PSG. Media: Złota Piłka dla Leo Messiego. Dziennikarz podał miejsce Roberta Lewandowskiego

Media: Złota Piłka dla Leo Messiego. Dziennikarz podał miejsce Roberta Lewandowskiego
CHRISTOPHE SAIDI / Sipa / PressFocus
Autor: Marcin Karbowski 23 lis 2021 | 09:09
Wygląda na to, że Leo Messi wygra Złotą Piłkę. Pojawiły się kolejne doniesienia na ten temat. Robert Lewandowski ma być na podium.
Głosowanie na zwycięzcę Złotej Piłki zakończyło się pod koniec października. Szybko pojawiły się spekulacje na temat zwycięzcy. Według portugalskiej telewizji "RTR" i hiszpańskiego dziennikarza Francesca Aguilara prestiżowa nagroda trafi do Leo Messiego.
Dalsza część tekstu pod wideo
Przedstawiciele magazynu "France Football" szybko zdementowali te doniesienia. Pascal Ferre, redaktor naczelny tego tytułu, mówił wręcz, że to bzdura.
W mediach pojawiają się jednak kolejne informacje o zwycięstwie Messiego. W programie "Mas Que Pelotas" podał je dziennikarz Sergio Gonzalez.
- Messi został już poinformowany, że jest zwycięzcą kolejnego plebiscytu Złotej Piłki. Robert Lewandowski będzie drugi - powiedział Gonzalez.
Dla Messiego byłaby to już siódma Złota Piłka. Argentyńczyk wygrywał ten plebiscyt w latach 2009-2012, 2015 i 2019.
Oficjalnie zdobywcę tegorocznej Złotej Piłki poznamy 29 listopada. Lewandowski ma być obecny na ceremonii w w Paryżu.
Źródło: twitter

Tabela ligowa - Ligue 1

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
22162853
2
22131842
3
21111440
4
22101535
5
22102034
6
2210734
7
229533
8
229933
9
229332
10
228032
11
218231
12
227-129
13
227-528
14
225-524
15
225-1721
16
225-1120
17
224-1920
18
224-1919
19
223-2017
20
223-2415
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 198

23 lis 2021 09:12
0
Kolejny ,,La cabaret" się szykuje ale to już było wiadome od dawna że Lewy nie dostanie złotej piłki nawet gdyby strzelił 100 goli w jednym sezonie i wygral wszystko co się dało bo nie ma takiej popularności jak Leos.
23 lis 2021 09:21
0
Ale zdaje się, że Robert nie wygrał w tamtym sezonie wszystkiego...
Ok - pobił rekord Mullera i zdobył Bundeslige, ale to jednak trochę za mało.
Leo był królem strzelców La Liga, zdobył Puchar Króla, wygrał Copa America i był MVP turnieju. W dodatku pokazał jak duży wpływ ma na zespół (vide Barcelona z tego i tamtego roku).
Drugie miejsce Lewego to mega wyczyn i zasłużone miejsce.
23 lis 2021 09:36
0
A Messi wszystko wygrał?
Patrząc na to co zrobił Lewy od 2020 roku, żaden piłkarz nie dorasta mu do pięt.
Widać jak Messi ma ogromny wpływ na swoją nową drużynę...
Drugie miejsce dla Messiego było według mnie mega wielkim wyczynem, bo Messi nie zasługuję na drugie miejsce.
23 lis 2021 09:44
0
To tak statystyki dla znajomości, jak ktoś twierdzi, że Lewy nie zasłużył, a niby zasłużył Messi...
Lewy 2020/21 43 mecze 50 bramek i 8 asyst.
Messi 2020/21 61 meczy 44 bramek i 11 asyst.
Statystyki na 2021/22 wiadomo kto ma lepsze... Messi w PSG robi niesamowitą karierę i zdobywa na prawdę wiele bramek....
23 lis 2021 09:56
0
Powolutku..
Zacznijmy od tego, że mczy to koza na łące.
Ale do sedna - Messi to nie jest klasyczna dziewiątka i w tamtym sezonie grał często jako typowy playmaker. Biorąc pod uwagę pozycję i potencjał zespołu to mega statystyki.
Poza tym liczby nie grają. Z tego co pamiętam ZP to nie trofeum, które przyznaje się za największa ilość goli w sezonie, ale co ja tam wiem ))
ZP to przede wszystkim nagroda dla najbardziej wartościowego zawodnika w roku kalendarzowym.
Na niekorzyść Messiego na pewno ma wpływ raczej średni początek sezonu w PSG. Ale czas na podsumowania przyjdzie w maju/czerwcu, bo cięzko go oceniać mając na uwadze to, że większość meczów opuścił z powodu pojawienia się w nowym otoczeniu, kontuzji czy napiętego grafiku reprezentacyjnego.
23 lis 2021 10:04
0
Lewandowski ostatnie 2 lata na najwyższym poziomie. Leo Messi pół roku na najwyższym poziomie w przeciągu ostatnich 2 lat.

To już nie ma nic wspólnego z plebiscytem na najlepszego piłkarza, to konkurs popularności.

Messi nie wygrał nic - chyba, że mowa o Copa America, ale jeżeli mamy brać pod uwagę wyczyny w reprezentacji to niech Messi odda Inieście jego ZP z 10 roku...

Hipokryzja, Hipokryzja wszędzie...

Za chwile Argentyńczyk odbierze ZP, bo został królem strzelców przeżywającej zmierzch Lol Ligi. Masakra.
23 lis 2021 17:39
0
Bez kitu, Lewy walnie 100 bramek w jednym roku, a ZP dostanie Messi bo wygrałby puchar tymbarku
23 lis 2021 10:14
0
Piszesz powolutku, ale żadnego argumentu nie dajesz.
Ok. Statystki nie grają. Ale patrząc na wartościowego piłkarza, to Lewy chyba też wygrywa, zauważ, że Lewy walczy i pomaga całej drużynie. On nie stoi i nie czeka na piłkę. Jest doceniany w drużynie i ma swoje ważne miejsce.
Patrząc na Messiego czy tak można powiedzieć? Co robił jak jego Barcelona przegrywała? Rozkładał ręce i się poddawał. Taka jest prawda.
Messi ma talent i to trzeba mu oddać. Ale od 2020 roku Lewy zjada konkurencję.
23 lis 2021 12:08
0
Gdy Messi strzela dużo goli, to można podać to jako argument ZA, gdy Messi nie strzela - hola hola, Messi nie jest napastnikiem xD
Liczby nie grają, ale tak się składa, że ZP dostają przeważnie piłkarze grający w ofensywie.
Nagroda ZP przyznawana jest za rok kalendarzowy. O ile jeszcze pierwsze pół roku Messi miał dobre, tak za drugie pół roku nie załapałby się nawet do pierwszej dziesiątki. Lewy gra na takim samym poziomie przez cały rok.
Podajesz przykład Barcy bez Messiego i z Messim. To podaj też przykład Bayernu z Lewym i bez. Z Lewym wygrali LM, a ostatnio zabrakło Lewego i odpadli z PSG.
Nagroda należy się Lewemu jak psu micha. Zresztą, należała się też w poprzednim roku.
23 lis 2021 16:24
0
messi jest skrzydłowym ale tez gra jako lewy napastnik tyle ze w tym roku chuja pokazał wiec ZP nalezy mu sie jak kurwie majtki
23 lis 2021 13:45
0
@suncica i właśnie to jest problem tego plebiscytu bo nie wiadomo co tak na prawdę ma kluczowe znaczenie i próbuje się porównać nieporównywalne. Piszesz teraz, że Messi nie jest typową dziewiątką i podpina się często pod kreację gry. Zgoda, tylko, że w przeszłości nieraz trąbiło się o jego wygranej właśnie przez wzgląd na ilość goli i asyst i żeby nie było, że mam coś do Leo to podobnie w wypadku Ronaldo - mają wygrać bo najwięcej goli. Teraz gdy nie jest to już argument przemawiający na jego korzyść to zaczyna się szukać innych powodów.
Dla mnie nie powinno się dawać nagrody dla jednego zawodnika tylko po jednej dla najlepszych na danej pozycji. W piłce zawsze chodziło o to kto strzeli więcej goli i choćby taki van Dijk czy Neuer muszą o wiele więcej się wykazać by być branymi pod uwagę.
24 lis 2021 18:56
0
No wlasnie matole opuscil wiele meczow czyli w nich nie uczestniczyl i nawet nie ma co tutaj oceniac i brac go pod uwage jako zwyciezce zlotej pilki. Meo Lessi sie nie liczy w tym roku.
23 lis 2021 13:53
0
czemu liczysz tylko mecze gole i asysty ??? jest jeszcze 20 innych współczynników gdzie Leo zjada Lewego, ale mówi się tylko o tych gdzie lewy jest lepszy psss...
23 lis 2021 14:04
0
Proszę wymienić 20 współczynników
23 lis 2021 14:20
0
20 może nie ale drybling,kluczowe podania,mvp meczu,dokładne podania,stworzone sytuacje messi zjada lewego
23 lis 2021 16:26
0
ha ha dobre :D po 14 kolejka messi z 1 golem ale kurwa wyczyn
mam nadzieje ze jak ten Karzeł jebnie w kalendarz to wszyscy o tej złodziejskiej małpie zaponą bo legendą to on raczej nie będzie
24 lis 2021 07:55
0
Pilka nozna to sport zespolowy ,
a ani z klubem, ani z reprezentacja w 2021 roku Lewandowski to wielkich osiagow nie mial
No, ale moze sie uda, moze wezma troche pod uwage poprzedni rok.
23 lis 2021 10:07
0
Też nie wygrał, ale gdyby wręczano nagrody za trofea to pewnie wygrałby Jorghinho.
Messi i Lewy to jest top, ale wygrać powinien ten pierwszy, bo miał większy wpływ na drużyny, w których grał (klub i repre), większe umięjętności indywidualne i wszechstronność.
23 lis 2021 10:21
0
suncica pobicie 40-sto letniego rekordu Bundesligi w zdobytych bramkach to jest mega argument za Lewym, a argument "patrz" jak gra Barca bez Leo to żaden.

Piszesz o średnim początku Leo w PSG, to jest słaby początek. Zszedł do ligi słabszej niż Bundesliga. Mbappe na ten moment nakrył go czapką.

ZP piłka nie jest też oceniania z domysłem jak zakończy się sezon 21/22, jeśli Leo rozkręci się to będzie to oceną do przyszłorocznej ZP.

To co ratuje Leo to Copa America, ale w klubie nie zdobył nawet Mistrza. W LM odpadli od razu po wyjściu z grupy.

Moim zdaniem za mało jak na wielkiego Messiego, a Lewy nie zatrzymuje się i ostatnie dwa lata kręci kosmiczne liczby i bardziej zasługuje na tytuł (mimo, że piłkarsko oczywiście jest słabszym zawodnikiem)
23 lis 2021 10:24
0
to był 49letni rekord jak już.
23 lis 2021 10:35
0
odpowiem inaczej:
Barcelona bez Messiego nie wygrałaby Pucharu Króla i nie zajęłaby 3 miejsca w LaLiga. Podobnie Argentyna - bez szans na Copa America.
Odpowiedzmy sobie na pytanie, czy Bayern wygrałby bundeslige bez RL9? O reprezentacji nie wspomnę, bo z tą zbieraniną patałachów Messi też by sobie nie poradził.
23 lis 2021 10:51
0
Skąd wiesz co by wygrała Barca a co Bayern beż swoich kluczowych zawodnikow? Ja widzę np ze Bayern bez Lewego przegral z PSG za to z Lewym potrafił ich skarcic w finale LM rok wcześniej. Oceniamy za rok 2021. Tak więc od 1 stycznia do 31 grudnia 2021. Te miesiące Messiego w ligue 1 bez gola licza się do tego plebiscytu i jeśli ktoś kupuje najlepszego strzelca la liga a ten po 14 kolejkach sezonu ma na koncie bodaj 2 gole w lidze I wcale nie więcej asyst to to jest tragiczny bilans.
23 lis 2021 11:18
0
Nie koloruj rzeczywistości. Bayern grając w finale LM z PSG nie zagrał nic wielkiego, a Lewandowski nie strzelił gola. Ja rozumiem, że to Polak, ale to nie jest piłkarz kompletny jak Messi. Napewno nie pomógł Messiemu ten cyrk z Barceloną i przeciąganie podpisania kontraktu przez Laporte. Messi dołączył do PSG na krótko przed pierwszym meczem. To nie FIFA, że wstawisz nowego zawodnika i będzie grał z marszu, to samo co w poprzednim klubie. Przykłady? Choćby Lukaku czy Ronaldo. Zresztą widać jak na obrazku co się dzieje w Barcelonie po odejściu Messiego. 8 miejsce w lidze, nie wiadomo czy wyjdą z grupy w lidze mistrzów.
23 lis 2021 11:35
0
Sorry rzeczywiście pokolorowałem bo Messi ma 1 gola po 14 kolejkach a nie 2 razy wiecej jak napisałem wyzej(2), to tak jakbym powiedział że Lewy ma w tym sezonie nie 14 goli zdobytych po 12 meczach tylko 28. Sprawdź ile Ronaldo ma goli do tej pory w tak słabym MU jak dziś zanim zaczniesz Messiego do niego porównywać z tego sezonu.
Jeśli Bayern nie gral nic wielkiego a pokonał PSG to znaczy że obie drużyny znalazły się w tym finale LM przypadkowo? Bayern po drodze do finalu mial fartowne zwycięstwa jedna bramka czy coś? Bo jakoś z tego co kojarzę to gwałcili wręcz swoich rywali. Z PSG nie strzelili może 7 goli jak z Tottenhamem ale jednak wygrali pewnie i zasłużenie. Lewy rzeczywiście w tym meczu mimo okazji gola nie strzelił, to fakt albo raczej przypadek jak ostatnia bramka Messiego w Ligue 1, też raczej przypadkowa bo Messi w tym sezonie strzela gola w lidze srednio co 415 minut. Lewy co 72 minuty, czyli na 1 gola Messiego, Robert odpowiada prawie 6 golami a nadal się utrzymuje ze Messi jest lepszy. Nie mam pojęcia w czym. Kiedyś Messi byl najlepszy bojav rekordy wszelkiej maści ale te czasy juz dawno za nim I czas się z tym w końcu pogodzić.
24 lis 2021 08:06
0
Bayern w finale z PSG gral w poprzednim roku, a ZP jest teraz przyznawana za 2021 rok.
W tym roku w LM Bayern odpadl w cwiercfinalach z PSG , no i , oczywiscie, nie jest to fakt korzystny dla Lewandowskiego .
23 lis 2021 11:59
0
Bayern skarcił PSG w finale ! XD było 1:0 dla Bayern i PSG miało o wiele więcej szans na gole
23 lis 2021 12:25
0
12 do 10 w strzałach dla Bayernu, 62-38% posiadania dla Bayernu, 515-322 podania na korzyść Bayernu, 84% do 74% w celności podan również dla Bayernu a ty piszesz ze PSG miało o wiele więcej szans na gole.
23 lis 2021 14:50
0
I gdzie to skarcenie dzidziusiu
23 lis 2021 14:53
0
Stoi w gablocie Bayernu Monachium.
23 lis 2021 15:42
0
Jesteś tak tępy jak 95 meczykowy h napinaczy
23 lis 2021 15:54
0
Dobrze ze ty jesteś jeden ostry meczykowy rozwieracz.
23 lis 2021 16:16
0
poprawka ma jednego gola wiec powinien dostać drewnianą piłkę i kopa w dupe
23 lis 2021 17:48
0
Odpowiem w inny sposób:
Bez Messiego zaoszczędziliby z 500mln - do 1 mld euro na jego pensyjkę, za to da się zbudować 11 świetnych graczy. No tylko to tz "miłość do klubu". Przez 4 lata dostał 500mln+ to nie porównuj Barcy z i Barcy bez Leo, gdyby nie te długi(nie tylko wina pensji LM) to klub walczyłby o top 5 co najmniej
23 lis 2021 11:07
0
Tu się nie pisze takich komentarzy. Chyba, że lubisz kolekcjonować minusy. Ode mnie plusik, trafiłeś w samo sedno.
23 lis 2021 11:45
0
No ta, bo Lewy wcale nie zdobyl złotego buta, wcale nie zdominował Europy ilością goli i regularnością, wcale tez nie wygral LM w ciągu dwóch lat, a to też powinno mieć wpływ bo w zeszłym roku nie było plebiscytu.

Ale niee, lepiej dać ZP na sile temu karzełkowi za:
1. Brak sukcesow w Barcelonie przez parę sezonow,
2. Ośmieszanie się w Barcelonie z mocniejszymi przeciwnikami w LM (bez Lewandowskiego silny Bayern nie dawał rady),
3. Wygranie pucharu międzynarodowego w którym tylko 5-6 drużyn trzyma jakis poziom, a żadna druzyna z Ameryki Południowej od wielu lat nic nie osiągnęła na Mundialu, a dzis Urugwaj przegrywa z Boliwią...
7. Messi został królem strzelców w najsłabszej La Lidze od lat,
8. MOJE ULUBIONE SPOSTRZEZENIE.
Messi jest naszprycowany od lat środkami dopingowymi tzw. hormonem wzrostu. Lewy jest w pelni naturalny i niczym nie musiał być wspomagany oprócz wsparciem od rodziny i przyjaciół. Karzeł bral legalny doping i możecie se pisać co chcecie, ale za ten sam środek kolaże dostają perma na sport wyczynowy. A Messi byl szprycowany przez lata i On moze :). To niech to będzie legalne dla wszystkich w takim razie.
23 lis 2021 14:32
0
ta, messi w reprezentacji argentyny ma duzo lepszych partnerow niz robert a i tak w wiekszosci turniejow sie kompromituja
w ogole osiagniec reprezentacyjnych nie powinno sie brac pod uwage
to chyba nie wina roberta ze urodzil sie w polsce, ktora ma dziadowska reprezentacje w kopana
messi od pol roku nie gra wcale, albo gra piach
23 lis 2021 16:15
0
ale copa america to chuj nie turniej lewy tez był królem strzelców BL LM PN W SPE wiec raczej messiego pobił na głowę tym bardziej ze ostatnio z barcom nie wygrał lm w sumie nic w niej nie pokazał jak cała barca a jezeli to faktycznie prawda to pewnie karzeł się już spuszcza ze szczecią może neymar mu w dupe wkłada tego pseudo zlotego balona
z reszta messi się kończył powinien już zakończyć karierę bo się tylko ośmiesza w lidze chuja pokazuje 1 gol po kilkunastu kolejkach w L:m 2 gole tylko ale mi pseudo gwiazda przejdzie do historii jako ośmieszenie futbolu i korupcje aby zdobywać nagrody
24 lis 2021 08:34
0
Nie rozumiem tych wszystkich nagród... Złota Pilka to nagroda za osiągnięcia indywidualne, nie drużynowe. Jak piłkarz grałby dla reprezentacji Andory to nie zasługiwałby na Złotą Piłkę? Przecież wiadomo, że Lewy (i często inni piłkarze, jak w swoim czasie Bale) raczej nie osiągnie niczego wielkiego z reprezentacją, więc nie rozumiem dlaczego te trofea odgrywają tak znaczącą rolę. Bardziej wpływ piłkarza na drużynę to się zgodzę, ale kurde... nie trofea. Polska bez Lewego nie istnieje, to mówi samo przez siebie
24 lis 2021 15:03
0
Ale z klubem tez Lewandowskiemu w 2021 roku niespecjalnie szlo.
23 lis 2021 09:36
0
le cabaret to masz w głowie chłopie. Skoro uważasz, że Drewniak powinien dostać ZP za strzelenie 41 goli w marnej lidze to rok temu powinien wygrać ZP Immobile, który strzelił najwięcej goli w Europie :-) Widać, że dzieciuchom się pomyliło czym jest ZP. To nie jest trofeum dla najlepszego strzelca europy(jest od tego trofeum złotego buta), ani nie dla najlepszego gracza na mistrzostwach(jest od tego inne trofeum). To jest połączenie obu, a Messi właśnie to zrobił miał najwięcej strzelonych goli w La Liga, Król strzelców w Copa Amerika, MVP turnieju, oraz zwycięzca Copa Amerika. Ale BradleyOne jest zacofany logicznie i będzie dalej twierdzić, że strzelenie ogórkom do pustaka i z karniaczków w 4-5 lidze europy jest lepszym dokonaniem. Jesteś pozbawiony logicznego myślenia i tyle.
23 lis 2021 09:53
0
Ha! Ha! Ha Immobile jebłem.
23 lis 2021 09:59
0
W marnej lidze ??? Na pewno lepsza niż La Liga, w której się prześcigają kto da więcej za beztalencie i kto więcej się zadłuży. Z takimi długami to Barca nie dostałaby licencji do gry w Ekstraklasie ???????
23 lis 2021 11:55
0
Jesteś chory psychicznie że wierzysz w takie rzeczy
23 lis 2021 12:36
0
Dlatego dać nagrodę Messiemu trzeba, on zdobył 55 goli kwalifikujących się do złotego buta. Tyle ze w dwa lata...
23 lis 2021 17:32
0
marnej lidze hahaha jak ty uważasz ze nie powinien to jesteś nazistowskim synkiem Kaczyńskiego
eej szaszaszo nie spusc sie jeszcze messiemu do ryja po chuj tego karła tag celebrujesz przeciez to brudas z argentyny
naucz sie chłopcze ze la liga to pizda nie liga BL jest o wiele lepsza lewy ma lepsza forme jest baerdziej skuteczny od messiego kogo obcxhodfza jakies zjebane copa pizdika jak w lidze pokazujde tyle co okregówka w polsce imobile nawiecej goli w europie haha
ja to nie wiem czy ty mozer te statystiki bierzez z gry fifa czy co
dziwnym trafem lewy dostal złotego buta niedanwo koljne wyroznienie nie zdziwie sie jak bedzie nastepne i ogłoszą go znowy nalepszym na swiecie moze wtedy pederasto pierdolony pojmiesz to w koncu i zamkniejsz ryj raz na zawsze
23 lis 2021 09:52
0
LE cabaret nieuku. Nie LA. Ile razy mam cię poprawiać?
Po drugie to od kiedy ZP jest nagrodą za najwięcej strzelonych bramek, pajacu?
23 lis 2021 12:26
0
To nie jest plebiscyt na najwiecej strzelonych goli...Leo 3 razy zgarnial złotego buta a piłki nie dostał...bramki...asysty...dryblingi...wpływ na grę...we wszystkich statystykach Messi prowadzi prócz bramek...do tego najlepszy strzelec i asystent Copa America ...która Argentyna wygrała przypominam.dziękuję
23 lis 2021 12:39
0
W jakich statystykach prowadzi? Przeciez piłkę przyznaje się za rok kalendarzowy a nie sezon. Messi od momentu dołączenia do Paryżan prowadzi jedynie na liście płać i to pewnie też tylko w swoim klubie.
23 lis 2021 17:34
0
powinien tam buty szorowac w szatni bo na boisko sie nie nadaje ciekawe jak by gral dalej w Barcelonie jaki by wpierdol zxnowu dostal od bayernu :D
24 lis 2021 00:19
0
A rekord Millera pobił w jednym roku...a lige wygrywa sie w jednym roku kalendarzowym i LM...wiec nie pierddol cymbale
24 lis 2021 00:38
0
Rok kalendarzowy to okres od 1 stycznia do 31 grudnia debilu. Sezon gra się zwykle od sierpnia do maja wiec ni chu.. nie jest to jeden rok kalendarzowy, tak samo z LM ktora zaczyna się na jesieni jednego roku, by skończyć pozna wiosna następnego roku kalendarzowego. Dlatego właśnie o tym wspomniałem bo takich debili jak ty jest więcej.
24 lis 2021 08:57
0
A zasługi są wymieniane za dwa sezony pajacu ! Zdejmij klapki z oczu amebo bo już dawno wszyscy wiedzą ze ten plebiscyt powinien być przyznawany po zakończeniu sezonu ale nie taka ciota jak ty ...zresztą jak taki zamkniety polaczkowaty umysł ma myśleć inaczej
24 lis 2021 10:42
0
Wszyscy wiedzą że powinieneś stąd wypierdalać a jednak wciąż tu jesteś. Zasługi mogą być wymieniane nawet za dekadę co nie zmienia faktu ze nagroda przyznawana jest za rok kalendarzowy 2021. Nawet France Football o tym wspominało ze to nie będzie nagroda za dwa lata, bo w 2020 po prostu jej nie bylo i koniec tematu.
Jednak taki piekny umysł jak twoj tego nie ogarnie, bo nie wiesz czym są zasady.
24 lis 2021 15:59
0
Żyj dalej w tym świecie tępaku z zamglonym umyslem...wszyscy wiedzą ze te zasady są chuja warte bo sezon piłkarski nie jest rozgrywany w jednym roku...i nie zdobędziesz trofeum w pół roku dobrej gry....ale dla takich ciot jak ty sa tylko dwa kolory czarny i biały....a i wypierdolić to ja moge twoja stara.
24 lis 2021 16:06
0
(Nie)Ciekawe co piszesz bo z tego co przecieka do głównego nurtu to Messi ma dostać ZP a on zagrał tylko pol roku 2021 dobrze czyli zdobędzie to trofeum za tylko pol roku dobrej gry jebako wiec chuja się znasz, tak samo jak na jebaniu.
24 lis 2021 17:55
0
Złota piłka powinna być przyznawana po zakończeniu sezonu! W przerwie letniej,a poza tym życzę Ci miłego dnia
24 lis 2021 18:45
0
Zgadzam się, powinna. Wzajemnie
23 lis 2021 12:54
0
Myślę, że wystarczyła by wygrana w LM lub ćwierćfinał Mistrzostw Europy z reprezentacją (najlepiej zdobycie króla strzelców) do tego co zdobył i by nie było tematu... albo inaczej jakby Messi nie zdobył z reprezentacją Copa American to też nie było by tematu.
23 lis 2021 17:38
0
co w z tym copa pizdika przecież to tak mało popularne jest jak francuska liga nie powinno to być brane pod uwagę no ale cóż na razie to i tak pewnie to plotki aby narobić szumu karłowi okaże się 29 a jak Lewy nie wygra to powinien tam tym żaboszmatą tą pseudo złota piłką piznąc tego karła w łeb i wsadzic mu tą piłke w dupe
23 lis 2021 12:54
0
Komentarz usunięty
23 lis 2021 13:11
0
Nic dziwnego, w końcu to jest konkurs na najpopularniejszego piłkarza, a nie na najlepszego, a sam transfer Messiego wywołał większe zamieszanie w mediach nich jakikolwiek mecz, tytuł, czy rekord, tak więc nie zdziwię się jak ta prima ballerina to wygra.
23 lis 2021 13:25
0
Komentarz usunięty
23 lis 2021 13:47
0
? 47 Games
⚽️ 38 Goals
?️ 14 Assists
◾Most Chances Created.
◾Most Dribbles.
◾Most Pre Assists.
◾Most Key Passes.
◾Most Through Balls.
◾Most Progressive Carries.
◾Most Passes into final third.
◾Most Free Kick Goals.
◾Most Goals from outside of the box.
◾Most Man of The Matches.
◾Most Average Rating.
? La Liga Top Scorer.
? Copa América Top Scorer.
? Copa América Top Assister.
? Copa America Most MOTM.
? Copa América Player of The Tournament.
? Copa América Winner.
? Copa Del Rey MVP.
? Copa del Rey Winner.

Od liczby samych sterzelonych goli jest Zloty But.
23 lis 2021 16:29
0
ale copa pizdika america io te turnieje po za europą są chuja popularne malo kto ten szajs ogląda wiec nawet nie powino to byc brane pod uwage
23 lis 2021 16:21
0
bo taka karzełkowska Świnia zawsze znajdzie sposób złodziej jebany żabojady w dupe niech mu wejdą z reszta kogo to będzie obchodzić jak karzeł wygra każdy normalny wie ze nie zasłużył Lewy odebrał w tym roku 2 wyróżnienie teraz ma szanse jeszcze odebrać nagrodę od fifa wiec jak wygra drugi raz z rzędu to tez będzie cos
23 lis 2021 16:39
0
Śmiech na sali kurwa!
Przecież Messi w tym roku pograł coś do maja, kilka męczy na CA i to wszystko. W Barcelonie z jego pozycją kiedy każda akcja była jego to większość piłkarzy zrobiłaby statystyki, co pokazuję teraz w PSG. Lewy cały rok zapierdala w topowej formie i chuja z tego, jebać te sprzedajne kurwy.
23 lis 2021 17:13
0
Yyy też jestem za Robertem ale nagroda za najwięcej goli jest złoty but , I tak to jest raz się liczą statystyki indywidualne a raz drużynowe i to jest pojebane , złotych piłek powinno być 11, dla każdego na daną pozycję i nie było by płaczu :)
23 lis 2021 17:22
0
ale za strzelanie bramek jest złoty but a nie złota piłka, sorry też jestem polakiem i też kibicuję lewemu (i też uważam że messi w tym sezonie nie zasłużył) ale lewy też nie zasłużył - on jest solidnym rzemieślnikiem, ale wystepy a przede wszystkim zachowanie w reperezentacji pokazują jak duże ma braki.. złota piłka powinna być za całkoształt - osiągnięcia umiejętności wpływ na światową piłkę czy chociażby charyzma - bierzemy pod uwagę to co ludzie kochają w piłce nożnej i pod tym kątem oceniamy kto w danym roku spełnił najwięcej z tych kryteriów - a lewy spełnił bardzo ważny warunek jakim są gole, ale tylko tyle... w zeszłym roku zasłużył - bo dorzucił do tego jeszcze trofea, ale w tym roku nie, nie ma co się oszukiwać
23 lis 2021 20:27
0
Już się nie zesraj. Kiedy fanboye Lewandowskiego zrozumieją, że żeby realnie walczyć o ZP on musi odejść do lepszej ligi i przestać znikać w najważniejszych meczach?
23 lis 2021 21:44
0
Tu nie chodzi tylko o popularność.Lewandowski jest wystarczająco rozpoznawalnY by dostać tą nagrodę.Tu chodzi o KLIMAT POLITYCZNY wokół Polski.
Jest od dawna postrzegany jako KONSERWATYSTA I NIE WSTYDZĄCY SIE CHRYSTUSA.
Pamiętacie ta akcję NIE WSTYDZĘ SIĘ CHRYSTUSA w Polsce i spot w którym Robert wystapił ?
To mu zostało zapamiętane ,szczególnie we Francji.
A żę Francuzi nie chcieli dac Robertowi ZŁOTEJ PIŁKI za 2020 to pokazali że stać ich na OSZUSTWO!
Ja też nie wierzę żeby dostał ZŁOTĄ PIŁKĘ.
Życzę mu bardzo,ale skoro to kilka razy jest powtarzane że MESSI ,to tak na pewno będzie.Ale ciekawi mnie jak się zachowają ci z redakcjj France Football,którzy CAŁKOWICIE ZAPRZECZYLI.A
No ale poczekajmy do końca.
23 lis 2021 22:04
0
Szczególnie że Leoś jest teraz "królem Paryża". Ale nic nowego bo France football to przecież szmatlawiec
23 lis 2021 09:26
0
Bzdura, u bukmacherow dalej faworytem jest Lewandowski, przy kursie na Messiego 1.72, nie sadze zeby bukmacherzy byli gorzej poinformowani o przeciekach niz przypadkowy czlowiek na twitterze ktory jest tam tylko po to zeby poudawac ze zna Messiego
23 lis 2021 09:38
0
już nie jest
23 lis 2021 09:43
0
Byłaby już siódma i conajmniej trzecia niezasłużona.
23 lis 2021 09:37
0
Mówcie co chcecie, od dawna wiadomo że najlepszym spodobem na zdobycie plusów jest zwyzywanie FF za to że ZP nie trafi do Lewego,tylko do Benzemy, bo jest Francuzem,albo Messiego, bo gra we Francji. Nie mówię tutaj że Robert nie zasłużył żeby wygrać. W 2020 nie miał sobie równych i powinien wygrać plebiscyt, gdyby się odbył. Ale w 2021 doszli dwaj dla mnie niezrozumiali kandydaci, czyli Jorginho i Benzema. Jorginho może i wygrał LM i EURO, ale przez resztę sezonu chuja grał. Benzema się odpalił dopiero w tym sezonie. Kante zagrał dwa swietne mecze w LM. Lewy grał świetnie przez cały sezon, ale wygrał tylko Bundesligę i KMŚ. Teraz jest jeszcze Messi. Leo był najlepszym strzelcem I asystentem ligi, był najlepszym strzelcem I asystentem na COPA America. Tak samo jak Robert wygrał dwa trofea i tak samo jak Polak też zasługuje na 7 ZP w karierze. My, Polacy, nie możemy pogodzić się z tym faktem, ale oprócz Roberta był też inny niesamowity zawodnik w poprzednim sezonie.

Minusujcie.
23 lis 2021 11:50
0
Ale Lewy nad Messim ma ta przewage ze nigdy nie musi przyznać że bral środki niedozwolone normalnie w świecie sportu. Messi byl przez lata szprycowany hormonem wzrostu ze względu na swoją chorobę co nie zmienia faktu że BRAŁ. Teraz każdy przymyka oko na to i każdy pisze ze Messi najlepszy, ale co On by znaczył bez dopingu? Lewy wszystko zrobil naturalnie i choćby za to powinien być nagrodzony, a Messi już się na wygrywal mimo że pewnie gdyby kazdy sportowiec mial dostęp do hormonu wzrostu to nie takie wyczyny by robili...
23 lis 2021 12:45
0
Przewaga Lewego nad Messim jest taka ze nagroda przyznawana jest za rok kalendarzowy a nie sezon, a Messi od 3 miesięcy jest cieniem nawet dobrego pilkarza, dość powiedzieć że nawet Polacy grający w Ligue 1 mają lepsze staty od niego. Na niekorzyść Lewego jest to ze ludzie nie patrzą na to jak na rok kalendarzowy czyli jak to powinno być wg kryterium tej nagrody ale jako nagroda za poprzedni sezon. Niedorzecznością tej nagrody jest również fakt ze głosowanie za dany rok kalendarzowy odbywa się w połowie ocenianego roku, nie mam wątpliwości ze gdyby głosowanie odbywało się w styczniu a nie na jesieni to Messiego nie brano by nawet pod uwagę ze względu na beznadziejne statystki w PSG.
23 lis 2021 16:01
0
Czasem jak czytam tutaj komentarze, to zastanawiam sie, czy w dyskusji biorą dorosłe chłopy, czy 5 letnie dzieci. W co drugim komencie ktoś wspomina o tych plusach, a już szczytem swagu jest napisanie czegoś w stylu "Minusujcie." xD
Co do części merytorycznej: dlaczego w przypadku Lewandowskiego to jest "tylko" Bundesliga i KMŚ, a w przypadku Messiego "aż" Copa America i Puchar Króla? Bądźmy szczerzy, w tym pierwszym gra zaledwie garstka drużyn i z taką paką jak ma Argentyna, nie powinno być to aż tak gigantyczne osiągnięcie. Lewandowski również był najlepszym strzelcem ligi, i to ze znaczną przewagą.
Ogólnie zgodziłbym się z Tobą, że w poprzednim sezonie zarówno Messi jak i Lewy mieli świetny rok, ale ZP nie jest przyznawana za "poprzedni sezon", ale za rok kalendarzowy - w 2021 Lewandowski był po prostu zdecydowanie lepszy od Messiego i to jest fakt.
Jeśli jeszcze weźmiemy pod uwagę, że nagroda za 2020 nie została przyznana, więc w przypadku dwóch kandydatów ze zbliżonym poziomem logicznym i przyzwoitym byłoby nagrodzenie zawodnika, który na tym najwięcej stracił, wydaje mi się że Lewy zasłużył na ZP i bycie Polakiem ma z tym niewiele wspólnego.
23 lis 2021 09:29
0
Bo to nagroda dla najpopularniejszego piłkarza ?
Ostatnio wbijam na yt jak Messi strzelił pierwsza bramkę w lidze dla Ogórków, w jeden dzień milion wyświetleń, kazdy o tym gadał szumu tyle że jakby na księżycu wylądował, totalnie nie rozumiem tego
23 lis 2021 13:51
0
? 47 Games
⚽️ 38 Goals
?️ 14 Assists
◾Most Chances Created.
◾Most Dribbles.
◾Most Pre Assists.
◾Most Key Passes.
◾Most Through Balls.
◾Most Progressive Carries.
◾Most Passes into final third.
◾Most Free Kick Goals.
◾Most Goals from outside of the box.
◾Most Man of The Matches.
◾Most Average Rating.
? La Liga Top Scorer.
? Copa América Top Scorer.
? Copa América Top Assister.
? Copa America Most MOTM.
? Copa América Player of The Tournament.
? Copa América Winner.
? Copa Del Rey MVP.
? Copa del Rey Winner.
23 lis 2021 17:40
0
na chuj tymi glłównianymi statystykami spamujesz kogo to kurwa obchodzi tyle goli to mial w tamtym sezonie a sezon w barcelonie sie zakonczyl w maju parówo teraz to powinienes napisac w golach assystach i meczach
games 14
gols 0
assist 0
wiec chuj z niego nie zawodnik tyle w temacie
23 lis 2021 09:45
0
Wygra lewy - bedzie wiecej reklam. 17 zer na koncie.
Przegra - bedzie tyle reklam co teraz. 16 zer na koncie.
Wiec niech daja messiemu prawie nic to nie zmienia.
A my do roboty i do rodzin na kwarantannach.
23 lis 2021 11:26
0
Jest duża szansa na złotą piłkę w przyszłym roku. Warunkiem jest wygranie Turnieju Czterech Skoczni i Tour de France?
23 lis 2021 09:45
0
Jestem dużym fanem Messiego i uważam, że całościowo jest najlepszym graczem w historii, ale w tym roku na złotą piłkę nie zasłużył.
23 lis 2021 13:52
0
? 47 Games
⚽️ 38 Goals
?️ 14 Assists
◾Most Chances Created.
◾Most Dribbles.
◾Most Pre Assists.
◾Most Key Passes.
◾Most Through Balls.
◾Most Progressive Carries.
◾Most Passes into final third.
◾Most Free Kick Goals.
◾Most Goals from outside of the box.
◾Most Man of The Matches.
◾Most Average Rating.
? La Liga Top Scorer.
? Copa América Top Scorer.
? Copa América Top Assister.
? Copa America Most MOTM.
? Copa América Player of The Tournament.
? Copa América Winner.
? Copa Del Rey MVP.
? Copa del Rey Winner.
23 lis 2021 14:08
0
z jakiego sezonu te statystyki pokazujesz?
23 lis 2021 14:53
0
Nie sezonu a roku 2021.
23 lis 2021 16:33
0
to jak liczysz wszystkie gole w tym roku to lewy ma ich juz 60
23 lis 2021 16:47
0
Ten post dotyczy Messiego.
23 lis 2021 17:41
0
Jebać go ja napisałem dla prównania ze lewy ma 60 messi 38 wiec pizda blada messi karle
23 lis 2021 09:39
0
Dobra powiem tak Lewandowski napierdala bramki jak pojeb ale Messi wygrał Copa a Lewy z grupy na euro nie wyszedł a podobno rozgrywki narodowe w danym roku są najważniejsze a i złota piłka jest gówno warta . Jak Lewy wygrał wszystko to kurwy odwołały plebiscyt bo by wygrał ma 100 procent jebac ta gale
23 lis 2021 09:44
0
"jak Lewy wygrał wszystko to kurwy odwołały plebiscyt bo by wygrał ma 100 procent jebac ta gale"

odwołąli ZP pod koniec lutego 2020. wtedy lewandowski nie wygrał jeszcze niczego. chyba ze zakładasz ze mieli kryształową kule
23 lis 2021 16:32
0
Niech messi ze swoja rep zagraja na euro to tez z grupy nie wyjdą
23 lis 2021 10:24
0
jeśli to prawda to zalecałbym Lewemu odpoczynek w domu przed kolejnym meczem zamiast wyjazdu na galę
23 lis 2021 10:28
0
Jeżeli chodziłoby o rok kalendarzowy to:
Od 2008 Ronaldo ale też mógłby być Xavi który wygrał Euro 2008 i był najlepszym zawodnikiem całego turnieju
2009 Messi albo też Xavi który też rozgrywał jeden z najlepszych sezonów w karierze mnóstwo asyst w Lidze i Lidze Mistrzów
2010 Iniesta
2011 Messi
2012 Messi
2013 Ribery
2014 Ronaldo albo też Neuer Mistrz Niemiec, Puchar Niemiec,Mistrz Świata najlepszy bramkarz turnieju cały rok równa forma
2015 Messi
2016 Ronaldo choć całe Euro 2016 wygrał cały zespół a nie on sam.
2017 Ronaldo
2018 Ronaldo
2019 Messi bo Van Dijk końcówkę roku miał słabą jak mecze z Leeds 4:3 wygrany przez Liverpool,7:2 z Aston Villą,:4:'3 w Lidze Mistrzów z Salzburgiem wygrany mecz a Messi dalej trzymał swój równy poziom gole i mnóstwo asyst.
2020 Lewandowski
2021 Lewandowski.
23 lis 2021 11:34
0
No i tak to powinno wyglądać. Nawet w kwestii 2018 roku się zgadzamy :) Ta 10 letnia hegemonia duetu bardzo naciągana według mnie. Jedynie dał bym Van Dijkowi za 2019 bo Messi kompletnie zawiódł jako lider zespołu.
23 lis 2021 09:54
0
Tegoroczną ZP wygrywa jak co roku :
- SPONSOR
23 lis 2021 10:10
0
Jak lewy wie że nie wygrał i tam pojedzie to jest osłem, olać tą śmieszną galę celebrytów
23 lis 2021 11:33
0
prawda jest taka ze zlota pilke powinien dostac Aleksander Lukaszenko , za to ile zarobil na uchodzcach i jak rucha zachod europy .Prawdziwy CHAD


24 lis 2021 15:37
0
Łukaszenko powinien dostać złotego buta i od niego kopa w dupe skurwysyn niszczy Europe
23 lis 2021 10:28
0
Nie ma co się podpalać. To jest festiwal popularności i tyle. Iniesta został okradziony Ribery został okradziony i teraz Lewandowski. Tymbardziej że Lewandowski ma na pieńku z France Football.
23 lis 2021 12:24
0
Największym problemem Lewandowskiego jest to, że urodził się w Polsce. Na arenie międzynarodowej z tą Reprezentacją nie ma czego szukać. Nawet z rezerwami Węgier nie są w stanie bez niego wygrać.
23 lis 2021 10:46
0
Francuzi oszukali Lewego a ja oszukałem STS, który do wczoraj trzymał poje..any kurs na Messiego 2.20. Przecież było wiadomo od miesiąca kto wygra. Kto był sprytny to wszedł grubą flotą.
23 lis 2021 13:26
0
Komentarz usunięty
23 lis 2021 16:36
0
haha kto taki karzeł który ma 1 gola po 14 kolejkach to ty chyba jestes nazistowskim zjebem
23 lis 2021 17:17
0
Komentarz usunięty
23 lis 2021 17:24
0
raczej jestem pewny ze się mylisz może ciebie robił zjeb i patol i wyszedł taki zjebany patol
23 lis 2021 18:05
0
Komentarz usunięty
23 lis 2021 20:45
0
ty patrząc w lustro widzisz ostatniego patola na swiecie ee.. sory dodaj swoja rodzinke patolii polejcie mu bedzie wiecej glupot pierdolił patol
24 lis 2021 10:52
0
Komentarz usunięty
24 lis 2021 14:57
0
jak masz rodzinkę Adamsów to gratulacje chociaż taki menel i patol jak ty raczej sławy miał nie będzie
23 lis 2021 11:03
0
Za ten mecz z Węgrami dobrze że drewniak nie dostanie , teraz niech mu złota piłkę da miliarder z inposta
23 lis 2021 20:49
0
no i co ze siedzial sam by nic nie zmienil
23 lis 2021 09:47
0
Najlepsza wiadomosx dnia. Czekam na oficialne potwierdzenie.

Tabela ligowa - Ligue 1

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
22162853
2
22131842
3
21111440
4
22101535
5
22102034
6
2210734
7
229533
8
229933
9
229332
10
228032
11
218231
12
227-129
13
227-528
14
225-524
15
225-1721
16
225-1120
17
224-1920
18
224-1919
19
223-2017
20
223-2415
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI