Media: Inter Mediolan nie zapłacił Manchesterowi United za Romelu Lukaku. Specjalna klauzula weszła w życie

Media: Inter Mediolan nie zapłacił Manchesterowi United za Romelu Lukaku. Specjalna klauzula weszła w życie
LiveMediaSrl / Shutterstock.com
Autor: Daniel Makarewicz 3 mar 2021 | 13:51
Inter Mediolan nie wywiązał się z płatności za transfer Romelu Lukaku. W związku z tym "Nerazzurrich" mogą czekać przykre konsekwencje. O szczegółach donosi "Corriere dello Sport".
Lukaku latem 2019 roku zmienił barwy klubowe. Opuścił Manchester United i przeniósł się do Interu Mediolan. Ekipa z Serie A zobowiązała się wówczas do zapłacenia za zawodnika pokaźnych pieniędzy.
Całkowity koszt transakcji szacuje się na ok. 80 milionów euro. Inter tej kwoty nie uiścił jednorazowo, za to rozbił płatność na raty. Mediolańczycy borykają się jednak z problemami finansowymi i nie wypełniają zapisów z umowy.
"Corriere dello Sport" donosi, że Inter spóźnił się z jedną płatnością. Włoski klub nie przelał 5 mln euro w ramach bonusu. To sprawiło, że aktywowany został zapis wymagający od lidera Serie A zapłacenia całej pozostałej kwoty za transfer (ok. 50 mln euro) - już bez podziału na raty.
W tej sytuacji Inter może mieć poważne problemy z wywiązaniem się z zasad Finansowego Fair Play. Istnieje jednak opcja, by "Nerazzurri" wyszli z opresji.
Włodarze "Czerwonych Diabłów" ponoć zaproponowali, by w ramach rozliczeń na Old Trafford przeniósł się jeden z obecnych zawodników Interu.
Na celowniku Manchesteru United jest dwóch piłkarzy. Mowa tu o Milanie Skriniarze i Lautaro Martinezie. Gdyby doszło do finalizacji jednego z transferów, "Czerwone Diabły" mogłyby dopłacić różnicę pomiędzy wartością danego zawodnika, a pozostającym długiem.
Źródło: Corriere dello Sport

