Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Szczęsny miażdży reprezentantów Polski. Przejechał się po trzech zawodnikach

Daniel Makarewicz  12 wrz 2018 | 07:31 87
Szczęsny miażdży reprezentantów Polski. Przejechał się po trzech zawodnikach
Źródło zdjęcia: screen z youtube.com

Maciej Szczęsny, ekspert "TVP Sport", w miażdżący sposób podsumował grę reprezentacji Polski w meczu z Irlandią.

Szczęsny najwięcej uwag miał do gry Arkadiusza Milika. - Od początku grał pod siebie. Nie spróbował ani razu obsłużyć Piątka dobrym podaniem. Piątek nie miał od niego żadnego wsparcia. Na miejscu trenera miałbym na pewno o to żal - ocenił.

Szczęsny bardzo krytycznie ocenił sposób gry Karola Linetty'ego. - Kompletnie nie wykorzystał swojej szansy. On powinien wiedzieć, że jak się prowadzi piłkę w tak wolnym tempie, to nie wykreuje się niczego - dodał.

Oberwało się również Arkadiuszowi Recy, który dopiero zaczyna swoją przygodę z kadrą. - Reca, choć ambitny i wybiegany, to o taktyce nie ma najmniejszego pojęcia. Musi pójść na korepetycje z teorii. Współpraca na lewej stronie Recy i Błaszczykowskiego to była jedna wielka katastrofa - zakończył.

Źródło: TVP Sport
Dyskusja 87
14 wrz 2018 | 05:52
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
13 wrz 2018 | 16:46
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak gościa widzę to ściszam telewizor, nawet jak mu zdarzy się mówić coś z sensem to sposób artykulacji sprawia że się odechciewa słuchać...
Poza tym gość to niezły beton... Zagraniczną piłkę zna z TV tak jak większość kibiców.
13 wrz 2018 | 07:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krytyka Milika i Linetty'ego jak najbardziej trafna bo Milik już od jakiegoś roku nie gra NICCC a Linetty to zwykły leszcz, zawsze taki był - nic specjalnego i tyle ALE krytykować debiutanta Recę to już przesada. Pewnie chciał pojechać po Błaszczykowskim ale zabrakło mu jaj więc skrytykował współpracę na boisku Recy z Błaszczykowskim... Niby z tego Maćka taka osa, która potrafi użądlić a w tej wypowiedzi zachował się jak młodziutka komarzyca. Jeśli eksperci nie przestaną się bać mówić prawdę to dalej Kubuś będzie grał w reprezentacji i dalej będzie partolił mecze kadry. Czy tu chodzi o dobro reprezentacji czy dobro piłkarza, który gra tylko w reprezentacji bo w klubie siedzi wiecznie na ławie???
13 wrz 2018 | 01:34
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze gada,polac mu.Brzeczek takich nieudacznikow jak Linetty to niech se wybiera do obrabiania fleta a nie do reprezentacji.
12 wrz 2018 | 22:18
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A o " tragicznym" synalku, nic? Dobry bramkarz, to takie dośrodkowanie na 4 -ty metr łapie w zęby.
13 wrz 2018 | 08:00
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokładnie. Dobry bramkarz powinien przewidywać takie sytuacje i umieć czytać grę. Szczęsny nie umie czytać gry. Pokazał to w meczu z Senegalem na mundialu i w meczu z Irlandią. Dobry, agresywny goalkeeper wybiegłby do tej piłki a przynajmniej do tego który główkował i strzelił gola.
A Glik, niby taki figo-fago a do przodu nie wyszedł przy tym dośrodkowaniu... Ehhhhh Oni wszyscy to są gwiazdy... w reklamach
12 wrz 2018 | 19:16
(Edytowany)
chyba nie trudno byc ekspertem w polskiej TV
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
chyba nie jest za trudno być ekspertem w polskiej TV
12 wrz 2018 | 17:50
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ci Szczęśni to są siebie warci
12 wrz 2018 | 16:35
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty ciołku nameno!! Gimbusie pierd.....odzywasz się na tematy dla dorosłych!!!!! Szczęsny wypowiedział się oględnie na temat tego cyrku który stworzył Brzeczek!! Wy cepy tęskniące za młotem podobał wam się wczorajszy mecz w którym banda gówniarzy goniąca po boisku zlekceważyła to ze na trybunach siedzieli ludzie którzy zapłacili za bilety nie po to żeby oglądać gówniarzy którym się nie chce biegać?!!!

TY głupi gnoju nameno nie masz pojęcia o grze w piłkę a masz śmiałość krytykować innych którzy byli zawodowcami. Pierd...gimbusie takich jak ty powinno się prać po ryju aż zmądrzeją!!!!
12 wrz 2018 | 17:20
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziecko rozmawiasz z człowiekiem który nie chodził do "Gimbus" Wiec wyrażaj się. Oglądałeś może mistrzostwa europy i potem jego wypowiedzi itp. ? Szczęsny robił z siebie idiotę i nie mam o nim dobrego zdania i nie będę miał przez jego wypowiedzi tak samo jak i Hajto.
Współpraca na lewej stronie Recy i Błaszczykowskiego ->>>> Jaka może być współpraca zawodnika który pierwszy raz grają Reca drugi mecz na arenie między narodowej to co miał siebie zrobić Carval czy Marcelo ? No sorry. To Nie Piszczek. Błaszykowski też formy nie miał

Ja się nie wypowiadam o meczu tylko o człowieku. I nie do końca tylko z tej wypowiedzi, tylko ogólnie jego wypowiedzi nie są na poziomie Komentatorów z Canal +

Gnojem podejrzewam z twoich wypowiedzi raczej ty jesteś. Jak byś poczytał innych wypowiedzi też mają podobne zdanie o jego wypowiedziach. Popatrz co się dzieje obok Ciebie i wtedy swoje żale możesz przelewać.

Co do meczu jak już wspomniałeś To co oglądam na podwórku jak dzieciaki grają, Widzę większe zaangażowanie i chęć niż wczoraj. Poziom meczu był bardzo słaby. Jaka liga taka reprezentacja. Teraz widać co znaczy Zieliński i Lewy w składzie.

Mam nadzieję, że przemyślisz swoje postępowanie i nie będziesz pisał głupot
12 wrz 2018 | 16:03
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeden jak i drugi Szczęsny nie powinien się odzywać. Jeden i drugi to kawał CHAMA i Fabiański jest lepszym bramkarzem, a młody broni tylko dlatego, że jego stary zna się z Bonkiem. Bo tak by miejsca nie miał. Jak wiadomo w Juventusie sam trener mówi, że nie jest dobrze ze tyle bramek traci Juve i to nie tylko wina obrony, do Bufona przepaść.

Szczęsny jak i Hajto to nie wiem dlaczego się odzywają. Całe g.... się znają a w tym polsacie czy na TVP wielkich mistrzów z siebie robią. Śmiech na sali ;) Niech się uczą od Canal + komentarzy i dopiero coś mogą rozmawiać bo ich wypowiedzi wołają o pomstę do nieba. Jak bym stał obok nich to pewnie bym nie wytrzymał i na antenie bym powiedział "CO TY PIER>.....
12 wrz 2018 | 15:10
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Podstawowy błąd, to Szczęsny na bramce - Fabiański jest od niego dużo lepszy
12 wrz 2018 | 16:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jak wytlumaczysz fakt ze Fabianski broni w jednej ze slabszych druzyn Premier League i jest co prawda solidnym brzamkarzem ale jednym z wieluuu w tej lidze a Szczesny gra w czolowej druzynie na skale europejska a nawet swiatowa. Tylko prosze nie minusowac tylko jakos argumentowac.
12 wrz 2018 | 17:04
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po pierwsze Fabian ma 33 lata,a nie 28 jak Szczęsny - a w takim wieku topowe kluby kupują bramkarzy często na ławkę - choćby przykład Buffona, który ma być drugim bramkarzem na rzecz Areoli. Poza tym wyznacznikiem tego który jest lepszy jest dla mnie bronienie w reprezentacji - Fabiański gwarantuje więcej spokoju, popełnia mniej głupich błędów, gra lepiej nogami, czego nie można powiedzieć o Szczęsnym, który nawet z Irlandią miał z 2 błędy w 1 połowie.
Klub nie jest wyznacznikiem tego czy dany bramkarz jest dobry czy słaby, jest wiele przeciętnych klubów z ligi hiszpańskiej czy angielskiej w których bronią bramkarze, którzy śmiało mogliby bronić w Juventusie, Barcelonie czy Manchesterze City ;)
12 wrz 2018 | 17:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niedawno czytalem wypowiedz agenta, ktory mowil ze Buffon zgodzi sie odejsc z Juve tylko jesli nowy klub zagwarantuje mu gre w pierwszym skladzie. Poza tym skoro Szczesny w mlodszym wieku zdolal osiagnac wiecej od Fabiana to moim zdaniem tez o czyms swiadczy. Fabianski jest co prawda zawodnikiem ktory jest na tyle dobry aby byc pierwszym bramkarzem reprezentacji ale trudno sie zgodzic ze jest lepszy od Sczesnego. Nie zapominaj ze presja w Juve jest duzo wyzsza niz w West Ham a zawodnicy ktorzy potrafia grac pod wysoka presja sa generalnie "lepsi". Jesli masz jakies pretensje do Szczesnego za jakies bledy to przypomnij tez sobie kto dosc nieporadnie bronil w meczu z Dania w Kopenhadze.
13 wrz 2018 | 00:21
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabianski jest znanym i cenionym od lat zawodnikiem w najmocniejszej lidze swiata jaka niewatpliwie jest premier league, o ile sie nie myle to zaliczyl parade sezonu ? Szczesny dwa razy wybijac pilke pod nogi irlandczykow pokazal ze brakuje mu jeszcze troche doswiadczenia a z senegalem stracona bramka? Chocbym mial zeby stracic albo dostac czerwona kartke to bym zatrzymal senegalczyka . Nr 2 dla Wojtka bo jest dobrym bramkarzem ale Lukasz lepszy i zasluguje na nr1. Ppzdro
13 wrz 2018 | 18:25
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szanuje Fabianskiego ale jestem przekonany ze gdyby Szczesny zostal i gral w Premier League to nigdy nie poszedlby do zespolu typu West Ham, tylko co najmniej pierwsza szostka ligi. Spojrz na jego wypozyczenie do Romy, klubu z czolowki ligi wloskiej ktory chcial go wykupic ale nie bylo ich stac. Nie pamietam zeby Fabianskim kiedykolwiek zainteresowaly sie kluby takiej klasy. Jesli chodzi o bramki z Senegalem to ani jedna ani druga nie byly z winy Szczesnego, przy drugim golu mial dwa wyjscia albo bezpardonowy faul i czerwona kartka bez dwoch zdan albo puscic to i stracic gola. Wybral poprostu druga opcje i dzieki niemu nie musielismy grac w 10. Jesli mialbym cokolwiek Szczesnemu zarzucic to momentami zbyt nonszalancka gre ale na pewno nie brak doswiadczenia bo takie bledy jakie on popelnia to nie sa bledy w "sztuce" tylko bledy przypadkowe. Nie pamietam tez zeby Fabianski kiedykolwiek zostal wybrany zawodnikiem meczu w meczach reprezentacji a dzieki Szczesnemu dokonalismy historycznego zwyciestwa nad Niemcami w Warszawie. Moge tylko powiedziec ze z tak przedstawionej analizy wynika ze Szczesny jest jednak lepszy.
12 wrz 2018 | 14:59
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzech niedokładnych wybić syna-Szczęsnego, zakończonych stratą nie zauważył.
12 wrz 2018 | 16:06
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przynajmniej przyznał w trakcie mundialu że Wojtek wtedy nie powinien bronić, więc wcale nie broni swojego synka
12 wrz 2018 | 13:25
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Maciej to przeciętny piłkarz z "pyskatym" charakterem, dodatkowo prostaczek i chamek. Sam sposób dobierania słów przy polemice o rzutach karnych z Listkiewiczem w studiu w czasie MŚ18 pokazuje że koleś jest biedny umysłowo i nie potrafi obronić argumentów (nawet kiedy ma rację).

Co do Wojtka...tak się zastanawiam. Chłopak ma 28 lat. Kariera w Anglii - dobra, choć były wzloty i upadki.
Na wypożyczeniu w Romie - chyba najlepszy jego czas. Zeszły sezon w Juve to spory regres, zagrał mniej niż połowę meczów w sezonie - mimo to wystąpił jako podstawowy bramkarz i dobił nas w meczu z Senegalem na MŚ18 wyjściem do piłki "nie wiem po co". W tym miejscu mógł nawet faulować - nie było by karnego....mielibyśmy dalej remis.

