Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Nike dołoży się Realowi do transferu Neymara? Wszystko po to, żeby wygryźć Adidasa

13 mar 2018 | 12:44 75
Nike dołoży się Realowi do transferu Neymara? Wszystko po to, żeby wygryźć Adidasa
Źródło zdjęcia: lev radin / shutterstock.com

Nike chce dołożyć się do transferu Neymara do Realu Madryt. Warunek? Jeden, ale za to poważny. Amerykański koncern miałby zastąpić Adidasa w roli partnera technicznego "Królewskich".

O możliwym przejściu Neymara do Realu Madryt plotkuje się od kilku tygodni. Media podały nawet kwotę, za jaką Brazylijczyk mógłby zmienić klub. To 400 mln euro, czyli prawie dwa razy więcej, niż wynosi obecny transferowy rekord świata. Latem ubiegłego roku PSG zapłaciło Barcelonie za Neymara 222 mln euro.

Skąd wziąć pieniądze na transfer i pensję Brazylijczyka? Dziennik "AS" twierdzi, że plany Realu do realizacji własnych celów chce wykorzystać firma Nike. Plan jest jasny: amerykański potentat dołoży się do transferu Neymara, który jest jedną z jego twarzy, w zamian za status partnera technicznego "Królewskich". Byłaby to prawdziwa rewolucja, bo Real od dwudziestu lat jest związany z największym rywalem Nike, czyli Adidasem.

Obecna umowa "Królewskich" z niemieckim producentem obowiązuje do końca czerwca 2020 roku. Na jej mocy klub otrzymuje 40 mln euro rocznie. Real nie wykorzystuje zatem całkowicie swojego potencjału marketingowego. Adidas płaci przecież Manchesterowi United aż 90 mln euro rocznie.

Magazyn "Der Spiegel" na bazie materiałów udostępnionych przez grupę Football Leaks napisał, że Adidas i Real rozmawiały na temat zawarcia nowej umowy. Miałaby gwarantować klubowi przynajmniej 100 mln euro rocznie. Przynajmniej, bo należałoby do niej doliczyć także premie za sukcesy sportowe oraz udział w sprzedaży licencjonowanych produktów. Do jej zawarcia jednak wciąż nie doszło.

To szansa dla Nike. W dodatku Amerykanie nie musieliby czekać do końca umowy Realu i Adidasa. W przeszłości zdarzało się bowiem, że kluby wobec bardziej atrakcyjnej oferty wymawiały obowiązujący kontrakt. Tak postąpiła choćby Chelsea, która rozwiązała umowę z Adidasem, by na lepszych warunkach związać się z Nike.

Źródło: as.com, Der Spiegel, Daily Mail
Dyskusja 75
14 mar 2018 | 03:54
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
14 mar 2018 | 02:05
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real zakładej patronita, się dorzucimy xD
14 mar 2018 | 01:25
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PRAWDOPODOBNA SPEKULACJA
14 mar 2018 | 01:12
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dopóki nie dojdzie do transferu to można pierdolić takie głupoty , zaraz się Lewiatan i Żabka dołożą do transferu...
13 mar 2018 | 20:31
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar czyli najdroższa małpa w cyrku. Do poziomu Messiego czy Ronaldo to on się jeszcze nie zbliżył. Na dzień dzisiejszy z jego mentalnością nie ma na to szans. Dał się dosłownie "sprzedać" do psg i moim skromnym zdaniem to był krok do tyłu w jego karierze. Jest jeszcze młody, jak zmądrzeje to może jeszcze powróci na właściwe tory.
13 mar 2018 | 19:35
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pytanie tylko czy on faktycznie jest tak potrzebny Realowi? Ronaldo jeszcze da radę ze 2 lata, Bale jeśli tylko nie złapie kontuzji to na powrót może stać się cennym zawodnikiem a na rezerwie Asensio i Vazquez, którzy dwumeczem z PSG pokazali, że potrafią skutecznie grać o najwyższą stawkę. Do tego Isco, który równie dobrze może grać na skrzydłach. Gdzie tu miejsce dla Neymara, który zacznie się rządzić na starcie? Real teraz jest skuteczny jako cała drużyna i nie potrzebuje kogoś kto to zburzy na rzecz indywidualnych popisów. Jeśli już koniecznie muszą zrobić jakiś spektakularny transfer, żeby Perezowi się nie nudziło, to niech sprowadzą Salaha- o wiele niższa cena a świetny drybling i brak parcia na egoistyczną grę.
14 mar 2018 | 03:45
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wręcz prze iwnie! Neymar w Realu miałby szansę spokornieć. Barca za bardzo go głaskała. Messi chciał mu dać złotą piłkę na srebrnej tacy... Perezowi hajs się musi zgadzać. Po "Projekcie- Cristiano Ronaldo", "Projekt Neymar" pasuje jak ulał. Kto jak to, ale Zidane to nie jest "starszy pan trener" tylko tki facet którego się w szatni słucha. Przy Ronaldo Neymar też miałby zupełnie inne wejście do drużyny. Musiałby spokornieć. Real wie jak wykreować medialnie "kandydata" do Złotej Piłki, więc na pewno marketingowo też tu pasuje. A co do samej drużyny, Real jeśli chce kupić klasowego napastnika, to będzie musiał oddać kogoś, a dopóki jest Zidan to raczej nie będzie to Benzema. Pierwszy do odejścia jest Isco. drugi Caballos, ale Brazylijczycu lubią bieć rodaków, więc może zostanie. Trzeci Bale - bo to jest główna karta przetargowa, jakby chciali ściągnąć Kanea albo Lewego. Salah to ciekawa opcja. Ale w sumie nie wiem czy by pasował. Wydaje mi się, że bardziej do stylu Barcy się nadaje. A Realowi przydałby się raczej bardziej klasyczny napastnik. Natomiast w sprawie Neymara, miejsce by się znalazło. Mogliby np. Wypożyczyć Asensio do Bayernu, zwrócić sobie Jamesa - są plotki o odejściu Modricia... Ale to tylko takie moje spekulacje. Nie chciałbym Neymara w Realu. Już i tak ego Ronaldo mnie mierzi.
14 mar 2018 | 04:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak już to Ceballos nie Caballos i nie jest on Brazylijczykiem tylko Hiszpanem.
14 mar 2018 | 12:22
(Edytowany)
1.A tam spokornieje. Serio w to wierzysz? Jak dla mnie jeśli latem by przeszedł do Realu to po pierwszym meczu nowego sezonu były by wszędzie wiadomości o spięciach na linii Neymar- Ronaldo lub o jego niezadowoleniu z pozycji w klubie. Barca może i go głaskała ale tam pierwszy jest Messi i Neymar nie mógł mu podskakiwać tak jak np. Cavaniemu w PSG. Brazylijczyk sobie wymarzył, że będzie takim guru w jakimś klubie jak Messi w Barcelonie czy właśnie Ronaldo w Realu (choć trzeba przyznać, że ostatnio Cristiano trochę ustąpił pola innym zawodnikom).
2. Dlaczego dla ściągnięcia klasowego napastnika muszą kogoś oddać? Bale jest skrzydłowym, Isco pomocnikiem więc nie kolidują ze środkowym napastnikiem.
3.Salah właśnie bardziej by pasował do Realu bo jest przyzwyczajony do twardej gry w Premier League.
4. Piszesz, że Realowi bardzo potrzebny jest klasyczny napastnik a zaraz dodajesz że potrzebują Nemara co się wzajemnie wyklucza. Brazylijczyk, mimo, że jest wspaniałym zawodnikiem, to w żadnym wypadku nie jest klasycznym środkowym napastnikiem więc po raz kolejny powtarzam - nie jest im potrzebny.
5. Na cholerę mają wypożyczać Asensio?! Młody, perspektywiczny zawodnik, już teraz sprawdzający się w meczach na najwyższym poziomie i dobrze dogadujący się z resztą zespołu. Taki zawodnik to skarb i trzeba go zatrzymać za wszelką cenę bo to przyszłość klubu.
6. Ronaldo można lubić lub nie nie ale nie można mu odmówić, że jest wielkim piłkarzem i bez niego Real nie osiągnął by tyle w ostatnich latach.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1.A tam spokornieje. Serio w to wierzysz? Jak dla mnie jeśli latem by przeszedł do Realu to po pierwszym meczu nowego sezonu były by wszędzie wiadomości o spięciach na linii Neymar- Ronaldo lub o jego niezadowoleniu z pozycji w klubie. Barca może i go głaskała ale tam pierwszy jest Messi i Neymar nie mógł mu podskakiwać tak jak np. Cavaniemu w PSG. Brazylijczyk sobie wymarzył, że będzie takim guru w jakimś klubie jak Messi w Barcelonie czy właśnie Ronaldo w Realu (choć trzeba przyznać, że ostatnio Cristiano trochę ustąpił pola innym zawodnikom). Zauważ, że po przejściu do PSG od razu zaczął ustawiać cały klub pod siebie. Myślisz, że w Realu jakby to wyglądało? Neymar stawia warunki, Zidane mówi nie na co Brazylijczyk z uśmiechem się godzi i wszyscy żyją długo i szczęśliwie? Takie bajki to Andersen pisał.
2. Dlaczego dla ściągnięcia klasowego napastnika muszą kogoś oddać? Bale jest skrzydłowym, Isco pomocnikiem więc nie kolidują ze środkowym napastnikiem.
3.Salah właśnie bardziej by pasował do Realu bo jest przyzwyczajony do twardej gry w Premier League.
4. Piszesz, że Realowi bardzo potrzebny jest klasyczny napastnik a zaraz dodajesz że potrzebują Nemara co się wzajemnie wyklucza. Brazylijczyk, mimo, że jest wspaniałym zawodnikiem, to w żadnym wypadku nie jest klasycznym środkowym napastnikiem więc po raz kolejny powtarzam - nie jest im potrzebny.
5. Na cholerę mają wypożyczać Asensio?! Młody, perspektywiczny zawodnik, już teraz sprawdzający się w meczach na najwyższym poziomie i dobrze dogadujący się z resztą zespołu. Taki zawodnik to skarb i trzeba go zatrzymać za wszelką cenę bo to przyszłość klubu.
6. Ronaldo można lubić lub nie nie ale nie można mu odmówić, że jest wielkim piłkarzem i bez niego Real nie osiągnął by tyle w ostatnich latach.