Tabela ligowa - Premier League

1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 45

3 mar 2021 | 14:13
0
FFP to smiech na sali. gracze typu man city czy psg wykupuja sie łapówkami dlatego UEFA, zeby pokazac ze to zajebiste prawo niby dziala, bierze na cel inter.
3 mar 2021 | 15:35
0
Wzięli na cel Inter bo ten w idiotyczny sposób, postanowił przeprowadzać transfery. Identyczna sytuacja jak z Milanem gdzie przyszedł właściciel, wpompował hajs do klubu, nakupował zawodników i nie zabezpieczył się w należyty sposób. City i PSG w odpowiedni sposób manipulują umowami sponsorskimi a dodatkowo The Citizens ratują się wpływami z praw telewizyjnych, natomiast PSG sprzedażą gadżetów. Pamiętaj, że w okienku letnim 19/20, Inter wydał 200 baniek na tranfery a potem przyszła pandemia, brak wpływów z biletów, zmniejszone wpływy z praw telewizyjnych. Kluby które wymieniłeś, swoje największe transfery przeprowadziły wcześniej, więc zdążyły się odkuć czy też zbalansować swój budżet, natomiast Inter miał pecha i teraz jest w dupie....
4 mar 2021 | 07:59
0
tak. nie zmienia to jednak faktu ze uefa stosuje swoje prawa w bardzo wybiorczy sposob.
3 mar 2021 | 14:27
0
Tak samo jak Realowi jeszcze za Hakimiego nie zapłacili. Śmieszne, że takie rzeczy się dzieją na tym poziomie.
3 mar 2021 | 14:53
0
Dziwi mnie opinia, która tutaj panuje. Przecież jest napisane, że Inter wykupuje Lukaku za 50 mln a jeśli tyle nie ma to kupią jednego z dwóch powyższych zawodników. Zakładając cenę za Martineza 100 mln to United daje 50 mln i są kwita za Belga. Nigdzie też nie ma napisane, że muszą im ich sprzedać, mogą znaleźć lepszego kupca i tam ich opchnąć a United oddać 50mln, bo stawiam, że czas mają do końca letniego okna.
Więc nikt tu nie chce orżnąć Interu, mają dług jeśli nie chcą problemu to muszą kogoś sprzedać i tyle.
A z odwoływaniem się do Uefa nie ma co liczyć bo pewnie skończy się jak z Milanem, jeśli nie pójdzie jakiś wałek pod stołem to zrobią z Interu "złoczyńcę" by pokazać, że FFP obowiązuje a wszyscy wiemy jak jest na prawdę :)
3 mar 2021 | 14:30
(Edytowany)
Macie wrażenie, że Conte musi mieć w ataku "byka" i zwinnego napastnika? Popatrzcie na Chelsea, Costa - Hazard idealnie wypisują się w charakterystykę jakiej szuka Conte. Popatrzcie też na reprezentację Włoch. Tam byli Pelle i Giaccherini
0
Macie wrażenie, że Conte musi mieć w ataku "byka" i zwinnego napastnika? Popatrzcie na Chelsea, Costa - Hazard idealnie wypisują się w charakterystykę jakiej szuka Conte. Popatrzcie też na reprezentację Włoch. Tam byli Pelle i Giaccherini. Tylko pytanie czy to jest charakterystyka typowego Target Mana czy bardziej cofniętego napastnika.
3 mar 2021 | 14:06
0
Lautaro na atak za pół ceny? Albo Skriniar na śo za darmo? Inter, i tak będzie miał problemy
3 mar 2021 | 15:51
0
Wszystko pięknie, ale jak pojawiła się ta szmira dzienikarska tak szybko została wyprostowana przez normalne włoskie media i nic takiego nie ma miejsca
5 mar 2021 | 19:11
0
bez Lautaro Martineza Inter będzie znamiennie słabszy
3 mar 2021 | 16:29
0
W ogóle ktoś wie jak postępuje się w takich sytuacjach kiedy jedna ze stron nie wywiązuje się z warunków umowy?
3 mar 2021 | 17:05
0
Moim zdaniem powinno to zależeć od zawartych kruczków w umowie, jeżeli takowych nie ma to na zdrowy rozsądek jedynym wyjściem wydaje się założenie sprawy o jakieś odszkodowanie przez stronę pokrzywdzoną. Swoją drogą przy tak dużych instytucjach jestem ciekaw jak takie procesy mogą przebiegać i przede wszystkim ile może się to ciągnąć? Z chęcią poczytam opinię kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie w tych tematach.
3 mar 2021 | 15:56
0
Spoko opcja. Dobra okazja, by nie tylko spłacić 50 milionów długu, ale jeszcze parę milionów żywej gotówki wpadnie na konto Interu. Może i szkoda zawodnika, ale takie jest życie. I tak są w dobrej sytuacji, że United chce ich piłkarza i mogą w ten sposób wybrnąć zamiast brania dodatkowego kredytu i powiększania długów.
3 mar 2021 | 14:49
0
Dobra sytuacja dla MU. Pozbyli się drewnianego badziewia i moga przejąć Skriniara.
3 mar 2021 | 15:41
0
Lukaku właśnie pokazuję w Interze jakim to jest "drewnem".
3 mar 2021 | 15:42
0
Takie drewniane badziewie które jest prawdopodobnie obecnie najlepszym zawodnikiem ligi włoskiej.
3 mar 2021 | 17:00
0
Napastnikiem jeżeli już. Jeśli tak to mam rozumieć to w pełni się zgodzę bo ani Zlatan ani Ciro nie mają w tym sezonie wielu argumentów żeby sądzić inaczej.
3 mar 2021 | 19:03
0
Ciekawie! Ale jeżeli w umowie było zapisane że jeśli nie zapłacą jednej raty w wyznaczonym terminie wtedy będziemy mogli rządac oddania jednego z waszych zawodników, jeżeli inter takie coś podpisał to będzie duży problem, za Hakmiego też nie zapłacili, tylko Real przesunął im termin spłaty, kolejny problem to właściciele którzy mają ogromne problemy i maga sprzedać najlepszych graczy
3 mar 2021 | 21:49
0
Pismackie pierdolenie
3 mar 2021 | 14:41
0
Nigdy nie zrozumiem czemu rodzice Stevena Zhanga dla których 50 mln euro to nie jest duży wydatek nie pomogą mu finansowo z Interem ...
ale i tak FFP wystarczy pod stołem dać
3 mar 2021 | 19:40
0
A czemu mieli by jeszcze doplacac za ktoregos zawodnika Interu? Normalnie niech biora jak swojego w ramach dlugu i po sprawie. Wisza hajs a ktos ma jeszcze im cos doplacac? A glupi Real zamiast zawinac Hakimiego spowrotem to grzecznie czeka az Inter zaplaci pierwsze 10mln z 40..
3 mar 2021 | 17:32
0
Komentarz usunięty
3 mar 2021 | 18:30
0
Za Lautaro chcieli 100M to teraz oddadzą go za połowę, noc chyba, że Scriniar zechce odejść.
3 mar 2021 | 20:34
0
Jak za połowę bo nie rozumiem
3 mar 2021 | 20:50
0
No wiszą United 50M za Lukaku.
3 mar 2021 | 16:49
0
Komentarz usunięty
3 mar 2021 | 18:30
0
Komentarz usunięty
3 mar 2021 | 14:01
0
Martineza i Skriniara chcą xD może jeszcze frytki do tego? Rozumiem jakiegoś Sensi czy Bastoniego ale nie tych dwóch :D Do Barcy Martinez nie poszedł to do utd miałby isć? śmiech na sali
3 mar 2021 | 14:05
0
Masz napisane że United może dopłacić pozostałą część a Inter w sumie nie ma innego wyjścia
3 mar 2021 | 14:15
0
ma. moze przyjac kare za "łamanie" FFP". Kara dla man city to byl zart wiec moze to jest najlepsze wyjscie dla interu - pojsc ta sama droga.
3 mar 2021 | 16:28
0
Pewnie zrobią jak z Milanem ze wyklucza z europejskich rozgrywek, tak o żeby pokazać ze to niby działa
3 mar 2021 | 14:05
(Edytowany)
co jest w tym śmiesznego pajacu? Inter wyruchał warunki umowy, to teraz United może wyruchać ich i nie mają nic do powiedzenia.
0
co jest w tym śmiesznego pajacu? Inter wyruchał warunki umowy, to teraz United może wyruchać ich bez mydła i nie mają nic do powiedzenia. Zadarli z klubem o lepszej pozycji finansowej i marketingowej, są na przegranej pozycji.
3 mar 2021 | 14:56
0
XDD
3 mar 2021 | 14:17
0
Jakby to wytłumaczyć... najlepszym i najskuteczniejszym graczem Interu jest obecnie gość, za którego Inter nie zapłacił 50 mln euro.

