Ojciec Matty'ego Casha skomentował jego szanse na grę w polskiej kadrze. "Zaczęliśmy ten proces"

Ojciec Matty'ego Casha skomentował jego szanse na grę w polskiej kadrze. "Zaczęliśmy ten proces"
Mark Chapman/Pressfocus
Autor: Adam Kłos 20 wrz 2021 | 21:04
Czy Matty Cash zagra w reprezentacji Polski? Nowe informacje w tej sprawie przekazał ojciec zawodnika w rozmowie z portalem "WP Sportowe Fakty".
Kilka dni temu w angielskich mediach pojawiły się doniesienia o tym, że polska federacja chce, aby Cash zadebiutował w drużynie Paulo Sousy. W rozmowie z naszym portalem Cezary Kulesza, prezes PZPN, a także Jakub Kwiatkowski, rzecznik polskiego związku, jasno zaznaczyli, że taki temat na razie nie istnieje.
Dalsza część tekstu pod wideo
Cash aktualnie posiada jedynie angielski paszport, jednak ubiega się o polskie dokumenty. Jego matka, Barbara, pochodzi z naszego kraju.
- Jesteśmy w trakcie zbierania niezbędnych papierów, aby Matty otrzymał polskie obywatelstwo. Zaczęliśmy ten proces kilka miesięcy temu, niedługo powinien zostać ukończony - zdradził Stuart Cash w rozmowie z Piotrem Koźmińskim z portalu "WP Sportowe Fakty".
- Matty chciałby się sprawdzić na poziomie międzynarodowym. Gra już drugi sezon w Premier League, a występy w reprezentacji byłyby kolejnym krokiem do przodu. A zatem: jeśli polska federacja wyrazi zainteresowanie, to syn jest na takie rozwiązanie otwarty - kontynuował ojciec prawego obrońcy.
Cash od roku występuje w Aston Villi. Klub z Villa Park zapłacił za niego prawie 16 mln euro. Dla "The Villains" 24-latek rozegrał 33 spotkania, w których strzelił jednego gola.
- O kontaktach z polską federacją nie mogę zbyt wiele powiedzieć. Dopóki syn nie ma polskiego paszportu, to przecież druga strona nic nie może zrobić - dodał Stuart Cash.
Źródło: WP Sportowe Fakty

Grupa I - Eliminacje MŚ - Europa

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
862120
2
851717
3
85415
4
83111
5
82-126
6
80-310

Strzelcy - Eliminacje MŚ - Europa

STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 103

20 wrz 2021 | 21:07
(Edytowany)
A brać go normalnie. Polskim chłopakom brakuje czasami luzu on by miał te kocie ruchy xd
0
A brać go normalnie. Polskim chłopakom brakuje czasami luzu on by miał te kocie ruchy xd Tylko tu się nie klęczy przed Przeciwnikiem jak u nich
20 wrz 2021 | 22:57
0
On będzie klekać przed naszym Robertem
20 wrz 2021 | 23:13
(Edytowany)
Dokładnie. Brać go. Solidny grajek ten synek Baśki. Na pewno podniesie rangę kadry i konkurencyjność. 24 lata, 185 cm, 22 mln euro wartości, gra w Premier League w Aston Villi, prawy obrońca na pewno się przyda. Co szkodzi nam go sprawdzić? Skoro chce i złożył już kilka m-cy temu dokumenty o polskie obywatelstwo. Jakby nie był zainteresowany, to by nie było sprawy. Ale z wypowiedzi ojca wygląda na to, że chłopak chce. A założę się, że chłopak jest bardziej techniczny niż większość z naszych obrońców, czy wahadłowych. Ciekawa sprawa z tym Cashem.
0
Dokładnie. Brać go. Solidny grajek ten synek Baśki. Na pewno podniesie rangę kadry i konkurencyjność. 24 lata, 185 cm, 22 mln euro wartości, gra w Premier League w Aston Villi, prawy obrońca na pewno się przyda. Co szkodzi nam go sprawdzić? Skoro chce i złożył już kilka m-cy temu dokumenty o polskie obywatelstwo. Jakby nie był zainteresowany, to by nie było sprawy. Ale z wypowiedzi ojca wygląda na to, że chłopak chce. A założę się, że chłopak jest bardziej techniczny niż większość z naszych obrońców, czy wahadłowych. Ciekawa sprawa z tym Cashem. [ No i generalnie dobrze mu z oczu patrzy: https://www.transfermarkt.pl/matty-cash/profil/spieler/425334 ]
21 wrz 2021 | 09:37
0
Pewnie dośrodkowania były by z jego strony 100% celniejsze na Lewego. JA się dziwiłem zawsze że w Angli nie ważne z jakiego klubu to oni potrafią dośrodkowywać konkretnie.
21 wrz 2021 | 16:11
0
Dokładnie. A ja się dziwie, ze my nie potrafimy. Przecież to proste jest.
20 wrz 2021 | 23:16
0
aston villa nie gra w żółtych - cash to nie ten co leży a nie ten co go w siatkę złapali na plaży - ale jak widać jego stary też by go chętnie opchnął za jakąś kaskę, nawet do orłów sousy ;)
20 wrz 2021 | 23:37
0
Taki dżołk:
- Can I pay by Debit Card.
- No. We accept CASH ONLY!*
;D







Dla tych, co nie czają:
https://translate.google.pl/?hl=pl&sl=en&tl=pl&text=-%20Can%20I%20pay%20by%20Debit%20Card.%20%0A-%20No.%20We%20accept%20CASH%20ONLY!&op=translate
20 wrz 2021 | 21:10
0
Nie jestem rasista ani nic z tych tematów ale dla mnie nie ma w kadrze miejsca dla ludzi nie mówiących w naszym ojczystym języku, no kurwa jakieś granice musimy wyznaczyć. Wyniki to nie wszystko, to maja być nasi ludzie
20 wrz 2021 | 21:25
0
No jestem tego samego zdania, ale świat niestety poszedł w tą stronę co poszedł. To już nie komuna.
20 wrz 2021 | 21:41
0
to się nauczy mówić po PL i będzie git
20 wrz 2021 | 21:48
0
zalewski tez bardzo slabo mowi po polsku, a z zielinskim rozmawiaja po wlosku
20 wrz 2021 | 22:06
0
Zalewski bardzo dobrze mówi po Polsku, jedynie ma akcent przez co ciężej go zrozumieć, ale co się dziwić jak całe życie spędził we Włoszech. A co do Zielińskiego, to raz we vlogu kadry usłyszałeś jak Piotrek powiedział do Nicoli po włosku i to utwierdza cię w przekonaniu, że cały czas tak mówią?
20 wrz 2021 | 22:15
0
Zalewski mówi biegle po polsku. Nie wiem po co siejesz takie fejki, ze niby nie. Wpisz sobie w google Nicola Zalewski wywiad. Wiadomo, że ma akcent, ale kto by nie miał po 20 latach mieszkania poza Polską i nie używania polskiego każdego dnia? A on się poza Polską urodził. Więc wielki szacun, ze aż tak dobrze nim włada, chociaż we Włoszech mu do niczego niepotrzebny.
21 wrz 2021 | 16:31
0
Akurat polskiego używa prawdopodobnie codziennie. Ojciec Nicoli mówił, że w domu rozmawiają tylko po Polsku.
21 wrz 2021 | 22:30
0
No to tylko w domu z rodzicami. A ile tam można porozmawiać?
-smakuje obiad?
-smakuje

