Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Ronaldo wyrzucony z boiska! Portugalczyk nie mógł zrozumieć decyzji sędziego! [VIDEO]

Daniel Makarewicz  19 wrz 2018 | 21:46 109
Ronaldo wyrzucony z boiska! Portugalczyk nie mógł zrozumieć decyzji sędziego! [VIDEO]
Źródło zdjęcia: bestino/Shutterstock

Cristiano Ronaldo zadebiutował dziś w barwach Juventusu Turyn w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Portugalczyk spędził na boisku ledwie 29 minut.

Juventus mierzy się na wyjeździe z Valencią w pierwszej kolejce Ligi Mistrzów. "Stara Dama" od  29. minuty spotkania musi grać w osłabieniu, bo czerwoną kartkę zobaczył Cristiano Ronaldo.

Portugalczyk został wyrzucony z boiska po jednym ze starć z rywalem. Powtórki nie do końca wyjaśniły, dlaczego arbiter Felix Brych podjął tak surową decyzję.

Napastnik nie mógł się pogodzić z tą decyzją i ze łzami w oczach zszedł do szatni. Eksperci stają w obronie zawodnika i określają decyzję sędziego jako absurdalną.

To pierwsza czerwona kartka dla Ronaldo w historii jego występów w Lidze Mistrzów.

Źródło: własne

Czy Cristiano Ronaldo słusznie otrzymał czerwoną kartkę?

TAK ({{yes_percentage}}%)
NIE ({{100 - yes_percentage}}%)
Oddanych głosów: {{total_votes}}
Dyskusja 109
20 wrz 2018 | 17:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ludzie.... Nie ważne czy go rzuci wykałaczką czy maczetą chodzi o samą chęć rzutu w kogoś.

I nie chodzi o samo uderzenie ale o reakcje Ronaldo. Piłkarze zderzają się mocniej i groźniej ale to co było później zasługiwało na karę. Zwłaszcza, że CR nie pierwszy już raz sam wymierza sprawiedliwość i decyduje co jest słuszne a co nie.
20 wrz 2018 | 16:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No na czerwoną to nie było, racja ale jednak było widać wkurwienie przy tym 'geście' gdzie dotknął tego typa, zamysł na pewno miał inny bo machnął ręką dosyć konkretnie.
20 wrz 2018 | 10:53
(Edytowany)
Najpierw na linii szesnastki Ronaldo kopie Murillo bez piłki. Po upadku Murillo, Ronaldo próbuje złapać go za włosy. I to są fakty świadczące o tym, że sędzia Brych z pewnością wybroni się ze swojej decyzji. Obecność VARu tylko potwierdziłby słuszność decyzji. Wiem, że decyzja o wyrzuceniu z boiska Ronaldo nie jest w smak wszystkim jego sympatykom, ale fakty pozostają faktami i nie dajmy się zwariować ze względu na to, kim dla piłki jest Ronaldo.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najpierw na linii szesnastki Ronaldo kopie Murillo bez piłki. Po upadku Murillo, Ronaldo próbuje złapać go za włosy. I to są fakty świadczące o tym, że sędzia Brych z pewnością wybroni się ze swojej decyzji. Obecność VARu tylko potwierdziłby słuszność decyzji. Wiem, że decyzja o wyrzuceniu z boiska Ronaldo nie jest w smak wszystkim jego sympatykom, ale fakty pozostają faktami i nie dajmy się zwariować ze względu na to, kim dla piłki jest Ronaldo.
A tu dobre ujęcie całej sytuacji:
https://twitter.com/ClassicMessi10/status/1042506816318590977
20 wrz 2018 | 10:38
(Edytowany)
Tyle komentarzy broniących Ronaldo a nawet dobrej powtórki tu nie dali żeby zobaczyc co zrobił LOL
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tyle komentarzy broniących Ronaldo a nawet dobrej powtórki tu nie dali żeby zobaczyc co zrobił LOL
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925
20 wrz 2018 | 09:38
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wczoraj myślałem, że czerwień z dupy, dziś po obejrzeniu kilku nagrań gdzie było widać całe zajście dokładnie.. Sędzia miał rację i czerwień zasłużona. Co do Ronaldo przyznam że jest świetnym piłkarzem.. Ale za te jego płacze i demonstrowanie swojego niezadowolenia go nie trawię..
20 wrz 2018 | 09:30
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czerwień jak nic, najpierw kopnął później wloski mu uczesal,
20 wrz 2018 | 09:14
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O kur*a, co tu się odj**ało? Może niezbyt go lubię, ale ta kartka to jakaś patologia. Sędzia powinien wziąć urlop, albo publicznie przeprosić za takie dno.
20 wrz 2018 | 08:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czerwona kartka słuszną.
Kopnięcie bez piłki - żołta/czerwona
Szarpnięcie za włosy faulowanego zawodnika po akcji - czerwona
Myślę że VAR tylko by to potwierdził.
20 wrz 2018 | 09:11
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ta czerwona od razu na szubienice go jeszcze napisz że karny z dupy jak korkami na twarz wjechał
20 wrz 2018 | 08:37
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla mnie powód niesłusznej czerwonej jest prosty. Odszedł z hiszpańskiej ligi przez co straciła ona trochę na jakości i zainteresowaniu kosztem ligi wloskiej to się teraz na nim mszcza tym bardziej że mecz był właśnie w Hiszpanii. Gdyby zrobił takie coś będąc w realu to możliwe że żadnej kartki by nie dostał. Pewnie poleca minusy ale walić to bo takie jest właśnie moje zdanie i go nie zmienię
20 wrz 2018 | 08:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O czym dyskusja CR swym nieodpowiedzialnym zachowaniem nie raz a dwa razy w jednej akcji dał sędziemu argument żeby go wyrzucić. Dla tych którzy mówią że to na żółta, owszem kopnięcie bez piłki na żółta i ciągnięcie za włosy na drugą żółta.
20 wrz 2018 | 07:51
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeżeli ktoś dalej nie wie za co ta kartka to tutaj macie ściągawkę.

Po pierwsze kopnięcie zawodnika bez piłki, później jeszcze jakieś absurdalne pretensje i czochranie bobra na głowie. Obrońcy niech przyjrzą się dokładnie. Zależy wszystko od sędziego, może czerwona była dana nad wyrost, ale żółta co najmniej musiała być.
20 wrz 2018 | 07:54
(Edytowany)
DOBRZE ,ŻE RZUCIŁEŚ TEN FILMIK WBO ZARAZ BYŚ ZOSTAŁ ZBLUZGANY OD INNYCH .BRAWO TO ZASŁUŻONA CZERWIEŃ!!!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
DOBRZE ,ŻE RZUCIŁEŚ TEN FILMIK BO ZARAZ BYŚ ZOSTAŁ ZBLUZGANY OD INNYCH TAK JAK JA .BRAWO TO ZASŁUŻONA CZERWIEŃ!!!
20 wrz 2018 | 08:05
(Edytowany)
Zdanie obrońców wielkie Ronaldo mnie nie obchodzi, jeżeli wypowiadają się zanim zobaczą całą sytuację od początku. Kopnięcie rywala bez piłki - bezapelacyjnie czerwona kartka, jak napisałem wyżej - interpretacja zależy również od sędziego, bo mógł dać żółtą, ale nie ugiął się - reakcja prawidłowa.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zdanie obrońców wielkiego Ronaldo mnie nie obchodzi, jeżeli wypowiadają się zanim zobaczą całą sytuację od początku. Kopnięcie rywala bez piłki - bezapelacyjnie czerwona kartka, jak napisałem wyżej - interpretacja zależy również od sędziego, bo mógł dać żółtą, ale nie ugiął się - reakcja prawidłowa.
20 wrz 2018 | 08:06
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zasłużona to może żółta, ale z czerwienią to trochę Was poniosło:)
20 wrz 2018 | 08:33
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa za lekkie kopniecie, powiedzenie paru słów i dotknięcie głowy uważasz że należy się czerwień!? To nie kurwa szachy żeby nie było kontaktu z zawodnikiem! Jakby wszyscy robili tak jak ten sędzia to w każdym meczu wyjebanych byłoby kilku graczy ! Powód wywalenia go dla mnie jest prosty. Odszedł z ligi hiszpańskiej przez co liga trochę straciła na jej zainteresowaniem kosztem ligi włoskiej więc się teraz mszcza tym bardziej że grali w Hiszpanii
20 wrz 2018 | 08:37
(Edytowany)
Umyślne kopnięcie zawodnika i złapanie za włosy. Historia zna już takie przypadki i wiele o takich kartkach się nie dyskutowało, bo były zasłużone. Teraz jest nagonka, bo kartkę dostał Ronaldo, a barany dalej będą się doszukiwać, że sędzia ch.j. Żenada, kolejny kretyn xD.
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Umyślne kopnięcie zawodnika i złapanie za włosy. Historia zna już takie przypadki i wiele o takich kartkach się nie dyskutowało, bo były zasłużone. Teraz jest nagonka, bo kartkę dostał Ronaldo, a barany dalej będą się doszukiwać, że sędzia ch.j. Żenada, kolejny kretyn xD. A, no i sędziowie mszczą się za to, że odszedł z ligi hiszpańskiej. Haha.
20 wrz 2018 | 07:46
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Cristiano, witaj w Juventusie" :D

Jakiś postronny kibic mógłby uznać to za niezły pokaz siły, 2:0 w 10 przy Dybali, Cuadrado i Coscie na ławce...
Całkiem nieźle. Nie rozumiem w sumie za co Krysia dostał tę czerwoną kartkę. Wydaje mi się że ciężko teraz byłoby to uzasadnić temu sędziemu.
Przynajmniej dużo mówi się teraz o Juve...
20 wrz 2018 | 07:43
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla każdego kto nie widział:

https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925

ten filmik wyjaśnia dlaczego czerwona kartka, wreszcie jakiś jedyny filmik na którym widać całe zajście...
20 wrz 2018 | 07:39
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Głupie qrwy minusują na potęgę, na potęgę też robią sobie loda.
Zanim głąbie jeden z drugim wydasz opinie to się sq upewnij na 100% czy masz rację.
Wszystkie zjeby stojące w obronie nażelowanego kolczykowca z kupionym dzieckiem się ośmieszyły.

Red absolutnie zasłużony i bezdyskusyjny. Zajebał kopa zawodnikowi bez piłki a później ciągnąc (fakt, ze lekko) go za włosy krzyczał coś w stylu:- wstawaj nic się nie stało. Najbardziej niedojebany piłkarz w historii futbolu - mam nadzieję, że mu ktoś kiedyś wszystkie zęby wybije.

Wy kurwa ślepi jesteście czy pojebani? Na każdej powtórce widać jak zajebał gościowi kopa.
A tu macie slepe qrwy dokładniej pokazane.
https://twitter.com/ClassicMessi10/status/1042506816318590977
20 wrz 2018 | 07:32
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
za co ta karka? za głaskanie po głowie?
20 wrz 2018 | 07:35
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925

a jednak czerwo sie należało, zwracam honor sedziemu
20 wrz 2018 | 07:20
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sędziowie to jakiś żart w tym meczu. Czerwona kartka i co najmniej dwa karne z kapelusza (pierwszy dla Juve i trzeci dla Valencii).
20 wrz 2018 | 06:58
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
HAHAHA CAŁY RONALDO DALEKO CI JESZCZE DO KULTURY MESSIEGO.
20 wrz 2018 | 05:11
-22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To nie wiem. Meczu nie ogladalem ale po pirwszym ogladnieciu tu filmiku dlamnie wszystko jasne. Ronaldo z AGRESJĄ ! Agresja uderza przeciwnika w glowe igo prowokuje. Takjato odbieram. Szkoda ze tak jego debiut sie zaczyna. Brawo dla Juve za 3 pkt.
20 wrz 2018 | 01:58
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ogladalem caly mecz. Do tej pory nie moge zrozumiec za co Ronaldo dostal "czerwona". Szczesny pokazal sie znajlepszej strony. Obronil karnego !!!
20 wrz 2018 | 07:44
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925
20 wrz 2018 | 00:50
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale kilka ujęć z różnych kamer daje pełniejszy obraz sytuacji.
Najpierw wyjebał mu z łokcia a potem złapał go za łeb. Nie było to tak spektakularne jak faul Zidana na Materazzim ale jednak sędzia nie popełnił błędu. Chociaż osobiście myślę że żółta by wystarczyła.
20 wrz 2018 | 00:49
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sędziowie idioci. Nie mówię tylko o tej akcji a o całym meczu, żałosne decyzje.
20 wrz 2018 | 00:21
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie jestem fanem CR7 ani Juve choć oczywiście szanuje jego dokonania jako piłkarza i Juventusu jako klubu. Sądzę też że jednak sędzia przesadził akurat w tym momencie bo żółta to co najwyżej powinien pokazać.
20 wrz 2018 | 00:14
-30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jebia mnie minusy wiec jeszxze raz napisze. Lapy trzyma sie w kieszenia a nie na lbie innego zawodnika. Czerwo zasluzone. A teraz ulzyjcie sobie.
20 wrz 2018 | 00:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Platasz brednie , a jak w tym samym meczu z partyzanta korkami w twarz wjechał i tylko żółta ? A jak ramos korkami po glowie chodzil i po rękach i nic nie mial za to ? Badzmy szczerzy juz mogl żółtą dać jak go jajca swędzily, ale czerwoną omg mam nadzieje ze jutro sie wyjasni bo chce zobaczyc go z czerwonymi diabełkami
20 wrz 2018 | 07:46
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wyjaśniło się sędzia miał rację, kopnięcie bez piłki = czerwo
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925
20 wrz 2018 | 13:07
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jak to...a jak sramto....misiu pysiu tak jest napisane i tak zdecydowal sedzia chociaz wiemy ,ze nie musial. Krystyna tez nie musiala tego robic. Zwlaszcza on ktory nurkowania i symulki ma w genach. Dal sie zlapac jak ostatni frajer.
20 wrz 2018 | 00:11
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pamiętam jak kilkanaście lat temu (chyba Deco, ale nie jestem pewny, niech mnie ktoś poprawi jak się mylę ) dostał czerwoną kartkę w półfinale LM za to, że lekko kopnął leżącego przeciwnika, przy czym obaj byli kumplami z repry i ten kopniak to było coś w stylu 'no wstawaj stary' i o tym też głośno było. jeśli takie rzeczy się kwalifikują na czerwone kartki to Ramos za każdy swój faul powinien dostawać dyskwalifikacje do końca sezonu.
20 wrz 2018 | 00:35
(Edytowany)
Zgadza się, też pamiętam tą sytuacje i czerwone w takich sytuacjach to absurdalna sprawa. Jeżeli ich podstawą jest zasada fair play, to dlaczego nie kara się ewidentnych wymuszeń fauli. Niestety sędziowanie i interpretacja przepisów w obecnych czasach pozostawia wiele do życzenia.
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadza się, też to pamiętam i czerwone w takich sytuacjach to absurdalna sprawa. Jeżeli ich podstawą jest zasada fair play, to dlaczego nie kara się ewidentnych wymuszeń fauli. Niestety sędziowanie i interpretacja przepisów w obecnych czasach pozostawia wiele do życzenia.
20 wrz 2018 | 00:10
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Słuszna czerwona, Ronaldo nie powinien się zachowywać tak arogancko w stosunku do innych piłkarzy... ba, nawet do sędziów co pokazał w innym meczu, a co również został ukarany czerwoną. Trzymaj nerwy na wodzy cwaniaczku, bo całą piłkarską karierę zaprzepaścisz... W świecie piłki nie ma równych i równiejszych...
20 wrz 2018 | 00:03
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co jak co, ale każdy na początku wyzywal na gościa który stworzył VAR ale po pewnym czasie i po tych mistrzostwach świata, które pokazały jak bezcenna jest ta rzecz teraz w piłce noznej, to nie wyobrażam sobie piłki bez tego!!! Tym bardziej gdzie gra się w lidze mistrzów o gigantyczne pieniądze!!! Pytam się!? Dlaczego w niej nie ma VAR!!!!??? 90 % stadionów w których odbyła się pierwsza kolejka LM mają ta technologię, to dlaczego nie można tego użyć???!!! Czyżby ktoś stoi nad tym że by z góry LM była ustawiona??? Bo nie znam innego wytlumaczenia 0-o . Dla mnie Ronaldo nie zasłużył na czerwoną kartkę, i tym bardziej szkoda że szedł z boiska bo widać było że miał dzisiaj ogien do gry
20 wrz 2018 | 00:03
-22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Umyślne celowe nadepnięcie,jednym słowem chamstwo,słuszna czerwona kartka,niech odpocznie i przemyśli to co zrobił.
19 wrz 2018 | 23:57
(Edytowany)
Kontrowersyjna kartka dla Ronaldo, Lewandowski i Szczęsny, MC sensacyjne przegrywa u siebie a Liverpool pewnie jeszcze bardziej nakręcony na Fekira. Real na dużym luzie ogrywa Rome, która dodatkowo nie pokazała zbyt wiele. Dość sporo jak na jeden wieczór (dawać ten var)
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Smutno mi z powodu Ronaldo. Akurat w tym wypadku sędzia nie miał kompletnie racji, a brak varu zrobił swoje. Portugalczyk który jest katem dla innych w LM teraz musi przeczekać karę bo nie pamiętam żeby uefa odwołała karę w tych właśnie rozgrywkach innym zawodnikom
20 wrz 2018 | 07:47
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
miał ....
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925
19 wrz 2018 | 23:56
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cris zrobił bardzo wiele aby mówić o nim wiecej niż o messim po pierwszej kolejce spotkań
19 wrz 2018 | 23:49
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gwałtowne, agresywne zachowanie
Zawodnik zachowuje się gwałtownie, agresywnie, gdy używa lub próbuje użyć
nieproporcjonalnej siły bądź brutalności w stosunku do zawodnika drużyny przeciwnej,
kiedy nie walczą o piłkę oraz wobec współpartnera, osoby funkcyjnej, widza, lub
jakiejkolwiek innej osoby, bez względu na to, czy doszło do kontaktu.
Co więcej, zawodnik, który nie walcząc o piłkę, celowo uderza przeciwnika
lub jakąkolwiek inną osobę w głowę lub twarz, czyniąc to przy użyciu dłoni
lub ręki, winny jest gwałtownego, agresywnego zachowania, chyba że siła uderzenia była
minimalna.
To z przepisów PN.
19 wrz 2018 | 23:39
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sedzia za bramka wmowil glownemu ze byl faul,bo ten stojac tylem nie mogl tego widziec. Za ta gorliwosc zabramkowego ciecia, kibice Juventusu powinni mu spuscic wpierdol.
20 wrz 2018 | 07:49
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no niestety kopnięcie bez piłki było , a za to jedyna kara - czerwo, więc oskarżanie sędziego bezpodstawne. Z tych kamer nic nie było widac, za to wszyscy tutaj naskoczyli na sedziego z wiadomych przyczyn - bo jak moze wielkiego ronaldo wyrzucić. A no może, nawet musi za kopniecie bez piłki , nawet jakby był VAR to też by tak zrobił...

https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kopniecie_bez_pilki_ronaldo/139925
19 wrz 2018 | 23:30
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten sędzia to jakiś debil albo tępy drukarz.
19 wrz 2018 | 23:26
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niby Liga Mistrzów a VAR-u nie ma
20 wrz 2018 | 00:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mafia :)
19 wrz 2018 | 23:25
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy ja wiem czy taka niesłuszna ta kartka.. widziałem kilka ujęć i po tym jak przyłożył rękę do głowy Murillo to zacisnął palce na niej. Sędzia uznał to za złośliwe zachowanie i pewnie za to ściśnięcie sędzia dał czerwo. Dyskusyjna sprawa, ale czerwona wydaje mi się nie bezpodstawna
20 wrz 2018 | 08:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Coraz więcej nowych filmików na których widać najpierw kopnięcie bez piłki, a potem ściskanie za głowę czy tez pociągnięcie za włosy. Słuszne czerwo, ale minusujcie sobie dalej.
19 wrz 2018 | 23:13
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kartka kompletnie absurdalna. Zwykła walka o pozycję, po której przyłożył dłoń do jego głowy żeby się nie wygłupiał. Sędzia bramkowy totalnie ślepy, bo tu akurat główny był odwrócony tyłem.
20 wrz 2018 | 07:43
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Totalnie ślepy to jesteś Ty skoro nie widziałeś kopnięcia bez piłki.
19 wrz 2018 | 23:11
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście decyzja sędziego idiotyczna, ale chyba nikomu go nie szkoda, to karma za lata nurkowania.
20 wrz 2018 | 11:03
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ups, rano zobaczyłem wyraźne powtórki. Cofam to co powiedział - decyzja sędziego jak najbardziej słuszna!
19 wrz 2018 | 23:10
(Edytowany)
https://streamable.com/odqsw
-22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://streamable.com/odqsw
Może wystarczy łapy trzymać przy swoim tyłku, tylko CR dosyć często się zdarzało samemu wymierzac sprawiedliwość.
19 wrz 2018 | 22:58
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W sumie calkiem latwo wytlumaczyc cale zajscie, tu mial znaczenie nie tylko faul ale zachowanie Ronaldo po faulu gdzie bez pardonu przylozyl dlon do glowy Murillo, sedzia to zinterpretowal jako zlosliwosc. Tutaj naprawde nie faul byl najwazniejszy. Chociaz mimo wszystko wydaje mi sie ze sedzia tej sytuacji z bliska nie widzial, gdyby byl VAR to pewnie bylaby co najwyzej zolta kartka a tak to Ronaldo mial pecha. Oczywiscie nie zgadzam sie z czerwona kartka ale rozumiem poniekad decyzje sedziego, jesli kto sie zastanawia dlaczego??! to wlasnie dlatego...
19 wrz 2018 | 22:57
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zdenerwowanie wynikalo takze z faktu, ze nastepny mecz juve, w ktorym nie zagra ronaldo bedzie przeciw Young Boys - potencjalnemu dostarczycielowi bramek na krola strzelcow.
19 wrz 2018 | 23:10
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Osoba taka jak ty kierująca się opiniami komentujących dzieci na Facebook'u czy na innych portalach nie powinna się wypowiadać. Gdybyś miał jakąkolwiek wiedzę, albo choć trochę obiektywizmu to te ponad 100 bramek, które strzelił w lidze mistrzów nie były strzelane tylko ogórkom, poza tym radzę sobie cofnąć się do ligi mistrzów z zeszłego sezonu i albo z jeszcze wcześniejszego jak Ronaldo pakowal bramki Bayernowi, Atlethico lub samemu Juventusowi w finale, nie jestem fanem Ronaldo po prostu staram się być realistą :)
20 wrz 2018 | 12:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja tylko napisalem fakty. ze nastepny mecz juve rozegra z teoretycznie najslabszym rywalem w grupie. ze jest to okazja dla cr7 na zwiekszenie dobobku bramkowego w LM. nigdzie nie skrytykowalem ronaldo (ktorego nota bene bardzo cenie za umiejetnosci czysto spotrowe) wiec nie rozumiem twojego niepotrzebnego oburzenia. na koniec sposob w jaki wylales swoje zale swiadczy o twojej infantylnosci umyslowej lub o chorej a nawet maniakalnej obsesji na punkcie cristiano ronaldo. no chyba ze sam czerpiesz wiedze od dzieciaczkow.
19 wrz 2018 | 22:56
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywisty bład sedziego. degradacja do ligi hiszpańskiej i cześć :D
19 wrz 2018 | 23:22
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brych to bardzo znany sedzia, moga go w pu** pocalowac.