Wielki kontakt sponsorski Juventusu FC. Co najmniej 135 milionów euro w trzy lata

We wtorkowy wieczór Juventus oficjalnie poinformował o przedłużeniu sponsorskiej umowy z Jeepem. Amerykański producent samochodów za reklamę na koszulce "Starej Damy" zapłaci co najmniej 45 milionów euro rocznie.
Współpraca Jeepa oraz Juventusu trwa już od sezonu 2012/2013. Jest na tyle udana, że obie strony zdecydowały się właśnie na parafowanie nowej umowy, która przeniesie mistrzom Włoch bardzo duży zastrzyk gotówki.
Do tej pory za reklamę na koszulce "Starej Damy" Amerykanie płacili siedemnaście milionów euro rocznie. Teraz ta kwota może być nawet prawie trzykrotnie większa. Wiele zależy od wyników klubu.
Juventus oficjalnie poinformował o parafowaniu kontraktu, który będzie obowiązywał przez kolejne trzy lata, do końca sezonu 2023/2024. Na jego mocy Jeep płacił będzie klubowi co najmniej 45 milionów euro.
Ta kwota może się jednak jeszcze zwiększyć. W porozumieniu znalazły się bowiem zapisy o dodatkowych bonusach po osiągnięciu określonych celów sportowych. Tutaj nie podano już jednak szczegółów.
Spory zastrzyk gotówki to niewątpliwie znakomita informacja dla "Starej Damy", która, podobnie jak inne kluby z europejskiego topu, mocno ucierpiała w trakcie pandemii koronawirusa. Niewykluczone, że część pieniędzy przeznaczona zostanie na wzmocnienia.
W tej chwili obrońcy tytułu zajmują dopiero szóste miejsce w Serie A, mając na koncie 24 punkty. Liderujący Milan zgromadził do tej pory dziesięć "oczek" więcej.