Śląsk Wrocław chce pomóc lokalnym firmom. Będzie je reklamował za symboliczną złotówkę

Z powodu pandemii COVID-19 wrocławskie i dolnośląskie firmy napotykają wiele problemów. Śląsk Wrocław przygotował dla nich nową formę wsparcia.
Wrocławski klub rozpoczął kampanię #WróćDoGry, w ramach której udostępni lokalnym przedsiębiorcom swoje przestrzenie reklamowe za symboliczną złotówkę.
- Nasz pomysł wynika z poczucia odpowiedzialności. Śląsk Wrocław ma szczególne, emocjonalne znaczenie dla lokalnej społeczności i za swój obowiązek postrzegamy angażowanie się w ważne sprawy i troskę o nasze otocznie - również otoczenie biznesowe. Chcemy wyciągnąć pomocną dłoń do przedsiębiorców, umożliwiając im reklamę za naszym pośrednictwem. Mamy głęboką nadzieję, że w ten sposób przekażemy im impuls do dalszej działalności i być może zbudujemy długotrwałe, wartościowe relacje - powiedział Michał Mazur, dyrektor marketingu i promocji Śląska Wrocław.
Akcja #WróćDoGry skierowana jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Wrocławia i z Dolnego Śląska, odznaczających się wysoką wrażliwością i rodzinnym charakterem. Śląsk Wrocław w tym trudnym czasie udostępni za symboliczną złotówkę swoje przestrzenie reklamowe on-line (m.in. stronę internetową, social media), a po wznowieniu rozgrywek także ekspozycję na nośnikach reklamowych na Stadionie Wrocław podczas meczów PKO Ekstraklasy (konieczne będzie jedynie jednorazowe pokrycie kosztów produkcji reklamy).