Real Madryt o krok od mistrzowskiego tytułu. Wygrana "Królewskich" w cieniu wielkiej kontrowersji [WIDEO]

Real Madryt o krok od mistrzowskiego tytułu. Wygrana "Królewskich" w cieniu wielkiej kontrowersji [WIDEO]
screen
Autor: Daniel Makarewicz 5 lip 2020 | 15:56
Athletic Bilbao przegrał z Realem Madryt w meczu 34. kolejki Primera Division. Spotkanie zakończyło się wynikiem 0:1 (0:0).
Walka o mistrzostwo Hiszpanii wkracza w decydującą fazę. Przed rozpoczęciem 34. rundy spotkań na czele tabeli znajdował się Real Madryt, który o cztery punkty wyprzedzał FC Barcelonę. Dziś w Bilbao "Królewscy" stanęli przed szansą, by - w przypadku wygranej - odskoczyć rywalom na siedem "oczek".
Pierwsza bramka mogła paść już w 4. minucie gry. Wówczas Asensio uderzył z rzutu wolnego, Simon odbił piłkę, ale Benzema nie potrafił tego wykorzystać. Dobitka Francuza przeleciała nad poprzeczką.
Po kwadransie swoją szansę mieli gospodarze. Raul Garcia główkował z bliskiej odległości, ale Courtois nie dał się pokonać. Kilka chwil później na potężne uderzenie zdecydował się Williams, jednak piłka minęła poprzeczkę. Z kolei przed przerwą napastnik wpadł w pole karne i próbował przelobować golkipera rywali. Próba okazała się minimalnie niecelna.
W pierwszej połowie bramki nie padły. W drugiej połowie spotkania "Królewscy" mocniej przycisnęli gospodarzy. Z dystansu uderzał Modrić, w polu karnym główkował Ramos, ale nie przyniosło to efektu. Athletic Bilbao skutecznie się bronił i od czasu do czasu starał się zagrozić przyjezdnym.
W 69. minucie Real wyszedł na prowadzenie. Dani Garcia trafił w stopę Marcelo i sędzia - po analizie VAR - wskazał na wapno. Jedenastkę na gola zamienił Sergio Ramos.
W 74. minucie doszło do dużej kontrowersji w polu karnym "Los Blancos". Sergio Ramos nadepnął na nogę rywala. Tym razem arbiter nie podyktował rzutu karnego, a system VAR nie sprawdził tej sytuacji.
- Bezsporna jedenastka - napisał Moises Llorens, dziennikarz "ESPN".
Real Madryt po dzisiejszej wygranej ma na koncie 77 punktów i wyprzedza Barcelonę o siedem "oczek". "Blaugrana" rozegrała jednak jedno spotkanie mniej.
ustawienie: 4-2-3-1
śr. waga: 77 kg
śr. wzrost: 181,8 cm
śr. wiek: 27,1 lat
1
Unai Simón
21
Capa
5
Yeray
4
Íñigo Martínez
17
Yuri
8
Unai López
14
Dani García
10
Muniain
22
Raúl García
11
Iñigo Córdoba
9
Williams
20
M. Asensio
9
K. Benzema
27
Rodrygo
10
L. Modrić
14
Casemiro
15
F. Valverde
12
Marcelo
4
S. Ramos
3
Éder Militão
2
D. Carvajal
13
T. Courtois
ustawienie: 4-3-1-2
śr. waga: 77 kg
śr. wzrost: 180,3 cm
śr. wiek: 26 lat
Źródło: własne

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy

Dyskusja 185

7 lip 2020 | 11:43
0
Z tak słabą Barcą jak w tym sezonie to nie będzie nawet wyczyn w wykonaniu Realu, lecz zostało jeszcze kilka kolejek i wszystko jest możliwe, gdyż Real nie raz pokazywał w ostatnich latach w La Lidze, iż ich forma to wypadkowa dobrej gry jak i tej bez przekonania. Na pewno mentalnie są dobrze nastawieni, bo chcą dowieźć do końca pozytywne, punktowe rezultaty, lecz na ich drodze staną też ci, którzy będą walczyć o utrzymanie w najwyższej klasie rozgrywkowej...
6 lip 2020 | 21:59
0
Może i Ramos to jest obecnie najlepszy obrońca na świecie, ale też zwykły dupek. Sędziowie,którzy dają się mu wozić jak jakieś stare szkapy, to zwykli kretyni.
6 lip 2020 | 14:08
0
Proszę zespół meczyków o wrzucenie dokładnej analizy sytuacji z Raulem Garcią dokonanej przez radio SER i Chiringuito we współpracy z ekspertami sędziowskimi. Jeden z gości stwierdził, że porównywanie obu przypadków (karnego na Marcelo i zagrania w polu karnym Realu) było najlepszym żartem niedzieli. Może niektórym kretynom mordy by się zamknęły.

Meczyki jak już mówicie A i dajecie w tytule kontrowersje, to powiedzcie, do ciężkiej kurwy, B i dajcie wyjaśnienie podane na tacy, a nie żeby tylko komentarze były.
6 lip 2020 | 22:00
0
Och, jakieś radio w hiszpanii powiedziało, że to żarty, więc przecież nusi tak być jak powiedzieli. 😅😂🤣 Ramos to zwykły dupek jest.
6 lip 2020 | 22:54
0
Czytasz dokładnie czy wyłączasz się czytając? Zrobiona była analiza podparta opiniami ekspertów sędziowskich. A Ramos może i dupkiem jest, ale to czyni z niego niesamowitego kapitana. No i w tej sytuacji nie widział Raula Garcii. Jeżeli twierdzisz inaczej to powiedz mi, proszę, jak? Przecież oczu w dupie nie ma ;)
7 lip 2020 | 01:00
0
Uuuuui, w radiu egzperdzi mówili, musi tak być jak w radiu mówili😅😂🤣
7 lip 2020 | 01:01
0
Wszystko widział, tylko chciał żebyś myślał, że nie widzi. Ile można udawać, że z tym fagasem jest wszsytko w porządku? Dźwigni założonej na rękę Salaha też pewnie do dzisiaj nie widzisz w powtórkach?
7 lip 2020 | 09:55
0
Naprawdę? Serio? Czy tylko udajesz? Winszuję, jeżeli masz oczy w dupie i widzisz wszystko co jest z tyłu. Ewidentny przypadek. Ja wiem, że ludzie go nie lubią, mają prawo. Sytuacja z Salahem to był jego majstersztyk, zrobił dokładnie to co chciał i jestem pewny, że gdyby nadarzyła się okazja, to zrobiłby to znowu. Ale po co wracasz do tej sytuacji? Rozmowa jest o tym co się stało w niedziele i zdecydowanie bardziej wierzę najlepszemu radiu sportowemu w Hiszpanii niż Tobie. Niestety, ale nie masz racji. Idź płakać gdzie indziej, może w miejsce gdzie ktoś Cię przytuli.
7 lip 2020 | 15:41
(Edytowany)
XD ewidętny chyba chciałeś napisać, z naciskiem na dętny.
0
XD ewidętny chyba chciałeś napisać, z naciskiem na dętny. Zagranie firmowe Ramosa, przypadkowe nadepnięcie.
7 lip 2020 | 15:44
(Edytowany)
Bo to jest dokładnie to samo. Dlatego wracam do tej sytuacji. Tam powinna być czerwień a nie pamiętam czy chociaż żółtą dostał. Wierz sobie w co chcesz jeśli nie masz własnego rozumu. Sędziowscy eksperci w hiszpanii to oksymoron.
0
Bo to jest dokładnie to samo. Dlatego wracam do tej sytuacji. Tam powinna być czerwień a nie pamiętam czy chociaż żółtą dostał. Wierz sobie w co chcesz jeśli nie masz własnego rozumu. Sędziowscy eksperci w hiszpanii to oksymoron. Ps. Musisz mieć strasznie szerokie horyzonty i być niesamowicie silnym męSZCZysną... Jak to mówią każdy mierzy swoją miarą. Widać, że kibice Realu nabrali wielkich kompleksów w stosunku do Barcelony, skoro tak ewidentne sytuacje jak ta, muszą być przez was "czarowane". Ramos to zwykły dupek. A ja mam gdzieś czy ligę wygra Real czy Barcelona.
7 lip 2020 | 23:02
0
Kurwa jaki dzban 😅 tylko tyle powiem.
8 lip 2020 | 16:00
0
Dzbanem to by Ramos był, jeśli on te wszystkie "niefaule" robi przypadkowe. A że on tp robi z wyrachowanie to jest zwykłym dupkiem.
10 lip 2020 | 07:17
0
Kurwa, jesteś naprawdę strasznym kretynem. Wybacz, ale nie mam zamiaru już z tobą rozmawiać. Płacz dalej w poduszkę.
9 lip 2020 | 08:56
0
Dobra zamknij morde, bo chuja wiesz o piłce nożnej. Znalazł się kanapowiec co siedzi na fotelu z paczka chusteczek jak ogląda real i wielki znaFca na meczykach. 😫
10 lip 2020 | 07:15
0
Następny dzban. Gdybyś miał choć ciut honoru, to przyznałbyś rację. Wszyscy sędziowie są zgodni, że karnego nie było, a ty dalej pierdolisz. Mordę to mogę ci obić co najwyżej. Znam się, znam. Dużo bardziej niż ty, pizdo.
10 lip 2020 | 08:31
0
I nie mów do mnie jak do ciebie ojciec śmieciu. Bo nasluchasz sie i gdzie indziej takie nieładnie rzeczy wygadujesz.
10 lip 2020 | 09:24
0
Hau hau piesku, hau hau.
10 lip 2020 | 09:42
0
I wystraszyłeś się śmieciu?
10 lip 2020 | 09:42
0
Hau hau piesku.
10 lip 2020 | 09:46
0
Ale z ciebie pizda, Kurwa naprawdę 🤭🤭 kozak w necie, pizda...
10 lip 2020 | 09:50
0
Nie spodziewałem się, że zrozumiesz cokolwiek. Dlatego już nie będę nic mówił do ciebie. Jeżeli twój rok urodzenia to 99', to masz jeszcze szansę na jakiś rozwój. Ale nie wydaje mi się żeby to nastąpiło.
10 lip 2020 | 09:54
0
Dlatego mówię, podaj adres i się przekonasz 🙂
10 lip 2020 | 09:58
0
Powiedziałem ci, że muszę chronić moją rodzinę przed śmiercią ze śmiechu. Bo taka dokładnie by była gdybyś się tu zjawił. Poprosiłem też o twój adres. Chętnie się przekonam.
10 lip 2020 | 10:10
0
Aha, właśnie już stąd czuję twój strach idioto. Rozumiem boisz się, bo ciężko by było żeby 12 latek sie nie bał.
10 lip 2020 | 10:17
0
Ja pierdole, skończ już to pierdolenie. Zaczynasz mnie nudzić, naprawdę. Dorośnij, kurwa dorośnij.
10 lip 2020 | 11:11
(Edytowany)
"Wszyscy sędziowie" XD obić to możesz co najwyżej swoje małe jądra jak będziesz chciał mi do pięt doskoczyć.
0
"Wszyscy sędziowie" XD obić to sobie możesz co najwyżej swoje małe jądra jak będziesz chciał mi do pięt doskoczyć.
10 lip 2020 | 11:17
0
No i właśnie taki z ciebie ekspert. Zamilcz i się nie pogrążaj panie wielkie pięty.
10 lip 2020 | 11:23
0
Masz w tym jakąś krzywą, zboczoną przyjemność, że się tak publicznie kompromitujesz?
10 lip 2020 | 11:29
0
Nie, mam przyjemność w czytaniu takich jak ty, co to myślą, że wszystko wiedzą, a chuja się znają. Skończ przegrywie, naprawdę. Nie chce mi się już tego tłumaczyć, wygooglaj sobie dlaczego w Hiszpanii takie zagrania nie mogą być podyktowane jako faul, później otwieraj tą swoją śmierdzącą mordę. Żegnam.
10 lip 2020 | 11:41
0
Ale ty jesteś kurwa zjebem. Piszesz tylko by kogoś zwyzywać, a potem "nara". Weź rozpęd i jebnij się w ścianę tak solidnie w ten jebany łeb. Może coś pomoże.
10 lip 2020 | 11:49
0
Hahaha!
10 lip 2020 | 11:51
0
Pomogło?
10 lip 2020 | 11:59
0
Nie, ale znowu mnie rozbawiłeś. Czasami ci się udaje. Może za szybko krzyżyk postawiłem.
11 lip 2020 | 07:36
0
Ps. Naprawdę nikogo nie obchodzi to z czego ty czerpiesz przyjemność. Nikogo.
11 lip 2020 | 07:34
(Edytowany)
No, to że Hiszpanie mają najgorszych sędziów i debili w zarządzie sędziowskim to rzeczywiści zmienia postać rzeczy, tak baaardzo😅😂🤣
0
No, to że Hiszpanie mają najgorszych sędziów i debili w zarządzie sędziowskim to rzeczywiści zmienia postać rzeczy, tak baaardzo😅😂🤣 "
6 lip 2020 | 13:11
0
Z drugiej strony to smutne, że jakieś 3 lata temu kibice Barcy zastanawiali się czy wygrają Ligę bez żadnej porażki a obecnie częściej zajmują się kontrowersjami w meczach Realu niż swoją drużyną.
Ile znaczy taki jeden Bartomeu
7 lip 2020 | 15:49
0
Każda wielka drużyna się kiedyś kończy i zawsze wtedy przychodzi kryzys. Dobrze zarządzane kluby, jak Bayern czy Juve ogarniają kryzys na spokojnie, a kluby lewackie, takie jak Barcelona mają panikę i rozdawnictwo i bóle dupy.
6 lip 2020 | 11:21
0
Mam takie lekkie rozdwojenie jaźni przez ostatnie tygodnie.

Z jednej strony człowiek by chciał żebyśmy w końcu zaczęli grać dobrą piłkę, czy tworzyli jakieś koronkowe akcje a'la Real z 1998-2002. A z drugiej strony mam taką nieskrywaną, dziką satysfakcję praktycznie za każdym razem po tych VARach. Za każdym razem oglądając mecz już mam uśmiech na twarzy myśląc o nerwach i poczuciu wielkiej niesprawiedliwości w katalonii...

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że ja jako kibic czuje się w porządku bo wiem, że wszystkie decyzje z ostatnich tygodni były prawidłowe (nie znosze tego jak zdarza nam się wygrać po jakimś wałku). A z drugiej strony te sytuacje są na tyle stykowe że podatni na propagande idioci z katalonii są sfrustrowani. Tak z boku to fajnie na to patrzeć, a że lubią filozofię victimissimo to nakręcają się jeszcze bardziej niż każdy inny normalny człowiek. Nic tylko otworzyć piwo, zacierać ręce i czytać ;)
7 lip 2020 | 15:51
0
Gdyby Ramos wylatywał z boiska za każde jego chooyskie zagranie, to dzisiaj grałby w ułan bator a nie w realu. Piłkarsko najlepszy obrońca obecnie. Mentalnie - dupek. A to jest ewidentny faul. Dupek specjalnie się odwrócił, żeby wyglądało na przypadkowe zagranie.
6 lip 2020 | 11:19
0
Hipokryzja katalońców jest tak pyszna, że aż zasługuje na wypunktowanie. Podsumujmy to więc:
1. Sędzia nie odgwizdał 2 rzutów karnych przeciwko Barcelonie w grudniowym klasyku (mecz zakończony wynikiem 0-0).

2. Arbiter starcia Blaugrany z Realem Sociedad na Camp Nou przy analizie VARu nie odgwizdał EWIDENTNEGO spalonego poprzedzającego akcję, przy której miał miejsce domniemany faul zawodnika gości. Zamiast tego przyznał gospodarzom wątpliwą jedenastkę. Ponadto w drugiej połowie meczu (w której swoją drogą miała miejsce akcja z VARem) sędzia nie pokazał (podręcznikowej) czerwonej kartki Messiemu za atak na piszczel przeciwnika, ba - nawet nie odgwizdał faulu gwiazdy Barcelony (mecz zakończony wynikiem 1-0 dla Barcelony)

3. W meczu z Sevillą Messiemu uszło na sucho zaatakowanie Carlosa, obrońcy Sevilli, bez piłki (nie dostał nawet "żółtka")

4. Podyktowana jedenastka dla blaugrany w wyjazdowym meczu z Levante, gdzie wcześniej, w akcji poprzedzającej analizowane zdarzenie, był spalony (mecz skończył się porażką 1-3 dumy katalonii).

5. W meczu Realu z Betisem na Bernabeu, arbiter nie wskazał na "wapno" po klarownej ręce zawodnika Andaluzyjczyjów (spotkanie skończyło się remisem 0-0).

6. W potyczce Realu z Levante sędzia (2xHernandez) nie przeprowadził analizy VAR ani jednej z dwóch potencjalnych rąk w polu karnym Granotas (Real przegrał to spotkanie 0-1).

7. W rywalizacji Królewskich z Sevillą uznana została bramka wyrównująca na 1-1, Luka de Jonga, po oczywistej ręce w ataku, bodaj Munira el Haddadiego (podepchnął nią piłkę, dzięki czemu dopadł do niej Holender). Ostatecznie Los Blancos wygrali 2-1.

8. W meczu z Realem Valladolid, w pierwszej połowie, sędzia nie wyrzucił zawodnika gospodarzy, Joaquina Fernandeza, za brutalny atak na gracza Realu Madryt (były to sanki w nogę postawną, o ile się nie mylę). Później w drugiej odsłonie spotkania nie została podyktowana jedenastka dla Królewskich za niewątpliwy faul na Rodrygo. (skończyło się 1-0 dla Realu Madryt)

9. W pojedynku Realu z Osasuną nieodgwizdany karny za faul na Modriciu, ponadto 2 brutalne ataki wyprostowanymi nogami w nogi Vasqueza i Carvajala. Efekt? Jedna ŻÓŁTA kartka. (skończyło się 4-1 dla Realu).

10. Z Sociedadem nie podyktowany karny za przewinienie na Marcelo (chociaż poza tym słuszne decyzje arbitra). Skończyło się 2-1.

11. W meczu z Bilbao Messiemu uszło na sucho nadepnięcie któregoś gracza Bilbao na piszczel (w rzeczywistości piąta żółta w sezonie i wykluczenie na mecz z Celtą Vigo, gdzie dzięki Messiemu Barcelona zdobyła 1 punkt.)

Muszę też zwrócić uwagę na fakt, iż nie wspominałem o niesłusznych decyzjach w spotkaniach, w których straty z tytułu błędów sędziowskich poniósł nie tylko Real ale też mógł ponieść przeciwnik (o ile się one pokrywały). To samo jeżeli chodzi o Barcelonę, dlatego m.in. nie zwróciłem uwagi na błąd w meczu z Katalończyków z Betisem (brak karnego dla gospodarzy za rękę Sergiego Roberto), ponieważ karnego nie dostali wtedy też goście za faul na Leo Messim. Oczywiście wiem, że tylko część z tych przewinień, które tu wymieniłem rzutowała na ostateczny wynik, ale chodziło mi tu o unaocznienie skali hipokryzji Bordowików. Możliwe, że błędów było więcej, ale mogłem już o nich zwyczajnie zapomnieć (zwłaszcza jeżeli nie miały wpływu na końcowy wynik)."

Faul Militao? Faul Ramosa i karny? Za co? Przecież tylko bordowa część Hiszpanii trąbi o jakimkolwiek skandalu. Nie bierze udziału w akcji, a jakby brał to spalony, nadepnięcie kompletnie przypadkowe, gdzie w przeciwieństwie do faulu na Marcelo jest walka o piłkę, a nie sytuacja, że Sergio gościa nawet nie widzi.

Z samych tych błędów Real stracił 5 punktów, a Barcelona zyskała 3. Daje nam to 8 punktów różnicy na korzyść Realu, więc doliczcie to sobie do swoich teorii :)
6 lip 2020 | 19:32
0
Odpowiem krótko.
nadepnięcie PRZYPADKOWE? co za różnica. nadepnął. jest przewinienie - jest karny. koniec w tym temacie. z rękami jest podobnie. większość to "machanie" tylko nieliczna część to cyniczne blokowanie.
Co do "spalonego" w meczu z Realem Sociedad, to będący wtedy na pozycji spalonej Vidal nie był adresatem podania i nie brał udziału w akcji, gdy w niej brał udział nie było "spalonych".
Real w meczu z Bilbao dostał karnego, bo powinien (mówie jako kibic Barcy) ale Bilbao NIE dostało karnego który im się należał.
7 lip 2020 | 15:58
0
Masz rację, ale tłumaczenie tego zakompleksionym "realistom" w tym momencie nie ma specjalnie sensu. A w tym przypadku to była klasyka ramosowania, czyli "przypadkowe" nadepnięcie.
7 lip 2020 | 15:56
0
Okey, to teraz czekam aż wymienisz wszystkie kontrowersje z Realem. Gdyby zebrać same niepokazane kartki dla Ramosa to już Real przebija ten twój elaborat. Gdyby do tego dorzucić kartki nie pokazane Crisztianu z ostatnich trzech zwycięstw w Lidze mistrzów to już rozbijacie bank. A konkluzja jest taka, że sędziowie boją się gwizdać przeciwko Realowi i Barcelonie. Barca ma łatkę drużyny grającej ładnie a real gra brutalnie, więc też mnie specjalnie nie dziwi, że w bezpośrednich starciach sędziowie raczej patrzą przychylnie na Barcelonę, lecz generalnie to jest dramat na jak dużo taki dupek jak Ramos może sobie pozwolić.
6 lip 2020 | 09:31
0
Fajnie, że podano posty dziennikarzy, którzy się nie zgadzają z decyzją o braku karnego dla Bilbao, ale szkoda, że obaj są fanami Barcelony xdd no trochę bardziej obiektywnych przykładów trzeba
6 lip 2020 | 09:02
0
Przynajmniej zdobędą jakieś trofeum w tym roku bo liga mistrzów przegrana. A tak na marginesie to gdzie E. Hazard świetny zawodnik z poprzedniego sezonu
6 lip 2020 | 00:04
0
Stul psioche znawca a nie się cieszysz jak pi. zda
5 lip 2020 | 22:33
0
Ramos to 0
5 lip 2020 | 22:24
0
Znowu po karnym...do mistrzostwa
5 lip 2020 | 21:48
0
Pierwszy raz się tu zalogowałem bo nie wytrzymałem. Czy Kur*** ten pajac KRĘCIDŁO zawsze musi wepchnąć swój komentarz jak są kontrowersje odnośnie Realu??!! Tak to siedzi z pyskiem zamkniętym a jak coś nie tak to on pierwszy..
5 lip 2020 | 21:47
0
Nadepnięcie Ramosa nie było celowe. Obaj zawodnicy nie brali bezpośrednio udziału w akcji! Nie ma mowy o karnym.

"Sytuacja ta przypomina zresztą do złudzenia tą z udziałem Lionela Messiego w meczu Barcelony z Athletikiem. Wtedy Argentyńczyk groźnie nastąpił na nogę Yeraya Alvareza, za co nie został w żaden sposób ukarany. Eksperci broniący gwiazdora Barcy również zwracali uwagę na to, że nadepnięcie było całkowicie przypadkowe."

Tyle w temacie :)
5 lip 2020 | 22:18
0
Roznica jest taka ze Messi wtedy faulowal i sedzia odgwizdal przewinienie. Kontrowersjny byl jedynie brak kartki za ten faul. Natomiast w przypadku nadepniecia Ramosa, nie bylo żadnej reakcji ze strony sędziego i varu. Zbyt naciagane te wygrane Realu zeby nie mowic o kontrowersjach
5 lip 2020 | 23:18
0
Var zareagowal. Powiedzial sedziemu, ze mimo wszystko, byl spalony.
6 lip 2020 | 09:38
0
Celowość zagrania nie ma ŻADNEGO znaczenia, liczy się skutek
5 lip 2020 | 21:18
0
Jak był spalony to raczej nie mogło być mowy o karnym..
5 lip 2020 | 20:32
0
Weźcie pod uwagę że to barca miała przewagę 2pkt przed przerwą, i gdyby nie grali jak patalachy to by wygrali, sami sobie winni że tracą ile tracą poza tym Messi już w 2 meczach powinien dostać czerwo i ciekawe ile wtedy by wynosiła ich strata, gdyby nie sędziowie którzy go trzymają pod parasolem
5 lip 2020 | 20:20
0
Wszyscy piszą karny i powinien być ciekawsze jest to czy w momencie podania gracz z Bilbao nie znajdował się na pozycji spalonej. Podanie było w końcu kierowane do niego ;)
6 lip 2020 | 14:14
0
Oglądałeś mecz? Podanie nie było kierowane do niego tylko na skrzydło. Już zostało wyjaśnione z podanymi konkretnymi artykułami z hiszpańskich przepisów piłki nożnej, że to absolutnie nie był faul.
5 lip 2020 | 20:08
0
Żadna nowość, Realowi i Barcy zawsze sędziowie pomagają i to nie tylko w Hiszpanii, w lidze mistrzów też.
5 lip 2020 | 21:36
0
Dokładnie tak! I w innych pucharach i na mistrzostwach Europy i nawet świata! Sędziowie, Barca i Real maja tego samego właściciela j dlatego tak się dzieje.
Dobra rak poważnie to pomyliłeś chyba piłkę z nasza polską polityką.
6 lip 2020 | 00:18
0
Tobie się nawet piłka klubowa z reprezentacyjną myli, więc o czym my tu mamy gadać... Nie pisz do mnie więcej.
6 lip 2020 | 15:38
0
Masz rację dają minusy a później np płaczą to z Barcelony że nie było karnego dla Realu a z Realu że messi nie dostał czerwonej :-)
6 lip 2020 | 22:34
0
Dobrze Gościu napisał. To co dla przescieradel A kiedyś dla Barcy sędziowie odpierdalali w LM to szok
5 lip 2020 | 19:40
0
wielka kontrowersja to jest tylko w oczach kibiców Barcelony
5 lip 2020 | 19:19
(Edytowany)
Polecam ogladnac mecz a nie zdjecia. Sedzia nawet nie musial tego sprawdzac, a gdyby sprawdzil, musialby zagwizdac spalonego a Ramosa co najwyzej upomniec za faul po gwizdku. Cala akcja w pigulce. Nie bylo tam nawet pilki. Kolejna gownoburza kompleksiarzy.
0
Polecam ogladnac mecz a nie zdjecia. Sedzia nawet nie musial tego sprawdzac bo dostal info z VARu, a gdyby sprawdzil, musialby zagwizdac spalonego a Ramosa co najwyzej upomniec za faul po gwizdku. Cala akcja w pigulce. Nie bylo tam nawet pilki. Kolejna gownoburza kompleksiarzy.
5 lip 2020 | 19:01
0
Żałosne. Skoro jest VAR to powinien być też na żądanie trenera i tyle - tak jak w siatkówce. W takich jak ten przypadek są 2 opcje: albo sędzia nie widział, albo nie chciał widzieć. Jak ma VAR to jak nie widział może skorzystać. Zostaje jedna opcja.

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy