Półtora miliona w godzinę. Złoty interes Barcelony

Półtora miliona w godzinę. Złoty interes Barcelony
Pressinphoto/Pressfocus
Zakupowy szał sympatyków Barcelony. Cała seria limitowanych koszulek wyprzedała się w godzinę, gwarantując klubowi pokaźny zarobek.
W piątek FC Barcelona zaprezentowała koszulki, w których zagra w najbliższym starciu z Realem Madryt. Współpraca z serwisem streamingowym Spotify zaowocowała niecodzienną serią trykotów.
Dalsza część tekstu pod wideo
Na kostiumach znalazło się logo amerykańskiego rapera Travisa Scotta. Wieczorem koszulki trafiły do oficjalnej dystrybucji. Jak donosi COPE, cała przeznaczona do sprzedaży pula zeszła w godzinę.
Kibiców "Dumy Katalonii" nie powstrzymał nawet fakt, że limitowana edycja klubowego trykotu kosztowała niemal 400 euro. Wszystkie dostępne egzemplarze rozeszły się jak świeże bułeczki.
Tym samym klub zarobił w rekordowo krótkim czasie... przeszło półtora miliona euro. Do sprzedaży trafiły bowiem dwie pule po 1899 sztuk, co stanowiło nawiązanie do roku założenia "Blaugrany".
Obie edycje kostiumów są już dostępne na rynku wtórnym, osiągając monumentalne ceny. Fani, którym udało się je zdobyć z oficjalnego sklepu "Barcy", mogą uważać się za wielkich szczęściarzy.
Dotychczas na koszulkach pojawiały się loga Coldplay, Drake'a, Karol G, Rolling Stones oraz Rosalii. El Clasico już w przyszłą niedzielę. Wcześniej FC Barcelona zagra z Realem Valladolid i Interem.
Redakcja meczyki.pl
Michał BonclerWczoraj · 10:00
Źródło: COPE

Przeczytaj również