Jeśli wpadłbyś w duże długi to przyszedłby do Ciebie komornik i zajął najbardziej wartościowe rzeczy typu chata lub fura. Raczej nie mówisz mu wtedy "i może frytki do tego, zajmij sobie szczoteczki do zębów". Tu analogicznie... nie stać to albo Lukaku wraca do MU, albo oddajecie innego zawodnika, który ma wystarczającą wartość, by stratę pokryć.
3 mar 2021 | 15:01
(Edytowany)
z jakiej racji lukaku ma wrócić do united jak nie jest wypożyczony :D lukaku w życiu tam nie wróci bo po prostu nie chce
0
z jakiej racji lukaku ma wrócić do united jak nie jest wypożyczony :D lukaku w życiu tam nie wróci bo po prostu nie chce. Zniszczyliście Alexisa i Lukaku to jeszcze chcecie zniszczyć Skriniara i Martineza, wolne żarty
3 mar 2021 | 15:15
0
Ile ty masz lat chłopie że prostej rzeczy nie rozumiesz? Inter kupił piłkarza i nie wywiązał się z płatności.
3 mar 2021 | 15:27
0
A ile ty masz lat, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem? W artykule jest napisane, że Inter spóźnił się z jedną ratą. Czyli jakąś część kwoty już pokrył. Jak kupujesz coś na raty to jeśli w połowie spłat spóźnisz się z ratą to mogą od Ciebie wymagać odsetek itp, ale nie zabierają Ci kupionej rzeczy i dotychczas zapłaconych pieniędzy.
3 mar 2021 | 16:58
0
Mało o życiu wiesz kolego skoro myślisz że nie mogą ci odebrać towaru który kupiłeś w raty jeśli ich nie spłacasz
3 mar 2021 | 17:31
(Edytowany)
nooo tak, wiszą utd 50 baniek za lukaku więc chcą martineza i skriniara którzy są warci jakieś 3 razy tyle, logiczne nie?
0
nooo tak, wiszą utd 50 baniek za lukaku więc chcą martineza i skriniara którzy są razem warci jakieś 3 razy tyle, logiczne nie?
3 mar 2021 | 17:31
(Edytowany)
Alexis poszedł do MU tylko dla kasy i grał jak ostatnia oferma od samego początku, a nie został zniszczony. W Interze zresztą jego wartość jeszcze bardziej spadła, więc podobne gadki mógłbym dodać i tu. Zgniłe jabłka się wywala, więc wyleciał.

