Polska marka została partnerem Newcastle United. Oficjalnie potwierdzono hitową współpracę [WIDEO]

Polska marka została partnerem Newcastle United. Oficjalnie potwierdzono hitową współpracę [WIDEO]
Ryan Crockett/Pressfocus
Newcastle pozyskało nowego partnera. "Sroki" nawiązały współpracę z polską marką InPost.
InPost jest liderem na krajowym rynku usług logistycznych. Firma ta wsławiła się stworzeniem sieci automatów Paczkomat.
Dalsza część tekstu pod wideo
Od pewnego czasu InPost aktywnie angażuje się w świat sportu. Przedsiębiorstwo jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej, a w październiku tego roku stało się oficjalnym partnerem Tour de France.
Dziś InPost ogłosił kolejne głośne porozumienie. Marka została partnerem Newcastle United.
- Z ogromną radością mam zaszczyt ogłosić, że InPost Group została oficjalnym partnerem Newcastle United - wiodącego klubu Premier League. To kolejny duży międzynarodowy sponsoring sportowy Grupy InPost w ostatnim czasie (...). Nie możemy się doczekać, aby dołączyć do społeczności jednej z najbardziej oddanych grup kibiców na świecie - napisał na platformie Linkedin Rafał Brzoska, prezes firmy InPost.
Newcastle przeżywa renesans formy od momentu przejęcia klubu przez Saudyjski Fundusz Inwestycyjny. W poprzednim sezonie "Sroki" zajęły czwarte miejsce w Premier League i po 20 latach wróciły do Ligi Mistrzów.
Podopieczni Eddiego Howe'a wciąż mają szansę na wyjście z grupy śmierci w Champions League. Przed ostatnią kolejką "The Magpies" mają na koncie pięć punktów, o dwa mniej od drugiego PSG. 13 grudnia Newcastle zagra z Milanem, a paryżanie z Borussią Dortmund.
Redakcja meczyki.pl
Adam Kłos02 Dec 2023 · 11:42
Źródło: Twitter/Linkedin

Przeczytaj również