Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Nie tak to miało wyglądać! Katastrofalne błędy Polaków i nawet gol Krychowiaka nie pomógł! Przegrywamy z Senegalem [VIDEO]

Jakub Kreśliński  19 cze 2018 | 18:54 375
Nie tak to miało wyglądać! Katastrofalne błędy Polaków i nawet gol Krychowiaka nie pomógł! Przegrywamy z Senegalem [VIDEO]
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl/Shutterstock

Nie tak miał się zacząć dla nas mundial. Reprezentacja Polski przegrała z Senegalem 1:2 w swoim pierwszym meczu na mistrzostwach świata w Rosji.

Tutaj możecie przeczytać pełną relację z meczu.

Bardzo słabo wyglądała gra biało-czerwonych w pierwszej połowie. Podopieczni Adama Nawałki grali wolno, schematycznie, bez agresji, w ich akcjach nie było szybkości. Polacy nie potrafili zagrozić bramce rywali choćby raz.

Nie trafiliśmy do bramki Senegalu, ale za to trafiliśmy do swojej. W 38 minucie Piszczek stracił piłkę, Senegalczycy ruszyli z kontrą, Gueye zagrał do Gany, ten uderzył zza pola karnego, piłka po drodze odbiła się od Thiago Cionka, co kompletnie zmyliło Wojciecha Szczęsnego, i wpadła do bramki.

Drugą połowę nasi zawodnicy zaczęli lepiej. W 50 minucie dobrą okazję do wyrównania miał Robert Lewandowski. Napastnik przymierzył koło słupka z rzutu wolnego, ale świetną interwencją popisał się golkiper rywali.

Sześć minut później szansę miał z kolei Łukasz Piszczek. Maciej Rybus dośrodkował na długi słupek, gdzie był niepilnowany obrońca Borussii Dortmund. Piszczek wbiegał w pole karne i uderzył z pierwszej piłki, ale nie trafił czysto i ta wyszła poza boisko.

Tymczasem w 60 minucie to Senegalczycy podwyższyli prowadzenie. Rywale wykorzystali katastrofalne błędy Bednarka i Szczęsnego, u których zawiodła komunikacja. Po wycofaniu piłki górą przez Krychowiaka, jeden czekał na drugiego, piłkę przejął Niang, minął naszego bramkarza i wpakował piłkę do pustej bramki.

Kontaktową bramkę mogliśmy zdobyć w 70 minucie. Piszczek zagrał w polu karnym po ziemi do Milika, ten z najbliższej odległości posłał piłkę jednak obok bramki. Zdobyliśmy ją za to w 86 minucie. Grzegorz Krychowiak fantastycznie uderzył głową po długim dośrodkowaniu z rzutu wolnego.

To jednak wszystko, na co było stać naszych piłkarzy. Przegraliśmy w pierwszym meczu na mundialu z Senegalem 1:2.

***

Składy meczowe:

4-5-1
śr. wiek 28 lat
śr. wzrost 183,2 cm
śr. waga 77 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Jędrzejczyk
  • B. Bereszyński
  • B. Bialkowski
  • D. Kownacki
  • J. Bednarek
  • J. Góralski
  • K. Glik
  • K. Linetty
  • Ł. Fabiański
  • Ł. Teodorczyk
  • R. Kurzawa
  • S. Peszko
{{player.first_name}} {{player.last_name}}
Narodowość {{player.nationality}}
Wiek {{player.age}} lat
Pozycja Bramkarz Napastnik Obrońca Pomocnik
Wzrost {{player.height}} cm
Noga Lewa Prawa Obunożny
1
W. Szczęsny
20
Ł. Piszczek
4
T. Cionek
2
M. Pazdan
13
M. Rybus
10
G. Krychowiak
19
P. Zieliński
16
J. Błaszczykowski
7
A. Milik
11
K. Grosicki
9
R. Lewandowski
19
M. Niang
9
M. Diouf
10
S. Mané
13
A. N'Diaye
5
I. Gueye
18
I. Sarr
12
Y. Sabaly
3
K. Koulibaly
6
S. Sané
22
M. Wagué
16
K. N'Diaye
4-4-2
śr. wiek 26,6 lat
śr. wzrost 184,8 cm
śr. waga 78 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Diallo
  • A. Gomis
  • A. Mbengue
  • Badou N'Diaye
  • C. Kouyaté
  • C. N'Doye
  • D. Sakho
  • K. Baldé
  • K. Mbodji
  • L. Gassama
  • M. Konaté
  • M. Sow

Źródło: własne
Dyskusja 377
21 cze 2018 | 11:49
(Edytowany)
Czas czekania na odpalenie tego pana w reprezentacji sie skonczyl.
On to jak Zielinski wieczne czekanie az panowie racza sobie odpalic a tutaj widac po prostu brak jaj.
Trzymanie na sile i czekanie na to, ze ten pan raczy w koncu trafiac w swiatlo bramki widac nie ma sensu i jest wielkim nieporozumieniem.
Czas proby minal i nalezy dac szanse innym i to samo tyczy sie Zielinskiego.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Adrian Milik- Czas czekania na odpalenie tego pana w reprezentacji sie skonczyl.
On to jak Zielinski wieczne czekanie az panowie racza sobie odpalic a tutaj widac po prostu brak jaj.
Trzymanie na sile i czekanie na to, ze ten pan raczy w koncu trafiac w swiatlo bramki widac nie ma sensu i jest wielkim nieporozumieniem.
Czas proby minal i nalezy dac szanse innym i to samo tyczy sie Zielinskiego.
20 cze 2018 | 23:29
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i znowu znawcy futbolu się znaleźli i mówią, że wygramy z Kolumbią. Pięknie... Przegraliśmy z najsłabsza drużyną w grupie która nic nie grała a mamy wygrać z faworytem jasne już to widzę. Jestem realistą a widze, większość znowu wierzy w niestworzone rzeczy. Po pierwsze to mamy 2gą najstarszą reprezentacje pod względem wieku która nie ma siły nawet biegać czyt. Grosicki , Błaszczykowski np. Po drugie Kolumbia będzie gryzła trawe i umierała na boisku, będzie robiła wszystko aby ten mecz wygrać bo przegrany jedzie do domu po trzecie to już nie będzie grała w dziesiątke i do tego będzie grał od początku Hames Rodriguez. Wreszcie po czwarte nasz rywal ponownie będzie grał w 12 zawodników bo do takich można śmiało zaliczyć pseudo "cykor-trenera" Adama Nawałke. Jeśli naprawdę myślicie, że Polska ma jakiekolwiek szanse z Kolumbią gdy przegrała z bardzo słabym Senegalem który nic nie grał oraz gdy zostaliśmy okrzyknięci najsłabsza europejską drużyną na mundialu to rozpędzcie się, przyjebcie głową o ścianę i otrzeźwiejcie. Ja nie będe oglądał tego meczu bo to jest pewne, że przegrają a nie lubie oglądać jak nasi przegrywają. Przed Senegalem też byliscie takimi optymistami i mówiliscie, ze Polska wygra z palcem w dupie, że dojdzie do półfinału itd. Przy takiej dyspozycji z faworytem grupy nie mamy absolutnie szans, trzeba być naprawdę niedzielnym kibicem żeby nie widzieć co się działo w ostatnich meczach rep. Polski i żeby nadal wierzyć po meczu z Senegalem , że jakimś magicznym cudem Polska wygra z faworytem grupy, niespodziewanie bardzo dobrze dysponującą Japonią i , że wyjdzie z grupy. Ludzie którzy się znają na piłce od pierwszych meczów towarzyskich i od zaskakujących powołań Nawałki wiedzieli, że przez decyzje trenera z takimi zawodnikami na mundialu nie mamy żadnych szans. Polecam otworzyć oczy a nie próbować pompować już dawno pęknięty balonik!
