, przygniatające - powiedział Borek.
- Jedna wygrana w ośmiu meczach. Jeden punkt na EURO, tyle co Szkocja i więcej tylko od Macedonii i Turcji. W eliminacjach do mistrzostw świata mamy cztery punkty po trzech spotkaniach - analizował.
- Ja dzisiaj nie wiem, co mam myśleć. Nie wiem, czy tak naprawdę mamy z tym trenerem szanse awansować na mundial w Katarze, czy nie. To byłaby dla nas katastrofa, gdybyśmy nie pojechali na mundial. Ważna jest ciągłość turniejowa - dodał.
- Nie zgadzam się z Janem Tomaszewskim, który mówi o najzdolniejszym pokoleniu w historii, dla którego porażką byłby mniej niż półfinał mistrzostw Europy. My mamy jedną gwiazdę światowej piłki, dobrego pomocnika z Napoli, solidnych dwóch bramkarzy i Kamila Glika. Powiedzcie, kto jeszcze gra na poziomie, pozwalającym myśleć o medalu? - zakończył.
Cały program "Hejt Park" po meczu Szwecja - Polska możecie obejrzeć TUTAJ.
Źródło: Kanał Sportowy
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Dyskusja 52

23 cze 2021 | 21:51
(Edytowany)
Trzeba być ślepym idiotą lub byłym posłem pisu i po żeby winić Sousę. Zresztą za co go mamy winić? Za mecz ze Słowacją - tak. Za pozostałe? Ja czułem dumę.
Pięknie się oglądało naszych walczących, gryzących murawę i grających kombinacyjnie. Już się dość napatrzyłem na polską myśl szkoleniową DZIDA DO PRZODU.
Jedna decyzja musi być podjęta natychmiastowo. Krychowiak nie ma prawa do gry w tej reprezentacji. Do tego jak najszybciej trzeba znaleźć kogoś za Bereszyńskiego. Jóźwiak dziś wyjątkowo nieudolny ale to wypadek przy pracy.

Sousa stworzył waleczny zespół, który ma pomysł na grę. Dalej zdarzają się etapy brzęczkowe gdy Lewy musi wracać na 30 m od Szczęsnego ale jest tego dużo mniej.

Najważniejsza rzecz dla reprezentacji to żeby "eksperci" zamknęli mordy. Nasi waleczni piłkarze i selekcjoner są oceniani i krytykowanie przez dziwkarzy, alkoholików, morderców i nieudaczników.
0
Trzeba być ślepym idiotą lub byłym posłem pisu i po żeby winić Sousę. Zresztą za co go mamy winić? Za mecz ze Słowacją - tak. Za pozostałe? Ja czułem dumę.
Pięknie się oglądało naszych walczących, gryzących murawę i grających kombinacyjnie. Już się dość napatrzyłem na polską myśl szkoleniową DZIDA DO PRZODU.
Jedna decyzja musi być podjęta natychmiastowo. Krychowiak nie ma prawa do gry w tej reprezentacji. Do tego jak najszybciej trzeba znaleźć kogoś za Bereszyńskiego. Jóźwiak dziś wyjątkowo nieudolny ale to wypadek przy pracy.

Sousa stworzył waleczny zespół, który ma pomysł na grę. Dalej zdarzają się etapy brzęczkowe gdy Lewy musi wracać na 30 m od Szczęsnego ale jest tego dużo mniej.

Najważniejsza rzecz dla reprezentacji to żeby "eksperci" zamknęli mordy. Nasi waleczni piłkarze i selekcjoner są oceniani i krytykowanie przez dziwkarzy, alkoholików, morderców i nieudaczników. Ze świecą szukać kogoś kompetentnego wśród tych "elit"
23 cze 2021 | 21:56
0
😂👍👍
23 cze 2021 | 22:05
0
Ja też myślę podobnie, mecz ze Słowacją zawalony ale dwa pozostałe wyglądy fajnie dla oka. Błędy indywidualne tutaj zaważyły za co ciężko winić trenera, mam nadzieję że przyszły prezes da szansę dłużej bo nie oszukujemy się na trzech zgrupowaniach to kadry się nie zbuduję. Mam nadzieję że kadra w meczach eliminacje potwierdzi że z meczu na mecz pod Sousa będziemy grali coraz lepiej. Końcówka meczu ze Szwecją, ktoś uszczypliwy powie że MUSIELI ATAKOWAĆ, ale ja nie pamiętam takiej kadry od lat która potrafiła wyglądać tak dominująco. Do tego trzeba uporządkować obronę.
23 cze 2021 | 22:09
0
Końcówka ze szwecją - myślę że zwyczajnie brakło sił. Normalne biorąc pod uwagę temperaturę i ten chory wymysł z graniem to w Rosji to w Hiszpanii. Bardzo fair biorąc pod uwagę, że niektóre drużyny każdy mecz miały u siebie.
23 cze 2021 | 22:16
0
z Angilą i Węgrami tez to wyglądało nieźle dla oka. I co z tego, szans na bezpośredni awans do MŚ w Katarze juz nie mamy, a pewnie będzie również ciężka bitwa o drugą lokatę do baraży.
Zresztą o czym ja piszę, my na 8 spotkań wygraliśmy tylko z Andorą!
23 cze 2021 | 23:19
0
nie bedzie zadnego mundialu, z takimi wynikami to my nawet 3 miejsca w grupie eliminacyjnej do MS nie zajmiemy, to dopiero poczatek konca... ale wiem ze ludzie kupili Sousa i musza poczekac az spelnia sie moje slowa zeby go wywalic ale na mundial i tak i tak nie pojedziemy
24 cze 2021 | 01:26
0
Ale po co my mamy jechać na ten mundial? Znów najeść się wstydu? Człowiek czeka na taki turniej z glupimi nadziejami, że coś się uda, będzie fajnie i dumnie a przychodzi co do czego to wstyd i zażenowanie. Szkoda tylko tego Lewego bo pomimo pudła dziś i z hiszpania to jest jedny facet, który zasługuje na grę na takich turniejach. Dobrze, że on musi być dużym patriota bo już dawno by skonczyl ten nie udany związek z reprezentacja.
23 cze 2021 | 22:07
0
W punkt!
23 cze 2021 | 22:09
0
Dzisiaj także byłem zadowolony z gry. Była walka, zaangażowanie, ambicja, ale też inteligentne granie, kombinacyjne i szukanie dobrego rozegrania. Niestety krycha dzisiaj zapomniał w przy drugiej bramce kogo ma kryć, pierwsza bramka to niestety totalny pech, nie wiem jak to nazwać. Szkoda, że w czasie tego turnieju, ale także we wcześniejszych meczach straciliśmy sporo bramek w naprawdę frajerski sposób. Trzeba nad tym popracować, fajnie oglądać kadrę, która gra ofensywny i całkiem sensowny futbol. Polska myśl szkoleniowa precz!!!!
23 cze 2021 | 22:34
0
No tak wrzutki na pałę to inteligentne grania. Ok
24 cze 2021 | 09:09
0
to było słabe, skrzydłowi zagrali słabe zawody
23 cze 2021 | 22:30
0
Jeżeli uważasz, że winimy go za Słowację, to tak na prawdę oznacza to, że ponosi odpowiedzialność za cały turniej, bo pierwszy mecz miał być i był kluczowy.

Jóźwiak? Z Słowacją też po jego błędach straciliśmy bramki... To są niestety fakty.

Zespół? Ja jakoś dalej widziałem - piła do skrzydła i wrzuta - nic nowego. Jakby zamiast RL musiał grać ktoś inny to skończylibyśmy z 0pkt.

Łatwo pisać o zmianach w kadrze, ale problemem jest to, że nie mamy nie wiadomo ilu utalentowanych piłkarzy... Tutaj nie trzeba być specjalistą, ani trenerem żeby to zauważyć. Wszyscy cisnęli Brzęczkowi - jestem pewny, że jakby osiągnął ten sam wynik (przy takiej samej grze) jak Sousa to w Polsce by go zjedli (a o zgrozo ten nielubiany selekcjoner jakoś jednak potrafił wygrać grupę eliminacyjną z Austrią, która gra dalej). Paulo potrafi budować swój wizerunek i to jest jego główna przewaga... Słabsze reprezentacje powinny bazować na zgraniu na takich turniejach, a on ciągle rotował składem...

Co do krytyki... Za kilka lat Ci "waleczni piłkarze" będą dla Ciebie dokładnie tymi których wymieniłeś i będą krytykować innych "walecznych piłkarzy". Taka już kolej rzeczy :)
23 cze 2021 | 22:37
(Edytowany)
tylko, że taki Lewandowski czy Szczęsny mają prawo krytykować. Tak jak krytykować skoczków mają prawo Stoch czy Małysz.
My tu mamy sytuację gdy przykładowo Łukasz Rutkowski drwi i atakuje Dawida Kubackiego :D Paranoja
0
tylko, że taki Lewandowski czy Szczęsny mają prawo krytykować. Tak jak krytykować skoczków mają prawo Stoch czy Małysz.
My tu mamy sytuację gdy przykładowo Łukasz Rutkowski drwi i atakuje Dawida Kubackiego :D Paranoja. Komedianci którzy grali w grecji czy na cyprze krytykują grę czy podejście Lewandowskiego albo Zielińskiego.
23 cze 2021 | 22:40
0
Jeżeli masz 1 punkt w takiej grupie to nie byłeś odpowiednio z motywowany żeby co kolwiek zagrać. Miałeś kilka miesięcy czasu żeby się przygotować do meczu z Słowacją. I zjebaly mecz. To znaczy że Sousa nie przygotował ich poprawnie na pierwszy, najważniejszy mecz turnieju.
Sousa nie daj rady i tyle.
23 cze 2021 | 22:51
0
Tak bo kogoś trzeba motywować na Euro, to nie są żule spod sklepu, w takiej sytuacji dużo częstsze jest przemotywowanie. Wystarczy jeden błąd i cały plan taktyczny czy przygotowanie ida w pizdu, piłka to setki zależnych, nie wystarczy jebnac prostym tekstem o braku motywacji.
23 cze 2021 | 23:04
(Edytowany)
Węgry zrobili 2 punkty w grupie F a Polska jeden z Słowacją i Szwecją. I tyle we temacie.
0
Węgry zdobyli 2 punkty w grupie F a Polska jeden z Słowacją i Szwecją. I tyle we temacie.
23 cze 2021 | 23:01
0
Też juz mam dość tej padaki i nawet jakieś siermiężne wygrywanie grając antyfutbol (np mecz z ukrainą) po którym jako kibice czujemy tylko wstyd bo nikt już tak nie gra.. . Od dawien dawna oczy mi nie krwawiły oglądając reprezentacje. Musi być tylko lepiej.
23 cze 2021 | 23:07
0
Zgadzam sie z przedmowcami.
24 cze 2021 | 04:37
0
i ćpunów 😎
PS Komentarz wymiata!
24 cze 2021 | 05:48
0
O Panie, postawilbym Ci flaszke za to co napisales. Wszystko w punkt i myślę dokładnie tak samo. A tych kurwa pseudo expertów to przydałoby sie ocenzurowac, albo wysłać pod rządy Łukaszenki.
24 cze 2021 | 06:47
0
Zgadzam się z tobą, ale co do Jóźwiaka nie dokońca, na początku myślałem że godnie zastąpi Kubę, ale jeszcze nie ta chwila, jemu się bardziej przyjżałem na tym euro, on ma ciężko z przyjęciem piłki, lub z szybką grą bo albo mu odskoczy, albo źle poda, nie trafia w piłkę dobrze, nie wspominając już o defensywie, musi koniecznie to poprawić, szczególnie defensywę i przyjęcie, albo za duża impreza dla niego i nie poradził sobie z presją,
23 cze 2021 | 22:21
0
Winny jest tylko jeden... Boniek bo za późno zwolnił Brzeczka a jeśli zatrudnił Souse za 5 dwunasta jak to się mówi to czego się spodziewać w poważnej piłce i to z takimi zawodnikami? Umowmy się nie jesteśmy Włochami czy Holendrami tzw. samograjami. Mieliśmy już samowolkę za czasów Brzeczka i widzieliśmy jak to wyglądało... Moze i wyszlibyśmy z grupy za Brzeczka ale zaraz becki w 1/8 z Chorwatami czy o to nam tylko by chodzilo? To droga donikąd a z Sousa mam wrażenie że coś się dzieje jakiś progres jest.
23 cze 2021 | 22:44
0
Dokładnie to co napisałem w artykule o dalszej pracy Paulo Sousy. Zgadzam się w 100%.
23 cze 2021 | 22:53
(Edytowany)
Za Brzęczka nie zdobyliby mawet punktu, dzis mieli sporo pecha ale obrona jest kompletnie do zrobienia.
0
Za Brzęczka nie zdobyliby nawet punktu, dzis mieli sporo pecha ale obrona jest kompletnie do zrobienia.
23 cze 2021 | 23:05
0
I wierzę że z Sousa możemy tę obronę poukładać
24 cze 2021 | 05:53
0
Po primo to Boniek jest winny bo zatrudnił Brzeczka a nie za to ze za późno go zwolnił, a zwolnił tylko pod presją pseudo expertow i części społeczeństwa. Gdyby nie bylo takiej nagonki na Wuja w mediach, zapewne to on a nie Sousa zakonczylby wczoraj turniej.
23 cze 2021 | 21:56
0
Nie będą media o niczym kurwa decydować w Polsce. Niech się zastanawiają kogo zwolnić w domu przy jakimś gównianym i przepłaconym winiaczu
23 cze 2021 | 22:13
0
Pożegnać piłkarzy skażonych porażką i ciągle tłumaczących te same problemy brakiem szczęścia , brakiem skuteczności , brakiem braków...Lewy , Drągowski Zieliński ( mimo wszystko ) a całą resztę dokładać i szlifować bo jest kilku młodych dobrych chłopaków . Krycha , Bereś , Klich , Rybus , Linetty , z nimi już nic nie zawojujemy .Młodzież niech się ogrywa pod okiem Lewego i Glika , Szczęsny nie jest szczęśliwy dla kadry , Gumny powinien biegać po prawej , Zalewski i młody z Liverpool , Sousa pokazał z Kozłowskim że nie patrzy na metrykę . I nie ma uprzedzeń bo przy Brzęczku Swiderski nie zaistniał , pod nieobecność Milika i Piątka wykorzystał szansę . Teraz tylko cierpliwie i mądrze budować .
23 cze 2021 | 22:17
0
no i szczerze oprócz nieudanych strzałów to jakos napastnik nic ten Świderski nie pokazał.
24 cze 2021 | 05:55
0
Pokazał wiecej niz klich, krychowiak, frankowski, jóżwiak, bereś, puchacz.
24 cze 2021 | 19:45
(Edytowany)
Ok, pewnie tak. Problem polega na tym, że oni tez nic specjalnego nie pokazali.
0
Ok, pewnie tak. Problem polega na tym, że oni tez nic specjalnego nie pokazali, więc pokazanie czegoś więcej nie było szczególnie trudne.
23 cze 2021 | 22:41
0
Prawda, prawda, prawda
23 cze 2021 | 22:05
0
Borek albo Tomaszewski to może wy weźcie się za reprezentację , to zobaczymy czy jesteście tacy dobrzy , trener jest trenerem ale na boisku biegają zawodnicy nie trenerzy kurwa jakbyście nie widzieli , oceniać jest łatwo , stańcie do wyzwania i potem się wypowiadajcie
23 cze 2021 | 22:12
0
Cholernie szkoda Lewego
Jak ten gość zakończy karierę to niestety ale nasza reprezentacja będzie tam gdzie była 15 lat temu
23 cze 2021 | 22:58
0
Mati weź lepiej idź pomachaj łbem w reklamie. Nadajesz się do tego idealnie
23 cze 2021 | 22:08
0
Jakiego dobrego bramkarza...chyba pajaca z fajkami
23 cze 2021 | 23:49
0
Mam pytanie do Borka. Czy dużo lepszych piłkarzy mają Węgrzy?? Może Słowacy którzy nas ograli? Może Szwedzi mają dużo lepszych piłkarzy?Mamy piłkarzy tylko nie mamy drużyny. Czy może Duńczycy maja dużo lepszych piłkarzy???? Mimo to grają lepiej od nas i przyjemnie się ich ogląda.
24 cze 2021 | 00:22
0
Nie jestem adwokatem Borka,ale zacznijmy od Wegrow...Skazani na pozarcie w grupie smierci,az do ostatniego meczu,i dobrego dla nich wyniku...Zabraklo szczescia jak nam kilkakrotnie,ale ambicji jak i naszej druzynie,chocby z Hiszpanami nie braklo...Slowacja takze,mimo super wyniku na otwarcie,tez jakby zremisowala bylaby w 1/8,ale no zabraklo szczescia :) Dunczycy mieli zas dwa razy za soba publicznosc,a to w meczach kluczowych przewaza,jak ten z Rosja,no i dodatkowo Eriksen,i gra dla niego...Szwedzi zas hmm,moze i lepszych pilkarzy nie maja,ale nam nie odpuscili,majac klepniety awans,a ze chyba kazdy widzial nasz dzisiejszy mecz,to ma rozum,i chyba wie,ze jakby gola nie bylo na 0-1 w 2giej minucie,jakby Lewy nie trafil w poprzeczke,jakby ich bramkarz,mial slabszy dzien,wrescie jakbysmy nie skakali z miasta do miasta,Polska-Rosja-Polska-Hiszpania-Polska-Rosja,moze i by cos z tego bylo wiecej,moze....Nie chce niczego zwalac na przypadek,czy brak szczescia,nie chce nikogo bronic,czy wybielac,ale jak sie analizuje wszystko i wszystkich,to nikt mi nie powie,ze tego szczescia jednak nam zabraklo..A na 3-2 chlopaki opadli z sil,zreszta graj w 30stu stopniach...Sam na kuchni pracuje,i jak sa upaly po 33 na dworze,w srodku mam 40sci i wiem co to bezdech...Pozdrawiam :)
23 cze 2021 | 23:36
0
Kadencja Sousy
Polska vs Węgry 3:3 całkiem fajny mecz jak na pierwszy Sousy. Obstawiałem wygraną Polski
Polska vs Andora 3:0 można było zrobić o wiele więcej. Obstawiałem wygraną Polski
Polska vs Anglia 1:2 całkiem miły mecz nie odpuściliśmy ja byłem bardzo zadowolony. Obstawiałem przegraną Polski lecz wierzyłem w remis
Polska vs Rosja 1:1 nie oglądałem, ale sądziłem, że co najmniej remis
Polska vs Islandia 2:2 nie oglądałem sądzę, że powinniśmy wygrać
Polska vs Słowacja 1:2 nie wiem co tu się odwaliło nie da się wytłumaczyć tej gry. Obstawiałem łatwą wygraną Polski
Polska vs Hiszpania 1:1 na nowo odzyskałem wiarę. Wierzyłem w remis
Polska vs Szwecja 2:3 naprawdę wyrównany mecz Szwedzi nas przytłoczyli na początku, ale podobała mi się gra. Obstawiałem remis wierzyłem w wygraną



24 cze 2021 | 00:05
(Edytowany)
Teraz do krytyków Sousy, zrobię porównanie (jak nie chcesz czytać to na samym końcu porówanie ;)
Brzęczek: Włochy Polska 1:1, Polska Irlandia 1:1, Polska Czechy 0:1, Polska vs Austria 1:0, Polska vs Łotwa 2:0, Polska vs Macedonia Północna 1:0, Polska vs Izrael 4:0, Polska vs Słowenia 0:2, Polska vs Austria 0:0, Polska vs Łotwa 3:0, Polska Macedonia Północna 2:0, Polska vs Izrael 2:1, Polska vs Słowenia 3:2, Polska vs Holandia 0:1, Polska vs Bośnia 2:1, Polska vs Włochy 0:0, Polska vs Bośnia 3:0, Polska vs Włochy 0:2, Polska vs Holandia 1:2, Polska vs Finlandia 5:1. Sousa: powyżej.
Podsumowywując: Brzęczek: dobre drużyny (Włochy, Czechy, Holandia) 0 Wygranych, 2Remisy, 4 Porażki. Średnie drużyny (Irlandia,Austria) 1 Wygrana, 2 Remisy. Słabe drużyny: (Izrael,Bośnia,Słowenia,Łotwa,Macedonia Północna, Finlandia) 10 Wygranych, 0 Remisów, 1 Porażka. Sousa: dobre drużyny: (Anglia,Hiszpania) 0 Wygranych, 1 Remis, 1 Przegrana. Średnie drużyny (Islandia,Rosja,Węgry,Słowacja,Szwecja) 0 Wygranych, 3 Remisy, 2 Przegrane. Słabe drużyny: (Andora) 1 Wygrana, 0 Remisów, 0 Przegranych. Chcę w ten sposób pokazać, że Brzęczek wiele nie osiągnął. Kiedy ktoś podaje statystyki meczów Brzęczka i Sousy to jestem pod wrażeniem jednak… Jeśli się zagłębić z kim Brzęczek grał oraz z kim Sousa grał dochodzę do wniosku, że ani jeden ani drugi nie pokazali nic wielkiego. Może to przez drużynę? Zobaczymy :)
0
Teraz do krytyków Sousy, zrobię porównanie (jak nie chcesz czytać to na samym końcu ogólne podsumowanie ;)
Brzęczek: Włochy Polska 1:1, Polska Irlandia 1:1, Polska Czechy 0:1, Polska vs Austria 1:0, Polska vs Łotwa 2:0, Polska vs Macedonia Północna 1:0, Polska vs Izrael 4:0, Polska vs Słowenia 0:2, Polska vs Austria 0:0, Polska vs Łotwa 3:0, Polska Macedonia Północna 2:0, Polska vs Izrael 2:1, Polska vs Słowenia 3:2, Polska vs Holandia 0:1, Polska vs Bośnia 2:1, Polska vs Włochy 0:0, Polska vs Bośnia 3:0, Polska vs Włochy 0:2, Polska vs Holandia 1:2, Polska vs Finlandia 5:1. Sousa: powyżej.
Podsumowywując: Brzęczek: dobre drużyny (Włochy, Czechy, Holandia) 0 Wygranych, 2Remisy, 4 Porażki. Średnie drużyny (Irlandia,Austria) 1 Wygrana, 2 Remisy. Słabe drużyny: (Izrael,Bośnia,Słowenia,Łotwa,Macedonia Północna, Finlandia) 10 Wygranych, 0 Remisów, 1 Porażka. Sousa: dobre drużyny: (Anglia,Hiszpania) 0 Wygranych, 1 Remis, 1 Przegrana. Średnie drużyny (Islandia,Rosja,Węgry,Słowacja,Szwecja) 0 Wygranych, 3 Remisy, 2 Przegrane. Słabe drużyny: (Andora) 1 Wygrana, 0 Remisów, 0 Przegranych. Chcę w ten sposób pokazać, że Brzęczek wiele nie osiągnął. Kiedy ktoś podaje statystyki meczów Brzęczka i Sousy to jestem pod wrażeniem jednak… Jeśli się zagłębić z kim Brzęczek grał oraz z kim Sousa grał dochodzę do wniosku, że ani jeden ani drugi nie pokazali nic wielkiego. Może to przez drużynę? Zobaczymy :)
24 cze 2021 | 00:49
0
Serio co to za bzdura z ciągłością turniejową. Pewnie, że byłoby dobrze tam pojechać, ale teraz to trzeba przebudować kadrę i zmienić system gry. Jak Robert skończy karierę i zostaniemy bez superstrzelca i najlepszego wykończeniowca to taktyka laga na RL9, którą tak nasiąkliśmy od brzęczka, wrzuci nas między największych piłkarskich dziadów. Ale oczywiście Mati i reszta ekspertów chciałaby wyników natychmiast i żeby młodzi zastąpili starych z miejsca bez żadnego ogrania. Brak mundialu to będzie porażka ale też szansa i wierzę, że Sousa jej nie zmarnuje.
24 cze 2021 | 00:16
0
Co do Krychowiaka hamulcowy to za malo powiedziane on kurwa nic nie dal tej kadrze, 1szy mecz wjebany pezez jeg jak to mowia,doswiadczenie , 2gi mecz ok bo go nie bylo 3ci mecz przy golu na 2-1 dla szwedow wyjbal pilką prosto w typa,mogl przytrzymac zrobic kolko cokolwiek nie on lurwa wali na pale i po kontrze gol dzikuje niech wypierdala koniec jego just tu i teraz,srodek pola mamy dobry jak wroci Goralski,Bielik mamy Modera jestem spokojny a to kurwe modela jebanego OUT
23 cze 2021 | 23:20
0
bOREK zamknij jape
pół roku w drużynie i ma mistrza europy zdobyć?????
ogarnijcie dupe troche,
i tak było dobrze
24 cze 2021 | 09:14
0
Było dobrze?? Człowieku 1 punkt w grupie to jest dobrze?? Nikt o zdrowych zmysłach nie wymagał od nich medalu, ale minimum przyzwoitości czyli 3 pkt że Słowacja na starcie to był obowiązek, jedziesz na turniej masz do zagrania 3 mecze więc najważniejsze jest spotkanie z najsłabsza ekipa, na nich masz zdobyć 3 pkt, i wtedy możesz walczyć z tymi silniejszymi, przecież każdy normalny człowiek wiedział że na więcej niż 4 punkty nie ma co się na pałac, ale jak dostajesz oklep od dostarczyciela punktów to z automatu szanse na awans spadają do 0.
23 cze 2021 | 23:03
0
Sousa chciał zrobić z muła konia wyścigowego i teraz płaci tego frycowe. Ja już wielokrotnie pisałem, iż albo żegnamy się z duetem Bednarek-Glik zastępując ich rozwijającym się w Austrii Piątkowskim i kimś z dwójki Bielik/Krychowiak do czasu znalezienia 2 odpowiedniego stopera albo rezygnujemy z wysokiej obrony + miliona nietrafionych wrzutek od ofensywnych wahadłowych na rzecz tego jak 10-15 lat tą formację wykorzystywali Włosi czyli skupienia się na dominacji środka pola. Innej drogi do Kataru w tej konfiguracji nie ma.
24 cze 2021 | 06:34
0
Sousa przyszedł za późno. Długo eksperymentował. Ale w krótkim czasie widać zmiany techniki, taktyki i przede wszystkim mentalności. Powinien dostać szansę na pracę z kadrą. Nie chcę januszy w stylu wuja czy innych naszych treneró-lojalnych kolegów działaczy PZPN
24 cze 2021 | 02:01
0
Panie Borek ! Nie stresuj się pan tym swoim problemem. On nie ma totalnie znaczenia dla gospodarki ogólnoświatowej .Jest też bez wpływu na burzę na Saturnie. Prywatnie mnie osobiście też nie zlikwiduje zaparcia. Proponował bym wyluzować . Może wydłub Pan kozikiem łódkę na ryby -będzie jakaś wymierna korzyść :)
24 cze 2021 | 06:10
0
Glik nagle gwiazda, hehe chyba jednego sezonu w Monako a potem konsekwentny zjazd w dół
23 cze 2021 | 23:22
0
Borek odkad kumpuje sie z TVPiS i ich ideologia to troche odplywa w swoim pierdoleniu farmazonow.
24 cze 2021 | 08:59
0
Więcej racji ma Borek niż Tomek.
23 cze 2021 | 23:31
0
Ludzie nie ma co się łudzić. Z taką gra to my nie pojedziemy na mundial. Co z tego że zdobywamy bramki jak kurwa dużo tracimy.
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach