Wybili się na sprzedaży ziemniaków. Będą sponsorować znany klub
Twórcy internetowi, którzy na platformie Tik Tok zasłynęli pod nazwą "SpudBros", zostali w środę nowymi sponsorami Preston North End. Nowa współpraca klubu nie spodobała się jednak fanom.
Miniony sezon Championship nie należał do najbardziej udanych dla Preston North End. Po bardzo słabej końcówce zmagań cudem uratował się on przed spadkiem. Finalnie zajął dopiero 20. lokatę.
Nie najlepszy sezon w wykonaniu angielskiej ekipy skutkuje sporymi zmianami nie tylko w wydaniu klubowym, ale również sponsorskim. W środę klub z Championship nawiązał nietypową współpracę.
Jak przekazała oficjalna strona Preston North End, lada chwila na koszulkach ich zespołu pojawi się logo "SpudBros". Będzie to jednocześnie efekt umowy podmiotu z Jacobem i Harleyem Nelsonami.
- Pochodząc z Preston, to moment, o którym marzyliśmy. Od biegania po boisku jako maskotki po zobaczenie naszej marki na przodzie koszulki Preston North End - przyznał jeden z współwłaścicieli.
Historia braci Nelson jest o tyle ciekawa, że swoją pozycję na rynku stworzyli oni za pośrednictwem platformy Tik Tok i ziemniaków. Od lat tworzą oni materiały, gdzie częstują klientów przekąskami.
Duet pochodzący z Lancashire zgromadził do tej pory aż 4,2 mln obserwujących. Wielka popularność w sieci sprawiła, że jakiś czas temu otworzyli oni nawet swój premierowy lokal w centrum Londynu.
Współpraca podjęta przez Preston North End nie wszystkim przypadła jednak do gustu. Kibice nie są przekonani do nowych sponsorów. Fanom nie spodobał się m.in. logotyp na koszulkach ich zespołu.