Nie mam nic do Szczęsnych czy NieSzczęsnych w polskiej piłce. Ale pierdolenie że ktoś z tej rodziny może miażdżyć piłkarsko kogoś innego - oznacza totalny brak wiedzy i zaburzenie perspektywy. Pan Maciej to przejechać się może po poziomie polskiej piłki ligowej, ale niech obecnych reprezentantów zostawi w spokoju i da się chłopakom rozwijać - bo za przeproszeniem, "w dupie był i gówno widział".
Przypomnę tylko że w reprezentacji zagrał 7 meczów, przy czym 6 to były mecze towarzyskie, o bilansie nawet nie będę wspominał....bo nasuwa mi się tylko jedna myśl. Że bramkarz o nazwisku "Szczęsny" w polskiej bramce to dla nas spore Nieszczęście.
12 wrz 2018 | 13:35
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wojtek nie złym bramkarzem ,ale 1 w bramce powinien być Fabiański daje o wiele więcej spokoju i obrońcy czują się pewniej przy nim i wprowadzenie piłki do gry o poziom wyżej od szczęsnego
12 wrz 2018 | 13:11
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trochę tego nie ogarniam. Jest mecz sparingowy to trenują wycofanie do bramkarza :D Przecież oni to potrafią. Nie lepiej ryzykować i zagrać bardziej ofensywnie. Przyjdzie mecz o punkty to nie będą potrafili zrobić składnej akcji w ataku.
13 wrz 2018 | 07:55
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to jest taktyka Nawałki... nawet przy stanie 0-1 w 89 minucie będą z połowy podawać do bramkarza. Tego się nie da oglądać. Brzęczek ich tego musi szybko oduczyć.
12 wrz 2018 | 13:09
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To selekcjoner ich wystawił i tylko jego można za to krytykować. Piłkarze nie są zobowiązani do wspaniałej gry tylko do maksymalnego wysiłku.

Mówienie, że Reca musi pójść na korepetycje z teorii to zdejmowanie odpowiedzialności z trenera.
12 wrz 2018 | 12:57
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To porażka nie ekspert tylko zwykły krytykant chciałby być jak Cantona
12 wrz 2018 | 12:39
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No meczyki już powoli jak tanie plotkarskie portale zaczynają się zachowywać... gdzie tu w artykule ktoś kogoś miażdży? No i gdzie ten ekspert hmm?
12 wrz 2018 | 12:16
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba włączyłem pudelka. "Miażdży" ekspert, który rozegrał w reprezentacji Polski 8 meczów, a jego aktywność publiczna polega głównie na personalnych atakach bez wyciągania konstruktywnych wniosków. Jeśli chodzi o mecz, to nie powiem nic nowego, co by nie było już tu napisane. Jestem zmęczony konstruowaniem każdej akcji z wykorzystaniem obrońców i bramkarza, nie mówiąc o graniu lagi do przodu pt. "a może coś się stanie". Wolę napisać pozytywy, niż powielać hejt (wszyscy wiecie jak to wygląda), dlatego cieszę się, że Kurzawa jest stabilny i gra na poziomie, a Glik rządzi tyłem. Pozdro
12 wrz 2018 | 12:30
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie a najlepsze,że krytykuje wszystkich tylko nie swojego synka(mimo,że podobno nie żyją za dobrze) który chyba ani razu nie wybił celnie piłki.
12 wrz 2018 | 10:58
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziś: miażdży, uderza, masakruje. Jutro śmierdzi, pierdzi i trolluje.
12 wrz 2018 | 10:24
+114
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Redaktorzy Meczyków, proszę, nie używajcie takich słów jak "miażdżyć" w swoich newsach, a zwłaszcza w tytułach tych newsów. Myślałem, że jesteście portalem informacyjnym a nie plotkarskim/sensacyjnym, po za tym dziennikarzowi po prostu nie wypada takich kolokwializmów w swoich artykułach używać, jeśli nie potrafi tego użycia sensownie umotywować. W newsach informacyjnych język powinien być komunikatywny i obiektywny, w felietonach róbcie sobie co chcecie. Dziękuję
12 wrz 2018 | 10:40
+64
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Popieram. Gdybym chciał czytać onet, to bym czytał onet. Nie idźcie tą drogą.
12 wrz 2018 | 09:49
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gol dla IRL podobny do tego z meczu Polska - Kolumbia w obu przypadkach zawalił Szczęsny po przez słabą grę na przedpolu. Fabian MUSI być nr.1
12 wrz 2018 | 11:44
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się z tobą w meczu z Kolumbią zawinił ale wczoraj wydaję mi się że wina.stała po stronie obrońców którzy tak jakby zaspali.
12 wrz 2018 | 09:41
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlaczego nie ma nic o Błaszczykowskim!? Kolejny gol zawalony przez niego;/ Zmieniam zdanie - Brzęczek jednak nie wyciąga wniosków nawet po swoich błędach. Z Portugalią dostaniemy baty.
12 wrz 2018 | 12:39
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Troll czy debil? Od kiedy Błaszczykowski jest obrońcą?
12 wrz 2018 | 13:36
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nikt nie twierdził, że Błaszczykowski to obrońca, a poza tym to jedynie cień piłkarza, jakim był przez kilka lat i powinien zrezygnować z gry w reprezentacji dla jej dobra
12 wrz 2018 | 09:30
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O kurrwaaaa. Ale masakracja. Roast to przy tym pikuś.
12 wrz 2018 | 09:41
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
100 % racji w tym co powiedzial szczesny. W tej Polsce to JUZ Tam jest Ze kazdy sobie tylko w dupe laduje. Milik to Ani razu Piatkowi kurwa nie podal, mysli zevtrener glupi U nie widzi Ze gra na siebie, zeby Piatek Go nie wygryzl Ze skladu, als spokojnie Piatek nastrzela w Genoi jeszcze kilka bramek a U Milika widze Ze Bd slabo. Linetty = dziecko. Zeby w tym wieku wyjsc na boisko i Bac sie kopnac pilke, to tego kurwa nie grali. 0 podana so przodu, 0 werwy. Reca to jezdziec neu glowy kurwa. Tam nikt oprocz Lewego, zielinskiego nie mysli, nikt nie jest bystry, nikt nie Ma spokojnie glowy Ani nie Ma pomyslu Jak rozegrac akcje numer 1,2,3 czy 16382828. W Polsce JUZ Tal niestety jest Ze checi przerastaja umiejetnosci a pozniej Ma sie doczynienia z ludzmi na stanowiskach ktorzy Po Prostu nie mysla.
12 wrz 2018 | 10:48
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie no bo Milik miał w ch.. razy piłkę podana i mógł rozgrywać na prawo i lewo ale nie chciał i tylko się kiwal i kiwal. Jak Milik miał podawać Piątkowi skoro sam dostał dwa podania w całej pierwszej połowie? W drugiej jak dostawał więcej podań ale dopiero stało się to po wejściu Klicha to piłkę starał się rozprowadzać i zaliczyl tez asyste. Z Piątka wszyscy robią Lewego juz a póki co to koleś nie wygrał żadnej główki zrobił jeden sprint po którym odcieni mu powietrze i raz z przypadkowej piłki od Kuby próbował się podłączyć ale szybko piłkę stracił bo się nie zastawil. Zbyt mało zrobili pomocnicy żeby można było z czegokolwiek rozliczać napastników. Tam nawet nie było prób podań do napastnikow. Linetty podawał z pierwszej do najbliższego i tyle. Zawiodłem się trochę na Krychowiaku bo ten też nie próbował nic prostopadlego grać. Kedziora był tak słaby ze ja jestem w szoku jakim cudem on gdzieś gra. Reca tez słabo.
12 wrz 2018 | 09:17
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To zmiazdzyl hoho. Milik nie gral pod siebie, on w ogole nie gral. Buc z wielkim lbem co nie trafia z 5 metra w bramke, bez krycia. Linetty na 10 podan mial 8 niecelnych. Nikt nie gral dobrze. Fajnie, ze rezerwowi cos probowali zrobic i tu postawie jedyny plus.
12 wrz 2018 | 10:50
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Linetty te 8 podań to grał chyba do Krychowiaka albo Kamińskiego i wszystkie szybko z klepki oddane w poprzek lub do tylu. Jak na tego kreatywnego to był zajebisty :) jakby próbował podawać do Milika to może ten by mógł coś grać ale ciężko atakować bez piłki.
12 wrz 2018 | 14:44
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeciez probowal podawac do Milika! Co z tego jak Milik, cytuje "posiada potezny strzal ze swojej ulozonej lewej nogi", a nakurwia w srodek bramki :) Poteznie to on jest przereklamowany.
12 wrz 2018 | 18:44
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może i masz rację ze jest przereklamowany ale z tym ze próbował do przodu Linetty podawać to cie poniosło. Jedyne zagrania Karola to była klepka do Krychy lub innego najbliższego zawodnika. A ten przereklamowany jakoś tam ta asystę mimo wszystko zaliczył.
12 wrz 2018 | 09:12
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Całkowita racja. Linetty jednak nie, Klich tak, Kądzior pokazał się w sumie i Frankowski ale trzeba ich jeszcze sprawdzić. Na temat Brzęczka i jego pupila to już nie mam słów. Reca musi grac w klubie żeby coś z tego było ale coś w nim jest...za 3 lata?
12 wrz 2018 | 09:11
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Macieju a Krychowiak?
12 wrz 2018 | 09:00
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Linetty nie nadaje się do reprezentacji egzamin zdał KLICH i szanse dac Piatkowi Bednarkowi Frankowskiemu pozostali nowy zaciąg do ciężkiej pracy do przechowlni
12 wrz 2018 | 10:52
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na jakiej podstawie mówisz ze Piątkowi dać szansę? Rozumiem ze dlatego ze gra w klubie i strzela bo w meczu nie wywalczył ani jednej piłki. O wyjściacharakterze na wolne pole nie wspominam bo pomocnicy nawet tego nie próbowali grać.
12 wrz 2018 | 08:41
+75
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W Irlandii twierdzą, że mają najgorszą kadrę od lat 70 a my z nią kurwa remisujemy i to jeszcze bez żadnego zaangażowania ... Wstyd
12 wrz 2018 | 08:31
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
doprawdy miażdżący sposób
12 wrz 2018 | 08:06
+153
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z ciekawości zapytam, kto z was chciałby czytać informacje o piłce i nie tylko w stylu Przeglądu Sportowego sprzed roku powiedzmy 2000, gdy dziennikarze z naszym pięknym językiem byli za pan brat a komentarze o grze naszych piłkarzy były dosadne, cięte ale nie "miażdżyły"? Jeśli tak to proszę o plus. Nie, minus.
12 wrz 2018 | 08:06
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zabierzcie tego smutasa...
12 wrz 2018 | 08:03
+64
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczęsny senior to atencjusz i często wygaduje brednie, ale tu się z nim zgadzam w 100%. Grę Linettego i Milika każdy zauważa, ale nie wiem, co spora część kibiców widzi w Recy. Jego dobre zagrania można policzyć na palcach jednej ręki, bardzo słaby taktycznie i masa niecelnych podań. I ktoś napisał, że jest młody. Litości, w jego wieku Lewy był wybierany najlepszym piłkarzem Bundesligi, Messi leciał po 3 złotą piłkę, CR zaś zdobywał króla strzelców PL wraz ze złotą piłką, grając przy tym swój 3 wielki turniej.
12 wrz 2018 | 09:02
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się, ale w naszej piłce 25latek to młody talent gdzie na zachodzie to już w pełni rozwinięty pilkarz
12 wrz 2018 | 08:02
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Akurat Reca grał lepiej od Blaszczykowskiego
12 wrz 2018 | 08:23
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
We wczorajszym meczu nikt nie zagrał dobrze. Mówienie, że ktoś zagrał lepiej /w odniesieniu do meczu z Irlandczykami/ to tak jak powiedzieć, ze ktoś był mniej narąbany na imprezie, na której wszyscy chodzili na czworaka.
12 wrz 2018 | 08:46
(Edytowany)
Wiec tak samo bez sensu jest mówić kto grał gorzej. A skrytykowanie Recy i później zestawienie to z tym, że jego współpraca z Kubą była zła, tak jakby obwinialo za to samego Rece. A tymczasem Kuba moim zdaniem grał gorzej
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skrytykowanie Recy i później zestawienie to z tym, że jego współpraca z Kubą była zła, tak jakby obwinialo za to samego Rece. A tymczasem Kuba moim zdaniem grał gorzej
12 wrz 2018 | 10:53
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A gdzie był Reca przy golu?
12 wrz 2018 | 07:57
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie!
12 wrz 2018 | 07:55
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oni wszyscy są do dupy. Powinni zrezygnować z gry w reprezentacji bo tylko wstyd naszemu krajowi przynoszą a ja mam już dość jak się niemieccy koledzy mi w ryj śmieją.
12 wrz 2018 | 07:47
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten to się wpierdala gdzie tylko może .
12 wrz 2018 | 10:48
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 wrz 2018 | 11:00
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szybki banik pasuje ?
12 wrz 2018 | 12:03
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 wrz 2018 | 12:10
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szybki banik nr2?
12 wrz 2018 | 12:43
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 wrz 2018 | 12:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Więcej kont sobie stomatologiczny załóż :)
12 wrz 2018 | 12:55
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 wrz 2018 | 07:45
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co do Milika to w 100% prawda ,jedyne co mu wyszlo to klepka z Klichem ( asysta..) Piatek nie dostal ani jednego podania - ciezka sprawa w debiucie....
12 wrz 2018 | 09:18
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Milik przy tej asyscie pewnie chcial przyjac pilke ale cos mu nie wyszlo, w sumie dobrze sie stalo :)
12 wrz 2018 | 09:22
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moze i tak ,ale osobiscie mimo nieudanego meczu-stawialbym na Piatka.....
12 wrz 2018 | 10:15
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam sie z Toba, Piatek probowal grac zespolowo, dodatkowo, jak to sie mowi "pilka go szukala", a on sam pokazuje, ze ma chec do gry.
12 wrz 2018 | 10:56
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłka go szukała? Kiedy? Gdyby go szukała to oddały jakikolwiek strzał. Wolałbym juz Teodorczyka tam zobaczyc. Na ten moment Piątek nie pokazał dosłownie nic. Milik tez nie ale kolejny raz nic nie pokazując zalicza asyste-13 w reprezentacji.
12 wrz 2018 | 14:41
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pilka gdy Cie szuka to niekoniecznie oddajesz strzal ziom. Mial pare okazji ale nic z tego nie wyszlo. Pare razy probowal pograc pilka, rozrzucic, czy zagrac w inny sposob niz do Szczesnego lub obroncow - bazujac na tym mowie, ze widac ze ma chec do gry. Nie bron Milika, bo jest napastnikiem, a zadaniem napastnika (kurwa jedynego, wysunietego zawodnika czasami) jest strzelac bramki, a nie asystowac na farcie. Wedlug mnie Milik jest kiepski.
12 wrz 2018 | 18:42
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Akurat teraz było ich dwóch i to ten jedyny wysunięty którym był Piątek nie był w stanie wygrać głowy ani nawet nie przypominam sobie żeby miał piłkę w polu karnym. Pewnie ze nie trzeba strzelać ale jezeli juz kogoś piłka szukała w obrębie pola gry napastników czytaj pola karnego przeciwnika to był to osoba Milika który spudlowal głową i dwa razy próbował z dystansu. Nie mowie ze Milik jest zajebisty, tylko ze Piątek w tym momencie nawet na tle Milika wypada zwyczajnie blado. Bramki w klubie ciesza ale jak spojrzysz komu je strzelil (i mam tu na mysli drugoligowego Lecce )juz pokazują ze moze az tak dobry jeszcze nie jest jak wszyscy by chcieli, a asysta Arka może i przypadkowa choć akurat nie pierwsza taka Milika. No i dość powiedzieć ze podczas nieobecności Lewego i Ziela tylko Milik był tam w stanie taka przypadkowa asystę zrobić.
12 wrz 2018 | 12:34
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piątek dostał świetne podanie od Kurzawy, ale oczywiście elegancko spierdolił, o czym oczywiście zapomniałeś wspomnieć
12 wrz 2018 | 12:52
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na szczescie Ty to pamietasz .....I tak uwazam ze w przyszlosci on bedzie stanowil cos wartosciowego dla repry a nie Arek -drewno Milik.....
12 wrz 2018 | 14:07
(Edytowany)
Milik póki co w reprze coś pokazał - strzelił parę ładnych goli z dystansu i w każdym meczu ma wiele okazji - piłka go szuka. Piątek to jest właśnie drewno wypromowane przez dziennikarskich ekspertów i to nie pierwszy raz - wcześniej to samo było z Teodorczykiem, Wilczkiem, czy Kapustką - zupełne drewna, którym kiedyś coś się udało przeciw jakimś ogórkom.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Milik póki co w reprze coś pokazał - strzelił parę ładnych goli z dystansu i w każdym meczu ma wiele okazji - piłka go szuka. Piątek to jest właśnie drewno wypromowane przez dziennikarskich ekspertów i to nie pierwszy raz - wcześniej to samo było z Teodorczykiem, Wilczkiem, czy Kapustką - zupełne drewna, którym kiedyś coś się udało przeciw jakimś ogórkom i odrazu należy im się miejsce w kadrze
12 wrz 2018 | 14:12
(Edytowany)
Kiedy Milik strzelil ostatniego gola w kadrze ...madralo ???
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiedy Milik strzelil ostatniego gola w kadrze ...madralo ??? Cos mi sie wydaje ze Ty jestes na sile przeciw czemus (komus ??) zeby ciebie zauwazono ???
12 wrz 2018 | 14:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem ale ma ich trochę
12 wrz 2018 | 14:14
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wczoraj przynajmniej coś próbował i zaliczył asystę, a Piątka wogóle nie było
12 wrz 2018 | 14:17
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przypomnij sobie debiut Arkadiusza ... On w Piatku widzi tylko rywala do gry w ataku - klase moglby pokazac choc jedna pilke dobra mu poslac....
12 wrz 2018 | 16:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Od tego jest rozgrywający, a Milik to nie jest gwiazda światowego formatu, żeby oczekiwać by oprócz strzelenia bramek miał jeszcze dogrywać piłki
12 wrz 2018 | 07:44
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dodać jeszcze katastrofalne podania jego syna, gdzie zamiast do bocznego obrońcy podawał do przeciwnika - mamy komplet. Reca przynajmniej się starał, jest młody, wchodzi do wielkiej gry, ale przynajmniej próbował się pokazać.
12 wrz 2018 | 08:26
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczęsny w studio był tak naładowany, że dopiero się rozkręcał i Wojtusiowi pewnie też by się dostało, ale go ten prowadzący mocno studził, a wręcz mu mikrofon wyłączył.
Panowie to co nasi "grali" wczoraj na boisku tj. chodzonego nie dało się na trzeźwo oglądać. Szczęsnemu przyznaje rację.
12 wrz 2018 | 08:31
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I to racja. Cały mecz to była gra na alibi, żadnych konstruktywnych podań, żadnego pomysłu - po prostu klepanie piłki na przemian do przodu i do tyłu. Ostatnie 15 minut to dopiero była ciekawa gra naszych, skupili się na akcjach konkretnych, liczne podania. No i standardowo w przodzie był nasz wspaniały Arkadio Milik, który musi mieć 150 sytuacji, aby jedną wykorzystać - mówię tutaj o reprezentacji, nie o Napoli. Asystę miał przy bramce Klicha, ale powinien być zdecydowanie bardziej skuteczny, powinien starać się nieco pociągnąć grę naszych, bo bez Lewandowskiego przód strasznie kuleje.
12 wrz 2018 | 07:42
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PRZED MECZEM TYPOWANE BYŁY WYNIKI PO 3,4-0 DLA POLSKI .CHŁOPAK JAK NAPISAŁ ,ŻE POLSKA TO PRZEPIER... TO DOSTAWAŁ MINUSY.KIEDY DO WAS DOTRZE ,ŻE MY JESTEŚMY STRASZNIE SŁABI I NIE MAMY DOBRYCH PIŁKARZY A WY PRZED MECZEM PODNIECACIE SIĘ JAK DZIEWICA PRZED DYSKOTEKĄ.
12 wrz 2018 | 09:47
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak Wojtas28 ...repra jest CIENIUTKA
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})