15 mar 2018 | 17:45
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie u Andersena te śmiechy i wszyscy szczęśliwi? Chyba tylko z nazwiska znasz te bajki:p Wielkiej przemiany osobowości raczej nie orzewiduję. Ronaldo ma takie ego, że ego Neymara się w szatni Realu nie zmieści. Musiałby je chociaż tymczasowo zostawić w domu. Mówisz, że Cristiano się "utęperował"? Nie wydaje mi. Trochę podleczył kompleksy wobec Messiego, a poza tym widać pracę z Zidanem. Rola Crisa zmieniła się w drużynie, ale Zidane mu zagwarantował że będzie głównym strzelcem drużyny. (tak przypuszczam). Więc Neymar już na starcie musiałby się zgodzić na inną rolę w drużynie. Moim zdaniem Zidane nie jest entuzjastą transferu. To raczej projekt biznesowy Pereza. Neymar "zamyka" rotację na jednej pozycji. Oznacza niechybnie idejście Isco. ... Muszą kogoś oddać jeśli chcą klasowego napastnika, a to dlatego, że jet deficulyt na tej pozycji w Europie. Kasa nie zagwarantuje sprzedającemu zespołowi godnej alternatywy. Bale jedt takim skrzydłowym jak CR, czyli właściwie jest napastnikiem. Nie byłby alternatywą dla np. Lewego jako 9, ale jako gwiazda zespołu - już tak. Kogo miałby ściągnąć Liverpool w miejsce Salaha? Tottenham mógłby się skusić na 200 mln, bo akurat oni nie mają aż takiej spiny na wynik. Ale z Anglikami to różnie bywa za granicą... Co do Salaha to masz trochę racji, ale nie dlatego, że jewt "przyzwyczajony do twardej gry", i o Lewym i o Kane możn powiedzieć to samo. Byłaby to opcja dobra ZAMIAST Benzemy. Ale Benzema nigdzie się nie wybiera dopóki trenerem jedt Zidane. Real szuka raczej zawodnika w typie RvN, który grałby kogoś jak "obrotowy" w piłce ręcznej. A to dlatego, że głównym strzelcem będzie wciąż Cristiano. Zadaniem napastnika będzie robić miejsce dla niego, walka z obrońcami, ciężka robota. Moim zdaniem Lewy bardziej pasuje do takiego profilu zawodnika. Benzema zostaje. Nigdzie nie napisałem, że potrzebują Neymara, tylko że Perez może chcieć powtórzyć projekt marketingowy "Cristiano Ronaldo" w postaci projektu marketingiwego "Neymar". Co zmieniłoby linię budowy zespołu. Pisząc o Asensio zastanawiałem się po prostu nad możliwymi opcjami. Jest młody i potrzebuje gry. W Realu może nie mieć na to zbyt wielu okazji w przypadku nowyc transferów. Dodam, że była to jedynie jedna z wielu przykładowych opcji. Wcale się nad tym nie upieram. Wątpię jednak, żeby Real zaczął grać trójką obrońców, zwłaszcza jeśli odejdzie Modrić. W ostatnim punkcie popełniasz błąd logiczny. Bez wątpienia ostatnie sukcesy Realu są w ogromnej mierze udziałem Ronaldo. Natomiast powiedzieć, że bez niego by nie osiągnęli tego... To już jest kwestia dyskusyjna. Szczególnie w ostatnim sezonie kluczem był nie tyle Cris co środek pomocy. Ale też bez wątpienia, profil zawodnika jakim jest Cris, wpływa znacząco na styl i taktykę Realu. Mało jest zawodników, którzy mogliby w jakimś stopniu pełnić jego rolę. Niemniej nie jest on dla mnie niezastąpionym elementem Realu. Jednak jego profil zawodniczy niejako wprowadził do piłki nożnej nowy typ skrzydłowego/napastnika, co jest bez wątpienia epokowym wydarzeniem.
13 mar 2018 | 17:53
(Edytowany)
Dobre jest to że już dzień po kupieniu Neymara przez PSG leciały ploty że chce go Real. Dzień po.
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobre jest to, że już dzień po kupieniu Neymara przez PSG leciały ploty o tym, że chce go Real. Dzień po.
13 mar 2018 | 19:31
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet nie dzień po . Przed transferem do PSG mówiono że to tylko przystanek w drodze do Realu
13 mar 2018 | 23:02
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przyczyny takich plot tkwią w przeszłości Neymara. Jeżeli ktoś obserwował całą sytuację z przejściem Neymara do Barcelony i potem dymisjami i aferami i informacjami, które wypłynęły to powinien widzieć, że i Real i Barca chciały kupić Neymara gdzie Neymar skłaniał się bardziej ku Realowi bo już miał pewne doświadczenia z klubem z Madrytu no ale Barca rzuciła hajsem pod stołem staremu Neymara + zorganizowali mu jakieś bunga stulecia to Neymar poszedł do Barcelony a smród korupcji ciągnie się za nimi do dziś. Smród nie opadł a Neymar już spierdolił z klubu do którego stary mu kazał przejść xDD
14 mar 2018 | 03:47
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spoko teoria spiskowa. Ale gdzie tu niby ta korupcja? Normalne interesy. Jak ojciec jest agentem. Dostał ekstra kaskę za transfer to co niby za afera? Czy on był ubezwłasnowolniony jak przychodził do Barcy?
14 mar 2018 | 03:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby Perez nie potrafił przebić oferty "Bunga stulecia"^^ yym bardziej, że w składzie ma przynajmniej kilku znawców tematu...
14 mar 2018 | 08:47
(Edytowany)
To nie żadna teoria spiskowa tylko fakty, Barcelona już kilka razy dopłacała podatki od tego transferu, kwoty transferu oficjalne są coraz większe i aktualnie jest to już kwota około 100mln euro (gdzie na początku oficjalnie mówili o 58 mln a cały świat alarmował że poszedł przewał i w sumie transfer był na ponad 100 mln). Sprawa Neymara czyli tzw. Neymargate nadal nie jest zamknięta mimo, że Neymara w Barcelonie już nie ma :) Dlatego śmiać mi się chciało jak kibice Barcy gadali jak potłuczeni, że Neymar wybrał Barce bo ją kocha już od czasów kiedy był plemnikiem w jajach swojego przekupnego ojca albo trener Barcelony gadał, że transfer Bale'a za 100mln jest niemoralny a w tym samym czasie jego pracodawcy zrobili transfer na jeszcze większą kwotę i do tego migali się od podatków i nie zapłacili wszystkim odpowiednich kwot transferowych, hipokryzja maksymalna.. Perez nie umiał przebić bo koszta transferu Neymara ostatecznie oscylowały w granicach 130 milionów i Perez po prostu odpuścił O CZYM SAM POWIEDZIAŁ "Ten transfer byłby zbyt kosztowny" - już na starcie dał sygnał, że Barca kłamie w żywe oczy z tymi 58 milionami za transfer. Perez nie chciał też brać udziału w jakiś lewych biznesach, niedługo po transferze Neymara prezes Barcelony podał się do dymisji bo tak mu siedli na dupie, że do dzisiaj siedzi w areszcie a aktualny prezes Barcelony jest bez przerwy ciągany po sądach (bo też jest umoczony, to ziomeczek Rosella). Wybacz ale musisz poczytać o Neymargate i zrozumieć punkt widzenia, w tamtym czasie nie wiedzieliśmy tego co wiemy teraz i Barcelona w żywe oczy kłamała, że dali 58 milionów i Neymar wybrał Barcelonę bo ją kochał i nienawidzi Realu. Po czasie okazało się, że sam ojciec Neymara dostała 40 MILIONÓW EURO do łapy za to, że jego syn podpiszę kontrakt z Barcelona. Problem w tym, że inne strony umowy (prawa do Neymara był rozłożone na kilka podmiotów) kiedy wyszło, że Neymar jednak kosztował więcej ZACZĘŁY SIĘ UPOMINAĆ O DOPŁATY BO BARCELONA ZAPŁACIŁA IM ZA MAŁO. Np. klub Neymara dostał jakieś drobniaki, dostali procent od transferu za 58 mln a potem się okazało, że Neymar kosztował jednak w chuuuuuuuj więcej i co? Były klub Neymara został oszukany i zaczęli się domagać, słusznie, o dopłatę brakującej kwoty. Potem jakaś inna firma zaczęła cisnąć Barcelone i tak ten smród ciągnie się do dzisiaj :)
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To nie żadna teoria spiskowa tylko fakty, Barcelona już kilka razy dopłacała podatki od tego transferu, kwoty transferu oficjalne są coraz większe i aktualnie jest to już kwota około 100mln euro (gdzie na początku oficjalnie mówili o 58 mln a cały świat alarmował że poszedł przewał i w sumie transfer był na ponad 100 mln). Sprawa Neymara czyli tzw. Neymargate nadal nie jest zamknięta mimo, że Neymara w Barcelonie już nie ma :) Dlatego śmiać mi się chciało jak kibice Barcy gadali jak potłuczeni, że Neymar wybrał Barce bo ją kocha już od czasów kiedy był plemnikiem w jajach swojego przekupnego ojca albo trener Barcelony gadał, że transfer Bale'a za 100mln jest niemoralny a w tym samym czasie jego pracodawcy zrobili transfer na jeszcze większą kwotę i do tego migali się od podatków i nie zapłacili wszystkim odpowiednich kwot transferowych, hipokryzja maksymalna.. Perez nie umiał przebić bo koszta transferu Neymara ostatecznie oscylowały w granicach 130 milionów i Perez po prostu odpuścił O CZYM SAM POWIEDZIAŁ "Ten transfer byłby zbyt kosztowny" - już na starcie dał sygnał, że Barca kłamie w żywe oczy z tymi 58 milionami za transfer. Perez nie chciał też brać udziału w jakiś lewych biznesach, niedługo po transferze Neymara prezes Barcelony podał się do dymisji bo tak mu siedli na dupie, że do dzisiaj siedzi w areszcie a aktualny prezes Barcelony jest bez przerwy ciągany po sądach (bo też jest umoczony, to ziomeczek Rosella). Wybacz ale musisz poczytać o Neymargate i zrozumieć punkt widzenia, w tamtym czasie nie wiedzieliśmy tego co wiemy teraz i Barcelona w żywe oczy kłamała, że dali 58 milionów i Neymar wybrał Barcelonę bo ją kochał i nienawidzi Realu. Po czasie okazało się, że sam ojciec Neymara dostała 40 MILIONÓW EURO do łapy za to, że jego syn podpiszę kontrakt z Barcelona. Problem w tym, że inne strony umowy (prawa do Neymara był rozłożone na kilka podmiotów) kiedy wyszło, że Neymar jednak kosztował więcej ZACZĘŁY SIĘ UPOMINAĆ O DOPŁATY BO BARCELONA ZAPŁACIŁA IM ZA MAŁO. Np. klub Neymara dostał jakieś drobniaki, dostali procent od transferu za 58 mln a potem się okazało, że Neymar kosztował jednak w chuuuuuuuj więcej i co? Były klub Neymara został oszukany i zaczęli się domagać, słusznie, o dopłatę brakującej kwoty. Potem jakaś inna firma zaczęła cisnąć Barcelone, do tego wszystkie dodaj podatki, które Barcelona zapłaciła od kwoty 58mln (kolejne oszustwo) i tak ten smród ciągnie się do dzisiaj :)
16 mar 2018 | 03:50
(Edytowany)
Kolego, nadużywasz słowa korupcja i hipokryzja. Jeśli będę chciał sprzedać ci samochód do papierów wpiszemy połowę, a resztę bez opłacania podatków dam ci do ręki, to nie jest korupcja. Możesz to nazwać wałkiem. Dla mnie to są po prostu interesy (większym wałkiem są z mojej perspektywy te podatki, większe jak za wojny...) - dlatego pisz co chcesz na temat "wałków" przy tym transferze ale nie nazywaj tego korupcją. Korupcja byłabywtedy jakby urzędnik dostał w łapę a nie menedżer, jeszcze ojciec, piłkarza. Zaś hipokryzja jest wtedy kiedy świadomie i z premedytacją co innego deklarujesz a co innego robisz, tyle że dziaisja w naszym "nowym wspaniałym" demokratycznym świecie jest to w zasadzie definicja polityki. I tajemnicą poliszynelabjedt to, że w zasadzie każdy wielki klub na świecie robi pewne wałki. A to w postaci "prezentów" od sponsorów, a to przy pomocy kont w Szwajcari czy jakimś zadupjym "raju podatkowym", czy pod postacią luksusowych "bunga bunga" o których wspomniałeś. Więc akurat przyp. się do jednego klubu - o to jest właśnie hipokryzja. Dodam, że nie jestem cules.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego, nadużywasz słowa korupcja i hipokryzja. Jeśli będę chciał sprzedać ci samochód, do papierów wpiszemy połowę, a resztę bez opłacania podatków dam ci do ręki, to nie jest korupcja. Możesz to nazwać wałkiem. Dla mnie to są po prostu interesy (większym wałkiem są z mojej perspektywy te podatki, większe jak za wojny...) - dlatego pisz co chcesz na temat "wałków" przy tym transferze ale nie nazywaj tego korupcją. Korupcja byłaby wtedy jakby urzędnik dostał w łapę a nie menedżer, jeszcze ojciec, piłkarza. Zaś hipokryzja jest wtedy kiedy świadomie i z premedytacją co innego deklarujesz a co innego robisz, tyle że dziaisja w naszym "nowym wspaniałym" demokratycznym świecie jest to w zasadzie definicja polityki. I tajemnicą poliszynela jesdt to, że w zasadzie każdy wielki klub na świecie robi pewne wałki. A to w postaci "prezentów" od sponsorów, a to przy pomocy kont w Szwajcari czy jakimś zadupnym "raju podatkowym", czy pod postacią luksusowych "bunga bunga" o których wspomniałeś. Więc akurat przyp. się do jednego klubu - o! - to jest właśnie hipokryzja. Dodam, że nie jestem cules, a tym bardziej nie socios.
16 mar 2018 | 04:00
(Edytowany)
Kolego, nadużywasz słowa korupcja i hipokryzja. Jeśli będę chciał sprzedać ci samochód, do papierów wpiszemy połowę, a resztę bez opłacania podatków dam ci do ręki, to nie jest korupcja. Możesz to nazwać wałkiem. Dla mnie to są po prostu interesy (większym wałkiem są z mojej perspektywy te podatki, większe jak za wojny...) - dlatego pisz co chcesz na temat "wałków" przy tym transferze ale nie nazywaj tego korupcją. Korupcja byłaby wtedy jakby urzędnik dostał w łapę a nie menedżer, jeszcze ojciec, piłkarza. Zaś hipokryzja jest wtedy kiedy świadomie i z premedytacją co innego deklarujesz a co innego robisz- a kibic to kibic, nie prezes. A poza tym, ty dziaisja w naszym "nowym wspaniałym" demokratycznym świecie jest to w zasadzie definicja polityki. I tajemnicą poliszynela jesdt to, że w zasadzie każdy wielki klub na świecie robi pewne wałki. A to w postaci "prezentów" od sponsorów, a to przy pomocy kont w Szwajcari czy jakimś zadupnym "raju podatkowym", czy pod postacią luksusowych "bunga bunga" o których wspomniałeś. Więc akurat przyp. się do jednego klubu - o! - to jest właśnie hipokryzja. Z tym, że Barcelona faktycznie przegięła pałę w ttm momencie. Z tym, że cholera jasna, klub piłkarza podpisuje osobną umowę niż jego menedżer. Rozumiem, że tam chodziło też o to, źe jego ojciec ma - jak dobrze rozumiem, część praw do jego wizerunku, czy coś w tym rodzaju. Ale w zasranym interesie klubu jest podpisać umowę z Barceloną na satysfakcjonujących ich warunkach. A umowa Barcelony z ojcem piłkarza nie powinna ich nic interosować. Dodam, że nie jestem cules, a tym bardziej nie socios.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego, nadużywasz słowa korupcja i hipokryzja. Jeśli będę chciał sprzedać ci samochód, do papierów wpiszemy połowę, a resztę bez opłacania podatków dam ci do ręki, to nie jest korupcja. Możesz to nazwać wałkiem. Dla mnie to są po prostu interesy (większym wałkiem są z mojej perspektywy te podatki, większe jak za wojny...) - dlatego pisz co chcesz na temat "wałków" przy tym transferze ale nie nazywaj tego korupcją. Korupcja byłaby wtedy jakby urzędnik dostał w łapę a nie menedżer, jeszcze ojciec, piłkarza. Zaś hipokryzja jest wtedy kiedy świadomie i z premedytacją co innego deklarujesz a co innego robisz- a kibic to kibic, nie prezes. A poza tym, ty dziaisja w naszym "nowym wspaniałym" demokratycznym świecie jest to w zasadzie definicja polityki. I tajemnicą poliszynela jesdt to, że w zasadzie każdy wielki klub na świecie robi pewne wałki. A to w postaci "prezentów" od sponsorów, a to przy pomocy kont w Szwajcari czy jakimś zadupnym "raju podatkowym", czy pod postacią luksusowych "bunga bunga" o których wspomniałeś. Więc akurat przyp. się do jednego klubu - o! - to jest właśnie hipokryzja. Z tym, że Barcelona faktycznie przegięła pałę w ttm momencie. Z tym, że cholera jasna, klub piłkarza podpisuje osobną umowę niż jego menedżer. Rozumiem, że tam chodziło też o to, źe jego ojciec ma - jak dobrze rozumiem, część praw do jego wizerunku, czy coś w tym rodzaju. Ale w zasranym interesie klubu jest podpisać umowę z Barceloną na satysfakcjonujących ich warunkach. A umowa Barcelony z ojcem piłkarza nie powinna ich nic interosować. Dodam, że nie jestem cules, a tym bardziej nie socios. Nie popadaj w paranoję.
16 mar 2018 | 10:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niczego nie nadużywam. Jesteś kibicem Barcelony? Twój poziom wiedzy jest zaskakująco niski jeżeli jesteś kibicem Barcelony a nawet Realu. Oczywiście, że przekupstwo to jest korupcja i Sandro Rosell jest skorumpowanym człowiekiem, do szpiku kości. On nie siedzi w pace jedynie za Neymargate, przez niego przechodziły też przelewy do FIFA z Kataru w sprawie słynnych już, kupionych mistrzostw świata w Katarze więc mi tu nie za przeproszeniem nie pierdol o tym co jest korupcją a co nie.

Po drugie: Barcelona to czysta definicja hipokryzji. Od jęczenia o sędziach gdy Ci zaczęli w końcu mylić się w obie strony po właśnie wytykanie Realowi transferu za 100mln w czasie gdy Neymar kosztował JESZCZE WIĘCEJ. Zaskoczę Cię: jak kluby robią coś nielegalnie to mają przejebane i muszą za to odpokutować. Taki Juventus został zgnieciony za rzeczy, których nawet nie zrobił. Co mnie to obchodzi, że hipokryzja to częste współcześnie zjawisko? To nie zmienia faktu, że hipokryzja to hipokryzja.

Umowa Barcelony z ojcem Neymara, który jest właścicielem praw do karty piłkarza INTERESUJE KURWA KAŻDEGO BARDZO, BARDZO MOCNO BO OD TEGO TRZEBA ZAPŁACIĆ PODATKI A TAKŻE ZAPŁACIĆ ODPOWIEDNIE PROCENTY POZOSTAŁYM WSPÓŁ-WŁAŚCICIELOM KARTY ZAWODNICZEJ.

W skrócie : skończ te pierdolenie.
13 mar 2018 | 17:46
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I telenoweli ciąg dalszy, prawie jak moda na sukces..
13 mar 2018 | 17:40
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech on sobie siedzi w PSG, popsuje atmosfere w Realu...
13 mar 2018 | 16:45
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
13 mar 2018 | 16:42
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Transfer do Realu byłby krokiem do przodu dla Neymara. To jest dużo lepszy i większy klub niż PSG
13 mar 2018 | 17:05
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Thank you, Captain Obvious!
13 mar 2018 | 16:31
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a co z dzialaczami PSG dolecieli do tej Brazylii czy dali sobie spokoj?
13 mar 2018 | 16:11
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
coraz lepsze farmazony wymyślają,podobno Owsiak też chciał się dorzucić...
13 mar 2018 | 22:58
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to może ja też się dorzucę. 100zł.
13 mar 2018 | 15:53
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar już dzisiaj był to teraz tylko czekać na lewandowskiego...
13 mar 2018 | 16:36
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juz jest
13 mar 2018 | 15:47
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oho, news o Neymarze, dawno nie było. Czy Lewy odpowie do północy?
13 mar 2018 | 15:51
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kubica już odpowiedział
13 mar 2018 | 15:03
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mam nadzieję, że kibice Realu nie chcą tego nurka w swoim klubie, bo zbyt kojarzy się z Barceloną
13 mar 2018 | 15:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W składzie ofensywnym nurków Realu (czyt. Ronaldo,Asensio czy Vazquez) odnalazłby się idealnie :-)
13 mar 2018 | 16:12
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taa Asensio i Vazquez nurki. Mysle ze Neymar bardziej pasowal do barcy, najwiekszego producenta nurkow na swiecie. I nawet nie chce mi sie otwierac nawiasu, bo musialbym wymienic kilka skladow barcelony z ostatnich 10 lat.
13 mar 2018 | 16:36
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prościej byłoby wymienić tych kilku zawodników Barcelony z ostatniego dziesięcio a nawet dwudziestolecia, którzy wybijali się na tle płaczków zaangażowaniem oraz kulturą gry,a kibice do dzisiaj o nich pamiętają i ich szanują. A co do komentarza Transfersa to taki Ronaldo byłby aktualnie w Barcelonie najtwardszym zawodnikiem, mimo że lubi poleżeć xD
13 mar 2018 | 16:48
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie watpie, lecz bardziej bronilem Asensio. Ale transfef football to ktos kto modli sie do messiego, tego nie wyleczysz.
13 mar 2018 | 16:38
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i tak w nurkowaniu wszystkich na łeb bił neymar i suzrez zwany gryzoniem
13 mar 2018 | 14:35
(Edytowany)
400? a może niech od razu z 800 wyłożą, futbol zmierza w złym kierunku.
Jak tak czlowiek o tym wszystkim czyta to bierze go rozpacz, kurna toż to te 3 kola na miesiąc przy takim zestawieniu wypada jak 30gr :/
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
400? a może niech od razu z 800 wyłożą, futbol zmierza w złym kierunku.
Jak tak czlowiek o tym wszystkim czyta to dostrzega jakim jest mikroelementem wszechświata , kurna toż to te 3 kola na miesiąc przy takim zestawieniu wypada jak 30gr :/
13 mar 2018 | 16:39
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hola Hola! Nie każdy ma 3 koła na msc
13 mar 2018 | 14:19
(Edytowany)
I warto przy okazji tego artykułu zauważyć, dlaczego Polska liga jest taka jaka jest i dlaczego Polski football nie może się rozwinąć. 90 mln euro rocznie dla jednego klubu od Adidasa to jest 378 mln zł.
Ta kwota którą MU dostaje tylko z jednego źródła obdzieliła by w Polsce kilka klubów i podniosła jakość zespołów!!!! A to tylko jeden klub i jeden z aspektów przychodu pieniędzy. Problem jest jak sadze w tym że w Polskiej ekstrakasie jak się znajdzie mocny sponsor to kasa idzie nie na rozwój klubu ale rozwój prezesów i reszty która tym kręci. Wisłą za Cupiała miała okres rozpoznawalności swojej marki w europie.
Następuje proste pytanie czy nie było chętnych, mocnych sponsorów? :-) Jak sadze byli ale postawili sowje warunki które blokowały branie kasy do własnej kieszeni. Ci co się zgodzili zasilali konto prezesa. Ludzie naiwni myśleli ze Cupiał był darczyńcą i wielkim kibicem Wisły. Gówno prawda! Podkręcił klub do poziomu bezpiecznego czyli dającego zysk ale nie wymagającego większego zaangażowania Cupiała, a potem doił klub i utrzymywał na poziomie w miarę zdrowgo funkcjonowania aby źródełko nie wyschło. Co można sięzpodziewać po gościu który handlował walutami pod okiem i ścisłą współpracą SB! W tamtych czasach to nie cinkciaze handlowali tylko SBecja, a oni byli tylko stali za ladą. Cupiał miał silną pozycję wsród tych handlarzy. Jak myślicie do czego mu była tak naprawdę potrzebna Wisła? Jak sadze podobne sytuacje były i pewnie nadal sa w innych klubach. Nie widać chęci rozwoju poziomu zespołów. Wszystko buja się na poziomie bezpiecznego działania bez wychylania się. Jak Lech wchodził na poziom ligi Europejskiej to zamiast się rozwinąć ppoprzez sponsorów z zagranicy, wzmocnienia zespołu i powalczenia o kolejne sukcesy. Klub się zwinął, To nie jest naturalna sytuacja. To podobny system który działał w zarzadzaniu całym krajem. Profesor Modzelewski w jednym wywiadzie powiedział ze Polska była krajem utrzymywanym w stanie sztucznej nie wydolności. Ciagłe apele o zaciągnie pasa (Balcerowicz) Ciagła propaganda ze Polska jest zbyt biedna zeby mozna było myśleć o wzroście gospodarczym, było zwykłym oszustwem. Było tak dlatego że ówczesne rządy PO (czyli AWS) Miały zazadanie wyprzedania majątku narodowego i nie rozwijanie ale zwijanie Polski jako państwa.
W zdrowej gospodarce jak nie idziesz do przodu to tracisz. W Polsce wypracowano system dojenia narodu.
Utrzymywanie Polaków w przekonaniu że muszą płacić ale nie mogą wymagać bo bieda nie daje takich możliwości. Dawało tą stałą dojenia przez grupy które dokonywały rozbioru Polski. Ci ludzie gromadzili a Polacy na to zapieprzeli i wierzyli gnojkom że kiedyś będzie lepiej, choć nic się nie zmieniało. Tak motali informacjami ze przeciętny Polak rozumił tylko tyle. Dążymy do rozwoju Polski i może uda nam się doścignąć zachód za kilkadziesiąt lat. A to było klamstwo. Polska z mocnym zapleczem gospodarczym po przejściu na inny ustrój powinna w ciągu 20 lat stać się konkurencja dla silnych krajów. Ale czy zachód by do tego dopuścił? Mieli swoich przedstawicieli w Polsce. Jedni Michników, Mazowieckich, Geremków, Suchocką itd. Druga kasta to służby czyli SLD i trzecia to Niemcy, Rosja czyli Tusk i reszta skr...... Myślicie że piłka nożna podlegała innemu systemowi zarządzania? To jest prawdziwy problem poziomu tego sportu w Polsce, a nie nieudolność trenerów czy piłkarzy.
+64
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I warto przy okazji tego artykułu zauważyć, dlaczego Polska liga jest taka jaka jest i dlaczego Polski football nie może się rozwinąć. 90 mln euro rocznie dla jednego klubu od Adidasa to jest 378 mln zł.
Ta kwota którą MU dostaje tylko z jednego źródła obdzieliła by w Polsce kilka klubów i podniosła jakość zespołów!!!! A to tylko jeden klub i jeden z aspektów przychodu pieniędzy. Problem jest jak sądze w tym że w Polskiej ekstrakasie jak się znajdzie mocny sponsor to kasa idzie nie na rozwój klubu ale rozwój prezesów i reszty która tym kręci. Wisłą za Cupiała miała okres rozpoznawalności swojej marki w europie.
Następuje proste pytanie czy nie było chętnych, mocnych sponsorów? :-) Jak sądze byli ale postawili swoje warunki które blokowały branie kasy do własnej kieszeni. Ci co się zgodzili zasilali konto prezesa. Ludzie naiwni myśleli że Cupiał był darczyńcą i wielkim kibicem Wisły. Gówno prawda! Podkręcił klub do poziomu bezpiecznego czyli dającego zysk ale nie wymagającego większego zaangażowania Cupiała, a potem doił klub i utrzymywał na poziomie w miarę zdrowgo funkcjonowania aby źródełko nie wyschło. Co można się spodziewać po gościu który handlował walutami pod okiem i ścisłą współpracą z SB! W tamtych czasach to nie cinkciarze handlowali tylko SBecja, a oni tylko stali za ladą. Cupiał miał silną pozycję wsród tych handlarzy. Jak myślicie do czego mu była tak naprawdę potrzebna Wisła? Myślę że podobne sytuacje były i pewnie nadal sa w innych klubach. Nie widać chęci rozwoju poziomu zespołów. Wszystko buja się na poziomie bezpiecznego działania bez wychylania się. Jak Lech wchodził na poziom ligi Europejskiej to zamiast się rozwinąć ppoprzez sponsorów z zagranicy, wzmocnienia zespołu i powalczenia o kolejne sukcesy. Klub się zwinął, To nie jest naturalna sytuacja. To podobny system który działał w zarzadzaniu całym krajem. Profesor Modzelewski w jednym wywiadzie powiedział że Polska była krajem utrzymywanym w stanie sztucznej nie wydolności. Ciagłe apele o zaciągnie pasa (Balcerowicz) Ciagła propaganda że Polska jest zbyt biedna zeby można było myśleć o wzroście gospodarczym, było zwykłym oszustwem. Było tak dlatego że ówczesne rządy PO (czyli AWS) Miały za zadanie wyprzedanie majątku narodowego i nie rozwijanie ale zwijanie Polski jako państwa.
W zdrowej gospodarce jak nie idziesz do przodu to tracisz. W Polsce wypracowano system dojenia narodu.
Utrzymywanie Polaków w przekonaniu że muszą płacić ale nie mogą wymagać bo bieda nie daje takich możliwości. Dawało tą stałą dojenia przez grupy które dokonywały rozbioru Polski. Ci ludzie gromadzili a Polacy na to zapieprzali i wierzyli gnojkom że kiedyś będzie lepiej, choć nic się nie zmieniało. Tak motali informacjami że przeciętny Polak rozumił tylko tyle. Dążymy do rozwoju Polski i może uda nam się doścignąć zachód za kilkadziesiąt lat. A to było klamstwo. Polska z mocnym zapleczem gospodarczym po przejściu na inny ustrój powinna w ciągu 20 lat stać się konkurencja dla silnych krajów. Ale czy zachód by do tego dopuścił? Mieli swoich przedstawicieli w Polsce. Jedni Michników, Mazowieckich, Geremków, Suchocką itd. Druga kasta to tajne służby czyli SLD i trzecia to Niemcy, Rosja czyli Tusk i reszta skur...... Myślicie że piłka nożna podlegała innemu systemowi zarządzania? To jest prawdziwy problem poziomu tego sportu w Polsce, a nie nieudolność trenerów czy piłkarzy.
13 mar 2018 | 16:57
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wow, szacun
13 mar 2018 | 17:09
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O kurde... Dobry kryształ musiał wjechać :D
13 mar 2018 | 23:39
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pozamiatało gościem. Dobry mateusz
14 mar 2018 | 03:58
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No, i tu masz rację kolego. Ale nie wiń prezesów, że sobie kręcą lody. Ich biznes ich sprawa.
13 mar 2018 | 14:09
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli rocznie ponad 60 mln € wpada więcej :)
13 mar 2018 | 14:05
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakiś sens jest w tym .. i czytając poranne gazety na pewnej stronie (nie chce tu robić reklam) pomysłem sobie, że jest opcja na transfer (niestety)....ale po chwili rozkmin przyszła mi myśl, że przecież Nike jest sponsorem PSG jak i Barcy i jest to bardzo wątpliwe aby tak im zależało aby wchodzić w negatywne związki z obecnym klubem Neymara jak i największym rywalem i zarazem byłym klubem Neymara...no i się uspokiołem ;)
13 mar 2018 | 16:15
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powinienes robic reklamy, tych rzetelnych serwisow z ktorych masz informacje. Duzo uzytkownikow mysli, ze meczyki maja jakies informacje. A tak naprawde to tylko portal o plotkach. Sportowy pudelek, do tego marny.
13 mar 2018 | 13:48
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez sensu, przecież PSG też ma koszulki produkowane przez Nike. Rozumiem, gdyby były z adidasa i Nike chciałoby żeby ich piłkarz nie grał w takich strojach, ale teraz nic nie tracą marketingowo na jego grze w PSG.
13 mar 2018 | 13:56
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba jednak nie do końca chodzi o Neymara, a o to żeby Real ubierał się w Najku.
13 mar 2018 | 13:44
+67
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Proponuję, żeby Joma dołożyła kasę do transferu i sprowadzili Neymara do Piasta Gliwice.
13 mar 2018 | 13:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zrób ze szejka i zjedz maka - Neymar
13 mar 2018 | 13:40
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba i ja się już zrzucę mu na korki, żeby tylko przeszedł...
13 mar 2018 | 13:31
-29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już nie mogę się doczekać Cristiano i Neymara w jednej drużynie :)))
13 mar 2018 | 13:41
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeden musi odejść żeby grał drugi ;)
13 mar 2018 | 13:56
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No dokładnie Cr7 Kejn Nejmar na dyszcze Asensio za nim Kross Modrić
13 mar 2018 | 13:31
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
może też na meczykach zbiórkę zorganizować ?
13 mar 2018 | 13:30
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt nigdy nie jest wart tyle, ja Wam powiem tyle - Neymar nie będzie nawet w 1/8 wart tych pieniędzy, nie przyniesie tyle sukcesów co 400% tańsi Ronaldo czy Messi. On za dużo myśli o kasie, zamiast grać "tu i teraz". Prawdziwy piłkarz zagra na 100% nawet w Ekstraklasie, wie, że on jest od grania a od negocjowania są menadżerowie. Tymczasem Neymar na dobre nie zaczął w PSG a już pierdoli smuty, że chce do Realu. Moim zdaniem to żałosny typ, żaden klub nie powinien ładować się na minę i ściągać za ciężki hajs roszczeniowca, którego ambicją jest być nie przede wszystkim najlepszy, ale najdroższy. Okej, może i jest super wzmocnieniem, ale jestem pewien, że za połowę tego hajsu można kupić 4 rasowych napadziorów i grać nimi naprzemian.
13 mar 2018 | 13:28
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najlepsi na świecie powinni grać w najlepszym klubie na świecie, więc zapraszamy :D
13 mar 2018 | 16:17
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taki z ciebie madridista jak ze mnie katalonczyk. Jebac neymara, niech gra w tym paryzu do konca zycia.
13 mar 2018 | 18:44
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zaprawdę jesteś debilem.
13 mar 2018 | 21:39
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty jestes debilem, zapewne sprawdzajac twoj profil, dojde do jakiegos komentarza, w ktorym obrazasz neymara od nurkow aktorow pajacow itd. A dzisiaj nagle chcesz go w Realu, jak gdyby on tym pajacem nigdy nie byl. Poza tym, za 400 mln mozna kupic 3 pilkarzy, ktorzy przynajmniej sa oddani klubowi, a nie frajera ktory pojdzie tam grac, gdzie mu sie wydaje ze zdobedzie zlota pilke. Jestes choragiewka a nie madridista, wstydu oszczedz.
13 mar 2018 | 22:50
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
XDDDDDDDDDDDD
14 mar 2018 | 17:05
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozumiem ze moj komentarz zamknil ci ryj, i byles w stanie wykrztusic z siebie tylko jedno X.
14 mar 2018 | 20:34
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co XD
14 mar 2018 | 22:55
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zal mi cie , wspolczuje rodzinie.
13 mar 2018 | 13:28
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar raczej nie przejdzie ponownie do Barcy, pamiętacie co mówił o ówczesnym i teraźniejszym prezydencie? No właśnie, a to że jednak PSG to nie Barca dowiedział się bardzo szybko, więc teraz plan jest taki:
"Powiem, że zaoferuję się Barcy, ona odrzuci ofertę i wtedy spokojnie mogę przejść za grube miliony do Realu, no bo przecież chciałem przejść do Barcy, ale ona nie chciała, to musiałem gdzieś pójść i poszedłem do Realu, bo akurat się oferował"
Szczerze, ma umiejętności, ale leci na hajs nie na piłkę nożną. Nie tylko ja, ale pewnie wiele ludzi straciło za to do niego szacunek, to prawdziwy crack, gdzie posypią tam leci z jęzorem.
13 mar 2018 | 13:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PSG tak łatwo nie puści Neymara, ile by ktoś nie wyłożył.
13 mar 2018 | 16:48
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A na chuj im ten neymar? Do ogrywania ogórków w lidze nie potrzebny. Ligi mistrzów też nie wygrają
13 mar 2018 | 13:06
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
watpie by szejk go puscil
13 mar 2018 | 13:02
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przekręty idą na wszystkie strony, a to są tylko takie o których się mówi. Tych, które nie ujrzą światła dziennego jest więcej. O transferach Nejmara za 10, 15, 20 lat będą kręcić filmy dokumentalne o tym co się odpierdalało przy tym wszystkim.
13 mar 2018 | 12:53
(Edytowany)
Neymar i Lewandowski przejeli najlepszą stronę internetową
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar i Lewandowski przejeli Najepszą stronę internetową
13 mar 2018 | 16:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
z której strony ona jest najlepsza? zapierdala w stronę pudelka
13 mar 2018 | 12:53
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Coś czuję, że to będzie hit, ale wiadomo, najpierw będzie się liczyć to co kto pokaże na mistrzostwach świata.
13 mar 2018 | 12:46
+58
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tak codziennie do lipca.
13 mar 2018 | 13:03
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz całkowitą rację ziomuś. Lewy + Nejmar ewrydej.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Skorzystaj z podwojenia na start!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.