Szalone wydatki PSG. Policzono, ile dokładnie kosztuje utrzymanie Neymara

Szalone wydatki PSG. Policzono, ile dokładnie kosztuje utrzymanie Neymara
Press / Press Focus
Autor: Marcin Karbowski 5 wrz 2021 | 07:49
Hiszpański dziennik "El Mundo" podsumował wydatki PSG na Neymara. Te niedługo przekroczą pół miliarda euro.
Neymar został piłkarzem PSG latem 2017 roku. Francuski klub wykupił go z Barcelony za 222 mln euro. To do dziś transferowy rekord świata.
Dalsza część tekstu pod wideo
Dla PSG był to rzecz jasna początek wydatków na Brazylijczyka. Piłkarz podpisał pięcioletni kontrakt - jego roczne wynagrodzenie to 43 334 400 euro brutto.
Na mocy umowy Neymar mógł jednostronnie przedłużyć umowę o jeden sezon - do końca czerwca 2023 roku. Taki ruch wiązał się z podwyżką. Pensja piłkarza wzrosła 50 556 117 euro brutto.
Łącznie PSG na wykupienie Neymara z Barcelony i jego pierwszą umowę musiało przeznaczyć 489 228 117 euro. A to przecież nie koniec wydatków francuskiego klubu na 29-latka.
Te będą znacznie wyższe, bo Neymar niedawno przedłużył kontrakt do połowy 2025 roku. Zdaniem "El Mundo" jego wynagrodzenie brutto będzie zbliżone do tego z szóstego roku w PSG, czyli przekroczy 50 mln euro rocznie. W zamian piłkarz oddaje klubowi nie tylko swoje umiejętności, ale też pełnię praw do wizerunku.
Neymar zdobył z PSG trzy mistrzostwa Francji. Warto jednak zauważyć, że w rozgrywkach Ligue 1 opuścił ponad połowę meczów. Na razie zagrał w 71 z 156 rozegranych spotkań.
Źródło: El Mundo

Tabela ligowa - Ligue 1

STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 56

5 wrz 2021 | 07:51
0
Strasznie drogi a jeszcze tyle nie gra...
5 wrz 2021 | 09:17
0
Łatwiej wygrać w totka niż znaleźć artykul/buzz bez twojego komentarza
5 wrz 2021 | 09:18
(Edytowany)
Staram się nie odpuścić ani jednego artykułu.
0
Staram się nie odpuścić ani jednego artykułu. Zastanawia tylko fakt że moje bezsensowne komentarze są tak wysoko oceniane przez innych użytkowników. Sam nie wiem jak ja to robię, może mas jakiś pomysł jak wytłumaczyć ten fenomen?
5 wrz 2021 | 12:20
0
Przeciętny użytkownik meczyków to dzban, który nie zna sarkazmu czy zwykłej ironii, o podstawach ortografii nie wspominając, zatem oni pewnie lubują się w twoich wpisach. Jak czegoś nie okrasisz emotikonem to nie skumają.
5 wrz 2021 | 09:42
(Edytowany)
pozwól że odpalę mój kalkulator, milordzie:
ARAXKALMK - 270 dni, 5742 komentarze, średnio 21,2 komentarza na dzień
luNq69 - 2357 dni, 18219 komentarzy, średnio 7,7 komentarza na dzień
0
pozwól że odpalę mój kalkulator, milordzie:

ARAXKALMK - 270 dni, 5742 komentarze, średnio 21,2 komentarza na dzień
luNq69 - 2357 dni, 18219 komentarzy, średnio 7,7 komentarza na dzień
5 wrz 2021 | 10:06
(Edytowany)
Mi właśnie ¯\_(ツ)_/¯
0
No właśnie ¯\_(ツ)_/¯
5 wrz 2021 | 12:02
0
Pisze to chłop co ma 150 komentarzy dziennie
5 wrz 2021 | 11:44
0
Nabiłem na początku, teraz mam średnio jakieś 5-15 dniennie
5 wrz 2021 | 11:55
(Edytowany)
Komentarze DZISIAJ
LuNq69 - 43 (11.55)
ARAXKALMK - 23 (11.55)
0
Komentarze DZISIAJ
LuNq69 - 43 ( stan na 11.55)
ARAXKALMK - 23 ( stan na 11.55)
Komentarze wczoraj
LuNq69 - 137 (!)
ARAXKALMK - 22
5 wrz 2021 | 12:04
(Edytowany)
¯\_(ツ)_/¯
0
¯\_(ツ)_/¯ tak mi się trochę napisało.
5 wrz 2021 | 12:22
0
i tak nie przebije tego legionisty co w 120 dni nabił tu 3000 komentarzy :)
5 wrz 2021 | 16:57
0
Z mojej perspektywy, te dane sugerują jakieś schorzenie, chorobę. 21 komentarzy dziennie, na meczykach, olaboga...
5 wrz 2021 | 17:57
(Edytowany)
ja nie widzę w tym nic złego, jak ktoś się nudzi to niech sobie komentuje, np. jak ktoś strażakiem jest i się nie pali to trzeba ten czas jakoś ubić... byle pisali sensownie, bo są tu różne osobistości, z których komentarzy można wywnioskować, że tata ewidentnie im do wanny wchodzi
0
ja nie widzę w tym nic złego, jak ktoś się nudzi to niech sobie komentuje, np. jak ktoś strażakiem jest i się nie pali to trzeba ten czas jakoś ubić... byle pisać sensownie, bo są tu różne osobistości, z których komentarzy można wywnioskować, że tata ewidentnie im do wanny wchodzi
6 wrz 2021 | 01:23
0
No tak masz rację, zgadzam się. Ja poprostu widząc gościa, który klepie te 30+ komentarzy dziennie na meczykach, to zazwyczaj przed oczami mam dziecko próbujące być zabawne, czy też kiepskiego trolla. Tu są zresztą ludzie piszący sami ze sobą z multikont. To już jest czarny pas w byciu zjebem. Ludzi piszących tu dziennie kilkadziesiąt komentarzy z sensem, nie ma. Tych co klepią kilkanaście "normalnych", czy też wartościowych jest niewielu. pozdro
5 wrz 2021 | 09:36
0
...ale prestiżowy
5 wrz 2021 | 13:28
0
Napewno zdecydowanie zwiększył zainteresowanie PSG wśród kibiców i napewno wygenerował wiele kasy z różnego rodzaju praw do wizerunku, koszulek a nawet filmów i różnych takich takich.
5 wrz 2021 | 08:00
0
Skoro takie drogie utrzymanie to może dostaną na niego 500+.
5 wrz 2021 | 08:04
0
I jeszcze 300+ na przygotowanie do nowego sezonu Messiego
5 wrz 2021 | 07:54
0
Co to dla szejków?
5 wrz 2021 | 07:56
(Edytowany)
Tutaj pewnie chodzi o status Quo.
Taka kasa szokuje i bulwersuje inne kluby, które muszą sobie radzić bez kodów na full_kasy
0
Tutaj pewnie chodzi o status Quo.¯\_(ツ)_/¯
Taka kasa szokuje i bulwersuje inne kluby, które muszą sobie radzić bez kodów na full_kasy
5 wrz 2021 | 08:52
(Edytowany)
I skąd oni niby mieliby taką kasę? Z praw telewizyjnych? Od sponsorów? Przecież to jest jawna angielskie dostają po 200mln od telewizji to mogą sobie pozwolić na wysokie kontrakty ale PSG pewnie nawet połowy tego nie dostaje tylko cała kasa idzie od szemranych sponsorów i gdzie tu fair Play? Romantyczny futbol? Dobre sobie
Jebać uefe
0
I skąd oni niby mieliby taką kasę? Z praw telewizyjnych? Od sponsorów? Przecież to jest jawna kpina kluby angielskie dostają po 200mln od telewizji to mogą sobie pozwolić na wysokie kontrakty ale PSG pewnie nawet połowy tego nie dostaje tylko cała kasa idzie od szemranych sponsorów i gdzie tu fair Play? Romantyczny futbol? Dobre sobie
Jebać uefe
5 wrz 2021 | 09:05
0
moim zdaniem w ogóle nie powinno być żadnego finansowego fair play, jak jakiś miliarder chce się dzielić hajsem z klubem to wszyscy się powinni cieszyć, a do upy to się powinni dobrać takim klubom jak barcelona co żyją na kredyt i toną w długach
5 wrz 2021 | 09:21
0
Popieram. Co to kogo obchodzi na co ktoś se wydaje kasę. Inni emirowie sobie sprowadzają dziewice z calego świata, utrzymują w luksusie okolo 150 żon, budują każdej z osobna pałac i pałace ich dzieciom. Kupują im wyspy i prywatne samoloty.
5 wrz 2021 | 09:45
0
Jakby nie iluzoryczne FFP to takie kluby jak PSG czy MC kupowały by rok w rok piłkarzy za miliard i płacili im kazdemu po 50 baniek. Wtedy szanse na pewno były by wyrównane
5 wrz 2021 | 09:14
0
No i trzeba dodać jeszcze koperty dla działaczy uefy za zamykanie oczu na ffp.
5 wrz 2021 | 09:23
(Edytowany)
Opis MŚ w Katarze to się podobno ma skończyć
0
Po MŚ w Katarze to się podobno ma skończyć
5 wrz 2021 | 10:36
0
Sam fakt że jest legalne oficjalne zielone światło na oszukiwanie do ms pokazuje, że tak naprawdę nic się nie skończy, nie ma się co oszukiwać.
5 wrz 2021 | 08:15
0
To piłkarz oni są warci wszystkich pieniędzy świata, kopanie balonu zbawia od głodu na świecie, ubóstwa, chorób i nowotworów, komu nie odpowiada ten jest zjebany i tyle, albo sam powinien był zostać piłkarzem 😂 Bo kto generuje olbrzymie dochody, musi dużo zarabiać, nie ważne czy ktoś jest sportowcem od lat jak Pudzian, 5 krotnym mistrzem świata jako jedyny człowiek w historii, ważne że jak Linkiewicz po prostu dał dupy autobusowi pełnemu murzynów i opowiedział o tym w necie, ma prawo mieć większą gaże za walke, bo ludzie CHCĄ TO OGLĄDAĆ 😂 Pojebany świat
5 wrz 2021 | 09:18
0
Prawda, że porąbany. Prawdopodobnie jednak sam wydajesz więcej kasy na rozrywkę, abonamenty itp. niż ratowanie dzieci w Afryce. A przynajmniej większość tak robi, więc nie ma co się dziwić. Pensje piłkarzy są tylko odwzorowaniem naszego odwzorowania footballem.
5 wrz 2021 | 09:53
(Edytowany)
A bo ty kurwa już wiesz na co ja wydaje? Gdy mieszkałem w Polsce, pracowałem w wolontariacie, czesto wspieram zbiórki. Bez sensu komentarz. I wielu pilkarzy wspiera dzieci w Afryce, glownie tych z Afryki. Co nie zmienia faktu, ze zarabiaja 100 krotnie wiecej niz zwykly czlowiek przez cale zycie, 1 wpis Neymara na instagramie to prawdopodobnie więcej niż zarobisz przez całe życie. Bo co, ratuje komus zycie? Karmi glodujacych? Ogarnia noclegownie bezdomnym? Nie, kopie balon wypelniony powietrzem w grze zwanej "football".

"Pensje piłkarzy są tylko odwzorowaniem naszego odwzorowania footballem."

A tego to wgl nie rozumiem. Jakiego odwzorowania footballem? Co to znaczy? Dla mnie piłka to tylko niedzielny mecz na stadionie, 90 minut i do domu, nie kupuje koszulek, nie wspieram ultrasów, nie taguje ścian i nie roznoszę naklejek, nie zyje tym na codzień tak, by pompować w ich kieszenie takich kwot... Muszę pracować, nie mam czasu na calotygodniowe imprezy jak Neymar. I to raczej wielu wkurwia, że ich całoroczny wysiłek, to nawet nie 1 chwilowy wpis jakiegoś szmaciarza...

0
A bo ty kurwa już wiesz na co ja wydaje? Gdy mieszkałem w Polsce, pracowałem w wolontariacie, czesto wspieram zbiórki. Bez sensu komentarz. I wielu pilkarzy wspiera dzieci w Afryce, glownie tych z Afryki. Co nie zmienia faktu, ze zarabiaja 100 krotnie wiecej niz zwykly czlowiek przez cale zycie, 1 wpis Neymara na instagramie to prawdopodobnie więcej niż zarobisz przez całe życie. Bo co, ratuje kogoś, operuje? Karmi glodujacych? Adoptuje bezdomne psy? Ogarnia noclegownie bezdomnym? Nie, kopie balon wypelniony powietrzem w grze zwanej football...

...Pensje piłkarzy są tylko odwzorowaniem naszego odwzorowania footballem...

A tego to wgl nie rozumiem. Jakiego odwzorowania footballem? Co to znaczy? Dla mnie piłka to tylko niedzielny mecz na stadionie, 90 minut i do domu, nie kupuje koszulek, nie wspieram ultrasów, nie taguje ścian i nie roznoszę naklejek, nie zyje tym na codzień tak, by pompować w ich kieszenie takich kwot... Muszę pracować, nie mam czasu na calotygodniowe imprezy jak Neymar. I to raczej wielu wkurwia, że ich całoroczny wysiłek, to nawet nie 1 chwilowy wpis jakiegoś szmaciarza...
5 wrz 2021 | 10:23
(Edytowany)
Gosciu samo tocze piszesz komentarz na tym portalu pokazuje faktycznie ze “nie masz czasu” na pierdoly takie jak pilka. Krotko: gdybysmy nie ogladali meczy, nie chodzili na nie, nie kupowali koszulek i gadzetow to pilkarze byctyle nie zarabiali. Mowi ci cos prawo podazy i popytu? PODSTAWY EKONOMII😊
0
Gosciu samo to ze piszesz komentarz na tym portalu pokazuje faktycznie ze “nie masz czasu” na pierdoly takie jak pilka. Krotko: gdybysmy nie ogladali meczy, nie chodzili na nie, nie kupowali koszulek i gadzetow to pilkarze byctyle nie zarabiali. Mowi ci cos prawo podazy i popytu? PODSTAWY EKONOMII😊
5 wrz 2021 | 10:51
(Edytowany)
A ile razy ja tu komentarz piszę? Raz na miesiąc? 😂 Ostatni raz o pensji Ronaldo... A teraz mam weekend, to sobie mogę komentować 😂 Chyba o tym właśnie piszę, że kto generuje ogromne zyski musi dużo zarabiać... A ty mi piszesz "podstawy ekonomii" 😂 Ja koszulek i gadżetów nie kupuje, mów za siebie, dość że chodzę na mecze. A wysiłek włożony w kopanie balona nijak się ma do wysiłku chirurga, czy naukowca. A spekulanci giełdowi stanowią o gospodarce i ich operacje wcale nie są takie proste, jak mówił Suzin w "Lalce": "masz kopiejki, to zarabiasz kopiejki, a jak masz miliony, musisz zarabiać miliony..." Dla mnie to chore, że bronicie wygórowanych pensji piłkarzy, pokazuje to tylko na jakim poziomie jesteście...

Dzieci w Afryce są leniwe jak niedźwiedzie? A wiesz ile dzieci rocznie umiera z powodu braku dostępu do czystej wody? Nie mają dostępu do pracy i edukacji jak my, to co mają robić? Starają się przeżyć. Co na to Neymarek?
0
A ile razy ja tu komentarz piszę? Raz na miesiąc? 😂 Ostatni raz o pensji Ronaldo... A teraz mam weekend, to sobie mogę komentować 😂 I nie pisałem, że nie mam czasu na piłkę, tylko na całotygodniowe imprezy, pisałem że nie żyję piłką na codzień, czytaj ZE ZROZUMIENIEM!!! Chyba o tym właśnie piszę, że kto generuje ogromne zyski musi dużo zarabiać... A ty mi piszesz "podstawy ekonomii" 😂 Ja koszulek i gadżetów nie kupuje, mów za siebie, dość że chodzę na mecze. A wysiłek włożony w kopanie balona nijak się ma do wysiłku chirurga, czy naukowca. A spekulanci giełdowi stanowią o gospodarce i ich operacje wcale nie są takie proste, jak mówił Suzin w "Lalce": "masz kopiejki, to zarabiasz kopiejki, a jak masz miliony, musisz zarabiać miliony..." Dla mnie to chore, że bronicie wygórowanych pensji piłkarzy, pokazuje to tylko na jakim poziomie jesteście...

Dzieci w Afryce są leniwe jak niedźwiedzie? A wiesz ile dzieci rocznie umiera z powodu braku dostępu do czystej wody? Nie mają dostępu do pracy i edukacji jak my, to co mają robić? Starają się przeżyć. Co na to Neymarek?
5 wrz 2021 | 10:31
(Edytowany)
Sportowcy przynajmniej wykonują jakiś wysiłek za te pieniądze, jedni większy drudzy mniejszy. Te ich miliony za kopanie balona to ją drobne porównując z pewnymi starymi spekulantami giełdowymi który jedną pozycją zarobią o jedno zero więcej niż Neymarek przez rok, a nawet nie podniesie się z kanapy w posiadłości na prywatnej wyspie, a jedyne co mają to kontakty na samej górze.

Co do samej afryki to im trzeba przestać "pomagać", przynajmniej w taki sposób jak do tej pory, bo póki europejski człowiek nie zaczął ich dokarmiać to jakoś sobie radzili, a teraz są leniwi jak niedźwiedzie w zoo. Jak mówi przysłowie: "Dasz rybę to naje się jeden dzień. Dasz wędkę to będzie najedzony do końca życia".
0
Sportowcy przynajmniej wykonują jakiś wysiłek za te pieniądze, jedni większy drudzy mniejszy. Te ich miliony za kopanie balona to ją drobne porównując z pewnymi starymi spekulantami giełdowymi który jedną pozycją zarobią o jedno zero więcej niż Neymarek przez rok, a nawet nie podniesie się z kanapy w posiadłości na prywatnej wyspie, dzięki kontaktom na samej górze.

Co do samej afryki to im trzeba przestać "pomagać", przynajmniej w taki sposób jak do tej pory, bo póki europejski człowiek nie zaczął ich dokarmiać to jakoś sobie radzili, a teraz są leniwi jak niedźwiedzie w zoo. Jak mówi przysłowie: "Dasz rybę to naje się jeden dzień. Dasz wędkę to będzie najedzony do końca życia".
5 wrz 2021 | 09:43
0
70 meczów w L1 w 4 lata za 40-50 baniek rocznie??
No po prostu PSG zrobiło interes życia ;)
Poza tym nic z nim nie wygrali w Europie...
5 wrz 2021 | 10:38
0
Wygrali w marketing, są dziś wielką piłkarską marką a z tak niepopularnej ligi to sztuka.
5 wrz 2021 | 09:15
0
Widocznie wygodnie mu w złotej klatce. Z drugiej strony widać jak bardzo ma w poważaniu klub i kibiców i gra może na swoje 60% co starcza żeby błyszczeć we Francji, a w decydującej fazie sezonu kontuzja/urodziny i go nie ma.
Szkoda że porzucił ambicje, kiedyś był pierwszym po Messim i Ronaldo, teraz nie wiem czy umiescilbym go w piątce przy formie Lewego i Mbappe
5 wrz 2021 | 11:27
0
Jakbym był tyle czasu na zwolnieniu to jakim geniuszem bym nie był pracodawca pewnie by mi podziękował za wspołpracę, bo nie dość , że nie nie pracuje to jeszcze blokuje etat i jest -1 osoba w zespole.
Gejmar jest piłkarzem z potencjałem i na tym on się kończy. Zwykły klub nigdy by tak nie przepłacił za piłkarza i jego pensje .
5 wrz 2021 | 09:48
0
Kupno Neymara było zagrywką polityczną i tak się też stało że do dziś nikt tego rekordu nie pobił a każdy usłyszał o tym małym państewku które jest najbogatszym krajem na świecie i konkuruje z Arabia Saudyjską (MC).
0
Szejkowie śmieją się wszystkim w twarz.
Pieniądze rządzą światem.
5 wrz 2021 | 09:40
0
Niby dużo ale podatek we Francji jest rzędu 70%
Czyli już po przeliczeniu pensja netto na.normalnym poziomie .
5 wrz 2021 | 08:53
0
Pewnie i tak wychodzą na +
5 wrz 2021 | 10:46
0
Pół miliarda. Nie można napisać 500 milionów bo to niechwytliwe.
5 wrz 2021 | 09:47
0
3/4 klubów w ligue 1 ma taki budżet na pensje dla wszystkich piłkarzy
5 wrz 2021 | 10:39
0
A w eklapie nikt ale kogo obchodzi eklapa i L1, jedna i druga nikogo.
5 wrz 2021 | 11:35
0
Neymar to juz Celebryta, tylko czy najlepiej zabiajacy na swiecie ? Jest ktos kto zarabia wieciej na imprezowaniu ?
5 wrz 2021 | 09:35
0
Stać ich!
5 wrz 2021 | 09:13
0
Ta klub płacił. Neymar dostał kasę na wykup z kataru. Szkoda, że jak zwykle tytuł myli bo przecież pół miliarda wydane przez klub SZOK, a pół miliarda wydane przez katar to tyle co nic. I chyba zawyżono pensję bo sporo źródeł podawało 31/36 mln euro na nowym kontrakcie, a nie 50.
5 wrz 2021 | 12:17
0
Marketingowo pewnie klub na nim zyskał, sportowo jest pewnie niedosyt. Ale to ich problem.
5 wrz 2021 | 11:45
0
Kozich synów stać...
5 wrz 2021 | 19:14
0
Łomatkoboskoczęstochosko ile kasy lol

Tabela ligowa - Ligue 1

STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI