Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Szwedzkie media oburzone decyzją Marciniaka. "Szwecja okradziona" przez "video-komików"

Mateusz Jagniaciak  24 cze 2018 | 07:44 59
Szwedzkie media oburzone decyzją Marciniaka. "Szwecja okradziona" przez "video-komików"
Źródło zdjęcia: ASInfo

W 13. minucie meczu Niemiec i Szwecji Szymon Marciniak nie podyktował rzutu karnego na korzyść Szwedów, choć wydaje się, że miał ku temu podstawy. Media w Szwecji nie pozostawiły na nim suchej nitki.

We wspomnianej akcji Boateng nieprzepisowo powstrzymał Berga. Sędziujący to spotkanie polski arbiter nie wskazał jednak na wapno. Nie przeanalizował też tej sytuacji za pomocą systemu VAR.

Szwedzki dziennik "Aftonbladet" zarzuca Marciniakowi błąd i ma pretensje, że Polak nie obejrzał powtórki. - Video-komicy - czytamy.

Również szwedzki portal expressen.se nie ma wątpliwości, że Polak się pomylił. - Szwecja okradziona! - można przeczytać.

Źródło: sportowefakty.wp.pl
Dyskusja 59
24 cze 2018 | 13:17
(Edytowany)
Karny nie karny... nie zienia to faktu, że Szwedzi sami są sobie winni porażki... prowadzili, później grali z przewagą jednego zawodnika ale i tak dali się zepchnąć Niemcom... to ja już wolę ambitnie walczące Niemcy, niż mur Szwedzki i liczenie na szczęście i sędziów.
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Karny nie karny... nie zmienia to faktu, że Szwedzi sami są sobie winni porażki... prowadzili, później grali z przewagą jednego zawodnika ale i tak dali się zepchnąć Niemcom... to ja już wolę ambitnie walczące Niemcy, niż mur Szwedzki i liczenie na szczęście i sędziów.
24 cze 2018 | 13:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sorry najmniejsze oczywiście*
24 cze 2018 | 13:07
(Edytowany)
No właśnie przez "video komików" bo to oni są najbardziej winni, a zaraz po nich dopiero Marciniak ktory jedynie co widział to plecy Boatenga w tej sytuacji. Powinni więc zareagować i dac mu sygnał ze var
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No właśnie przez "video komików" bo to oni są najbardziej winni, a zaraz po nich dopiero Marciniak ktory jedynie co widział to plecy Boatenga w tej sytuacji. Powinni więc zareagować i dac mu sygnał ze var. To samo było na meczu Serbia-Szwajcaria, też sobie urządzili drzemkę. Marciniak wczoraj mecz na 4, punkty odjęte oczywiście za ten faul ale nie do niego mam w tej sytuacji największe pretensje
24 cze 2018 | 12:54
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To, że Szwedzi grali jak frajerzy nie ma znaczenia. Po to jest ten VAR, żeby takie błędy się nie zdarzały. Jeżeli sędzia nie widzi jakiejś sytuacji, albo jest pewny że tego faulu (w tym przypadku) nie było, to po to jest tych 5 ciołków w tym pokoju z powtórkami, żeby tą sporną sytuację przeanalizowali i przekazali sędziemu głównemu przez słuchawkę. Ja się pytam, po chuj oni siedzą w tym pokoju? Grają tam turniej w fifę?
24 cze 2018 | 12:50
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
macie skurwysyny za potop
24 cze 2018 | 12:36
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ewidentny karny !!!! + czerwo dla Niemca i jedenastka dla Szwecji i juz by sie adolfy nie wygrzebaly.....
