W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Polacy wygrali z Belgią na ME U-21! "Biało-czerwoni" w kapitalny sposób odwrócili losy meczu [WIDEO]

reprezentacja Polski U21
Źródło zdjęcia: Dziurek/Shutterstock

Reprezentacja Polski U-21 od wygranej z Belgią rozpoczęła rywalizację na na mistrzostwach Europy do lat 21. Mecz zakończył się wynikiem 3:2 dla podopiecznych Czesława Michniewicza.

Tutaj przeczytasz relację na żywo z tego spotkania.

Pierwsze minuty pojedynku były bardzo wyrównane. Polacy mieli swoją okazję, gdy Michalaka dograł w pole karne, a Kownacki był bardzo bliski oddania strzału. W kolejnych fragmentach zarysowała się przewaga Belgów. Najpierw w słupek trafił Mangala, a chwilę później Grabara musiał wyjmować piłkę z siatki. Bierną postawę naszej defensywy wykorzystał Iseka, który wykorzystał podanie z bocznej strefy od Mbenzy.

W 26. minucie Polacy zdołali wyrównać. Na uderzenie z dystansu zdecydował się Żurkowski, czym wyraźnie zaskoczył belgijskiego golkipera.

Tuż przed przerwą podopieczni Czesława Michniewicz mogli wyjść na prowadzenie, ale Kownacki nie zdołał wykorzystać dogodnej sytuacji w polu karnym.

W 52. minucie było już 2:1 dla Polski. Bielik najwyżej wyskoczył do dośrodkowania z rzutu rożnego i głową skierował piłkę do siatki.

Belgowie rzucili się do odrabiania strat, za to Polacy cofnęli się na własną połowę, by szukać szans na kontry. Dogodne sytuacje pod bramką Grabary mieli Cobbaut czy Cools.

Nasi zawodnicy ponownie ukąsili rywali w 79. minucie. Żurkowski ofiarnie wywalczył piłkę w polu karnym i wystawił ją do Szymańskiego, a ten niepilnowany przymierzył pod poprzeczkę.

W końcówce nie zabrakło emocji. Belgowie drugą bramkę zdobyli w 84. minucie, gdy Cools głową skierował piłkę do siatki. Od tego momentu w polu karnym Polaków co chwilę robiło się gorąco, jednak świetnie interweniował Grabara i wynik już do końca nie uległ zmianie.

Wieczorem w drugim meczu tej grupy Włosi zmierzą się z Hiszpanią. Zespół z Półwyspu Apenińskiego za trzy dni zagra z Polską na Stadio Renato Dall'Ara w Bolonii.

4-3-3
śr. wiek 21,5 lat
śr. wzrost 183,8 cm
śr. waga 74 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Buksa
  • D. Jonczy
  • J. Piotrowski
  • K. Jóźwiak
  • K. Świderski
  • M. Lis
  • M. Wdowiak
  • P. Bochniewicz
  • P. Płacheta
  • P. Tomczyk
  • R. Gumny
  • T. Loska
{{player.first_name}} {{player.last_name}}
Narodowość {{player.nationality}}
Wiek {{player.age}} lat
Pozycja Bramkarz Napastnik Obrońca Pomocnik
Wzrost {{player.height}} cm
Noga Lewa Prawa Obunożny
1
K. Grabara
21
K. Fila
4
M. Wieteska
6
K. Bielik
3
K. Pestka
7
S. Żurkowski
16
P. Dziczek
19
F. Jagiełło
23
K. Michalak
9
D. Kownacki
10
S. Szymański
9
A. Leya
7
I. Mbenza
10
S. Schrijvers
11
D. Lukebakio
23
O. Mangala
8
B. Heynen
5
C. De Norre
22
E. Cobbaut
4
W. Faes
2
D. Cools
1
N. Jackers
4-5-1
śr. wiek 21,4 lat
śr. wzrost 182,5 cm
śr. waga 76 kg
Ławka rezerwowych
  • A. De Sart
  • A. Saelemaekers
  • D. Wouters
  • F. Amuzu
  • J. Schrijvers
  • J. Teunckens
  • O. De Wolf
  • R. Bushiri
  • S. Bastien
  • S. Bornauw
  • S. Omeonga
  • Y. Verschaeren

Źródło: własne
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

70
17 cze 2019 | 08:08
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Faktycznie Bielik, Michalak, Szymański i Kownacki (w polu, bo Grabara na bramce również) bardzo, bardzo fajnie. Ale ja z przyjemnością patrzyłem na naszą linię pomocy. Żurkowski, Dziczek i Jagiełło robili to, czego często brakuje naszym w pierwszej reprezentacji. Porządkowali całą grę. I organizowali ją do przodu. I nie mowię, że są lepsi już teraz od Zielińskiego, Krychowiaka, Klicha itd. Bo oczywiście przeciwnik równiez jest na innym poziomie (rozwoju). Niemniej tego oczekuję od linii pomocy. I to chłopakom się świetnie udało. Bałem się, co będzie po objęciu prowadzenia przez Belgów. A tu ... zwłaszcza Żurkowski ... po prostu brawo!!!
17 cze 2019 | 00:29
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BRAWO POLACY
16 cze 2019 | 23:45
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Polska, brawo. Trzeba wyjść z grupy , a potem wszystko może się zdarzyć.
16 cze 2019 | 22:56
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i taki Michalak za darmo przeszedl z Legii do Lechii a teraz za smieszne pieniadze poszedl do.. Groznego. smutne. tym bardziej ze pare razy w tym meczu pokazal ze ma naprawde niezly potencjal. a nasze druzyny wola sprowadzac pilkarzy z Balkanow oczywiscie pozostalosci, ktorzy nie zostali przechwyceni wczesniej przez lepsze zespoly.
16 cze 2019 | 22:45
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fila i Pestka mega zawody. Pierwszy godnie zastąpił Gumnego, a drugi to chyba ten "mityczny" piłkarz, którego przez lata zastępował Wawrzyniak. Bielik klasa, mimo tego głupiego zagrania, najlepszy na boisku. Cała drużyna solidne zawody, bez większych wpadek.
Należy też docenić Kownackiego, chłopak zdąrzył się wyleczyć i zagrał naprawdę dobrze. Nie miał zbyt wiele okazji, nie był może specjalnie pod grą, ale sposób w jaki asekurował skrzydła przy odbudowie linii defensywnej po stracie.... Tak powinien grać kapitan...
16 cze 2019 | 22:33
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo,oby tak dalej
16 cze 2019 | 22:05
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wielkich nadziei sobie nie robilem i prawde mowiac nadal sobie nie robie odnosnie wyjscia z grupy ALE przyznac trzeba ze chlopcy zaprezentowali jakis styl i pomysl na zorganizowanie akcji w odroznieniu od U20. pilka im nie przeszkadzala, nie odskakiwala na 3 metry, no po prostu milo sie ich ogladalo. i bylo to BARDZO pozytywne zaskoczenie. wynik super. gra rowniez. dziekuje :) no i co najwazniejsze.. jest potencjal do gry w pierwszej reprezentacji u niektorych chlopakow bo prawde mowiac po meczach U20 to bylem zalamany
16 cze 2019 | 21:46
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W końcu dobre otwarcie. Oby tak dalej !!!
16 cze 2019 | 21:41
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo brawo Pan na prawym skrzydle Michalik bodajże dobra robota!
16 cze 2019 | 21:18
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Super! Graty oby tak dalej panowie! Z Hiszpanią i Włochami próbować urwać punkty i będzie git.
16 cze 2019 | 21:14
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W nastepnych meczach juz nie bedzie tak latwo ale trzeba wierzyc.
16 cze 2019 | 21:04
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chce mi się szperać, ale zdaje się, ze już jeden turniej w historii zaczęliśmy od zwycięstwa 3:2 z zespołem wyżej notowanym? :)
16 cze 2019 | 21:19
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W 1974 roku w Niemczech na MŚ pierwszy mecz z Argentyną wygraliśmy 3:2.
16 cze 2019 | 21:46
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I jak się dla nas skończył tamten turniej?
16 cze 2019 | 22:08
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Choć życzę naszym, żeby skończyli jak ich wielcy poprzednicy w 1974 to jednak jakoś w to nie wierzę. Gdyby z tej grupy wyszedł ktoś inny niż Włosi lub Hiszpanie to byłaby to mega sensacja. Zresztą z drugiego miejsca też trudno będzie. Po pierwszej połowie Italia remisuje z Hiszpanią i nawet jeśli podziałem punktów skończy się ten mecz to każda z drużyn będzie mocnym faworytem w swoich dwóch pozostałych meczach. Jeśli obie zdobędą po 7 pkt to jest wysokie prawdopodobieństwo, że obie awansuję.
Bardzo bym chciał aby to Polacy awansowali, ale obawiam się, że będą potrzebowali oprócz umiejętności także fury szczęścia. Nie ukrywajmy, że Belgowie stworzyli sobie kilka niemalże stuprocentowych sytuacji do zdobycia gola, ale mimo to szczęśliwie bramki nie padły. Czy tak będzie zawsze na tym turnieju? Trudno przewidzieć.
16 cze 2019 | 21:03
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No dzisiaj jestem szczęśliwy. Super sprawa. Kongratsy.
16 cze 2019 | 21:01
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Żurkowski nie wywalczył ofiarnie piłki w polu karnym. Pisarz tego tekstu jest ślepy? Dla mnie to ładne ogranie zawodnika i trochę szczęścia przy podaniu
16 cze 2019 | 20:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Udalo sie.
Niepotrzebne kartki
16 cze 2019 | 20:50
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ciekaw jestem jakby wyglądał mecz pomiedzy zespołem Brzęczka a zespolem Michniewicza
16 cze 2019 | 21:08
(Edytowany)
Hehe dobre :D Pewnie wygraliby seniorzy ,ale 1/5 przy słabszej dyspozycji starszych kolegów (jakimś braku koncentracji itp.) mogliby wygrać. Oczywiście ,że ich gra wygląda dużo lepiej ,ale i przeciwnicy są jednak na podobnym poziomie (z małymi wyjątki w postaci perełek). Z drugiej strony czy tak słaby ostatni Izrael lub zaskakująco silna Macedonia (na naszym tle) grają na podobnym poziomie co gwiazdy takich reprezentacji u21 jak (Hiszpania,Francja,Niemcy,Włosi czy nawet Portugalczycy (których pokonaliśmy w barażach))????
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe dobre :D Pewnie wygraliby seniorzy ,ale 1/5 przy słabszej dyspozycji starszych kolegów (jakimś braku koncentracji itp.) mogliby wygrać. Oczywiście ,że ich gra wygląda dużo lepiej ,ale i przeciwnicy są jednak na podobnym poziomie (z małymi wyjątki w postaci perełek). Z drugiej strony czy tak słaby ostatni Izrael lub zaskakująco silna Macedonia (na naszym tle) grają na podobnym poziomie co gwiazdy takich reprezentacji u21 jak (Hiszpania,Francja,Niemcy,Włosi czy nawet Portugalczycy (których pokonaliśmy w barażach)? Śmiem wątpić...
16 cze 2019 | 20:47
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Świetny mecz! A co do tych komentarzy jak to Belgowie byli lepsi piłkarsko - bullshit. W całej jedenastce Belgowie mieli może ze dwóch lepszych grajków od nas - Lukabakię ( jeżeli nie przekręciłem nazwiska ) i Schrijversa. Więc też nie ma co przesadzać z tym deprecjonowaniem naszych. Ogólnie to wydaje mi się, że realia rynku transferowego ( boom transferowy na Polaków we Włoszech ), doprowadziły do tego, że coraz częściej nasze kluby inwestują w akademie oraz coraz intensywniej penetrują niższe ligi w poszukiwaniu takich perełek jak choćby Żurkowski. Oczywiście wiem, że nie każda nasza młodzieżowa reprezentacja gra na poziomie tej Michniewicza, ale ogólnie rzecz biorąc widać jakąś poprawę w szeroko rozumianym ( z naciskiem na SZEROKO ) szkoleniu piłkarzy w Polsce.
16 cze 2019 | 20:45
(Edytowany)
Jaka jest jedna różnica między pierwszą reprezentacją i u20 i u 21? różnica trenera u20 prowadzi trener Magiera któremu udał się jeden sezon w Ekstraklasie. Pierwsza kadrę prowadzi człowiek który zdobył 5 miejsce w polskiej Lidze. a Czesław Michniewicz to jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych Polskich trenerów. Z niejdenego pieca jadł chleb. Zdobywał Puchar i Superpuchar Polski z Lechem Mistrzostwo Polski z Zagłębiem Lubin. Potem seria wzlotów i upadków dlatego ten trener pokazuje teraz ze zebrane doświadczenia przez wiele lat z polskiej ligi procentują dlatego jestem zdania ze przy odrobinie szczęścia i jak zagramy tak jak dzisiaj możemy wyjść z grupy.
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaka jest jedna WIELKA różnica między pierwszą reprezentacją i u20 a u 21 różnica trenera u20 prowadzi trener Magiera któremu udał się jeden sezon w Ekstraklasie. Pierwsza kadrę prowadzi człowiek który zdobył 5 miejsce w polskiej Lidze. a Czesław Michniewicz to jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych Polskich trenerów. Z niejdenego pieca jadł chleb. Zdobywał Puchar i Superpuchar Polski z Lechem Mistrzostwo Polski z Zagłębiem Lubin. Potem seria wzlotów i upadków dlatego ten trener pokazuje teraz ze zebrane doświadczenia przez wiele lat z polskiej ligi procentują dlatego jestem zdania ze przy odrobinie szczęścia i jak zagramy tak jak dzisiaj możemy wyjść z grupy.
16 cze 2019 | 20:55
(Edytowany)
Wyjść z grupy będzie baaaaardzo baaaardzo ciężko ponieważ wychodzi z grupy tylko jedna ekipa (ewentualnie 1 drużyna z drugiego miejsca)...a co do tego porównania to myślę ,że jesteś troszeczkę zbyt surowy w swej ocenie. Kilku takich piłkarzy jak np. Bielik,Szymański (strzelcy bramek) ,albo Grabara rocznikowo mogliby stanowić o sile kadry u20 ,ale nie znaleźli się w niej ponieważ wcześniej zdobyli awans z u21 (w sportowej rywalizacji ,a nie przy zielonym stoliku poprzez organizację turnieju u siebie). A Magiera i tak pokazał ,że nie jest z niego taki zły trener. Cel minimum osiągnął. Trudno ,że z 3 miejsca ,ale z takimi piłkarzami po prostu więcej się nie dało ugrać. Tacy Włosi również największe gwiazdy zostawili sobie na turniej u21 tylko ,że organizowany u siebie.
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyjść z grupy będzie baaaaardzo baaaardzo ciężko ponieważ wychodzi z grupy tylko jedna drużyna (ewentualnie 1 drużyna z drugiego miejsca)...a co do tego porównania to myślę ,że jesteś troszeczkę zbyt surowy w swej ocenie. Kilku takich piłkarzy jak np. Bielik,Szymański (strzelcy bramek) ,albo Grabara rocznikowo mogliby stanowić o sile kadry u20 ,ale nie znaleźli się w niej ponieważ wcześniej zdobyli awans z u21 (w sportowej rywalizacji ,a nie przy zielonym stoliku poprzez organizację turnieju u siebie). A Magiera i tak pokazał ,że nie jest z niego taki zły trener. Cel minimum osiągnął. Trudno ,że z 3 miejsca ,ale z takimi piłkarzami po prostu więcej się nie dało ugrać. Tacy Włosi również największe gwiazdy zostawili sobie na turniej u21 tylko ,że organizowany u siebie.
17 cze 2019 | 08:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to zobacz, co osiągnęli Włosi bez tych "największyc gwiazd", jak piszesz.
Dalej, o ile zgadzam się z Tobą, co do wyjścia z grupy (wczoraj było starcie tytanów naszej grupy - wow, co za mecz), o tyle zgadzam się z robin200, jeśli chodzi o ocenę trenera. Dla mnie Czesław Michniewicz przewyższa doświadczeniem, ale i warsztatem trenerów obu pozostałych reprezentacji. Byc może byłby najlepszym kandydatem, po odejściu "wuja"? Zobaczymy jeszcze, co się wydarzy na tych mistrzostwach oraz na Euro 2020.
17 cze 2019 | 09:30
(Edytowany)
Włosi zaprezentowali się lepiej od nas ,ale to są Włosi (inne wyszkolenie i pieniądze) ,ale tak naprawdę powinni wygrać ten cały mundial. Oni albo Francja ,a nawet z nami zaprezentowali bardzo mizerny futbol i wygrali dzięki szczęśliwemu zagraniu ręką w polu karnym naszego zawodnika. I to raczej my w tym meczu "dominowaliśmy" nie oni.

cyt."Zobaczymy jeszcze, co się wydarzy na tych mistrzostwach oraz na Euro 2020."

Jeszcze nie awansowaliśmy ,ale jeśli to zrobimy to masz rację. Zresztą ja nie stawiam żadnej hierarchii miedzy selekcjonerami. Każdy dysponuje zupełnie inną grupą piłkarzy i ciężko jednoznacznie stwierdzić ,który z nich jest lepszy. A może wszyscy są na takim samym poziomie? Gdyby ci Michniewicz prowadził kadrę seniorów i wyszedłby z taktyką 4-5-1 to ludzie i media by go zniszczyły. Ty nie ? gdyby grał albo Lewy albo Piątek albo Milik? Pozdrawiam.
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Włosi zaprezentowali się lepiej od nas ,ale to są Włosi (inne wyszkolenie i pieniądze) ,ale tak naprawdę powinni wygrać ten cały mundial. Oni albo Francja ,a nawet z nami zaprezentowali bardzo mizerny futbol i wygrali dzięki szczęśliwemu zagraniu ręką w polu karnym naszego zawodnika. I to raczej my w tym meczu "dominowaliśmy" nie oni.

cyt."Zobaczymy jeszcze, co się wydarzy na tych mistrzostwach oraz na Euro 2020."

Jeszcze nie awansowaliśmy na Euro 2020 ,ale jeśli to zrobimy to masz rację prawdziwa weryfikacja przyjdzie po turnieju.Jeśli Michniewicz awansuje na Igrzyska to również zapracuje sobie na ogromnego plusa. Aczkolwiek ja nie stawiam żadnej hierarchii miedzy selekcjonerami. Każdy dysponuje zupełnie inną grupą piłkarzy i ciężko jednoznacznie stwierdzić ,który z nich jest lepszy. A może wszyscy są na takim samym poziomie łącznie z Magierą? Gdyby ci Michniewicz prowadził kadrę seniorów i wyszedłby z taktyką 4-5-1 to ludzie i media by go zniszczyły. Ty nie ? gdyby grał albo Lewy albo Piątek albo Milik? Zawsze jeden z nich siedziałby na ławce ,albo dwóch by siedziało.

Pozdrawiam.
16 cze 2019 | 20:45
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No, to jest U-21 na lata.
16 cze 2019 | 20:35
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Żurkowski kocur. Sam Zielu powinien od niego się uczyć.
16 cze 2019 | 20:39
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
chyba Krycha
16 cze 2019 | 20:34
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piękna sprawa. Gratulację. Brawo Polacy. Bardzo dobry mecz. Widać, że chłopaki mają wielkie talenty a Czesio doskonale to poukładał.
16 cze 2019 | 20:33
+98
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakim cudem lepszy trener trenuje u nas U 21, a ten gorszy seniorską reprezentację?
16 cze 2019 | 20:36
+44
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boniek i wszystko jasne.
16 cze 2019 | 20:43
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzeczek swoim potencjałem nadaje się na B-klase,a nie na reprezentacje.Nigdy za nim nie będę bo jak widzę nasza grę to jest tragedia.Zawodnikow w głównej reprezentacji nie mamy tragicznych,a gramy piach.Ale teraz ludzie będą się niektórzy jarac,że z Izraelem wygrali.Dopoki Wuja będzie trenerem to nie ma co liczyć na przyjemną grę
16 cze 2019 | 20:46
(Edytowany)
Ale na sam widok mam jakieś negatywny nastrój,a gdy patrzę na np. na Michniewicza to jakiś taki pozytywny mam nastrój.
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale na sam widok mam jakieś negatywny nastrój,a gdy patrzę na np.Michniewicza to jakiś taki pozytywny mam nastrój.
16 cze 2019 | 20:33
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Naprawdę dobry mecz Polaków i to nie z byle kim, tylko jednym z faworytów turnieju chyba! Szczerze to spodziewałem się wpiedolu! Nie było idealnie ale ta drużyna ma potencjał na sukces :) Mam nadzieję że Piast nie sprzeda Dziczka za mniej niż 7 mln euro. Tak jak Górnik oddał Żurkowskiego za psi chooj! I legła też Szymańskiego tanio sprzedała! Ci Belgowie pewnie chodzą po kilkanaście do dwudziestu milionów euro!
16 cze 2019 | 20:33
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Młodziaki pokazali jak rozgrywać piłkę. U naszych starych orłów tego właśnie brakuje. Brawo młode orły, naprawdę dobry mecz.
16 cze 2019 | 20:32
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Świetny mecz. Bielik i Żurkowski to fenomen. Technicznie zjadają Bednarka i Glika bez dwóch zdań.
16 cze 2019 | 20:52
(Edytowany)
Po co od razu atakowanie Bednarka? Heh... Bez tego po prostu niektórzy nie potrafią. Wiadomo, że obaj Ci młodzieżowcy zagrali świetnie, ale już takie pitolenie nie jest nikomu potrzebne. Zwłaszcza, że nie masz racji. Bednarek jest dobry technicznie i musi być, bo gra regularnie w Premier League. Co do Glika, to może wirtuozem nie jest, ale swojego czasu to był jeden z najlepszcyh obrońców Serie A i tak samo we Francji ( pomijając ostatni sezon ). I jedni i drudzy są dobrzy, zamiast dogryzać jednym, może jednak cieszmy się, że coś w tej naszej piłce idzie w dobrym kierunku.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po co od razu atakowanie Bednarka? Heh... Denerwuje mnie, że niektórzy ( choćby Ty ) nie potrafią potrafić jednego, nie dokopując drugiemu... Wiadomo, że obaj Ci młodzieżowcy zagrali świetnie, ale takie pitolenie nie jest nikomu potrzebne. Zwłaszcza, że nie masz racji. Bednarek jest dobry technicznie i musi być, bo gra regularnie w Premier League. Co do Glika, to może wirtuozem nie jest, ale swojego czasu to był jeden z najlepszcyh obrońców Serie A i tak samo we Francji ( pomijając ostatni sezon ). I jedni i drudzy są dobrzy, zamiast dogryzać jednym, może jednak cieszmy się, że coś w tej naszej piłce idzie w dobrym kierunku.
16 cze 2019 | 20:56
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po co od razu atakowanie Bednarka? Heh... Denerwuje mnie, że niektórzy ( choćby Ty ) nie potrafią pochwalić jednego, nie dokopując drugiemu... Wiadomo, że obaj Ci młodzieżowcy zagrali świetnie, ale takie pitolenie nie jest nikomu potrzebne. Zwłaszcza, że nie masz racji. Bednarek jest dobry technicznie i musi być, bo gra regularnie w Premier League. Co do Glika, to może wirtuozem nie jest, ale swojego czasu to był jeden z najlepszcyh obrońców Serie A i tak samo we Francji ( pomijając ostatni sezon ). I jedni i drudzy są dobrzy, zamiast dogryzać jednym, może jednak cieszmy się, że coś w tej naszej piłce idzie w dobrym kierunku.
16 cze 2019 | 20:32
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
klątwa przez tyle lat przełamana
16 cze 2019 | 20:32
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo ! Każdy z piłkarzy zagrał dobre zawody, tylko Kownacki tym człapaniem wkurzał.
16 cze 2019 | 20:30
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Była walka, to i jest zadowolenie z meczu, który pokazał, że wygrana jest owszem ważna, ale najważniejsze jest zaangażowanie i nieustępliwość. Pierwsza reprezentacjo podpatruj ;)
16 cze 2019 | 20:30
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Akurat Belgia to teoretycznie najsłabszy przeciwnik Hiszpania oraz Włochy są naszpikowane gwiazdami.
16 cze 2019 | 20:37
+38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teoretycznie to my byliśmy najsłabsi w grupie ,a już mamy 3 pkt.
16 cze 2019 | 20:41
(Edytowany)
Chodzi mi o to,że Belgia był teoretycznie "najsłabszym" jako rywal w grupie.
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chodzi mi o to,że Belgia była teoretycznie "najsłabszym" jako rywal w grupie.
16 cze 2019 | 20:43
(Edytowany)
Wiem o co ci chodzi ,a mi chodzi o to ,że nie zawsze potencjalny faworyt zwycięża.
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiem o co ci chodzi ,a mi chodzi o to ,że nie zawsze potencjalny wygrywa mecz
16 cze 2019 | 20:30
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak się dobrze zaprezentują to może Michniewicz Brzeczka zastąpi
16 cze 2019 | 20:33
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzeczka nie wyjebia nigdy Bonio już to załatwi
16 cze 2019 | 20:29
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oby następne mecze były tylko lepsze!
16 cze 2019 | 20:29
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mecz otwarcia i są 3 pkt. Brawo Polska !!!
16 cze 2019 | 20:29
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czapki z głów!!! Przegrywali i zdołali odwrócić losy spotkania ,a to świadczy o silnym mentalu. Brawo młodzi Polacy :)
16 cze 2019 | 20:28
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
9 pkt daje awans.
16 cze 2019 | 20:28
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest dobrze. Bielik ma papiery na Pana Piłkarza, razem z Bednarkiem mogą stanowić parę środkowych naszej rapry na lata. Podobał mi się też Michalak, zapowiada się na dynamicznego skrzydłowego. Sądzę, że jest w stanie zastąpić Kubę w kadrze. Generalnie, nie mamy się czego wstydzić.
16 cze 2019 | 20:28
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzęczek ucz się!
16 cze 2019 | 20:30
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czego ma się uczyć reprezentacja komplet punktów zero z tyłu :-)
16 cze 2019 | 20:32
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech uczy się gry w piłkę.
16 cze 2019 | 22:45
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzęczek zdobył srebro na IO w Barcelonie, będąc pierwszoplanową postacią. Od kogo ma się uczyć gry w piłkę?
16 cze 2019 | 20:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gratulacje:-) kto zna się na młodzieżówce która drużyna jest u nas teoretycznie najmocniejsza?
16 cze 2019 | 20:37
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wlosi i Hiszpanie to faworyci turnieju.
16 cze 2019 | 20:26
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
brawooo
16 cze 2019 | 20:26
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Żórkowski Man of the match.
16 cze 2019 | 20:39
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak już to Żurkowski!
17 cze 2019 | 02:15
(Edytowany)
Oczywiście, debil ze mnie.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście, debil ze mnie. Ze mnie lub z klawiatury ustawionej na angielski, no ale ktoś to w końcu musiał zapoczątkować tak więc jak wyżej wspomniałem debil :/
17 cze 2019 | 15:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie debil tylko analfabeta ;)
16 cze 2019 | 20:25
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Panowie! Belgowie piłkarsko lepsi, ale Polacy wywalczyli tą wygraną, chcą zwyciężać i niech sie dzieje w turnieju co chce ale tak walczących Orzełków chcę oglądać...
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Mistrzostwa Europy U21

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
11 (3)
2
11 (6)
3
10 (0)
4
9 (0)
5
9 (1)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS500. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.