McDonald’s w nazwie topowej ligi Europy?! W tle wielkie pieniądze. Szykuje się zmiana

McDonald’s w nazwie topowej ligi Europy?! W tle wielkie pieniądze. Szykuje się zmiana
IB Photography / shutterstock.com
Sponsorem tytularnym jednej z czołowych lig Europy może zostać firma McDonald’s. Takie informacje przekazał Daniel Riolo w programie After Foot RMC.
Do zmian w oficjalnej nazwie rozgrywek może dojść we Francji. Aktualnie sponsorem tytularnym Ligue 1 jest firma Uber Eats.
Dalsza część tekstu pod wideo
Zgodnie z obowiązującą umową, liga francuska otrzymuje około 15-16 mln euro rocznie za umożliwienie firmie specjalizującej się w dowozie jedzenia promowania się w nazwie rozgrywek.
Daniel Riolo w programie After Foot RMC zdradził natomiast, że może dojść do sporej zmiany na tym polu. Nowym sponsorem tytularnym Ligue 1 miałaby zostać marka… McDonald’s.
Amerykański gigant z branży fast food jest w stanie przeznaczyć na ten cel 60 mln euro w ramach trzyletniego kontraktu. Pod względem finansowym byłaby to zatem dla Ligue 1 opłacalna zmiana.
Liga francuska musi szukać dodatkowego zysku, bo jej sytuacja nie jest najlepsza. Niedawno CANAL+ poinformowało, że pierwszy raz od 40 lat nie będzie ubiegało się o prawa do transmitowania ligi.
McDonald's
Jan Vetesnik / shutterstock.com
Redakcja meczyki.pl
Adam Nowacki05 Mar 2024 · 12:09
Źródło: RMC Sport

Przeczytaj również