20 cze 2018 | 20:22
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem może oni niech w Fife troche pograją może dowiedzą się jak mają sie lepiej ustawiać i jak biegać bo ta taktyka jeśli to w ogóle można tak nazwać to było totalne dno.
20 cze 2018 | 16:54
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety inteligentni ludzie widzeili slabosc tej druzyny przed mundialem. Smieszni sparing partnerzy. To nie moglo sie udac.
20 cze 2018 | 14:38
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesli sie nie wygrywa wlasnych meczy.... to analizy nic nie daja. Nie ma na co liczyc... ze jakas druzyna przegra...a inna zremisuje. Juz jestesmy jedna noga... po za mundialem.... chociaz jeszcze w awans polakow wierze.
20 cze 2018 | 13:03
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ostatnie lepiej grali pierwsze połowy i chyba Nawałka kazał im się oszczędzać w pierwszej połowie a to błąd. Trudno nie mają sił na 90 min. to trzeba się sprężyć w pierwszej połowie strzelić ze dwie bramki, a potem ustawić autobus i modlić się aby nic nie wpadło.
20 cze 2018 | 11:51
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zabral krychowiaka jednego z najgorszych w pl............ nie zabral Mierzejewskiego najlepszego z ligi Australijskiej masz wynik panie nawalka !! juz sie w zyciu tyskiego nie napije!!!
20 cze 2018 | 09:11
(Edytowany)
Jeśli ktoś sądzi, że wygramy mecz z Kolumbią to naprawdę jest bardzo naiwny. Do tej pory wszystko co mówiłem się sprawdzało. Nawałka wystawił ludzi bez formy do gry w 1 składzie, jakichś rezerwowych typu cionek czy ludzi którzy przez ostatnie 10 meczów nie potrafili nawet oddać strzału w światło bramki (Milik). Nie dał szansy dla graczy którzy są po prostu lepsi. Kownacki, Bednarek, Kurzawa w 1 połowie siedzieli i grzeli ławę. Przykro mi to mówić bo mimo, że wiedziałem, że przejebiemy to przez Nawałke z Senegalem to wierzyłem, że jednak tak nie będzie ale realia są właśnie takie. Z Kolumbią nie mamy szans więc na mecz nawet nie czekam i nie będe oglądał nie lubie patrzeć jak naszych ośmieszają i się z nas śmieją jakieś Mexykańcy na trybunach. To chyba najgorsze mistrzostwa w wykonaniu Polaków we wszystkich mundialach dotychczas. Z Kolumbią absolutnie bez szans jeśli ktoś dalej się łudzi , że mamy szanse na wyjscie z grupy polecam pierdolnąć głową w ściane i się obudzić. Dzięki trenerze Nawałka tak spierdolić tak silną drużyne takimi chujowymi wyborami to naprawdę trzeba mieć talent.
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli ktoś sądzi, że wygramy mecz z Kolumbią to naprawdę jest bardzo naiwny. Do tej pory wszystko co mówiłem się sprawdzało. Nawałka wystawił ludzi bez formy do gry w 1 składzie, jakichś rezerwowych typu cionek czy ludzi którzy przez ostatnie 10 meczów nie potrafili nawet oddać strzału w światło bramki (Milik). Nie dał szansy dla graczy którzy są po prostu lepsi. Kownacki, Bednarek, Kurzawa w 1 połowie siedzieli i grzeli ławę. Przykro mi to mówić bo mimo, że wiedziałem, że przejebiemy to przez Nawałke z Senegalem to wierzyłem, że jednak tak nie będzie ale realia są właśnie takie. Z Kolumbią nie mamy szans więc na mecz nawet nie czekam i nie będe oglądał nie lubie patrzeć jak naszych ośmieszają i się z nas śmieją jakieś Mexykańcy na trybunach. To chyba najgorsze mistrzostwa w wykonaniu Polaków we wszystkich mundialach dotychczas. Z Kolumbią absolutnie bez szans jeśli ktoś dalej się łudzi , że mamy szanse na wyjscie z grupy polecam pierdolnąć głową w ściane i się obudzić. Dzięki trenerze Nawałka tak spierdolić tak silną drużyne takimi chujowymi wyborami to naprawdę trzeba mieć talent. Na ławce siedzi Bednarek który świetnie potrafi wyprowadzać akcje a na boisku gra cionek i pazdan którzy nie umieją wyprowadzić gry z poza swojego pola karnego, krychowiak nie podchodzi po piłke. Milik traci piłka za piłką nie wiadomo co w ogóle robi mota się a Dawid Kownacki który potrafi grać praktycznie na każdej pozycji i to w bardzo dobry sposób siedzi i grzeje ławe. Lewa strona z Grosickim w ogóle nie istnieje przez co musimy grać środkiem i potrzebujemy dobrych wrzutek oraz rajdów na skrzydle a rafał Kurzawa i Bereszyński grzeja ławe. To jest totalna trenerska porażka... Naprawdę możemy pakować już walizki po 1wszym przegranym meczu, znowu się nie udało , znowu przez trenera.
20 cze 2018 | 11:36
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się, trzeba myśleć chłodno, ale trzeba też zauważyć, że oba gole straciliśmy...z przypadku. Samobój Cionka - w ogóle nie powinien się tam znaleźć to po pierwsze, poszedł w stronę bramki zostawiając swojego chłopa do krycia, żaden z obrońców nie zrobił podobnie. Drugi gol - głupie takie tłumaczenie, ale przede wszystkim jednak błąd sędziego - nie powinien dopuścić zmiany w takim momencie. Nasi nie sygnalizowali żeby skorzystał z VARu, bo sami nie zauważyli skąd się w ogóle wziął. Przede wszystkim jednak zjebał Krychowiak, nie wiem co on sobie myślał wybijając piłkę w taki sposób. Bednarek nie zauważył nadbiegającego Nianga - ciężko mu się dziwić jak już wspomniałem wziął się na boisku "znikąd" i dlatego nie pobiegł pełnym sprintem do piłki, a Szczęsny po prostu za późno go zauważył. NIE DA SIĘ JEDNAK UKRYĆ, że zagraliśmy piach, smród i ubóstwo, MIMO TO jednak nie był to najgorszy mecz w naszym wykonaniu w ogóle - przypominam Dania 4 polska 0!
A Kolumbia...Moim zdaniem będzie niestety remis. Potem Japonia...Moim zdaniem tak samo - Remis. 2 pkt identycznie jak w 2012...
20 cze 2018 | 07:55
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najgorsze jest to, że zawiedli ci, na których najbardziej liczyłem. Błaszczykowski, Piszczek, Milik i Zieliński. Nie udźwignęli meczu psychicznie. O ile dwóch ostatnich można tłumaczyć, że młodzi to Błaszczykowski i Piszczek jako doświadczeni zawodnicy z mnóstwem meczów na europejskich boiskach nie powinni popełniać tak prostych błędów.
Trzeba spiąć dupy na Kolumbię i wierzyć, że to wygrają.
20 cze 2018 | 09:47
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liczyłeś na Milika? Bez jaj.
20 cze 2018 | 05:45
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I znowu dla niektórych wycieczka.
20 cze 2018 | 04:31
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1.Jeszcze tak zestresowanej kadry nie uświadczyłem. Już w tunelu widać było, że mają miękkie nogi...
2.Zawiedli ci zawodnicy, którzy do tej pory byli podporą i płucami zespołu czyt. Piszczek i Kuba.
3. Sędziowie z 3ciego świata nie powinni gwizdać w meczach na szczycie - za to co odpierdalał ten "super aktywny" sędzia powinien dostać perma od fify. Nawet na ten swój Bahrajn się nie nadaje.
4. Murzyni sprowadzili nas trochę do swojego poziomu. Krzywe podania, "strzały" Panu Bogu w okno.
5. Zwyczajny brak szczęścia (rykoszet od Thiago).
Cały ten zlepek okoliczności doprowadził do najgorszego meczu kadry odkąd pamiętam, no i chyba wszyscy się zgodzą - najbrzydszego na tym Mundialu; to już Maroko-Iran się przyjemniej patrzyło SIC!
20 cze 2018 | 00:05
(Edytowany)
A może to my jesteśmy największym problemem Polskiej reprezentacji? A konkretnie nasze kibicowska pycha. Wszystko nam się należy jak chłopu ziemia. Są sukcesy to jest ok, normalnie, jest porażka to rzucamy błotem. Jeśli byśmy faktycznie kochali nasze barwy to byśmy je wspierali na dobre i na złe a nie wykorzystywali do sprawiania nam przyjemności i łechtania naszej dumy. Tak to teraz wygląda. Wygrywamy jest cacy, przegrywamy to byśmy zjedli piłkarzy... To są ludzie tacy jak my tyle ze mają na sobie wzrok milionów i wielką presję bo bardzo chcą... Lekki stres mobilizuje, mocny paraliżuje. Piłkarz to też człowiek i też go to dotyczy. Gdybyśmy podeszli do sprawy tak; Dobra chłopaki, fajnie ze jesteście na mundialu, wśród 32 najlepszych drużyn świata. Już jest wypas. Grajcie teraz dla siebie, cieszcie się tym, nie strzelicie ani gola to trudno, nic się nie dzieje i tak jesteśmy z was dumni... Jak myślicie jak to by podziałało na piłkarzy? Mieli by mniejszą presję, mogli by sie tym cieszyć, a wtedy grają kapitalnie. Dziś w 70 minucie zamiast gwizdów kibice powinni śpiewać na całe gardło "jesteśmy z wami". Po ewentualnym przegranym meczu też. Jak są gwizdy to jebać takich kibiców obrażonych.
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A może to my "kibice" jesteśmy największym problemem Polskiej reprezentacji? A konkretnie nasza pycha. Wszystko nam się należy jak chłopu ziemia. Są sukcesy to jest ok, normalnie, jest porażka to rzucamy błotem. Jeśli byśmy faktycznie kochali nasze barwy to byśmy je wspierali na dobre i na złe a nie wykorzystywali do sprawiania nam przyjemności i łechtania naszej dumy. Tak to teraz wygląda. Wygrywamy jest cacy, przegrywamy to byśmy zjedli piłkarzy... To są ludzie tacy jak my tyle ze mają na sobie wzrok milionów i wielką presję bo bardzo chcą... Lekki stres mobilizuje, mocny paraliżuje. Piłkarz to też człowiek i też go to dotyczy. Gdybyśmy podeszli do sprawy tak; Dobra chłopaki, fajnie ze jesteście na mundialu, wśród 32 najlepszych drużyn świata. Już jest wypas. Grajcie teraz dla siebie, cieszcie się tym, nie strzelicie ani gola to trudno, nic się nie dzieje i tak jesteśmy z was dumni... Jak myślicie jak to by podziałało na piłkarzy? Mieli by mniejszą presję, mogli by sie tym cieszyć, a wtedy grają kapitalnie. Dziś w 70 minucie zamiast gwizdów kibice powinni śpiewać na całe gardło "jesteśmy z wami". Po ewentualnym przegranym meczu też. Jak są gwizdy to jebać takich kibiców obrażonych.
20 cze 2018 | 00:46
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Super komentarz, propsuje :)
20 cze 2018 | 02:00
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta tyllko ze sami pilkarze bujczucznie zapowiadali wygrana z Senegalem, wyjscie z grupy i conajmiej cwiercfinal.Sami sobie taki stres narzucili , wiec mniej pretensje do nich , a nie do kibicow
20 cze 2018 | 06:07
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
krotko Ci na to odpowiem, pycha kibica? rozumiem porazke, gdzie gracze walcza, daja z siebie wszystko, sam gralem i wiem jak to jest, ale w tym meczu oni nie walczyli nawet, nie bylo presji, juz nie mowie o podaniach czy zagraniach, bo jak to piszesz noga mogla zadrżec,.. tego nie dalo sie ogladac, najgorszy mecz mundialu, Nawalka postawil na stara gwardie, jak Engel w Korei, ci go zawiedli, i teraz co zrobi Nawalka, zmiany na drugi mecz, czy jak Engel da szanse jeszcze raz tym chlopakow co weszli na mistrzostwa, ... czy od razu beda zmiany,.. kibic wszystko zrozumie, tylko jak nie zostawia druzyna potu i zdrowia na boisku, nie gryzie trawy, nie ma uznania w moich oczach, a tak wlasnie moim zdaniem bylo. trzeba miec wiare ze sie obudza w next game,i bedziemy mieli powody do zadowolenia :)
20 cze 2018 | 07:31
(Edytowany)
to niech graja za wlasne pieniadze i to na dnie jeziora a nie na mundialu ja jak zamuruje sciane bez okien to tez bedzie gitara i zleceniodawca postawi pietro wyzej? spierdlil dwa strzaly czy dwa pod rzad to wypierdala w podskokach do kamieniolomow i wszystko w temacie 40mln miezkancow z czego milion nadawaloby sie do wojska czy gdy w pilke a tu tacy paralici? krzychowiak zakorzenione nogi i wysminite przerzuty na druga strone rosji , piszczek forma zycia, blaszczyk mlody bog, obrona grala w dziada z niewidzialnym kaktusem, grosikowi turbo siadlo a najlepszy pazdan co oddychal jak ryba , nawet rybus nie ogarnial nic a zielu kilka zwodow takich zwrotow akcji ale ani nikt z druzyny tego nie lapie a i ciekawe czy on sam moze w barcelonie by mial z kim pograc no a szczesnego to wydymano bez mydla i nawet nie bylo mu wstyd podczas wywiadu tuz po gwizdku no bo dlaczego
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to niech graja za wlasne pieniadze i to na dnie jeziora a nie na mundialu ja jak zamuruje sciane bez okien to tez bedzie gitara i zleceniodawca postawi pietro wyzej? spierdlil dwa strzaly czy dwa podania pod rzad to wypierdala w podskokach do kamieniolomow i wszystko w temacie 40mln miezkancow z czego milion nadawaloby sie do wojska czy gdy w pilke a tu tacy paralici? krzychowiak zakorzenione nogi i wysminite przerzuty na druga strone rosji , piszczek forma zycia, blaszczyk mlody bog, obrona grala w dziada z niewidzialnym kaktusem, grosikowi turbo siadlo a najlepszy pazdan co oddychal jak ryba , nawet rybus nie ogarnial nic a zielu kilka zwodow takich zwrotow akcji ale ani nikt z druzyny tego nie lapie a i ciekawe czy on sam moze w barcelonie by mial z kim pograc no a szczesnego to wydymano bez mydla i nawet nie bylo mu wstyd podczas wywiadu tuz po gwizdku no bo dlaczego
20 cze 2018 | 08:16
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W stu procentach się z Tobą zgadzam, smutne jest to, że tak wygląda mentalność kibica, że potrafimy rzucać błotem przy każdym potknięciu. Mogę pójść o zakład, że nawet jeśli ta sama drużyna wygrała by 2 lata temu Euro i przegrała ten wczorajszy mecz to "polaczki" i tak uznali by że to dno i tona mułu i ze ta drużyna nigdy nie grała na wysokim poziomie. Taką mamy mentalność, rzygać mi się chce jak widze tych wszystkich kibiców z flagami powieszonymi na autach a każdy psioczy, janusze footballu. Polska jest na mundialu, uczciwie wywalczyli sobie ten mundial i póki na nim są to mamy ich wspierać bo na to zasługują. To tyle dla "kibiców" Pozdrawiam
19 cze 2018 | 23:56
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszyscy zagrali padline. Ale mam nadzieje ze w niedziele po meczu nie wypier.... telewizora przez okno.Nie wiem co mnie dzisiaj powstrzymalo...
20 cze 2018 | 00:08
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie nie stać cie na nowy. A tak poważnie - za dużo w nas pychy, dlatego boli.
20 cze 2018 | 07:34
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
daj mi koszulke z numerem 13 ich pieniadze diete i zabiegi i cie zapewniam ze 80% strzalow/podan celnych
20 cze 2018 | 11:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
stac mnie na nowy :) oj Bardzo boli i nie tylko mnie tylko NAS KIBICOW W KTORYCH JEST WIARA DO DO SAMEGO KONCA!!!!
20 cze 2018 | 05:48
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozum ma powstrzymać.Szkoda telewizora.
20 cze 2018 | 11:30
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
powstrzymal :)
19 cze 2018 | 23:54
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jpr to pokazuje jakich mamy kibiców i jaka jest ich mentalność , wszyscy Ci niby kibice pisali przed meczem , że trzymają kciuki i liczą na zwycięstwo , a teraz jak dostaliśmy wpierdol to wszyscy tylko potrafią mówić jacy to nasi są słabi . Zagrali totalny piach , to fakt , zero kreatywności , dynamiki , ale jak się komuś kibicuje to do końca i na dobre i na złe , a nie wypieracie się w złym momencie. Nie na widzę takiej hipokryzji , wierze w dobry wynik z Kolumbią i Japonią , chociaż będzie cholernie ciężko.
20 cze 2018 | 00:06
(Edytowany)
Będzie bardzo ciężko bo chłopaki wiedzą że jesteśmy z nimi... tylko kiedy wygrywają...
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz racje w 100% Będzie bardzo ciężko bo chłopaki wiedzą że jesteśmy z nimi... ale tylko wtedy kiedy wygrywają...
20 cze 2018 | 07:35
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie nadaja sie to niech odmowia z powoloan chyba wszyscy oni znaja trenera i jak widza ze to debil to po chuj jada reprezentowac polske z gola dupa to jak ta piosenka siostr godlewskich co z golymi cycami w barwach polski lataja
19 cze 2018 | 23:53
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawałka zjebał skład.. co tu dużo mówic.. Błaszczykowski który nie grał w ogóle ma teraz na mundialu forme mieć? albo milik który grał piach z litwą?
Nawałka spierdolił mecz przed jego rozpoczęciem posyłając milik i zielińskiego.. o jakim wykorzystaniu zielińskiego on mówił? kurwa przecież zieliński gra piach w takim ustawieniu z milkiem... bo nie ma miejsca żeby coś zagrać bo milik jest zaraz przed nim... Piotrek zagrał chujowy mecz przez nawałke, mam nadzieje że to się zmieni z kolumbia
19 cze 2018 | 23:26
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O kur. Nie ma limitow na dlugosc postu? Taki blok to chyba nikt nie przeczyta.
Moze skroc wpis: Zagrali slabo, nie chce znow czekac 4 lata, to zbyt dlugo, Darek mnie zdolowal.
19 cze 2018 | 23:15
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widzę że tutaj są sami eksperci od piłki nożnej. Jakiś jeden cep pisze ze słaby Senegal wygrał z najsłabszym zespołem. Senegal zagrał to co potrafią i trudno im odmówić ze zrobili to dobrze. Czyli dynamika, nie odpuszczanie ani na chwilę, szybkość, celność podań, zdecydowanie w grze do przodu. Japonia dzisiaj kompletnie nic nie zagrała, fatalne podania, straty piłki. A mimo to wygrali. Grając z przewaga jednego zawodnika i przeciw źle grającym Kolumbijczykom którzy podobnie jak Polska źle weszli w rozgrywki, Japończycy wykonali 100% tego co mogli. Po wynikach innych zespołów wysoko notowanych widać że nie tylko Polska zagrała dziwny mecz na otwarcie. Niestety nie da się ukryć e Nawałka popełnił duży błąd. Było jasne że Senegal obierze taktykę agresywnej gry. To co zagrali nasi było dla nich niczym woda na młyn. Polacy grali zachowawczo i z nastawieniem obronnym. To dało napęd Senegalowi i możliwość gry tego co najbardziej lubią. Szybkie ataki po odbiorze piłki. Mogli tak atakować bo Polacy im nie zagrażali. Nawałka przecenił Senegal w grze ofensywnej. Zwyczajnie się bał ich najbardziej ulubionego sposobu gry. Niestety wyszło tutaj u Nawałki nie zrozumienie że ustawienie się obronne do ich sposobu gry nie jest antidotum tylko wręcz daniem możliwości takiej gry. Widać co się zaczęło dziać kiedy Polacy zaczęli grać na poważnie. Senegalczycy zaczynali się gubić i tracić pewność w grze. Dla mnie też jest wielką tajemnicą po co Milik pojechał na mistrzostwa skoro jest tylko statystą co pokazał już w sparingach. Zupełnie nie walczy i jest nie pewny w podaniach. W Polskiej lidze znalazł by się nie jeden lepszy od niego zawodnik który by nie biegał by bez sensu i nie potrafił dobrze dograć piłki. Krychowiak się stara ale jako fundament środka pola jest po prostu nie pewny. Piszczek zupełnie bez formy, Niczym nie przypomina swoją grą tego sprzed paru lat. Rybus grał dzisiaj jak dziecko a nie dorosły piłkarz. Przewracali go i odbierali mu piłkę jak juniorowi. Bednarek grał całkiem dobrze ale nie wiem dlaczego nikt mu do głowy nie wbił że gra się do gwizdka sędziego i nie próbuje się go zastąpić. Jest wiele takich sytuacji gdzie piłkarze wpadają w nawyk przerywania gry mimo że sędzią nie gwizdnął. To jakiś kretyński zwyczaj!!! Panie Nawałka błędy w pana myśleniu zaczęły się już przed mistrzostwami. Gra w sparringach powinna być grą o wygrane, a nie twierdzenie że to jest cały czas selekcja i sprawdzanie zawodników. Trener Górski wyśmiał by takie podejście! Gra się o wygrane w każdym meczu bo inaczej zawodnicy wpadają w nawyk braku odpowiedzialności za wynik meczu.
To dzisiaj wyszło na wierzch. Grali przez większość meczu tak jakby nie mieli poczucia tego że jak przegrają to jednak co się stanie. Beztrosko zapomnieli o tym że wielu z nich już nie zagra na mistrzostwach świata, że wielu z nich traci szansę na lepszą karierę. Przyśpiewkę "Polacy nic się nie stało" wymyślił i sprzedał Polakom sam diabeł. Lewandowski, Grosicki próbowali grać, a reszta tylko się napinała.
Jeżeli zawodnicy nie zmienią podejścia do gry, jeżeli Nawałka będzie nadał układał tchórzliwą taktykę, jeżeli zawodnicy będą mieli poczucie wewnętrznego spokoju bo po powrocie do kraju odpadając z dalszych gier bada nadal słyszeć Polacy nic się nie stało, To jestem przekonany że zakończymy mistrzostwa po meczu z Kolumbią. Racje mieli wszyscy ci którzy uważali ze mamy potencja na to aby bez problemu wyjść z grupy na pierwszym miejscu. Nie mieli racji ci którzy uważali że należy się bać zespołów z grupy. dzisiejszy mecz pokazał jak kończy się strach przed rywalami i dlaczego atak jest najlepszą obroną. Panie Nawałka dzisiaj to był tchórzliwy mecz!!!!!!! Wygrać mecz można tylko w jeden sposób. Strzelając gole!! Tego się nie da zrobić bez solidnego ataku. Filozofia Górskiego była kwintesencja gry w piłkę. Czym dłużnej mamy piłkę tym mniej ma ją przeciwnik, kiedy atakujemy przeciwnik się tylko może bronić. To jest kur.... takie proste!! Po co tak intelektualizować taktykę??? Atak z wyczekiwania???? Atak z odbioru po błędzie atakujących nas. Co to ma być????? Panie Nawałka taktyka typu mamy zrobić wszystko aby nas nie rozjechali, to nie to samo co taktyka mamy zrobić wszystko aby ich rozjechać.
19 cze 2018 | 23:21
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobra masz minusa i spierdalaj. Nie chce mi sie czytac pol godz
19 cze 2018 | 23:13
(Edytowany)
Mnie najbardziej smiesza te zarciki, glupkowate texty na konferencjach i masa debilnych textow na konferencjach, jakis klimat zartu teraz jest na topie, twotery i inne gowna zarciki sranki lekkie atmosfery rozluzniajace atmosfere ... jak widze Szczesnego i jego glupkowate usmieszki i jaki to on rozluzniajacy atmosfere to zygac sie chce ... do roboty patalachy smiejscie sie w pokojach i zachowajcie twarz normalnych ludzi przy kamerze bo zenada swiat zartu a przychodzi 1 mecz i musi byc wtopiony bo na tyle was stac z takimi zarcikami.
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mnie najbardziej smiesza te zarciki, glupkowate texty na konferencjach i masa debilnych textow na konferencjach, jakis klimat zartu teraz jest na topie, twitery i inne gowna zarciki sranki lekkie atmosfery rozluzniajace atmosfere ... jak widze Szczesnego i jego glupkowate usmieszki i jaki to on rozluzniajacy atmosfere to zygac sie chce ... do roboty patalachy smiejscie sie w pokojach i zachowajcie twarz normalnych ludzi przy kamerze bo zenada swiat zartu a przychodzi 1 mecz i musi byc wtopiony bo na tyle was stac z takimi zarcikami.
19 cze 2018 | 23:11
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jak mówiłem, że ten ranking to o kant ch potłuc to się ze mnie śmiali.
Obiektywnie to jesteśmy gdzieś pewnie na 20-30 miejscu.
19 cze 2018 | 23:20
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ranking? To wieksza kpina niz Lewy w Realu.
Wyznacznikiem sily reprezentacji jest klimat na stadionach ligowych.
Jestesmy na ostaniej pozycji i bedzie 0 punktow w grupie.
Sory ze psuje wam humor ale prawda jest dokladnie taka, zreszta zobaczycie.
19 cze 2018 | 23:09
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
trzeba wygrać następne mecz i jedzie,y dalej
19 cze 2018 | 23:15
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do polski KURWA!!! I niech zapierdalają za karę na stopa!!! Już pożyli za nasze pieniądze jak królowie. Nie ma wyników to niech spierdalaja. Tunezja czy Iran pokazuja większy poziom od naszych gwiazdeczek. Iran nie ma nawet boiska zeby zorganizowac trening, przed meczem nie mieli butów. A tym naszym jebanym nielotom sie w dupach poprzewracało
19 cze 2018 | 23:54
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jesteś zjebaną chorągiewą nie kibicem. Jak wygrywali to pewnie konia pod to biłeś a teraz jeden słaby mecz i już są do bani. Jebnij sie w kask. Na miejscu naszych piłkarzy powiedziałbym głośno: HUJ Z KIBICAMI CHORĄGIEWAMI, staramy się, gramy dla was ale nie jesteśmy waszymi NIEWOLNIKAMI!
19 cze 2018 | 23:55
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sory za ostry ton i przykre epitety, ale wkurza mnie takie podejście
20 cze 2018 | 07:10
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak ja kibicowałem polsce to ciebie jeszcze w planach nie było. Będę kibicował jak chciał dzbanie i chuj ci do tego! Nie podoba sie to wypierdalaj i nie czytaj, idż śpiewać "Nic się nie stało"
20 cze 2018 | 06:30
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesteś w porządku gość.
19 cze 2018 | 23:09
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pękło to co było pompowane od kilku miesięcy.. Media, szczególnie TVP zrobiły sobie z reprezentacji ekipę do reklamy. Tylko czy tych 23 piłkarzy to odpowiednia grupa ludzi na której można zbudować dobry marketing.. ? Niestety nie a można było to zobaczyć w dzisiejsze popołudnie..
Boisko piłkarskie to takie miejsce gdzie szczególnie w MŚ liczy się jakość i umiejętności a nie słowa, gesty i historia, która działa się ileś lat temu.. To pokolenie piłkarzy niestety nie dorównuje jakością tym najlepszym na świecie, żeby nie powiedzieć wprost- nawet tym średnim. Lewy .... i co dalej?? dwóch bramkarzy, może Glik..[ tylko jego nie było, On wolał walczyć w jakże prestiżowych zawodach w siatko-nogę niż w MŚ.. zresztą lata już swoje ma]
teraz dopiero można było zobaczyć jak wiele pracy czeka Zielińskiego, Milika żeby można było cieszyć się na następnej imprezie z sukcesów reprezentacji.. a może Oni po prostu wyżej już nie podskoczą, że to tylko mrzonki o ich talencie i klasie jeszcze nie wydobytej.. Może miał rację trener PSG odsyłając Krychowiaka na wypożyczenie.. Może dlatego Rybus gra w Lokomotiv Moskwa a nie we francuskim LYON.. podziwiamy Kubę za jego chart ducha, wysiłek nad przywróceniem swojego organizmu do stanu używalności ale czy to jest odpowiedni stan , żeby móc rywalizować z solidnym ale tylko średnim piłkarsko Senegalem?? Podniecanie się Grosickim, jego "turbo" itd jest zupełnie nieodpowiednie w porównaniu do tych co graja w PL [ połowa ekipy Senegalu] ponieważ jego umiejętności nie wystarczają właśnie na tą PL... przemilczę Piszczka, Cionka..
Mamy 1/4 MŚ za sobą i widać wyraźnie jak mała różnica wystarcza aby wygrać mecz lub zejść z boiska "na tarczy". Widać , że ta różnica to są niuanse, drobne sprawy, rzeczy które stają się albo porażką albo chwałą.. Tylko, że te drobne sprawy decydują o jakości, klasie piłkarskiej i powodują, że się wygrywa lub jest się na czwartym miejscu..albo jest się PIŁKARZEM albo przeciętniakiem..
Te 16 meczy pokazało jeszcze jedną istotną rzecz, samemu nie da się wygrać meczu pomimo że jest się Salahem, Messim, Lewandowskim.. w klubach w których Oni grają jakość pozostałych piłkarzy jest tylko nieznacznie mniejsza..
Ciężko to pisać ale nie mamy niestety odpowiedniej grupy piłkarzy, o jakości gwarantujacej nam więcej niz dzisiaj było widać. Nie mówimy tu o jednostkach tylko o grupie, o zbliżonej wysokiej jakości.. Nie będzie z tej mąki smacznego chleba.
pozdr dla prawdziwych kibiców
20 cze 2018 | 06:33
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda prawda po trzykroć PRAWDA.
19 cze 2018 | 22:56
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ocena w skali 1 do 10
Szczęsny 0
Piszcezk 0
Cionek 1
Pazdan 0
Rybus (-1)
Błaszczykowski 0
Krychowiak ( -1)
Zieliński 0
Grosicki 1
Milik ( -1)
Lewandowski 1,5
Bereszyński i Kownacki bez oceny.
19 cze 2018 | 22:52
(Edytowany)
Jestem tak wkurwiony, że jakbym mógł to bym sam wyszedł na boisko i rozpierdolił ten Senegal!. Człowiek zbiera się całą rodzina zaprasza przyjaciół ubiera nawet czerwone majtki byle żeby być w barwach narodowych na ten ważny dzień a te wyżelowane przepłacone plastusie w futrach chwalący się na Istagramach sylwetkami, dietami ile to oni nie mają paliwa w nogach żeby ugrać dla nas coś niezwykłego a kurwa jest tak jak zawsze. Na szczęście tylko piłka, życie toczy się dalej ale jak nie wyjdziemy z grupy to Lewandowski i spółka mogą dla mnie reklamować tylko maść na ból dupy innych reklam z kadrowiczami nie będę miał ochoty oglądać.
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem tak wkurwiony, że jakbym mógł to bym sam wyszedł na boisko i rozpierdolił ten Senegal!. Człowiek zbiera się całą rodzina zaprasza przyjaciół ubiera nawet czerwone majtki byle żeby być w barwach narodowych na ten ważny dzień a te wyżelowane przepłacone plastusie w futrach chwalący się na Istagramach sylwetkami, dietami ile to oni nie mają paliwa w nogach żeby ugrać dla nas coś niezwykłego a kurwa jest tak jak zawsze. Na szczęście tylko piłka, życie toczy się dalej ale jak nie wyjdziemy z grupy to Lewandowski i spółka mogą dla mnie reklamować tylko maść na ból dupy innych reklam z kadrowiczami nie będę miał ochoty oglądać.
Aha to z kim Polska w półfinale zagra?
19 cze 2018 | 23:16
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
z niemcownią
20 cze 2018 | 00:12
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam to samo !!!
20 cze 2018 | 03:12
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hahaha to rodżer, czemu już w reprezentacji nie grasz ?
19 cze 2018 | 22:51
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jeden użytkownik tego portalu bodajże wczoraj napisał że on uważa że Senegal wygra i tak go zminusowali wszyscy na tym portalu że mu się pewnie odechciało takich myśli, ale wychodzi że ma racje a wszyscy uchwycili się tego pompowania balonika jaka to nasza reprezentacja jest wspaniała i nie ma na nas mocnych.trzeba czasami zejść na ziemię i spojrzeć na wszystko trzeźwym okiem
19 cze 2018 | 23:48
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patrze trzeźwym okiem jednak trochę napierdolony wymieszane z wkurwieniem.
19 cze 2018 | 22:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nasza drużyna dziś zagrała słabo, ale o wiele słabiej zachowali się nasi kibice. Co to za gwizdy? Prawdziwy kibic jest ze swoją drużyną na dobre i na złe, wspiera. ZWŁASZCZA w trudnych momentach. nic trudnego spiewać Polska biało czerwoni jak mamy dobry wynik. Wtedy Polska ma masę kibiców - chorągiewek, jak przychodzi słabszy moment to kibiców jest garstka. Reszta to obrażone chorągiewki bo przecież piłkarze mają obowiązek dostarczać im pozytywnych emocji i pompować dumę i pychę. To nie tak powinno wyglądać. Mamy kapitalną drużynę, najlepszą od lat i wiadomo, że dziś był problem ze stresem. Wiadome jest też, że gwizdy go nie zmniejszą. To głupi wyraz flustracji. Głupi bo było oczywiste, że nasi piłkarze chcą wygrać, a że presja czasami wiąże nogi... Zaraz ktoś napisze, że powinni być przyzwyczajeni do presji. Ale co innego grać w klubie ważne mecze których jest kilkadziesiąt w sezonie a inna sprawa to mundial gdzie są 3 mecze.. być może najważniejsze w życiu bo przecież grają dla ukochanych barw. Milik zagrał słabo, ale kiedy schodził kibice chyba zapomnieli że to człowiek i też coś czuje. Przecież on nie zagrał słabo nam na złość... Drużynę mamy kapitalną, stać nas na ćwierćfinał bo potrafią chłopaki grać w piłkę, ale nie jesteśmy przyzwyczajeni do grania na mundialach. A tym bardziej do grania z egzotycznymi rywalami. Osobiście byłbym mocno przestraszony wychodząc na taki mecz i podejrzewam, że większość z gwizdaczy też.
19 cze 2018 | 22:33
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najlepsze jest to, że Senegal nie oddał na naszą bramkę żadnego groźnego strzału. Gdybyśmy nie strzelili sobie sami 2 bramek to pewnie wygralibyśmy 1:0 i wszyscy by się rozpływali nad wyrachowaną i skuteczną grą, tak jak na Euro :)
19 cze 2018 | 22:32
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może dość już tych upokorzeń!?! Może wreszcie naprawdę zrewolucjonizujemy swoje SZKOLENIE? Bo naprawdę zastanawiam się co jest z naszym krajem nie tak. To nie jest tak, że jak w niektórych krajach ( np. skandynawskich ) futbol nie jest sportem narodowym. Bo jest! Władza nie ogranicza już ( przynajmniej nie do tego stopnia) możliwości przeprowadzania jakichś zmian. Portugalia, Szwajcaria, Holandia, Belgia. Te kraje są mniejsze od Polski, a mają dużo lepsze szkolenie. Hiszpania ma niewiele liczniejszy kraj, a naszych reprezentacji nie ma sensu nawet porównywać. Przepaść. Niemcy po kompromitacji na EURO 2000 przeprowadzili kompleksową rewolucję szkoleniową. Pomijając beznadziejną jakość naszej ligi, która jest pochodną właśnie tego braku szkolenia, mamy też w związku z tym stosunkowo przeciętną reprezentację. Jest parę gwiazd, ale bardziej jest to efekt złotej generacji. Na pewno nie szkolenia. Może pora żeby ktoś tu wreszcie też poszedł po rozum do głowy i coś z tym zrobił. Niemcy dali wręcz wzorowy schemat jak to powinno wyglądać. Zrobić kopiuj - wklej i czekać na efekty. Wiadomo - nie każdemu klubowi e-klapy i 1. ligi spodoba się wymóg posiadania akademii ( prawdziwej z trenerami UEFA PRO i UEFA A) do otrzymania licencji, ale może trzeba olać tych amatorów. Bo jeżeli to nadal ma być towarzystwo wzajemnej adoracji, to zawsze będzie to samo: e-klapowicze będą odpadali z Sheriffami, Levadiami, Stjarnanami, Gabalami czy innymi Irtyszami Pawłodar, a reprezentacja jak już się nawet raz na 12 lat zakwalifikuje na mistrzostwa świata, to będzie grała mecz otwarcia, mecz o wszystko i mecz o honor z wiadomym skutkiem. Wiem, że to co piszę to akt desperacji, bo znając nasz kraj i tak się nic nie zmieni, ale trudno. Wierzyć i marzyć nikt mi nie zabroni. Osobiście wątpię jednak by Boniek miał dość intelektu i jaj żeby taką reformę przeprowadzić, ale może, może... może komuś zbrzydną wreszcie te upokorzenia i doczekamy się jakichś zmian...
19 cze 2018 | 22:36
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W tych wiekszosci krajow to araby graja
19 cze 2018 | 22:30
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to balonik jebnął, niestety, ale przegrać w NORMALNYM stylu jeszcze można, ale takie błędy na takim poziomie nie mogę się zdarzyć... mam nadzieje że Polacy na następne mecze wyjdą wściekli jak lwy, a nie jak kotki które dają prezenty rywalom..
19 cze 2018 | 22:17
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak mnie rozbawił ten wynik, ze aż się zalogowałem tutaj. Od dłuższego czasu powtarzałem (jeśli nawet już nie lat), że mamy totalnie przereklamowaną drużynę, która swoją legendę zbudowała na meczach z różnej maści fajansiarzami i wszyscy mnie odsądzali tutaj od czci i wiary. Po raz kolejny więc wam przypomnę trochę faktów. Przez całą kadencję Nawałki odnieśliśmy 1 sukces - wygrana z Niemcami. Przez ostatnie 4 lata poza Niemcami nie graliśmy z ani jedną topową drużyną. Przypomnę tylko że w eliminacjach do Euro zajęliśmy 2 a nie pierwsze miejsce i jakby nie powiększanie wszystkich mistrzostw to mogłyby być baraże i nawet brak awansu. Potem na mistrzostwach ok wyszliśmy z grupy ale gdyby nie to powiększenie to choćby Irlandii Płn. w grupie byśmy nie dostali i trzeba by było wygrać z kimś poważniejszym. W fazie pucharowej nie wygraliśmy nic a w drugich połowach graliśmy taki autobus dramatyczny, że głowa bolała. Szwajcarzy nas zgnietli zupełnie w 2 połowie. Z Portugalią może momentami wyglądaliśmy nieźle ale umówmy się chyba każdy ich przeciwnik mógł na tamtych mistrzostwach coś takiego powiedzieć. Potem grupa w eliminacjach mundialu była żałosna. Żadnej poważnej drużyny z topu (a nawet włosi mieli Hiszpanię i przegrali awans mimo tylko 1 porażki). O takich potentatach jak Armenia czy Kazachstan nie ma co pisać, do tego dwie drużyny z trzeciej półki Europejskiej i do tego obie w kryzysie (Czarnogóra i Rumunia) i jedyny w miarę przyzwoity przeciwnik Dania, który długo się rozkręcał ale i tak nas w Warszawie postraszył (po raz kolejny rozpaczliwy autobus w drugiej połowie) a w rewanżu po naszych galaktikos nie pozostał kamień na kamieniu. W Danii!!! Próżno ich szukać w czołówce ostatnich turniejów a nawet w tym popieprzonym rankingu Fifa - na którym totalnie bujamy - nie są w czołówce. Poza tym nie było nawet towarzyskich meczów z nikim mocnym bo nawet Chile rezerwy przysłało. Więc pytam się na jakiej podstawie oceniacie ich tak wysoko. Popatrzcie na taką Islandię choćby kogo oni ogrywali na Euro, kogo w eliminacjach i komu postawili się w pierwszym meczu. Może jeszcze mnie zaskoczą ale jakoś tego nie widzę. Szczególnie po tak fatalnym początku. Bo jakby przegrali z twarzą to można by było inaczej na to patrzeć ale grając taki dramat to raczej w kilka dni się nie wstaje.
19 cze 2018 | 22:17
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To co się stało nie miało prawa się wydarzyć ! 8 REPREZENTACJA ŚWIATA !!!! zagrała gorzej niż Arabia Saudyjska w meczu otwarcia. Wstyd !
19 cze 2018 | 22:16
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ten balonik pękł dzisiaj
19 cze 2018 | 22:13
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oni to się kurwa do kopania łopatą nadaja a nie do kopania piłki
19 cze 2018 | 22:04
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widzac ponizsze komentarze doszedlem do wniosku ze kibice wiedza wiecej o pilce niz trener (Nawalka). No i to nie jest zart.
19 cze 2018 | 21:53
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aaaa i mam nadzieję że skończy się wreszcie to pierdolenie o dzieciach adama itd bo już się rzygać od tego chce ... media a w szczególności TVP zrobiły z mundialu Polaków jakieś Boże narodzenie. Wszędzie reklamy bilbordy, promocje itp itd a to niestety naszym nie pomaga.
19 cze 2018 | 21:51
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pompujemy balonik do granic możliwości a potem się dziwimy że pękł. Krychowiak cały sezon nie grał albo wchodził z ławki ale co tam grzesiu idż kurwa walcz o pierwszy skład w psg a nie przepraszam raczej o tygodniówkę (a i pamiętaj o zakupach w dolce gabana i fotce na insta). Milik nie grał cały sezon ale co tam niech gra w pierwszym bo dobrze zagrał z Litwą, podobnie Błaszczykowski. Bednarek gra dobrze w spranigach ale co tam niech od początku zagra Cionek bo Glik przez głupotę złapał kontuzję. Zero jaj na boisku. Graliśmy tak jakbyśmy nie chcieli tego wygrać. Najgorsze jest to że Senegal też nic wielkiego nie grał ale wykorzystał nasze błędy i tyle. W niedziele gramy mecz o wszystko i tylko to że dzisiaj Kolumbia też nic wielkiego nie zagrała daje nam jakieś nadzieje.
19 cze 2018 | 21:43
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boję się niedzieli, ale chyba jeszcze bardziej boję się tych małych i szybkich japończyków!
19 cze 2018 | 22:16
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hahahahahaaaa jedno jest pewne - jeśli nie wykończy ich kolumbijski kartel narkotykowy to małe japońskie szoguny zmuszą ich do seppuku. Cała nadzieja w Peszko - jeśli chłop ich nie opije to mamy przejebane
20 cze 2018 | 06:37
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oni mają sake i HONOR.
19 cze 2018 | 21:41
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kubeł zimnej wody przyda się Naszej drużynie może w końcu się obudzą!!! Nawałka jak zwykle się spóznił ze zmianami... to mi przypomina każdego trenera z Polski i Smuda i Fornalik tak robili a Nawałka powoli się wypala w tej reprezentacji tak jak Leo Benhaker kiedyś. Albo się obudzą albo będzie wstyd na cały świat!!!
19 cze 2018 | 21:19
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
słabiutki Senegal puknął najsłabszą drużynę na turnieju, wynik nie jest najgorszy, a ta gra, przecież się tego nie dało oglądać
19 cze 2018 | 21:42
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie przesadzaj, czasem gra im się kleiła, wykończenie tylko dramatyczne, nawet bardzo! Na Milika to patrzenia nie mam, Lewy nie był wcale lepszy, praktycznie niewidoczny!
19 cze 2018 | 21:15
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przegraliśmy na własne życzenie. Duuużo wniosków wysuwa się po dzisiejszym meczu, Nawałka musi to wszystko przeanalizować.
19 cze 2018 | 21:20
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
19 cze 2018 | 21:25
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Znając życie to tak będzie i na Kolumbie znowu wyjdziemy z Milikiem w 1 jedenastce.
19 cze 2018 | 21:42
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawałka tylko analizuje i analizuje i analizuje i analizuje... i w końcu się zonanizuje i gówno wyanalizuje... bo to chuj a nie selekcjoner. Tyle tych gier przygotowawczych, treningów i taktycznych analiz a w meczu z Senegalem wyglądali polscy kopacze gorzej niż Arabia Saudyjska w meczu z Rosją. Tylko słaba gra Senegalu nie spowodowała wyższej porażki tych dziadów
19 cze 2018 | 21:10
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A gdzie Janusze co wieszczyli w TV 3:0 z Afrykanami?
19 cze 2018 | 21:13
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
20 cze 2018 | 13:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pasuje;-)))) Jeszcze na dodatek wyklął Jandę;-)))))
19 cze 2018 | 22:24
(Edytowany)
taaa, dokładnie. Janusze w dupe kopani. Pisałem przez kilka tygodni że dziady dostaną w dupsko to minusowaliście Janusze. Gdzie jesteś wkurwe jebani "znaFcy fÓtbolu"??? Co ten wasz wspaniały selekcjoner dzisiaj odpierdolił? Gdzie ci wasi złoci chłopcy ze wspaniałej złotej generacji?? Jebani Janusze
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
taaa, dokładnie. Janusze w dupe kopani. Pisałem przez kilka tygodni że dziady dostaną w dupsko to minusowaliście Janusze. Gdzie jesteście wkurwe jebani "znaFcy fÓtbolu"??? Co ten wasz wspaniały selekcjoner dzisiaj odpierdolił? Gdzie ci wasi złoci chłopcy ze wspaniałej złotej generacji, największych klubów europejskich?? Jebani Janusze. Kolumbia też ich elegancko rozjedzie a na koniec kitajce z Japonii zrobią im harakiri
19 cze 2018 | 22:28
(Edytowany)
taaa, dokładnie. Janusze w dupe kopani. Pisałem przez kilka tygodni że dziady dostaną w dupsko to minusowaliście Janusze. Gdzie jesteście wkurwe jebani "znaFcy fÓtbolu"??? Co ten wasz wspaniały selekcjoner dzisiaj odpierdolił? Gdzie ci wasi złoci chłopcy ze wspaniałej złotej generacji, największych klubów europejskich?? Jebani Janusze. Kolumbia też ich elegancko rozjedzie a na koniec kitajce z Japonii zrobią im harakiri a wy Janusze lećcie z jęzorem na brodzie na lotnisko z kwiatami żeby przywitać waszych bohaterów po trzech meczach na mundialu. pffffff
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a wy Janusze lećcie z jęzorami na brodzie na lotnisko z kwiatami żeby przywitać waszych bohaterów po trzech meczach na mundialu. pffffff. Poróbcie sobie słit focie i powstawiajcie na tłiterry i fejsbuuki Janusze