Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

UEFA nie może wznowić postępowania wobec PSG w sprawie Financial Fair Play. Przegrali spór w sądzie

PSG logo
Źródło zdjęcia: charnsitr / shutterstock.com

PSG wygrało spór z UEFA w sądzie dotyczącym finansowego Fair Play. Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu (CAS) w Lozannie cofnął decyzję europejskiej federacji o ponownym zbadaniu finansów francuskiego klubu.

UEFA wszczęła postępowanie wobec mistrza Francji w ubiegłym roku z powodu ogromnych wydatków na Neymara i Kyliana Mbappe. Postępowanie zakończyło się jednak pomyślnie dla paryżan, po tym jak pozbyli się z klubu Youriego Berchiche, Javiera Pastore i Goncalo Guedesa. 

Po kilku miesiącach europejska federacja postanowiła jednak jeszcze raz przyjrzeć się wydatkom PSG. Sprawa została przekazana do ponownego rozpoznania Komisji Kontroli Finansowej Klubów. PSG zaskarżyło jednak tę decyzję do Trybunału Arbitrażowego ds. Sportu. CAS przyznał rację francuskiemu klubowi, co kończy spór o Financial Fair Play.

O wygranej paryżan w sądzie zadecydowały względy proceduralne.

Źródło: The Guardian/Twitter

Dyskusja

58
23 mar 2019 | 21:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To są jakieś jaja.
20 mar 2019 | 20:21
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
UEFA nie ukarze PSG w myśl zasady ,,Nie ruszaj gówna bo zacznie śmierdzieć"
20 mar 2019 | 20:07
Komentarz usunięty
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
20 mar 2019 | 19:54
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kasa załatwi wszystko
20 mar 2019 | 07:14
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
poszły dudy pod stołem i tyle...ciekawe czy doczekam dnia kiedy:

a) cała fifa i uefa pójdzie siedzieć za łapówkarstwo, pazerność i lizanie dupy kozojebcom
szmatogłowym

b) wszystkich tych kurwa szejków wypierdoli się z europejskiej piłki...niech sobie kurwa w swoich
krajach robią dream teamy ale z Europy wypierdalać
20 mar 2019 | 06:48
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz kasę możesz więcej... a od jutra członkowie UEFA którzy popełnili błędy proceduralne będą posiadaczami pięknych will nad lazurowym wybrzeżem :) a ci mniej znaczący darmowe wczasy w szejkowym kraju :)
20 mar 2019 | 06:30
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest jak serial house of cards. Wszystkie problemy da sie załatwić po znajomości. A jak sie nie zgodzisz to Cie szejk Fransis usunie z gry :)
20 mar 2019 | 06:25
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sąd tez działe dostał xd
20 mar 2019 | 06:05
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto by się tego spodziewał hmm
20 mar 2019 | 05:53
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeli nie wiesz o co chodzi, no to chodzi o........
20 mar 2019 | 02:37
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MONEY TALKS...
20 mar 2019 | 00:21
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Stara prawda, ze ten ma racje kto ma duzo pieniedzy.
19 mar 2019 | 23:38
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
))))) Chcesz znaleźć kobietę na jedną noc? Witamy w >>>>> www.XXdate.club
19 mar 2019 | 23:59
(Edytowany)
ADMINI, blokujcie prostytutkę. Codziennie miedzy 20.00 a 24.00 zakłada tu inne, nowe konto i wrzuca ten sam link. To tak dla waszej informacji. Patrolujcie teren.
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ADMINI, blokujcie prostytutkę. Codziennie miedzy 20.00 a 24.00 zakłada tu inne, nowe konto i wrzuca ten sam link (lub podobny). To tak dla waszej informacji. Patrolujcie teren.
19 mar 2019 | 23:27
(Edytowany)
No tak, pewnie UEFA "niechcący" spóźniła się kilka tygodni z dostarczeniem tych dokumentów.... xD
No więc co prawda mamy FFP, ale mamy też "furtkę" o nazwie "względy proceduralne". Teraz to i ja już wiem, jak to działa... xDDDDDDDDDDD
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak, pewnie UEFA "niechcący" spóźniła się kilka tygodni z dostarczeniem tych dokumentów.... xD
No więc, co prawda mamy FFP, ale mamy też "furtkę" o nazwie "względy proceduralne". Teraz to i ja wiem już, jak to działa... xDDDDDDDDDDD
19 mar 2019 | 23:21
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
P$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$G... And no comment... xDD
19 mar 2019 | 23:02
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
UEFA wie,że PSG to jedyny klub w Europie niesłynący z machlojek.
19 mar 2019 | 23:13
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Musimy wkoncu odpowiedziec za nasze machlojki. UEFA nie moze nas wiecznie prowadzic za raczke.
20 mar 2019 | 00:27
(Edytowany)
* rączkę...
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
* rączkę... Nie masz znaków diakrytycznych na klawiaturze? Piszesz może zza granicy? UK?
20 mar 2019 | 05:44
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czepiasz się ze pisze w necie bez polskich znaków? Skoro taki żeś polonista to gdzie jest to UK? Hipokryzji na meczykach ciąg dalszy
20 mar 2019 | 14:13
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
* Wręcz przeciwnie. Byłem ciekaw i tylko zadałem mu pytanie. Źle odczytałeś moją wiadomość. Nazbyt negatywnie. Nie każdy tu jest nastawiony na hejtowanie wszystkiego i wszystkich, więc uważaj, bo możesz się bardzo pomylić w swojej ocenie. Po prostu byłem ciekaw, czy może pisze będąc w UK. ~Miłego dnia. Pozdrawiam.
20 mar 2019 | 00:29
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PS: twoje logo z Kiblem i logo PSG po prostu wymiata!!! xDDD
20 mar 2019 | 03:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyzby jeden sprawiedliwy czy kolejna prowokacja?
20 mar 2019 | 14:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pożyjemy, zobaczymy...
19 mar 2019 | 22:40
(Edytowany)
Kolejny przyklad na to jak psg jest chronione. Kibicuje PSG ale powinnismy zostac ukarani za zniszczenie rynku bo takowe transfery Neymara i Mbappe do tego doprowadzily.
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolejny przyklad na to jak jestesmy chronieni przez UEFA. Kibicuje PSG ale powinnismy zostac ukarani za zniszczenie rynku bo takowe transfery Neymara i Mbappe do tego doprowadzily.
19 mar 2019 | 22:36
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z jednej strony ok -z drugiej co kogo obchodzi jaką i ile kasy ktoś ładuje w klub. Swego czasu nie sprawdzali Chelsea jak Abramowicz wpompował miliard funtów w klub
19 mar 2019 | 22:38
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokladnie ludzie maja jakis kompleks. zamiast podziwiac ich piekna gre to tylkko krytyka. to tez sa ludzie i potrzebuja wsparcia
19 mar 2019 | 22:43
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko ze PSG zasluzyl sobie na ten hejt. Doprowadzilismy do zniszczenia rynku transferowego i powinnismy za to odpowiedziec. Szkoda tylko ze jestesmy chronieni przez UEFA co tylko nadszarpuje nasza reputacje.
19 mar 2019 | 22:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgoda. Ale patrz z drugiej strony jakie konta muszą mieć te kluby. Kupowali piłkarzy za rozsądne pieniądze. Sprzedawali koszulki marketing turnee po azji. A teraz to wszystko pokazuje że nawet jak kupią piłkarza za sto baniek czy tak jak Ibra za darmo to w samych koszulkach zarabiają drugie tyle. Fakt że ceny niektórych zwalają z nóg ale niektórzy są warci tych pieniędzy
19 mar 2019 | 22:53
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda ze pilkarzy wartych swojej ceny na swiecie mozna policzyc na palcach.
20 mar 2019 | 07:31
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro kupowanie najlepszych piłkarzy na świecie za ogromne pieniądze (do takich niewątpliwie należą Mbappe i Neymar) jest niszczeniem rynku, to jak nazwać handel przeciętniakami w lidze angielskiej po 30-40 mln funtów? Jak nazwać Wolverhampton, które jest budowane przez agenta piłkarskiego? Kiedy Ronaldo, Kaka i Benzema przychodzili do Realu to były na tamten moment kosmiczne pieniądze, nikt nie mógł sobie na to pozwolić. Różnica taka, że wtedy nie było całej instytucji FFP.
20 mar 2019 | 19:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wcale mnie to nie dziwi. Za młodych rozwijających się piłkarzy wołają krocie - jeden plus że kluby gdzie ten piłkarz się rozwijał dostają jeszcze kase z transferu ale kpiną jest płacić albo wyceniać takiego Bale'a na sto baniek jak.gość więcej choruje niż gra. Typy już pod 3dychy a wołają jak za młodego.
19 mar 2019 | 22:26
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I bardzo dobrze! Jesteśmy nietykalni! ;]
19 mar 2019 | 22:07
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hieny pelnie nienawisci chca zniszczyc potege przyszlosci ale sprwiedliwosc zawsze wygra !! allez pariz
19 mar 2019 | 22:20
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sprawiedliwość? Wystarczy dać pieniądze konu trzeba i jest sprawiedliwość wg tego kto płaci... Na szczęście kolejny raz okazało się jednak, że trofeów sama kasa nie wygra :)
19 mar 2019 | 22:22
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wrecz przeciwnie real w lm pokonywal rywali przez bledy sedziow najczesciej to spalone ale rowniez prowokacj ramosa nie sluszne kartki a dla niego nigdy. real mial pomoc a kazdy widzial na wlasne oczy lub na yt
19 mar 2019 | 22:29
(Edytowany)
Tylko sie nie poplacz z tymi sedziami trollku. Szkoda ze kibela zbanowali bo teraz tylko ty sam musisz robic
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko sie nie poplacz z tymi sedziami trollku. Szkoda ze kibela zbanowali bo teraz tylko ty sam musisz robic z siebie blazna.
19 mar 2019 | 22:33
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tylkoo blazny uwazaja innych za blaznow i nie widza ze sami nimi sa jak ty !!!!
19 mar 2019 | 22:28
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt nam nie moze zagrozic! Jestemy uczciwi :]]]
19 mar 2019 | 22:31
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
-psg
-uczciwosc
Wybiesz jedno
19 mar 2019 | 22:34
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
-real
-uczciwosc
Wybiesz jedno
19 mar 2019 | 22:46
(Edytowany)
King skoncz juz i nie przynos wstydu nam kibicom PSG. Real jest 100 razy uczciwszy od nas. Sedziowie do ich sukcesow w pewnym stopniu sie przyczynili jednak
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
King skoncz juz i nie przynos wstydu nam kibicom PSG. Sedziowie do ich sukcesow w pewnym stopniu sie przyczynili jednak to nie zmienia faktu ze sa bardziej uczciwsi od nas.
19 mar 2019 | 23:03
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
popieram twoja wypowiedz w pierwszej czesci natomiast co do koncowki nie moge sie z toba zgodzic towarzyszu moj wierny kibicu psg
19 mar 2019 | 22:06
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Można? Można.
19 mar 2019 | 22:03
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bogaci robia co tylko chca, my tylko mozemy im kurew naslac. Oby w najlblizszych latach pilka nie forsa wygrywala LM.
19 mar 2019 | 22:01
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystko dobre co się dobrze kończy.
19 mar 2019 | 21:51
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allkamuku-badana-bubu zapłacił i gra 🎸 kilka barylek w tą czy w tamtą to nie robi różnicy
19 mar 2019 | 21:50
(Edytowany)
Zadne zaskoczenie. Ci kanciarze sa niedoruszenia zwazywszy ze UEFA kosi na walkach hajs.
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zadne zaskoczenie. Tych jebanych kanciarzy UEFA nie ruszy. Za duzo kasy by stracili gdyby ich ukarali a z ich walkow Infantino i spolka zgarnia spory profit.
19 mar 2019 | 22:09
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
prawda i sprwiedliwosc zawsze zwyciezy. otrzyl oczy z nienawisci i sluchajj ludzi ktorzy sa od x lat w zawodzie i znaja sie na swojej pracy a nie ty wiesz lepiej od sadow. troche pokory
19 mar 2019 | 22:27
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oo wyszedl nasz maly smutny kingofzjebix. znowu wydacie 400 mln i za rok poraz kolejny papa z LM w 1/8
19 mar 2019 | 22:31
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak zwykle arguumenty i prawda vs obelga i bawieie sie w proroka.
19 mar 2019 | 22:33
(Edytowany)
Ty i prawda ? XD nie badz smieszny chlopczyku.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty i prawda ? XD nie badz smieszny chlopczyku. Przewidzialem ze psg odpadnie w 1/8 przewidzialem a ty sie juz zamknij i zawijaj z meczykow.
19 mar 2019 | 22:40
(Edytowany)
omg a je ze real i co tez jestem
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
omg a je ze real i co tez jestem prorokiem ;]]
19 mar 2019 | 22:29
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BradleyOne jest pelny nienawisci :c Nie patrzy trzeźwo na sytuacje :/
19 mar 2019 | 22:37
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ciezko sie z Toba nie zgodzic. widac to golym okiem ze do niczego konstruktywnego to nie prowadzi
19 mar 2019 | 21:49
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No cóż... Nie wyrobili się z papierami
19 mar 2019 | 21:36
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taki Sam przypadek bedzie pewnie z MAN CITY.
19 mar 2019 | 21:19
+68
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No patrz co za przypadek
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - Ligue 1

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
0
0
0
0
2
Liga Mistrzów
0
0
0
0
3
Liga Mistrzów kwalifikacje
PSG PSG
0
0
0
0
4
Liga Europejska
0
0
0
0
5
0
0
0
0
6
0
0
0
0
7
0
0
0
0
8
0
0
0
0
9
0
0
0
0
10
0
0
0
0
11
0
0
0
0
12
0
0
0
0
13
0
0
0
0
14
0
0
0
0
15
0
0
0
0
16
0
0
0
0
17
0
0
0
0
18
Baraże o utrzymanie
0
0
0
0
19
Spadek
0
0
0
0
20
Spadek
0
0
0
0
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
1{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Ligue 1

Strzelcy {{title}} - Ligue 1

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
0 (0)
2
0 (0)
3
0 (0)
4
0 (0)
5
0 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.