i tyle. W codziennych sytuacjach w jakims sklepie choćby albo na treningach nie używa.
22 wrz 2021 | 18:38
0
No nie przesadzaj. Na pewno spędza z rodziną więcej czasu. Ale czy to jest ważne, dla niego na pewno tak, ale my tu piszemy o jego znajomości języka, a ten język zna bardzo dobrze.
20 wrz 2021 | 22:14
(Edytowany)
Czarni mają wyjebane na piłkę. Grają tylko dla łatwej sławy i kasy. Jest im wszystko jedno dla jakiego klubu grają i wybiorą najlepszą kadrę jaką mają możliwość wybrać. Zwróć uwagę na trybuny w Anglii, Holandii, Francji czy Belgii. Czarnego widza ze świeczką szukać, tak kochają piłkę. Jeszcze płacić za oglądanie to dla nich absurd
0
Czarni mają wyjebane na piłkę. Grają tylko dla łatwej sławy i kasy. Jest im wszystko jedno dla jakiego klubu grają i wybiorą najlepszą kadrę jaką mają możliwość wybrać. Zwróć uwagę na trybuny w Anglii, Holandii, Francji czy Belgii. Czarnego widza ze świeczką szukać, tak kochają piłkę i takimi są patriotami. Jeszcze płacić za oglądanie to dla nich absurd
20 wrz 2021 | 22:58
0
powiedz to gamoniu Sadio Mane, Ngolo Kante, Lukaku itp itd
20 wrz 2021 | 23:17
0
A ty kurwa wiesz że on jest biały?! Na zdjęciu to ten co leży na murawie(kto kurwa dał takie zdjęcie??), a po drugie on ma matke polke a nie jakąś babke czy innegoi pra dziadka.
21 wrz 2021 | 20:37
0
Zasugerowalem się hujowym zdjęciem wiec sie wycofuję a co do zaangazowania czarnych europejskich w futbolu glownie w reprezentacjach narodowych to zdania nie zmienię.
21 wrz 2021 | 20:50
0
poza tym jakoś nie wierzę, że mimo matko Polki tak nagle w wieku dopiero 25 lat przypomniał sobie, że chce grać dla Polski z miłości do ojczyzny a właściwie matczyzny
20 wrz 2021 | 22:26
0
Spójrz na to inaczej. Może właśnie dzięki temu "związałby się" bardziej z Polską, a nasz kraj zyskałby pewnego rodzaju ambasadora na Wyspach?
20 wrz 2021 | 23:06
0
Bardziej? przecież nie jest w ogóle z nią związany, gdyby nie brak powołań do kadry Anglii tego tematu nigdy by nie było. Oczywiście nie trzeba się ze mną zgadzać, to tylko moja opinia ale ja nawet trenerów chciałbym widzieć pochodzących z kraju który reprezentują.
22 wrz 2021 | 22:58
0
Jest związany z Polską, bo ma matkę Polkę.
Druga sprawa, można odwrócić sytuację - czy myślisz, że wszyscy aktualni reprezentanci wybraliby polską kadrę, gdyby wcześniej mieli możliwość gry w innej, lepszej reprezentacji?
20 wrz 2021 | 23:07
0
On będzie się uczył polskiego TYLKO DLATEGO, że dostanie szanse w reprezentacij. "Matty chciałby się sprawdzić na poziomie międzynarodowym."
Jemu nie zależy na grze dla Polski tylko po to, aby sobie pograć na wyższym poziomie z lepszymi zawodnikami. Dla takich drzwi do kadry powinny być zamknięte.
20 wrz 2021 | 23:09
0
Ale w kadrze i tak obowiazuje j angielski wiec problemu z komunikacja mial nie bedzie jeszcze naszych poduczy z angielskiego A oni jego z polaka.
20 wrz 2021 | 23:15
0
To nasz. Matke ma polke jak my wszyscy...a i ojciec mowi calkiem do rzeczy takze matty welcome!
21 wrz 2021 | 04:10
0
jak miała wyebane żeby syna nauczyć polskiego, to z niej taka sama "Polka" jak z waszej lewackiej ferajny "Polacy".
21 wrz 2021 | 13:06
0
Moi znajomi ktorzy mieszkaja z calymi rodzinami zagranica normalnie rozmawiaja w domu po polsku i chociaz obecnie te kilkuletnie dzieciaki sie juz porodzily na zachodzie to polski znaja. W jego przypadku jest troche inaczej bo on jest z pary mieszanej pewnie dominowal w domu angielski ale mimo wszystko mysle ze cos tam umie i szybko sie oswoi i oslucha jak zacznie rozmawiaj z polskimi pilkarzami. Zalewski tez slabo mowi po polsku to normalne ze jak sie mieszka w innym panstwie polacy musza jak najszybciej przyzwyczajac sie do obcego jezyka po wyjezdzie zagranie bo zgina. Nie raz robilem za tlumacza na lotnisku bo jakis polak zaprosil rodzicow do siebie zagranice a oni na lotnisku na odprawie juz tam na miejscu nie rozumieli kompletnie o co sie ich pyta. Jedna starsza kobieta odda swoja torebke do l7ku bagazowego i blagala mnie zebym jej pomogl bo ma ram wszystjie pieniadze i dokumenty a nie wie gdzue jest ta torebka do odbioru. Gdyby nie ja to by jej nie wypuscili z kontroli bo sie nie potrafila digadac w obcym jezyku. Wy na prawicy jestescie takimi patruotami ze jak przychodzi co do czego wynurzyc sie z zasciankowej polski to giniecie jak juz na lotnisku. I nie, nie jest tak jak wy myslicie ze caly swiat bedzie z wami rozmawial po polsku. Na swiecie obowiazuja pewne uniwersalne zasady ktore obowiazuja wszystkich na swiecie i wszyscy je respektuja ale dla was trzymanie sie tych zasad oznacza pozbywanie sie suwerennosci. Trzeba miec ogromne kompleksy zeby sie tak zachowywac a co dodatkowo negatywnie rzutuje na to jak Polska jest w swiecie postrzegana. Niestety
21 wrz 2021 | 13:33
0
nie obchodzą mnie historie twojego życia. zapisz się na jakiś czat towarzyski i tam się uzewnętrzniaj.
21 wrz 2021 | 13:59
(Edytowany)
Malo tego. Ci ludzie a jest ich od groma w wiekdzosci nie chca slyszec o powrocie do polski. Biorac pod uwage ze od wielu lat Polska rzadzi prawica to mozna sie latwo domyslic ze nie podobaja im sie obecna sytuacja w kraju. Bede ci pisal takie rzeczy bo jestes niedoinformowny delikatnie rzecz ujmujac. Wy na prawicy zyjecie w jakiejs bance, mozna to tez nazwac nomen omen zakladem zamknietym... trzeba wam mowic takie rzeczy poxa tym niczego zlego nie robie. Tylko pisze jak jest...
0
Malo tego. Ci ludzie a jest ich od groma w wiekdzosci nie chca slyszec o powrocie do polski. Biorac pod uwage ze od wielu lat Polska rzadzi prawica to mozna sie latwo domyslic ze nie podobaja im sie obecna sytuacja w kraju. Bede pisal takie rzeczy bo jestes niedoinformowny delikatnie rzecz ujmujac. Wy na prawicy zyjecie w jakiejs bance, mozna to tez nazwac nomen omen zakladem zamknietym... trzeba wam mowic takie rzeczy poza tym niczego zlego przeciez nie robie. Tylko pisze jak jest...
21 wrz 2021 | 15:00
(Edytowany)
jak zwykle stek urojeń, roszczeń i pierdolando od rzeczy😅😂 kłapaj dziobem do woli, tylko ja nie mamzamiaru wczytywać się w twoje wywody. a skoro to twoi znajomi to niech nie wracają. co mnie obchodzą bandy kretynów.
0
jak zwykle stek urojeń, roszczeń i pierdolando od rzeczy😅😂 kłapaj dziobem do woli, tylko ja nie mamzamiaru wczytywać się w twoje wywody. a skoro to twoi znajomi to niech nie wracają. co mnie obchodzą podobne tobie bandy kretynów z chorymi urojeniami w bani.
21 wrz 2021 | 15:26
(Edytowany)
To nie sa tylko moi znajomi... to sa setki tysiecy ludzi. Ktorzy w wiekszosci sobie tam swietnie radza. Zarobki sa rzedu 8 k - 10 k minimum na osobe jak dwie pracuja i nie maja dziecu na to maja nawet 20 tysiecy zl miesiecznie. I ja tu nie mowie o ludziach po studiach zagranicznych tylko o zwyklych osobach ktore umieja sie zachowac i maja glowe na karku. Lekka praca w dobrej atmosferze wakacje na karaibach. Kiedy w polsce tak bedzie? Powiedz mi :) aha ci kretyni o ktorych wspomniales to tez sa ale to taka troche patologia spoleczna jezykow nie znaja lubia duzo pic... i ogolnie nikt ich nie lubi. Oni niedlugo wroca do polski przynajmniej ci z anglii bo sibie stosownych pozwolen na prace po brexicie nie umieli ani nie chcieli zalatwic! Tak nie chcieli bo uwazalu ze im to nie potrzbne tylko patrzec jak ich slyzby imigracyjne przywioza do polski. Oni maja podobny stosunek do praworzadnosci jak ci na prawicy a ze co nas obchodza jakies angielskie zasady obi maja wlasne... juz niedlugo ta patola wroci do polski
0
To nie sa tylko moi znajomi... to sa setki tysiecy ludzi. Ktorzy w wiekszosci sobie tam swietnie radza. Zarobki sa rzedu 8 k - 10 k minimum na osobe jak dwie pracuja i nie maja dziecu na to maja nawet 20 tysiecy zl miesiecznie. I ja tu nie mowie o ludziach po studiach zagranicznych tylko o zwyklych osobach ktore umieja sie zachowac i maja glowe na karku. Lekka praca w dobrej atmosferze wakacje na karaibach. Kiedy w polsce tak bedzie? Powiedz mi :) aha ci kretyni o ktorych wspomniales to tez sa ale to taka troche patologia spoleczna jezykow nie znaja lubia duzo pic... i ogolnie nikt ich nie lubi. Oni niedlugo wroca do polski przynajmniej ci z anglii bo sibie stosownych pozwolen na prace po brexicie nie umieli ani nie chcieli zalatwic! Tak nie chcieli bo uwazalu ze im to nie potrzbne tylko patrzec jak ich slyzby imigracyjne przywioza do polski. Oni maja podobny stosunek do praworzadnosci jak ci na prawicy a ze co nas obchodza jakies angielskie zasady obi maja wlasne... juz niedlugo ta patola wroci do polski. A jak prawica wyprowadzi polske z unii to z calej europy to bydlo wroci a jest tego wszedzie roznej masci kryminalisci. Niech prawica dalej sie kloci z bruksela i wylapuje kary to sibie zrobicie takie piekielko w polsce ze hej! Jeszcze eurozwolennicy wyjda na ulice w koncu. Zobaczycie do czego prowadzicie...
21 wrz 2021 | 16:34
(Edytowany)
1. jak na lewackiego kmiota przystało - przypisujesz sobie prawo głosu w imieniu setek tysięcy ludzi. nie masz do tego ŻADNEGO PRAWA. 2. Trudno się dziwić, że jest tam lepsza płaca skoro przez 30 lat Polską rządziły karaluchy i robale po komunistach i okrągłostołowej chucpie. 3. ty twoi liberalno-lewaccy koledzy od blisko 10 lat nie robicie nic innego jak sranie do własnego gniazda, rozpierniczanie życia politycznego, rozdupcanie pozycji negocjacyjnej Polski z Eurokołchozem i generalnie nie robicie nic poza bycie 5tą kolumną. 4. gospodarkę polską reguralnie i metodycznie osłabiają unijne restrykcje. 5. hajs to nie wszystko, sobie zarabiajacie tam, a jak się Polska odbuduje to zaczniecie wracać po hajs tutaj, bo w faszystowsko-lewackiej unii nie będzie już tak super jak aktualnie. 6 cutując klasyka, na dnie morza są rurkowce...
0
1. jak na lewackiego kmiota przystało - przypisujesz sobie prawo głosu w imieniu setek tysięcy ludzi. nie masz do tego ŻADNEGO PRAWA. 2. Trudno się dziwić, że jest tam lepsza płaca skoro przez 30 lat Polską rządziły karaluchy i robale po komunistach i okrągłostołowej chucpie. 3. ty twoi liberalno-lewaccy koledzy od blisko 10 lat nie robicie nic innego jak sranie do własnego gniazda, rozpierniczanie życia politycznego, rozdupcanie pozycji negocjacyjnej Polski z Eurokołchozem i generalnie nie robicie nic poza bycie 5tą kolumną. 4. gospodarkę polską reguralnie i metodycznie osłabiają unijne restrykcje. 5. hajs to nie wszystko, sobie zarabiajacie tam, a jak się Polska odbuduje to zaczniecie wracać po hajs tutaj, bo w faszystowsko-lewackiej unii nie będzie już tak super jak aktualnie. 6. hajs to nie wszystko. ludzie mają jeszcze swoją wiarę, swoje ambicje, swoje marzenia, swoje biznesy, swoje wartości, w tym także wartości których dureń lewacki taki jak ty nie tylko nie rozumie, ale nawet nie jest wstanie teoretycznie sobie wyobrazić. klasyczny kolonializm polaga na drenażu zasobów i zastępowanie elit podległymi sobie urzędasami - dokładnie tego reprezentacją jest tusk i lewacko-liberlny gang olsena. 7. a poza tym cutując klasyka, na dnie morza są rurkowce...
22 wrz 2021 | 18:00
(Edytowany)
Jak tak czytam to co do mnie piszesz to widac ze mylisz i niedostrzegasz bardzo wielu faktow a co za tym idzie budujesz bardzo falszywe tezy i klocisz sie i obrazasz ludzi ktorzy probuja podejmowac dyskusje...

Tak prywatnie to ty czlowieku nie musisz mi mowic jakie sa moje prawa bo ja je bardzo dobrze znam... poza tym ja znam bardzo duzo osob ktore wyjechaly zagranice a ty nie znasz pewnie nikogo i ty sobie uzurpujesz prawo do zabraniania ludziom wypowiadac sie na temat na ktory ja mam spora wiedze a ty praktycznie zadnej? Czy to nie jest bezsensu...?

Dobrze kurna wiesz ze polacy z zachodu to nie jest wasz elektorat. Na facebookowych grupach polakow zyjacych zagranica nie pozostawiaja na waszym prezesie suchej nitki ani w kontekscie gospodarczym ani prawnym ani pod wzgledem przychylnosci panstwa polskiego do swoich obywteli. Jest wielu bogatych polakow ktorzy nie musza mieszkac na zachodzie bo moga wrocic do Polski i tu pracowac w swoich bardzo dobrze platnych zawodach i tez miec ustabilizowane zycie finansowe ale oni NIE CHCA bo polska jest krajem quasi rezimowym i wola cieszyc sie wolnoscia i szacunkiem jaki maja w normalnych krajach. Tego pewnie tez nie wiedziales ze tacy sa... ogolnie dlaczego podczas wyborow prezydenckich nie czekaliscie na podliczenie glosow z zagranicy tylko szybko sie oglosiliscie wygranymi? Polacy sie skarzyli ze nie mieli nawet kart do glosowania tak zescie przygotowali wybory. Wiecie ze wiekszosc sie z was tam smieje? Nie? To mozesz mi wierzyc albo poszperaj w google to pewnie znajdziesz takie doniesienia mimo ze juz troche czasu uplynelo.

Polska rzadzily rozne partie takze pis z tym ze wtedy to byl inny pis niz teraz to samo opozycja. Za ta masowa emigracje odpowiadaja wszyscy nie tylko tusk czy kogo tam nienawidzicie... polska zawsze miala taka sama pozycje negocjacyjna jak inne kraje wszystko jest w traktatach zapisane tylko egzekucja tego prawa zalezy jeszcze od zdolnosci negocjacyjnych czy na chama czy w konsensusie bo na chama z unia ktora jest wieksza silniejsza o bogatsza to nic nie odiagniecie ze tak delikatnie to ujme...

Dlaczego lutwa lotwa estonia kiedys pod silnymi wplywami komunistow dzisiaj wolne kraje sa mega zadowolone z pobycie w UE? Nikt tam sie nie buntuje tylko polska i wegry a wlasciwie to politycy tych panstw bo wegierskie spoleczenstwo jest tak samo prounijne jak polskie... jesli chcecie zeby was wysluchano w brukseli to to musicie nauczyc sie negocjowac a nie butnie stawiac sprawe na ostrzu noza. Tak glupich nie ma... jak mi ktosc gada w takich tonie jak ty mi tez sie wlacza taki sam stosunek do drugiej osoby jski onama do mnie. Prosta zasada. Nikt nikomu nie kaze sie klasc przed unia ale wiele spraw mozna zalatwic inaczej i tylko tu jest szansa na cos lepszego na jakis przelom. Jakos inne kraje nie mowia o wyjsciu z unii bo maja jakies przejsciowe konflikty kazdy umie zalatwic swoje sprawy polubownie a dla pis kazdy konflikt to pretekst do napedzania machiny propagandowej na rzecz opuszczenia ue. Takze to nie restrykcje oslabiaja polska gospodarke tylko to jak w tych przepisach porusza sie rzad... takie cos wy sprzedajecie w propagandowej telewizji ale ludzie inteligentni sie na to nie nabiora. Tak w ogole ja od 2 lat tego czegos nie ogladam. Wykasowalem te kanaly ze swojego menu programowego kiedys przypadkiem gdzies uslyszalem poczatek wiadomosci a w studio Wasza dziennikarka i polityk Zp i dziennikarka do niego zaczelo mowic od slow"dlaczego opzycja nie widzi ze sie kompromituje..." na milosc boska niedobrze mi sie robi jak slysze takie wprowadzenie do rozmowy... wyszedlem w tamtej chwili i pilnuje zeby tego nie ogladac nawet przypadkiem.


Podzieliliscie polske, w tej chwili to juz jest jakas wojns chbrydowa oparta na hejcie chamstwie zadzy wladzy. To nie tylko wojna miedzy polkami wy juz macie wrogow wszedzie na calym swiecie i tak pozniej polska jest postrzegana... przez was. Przez tvn anerykanie i eu wam nie ufa. Nawet nie jestem przeciwko repolonizacji samej w sobie ok ale jak bruksela patrzy co wyrabia tefalpe to sie nie dziwie ze nie chca dopuscic do sprzedazy tvn tak samo jak ogromna rzesza polakow. Kolejni wrogowie to czesi z ktorymi nie umieliscie w pore sie dogadac co do ochrony srodowiska po obu stronach granicy. Napewno maja swoje powody zeby miec pretensje ale ten rzad ma to gdzies. Nagle takie dobre wujki sie zrobily ze polski obywatel jest swiety i nie mozna mu ogrzewania wylaczyc a gdzie byliscie wszesniej jak czesi chcieli rozmawiac i negocjowac... teraz bedziecie placic kare za swoja opieszalosc lenistwo i lekcewazenie innych

Wy lekcewazycie nie tylko inne kraje ale wlasnych obywateli. Z lgbt zrobiliscie jakis temat numer 1 a jest to niewielki odstek osob wlasciwie marginalny ktoremy wystarczy dac zyc i wszyscy byliby zadowoleni.. to nie, trzeba bylo gadac ze homoseksualizmem mozna sie zarazic i isc w zapatre tracac przy tym zaufanie europejskich partnerow ktorzy szanuja spolecznosc lgbt bo u nich tez to jest i nie wyobrazaja sobie jak mozna tych ludzi izolowac i robic z nich na sile hetero. Jak ktos jrst hetero to nim bedzie. Jeszcze nie slyszalem zeby hetero facet ktory czuje piciag do kobiet lubil uprawiac seks z facetami. Jest opor w sferze psychiczne i emocjonalnej... jak cie dopadnie jakis gej kryminalusta i ci zrobi z dupy jezien sredniwiecza to bedziesz mial bol iztnienia stary tak jak kazdy kto sie czuje hetero. Sa w branzy porno podobny goscie ktorzy sa hetero ale za kase uprawiaja tez seks z facetami ale to jest malutki odsetek i generanie to ich sprawa. Musza sie liczyc ze nie wszyscy ludzie to beda popierac ale zyc sibie kazdy zyje jak chce pod tym wzgledem a psnstwo polskie obecnie formuje jakis chory trend ze homo trzeba leczyc... sa takie queery co moze i lubia zarowo obie plcie ale zabanianie im tego nie znieni ich osobowosci przekonan wrecz je wzmocni. Piasek piaseczny jest gejem i nie jest mile widziany w tefalpe i to jest dyskryminacja czlowieka o czym mowi konstytucja rp bez dwoch zdan! Takich ludzi jak ja nirmalnych jacys geje w ogole nie interesuja to zawsze byla hermetyczna mniejszosc i byloby tak do rzisiaj gdybyscie sie na nich nie uwzieli ze swoja konsertywna propaganda.

Polska nigdy nie bedzie bogata tak ja unia szczegolnie gdy polska zostanie z niej wyprowadzona. Bogactwo jest tam gdzie jest duzy kapital. Po ewentualnym wyjsciu z unii polska gospodarka nie bedzie juz tak atrakcyjnym rynkiem do inwestowania sporo firm sie stad wyniesie do rumunii estonii litwy czy nowych panstw ktore aspiruja o wejscie do unii jak serbia. Te wasze wyliczenia ile to unia daje i ile zabiera to jest klasyczna manipulacja danymi statystycznymi. Zartujecie sibie czy myslisicie ze ludzie sa glupi i to kupia? Dzieki obecnosci w unii jest zasada wilnego handlu przeplywu towRow i osob nie ma zadnych limitow cel biuroktacji wszystko pozwala na szybkie sprawne dzialanie a po wyjsciu wroca cla ktore z kszdym panstwem bedzie trzeba ustalac odrebnie nie bedzie wielkiej unii za plecami trzeba bedzie samemu negocjowac a polska sama to jezt pryszcz na dupie w swiecie. Nawet bialorus wie ze osiagnie swoje cele tylko przy wsparciu putina a polska odwraca sie dupa do kazdego to znaczy pis nie polska...

W Polsce nikt za rzadow opzycji a obecnie bedac w Unii nie zamykal kosciolow, ludziom niczego nie zabranial wiec nie rozumiem co to za argumenty przeciwko... juz ci powiezialem ze jak jak polska wyjdzie z unii to straci sile napedowa do rozwoju. Czy ty znasz sie chociaz troche na ekonomii czy swoje tezy potrafidz podsycac tyjko faktami historycznymi i jakas dziwna nienawiscia do wszystkieg co obce... polska po wyjsciu z ue sie zmarginalizuje nie bedzie takich obrotow jak obecnie bo uwarunkowsnia sie zmienia zasady handlu tez. Jak powazna firma tu zainwestu wiezac ze u wladzy sa ludzie nieprzewidywalni ktorzy w kazdej chwili wszystko moga odwrocic do gory nogami. Przeciez w polsce dzieki dotacjom z unii mozna wiele wiecej wybudowac ale wy nie potraficie o to zadbac to sobie poradzicie sami za pieniadze wylacznie podatnikow? Wladza was interesuje i bunkrujecie sie tak to wyglsda. Wadze panstwo to nie jest zadnepanstwo prawa tylko zniewolenia. Zycze Panu Pofezorowo Rzecznikowi Praw Obywtelskich zeby walczyl z wadzym niekonstyrucyjnym trybinale w sprawie unii ruropejskiej na szczesce ten dobry i madry czlowiek nie da sie omamic waszej propagandzie oblepiajacej jak macki. Patrzac na twarze politykow widze cos zlego w tych oczach jakis gniew i zasciskanie szczeki to sa objawy jakiejs gleboko skrywanej nienawisci nie mozna takim ludziom ufac bo oszukaja i wykoncza polske i jej obywateli. Chcecie zrobic z polski kolchodz ktory bedzie pedzil na zlamanie karku a wy sibie bedziecie pansyjki tylko podwyzszac a uniia juz wam nie bedzie mowic co macie robic bo ja opuscicie przy pierwszej mozliwej okazji. Niedoczekanie...
0
Tak prywatnie to ty czlowieku nie musisz mi mowic jakie sa moje prawa bo ja je bardzo dobrze znam... poza tym ja znam bardzo duzo osob ktore wyjechaly zagranice a ty nie znasz pewnie nikogo i ty sobie uzurpujesz prawo do zabraniania ludziom wypowiadac sie na temat na ktory ja mam spora wiedze a ty praktycznie zadnej? Czy to nie jest bezsensu...?

Dobrze kurna wiesz ze polacy z zachodu to nie jest wasz elektorat. Na facebookowych grupach polakow zyjacych zagranica nie pozostawiaja na waszym prezesie suchej nitki ani w kontekscie gospodarczym ani prawnym ani pod wzgledem przychylnosci panstwa polskiego do swoich obywteli. Jest wielu bogatych polakow ktorzy nie musza mieszkac na zachodzie bo moga wrocic do Polski i tu pracowac w swoich bardzo dobrze platnych zawodach i tez miec ustabilizowane zycie finansowe ale oni NIE CHCA bo polska jest krajem quasi rezimowym i wola cieszyc sie wolnoscia i szacunkiem jaki maja w normalnych krajach. Tego pewnie tez nie wiedziales ze tacy sa... ogolnie dlaczego podczas wyborow prezydenckich nie czekaliscie na podliczenie glosow z zagranicy tylko szybko sie oglosiliscie wygranymi? Polacy sie skarzyli ze nie mieli nawet kart do glosowania tak zescie przygotowali wybory. Wiecie ze wiekszosc sie z was tam smieje? Nie? To mozesz mi wierzyc albo poszperaj w google to pewnie znajdziesz takie doniesienia mimo ze juz troche czasu uplynelo.

Polska rzadzily rozne partie takze pis z tym ze wtedy to byl inny pis niz teraz to samo opozycja. Za ta masowa emigracje odpowiadaja wszyscy nie tylko tusk czy kogo tam nienawidzicie... polska zawsze miala taka sama pozycje negocjacyjna jak inne kraje wszystko jest w traktatach zapisane tylko egzekucja tego prawa zalezy jeszcze od zdolnosci negocjacyjnych czy na chama czy w konsensusie bo na chama z unia ktora jest wieksza silniejsza o bogatsza to nic nie osiagniecie ze tak delikatnie to ujme...

Dlaczego litwa lotwa estonia kiedys pod silnymi wplywami komunistow dzisiaj wolne kraje sa mega zadowolone z pobycie w UE? Nikt tam sie nie buntuje tylko polska i wegry a wlasciwie to politycy tych panstw bo wegierskie spoleczenstwo jest tak samo prounijne jak polskie... jesli chcecie zeby was wysluchano w brukseli to to musicie nauczyc sie negocjowac a nie butnie stawiac sprawe na ostrzu noza. Tam glupich nie ma... jak mi ktosc gada w takim tonie jak ty mi tez sie wlacza taki sam stosunek do drugiej osoby jaki ona ma do mnie. Prosta zasada. Nikt nikomu nie kaze sie klasc przed unia ale wiele spraw mozna zalatwic inaczej i tylko tu jest szansa na cos lepszego na jakis przelom. Jakos inne kraje nie mowia o wyjsciu z unii bo maja jakies przejsciowe konflikty kazdy umie zalatwic swoje sprawy polubownie a dla pis kazdy konflikt to pretekst do napedzania machiny propagandowej na rzecz opuszczenia ue. Takze to nie restrykcje oslabiaja polska gospodarke tylko to jak w tych przepisach porusza sie rzad... takie cos wy sprzedajecie w propagandowej telewizji ale ludzie inteligentni sie na to nie nabiora. Tak w ogole ja od 2 lat tego czegos nie ogladam. Wykasowalem te kanaly ze swojego menu programowego kiedys przypadkiem gdzies uslyszalem poczatek wiadomosci a w studio Wasza dziennikarka i polityk Zp i dziennikarka do niego zaczela mowic od slow "dlaczego opzycja nie widzi ze sie kompromituje..."  na milosc boska niedobrze mi sie robi jak slysze takie wprowadzenie do rozmowy... wyszedlem w tamtej chwili i pilnuje zeby tego nie ogladac nawet przypadkiem.


Podzieliliscie polske, w tej chwili to juz jest jakas wojns chybrydowa oparta na hejcie chamstwie zadzy wladzy. To nie tylko wojna miedzy polakami wy juz macie wrogow wszedzie na calym swiecie i tak pozniej polska jest postrzegana... przez was. Przez tvn anerykanie i eu wam nie ufa. Nawet nie jestem przeciwko repolonizacji samej w sobie ok ale jak bruksela patrzy co wyrabia tefalpe to sie nie dziwie ze nie chca dopuscic do sprzedazy tvn tak samo jak ogromna rzesza polakow. Kolejni wrogowie to czesi z ktorymi nie umieliscie w pore sie dogadac co do ochrony srodowiska po obu stronach granicy. Napewno maja swoje powody zeby miec pretensje ale ten rzad ma to gdzies. Nagle takie dobre wujki sie zrobily ze polski obywatel jest swiety i nie mozna mu ogrzewania wylaczyc a gdzie byliscie wczesniej jak czesi chcieli rozmawiac i negocjowac... teraz bedziecie placic kare za swoja opieszalosc lenistwo i lekcewazenie innych

Wy lekcewazycie nie tylko inne kraje ale wlasnych obywateli. Z lgbt zrobiliscie jakis temat numer 1 a jest to niewielki odstek osob wlasciwie marginalny ktoremy wystarczy dac zyc i wszyscy byliby zadowoleni.. to nie, trzeba bylo gadac ze homoseksualizmem mozna sie zarazic i isc w zapatre tracac przy tym zaufanie europejskich partnerow ktorzy szanuja spolecznosc lgbt bo u nich tez to jest i nie wyobrazaja sobie jak mozna tych ludzi izolowac i robic z nich na sile hetero. Jak ktos jest hetero to nim bedzie. Jeszcze nie slyszalem zeby hetero facet ktory czuje pociag do kobiet lubil uprawiac seks z facetami. Jest opor w sferze psychiczne i emocjonalnej... jak cie dopadnie jakis gej kryminalista i ci zrobi z dupy jesien sredniwiecza to bedziesz mial bol istnienia stary tak jak kazdy hetero. Sa w branzy porno podobno goscie ktorzy sa hetero ale  za kase uprawiaja tez seks z facetami ale to jest malutki odsetek i generanie to ich sprawa. Musza sie liczyc ze nie wszyscy ludzie to beda popierac ale zyc sobie kazdy zyje jak chce pod tym wzgledem a panstwo polskie obecnie formuje jakis chory trend ze homo trzeba leczyc... sa takie queery co moze i lubia zarowo obie plcie ale zabranianie im tego nie znieni ich osobowosci przekonan wrecz je wzmocni. Piasek piaseczny jest gejem i nie jest mile widziany w tefalpe i to jest dyskryminacja czlowieka o czym mowi konstytucja rp bez dwoch zdan! Takich ludzi jak ja normalnych jacys geje w ogole nie interesuja to zawsze byla hermetyczna mniejszosc i byloby tak do dzisiaj gdybyscie sie na nich nie uwzieli ze swoja konsertywna propaganda.

Polska nigdy nie bedzie bogata tak ja unia szczegolnie gdy polska zostanie z niej wyprowadzona. Bogactwo jest tam gdzie jest duzy kapital. Po ewentualnym wyjsciu z unii polska gospodarka nie bedzie juz tak atrakcyjnym rynkiem do inwestowania sporo firm sie stad wyniesie do rumunii estonii litwy czy nowych panstw ktore aspiruja o wejscie do unii jak serbia. Te wasze wyliczenia ile to unia daje i ile zabiera to jest klasyczna manipulacja danymi statystycznymi. Zartujecie sibie czy myslisicie ze ludzie sa glupi i to kupia? Dzieki obecnosci w unii jest zasada wolnego handlu przeplywu towarow i osob nie ma zadnych limitow cel biuroktacji wszystko pozwala na szybkie sprawne dzialanie a po wyjsciu wroca cla ktore z kazdym panstwem bedzie trzeba ustalac odrebnie nie bedzie wielkiej unii za plecami trzeba bedzie samemu negocjowac a polska sama to jezt pryszcz na dupie w swiecie. Nawet bialorus wie ze osiagnie swoje cele tylko przy wsparciu putina a polska odwraca sie dupa do kazdego to znaczy pis nie polska...

W Polsce nikt za rzadow opozycji a obecnie bedac w Unii nie zamykal kosciolow, ludziom niczego nie zabranial wiec nie rozumiem co to za argumenty przeciwko... juz ci powiedzialem ze jak jak polska wyjdzie z unii to straci sile napedowa do rozwoju. Czy ty znasz sie chociaz troche na ekonomii czy swoje tezy potrafisz podsycac tylko faktami historycznymi i jakas dziwna nienawiscia do wszystkieg co obce... polska po wyjsciu z ue sie zmarginalizuje nie bedzie takich obrotow jak obecnie bo uwarunkowania sie zmienia zasady handlu tez. Jak powazna firma tu zainwestu wiedzac ze u wladzy sa ludzie nieprzewidywalni ktorzy w kazdej chwili wszystko moga odwrocic do gory nogami. Przeciez w polsce dzieki dotacjom z unii mozna wiele wiecej wybudowac ale wy nie potraficie o to zadbac to sobie poradzicie sami za pieniadze wylacznie podatnikow? Wladza was interesuje i bunkrujecie sie tak to wyglada. Wasze panstwo to nie jest zadne panstwo prawa tylko zniewolenia. Zycze Panu Pofesorowi Wiackowi Rzecznikowi Praw Obywtelskich zeby walczyl z wadszym niekonstytucyjnym trybunalem w sprawie unii europejskiej na szczesce ten dobry i madry czlowiek nie da sie omamic waszej propagandzie oblepiajacej jak macki. Patrzac na twarze politykow widze cos zlego w tych oczach jakis gniew i zasciskanie szczeki to sa objawy jakiejs gleboko skrywanej nienawisci nie mozna takim ludziom ufac bo oszukaja i wykoncza polske i jej obywateli. Chcecie zrobic z polski kolchodz ktory bedzie pedzil na zlamanie karku a wy sobie bedziecie pansyjki tylko podwyzszac a uniia juz wam nie bedzie mowic co macie robic bo ja opuscicie przy pierwszej mozliwej okazji...

23 wrz 2021 | 06:31
0
znowu wyrzygi biograficzne. wątpię, żeby ktokolwiek to czytał. ja na pewno nie. zdążyłem jednak rzucić okiem na pierwsze zdanie: "znam bardzo dużo osób które wyjechały (bla, bla, bla) a ty pewnie nikogo" haha, co za jełop😆😂🤣 klasyka u lewaka - kompleks niższości wobec "zachodu" i kompleks wyższości (zupełnie urojonej) wobec Polaków. smutny przypadek. ale wcale mi was nie żal.
24 wrz 2021 | 00:51
(Edytowany)
A ty za kogo sie uwazasz? Jestes nikim, zwyklym zjadaczem chleba czy co ty tam jesz. Polacy pracujacy zagranica i wspierajacy swoje rodziny w Polsce zasilili budzety swoich rodzin o 250 mld zlotych dzieki czemu mocno przyczynili sie do nakrecenia koniunktury. Dzieki temu mozesz sie cieszyc ze Polska sie rozwija. Rapoty finansowe z pobytu Polski w Unii przygotowywane na zlecenie politykow prawicy sa zmanipulowane celowo albo z glupoty ale pewnie bardziej celowo. Patrzac na ciebie trudno nie odniesc wrazenia ze Unie to ty bys najchetniej zbombardowal... :) ale na szczescie sa jeszcze w tym kraju ludzie ktorzy trzymaja reke na pulsie. Pamietaj kto mieczem wojuje od miecza ginie, to tylko kwestia czasu.. Hitler mial apetyt na cala Europe a wykonczyly go rosyjskie mrozy. Wasz oboz tez kiedys padnie i to pewnie juz niedlugo.
0
A ty za kogo sie uwazasz? Jestes nikim, zwyklym zjadaczem chleba czy co ty tam jesz. Polacy pracujacy zagranica i wspierajacy swoje rodziny w Polsce zasilili budzety swoich rodzin o 250 mld zlotych dzieki czemu mocno przyczynili sie do nakrecenia koniunktury. Dzieki temu mozesz sie cieszyc ze Polska sie rozwija. Rapoty finansowe z pobytu Polski w Unii przygotowywane na zlecenie politykow prawicy sa zmanipulowane celowo albo z glupoty ale pewnie bardziej celowo. Patrzac na ciebie trudno nie odniesc wrazenia ze Unie to ty bys najchetniej zbombardowal... :) ale na szczescie sa jeszcze w tym kraju ludzie ktorzy trzymaja reke na pulsie. Pamietaj kto mieczem wojuje od miecza ginie, to tylko kwestia czasu.. Hitler mial apetyt na cala Europe a wykonczyly go rosyjskie mrozy. Wasz oboz tez kiedys padnie i to pewnie juz niedlugo. Jeszcze nadejda takie czasy ze skonczycie wybory z 5% procentowym poparciem jak te wszystkie klamstwa wyjda na jaw i ludzie przejrza na oczy. W koncu Polska bedzie WOLNA
21 wrz 2021 | 04:07
0
dokładnie. uważam, że możemy go brać pod uwagę najwcześniej na euro 2024.
21 wrz 2021 | 07:11
(Edytowany)
Ok spoko nie mówi po angielsku ale Powiedz mi jedno kto bardziej zespółby atmosferę w szatni Placheta kotry dostaje powołanie i nie gra od roku? Czy zawodnik który co prawda gada tylko po angielsku ale jest w świetnej formie i byłby naszym najlepszym zawodnikiem z formacji defensywenj przecież w naszej szatni i tak gadamy z trenerem po angielsku nasi wszyscy zawodnicy również znają angielski więc problemów z komunikacją napenwo mieć nie będą nastomiat języka zawsze można się nauczyć chociaż w jakimś tam stopniu
0
Ok spoko nie mówi po Polsku ale Powiedz mi jedno kto bardziej zespółby atmosferę w szatni Placheta kotry dostaje powołanie i nie gra od roku? Czy zawodnik który co prawda gada tylko po angielsku ale jest w świetnej formie i byłby naszym najlepszym zawodnikiem z formacji defensywenj przecież w naszej szatni i tak gadamy z trenerem po angielsku nasi wszyscy zawodnicy również znają angielski więc problemów z komunikacją napenwo mieć nie będą nastomiat języka zawsze można się nauczyć chociaż w jakimś tam stopniu
21 wrz 2021 | 13:18
(Edytowany)
trener może się zmienić w ciągu miesiąca i np trafi do kadry polski trener bez perfect języka, co wtedy? Tłumacz? Ma cała kadra gadać po angielsku bo jeden nie rozumie po polsku? Powołanie Płachety to nieporozumienie ale ma się nijak do powołania gościa który nie jest Polakiem
0
trener może się zmienić w ciągu miesiąca i np trafi do kadry polski trener bez perfect języka, co wtedy? Tłumacz? Ma cała kadra gadać po angielsku bo jeden nie rozumie po polsku? Powołanie Płachety to nieporozumienie ale ma się nijak do powołania gościa który nie jest Polakiem, zwyczajnie nie jestem zwolennikiem stawiania takich graczy ponad naszymi, nawet jeśli dadzą szanse na lepszy wynik. Nic osobistego
20 wrz 2021 | 21:12
0
W wieku 25 lat przypomniał sobie o polskich korzeniach bo zrozumiał że nigdy nie zagra w reprezentacji Anglii. Na cholerę nam kolejny farbowany lis.
20 wrz 2021 | 22:22
0
Kolejny? A kiedy był ostatni raz jakiś?
Dlaczego nam potrzebny? Bo "jesteśmy dziadami".
20 wrz 2021 | 22:37
0
Wolę polskiego dziada niż najemnika który pewnie średnio wie gdzie leży Polska. Taki ktoś ma grać z orłem na piersi i trzymać się za ramiona z naszymi śpiewającymi hymn?
Gdyby Southgate wyraził chociaż lekkie zainteresowanie powołaniem go to byłby pewnie gotów napluć na polską flagę jak większość Brytoli.
20 wrz 2021 | 23:18
0
On tez sporo ryzykuje bo w przeszlosci bylo juz tak ze gra w polskich barwach dla niektorych zawodnikow okaza sie rownia pochyla w karierze klubowej. To chyba boenisz tak mial ze jak gral dla nas to jakos w klubie stracil miejsce w zespole...
21 wrz 2021 | 04:11
0
bo był słaby i po kontuzji nie umiał już biegać. co trzeba mieć w głowie, żeby wierzyć w takie kretyńskie mitomanie.
21 wrz 2021 | 12:47
0
Mylisz sie... Boeniszh gral w niemieckiej mlodziezowce wiec jakas pokraka to on nie byl zeby go nazywac "slabym". Poza tym jnie pamietam zeby byl jakos szczegolnie podatny na przewlekle kontuzje wiec jak wytlumaczyc ten zjazd w jego karierze... on wlasnie wtedy jak zaczal grac w reprezentacji o po fali krytyki a nawet hejtu jaka na niego spadla mocno spuscil z tonu. Dopoki nie byl powolany to radzil sobie dobrze w Niemczech wiec to musialo miec jakis wplyw ale szczegolow nie znam dlaczego tak sie stalo. Trzeba byloby go zapytac aby sie dowiedziec czegos wiecej bo tak to mozemy sobie gdybac... ale to jest niezbity fakt ze poczatek jego konca zbiegl sie z gra dla reprezentacji wiec tym sensie to nie jest zadna kretynska mitomania a jak masz inne zdanie to spoko tylko nie wyzywaj ludzi o innych pogladach...
21 wrz 2021 | 13:31
(Edytowany)
pokraką - zresztą intelektualnym - to ja nazywam ciebie, a nie Boenisha, nie grał w klubie bo był słabszyod innych a nie dlatego, że dostał polski paszport. cała reszta to już twoje kretyńskie "dopowiedzenia", imaginacje i klasyczne wymysły dokładane do mojego komentarza, żebyś mógł uskuteczniać swoje pierdolando.
0
pokraką - zresztą intelektualnym - to ja nazywam ciebie, a nie Boenisha, nie grał w klubie bo był słabszyod innych a nie dlatego, że dostał polski paszport. cała reszta to już twoje kretyńskie "dopowiedzenia", imaginacje i klasyczne wymysły dokładane do mojego komentarza, żebyś mógł uskuteczniać swoje pierdolando. to, że czegoś nie pamiętasz nie znaczy, że to nie istnieje. a mnie się nie chce z tobą dyskutować.
21 wrz 2021 | 13:47
(Edytowany)
Taa to jakim cudem on dostal powolanie jak byl taki slaby... poza tym przed powolaniem gral bo inaczej Smuda by go nie powolal. Twoja teoria cos nie trzyma sie kupy... z reszta pamietam boenisza i to nie byl slaby pilkarz jak na tamten czas to widocznie lepszych w polskiej lidze nie bylo skoro dostal powolanie...
0
Taa to jakim cudem on dostal powolanie jak byl taki slaby... poza tym przed powolaniem gral bo inaczej Smuda by go nie powolal. Twoja teoria cos nie trzyma sie kupy... z reszta pamietam boenisza i to nie byl slaby pilkarz jak na tamten czas to widocznie lepszych w polskiej lidze nie bylo skoro dostal powolanie... a co do mnie to nie traktuje powaznie opinii ludzi ktorzy mnie nie znaja a ci co mnie znaja to mi tak nie mowia wiec ja nie mam z tym zadnego problemu najmniejszego.
21 wrz 2021 | 15:01
0
więc zanim zaczniesz kłapać dziobem i opowiadać niestworzone fantazmaty po prostu wklep w googla kilka fraz i sprawdź podstawowe fakty.
22 wrz 2021 | 23:03
0
Myślę, że jak ma matkę Polkę, to raczej wie, gdzie Polska leży.
Druga sprawa, to co napisałem w innym komentarzu: odwróć sytuację i zastanów się czy jakby nasi aktualni kadrowicze mieli wcześniej możliwość wyboru innej, lepszej reprezentacji, to 100% wybrałaby Polskę?
A hymnu można się nauczyć, patrz: Vital Heynen. ;)
20 wrz 2021 | 23:36
0
Chłop tyle co skończył 24 lata, po drugie ten gość jest na tyle dobrym prawym obrońcą, że wcale bym się nie zdziwił gdyby dostał powołanie od Anglików, może jeszcze nie teraz ale jak taki 30 letni Walker trochę zejdzie z toru to czemu nie, tak na serio ten chłop wcale nie jest tak daleko od kadry Anglii jak się nam wydaje, bo serio daje radę w tej Aston Villi, wiem co mówię bo Premier league oglądał cały czas. Też wolałbym w sumie gościa, który biegle gada po Polsku i ma nieco więcej wspólnego z naszym krajem niż tylko Mama Polka ale mimo wszystko żyjemy w takich czasach, że po trochu to już bez znaczenia. Patrzmy na inne kadry, nie tylko kadry Piłkarskie ale chociażby siatkówka czy hokej i wiele innych dyscyplin tam to się w ogóle dzieje paranoja jeśli o to chodzi. Poza tym on jest nadal mniejszym farbowanym lisem niż był kiedyś taki Perquis, Olisadebe, Roger czy Obraniak, chociaż Obraniaka bardzo lubiłem za tą jego niesamowitą lewą nogę, ale nadal miał tylko babcię Polkę. W sumie ciężko powiedzieć, jeśli ma serio ten chłopak nam pomóc w kadrze i serio jakiś tam poziom zwiększyć to jestem za.
21 wrz 2021 | 04:13
0
nie musi mówić biegle, niech się nauczy chociaż mówić na poziomie B2, komunikatywnie. to pogadamy. nie mam nic przeciwko niemu, ale imao najbliższy termin dla niego w kadrze to Euro 2024.
20 wrz 2021 | 21:07
0
Może wreszcie ktoś zrozumie jak Sousa będzie do nich po angliesku mówił
20 wrz 2021 | 21:30
0
To ci dopiero motywacja do gry w reprezentacji Polski - chciałby się sprawdzić na arenie międzynarodowej. Nie wiem jak wy, ale ja nie chcę żeby w reprezentacji grali piłkarze bo chcą czegoś dla siebie, wolałbym żeby grali tacy, którzy chcą to zrobić dla kraju
20 wrz 2021 | 21:45
0
A jakby tak 10 czarnuchów wygrało nam mundial xd
20 wrz 2021 | 21:48
0
Wgl nie było by naszym trofeum
21 wrz 2021 | 04:16
0
dlaczego, gdyby się u nas urodzili, mówili po Polsku, wyznawali polskie wartości - nie mam nic przeciwko. Cash urodził się w angli, myśli po angielsku, wyznaje brytyjskie wartości. jeżeli naprawdę chce, to niech się nauczy polskiego, niech pozna historię, niech zrozumie na czy polega polskość.
22 wrz 2021 | 12:27
0
A co to są, te polskie wartości?
22 wrz 2021 | 13:53
0
Bóg, Honor, Ojczyzna.
23 wrz 2021 | 11:46
0
Ta, Bóg, Honor, Ojczyzna, Gwałty i Pańszczyzna. Powiem Ci coś. Kocham Polskę. W przeciwieństwie do tych "patriotów", co do Niemiec spieprzyli za Bóg wie czym, naprawdę ją kocham. Ale nie róbmy ze wszystkich Polaków świętych. Historycznie, jesteśmy chyba najbardziej ekspansywnym krajem na wschód od Niemiec, poza Rosją. Przez lata, wręcz wieki, byliśmy wielkim krajem, Za czasów Mieszka, Jagiełły, Sobieskiego, byliśmy jednym z najpotężniejszych militarnie państw w Europie. Nie róbmy z siebie biednych Polaków, co to Boga kochają i innych państw w życiu nie zaatakowali. Jak już chcemy kochać Polskę, kochajmy ją taką, jaka jest.
23 wrz 2021 | 12:47
(Edytowany)
nie rozmawiam z durniami, a ty jesteś zwykłym durniem. Państwo z ambicjami rośnie, więc i prowadzi swoją ekspansję, różnica jest jednak taka, że jak niemcy czy Ruscy prowadzą ekspansję to doją wszystkich innych jak leci, bo to inna cywilizacja, a my natomiast prowadząc ekspansję oddaliśmy władzę Litewskiemu księciu, ukraińscy kniaziowie robili u nas kariery aż nawet i jeden został królem... różnica kulturowa i cywilizacyjna. nie wiem kto tu robi z siebie "biednych Polaków". fakty mówią same za siebie. poza tym od Mieszka i Jagiellonów sporo czasu minęło, były zabory i kultukampf i 2RP. Etos polskiego oficera jest niedoścignionym wzorem cnót rycerskich, mieliśmy najlepiej zdyscyplinowaną armię na świecie. Gwałty - o czym ty pleciesz idioto?! wyprany ideologicznie dureń jesteś i tyle.
0
nie rozmawiam z durniami, a ty jesteś zwykłym durniem. Państwo z ambicjami rośnie, więc i prowadzi swoją ekspansję, różnica jest jednak taka, że jak niemcy czy Ruscy prowadzą ekspansję to doją wszystkich innych jak leci, bo to inna cywilizacja, a my natomiast prowadząc ekspansję oddaliśmy władzę Litewskiemu księciu, ukraińscy kniaziowie robili u nas kariery aż nawet i jeden został królem... różnica kulturowa i cywilizacyjna. nie wiem kto tu robi z siebie "biednych Polaków". fakty mówią same za siebie. poza tym od Mieszka i Jagiellonów sporo czasu minęło, były zabory i kultukampf i 2RP. Etos polskiego oficera jest niedoścignionym wzorem cnót rycerskich, mieliśmy najlepiej zdyscyplinowaną armię na świecie. Gwałty - o czym ty pleciesz idioto?! wyprany ideologicznie dureń jesteś i tyle. ps. pańszczyzna była rodzajem socjalu, ludzie sami się do niej garnęli - tak jak się dzisiaj garną do dochodu podstawowego. zwykły resentymentalizm i ideologiczne urojenia lewaka. tyle w temacie twoich wynurzeń.
20 wrz 2021 | 21:47
0
Również mam takie zdanie. Jeśli nawet gra jak Messi bądź Ronaldo, to co z tego jeżeli nie potrafi powiedzieć po Polsku jednego pełnego zdania? Tylko dlatego że matka puściła się dla funtów? Chora rzeczywistość puka do naszych drzwi. To nie znaczy że mamy je otwierać. Następny pokroju perkisza i innych"grajków" Zalewski chociaż ma polskie nazwisko i potrafi mówić coś po Polsku..
21 wrz 2021 | 21:41
0
Ciekawe co motywowalo twoja matke do "puszczenia sie" z twoim ojcem...
21 wrz 2021 | 22:27
0
To samo co twoją z twoim :)
20 wrz 2021 | 21:09
0
Czyli z ich strony zainteresowanie jest. Chyba nie możemy sobie pozwolić na zrezygnowanie z takiej jakości zawodnika.
20 wrz 2021 | 22:34
0
"Matty chciałby się sprawdzić na poziomie międzynarodowym. Gra już drugi sezon w Premier League, a występy w reprezentacji byłyby kolejnym krokiem do przodu. A zatem: jeśli polska federacja wyrazi zainteresowanie, to syn jest na takie rozwiązanie otwarty" - definicja reprezentanta kraju i miĺoßci do orzeĺka
20 wrz 2021 | 21:12
0
W reprezentacji Anglii raczej bez szans na debiut w końcu to nie Vardy. Naszej reprezentacji pewnie ktoś taki by się przydał, w końcu premier league to najprawdopodobniej najlepsza liga świata, a jeśli tak gra to PZPN musi podjąć odpowiednie kroki
20 wrz 2021 | 21:39
(Edytowany)
Teraz sobie nagle przypomnial, ze jest Polakiem, gdy nie ma szans na angielska kadre. Czemu sobie nie zrobil paszportu jak mial 18 lat eh ???? Walic tego angola zaklamana rasistowska pizde.
0
Teraz sobie nagle przypomnial, ze jest Polakiem, gdy nie ma szans na angielska kadre. Czemu sobie nie zrobil paszportu jak mial 18 lat eh ???? Chlop cale zycie mial wyjebane na polske, a teraz nagle sie obudzil. Nawet sie nie kwapil by jezyka sie nauczyc. Walic tego angola.
20 wrz 2021 | 21:18
0
W angli nie zagra na 100 %. Tylko jak go przyjmą nasze chlopaki i jak będzie ten gościu podchodził do reprezentacji, bo my też jesteśmy na sprawy narodowe uczuleni
20 wrz 2021 | 23:24
0
Ja nie jestem uczulony. Jak poda innym zawodnikom reke i bedzie dobrze gral to mi wystarczy.
21 wrz 2021 | 04:17
0
ty jesteś lewacką spierdoliną, wy nawet dziką chcieliście przyznawać polskie paszporty i prawa człowieka🤦🏻‍♀️🤕
21 wrz 2021 | 12:20
(Edytowany)
A co to jest "dziką"..? Nie wiem jak ty tak mozesz, jak mozesz mowic co ja chce i mysle skoro nawet nie zapytales mnie o zdanie. Jak mozna byc takim zaklamanym manipulatorem. Nie mieszaj mnie w takie gierki bo ja na to sikam cieplym moczem. Mam gdzies co se komu wydaje ze wie na moj temat.. Powinienes wiedziec jedna rzecz, ze politycy opozycji ta szeroko rozumiana lewica nie zawsze mowi jednym glosem i nie zawsze mowi tym samym glosem co mysli kazdy polski obywatel z osobna. W Polsce nie ma politykow z ktorymi ja osobiscie w pelni moglbym sie odentyfikowac wiec przypisywanie mi ze ja bym cos zrobil bez zapytania mnie no jest glupie i niesprawiedliwe. Poza tym chlopak jak dostanie polski paszport to i tak bedzie mogl dostac powolanie o ile trener bedzie chcial dac mu szanse. Nie wiem wiec o co tyle chalasu i hejtu na dodatek mieszania polityki w to wszystko. Ja rzygam na polityke chce poprostu zeby bylo normalnie...
0
A co to jest "dziką"..? Nie wiem jak ty tak mozesz, jak mozesz mowic co ja chce i mysle skoro nawet nie zapytales mnie o zdanie. Jak mozna byc takim zaklamanym manipulatorem. Nie mieszaj mnie w takie gierki bo ja na to sikam cieplym moczem. Mam gdzies co se komu wydaje ze wie na moj temat.. Powinienes wiedziec jedna rzecz, ze politycy opozycji ta szeroko rozumiana lewica nie zawsze mowi jednym glosem i nie zawsze mowi tym samym glosem co mysli kazdy polski obywatel z osobna. Politycy czesto griluja siebie nawzajem dla korzysci politycznych... musza sie nie zgadzac co uwazam za bezsensowne ale tak jest polityka ale ja ni mam nic wspolnego z polityka i nie traktuj mnie tak bo to jest naprawde zabawne. Jesli o mnie chodzi o moje polglady to w Polsce nie ma politykow z ktorymi ja osobiscie w pelni moglbym sie odentyfikowac wiec przypisywanie mi ze ja bym cos zrobil bez zapytania mnie no jest glupie i niesprawiedliwe. Poza tym chlopak jak dostanie polski paszport to i tak bedzie mogl dostac powolanie o ile trener bedzie chcial dac mu szanse. Nie wiem wiec o co tyle chalasu i hejtu na dodatek mieszania polityki w to wszystko. Ja rzygam na polityke chce poprostu zeby bylo normalnie... Nie wiem kim ty jestes ale mam prosbe, nie wciagaj mnie w swoja dziwna propagande bo chociaz nie bede sie z toba klocil to nie dam sie w nic wciagnac.
20 wrz 2021 | 22:09
0
25 lat to za malo czasu, żeby załatwić paszport? Jak widac tak.

Typowy przypadek farbowanego lisa, ktory nie ma nic wspólnego z naszym krajem, tym razem nawet nazwiska, i nie ma szans na grę tam gdzie by pewnie chciał bo jest za słaby, wiec szuka alternatywy, żeby sie pokazać.
20 wrz 2021 | 23:23
0
Generalnie to on miesiąc temu dopiero skończył 24 lata, nie wiem, dlaczego meczyki napisały, że ma 25, tak tylko dla informacji, bez odnoszenia się do pozostałej treści wpisu.
20 wrz 2021 | 23:38
0
Poza tym on wcale nie jest tak daleko kadry Anglii jak nam się wydaje, chłop na Villa Park serio daje radę i wcale bym się nie zdziwił gdyby za te dwa sezony zajął miejsce takiego podstarzałego Walkera.
20 wrz 2021 | 23:45
0
Obejrzę sobie jakiś meczyk Aston w weekend, tylko po to, żeby go oblukać. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałem. Było by super, jakby grał u nas i okazał się kimś wybitnie dobrym. Przyda się ktoś TOP na prawe wahadło/obronę. Bo u nasz często była tam właśnie autostrada do naszej bramki, gdyż Jóźwiak z Beresiem nie dawali rady i nie ogarniali sprawy.
20 wrz 2021 | 23:52
0
Przedwczoraj walnął bramę Evertonowi w wygranym 3:0 meczu. Jeden z najlepszych na boisku - niestety wcześniejszych meczy Aston Villi nie oglądałem
20 wrz 2021 | 23:58
(Edytowany)
Dzięki za info. Obejrzę sobie skrót.
0
Dzięki za info. Obejrzę sobie skrót.
Po jutrze we środę o 20:40 Aston gra z Chelsea w Pucharze Ligi Angielskiej, to na Eleven Sports 3 dla mnie mecz must watch i się Mattiemu przyjże, jeśli zagra.
20 wrz 2021 | 22:04
(Edytowany)
Jego ojciec wypowiedział się mało dyplomatycznie twierdząc, że syn chce zagrać, aby się sprawdzić na arenie międzynarodowej. Lepiej by było jakby sam zainteresowany udzielił wywiadu, podkreślając o chęci reprezentowania naszego kraju, a całą rozmowę kwitując choćby jednym zdaniem w języku polskim. Lepiej by to wyglądało. Osobiście nie mam nic przeciwko jego sprawdzeniu o ile rzeczywiście uzyska polski paszport. Piłkarz z niego interesujący(gra w Premier League, więc to raczej nie ogórek) i na naszą prawą obronę byłby dobrą opcją. Jeśli pokazałby jakość w reprezentacji to by się go powoływało. Natomiast nie dałby od siebie zbyt wiele to po prostu zostałby szybko zapomniany i tyle. Kosztów wielkich by się nie poniosło, a potencjalne zyski z jego gry w naszej kadrze mogą być jak najbardziej odczuwalne.
0
Jego ojciec wypowiedział się mało dyplomatycznie twierdząc, że syn chce zagrać, aby się sprawdzić na arenie międzynarodowej. Lepiej by było jakby sam zainteresowany udzielił wywiadu, podkreślając chęć reprezentowania naszego kraju, a całą rozmowę kwitując choćby jednym zdaniem w języku polskim. Lepiej by to wyglądało. Osobiście nie mam nic przeciwko jego sprawdzeniu o ile rzeczywiście uzyska polski paszport. Piłkarz z niego interesujący(gra w Premier League, więc to raczej nie ogórek) i na naszą prawą obronę byłby dobrą opcją. Jeśli pokazałby jakość w reprezentacji to by się go powoływało. Natomiast nie dałby od siebie zbyt wiele to po prostu zostałby szybko zapomniany i tyle. Kosztów wielkich by się nie poniosło, a potencjalne zyski z jego gry w naszej kadrze mogą być jak najbardziej odczuwalne. I nie musi kupować mnie jedzeniem schabowego z ziemniakami w niedzielę o ile rzeczywiście będzie oddawał serducho na boisku.
20 wrz 2021 | 22:55
0
Bardzo przytomna wypowiedź.
22 wrz 2021 | 12:38
0
Nie ma co się dziwić. Moim zdaniem rozmowa Casha z ojcem wyglądała tak:
-Ej, Matty, wiesz, że mama jest Polką?
-No wiem.
-Słuchaj, oni mają taką cienką reprezentację, że ty byś tam gwiazdą był. A ty w trakcie tych przerw na kadrę nie masz co robić. Może ci zrobimy jakiś paszport czy coś. Obok Polski są Niemcy, fajny kraj.
-Oooo Niemcy, tam w reprezentacji gra Lewandowski!
-No widzisz, nawet nie wiedziałem. Myślałem, że Lewandowski to Amerykanin. To co, robimy paszporcik?
-Tak tato. Ja pójdę sprawdzić, gdzie leży Polska, a ty mi załatw paszport.

20 wrz 2021 | 23:13
0
koleś ma MATKĘ (a nie jakąś prababcie) polkę i nie mówi po polsku, ja pie**dole, nie powinni się zastanawiać nad tym czy jemu przyznać obywatelstwo tylko czy tej babie go nie odebrać..
21 wrz 2021 | 15:45
0
Skoro ma matke z Polski, a ojca nie, to dlaczego miałby mówić właśnie po polsku i czemu jej powinni odbierać obywatelstwo? Tylko dlatego, że nie nauczyła synka mówić po polsku? A po co mu byl polski język potrzebny, skoro całe życie spędził w Anglii?
21 wrz 2021 | 18:19
0
no właśnie - skoro nie odczuwała potrzeby nauczenia dziecka polskiego to nie widze powodu dla którego miałaby mieć polskie obywatelstwo - proste nie?
20 wrz 2021 | 22:07
0
Sorry ale sajonara mamy polskich chłopaków i nic tu po tobie.Nie potrzebujemy karierowiczów i przeszczepów
20 wrz 2021 | 21:38
0
Polska reprezentacja to nie zbieranina ludzi zbyt słabych na rodzime reprezentacje. Won
20 wrz 2021 | 23:45
0
Chłopak tyle co skończył 24 lata, meczyki proszę was. Ogólnie oglądam Premier League na co dzień, bo to moja liga. Chłopak potencjał ma duży i wcale nie jest tak daleko kadry Anglii jak nam się wszystkim wydaje, wcale bym się nie zdziwił gdyby za dwa sezony zajął miejsce już podstarzałego Walkera w tej kadrze, bo serio na Villa Park daje radę. Choć osobiście uważam, ze chłopak obecnie nie jest lepszym obrońcą od Bereszyńskiego czy Kędziory jeśli chodzi o same walory piłkarskie na prawej obronie, jest do nich porównywalnie dobry i szczerze nie wiem czy by nagle nie wiadomo jak wzmocnił naszą kadrę. Lecz uważam też iż chłopak ma wyższy potencjał od obu naszych prawych obrońców i w ich wieku będzie od nich lepszym piłkarzem. Mimo wszystko dla dobra naszej piłki i kadry jestem za, trochę się czasy zmieniły i nie ma co już patrzyć na takie rzeczy, że ktoś tam nie gada po Polsku czy coś, skoro jest szansa na to żeby wzmocnić naszą drużynę to czemu nie. Swoją drogą w siatkówce jak i wielu innych dyscyplinach sportowych jest jeszcze więcej farbowanych lisów, czy nawet w Piłce w innych krajach i nikt na to aż takiej uwagi nie zwraca, byle by było grali dobrze i oddawali serce na boisku.
20 wrz 2021 | 23:13
0
Fragmenty spotkania z anglikami mielismy calkiem niezle pod katem gry rozgrywania akcji i jak potenencjalnie jakis polkarz to oglada to moze sie zachecic do gry w polskich barwach. Polska musi uchodzic za dobzze grajaca i rozwijajaca sie druzyne a nie jak za brzeka cofajaca sie z kazdym meczem w rozwoju coraz bardziej
21 wrz 2021 | 01:22
0
Johnny Cash to ja rozumiem
Tu to jakaś popierdulka
22 wrz 2021 | 12:44
0
A wiecie co, dawajcie tego Casha. Czekam, aż zagra słabo w kadrze i wszyscy jego fani z komentarzy pod tym artykułem będą na niego pluli.
21 wrz 2021 | 01:11
(Edytowany)
Moze byc nie jest zly. Przyda sie.
0
Moze byc nie jest zly. Przyda sie.
21 wrz 2021 | 02:20
0
"Jego matka, Barbara, pochodzi z naszego kraju." - Czyli po ludzku: pOlka dała dupy angolowi.

Grupa I - Eliminacje MŚ - Europa

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
862120
2
851717
3
85415
4
83111
5
82-126
6
80-310

Strzelcy - Eliminacje MŚ - Europa

STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI