Ostra reakcja Davida Alaby. Piłkarz Bayernu Monachium nie przebiera w słowach. "To są lekarze czy klauni?"

Ostra reakcja Davida Alaby. Piłkarz Bayernu nie przebiera w słowach. "To są lekarze czy klauni?"
Ververidis Vasilis / Shutterstock.com
Autor: Daniel Makarewicz 6 kwi 2020 | 07:37
David Alaba w ostrych słowach skomentował sugestie francuskich naukowców, by testy szczepionek na koronawirusa rozpocząć na pacjentach z Afryki.
Kolejni piłkarze nie kryją swojego oburzenia w związku z inicjatywą lekarzy z Paryża, którzy zaproponowali, by kontynent afrykański został polem testowym szczepionek na koronawirusa.
W tej sprawie wypowiedzieli się już m.in. Demba Ba, Samuel Eto'o oraz Didier Drogba. - Sk***yny. Jesteście po prostu g***em. Afryka nie jest waszym placem zabaw - wypalił były gracz FC Barcelony.
Teraz do tego grona krytyków dołączył David Alaba, który urodził się w Austrii, ale jego ojciec jest Nigeryjczykiem. Piłkarz Bayernu Monachium w bezkompromisowy sposób wyraził swoje zdanie na temat kontrowersyjnego pomysłu.
- Testowanie szczepionki w Afryce? Czy ci dwaj faceci są lekarzami czy klaunami? To rodzaj rasizmu, jakiego sobie nigdy nie wyobrażałem. Haniebny i nie do przyjęcia! Wszyscy musimy pracować ramię w ramię, by walczyć z tym wirusem - napisał na Twitterze.
Źródło: Twitter/SportoweFaktyWP

Dyskusja 45

7 kwi 2020 | 20:50
(Edytowany)
Zero szacunku dla ludzi, to smutne bo takie są realia tego świata.
Anyway...
Ponad 30.000 ludzi codziennie na świecie umiera z głodu i takich kilku panów piłkarzy o czarnej karnacji mogli by ich wszystkich uratować bez większego problemu, nawet nie wychodząc z domu, matematyka jest prosta... ale wolą zapierdalać Lamborghini, mieszkać w domach za miliony euro , kupować samoloty i brać cztery kurwy na raz. Życie daje łatwe wybory tylko jak wybieramy za innych
0
Zero szacunku dla ludzi, to smutne bo takie są realia tego świata.
Anyway...
Ponad 30.000 ludzi codziennie na świecie umiera z głodu i takich kilku panów piłkarzy o czarnej karnacji mogło by ich wszystkich uratować bez większego problemu, nawet nie wychodząc z domu, matematyka jest prosta... ale wolą zapierdalać Lamborghini, mieszkać w domach za miliony euro , kupować samoloty i brać cztery kurwy na raz. Życie daje łatwe wybory tylko jak wybieramy za innych
6 kwi 2020 | 15:36
0
Czytam te komentarze i po prostu płakać mi się chce. Jak można w taki sposób myśleć o drugim człowieku, nieważne jakiego pochodzenia. Europejskie mocarstwa nabił sobie kabzę podczas ekspansji kolonialnej w Afryce a później zostawiły z problemami. Polecam poczytać trochę o apartheidzie i o tym co "biali" wyprawiali w RPA. Swoją drogą - też Wam się podoba to, że naziści robili eksperymenty na polakach i żydach?
6 kwi 2020 | 13:46
0
Biali tworza szczepionke to czarni niech sie przydadza tez
6 kwi 2020 | 16:42
0
Zgadzam się . Na ich miejscu bym wolał się leczyć eksperymentem niż wcale . Chociaż raz czarnych by się mogło przyczynić do jakiegoś rozwoju a nie tylko słuchać o zapomogach dla Afryki
6 kwi 2020 | 12:05
0
Może im chodziło o testowanie u siebie bo Francja jest taka europejską Afryką...
6 kwi 2020 | 10:56
0
Oburzyl się murzyn z Austrii który sam się wyparl swojego pochodzenia tak jak cała reprezentacja Francji , a teraz pretensje jak to czarnuchy co to im uwagi nie można zwrócić bo się rasizmem zasłaniają. Dobrze ,ze nie przeszkadzają im 12letnie afrykańskie dzieci z Ak 47.
6 kwi 2020 | 15:32
0
Jak myślisz, skąd te afrykańskie dzieci mają tę broń? To kraje europejskie dostarczają broń do Afryki robiąc przy tym ogromne pieniądze...
6 kwi 2020 | 10:48
(Edytowany)
Dobrze, przestańmy na chwilę mówić o rasizmie a porozmawiajmy o faktach i o tym czym na prawdę jest i jak jest traktowana Afryka. Czy są tam jacyś naukowcy i światowej klasy laboratoria wnoszące coś do rozwoju świata? No, bo jeżeli są, to niech wynajdą szczepionkę i zaproponują testowanie jej w Rumunii i w Polsce... To oczywiście demagogia, cały "postęp" i odkrycia są dziś motywowane jedynie mamoną, ale to nie zmienia faktu, że Czarny Ląd ma w tym udział bliski zeru. To cywilizacja łacińska pchała świat do przodu, inni beneficjenci muszą ponieść koszty jeżeli chcą partycypować w zdobyczach. Fakt że czarnoskórzy nigdy w historii świata nie stworzyli żadnej znaczącej cywilizacji to nie rasizm, to stwierdzenie faktu. Sprawa kolejna to następny fakt a mianowicie, życie ludzkie w Afryce jest niedoceniane i o wiele mniej warte niż w cywilizacjach, które coś wnoszą do świata. Kolega z pracy w Londynie opowiadał mi takie historie, że to się nie mieści w głowie! Opowiadał mi na przykład jak w Sierra Leone obserwował lunetą karabinu snajperskiego, jak czarny wysłał dzieciaka na pole minowe a potem bił następnego, który nie chciał iść a on sam nic nie mógł zrobić, bo nie mógł zdradzić pozycji. No to się pytam gdzie mają być robione testy? Jakiś czarnoskóry piłkarzyk, który nigdy nie chodził do szkoły, zarabia miliony a jego wiedza o świecie i IQ jest rozwijane przez Hollywood nie ma nic do powiedzenia...
0
Dobrze, przestańmy na chwilę mówić o rasizmie a porozmawiajmy o faktach i o tym czym na prawdę jest i jak jest traktowana Afryka. Czy są tam jacyś naukowcy i światowej klasy laboratoria wnoszące coś do rozwoju świata? No, bo jeżeli są, to niech wynajdą szczepionkę i zaproponują testowanie jej w Rumunii i w Polsce... To oczywiście demagogia, cały "postęp" i odkrycia są dziś motywowane jedynie mamoną, ale to nie zmienia faktu, że Czarny Ląd ma w tym udział bliski zeru. To cywilizacja łacińska pchała świat do przodu, inni beneficjenci muszą ponieść koszty jeżeli chcą partycypować w zdobyczach. Fakt że czarnoskórzy nigdy w historii świata nie stworzyli żadnej znaczącej cywilizacji to nie rasizm, to stwierdzenie faktu. Sprawa kolejna to następny fakt a mianowicie, życie ludzkie w Afryce jest niedoceniane i o wiele mniej warte niż w cywilizacjach, które coś wnoszą do świata. Kolega z pracy w Londynie opowiadał mi takie historie, że to się nie mieści w głowie! Opowiadał mi na przykład jak w Sierra Leone obserwował lunetą karabinu snajperskiego, jak czarny wysłał dzieciaka na pole minowe a potem bił następnego, który nie chciał iść a on sam nic nie mógł zrobić, bo nie mógł zdradzić pozycji. No to się pytam gdzie mają być robione testy? Jakiś czarnoskóry piłkarzyk, który nigdy nie chodził do szkoły, zarabia miliony a jego wiedza o świecie i IQ jest rozwijane przez Hollywood nie ma nic do gadania...
6 kwi 2020 | 14:17
0
Bzdury. Wystarczy zobaczyć jak ci wielce rozwinięci Europejczycy rozsiewali zarazę i rzucali się na papier toaletowy, a teraz umierają (wczoraj 600 osób w Hiszpanii), by zrozumieć, że dla większości Europejczyków czas spędzony na edukacje był czasem straconym i po nauce czytania, pisania i dodawania, można ich było przyuczać do zawodu. Spokojnie można tutaj testować szczepionkę na 80% populacji, bez obaw, że świat coś straci.
6 kwi 2020 | 16:34
(Edytowany)
Mylisz pojęcia, od tego są rządy, żeby informować, kontrolować i prowadzać konkretne zarządzenia. Człowiek ma prawo być przestraszony, zwłaszcza jeżeli jest częścią rodziny. Ja na przykład nie trzymam zapasów papieru toaletowego w domu a Ty. Jakbym poszedł do sklepu po papier, kupił go więcej w obawie przed kwarantanną a w tym czasie zrobili by to też inni, to wg Ciebie też byłbym tępą masą rozsiewającą zarazę. Piszę w trybie przypuszczającym, bo ja akurat nie kupowałem papieru, miałem inne zdanie, ale mogłem się mylić i teraz się podmywać a nie podcierać. Bez obrazy, ale próbujesz grać tu jakiegoś oświeconego ęteligenta a pleciesz farmazony. Jaką zarazę roznosili, kto? Sprawdź sobie statystyki Szwecji, która nie ma żadnych obostrzeń i wytłumacz mi, jakim cudem oni jeszcze nie wymarli a przynajmniej czemu nie są nawet w czubie statystyk? Mam Ci odpowiedzieć? Szwecja już ma prawie całkowicie wycofany z obrotu pieniądz monetarny, żadnych banknotów, tylko karty... Potem sprawdź sobie włoskie statystyki umieralności na grypę (mają bardzo ciężką i powszechną od wielu lat) i powiedź mi co się stało, gdzie zniknęły te zgony? 120 tysięcy zgonów corocznie na grypę i nie ma epidemii a na koronawirusa jest... Koronawirusy ma w sobie 95% społeczeństwa, nikt nie żyje w bańce tlenowej. To nie patogen jest problemem, tylko środowisko, czyli układ odpornościowy (toksyny w organizmie, leki, inne choroby). Nigdy nikt nie miał koronawirusa, bo nigdy nikt nie robił testów, zresztą gównowartych 30/50% skuteczności... Tobie edukacja była potrzebna, żeby czytać i oglądać mainstream, gratuluję.
0
Mylisz pojęcia, od tego są rządy, żeby informować, kontrolować i wprowadzać konkretne zarządzenia. Człowiek ma prawo być przestraszony, zwłaszcza jeżeli jest częścią rodziny. Ja na przykład nie trzymam zapasów papieru toaletowego w domu a Ty? Jakbym poszedł do sklepu po papier, kupił go więcej w obawie przed kwarantanną a w tym czasie zrobili by to też inni, to wg Ciebie też byłbym tępą masą rozsiewającą zarazę? Puknij się w czambuł! Piszę w trybie przypuszczającym, bo ja akurat nie kupowałem papieru, miałem inne zdanie, ale mogłem się mylić i teraz się podmywać a nie podcierać. Bez obrazy, ale próbujesz grać tu jakiegoś oświeconego ęteligenta a pleciesz farmazony. Jaką zarazę roznosili, kto? Sprawdź sobie statystyki Szwecji, która nie ma żadnych obostrzeń i wytłumacz mi, jakim cudem oni jeszcze nie wymarli a przynajmniej czemu nie są nawet w czubie statystyk? Mam Ci odpowiedzieć? Szwecja już ma prawie całkowicie wycofany z obrotu pieniądz monetarny, żadnych banknotów, tylko karty... Potem sprawdź sobie włoskie statystyki umieralności na grypę (mają bardzo ciężką i powszechną od wielu lat) i powiedź mi co się stało, gdzie zniknęły te zgony? 120 tysięcy zgonów corocznie na grypę i nie ma epidemii a na koronawirusa jest... Koronawirusy ma w sobie 95% społeczeństwa, nikt nie żyje w bańce tlenowej. To nie patogen jest problemem, tylko środowisko, czyli układ odpornościowy (toksyny w organizmie, leki, inne choroby). Nigdy nikt nie miał koronawirusa, bo nigdy nikt nie robił testów, zresztą gównowartych 30/50% skuteczności... Tobie edukacja była potrzebna, żeby czytać i oglądać mainstream, gratuluję.
7 kwi 2020 | 00:49
0
Ty pewnie też masz koronawirusa ale mózgu, jeśli bredzisz o grypie i nie widzisz epidemii, ilu ludzi choruje i umiera na zachodzie, ale mogę to zrozumieć, gdyż zamiast oglądać "mainstream" trzymasz pewnie głowę we własnej dupie i stamtąd czerpiesz swoje mądrości życiowe.
Wirus najlepiej rozwija się w określonych warunkach klimatycznych. Najbardziej korzystne warunki dla rozprzestrzeniania się wirusa to średnie temperatury 5-11 stopni C i wilgotność w zakresie 47-80 procent. Dlatego nie wszystkie kraje ucierpiały tak samo i jednocześnie. Różne jest też podejście władz krajów i samych ludzi.
Zabawnie się czyta wpisy takich mędrków, którym wydaje się, że nie ma żadnej epidemii, tylko jest spisek rządów, które fałszują statystyki umieralności, przesuwając cyferki z grypy na koronawirusa. Jakby co roku była tak dramatyczna sytuacja we Włoszech, Hiszpanii, itd. tylko media tuszowały problem.
Ale ok dam ci szanse byś udowodnił, że twój wpis nie jest tylko pustosłowiem zwykłego błazna. Oświeć mnie tymi statystykami, na które się powołujesz, umieralności na grypę z Włoch. Podaj źródło, które mówi o 120 tys zmarłych na grypę we Włoszech.
Jak mówiłem, spokojnie można robić testy szczepionki w Europie na takich ludziach jak ty, świat niczego nie straci.
7 kwi 2020 | 03:49
0
Wez nie pierdol z tym 5-11C. Kraje Azji(te na poludniu, Polnoc Ameryki poludniowej ,polnocna Australia itp, obecnie notuja wysokie temperatury, a wirus ma sie tam dobrze.
7 kwi 2020 | 09:59
0
Australiia, z powodu koronawirusa zmarły 34 osoby.
Włochy - z powodu koronawirusa zmarło 16 523 osób
Hiszpania - 13 055 osób.
Widzisz różnice?
7 kwi 2020 | 21:56
0
Porownaj zageszczenie ludzi w Australi i w Europie. Z definicji wychodzi ze wirus do rozprzestrzenienia potrzebuje wiecej czasu., tak jak w Rosji.
7 kwi 2020 | 22:56
0
Sam podałeś przykład tej Australii, wiec wziąłem i sprawdziłem, a teraz zaprzeczasz sam sobie. Najpierw piszesz, że wirus ma się w Australii dobrze, a teraz że potrzebuje więcej czasu.
Oczywiście ze tam gdzie jest mniej ludzi wirus ma trudniej ale ja podaje ci oficjalne dane o śmiertelności oraz informacje o tym jakie warunki klimatyczne NAJLEPIEJ sprzyjają rozprzestrzenianiu się wirusa, podane przez lekarzy z WHO, a nie od mędrków od teorii spiskowych z youtuba. To czy w to uwierzysz, czy nie, zostawiam już tobie.
7 kwi 2020 | 08:56
0
Tacy kolesie jak Ty stanowią zagrożenie i powinni być izolowani od społeczeństwa. Jest na to termin:- "pożyteczny idiota".
Dr. Wodarg mówi wprost – nie istnieje żadna pandemia Koronawirusa! Żąda on komisji śledczej w parlamencie Niemiec z powodu pozbawienia ludności wolności i drastycznego naruszania praw człowieka i radzi mądrym prawnikom zająć się poważnie tym skandalem.
Jest pulmonologiem, internistą, specjalistą w zakresie higieny i medycyny środowiskowej oraz zdrowia publicznego, był wiele lat posłem SPD i przewodniczącym Komisji Zdrowia w Radzie Europy!!!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=1lIuYPHSE9Q
7 kwi 2020 | 09:35
0
Tak jak przypuszczałem, jesteś debilem czerpiącym wiedze z youtuba. Dałem ci szanse abyś podał źródło informacji o tych rzekomych 120 tys zgonów rocznie na grypę we Włoszech i zagadka rozwiązana. W Polsce rocznie z powodu grypy umiera średnio 80 osób, a we Włoszech 120 tys? Strata czasu na takich clownów.
7 kwi 2020 | 10:43
0
Głupków nie sieją, sami się rodzą! Dla Twojej wiadomości, do youtube był link, który mnie tam skierował. Gdzie wg Ciebie baranie mają się wypowiadać ludzie blokowani przez mainstrem?! Ograniczony człowieku, nie ważne gdzie a kto się wypowiada pokazując twarz i podpisując się z nazwiska! Statystyk sobie sam poszukaj clownie, bynajmniej nie w gazetach głównego nurtu.
7 kwi 2020 | 11:02
(Edytowany)
Najlepiej wypowiadajcie się w zakładzie psychiatrycznym, gdzie i ciebie odsyłam, byście wymieniali się swoimi teoriami spiskowymi, których źródłem są youtuberzy. Ja mam szukać wymyślonych przez ciebie 120 tys zmarłych na grypę we Włoszech? Jesteś kurwa smieszny i niepoważny. To ty się na te dane powołujesz. Skąd je wiozłeś, z dupy? Wracaj tam.
0
Najlepiej wypowiadajcie się w zakładzie psychiatrycznym, gdzie i ciebie odsyłam, byście wymieniali się swoimi teoriami spiskowymi, których źródłem są youtuberzy. Ja mam szukać wymyślonych przez ciebie 120 tys zmarłych na grypę we Włoszech? Jesteś kurwa smieszny i niepoważny. To ty się na te dane powołujesz. Skąd je wziąłeś, z dupy? Wracaj tam.
6 kwi 2020 | 09:36
0
Ja popieram zdanie lekarzy, bo Afryka i tak ma mały wpływ na gospodarkę światową, a jak się komuś Europa i nasze obyczaje nie podobają, to droga wolna w samolot i do Afryki.
6 kwi 2020 | 13:49
0
ty wypierdalaj pierwszy baranie
6 kwi 2020 | 09:30
0
Murzyn to jednak murzyn
6 kwi 2020 | 09:20
0
Faktycznie trochę niefortunnie ktoś się wypowiedział (ale tylko trochę), niemniej "ktoś musi" zabawić się w królika doświadczalnego. I nie, nie będą łapać w siatkę murzynów w Afryce, zarażać ich a potem testować szczepionkę. ;)

Gdyby ci lekarze orzekli, że będą testować szczepionkę na białej rasie, pewnie też ciemnoskórzy podnieśliby larum, że chcą tylko białych leczyć, a czarni niech zdychają, bo może szczepionka działać będzie lepiej na fenotyp rasy białej. Nie dogodzisz.
6 kwi 2020 | 10:47
(Edytowany)
Tak to właśnie wygląda, teraz każdy przejaw "ludzkości" traktuje się jako poniżenie czarnej rasy. Mało tego, chęć zrobienia czegokolwiek w kraju, gdzie większość ludzi umiera przede wszystkim na HIV, lub też jest przynajmniej zarażona, a odporność słaba jak u niemowlaka, traktowana jest jako objaw rasizmu. Jak napisałeś - ja też nie sądzę, aby siłą wciągali kogoś do wora i dawali zastrzyk, tylko z pewnością chcieliby to zrobić na określonej grupie osób w różnym wieku, którzy zapewne i tak nie mają nic do stracenia, bo umrą na inne choroby. Nie dogodzisz, najlepszym zatem rozwiązaniem byłoby nicnierobienie w krajach 3-go świata i czekanie na rozwój sytuacji.
0
Tak to właśnie wygląda, teraz każdy przejaw "ludzkości" traktuje się jako poniżenie czarnej rasy. Mało tego, chęć zrobienia czegokolwiek w kraju, gdzie większość ludzi umiera przede wszystkim na HIV, lub też jest przynajmniej zarażona, a odporność słaba jak u niemowlaka, traktowana jest jako objaw rasizmu.

Jak napisałeś - ja też nie sądzę, aby siłą wciągali kogoś do wora i dawali zastrzyk, tylko z pewnością chcieliby to zrobić na określonej grupie osób w różnym wieku, którzy zapewne i tak nie mają nic do stracenia, bo umrą na inne choroby. Nie dogodzisz, najlepszym zatem rozwiązaniem byłoby nicnierobienie w krajach 3-go świata i czekanie na rozwój sytuacji.
6 kwi 2020 | 11:46
0
Otóż to. Na testowanie szczepionki zgłoszą się OCHOTNICY. Nikt nikogo nie zmusza. I na pewno sporo można zarobić, więc chętnych brakować nie będzie (i czarnych, i białych, i innych). No ale lepiej robić gównoburzę i dalej iść w sprawdzoną narrację, w której czegokolwiek nie robisz, jest rasistowskie.
6 kwi 2020 | 08:17
0
Przeciez testowanie szczepionek w Afryce to norma, co on sie wczoraj urodzil ?
6 kwi 2020 | 11:21
0
Masz rację. Kiedyś jeszcze Gates próbował Indie uszczęśliwić szczepionkami wjeżdżając do nich ze swoją fundacją. A kiedy Hindusi zobaczyli, że jakieś dziwne rzeczy się dzieją z ludźmi po tych zaszczepieniach i umieralność wzrosła, to się zebrali i pognali z kraju tę"fundację". A tak szerzej na to patrząc, to obecnie Polska jest poligonem doświadczalnym dla big farmy.
6 kwi 2020 | 08:12
0
czekam aż David Alaba zgłosi się na ochotnika do testów
6 kwi 2020 | 10:51
0
Nie zgłosi się bo to byłby rasizm, gdyby czarny testował szczepionkę...
6 kwi 2020 | 07:58
0
Nic nowego to samo zrobili Amerykanie stosując HIV w Afryce, sami go zresztą stworzyli taki nie oficjalny efekt popolaryzacji homoseksualizmu.
Teraz ktoś Sobie puścił wirusa w obieg pytanie tylko czy da radę coś z tym zrobić, na kimś trzeba ćwiczyć, żadna nowość.
Ludzie ludziom zgotowali ten los nie natura.
Kiedyś myślałem że wujek Benito i Adolf byli złymi ludźmi i wielu innych, ale oni nie umywają się do Ameryki, Anglii i Chin.
6 kwi 2020 | 09:32
0
jezeli chodzi o HIV to akurat mialo to sens, gdyz najwieksza liczba zachorowan jest wlasnie w Afryce. to nie USA stworzyly HIV. rowniez to nie tylko homoseksualisci sa odpowiedzialni za jego rozprzestrzenienie gdyz on sie przenosi m.in. droga plciowa. jezeli bedziesz mial stosunek z zarazona kobieta (jako mezczyzna) to rowniez jest duze prawdopodobienstwo, ze wirusa zalapiesz. mowilo sie duzo o homoseksualistach w USA, gdyz stanowia oni stosunkowo niewielka, zamknieta grupe i bylo u nich wieksze prawdopodobienstwo zainfekowania. co do ostatniego zdania rowniez nie wiem dlaczego nie wymieniles Rosji. az sie prosilo..
6 kwi 2020 | 11:11
0
Oczywiście, że HIV powstał w USA, tak samo jak obecny koronawirus (Laboratorium Uniwerytetu w Nowej Karolinie) i wiele innych. Są nawet nagrane dokumenty a o zgrozo, nawet oficjalne wywiady z możnymi tego świata, którzy twierdzą, że HIV okazał się niewystarczająco skuteczny, lub że populacja musi być zredukowana do miliarda a nawet o wiele mniej... Nie wiem co Ci poradzić, żebyś zaczął się edukować w kwestii, jak na prawdę wygląda ten świat. Jest tego tyle, że skoro do tej pory nie miałeś takiej potrzeby i chęci, to pewnie dalej będziesz się opierał na wiedzy z TV. Może zacznij od "prisonplanet . pl", tylko zanim zaczniesz się śmiać ze spiskowej teorii dziejów, sprawdź podawane informacje, kto się wypowiada pokazując twarz i kto się podpisuje pod wypowiedziami z imienia i nazwiska. Na przykład sprawę obecnego koronawirusa ujawnił autor amerykańskiej ustawy o przeciwdziałaniu terroryzmowi bronią biologiczną, Profesor Francis Boyle a nie jakiś nawiedzony youtuber. Na koniec ważna uwaga do wszystkich malkontentów! To, że coś powstało w USA to jeszcze nie znaczy, że zrobił to i wiedział o tym oficjalny amerykański rząd! To bardzo częsty błąd myślowy u ludzi, którzy czerpią swoją wiedzę o świecie z mainstream'u i nie są za nadto rozwinięci intelektualnie. Oczywiście piszę ogólnie, to nie jest uwaga skierowana do Ciebie! Pozdrawiam!
6 kwi 2020 | 11:30
0
pozwol ze zacytuje: "Pod nagraniem podano linki do innych materiałów na ten temat. Wiele z nich kieruje do portalu prisonplanet . pl. To strona prezentująca polskie wersje teorii spiskowych znanego amerykańskiego „spiskowca” Aleksa Jonesa.
Wiele z nich pierwotnie ukazało się na portalu infowars.com, należącym do Jonesa. Jones działa nie tylko w USA, często gości w programach rosyjskiej stacji telewizyjnej Tsargrad TV, prowadzonych przez rosyjskiego ideologa Aleksandra Dugina, do niedawna zwanego ideologiem Kremla. Właścicielem tej stacji jest rosyjski miliarder Konstanty Małofiejew."

dziekuje i do uslyszenia :)
6 kwi 2020 | 12:01
0
Nie podałeś ani jednej informacji, której nie byłem świadom! No i... ? Co wynika z Twojej wypowiedzi? Alex Jones ujawnił już wiele skurwysyństw tego świata, udało mu się stworzyć znane media, które docierają do nieco szerszej publiki, wykorzystuje w tym celu każdą okazję, nie tylko u Dugina, co z tego wynika Twoim zdaniem? Jaczejka Putina będzie zawsze łasa na antyamerykańskie kąski, co widzisz w tym nienormalnego? Czyli prawda jest tylko wtedy prawdziwa, jeżeli nie jest podawana w Rosji, to chcesz powiedzieć. Myślę, że Ty nawet nie rozumiesz jak bardzo schematyczny i zindoktrynowany masz umysł. Zdajesz sobie w ogóle sprawę, że spiskowa teoria dziejów jest terminem wymyślonym i wprowadzonym przez CIA, na tajnym posiedzeniu jeszcze w zeszłym stuleciu? Ma na celu ośmieszanie i wyśmiewanie wszystkiego, czego już nie da się ukryć i zakłamać! Jesteś modelowym przykładem jak bardzo byli skuteczni. To nie było jedno zdanie wymyślone przy piwku, tylko grube opracowanie strategiczne zawierające szczegółowe wytyczne i punktowe instrukcje. Czytałem to 30 lat temu, nie wszystko pamiętam, ale włos się na głowie jeżył! Były założenia, że informacje mają być preparowane na bazie prawdy, zawierać autentyczne nazwiska, miejsca które faktycznie istnieją. Był punkt, żeby "przecieki" sprzedawać za grubą kasę dziennikarzom od "zdrajców" a nigdy anonimowo i za darmo, żeby podnieść wiarygodność itp. itd. Na głupim youtube możesz znaleźć filmy o tym, które teorie spiskowe z przeszłości okazały się prawdą! Niemal wszystkie za wyjątkiem tych, które udowodniono jako celowo tworzone do celów dezinformacji! Niewiele rozumiesz w swojej ignorancji Kolego...
6 kwi 2020 | 12:18
0
juz Tobie tlumacze. otoz tak sie dziwnie sklada, ze wszystkie slady zwiazane z ruchami niepodleglosciowymi w Europie poprzez roznego typu fundacje,media itp wczesniej lub pozniej kieruja do Rosji. tak bylo w przypadku Brexitu, tak jest z Liga Polnocna czyli bogatsza czescia Wloch ktora chce sie oderwac od reszty, podobnie ma sie rzecz z ruchem w Katalonii czy Szkocji. po co Rosji sponsorowanie takich ruchow ? proste: zeby oslabic jednosc UE oraz NATO. udaje sie to Rosji calkiem niezle (np Brexit czy wrogie nastawienie Turcji czyli panstwa NATO do USA i UE). odbywa sie to bardzo tanim kosztem. ot, wystarczy przekupic kilku politykow i oplacic troche trolli w internecie. a reszta napedzi sie sama. ten czas mimo, ze jest trudny dla wszystkich, Rosja rowniez stara sie wykorzystywac na sianie dezinformacji np zatrzymanie maseczek dla Wloch okazalo sie nieprawda. w ogole nie bylo takiej akcji ale wszystkie media na swiecie powtorzyly tego fake-newsa. po co ? bo Polska jest jednym z glownych panstw obstajacych przy utrzymaniu embarga na Rosje. wiec chca nas obrzydzic calej Europie i pokazac ze jestesmy samolubni itp. to samo robia z USA (najwiekszym przeciwnikiem), Niemcami i Wielka Brytania. chociaz tu przyznac trzeba ze Trump i Johnson sami sie osmieszaja bez koniecznosci tworzenia fakeow ;)
6 kwi 2020 | 13:14
(Edytowany)
Ale ja się z Tobą zgadzam! Część śladów prowadzi, inne są preparowane. To przecież normalna gra polityczna! Nie możesz z tego powodu mieć pretensji do Rosji. Każdy to robi, pod każdą szerokością geograficzną a Ty chcesz demonizować Rosję, dlaczego. Nie ma dzisiaj mężów stanu, ani uczciwej polityki (wbrew pozorom można znaleźć uczciwych ideowców na niższych szczeblach i w samorządach). Takie czasy, rządzą korporacje i one kupują polityków i prawo. Nie silmy się na oryginalność, tylko weźmy amerykańskie wojny o ropę, czy to co wyprawiają ze światem arabskim na smyczy Izraela. Nie przyszło Ci do głowy, że demonizuje się tych, którzy nie są "w klubie"? Rosja, Korea, częściowo Chiny, Arabia Saudyjska. Trump i Johnson to są również figuranci, tylko, że mają więcej do powiedzenia w sprawach mniej istotnych od takich pionków jak nasze clowny.
0
Ale ja się z Tobą zgadzam! Część śladów prowadzi, inne są preparowane. To przecież normalna gra polityczna! Nie możesz z tego powodu mieć pretensji do Rosji. Każdy to robi, pod każdą szerokością geograficzną a Ty chcesz demonizować Rosję, dlaczego. Nie ma dzisiaj mężów stanu, ani uczciwej polityki (wbrew pozorom można znaleźć uczciwych ideowców na niższych szczeblach i w samorządach). Takie czasy, rządzą korporacje i one kupują polityków i prawo. Nie silmy się na oryginalność, tylko weźmy amerykańskie wojny o ropę, czy to co wyprawiają ze światem arabskim na smyczy Izraela. Nie przyszło Ci do głowy, że demonizuje się tych, którzy nie są "w klubie"? Rosja, Korea, częściowo Chiny, Arabia Saudyjska. Trump i Johnson to są również figuranci, tylko, że mają więcej do powiedzenia w sprawach mniej istotnych od takich pionków jak nasze clowny.
"Bez względu na to kto wygra, wybory będą wygrane"! ;)
6 kwi 2020 | 07:52
0
Raz jeszcze napiszę to co już zostało powiedziane kilka tygodni temu. Kilka rodzajów "leku" jest już testowanych na Amerykanach, na kilkunastu Europejczykach i nikt nie robi z tego problemu. Afroamerykanie już napędzają spiralę nienawiści nazywając to wszystko rasizmem, tymczasem ktoś chce im zrobić przysługę, bo jak wirus całkowicie dotrze na Czarny Ląd, gdzie ogromna ilość ludzi jest zarażona HIV-em, to ten nowy rodzaj wirusa zbierze ogromne żniwo. Szczepionka nie ma być testowana na całym narodzie tylko na początek na kilkunastu / kilkudziesięciu ochotnikach, którzy zapewne i tak nie mają nic do stracenia, bo ich odporność jest nikła. Wielce oburzone gwiazdki sami kopią pod sobą dołek, a jak przyjdzie co do czego to taki Alaba pierwszy przyjmie lek.
6 kwi 2020 | 08:02
0
HIV stworzyli Amerykanie, podając lek zwiększający przyjemność parą homoseksualnym, a wirus jest skutkiem ubocznym, czy zamierzonym czy nie nie ja to oceniam.
I testowali szczepionki w Afryce, ale niestety nie wypaliły i się rozprzestrzeniło.
6 kwi 2020 | 08:12
0
Nie wiem jak powstał wirus HIV, ale wiadomo jest, że obecny koronawirus nie powstał wskutek zjedzenia niedogotowanego nietoperza. Kwestia tylko czy to Chińczycy wypuścili z laboratorium, aby być najsilniejszym państwem na świecie, czy też USA chce im podłożyć świnię, aby pozostać najsilniejszym.
6 kwi 2020 | 08:36
0
Z przykrością stwierdzam potwierdzone jest to że HIV stworzyli Amerykanie, możesz lubić moją wypowiedź, ale taka jest prawda.
Poczytaj Sobie trochę jak powstał HIV i choroba.
Lancet w skrócie, takie pismo medyczne.
6 kwi 2020 | 08:19
0
"Ktoś chce im zrobić przysługę..." hahahah dobre dobre ;)
6 kwi 2020 | 10:49
0
Dobre dobre, bo taka osoba mając do wyboru śmierć z głodu lub malarii może spróbować czegoś innego. Dziwnym trafem "oświeceni antyszczepionkowcy" przyczyniają się do powrotu chorób, których nie było niekiedy widać od pół wieku :).
6 kwi 2020 | 12:14
0
Trochę się mylisz. Dzięki szczepionkom jest mnóstwo udowodnionych chorób, powikłań i zgonów. Takim klasycznym przykładem jest słynna grypa hiszpanka przywleczona przez wojska amerykańskie do Europy. W USA przeżyły ja osoby niezaszczepione. Więc nie pleć herezji, i nie powtarzaj bzdur wyssanych z tv
6 kwi 2020 | 13:06
(Edytowany)
Faktycznie, a ziemia jest płaska, bo tak w internecie piszą, zapomniałem.
0
Oczywiście, że nie na każdego działa tak samo i mogą wywołać powikłania, zdarza się i się będzie zdarzać, jednak bez nich powrócimy jeszcze do dżumy, kwestia czasu. Faktycznie, a ziemia jest płaska, bo tak w internecie piszą, zapomniałem.
6 kwi 2020 | 13:17
0
Nie musisz być w tak głupi sposób uszczypliwy. Ja ci piszę merytorycznie, a ty mnie od płaskoziemców wyzywasz. Chcesz rzeczowo o tym porozmawiać, to proszę bardzo. Ale jeśli masz w swoim arsenale głupie przytyczki, to daruj sobie i nie branzluj eteru.