PUMA prezentuje nową piłkę meczową Premier League

PUMA prezentuje nową piłkę meczową Premier League
PUMA
Fani futbolu szykujcie się! Nowa piłka na sezon 2025/2026 Premier League wkracza do gry. Zrodzona z wielkich chwil, gotowa na kolejne – piłka, która zagra nie tylko na stadionach, ale też na szkolnych boiskach, osiedlowych murawach, parkach i ogrodach na całym świecie.
Partnerstwo PUMA z Premier League startuje od kampanii „Have a Ball” – celebrującej czystą radość, jaką daje „piłka pod stopą”. To zaproszenie do gry bez kalkulacji i zbędnych myśli – z odwagą, swobodą i kreatywnością. Na boisku i poza nim. Nieistotne jest, czy biegasz po angielskich stadionach, czy grasz na swoim podwórku, daj się ponieść emocjom i graj wszędzie tam, gdzie nogi Cię poniosą.
Dalsza część tekstu pod wideo
Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu w PUMA, mówi:
- Chcemy pokazać, jak wielką frajdę może dawać sama gra – bez względu na poziom. Średnio zawodowy piłkarz ma piłkę przy nodze tylko przez około 109 sekund w meczu (FIFA, 2022), dlatego każda z tych chwil powinna mieć znaczenie. Jesteśmy dumni, że najlepsi gracze świata tworzą z nami te wyjątkowe momenty, korzystając z nowej piłki. Dla PUMA liczy się jakość i osiągi – i to właśnie widać w naszej współpracy z Premier League.
Oficjalna nazwa piłki to PUMA Orbita Ultimate PL. Jej konstrukcja opiera się na dwunastu jednakowych panelach, które zapewniają idealne rozłożenie ciężaru i perfekcyjne wyważenie. Zaawansowana technologia łączenia elementów pod wysoką częstotliwością gwarantuje trwałość, a powiększone i pogłębione szwy poprawiają aerodynamikę, utrzymanie kształtu i miękkość kontaktu – bez względu na rodzaj nawierzchni czy warunki pogodowe.
Już tego lata PUMA będzie obecna na Premier League Summer Series w USA. W programie sześć emocjonujących meczów na trzech stadionach, a także zajęcia trenerskie w każdej z lokalizacji, wspierające rozwój i dostępność futbolu w lokalnych społecznościach. PUMA Orbita Ultimate PL zadebiutuje na boisku podczas amerykańskiej edycji Summer Series w lipcu, a następnie pojawi się w pierwszej kolejce sezonu Premier League – 16 sierpnia.
Oficjalną piłkę Premier League będzie można kupić od 3 czerwca na PUMA.com, w sklepach stacjonarnych PUMA oraz u wybranych partnerów handlowych na całym świecie.
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 75 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.puma.com
Artykuł powstał we współpracy płatnej z PUMA.
Redakcja meczyki.pl
Adam Nowacki03 Jun · 11:19
Źródło: PUMA

Przeczytaj również