Wichniarek na ostro po meczu z Austrią: On biegał, jakby cały czas miał na sobie ten swój płaszcz w norki

Wichniarek na ostro po meczu z Austrią: On biegał, jakby cały czas miał na sobie ten swój płaszcz w norki
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl / shutterstock.com

Artur Wichniarek, ekspert Polsatu Sport, skrytykował Grzegorza Krychowiaka za grę w meczu z Austrią.

Wichniarek przekonuje, że Krychowiak był jednym z najsłabszych zawodników na boisku. Pomocnik został oceniony na "5", gorszą notę otrzymał tylko Arkadiusz Milik - "4".

- On dla mnie biegał, jakby cały czas miał na sobie ten swój płaszcz w norki. Nie wiadomo, co biegał, jak biegał, gdzie biegał - mówił w programie "Prawda Futbolu".

- Trzeba wziąć pod uwagę, jak późno rusza liga rosyjska. On może nie jest w tym rytmie meczowym. Jego współpraca z Klichem nie układa się tak do końca - dodał.

- Krychowiak niby miał piłkę, ale nie było ruchu zawodników, on nie miał komu zagrać - podkreślił.

W podobnym tonie wypowiedział się Mateusz Borek.

Chciał walczyć, popełnił kilka fauli. Jednak zbyt często holował piłkę, powinien więcej i szybciej ją podawać do partnerów. Skoncentrował się na odpowiedzialności w ustawieniu, nie miał tego, czym imponował wcześniej. Podania prostopadłe, zmiana kierunku akcji - tego brakowało - podsumował dziennikarz.

Źródło: Prawda Futbolu
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

65
24 mar 2019 | 00:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
:(( Chcesz znaleźć kobietę na jedną noc? Witamy na >>>> www.H­o­t­m­i­s­s.t­o­p
23 mar 2019 | 17:12
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lepsi komentatorzy z Polshitu niż z reżimowej Kurwizji
24 mar 2019 | 17:45
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozmawiajmy o sporcie, zostawmy politykę.
23 mar 2019 | 13:18
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie lubie komentatorów z polsatu.
23 mar 2019 | 10:30
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem czy tyle czasu mamy biede na tej pozycji ale od kiedy trafił do PSG to nie pamietam aby coś wniósł do kadry pozacelebrycka moda...
22 mar 2019 | 23:40
Komentarz usunięty
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 mar 2019 | 23:28
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No Krycha bez szalu ale to defensywny, jak dla mnie gorzej zagral Klich bo mial byc mozgiem druzny a gral tak jakby go nie bylo na boisku wcale. Dobrze Wichniarek powiedzial ze wspolpraca Klicha i Krychowiaka nie istniala. Grali tak jakby nie chcieli ze soba grac, cos mu sie zmienic w srodka pola. Wydaje mi sie ze Klich jest ulubiencem Brzeczka i ten bedzie na niego stawial wbrew krytyce, Krycha to juz nie ten sam Krycha co kilka lat wczesniej ale jak na defensywnego to nie zagral najgorzej, problemem mogla byc tylko zbyt mala wymiana podan w srodku pola ale za to trzeba obwiniac Brzeczka ze patrzy na nazwiska a nie na to zeby wyprobowac nowych zawodnikow chociaz on pewnie nie ma pomyslu na kogo postawic.
22 mar 2019 | 21:23
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krycha słabizna, ale też nie odstawał za bardzo od reszty
22 mar 2019 | 23:39
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie podoba mi sie ten hejt na Kryche, owszem szalu nie ylo ale co ma powiedziec KLich ktory zupelnie przeszedl kolo meczu... Szanuje Klicha bo pamietam go jak wyjezdzal z Cracovii na zachod i zapowiadal sie na niezlego pilkarza ale pozniej zbyt wolno sie rozwijal w Holandii zmarnowal kilka sezonow i tak wiec uwazam ze on juz niczego wielkiego tej kadrze nie da.
22 mar 2019 | 23:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klich zagrał fatalnie, przewidywalne, bezsensowne wrzutki
23 mar 2019 | 00:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klich to byl chyba najgorszy pilkarz meczu, razem z Miliiem ale kazdy wie jak gra Milik, on jest dosc statyczny jak sie mu dobrze nie poda to nie strzeli a KLich ani dryblingu, ani prostopadlego podania, nawet wrzutek nie mial tylko ograniczal sie do absolutnego minimum jakim bylo podawanie do lepiej utawionych kolegow. Klich zagral na alibi, a ja nie chce ogladac wiecznie reprezentacji ktora gra na alibi. Nie, nie i jeszcze raz nie kadrze grajacej na alibi!!!
22 mar 2019 | 20:43
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lubię komentarze z podkreśleniem irytacji słówek k.... . Piszę do tych " znawców piłki ", którzy bronią Krychowiak: przypomnijcie sobie dlaczego nie zaistniał w PSG i co mówili o nim koledzy z tej drużyny. CIENIAS TEN KRYCHA I KONIEC. NIE ZAGRAŁBY W MOJEJ DRUŻYNIE LIGI OKRĘGOWEJ W LATACH 90- tych. Pozdrawiam prawdziwych kibiców PN w Polsce. Harley
22 mar 2019 | 20:39
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Raczej by zaorał Klicha czy Kędziora, chociaż uważam ze negatywne opinie nic nie budują i lepiej mówić o Frankowskim, Piatku, Zielinski, Bednarku czy Szczęsnym pozostawiając trenerom wolna reke do pracy
22 mar 2019 | 20:15
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krychowiak to byl Jest I bedzie lamaga
22 mar 2019 | 18:40
(Edytowany)
Zimowa przerwa trzy miechy, liga wystartowała w marcu, Krycha rozegrał 3 mecze... Zgadzam się, że był jednym z najsłabszych. Byłem pewny, że w przerwie zmieni go Linetty, ale Brzęczek ma swoj swiat...
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zimowa przerwa trzy miechy, liga wystartowała w marcu, Krycha rozegrał 3 mecze... Zgadzam się, że był jednym z najsłabszych. Byłem pewny, że w przerwie zmieni go Linetty, ale Brzęczek ma swoj swiat... Dałbym szanse Żurkowskiemu, niech się chłopak ogrywa...
22 mar 2019 | 18:39
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chcem ale muszem sie zgodzić
22 mar 2019 | 18:36
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do tego latal z glutem po pachy... Zreszta jak zawsze, nawet jak blyszczal w meczach z niemcami, itd.
22 mar 2019 | 18:35
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten Krychowiak nie powinien grać w Reprezentacji.
Lamus w futerku.
Dziwię się,że jeszcze nie wystąpił w Królowych Życia.
22 mar 2019 | 18:06
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krycha ma ciężkie nogi. Liga wystartowała w sumie w marcu. Dajcie mu miesiąc, dwa będzie "das is optimal" jak szwargoczą szkopy :D
22 mar 2019 | 17:00
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest coraz wolniejszy widać to
22 mar 2019 | 16:50
+51
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sposób prowadzenia piłki przez Kryche jest irytujący .. porusza się jak słoń w składzie porcelany , przyjmuję piłkę zatrzymuję sobie bucikiem , mija "5 minut" podnosi głowę i podaje tzn traci piłkę .. nie jestem w stanie tego ogarnąć
22 mar 2019 | 16:41
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wichniarek z tym płaszczem z norek zabrzmiał jak typowy alpha male spod polskiej remizy.
22 mar 2019 | 16:41
+49
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do przerwy graliśmy w 9więciu a po przerwie w 10sięciu. Milik kompletnie bezproduktywny, jednak jestem w stanie to zrozumieć, bo dyspozycja fizyczna przez gorączkę nie była najlepsza. Błąd Brzeczka. Ale Krychowiak? Gosciu od 3 lat nie ma tego czegoś, notoryczne straty, brak produktywności, chowanie się za plecami przeciwników. Tego już kurwa się oglądać nie da, nigdy nie był magikiem techniki, alevw Sevilli miał to coś. Koniecznie Krychowiak na ławę, bo inaczej każdy mecz w 10sięciu będziemy grać.
22 mar 2019 | 18:34
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro miał gorączkę,to dlaczego Piątek siedział na ławce?
Z Łotwą wątpię,że będzie inaczej.
22 mar 2019 | 16:19
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i brawo ze nie zachwycaja sie tym zwyciestwem. komentarz adekwantny do gry krychowiaka.
22 mar 2019 | 16:16
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Linetty to pilkarz który mógłby zastąpić krychowiaka , dziwne ze wszyscy to widzą tylko Brzęczeszczykiewicz nie.
22 mar 2019 | 14:34
+66
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krychowiak od półtora roku nie jest w formie na reprezentację. Wczoraj środek Austrii go zjadł. Wolny, bez decyzji, fauluje kiedy nie powinien, zero gry do przodu. Trzeba dać szanse Żurkowskiemu lub Linettemu. Obaj grają dobry sezon.
22 mar 2019 | 14:14
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"On może nie jest w tym rytmie meczowym" - to ciekawe, w którym rytmie meczowym jest.

"Krychowiak niby miał piłkę, ale nie było ruchu zawodników, on nie miał komu zagrać" - no to chyba nie jest wina podającego.

Co za durna wypowiedź Wichniarka, ale czego się spodziewać.
22 mar 2019 | 16:23
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"nie wiadomo, co biegał..." no i nie ma sensu czytać dalej
22 mar 2019 | 14:06
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba kozuch a nie plaszcz z norek
22 mar 2019 | 13:46
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jęczek nie ma pomysłu na ten zespół. Asekurant bez jaj. Krychowiak powinien zasiąść na trybunach w tym swoim płaszczu za Żurkowskiego,
22 mar 2019 | 13:33
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Reprezentacja ma to do siebie, że gra się co kilka miesięcy i to nie zawsze z tymi samymi kolegami i to nic niezwykłego, że Krychowiak i Klich nie są zgrani. Myślę, że Grześkowi brakuje pewności siebie i dlatego nie gra tak jak kiedyś, nie bierze gry na własne barki. Ten mecz akurat był tak poprowadzony, że raczej oddawaliśmy inicjatywę więc nie było możliwości pokazania się w ataku pozycyjnym, ale Krychowiak też nie zaczynał za często kontataków, grał na alibi. Mateusz Borek w tym samym programie powiedział, że Krychowiak w czasach gry w Sevilli czy West Bromich dawał w meczu kadry 2-3 dobre, groźne, prostopadłe piłki z głebi pola, a teraz tego nie ma. Podpisuję się pod tym. Wg mnie jest to kwestia mentalna, myślę, że to wróci. Było zbyt wiele zawirowań w jego karierze żeby to się nie odbiło na psychice. W każdym razie życzę Grześkowi powodzenia.
22 mar 2019 | 13:36
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Druga sprawa - mam wrażenie, że Krychowiak schudł i spokorniał. To akurat niedobrze dla def pomocnika. Pamiętam mecze w Sevilli przeciwko np Valencii, gdzie grał z kontuzją i potrafił wrócić spod bramki rywala pod swoją żeby wślizgiem zablokować strzałi uratować zespół przed stratą bramki. Teraz mam wrażenie, że on jest na tym środku pola, ale rywal go na plecach nie czuje. Jest jakiś grzeczniejszy na murawie.
22 mar 2019 | 13:30
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarze prostackie ale jakie prawdziwe... mimo wygranej troche krytyki nie zaszkodzi
22 mar 2019 | 13:29
Komentarz usunięty
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 mar 2019 | 13:05
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a grał w ogóle Krychowiak? nie widziałem a oglądałem mecz.
22 mar 2019 | 13:00
+56
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam nadzieję, że w meczu z Łotwą zamiast Krychowiaka będzie grał młodziak Żurkowski.
22 mar 2019 | 12:46
(Edytowany)
Druga sprawa wyjaśniona po meczu to gra Bereszyńskiego na lewej stronie ( o czym też mówiłem wcześniej). Po prostu nie może grać bez lewej nogi na lewej obronie. Traci 80% atutów i jakości. Powołany został Reca z lewą nogą to musi grać i tyle. Trzeba było wziąć zamiast Jędzy np Jaroszyńskiego na przetestowanie, bo też mógłby zagrać na lewej.
ps. Szkoda mi Fabiana, bo wydaję mi się, że Wojtka głowa nie wytrzymuje do końca presji w reprezentacji i często stwarza duże ryzyko osłabienia lub utraty gola. Natomiast Fabian nie zawalił tak na prawdę żadnej bramki, broni chwile po babolach Wojtka, jest pewnym punktem i zostaje sukcesywnie odstawiany od bramki. I tak w kółko.
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Druga sprawa wyjaśniona po meczu to gra Bereszyńskiego na lewej stronie ( o czym też mówiłem wcześniej). Po prostu nie może grać bez lewej nogi na lewej obronie. Traci 80% atutów i jakości. Powołany został Reca z lewą nogą to musi grać i tyle. Trzeba było wziąć zamiast Jędzy np Jaroszyńskiego na przetestowanie, bo też mógłby zagrać na lewej.
ps. Szkoda mi Fabiana, bo wydaję mi się, że Wojtka głowa nie wytrzymuje do końca presji w reprezentacji (może dekoncentracja zabawami z Grzesiem) i często stwarza duże ryzyko osłabienia lub utraty gola. Natomiast Fabian nie zawalił tak na prawdę żadnej bramki, broni chwile po babolach Wojtka, jest pewnym punktem i zostaje sukcesywnie odstawiany od bramki. I tak w kółko.
22 mar 2019 | 12:56
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem, ale nie wiesz o czym piszesz.
Szczęsny obecnie zjada umiejętnościami Fabiańskiego i zdziwiłbym się gdyby trener bramkę obstawił odwrotnie.
Fabiański jest b. dobry ale Szczęsny jest jeszcze lepszy i tyle w temacie, nie patrz przez pryzmat błędów Euro2012..mamy 2019r. Szczęsny jest jednym z najlepszych jeśli nie najlepszych bramkarzem w Serie A. Jest w idealnym wieku i momencie kariery i udowadnia to na boisku. Nie widzę najmniejszego powodu dla którego miałby oddać miejsce...słabszemu Fabiańskiemu.
22 mar 2019 | 13:03
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Miałem na myśli to, że jak juz Fabiański wywalczył jakoś miejsce, to zawsze je tracił po swoich na prawdę dobrych meczach i wprowadzeniu spokoju w tyłach. Spokój to moim zdaniem u bramkarza słowo klucz. Umiejętności do bronienia nieobranialnych piłek pokazuje niejednokrotnie w lidze, czy reprze np ze Szwajcarami, więc o jakość bym sie nie martwił. Ale szanuje Twoje zdanie. pozdro
22 mar 2019 | 13:31
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tym Beresiem to 100% racji, ale znając życie jakby Reca zagrał na lewej obronie to w 60 minucie musiałaby być zmiana, bo już by nie miał siły grać.
Co do Wojtka to od transferu do Juve bardzo poprawił koncentrację na bramce, w Juve często zdarza się jedna lub dwie interwencje na mecz i je wyciąga. Sam Wojtek w wywiadach przyznawał, że koncentracja trochę u niego kulała, ale od czasu transferu do Juve bardzo nad tym elementem pracował i moim zdaniem to widać. Ogólnie to nic tylko cieszyć się z tego, że mamy taki wybór klasowych bramkarzy :D
22 mar 2019 | 13:47
(Edytowany)
Ciekawy jestem hipotezy, czy ten brak koncentracji (rzeczywiście wcześniej bardziej widoczny), to nie jest przez zły wpływ Krychowiaka na Wojtka, jak i w sumie na całą kadrę. Może to dlatego mam takie wnioski, że dodatkowo sam nie przepadam za tego typu ludźmi i wyobrażam sobie współpracę z kimś takim zadufanym w sobie i pysznym ( nie chodziło o smacznym :D )
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawy jestem hipotezy, czy ten brak koncentracji (rzeczywiście wcześniej bardziej widoczny), to nie jest przez zły wpływ Krychowiaka na Wojtka, jak i w sumie na całą kadrę. Może to dlatego mam takie wnioski, że dodatkowo sam nie przepadam za tego typu ludźmi i wyobrażam sobie współpracę z kimś takim zadufanym w sobie i pysznym ( nie chodziło o smacznym :D ) Co do Recy zgoda, ale np mógłby dograć Jędza lub nieobecny Jaroszyński :D
22 mar 2019 | 14:28
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Właśnie w tym Jaroszyńskim jest cały pies pogrzebany, bo to jest dla mnie niepojęte, że grając 1100 minut w Serie A można nie dostać powołania. Gra w najgorszej drużynie, ale nie popełnia jakichś rażących błędów i jest chwalony za występy.
Jak to wyglądam tam z Krychą w reprezentacji to się na razie nie dowiemy, ale z Łotwą lepiej wypróbować kogoś innego na środku, bo Łotwa to nie jest jakiś klasowy przeciwnik.
22 mar 2019 | 18:46
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To może jakby Bereszyński grał tyłem?
22 mar 2019 | 12:38
(Edytowany)
Pisałem to już przed meczem z Austrią, że Krychowiak nie nadaje sie do gry w pierwszym składzie. Same minusy z tego wynikają, bo co ma czuć np młody Żurkowski odesłany na trybuny patrzący na fatalną grę gościa który ostatni dobry mecz w kadrze zagrał w sezonie 15/16. Nawet na ławce nie usiadł żeby mógł go zmienić. Druga sprawa to mega elektryczność i spóźnienie w grze. Nie nadąża za żadną akcją ani do przodu, ani do tyłu. Źle sie ustawia, zero odbioru, podania na afere i to tylko do tyłu(każde do przodu niecelne) - to krótkie podsumowanie jego występu. Czy na prawdę dalej ktoś wierzy w takie mity, że on ma doświadczenie i jest podporą kadry? Moim zdaniem wprowadza złą atmosfere ( równiez przez niego szczęsny często był zdekoncentrowany), i jego obecność za nazwisko w pierwszej 11 denerwuje tych, którzy nie dostają poważnej szansy . Wydaje mi się również, że słaba postawa Klicha również była spowodowana tragiczną grą Krychowiaka. 0 spokoju, potrzebuje min 3s zeby przyjąć i zagrać, dlatego wychodzi z tego nerwowa gra( nawet przy średnich Austriakach ) . Może Zieliński z Żurkowskich zajebiście by się rozumieli i stworzyli parę w środku na lata? W bezpieczniejszym wariancie zawsze można np z Klichem i 1 napastnikiem. No i oczywiście normalni skrzydłowi w tych wariantach muszą być ( Zieliński do środka ).
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pisałem to już przed meczem z Austrią, że Krychowiak nie nadaje sie do gry w pierwszym składzie. Same minusy z tego wynikają, bo co ma czuć np młody Żurkowski odesłany na trybuny patrzący na fatalną grę gościa który ostatni dobry mecz w kadrze zagrał w sezonie 15/16. Nawet na ławce nie usiadł żeby mógł go zmienić. Druga sprawa to mega elektryczność i spóźnienie w grze. Nie nadąża za żadną akcją ani do przodu, ani do tyłu. Źle sie ustawia, zero odbioru, podania na afere i to tylko do tyłu(każde do przodu niecelne) - to krótkie podsumowanie jego występu. Czy na prawdę dalej ktoś wierzy w takie mity, że Piątek nie może grać z Lewym, a on ma doświadczenie i jest podporą kadry? Moim zdaniem wprowadza złą atmosfere ( równiez przez niego szczęsny często był zdekoncentrowany), i jego obecność za nazwisko w pierwszej 11 denerwuje tych, którzy nie dostają poważnej szansy . Wydaje mi się również, że słaba postawa Klicha była spowodowana tragiczną grą Krychowiaka. 0 spokoju, potrzebuje min 3s zeby przyjąć i zagrać, dlatego wychodzi z tego nerwowa gra( nawet przy średnich Austriakach ) . Może Zieliński z Żurkowskich zajebiście by się rozumieli i stworzyli parę w środku na lata? W bezpieczniejszym wariancie zawsze można np z Klichem i 1 napastnikiem. No i oczywiście normalni skrzydłowi w tych wariantach muszą być ( Zieliński do środka ).
22 mar 2019 | 12:34
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczerze to nie wiem jak to jest możliwe, że zawodowy piłkarz nie jest w stanie zagrać na jeden kontakt celnie? Przecież on musi poprawiać piłkę z 10 razy żeby móc podać do najbliższego kolegi. Ciekawe jakby sobie Żurek poradził zamiast Krychy
22 mar 2019 | 12:26
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepiej nie można było skomentować gry Krychowiaka. Gość porusza się jakby go gniotło co najmniej dwadzieścia kilogramów. To tylko cud, że nie przewrócił się o własne nogi przy którejś z próbie podań, a te straty, które popełnił Austria nie potrafiła zamienić na skuteczne ataki.
22 mar 2019 | 12:26
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brakowało w szczególności ruchu do piłki. Każdy uciekał i nie chciał jej dostać i to jest punkt rozpoznawczy naszej reprezentacji. Nawet przy rzucie z autu nie było komu zagrywać. Mam nadzieje że Brzęczek coś z tym zrobi bo tak sie grać i wygrywać nie da.
22 mar 2019 | 12:18
(Edytowany)
Krychowiak jest jak worek ziemniaków. Trochę lepszy zespół jak Austria i on by nawet raz nie zdążył podać. Gdzie ten Krychowiak z Sevilli?!
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krychowiak jest jak worek ziemniaków. Trochę lepszy zespół jak Austria i on by nawet raz nie zdążył podać. Gdzie ten Krychowiak z Sevilli?! Niech ten Brzęczek go kurwa wymieni na kogokolwiek, bo on się od lat nic nie zmienia
22 mar 2019 | 12:12
(Edytowany)
Krychowiak zagrał słabo, ma rację. Ale co ma do tego jego pasja, czyli moda? Choooj go za przeproszeniem powinno obchodzić co lubi Krycha, a powinien oceniać jego grę w piłkę, bo to jego praca. Dopierdzielanie sie do jakichś płaszczów z norek jest po prostu słabe, i tyle, nawet jeśli ma rację z tym, że zagrał kiepsko. Trzeba trzymać poziom,a Ci eksperci często kiblują gdzieś po rynsztokach. Ja na przykład wczoraj nie mogłem sluchąć i wyciszyłęm TV. Promują kolejnego eksperta, który pracuje konsekwentnie na opinię pseudo. Ale to tylko moje zdanie, pozdro.
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krychowiak zagrał słabo, ma rację. Ale co ma do tego jego pasja, czyli moda? Choooj go za przeproszeniem powinno obchodzić co lubi Krycha, a powinien oceniać jego grę w piłkę, bo to jego praca. Dopierdzielanie sie do jakichś płaszczów z norek jest po prostu słabe, i tyle, nawet jeśli ma rację z tym, że zagrał kiepsko. Trzeba trzymać poziom,a Ci eksperci często kiblują gdzieś po rynsztokach. Promują kolejnego eksperta, który pracuje konsekwentnie na opinię pseudo. Ale to tylko moje zdanie, pozdro.
22 mar 2019 | 12:03
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kryszovski Krystov co ma zwrotnosc czołgu w Battlefield 1 niech odda te 10 i zacznie zapierdalać bo nic tylko haos i klapy na oczach
22 mar 2019 | 11:53
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak nie lubię "ekspertyz" Wichniarka, tak w ocenie Krychowiaka przyznaję mu rację.
22 mar 2019 | 11:53
Komentarz usunięty
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 mar 2019 | 12:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Monika nie graj w chuja, bo nawet nie wiesz jak masz na imię
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Eliminacje Mistrzostw Europy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
4 (0)
2
4 (0)
3
3 (0)
4
3 (0)
5
3 (1)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
?>
Ranking

Bukmacherzy

Tylko na Meczyki.pl: Podczas rejestracji wpisz kod 1000plus29pln. Kliknij w "Sprawdź", aby zapoznać się ze szczególami. Uwaga! Wygraj bilety na mecz Polska - Izrael!

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Świetna, potrójna oferta startowa - kliknij w "sprawdź" i dowiedz się więcej.

Tylko na Meczykach: wpisz kod 60plnmeczyki i poza standardową ofertą powitalną, odbierz punkty, które wymienisz na nagrodę.

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.