Nowe, wyjątkowe stroje Barcelony. Pomysłowa współpraca z legendarnym zespołem muzycznym [ZDJĘCIE]

Nowe, wyjątkowe stroje Barcelony. Pomysłowa współpraca z legendarnym zespołem muzycznym [ZDJĘCIE]
Shutterstock/charnsitr
FC Barcelona zaprezentowała nowe stroje stworzone w ramach współpracy ze Spotify. Trykoty "Blaugrany" zostały opatrzone logiem legendarnego zespołu muzycznego.
W sezonie 2022/2023 platforma streamingowa Spotify została głównym sponsorem FC Barcelony. W ramach wspomnianej współpracy pojawiło się wiele ciekawych kampanii.
Dalsza część tekstu pod wideo
Podczas El Clasico, które odbyło się 16 października ubiegłego roku zawodnicy Barcelony wybiegli na boisko w trykotach sygnowanych logiem kanadyjskiego rapera, Drake’a. Prawie pół roku później, 19 marca, "Blaugrana" zagrała z Realem Madryt w koszulkach opatrzonych logotypem hiszpańskiej wokalistki, Rosalii.
Niedługo Spotify i Barcelona uraczą kibiców kolejną intersującą inicjatywą. Piłkarze "Blaugrany" wystąpią w strojach z logiem legendarnego zespołu The Rolling Stones.
Symbol "Tongue and Lips" zastąpi na koszulkach "Dumy Katalonii" klasyczne logo Spotify. Zawodnicy zagrają we wspomnianych trykotach podczas El Clasico, które odbędzie się 28 października.
Pojawienie się logo na koszulkach "Barcy" uhonoruje nadchodzący album zespołu "Hackney Diamonds", który zostanie wydany 20 października. Sprzedaż wyjątkowych strojów ruszy trzy dni później.
Logo The Rolling Stones pojawi się również na trykotach Barcy Femeni. Kobiecy zespół "Dumy Katalonii" wystąpi w nowych koszulkach w meczu z Sevillą, który odbędzie się 5 listopada na Estadi Johan Cruyff.
Redakcja meczyki.pl
Filip Węglicki19 Oct 2023 · 13:17
Źródło: opracowanie własne

Przeczytaj również