24 cze 2018 | 12:32
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
JAK MÓWI KLASYK "MARCINIAK I WSZYSTKO JASNE" !!!! WIECIE TERAZ DLACZEGO NAS NIE LUBIĄ !!!TO ŻE WYGRAJĄ NIEMCY BYŁO JASNE JUŻ PRZED MECZEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24 cze 2018 | 12:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten karny może był, ale nie ewidentny, bo ta noga poszła jakieś pół metra przed Szweda i została cofnięta i kwestia, że pchnął go bardziej udem, ale pytanie czy to już nie było w ramach prawa obrońcy do interwencji, walka ciałem, tym bardziej, że Szwed zdołał oddać strzał, a że wytrącony z równowagi w pełnym biegu, to takie było zadanie Boatenga. Generalnie mi się Marciniak podobał i Szwedzi sami sobie winni, bo grali 11 na 10, a Niemcy w końcówce grali jednym obrońcą i trzeba było to wykorzystać.
24 cze 2018 | 11:29
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
powinien być karny, kolejny raz Maricnek nie blysnął. na szczęście z Boatengiem się dobrze zachowal, bo już myślałem, że mu odpuści.
24 cze 2018 | 11:12
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiedy tylko zobaczylem,kto bedzie sedziowal,od razu wiedzialem ze bedzie cieplo.
24 cze 2018 | 10:32
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jakby nie patrzec jaki mecz sedziuje tam jego kontrowersyjne decyzje.To nie swiadczy o nim dobrze.
24 cze 2018 | 13:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dla fify jakoś zawsze świadczy i wystawiają go na bardzo ważne mecze. Może dlatego że kipi od niego pewność siebie i spokój, co jest tak ważne u sędziów? a jeżeli popełni jakiś błąd to teraz ma pomoc - 6 inne sędziów którzy oglądają meczyk zza monitora i zazwyczaj w jego meczach śpią, tak samo jak u Felixa Brycha
24 cze 2018 | 10:26
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wczoraj Marciniak myślał że grała Legia ze Szwecją, stroje Niemców i Legii się zgadzają :D
24 cze 2018 | 10:59
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlatego wywalil Niemca z boiska tłuku.
24 cze 2018 | 11:39
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powinien zrobić to wcześniej i karny był na 100
24 cze 2018 | 15:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co i tak nie zmieniło by to nic dla Szwedów tylko tyle, ze broniliby się od 13 minuty a nie od 31.
24 cze 2018 | 10:12
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O co oni w ogole się prują? Przecież otak strzelili gola. Chyba nikt nie sądzi, że jakby strzelili w 12 minucie z karnego to gol bodajrze z 32 minucie również by strzelili. Szwedzi przegrali na własne życzenie jak frajerzy. Co ma powiedzieć Polska po meczu z Senegalewm gdzie drugi gol nie powinien byc uznany. Ale my potrafimy wskazac słabość drużyny i że prsegrala zasłużenie bo nic Polacy nie grali. A Szwedzi już się plują. Może i Marciniak mógł skorzystać z Varu i może powinien ale to jego decyzja skoro był przekonany, że faulu nie było to nie było i gramy dalej. Szwedzi mieli jeszcze 15 minut doprzerwy i całą drugą połowe żeby strzelić drugiego gola to wolili na oborne Częstochowy hehe.
24 cze 2018 | 10:28
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby miał być karny, niepodyktowany dla Polski byś inaczej pisał. Mają prawą Szwedzi być zdenerwowani. Ile meczy już ten partacz ustawił? Długo by liczyć.
24 cze 2018 | 11:27
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zagralismy dno z Senegalem i nie pluje się, że sędzia przy drugim golu dał ciała. Gdybysnmy biegali to byśmy wygrali. Szwedzi potawli piętrowego busa w polu karnym i mysleli, że dowiozą szczęśliwe 1:0 do końca z Niemcami na mundialu. Grali w przewadze i gola stracili, Teraz płacza, że sedzia ich skrzywdził no śmiechu warte. Wiesz co by zmienił ten karny? A no to, że broniliby się od 12 minuty a nie do 31. Tyle w temacie.
24 cze 2018 | 11:44
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeczytaj artykuł BĘDZIESZ WIEDZIAZNANA Ł O CO SIĘ PRUJĄ
A DLACZEGO 2 BRAMKA DLA SENEGALU NIE POWINNA ZOSTAĆ UZNANA?????????
24 cze 2018 | 10:09
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie po raz pierwszy Marciniak poprzez swoją opieszałość wychodzi na aroganta . Po jego gwizdaniu na nie tylko międzynarodowych boiskach , głowy bym nie dał że jest bezstronny .
24 cze 2018 | 10:09
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiadomo jak by się ten mecz potoczył, czy lepiej by się dla nich skończyło, ale karny ewidentny. No chyba, że obrońca może podstawić nogę w polu karnym napastnikowi (nie dotykając piłki, dla jasności)
24 cze 2018 | 09:40
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
karny zmieniłby tylko tyle (o ile byłby wykorzystany) że staliby w 11 we własnym polu karnym od 13 minuty a nie od 31.
24 cze 2018 | 09:51
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
AMEN!!!
24 cze 2018 | 12:35
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
niby tak, ale jak my stalismy w 11 we wlasnym polu karnym i tylko wybijalismy, ale udalo nam sie cudem z niemcami wygrac to bylo swieto narodowe i nie pamietam zebys narzekal
24 cze 2018 | 09:37
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech się lepiej Szwedzi cieszą że wciąż mają białych w reprezentacji a ich kobiety mogą oglądać mecze na stadionie bez kominiarek xD
24 cze 2018 | 09:31
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powinien dostać info z magicznego pokoiku i tyle . Szwedzi ból dupy że grając w przewadze , w dodatku broniąc się , pozwolili sobie wcisnąć w ostatniej minucie doliczonego czasu bramę
24 cze 2018 | 09:30
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Największym problemem Marciniaka jest to, że facet w każdym meczu próbuje być na pierwszym planie - 90% spornych sytuacji próbuje rozwiązywać bez VAR'u i potem się kończy tak jak we wczorajszym meczu :)
24 cze 2018 | 10:57
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Święte słowa-zwłaszcza w niedzielę.mnie też się wydaje że Marciniakowi trochę sodówka pocisła i stara się być na pierwszym planie w wększości spotkań.
24 cze 2018 | 13:12
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zdaje mi się że Marciniak sam z siebie nie może chcieć varu tylko musi dostać potwierdzenie przez słuchawkę, jeżeli nie to oświećcie mnie. Tutaj odpuścił bo on akurat nic nie widział bo był na słabej pozycji. Jak nic nie widział to właśnie od tego są ci sędziowie var prawda?
24 cze 2018 | 09:17
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
chcialem zwrocic wasza uwage ze nie rozmawiamy tu o tym kto gral lepiej i kto bardziej zasluzyl na wygranie, tylko o konkretnej sytuacji - byl karny, czy nie bylo
juz nie mowiac, ze jesli byl karny to boateng powinien rowniez dostac czerwona kartke, wiec sytuacja miala kolosalne znaczenie dla losow spotkania
24 cze 2018 | 09:15
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
poniekad przyczynil
sie do sukcesu Niemcow, moze nawet przez te kontrowersje podarowal im mistrzostwo a szwecja tonie.
24 cze 2018 | 09:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grać ostatnie 10 minut w przewadze i zamiast dobic Niemców to się bronili :)
Jak można być takim idiotą...a gdzie jest powiedziana że gdyby nawet był karny i gol byłby ten kolejny i 2:0? Losy meczu potoczyły by się zupełnie inaczej. Może po tym karnym w 1 połowie Niemcy by straty odrobili. Fakt że Marciniak i ci wszyscy przed Tv dali ciała. U nas tak se teraz pieprzą bo to polak. A w każdym niemal meczu jest kontrowersja z powtórkami.
Szwedzi zagrali tak jak zagrali i nie zasłużyli na choćby tak niską przegraną, szkoda by było żeby taka ekipa jak Niemcy odpadła, po tym co zaprezentowali szwedzi.
24 cze 2018 | 09:02
(Edytowany)
wg niemcow boateng nie podstawil mu nogi i go nie popchnal, szwed sam sie przewrocil
ale gdyby to niemiec sam sie tak "przewrocil" to gwarantuje wam ze niemcy by odpalili 3 wojne swiatowa, ze zostali oszukani
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wg niemcow boateng nie podstawil mu nogi i go nie popchnal, szwed sam sie przewrocil
ale gdyby to niemiec sam sie tak "przewrocil" i niemcy by odpadli, to gwarantuje wam ze by odpalili 3 wojne swiatowa, ze zostali oszukani
24 cze 2018 | 09:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeżyłeś wojnę? Zachowałeś jakiś uraz?
24 cze 2018 | 09:58
(Edytowany)
Uraz będzie do końca życia tym bardzie że frajerzy są pyszałkami, Niemcy nie zasłużyli na wygraną i karny powinien być a Boateng powinien wylecieć już w pierwszej połowie.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uraz będzie do końca życia tym bardzie że frajerzy są pyszałkami, Niemcy nie zasłużyli na wygraną i karny powinien być a Boateng powinien wylecieć już w pierwszej połowie. Szwedom zabrakło sił a szkoda że nie doje..li Niemcom.
24 cze 2018 | 10:18
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Karny nic by nie zmienił nawet by Szwedom przeszkodził bo Niemcy mieliby więcej czasu na odrobienie gola. Końcówka meczu a Szwedzi zamiast wbić golka na 2:1 to wolili obronę Częstochowy. Sami są sobie winni. Gdyby wygrali to nic by nie mowili n temat pracy Marciniaka., Boateng został wywalony z boiska i Niemcy twierdzą, że prawidłowa decyzja, no ale jakby odpadli to by krzyczeli jak teraz szwedzi. Gra się do końca.
24 cze 2018 | 13:18
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A wiesz dlaczego Szwedom zabrakło sił? Bo cały czas się bronili niemal wszyscy w polu karnym. Mając piłkę przy nodze mniej się męczysz, niż biegając za nią broniąc się. Logiczne.
24 cze 2018 | 08:55
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Akurat tego meczu nie oglądałem ale ogólnie z Marciniakiem już wiele starć miałem przyjemność obejrzeć i on jest po prostu przeciętnym sędzią. W meczach o stawkę zawsze masa błędów.
24 cze 2018 | 13:11
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wczoraj rozegrał bardzo dobry mecz, z wyjątkiem tego faulu ale on wtedy nie widział bo był zasłonięty, tylko plecy Boatenga widział to co robi za plecami już nie i wlasnie od tego są ci sędziowie var. Po za tym mecz bez zastrzeżeń, wszystkie inne faule, spalone były ok.
24 cze 2018 | 08:53
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grali 95 minut jak cioty i w przewadze a teraz płaczą, że na początku meczu ktoś związał im sznurówki ?
Marciniak wywalił na zbity pysk Boatenga i nawet tego nie potrafili wykorzystać .Dalej stali tchórzliwie pod bramką zamiast przejechać się po Niemcach .
Niech sobie narzekają na za pogodę i muchy w nosie - SĄ BEZNADZIEJNI .Wypad z turnieju .
Niedysponowani Niemcy chociaż pokazali charakter i za to należą im się 3 punkty .
24 cze 2018 | 08:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mądra wypowiedź. Zgadzam się.
24 cze 2018 | 08:52
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszyscy by kurwa chcieli bramki tylko z karnych strzelać. A prawda jest taka, że Szwedzi gówno pokazali. Gdyby Niemcy byli skuteczniejsi, to by z 5 lub 6:1 wygrali. Zasłużenie wygrali i koniec.
Szwedzi weszli w 11-stu do bramki i maja pretensje do całego świata.
24 cze 2018 | 09:04
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
masz racje, karne naleza sie tylko druzynom, ktore graja ofensywnie
24 cze 2018 | 09:07
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Interpretujesz to co napisałem tak, żeby było Ci wygodnie. Przeczytaj może jeszcze ze 100 razy może zajarzysz. Dziękuję.
24 cze 2018 | 08:52
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
po co ten płacz.. w każdym meczu są sytuacje na karnego i sędziowie nie korzystają z systemu VAR, żeby nie przerywać gry i nie psuć tempa meczu.. a już o sytuacji w meczy serbia - szwajcaria na mitroviciu nie wspomne jak go przytulało 2 obrońców.. to jakos emocji nie wywołało..
24 cze 2018 | 08:54
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A wiesz dlaczego tutaj emocje wywołuje? Bo to przecież nielubiani Niemcy. To jest wprowadzanie polityki do sportu. Szkoda nawet gadać...
24 cze 2018 | 09:07
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To media szwedzkie a nie nielubiani Niemcy. Myślę że większość polaków cieszy się z tego że Niemcy wygrali, Szwedzi zagrali jak pipy i mają za swoje. Zamiast dobić zmęczonych Niemców garjących w 10 bronili się...żal...tak to się, kończy.
24 cze 2018 | 09:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pisałem akurat o emocjach we wpisach na tej stronie po wczorajszym meczu, które ewidentnie pokazały antypatie do niemieckiej drużyny, a nie o mediach szwedzkich. Co do Twojej wypowiedzi to się zgadzam.
24 cze 2018 | 08:51
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zeby marciniak nie mial za wysokiego ego ambicji i swojego przeswiadczenia ze nigdy nie popelnia bledow to dla mnie to top sedziow na swiecie, ci od varu to chyba w tej budzie chleja z ruskimi a nie ogladaja mecz , a co do szwedzkiej prasy to powinni miec nawieksze pretensje do swoich pilkarzy ze dali sie ograc przez 10 niemaszkow

ogolnie bardzo dobry mecz Marciniaka
24 cze 2018 | 08:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Karny i to ewidętny, wstyd za takiego sędziegoo
24 cze 2018 | 08:25
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marciniak zostając z tyłu mógł tego nie widzieć, od tego jest ta banda w pokoiku z dwudziestoma monitorkami, która jak się teraz okazuje, bierze hajs za nic :)
24 cze 2018 | 07:56
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To było wiadome ze ten pajac będzie hulowo sędziował
24 cze 2018 | 08:37
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sam jestes pajac, dobrze sędziował
24 cze 2018 | 09:01
(Edytowany)
hulowo
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hulowo pomógł szwabom
24 cze 2018 | 07:52
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co do karnego to powinien być podyktowany.Szwedzi jednak mogą mieć pretensje sami do siebie.Grali 11 na 10,a na boisku wyglądało to tak jakby mieli co najwyżej 9 grajków na 11 niemców.Po prostu dali się zmiażdżyć jak mięczaki i tyle
24 cze 2018 | 09:01
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może inaczej by to wyglądało jak by podyktował karnego i Niemcy grali w osłabieniu od początku spotkania. Szwedzi mieli swój plan który nie wypalił przez sędziego. Fatalna decyzja naszego sędziego ten mecz mógł inaczej wyglądać od początku. Szwedzi nie mogą mieć pretensji sami do siebie.
24 cze 2018 | 09:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No może faktycznie.Niestety gość nie czuje w ogóle gry i jasne,że się pomylił.Na pewno Szwecja grając w przewadze przez większość meczu nie byłaby taka zmęczona.Jednak mimo wszystko dawno nie widziałem takiej przewagi drużyny grającej w osłabieniu.Szwecja powinna grać mądrzej i bardziej twardo.Trzeba było kogoś wykosić czy coś i zwalniać grę.Zabrakło im cwaniactwa
24 cze 2018 | 09:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A może byłaby tylko żółta kartka lub w ogóle i karny? i gol dla szwedów, i więcej czasu do odrabiania strat przez niemców? I po 1 połowie nien-mcy by prowadzili 2;1?
Przecież cała gra potoczyłaby się zupełnie inaczej a nie że byłby karny i pozniej 2 gol dla szwedów, to takie tępe myślenie, wiesz co to teoria chaosu? Nie mogą mieć pretensji sami do siebie :) wygrywali 1:0, później grali w przewadze i w 2 połowie dali se wbić 2 bramki :) ale logika, gratuluję
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Terminarz spotkań

FT
4-2
{{match.status}}'
{{match.score}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
6 (3)
2
4 (0)
3
4 (0)
4
4 (0)
5
4 (1)
6
4 (3)
7
3 (0)
8
3 (0)
9
3 (0)
10
3 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Gra ofensywna to Twoje przeznaczenie!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Zawodnicy Dyskusja