A Lukaku? Zniszczony XD? I poszedł do Interu za 80 baniek? Lukaku w United grał bardzo dobrze. On od samego początku w United mówił, że to dla niego przystanek w karierze i narzekał na angielską pogodę. Chciał odejść, więc Ole puścił go wolno, bo co ma mu robić pod górę.


0
@pavlo0007 Alexis poszedł do MU tylko dla kasy i grał jak ostatnia oferma od samego początku, a nie został zniszczony. W Interze zresztą jego wartość jeszcze bardziej spadła, więc podobne gadki mógłbym dodać i tu. Zgniłe jabłka się wywala, więc wyleciał.

A Lukaku? Zniszczony XD? I poszedł do Interu za 80 baniek? Lukaku w United grał bardzo dobrze. On od samego początku w United mówił, że to dla niego przystanek w karierze i narzekał na angielską pogodę. Chciał odejść, więc Ole puścił go wolno, bo co ma mu robić pod górę.


3 mar 2021 | 17:33
0
no nie wiem, Alexis w Interze a Alexis w utd to dwaj różni zawodnicy
3 mar 2021 | 15:23
(Edytowany)
No właśnie z tym komornikiem to tak nie wygląda. Idąc Twoim tokiem myślenia to wyglądałoby w ten sposób, że masz u mnie dług - idę do komornika i mówiem mu, że wisisz mi 10k, ale masz fajne auto warte 20, to niech Ci je wezmie, a ja doplace roznice. To tak nie działa. Skoro porównujesz tą sytuację do komornika to równie dobrze Inter móglby dać jakiś szrot typu 5 zawodników wartych 10 baniek i powiedzieć, że są kwita. Przecież jak wisisz komuś 5k to komornik nie zajmie Ci domu tylko rzeczy z których może uzyskać 5k typu telewizor itp.
0
No właśnie z tym komornikiem to tak nie wygląda. Idąc Twoim tokiem myślenia to wyglądałoby w ten sposób, że masz u mnie dług - idę do komornika i mówię mu, że wisisz mi 10k, ale masz fajne auto warte 20, to niech Ci je wezmie, a ja dopłacę różnicę. To tak nie działa. Skoro porównujesz tę sytuację do komornika to równie dobrze Inter móglby dać jakiś szrot typu 5 zawodników wartych 10 baniek i powiedzieć, że są kwita. Przecież jak wisisz komuś 5k to komornik nie zajmie Ci domu tylko rzeczy z których może uzyskać 5k typu telewizor itp.
3 mar 2021 | 16:55
(Edytowany)
W zasadzie to masz rację, rozumiem zamysł kolegi wyżej ale twój punkt widzenia jest że się powtórzę "w punkt". Uważam że w tej sytuacji mogą co najwyżej zaproponować transfer w ramach rozliczenia, jednak Inter ma pełne prawo im odmówić i (wydaje mi się to najbardziej rozsądne) przystać na jakąś formę kary umownej, która swoją drogą powinna być z góry ustalona przy tego typu transakcjach.
0
W zasadzie to masz rację, rozumiem zamysł kolegi wyżej ale twój punkt widzenia jest że się powtórzę "w punkt". Uważam że w tej sytuacji Inter lub MU mogą zaproponować transfer w ramach rozliczenia, jednak Inter ma pełne prawo im odmówić i (wydaje mi się to najbardziej rozsądne) przystać na jakąś formę kary umownej, która swoją drogą powinna być z góry ustalona przy tego typu transakcjach.
3 mar 2021 | 17:03
0
Tylko to od komornika zależy co ci zajmie. Dłużnik nie może sobie decydować "a weźcie to i to". Jeśli Inter nie wywiązał się z umowy i musi zapłacić całość to przecież może to zrobić... albo jak nie ma to rozliczyć się w korzystny dla United sposób.
3 mar 2021 | 20:20
0
Jak sam napisałeś - od komornika zależy co Ci zajmie. Czyli wierzyciel też nie może decydować co ma wziąźć komornik, także w tym wypadku Utd też nie może nic mówić o Lautaro i Skrinarze. Tak na prawdę to kluby oba od dawna żyją w zgodzie i pewnie dogadają się, że Inter coś dorzuci itp i dalej będą spłacać raty.
3 mar 2021 | 17:19
0
To prawda, jednak przykład z komornikiem miał tylko zilustrować, że jeśli jesteś dłużnikiem możesz cierpieć konsekwencje. Myślę, że kluby w tym wypadku mają swoje sposoby by się dogadać. Z tego co wiem to Inter z United raczej dobrze żyją.

Tabela ligowa - Premier League

1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN