Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Zbigniew Boniek nie zgadza się z Robertem Lewandowskim. Prezes PZPN pyta o Bayern Monachium i Ligę Mistrzów

Zbigniew Boniek
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl/Shutterstock

Zbigniew Boniek odpowiedział na krytykę młodzieżowych reprezentacji Polski ze strony Roberta Lewandowskiego.

Lewandowski w jednym z niedawnych wywiadów przyznał, że nie jest zadowolony z postawy polskich młodzieżówek na ME U-21 i MŚ U-20. - Tam nie było gry. Wiedziałem, czego się spodziewać, ale byłbym bardziej zszokowany, gdyby nasza reprezentacja grała w piłkę - ocenił.

Z tymi słowa nie zgadza się Zbigniew Boniek. Prezes PZPN twierdzi, że młodych piłkarzy można pochwalić za inteligentną taktykę i konsekwentnie realizowany plan.

- Mam inne zdanie niż Robert Lewandowski. Nie jestem od recenzowania słów Roberta, ale nie zgodzę się z opinią, że lepiej atakować i przegrać. Zapytam Roberta, czy wolałby z Bayernem wygrać Ligę Mistrzów dzięki defensywnej taktyce, czy lepiej jednak przegrać, atakując - ripostował Boniek.

- W piłce trzy raz przyjemniej jest wygrać sposobem niż tylko umiejętnościami indywidualnymi zawodników. Pomysł na grę, jego realizacja pokazują inteligencję zawodników. Ja jako pierwszy chciałbym, abyśmy atakowali cały czas i dominowali, ale trzeba patrzyć na to, czy mamy potencjał w drużynie, aby tak grać - dodał.

- Dobrze, że czasem jest różnica zdań, bo to prowadzi do postępu - zakończył.

Źródło: Sport.interia.pl
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

45
13 lip 2019 | 16:07
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaka, kurwa taktyka, Boniek?
11 lip 2019 | 15:32
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bonio gwiazdorzy a Lewy tyra na boisku...Inne punkty widzenia.
11 lip 2019 | 15:12
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Boniek, a zadaj se pan pytanie, DLACZEGO polska młodzieżówka (i nie tylko!) grała wciąż taktyką defensywną? Dlaczego nie potrafią utrzymywać się przy piłce tak, jak np. Hiszpanie? Z bardzo prostej przyczyny - słabego wyszkolenia technicznego. Zawodnik, który potrafi dryblować i kleić piłkę, jest pewny swoich umiejętności i zawsze będzie miał parcie do przodu, na bramkę przeciwnika, a nie chował się kurczowo za kolegami z tyłu i podawał do swojego bramkarza, bo nie wie, co ma zrobić z piłką. Słaby technicznie piłkarz boi się podjąć po prostu ryzyka, aby z jego powodu drużyna nie straciła bramki. To wszystko wynika niestety z braku właściwego systemu szkoleniowego w Polsce, panie Boniek, i najwyższy czas to sobie w końcu uświadomić. Dzieciaki już od najmłodszych lat powinny być uczone techniki i dryblingu, a jak z tym jest w Polsce? Czy nie stawia się tu w pierwszej kolejności na tych silniejszych fizycznie i bardziej rosłych, ale za to technicznie drewnianych? No właśnie...
12 lip 2019 | 10:23
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zacznijmy od tego, ze w Polsce nie ma jakiegokolwiek szkolenia z prawdziwego zdarzenia. A Boniek dobrze o tym wie, tyle ze... nic z tm nie zrobi, bo to kosztuje miliardy zlotych. MILIARDY zeby to przynioslo efekt skali....
11 lip 2019 | 15:08
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech rudy kiep znajdzie kogoś, kto na świecie daje jebanie o to, ile pucharów mają młodzieżówki. Młodzieżówka jest wczesnym obrazem szkolenia w danym kraju. Jeśli gra jest chujowa, to znaczy to tyle, że szkolenie też jest chujowe. Na miejscu Bońka wyparowałbym ze wstydu, gdyby facet, dzięki któremu wciąż dzierżę stołek, powiedział coś takiego o owocach mojej pracy.
11 lip 2019 | 14:57
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
~Ha! Przewidziałem to... ;D
11 lip 2019 | 15:15
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To akurat było bardzo prawdopodobne. Boniek zawsze będzie bronił związku i reprezentacji nawet gdyby było oczywiste, że nie ma racji.
Jak dla mnie to Lewy odniósł się nie do samych wyników, ale do tego, że mimo takiego postępu w piłce i takiego przekazu informacji dalej nie jesteśmy w stanie wypuścić na świat kilku zawodników, którzy nie baliby się brać na siebie grę i atakować (jeśli chodzi o obecną młodzież)
11 lip 2019 | 15:40
(Edytowany)
Ja też niestety nie widzę takiego Polskiego piłkarze,który ma fantazję potrafi dryblować jest szybki..Może i "murzyny" nie są za mądre,ale mają te cechy o których mówię,przydałby się piłkarz z cechami "murzyna".
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja też niestety nie widzę takiego Polskiego piłkarza,który ma fantazję potrafi dryblować jest szybki..Może i "murzyny" nie są za mądre,ale mają te cechy o których mówię,przydałby się piłkarz z cechami "murzyna".
11 lip 2019 | 14:44
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co by nie mówić i ile by się nie spierać ?- to i tak oba turnieje poszły w pi-du
11 lip 2019 | 14:28
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A postępu jak nie było tak nie ma 🤔🤔
11 lip 2019 | 14:11
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem jak was, ale mnie ten już stary rudzielec wkurza. Pierdoli głupoty na twitterze i dodaje emotke "oklaski" ja by na siłę prosił o lajki, a w wywiadach pierdoli od rzeczy. Co ma Liga mistrzów do rozgrywek młodzieżowych...
Do tego wybiera selekcjonerów z dupy po znajomości, trenerów których poza Polską nikt nie che bo są słabi w swoim fachu, zamiast zatrudnić fachowca z włoch czy niemiec
11 lip 2019 | 14:33
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A po mundialu byli do wzięcia Bert van Marwijk i Carlos Queiroz,ale nie Bonio wolał Jerzego Brzęczka.
11 lip 2019 | 15:18
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo Boniek to człowiek starego systemu. Trzeba wygrać, nie widzi róznicy w poziomie reprezentacji. Młodzieżówka ma wygrywać tak samo jak seniorzy...

A własnie, że nie. Młodzieżówka ma przygotować i wychować przyszłych reprezentantów. I pokazała to sytuacja z Kapustką. Gość w jednym meczu zrobił robotę, bo grał odważnie i ciągnął grę. I za to dostał angaż w lidze. Jak poszło dalej nieważne, ale takich ludzi się widzi.
Po tym mundialu zapamiętani bedziemy nie z tego jakich piłkarzy mamy i jak gramy, ale "o, udało im się defensywnym graniem zdobyć 6 punktów"
To niestety jest za mało na obecną piłkę.
12 lip 2019 | 10:27
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bonkowi po prostu chodzi o to, ze Michniewicz nie mogl inaczej, bo by przegral. Problem polega na tym, ze a niech by i przegral, a dzieciakow i mlodziez trzeba uczyc gry w pilke ofensywnej a nie postawienia autobusu, bo pozniej takie drewna same wychodzą. Tylko jak od zawsze najwazniejszy bedzie wynik, no to tak bedzie jak jest....
11 lip 2019 | 14:05
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do Bońka. Tak się walczy.
Mecz siatkówki, 2:3, Brazylia(1 skład) - Polska(2 skład)

„W tej dyscyplinie emocjonuje się tylko samym sportem i zmaganiami.

W piłce nożnej przeżywam frustracje.

Dobrze, że jest jednak przestrzeń, gdzie przekonuje się, iż nie jesteśmy narodem słabiaków i mięczaków bez charakteru.”



„Lustrzanym odbiciem Kloppa w siatkówce jest trener Heynen- potrafi wyciągnąć "maksimum" z każdego zawodnika, którego ma w szerokim składzie (Liverpool rozgromił Barcelonę bez Salaha, Firmino i Robertsona). „

„Warto też wspomnieć, że czwarty skład reprezentacji Polski ( jeszcze młodszy niż ten ), obecnie dosłownie demoluje wszystkich na Uniwersjadzie we Włoszech,
na razie wygrali wszystkie mecze bez straty nawet seta, a grali Z Brazylią, Francją, Kanadą i Iranem”
11 lip 2019 | 14:26
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Mecz siatkówki, 2:3, Brazylia(1 skład) - Polska(2 skład)"
Mecz piłki nożnej, 2:2, Chile(3 skład) - Polska(1 skład)
12 lip 2019 | 10:30
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No dobra, ale co ma siatkowka do pilki noznej?? _ Tak sie wlaczy - jeden z najgłupszych argumentów jakie sie podaje - kompletnie nie rozumiesz sportu ani jednego ani drugiego. Oczywiscie ze Polacy z Brazylią walczyli, ale oni do tego mają odpowiednie umiejetnosci i to one pomogly im wygrac ten mecz.
A kadra U21 walczyla duzo bardziej niz siatkarze! Ale oni nei mają porównywalnych umiejetnosci jak ich rówieśnicy z siatkówki. To jest kilka poziomów nizej. Nasza mlodziez siatkarska jest najlepiej wyszkoloną mlodzieżą na świecie! A piłkarska to... sam widziałeś.
Ale kolego z walką to nie ma kompletnie nic wspolnego!
13 lip 2019 | 13:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Słowo klucz „szkolenie” w piłce go nie ma.
Dlatego Polskie kluby ściagają szrot z zagranicy, a młodzi Polacy uciekają grać za granicą.

Wszyscy znani piłkarze Polacy osiągneli sukces za granica, w Polsce by tylko podawali bidon z wodą lub pracowali na kasie w Biedronce.

PZPN to klika nadal, kasa idzie do wspólnej kieszeni.
15 lip 2019 | 23:58
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
troche zle to rozumujesz. Prawidlowe szkolenie spowodowało by wysyp talentów na dużą skale, a na zachód uciekałoby nie 3-4 zawodnikow co okienko, tylko 23. A własnie dlatego, ze szkolenia brak, to najzdolniejsze, najwybitniejsze jednostki jakoś w tej beznadziei i tak są w stanie zaprezentować cos na tyle, zeby wyjechac dalej.
16 lip 2019 | 14:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie każdy Polak ma w DNA wpisane być „przegrywem” jeśli dla kogoś marzeniem grać w 3 lidze to spoko, niestety ty masz takie rozumowanie, nadal masz kajdany nałożone w głowie, więc nie odbieraj ludziom ambicji.

PZPN to śmiech na sali, kiedyś dorośniesz.
22 lip 2019 | 09:52
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam napisales ze szkolenia nie ma - wlasnie dlatego u nas jest brak polskich mlodych piłkarzy gotowych do gry na odpowiednim poziomie, są samorodki, które gdzieś tam sie wybiły i tyle, ale tego jest tyle co kot napłakał. A w siatkowce co sezon jest kilku zawodnikow pukających do pierwszej reprezentacji, ktora jest potęgą. I to nie jest tak, ze jestesmy jakos specjalnie utalentowani do siatkowki, po prostu tam pompuje sie pieniadze w szkolenie na skale swiatową, duze pieniądze. A w piłce noznej to my dysponujemy groszami patrząc w skali świata... I w dodatku jeszcze kiepsko wydajemy to co mamy.
A szkolenie musi być mądre, a zeby takie bylo to trzeba miec baze i dobrych trenerów. A to wszystko pieniądz.

I gdzie ja napisalem, ze kogos marzeniem jest grac w 3 lidze? O czyw ty w ogole piszesz. KOmpletnie niemerytoryczny komentarz do tego co wczesniej napisalem. Sam dorosnij i naucz sie odpowiadać argumentami, a nie co ci slina na język przyniesie.
11 lip 2019 | 13:02
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ech, nasz prezes coraz bardziej odlatuje, z wielką szkoda dla polskiej piłki. A odnosząc to do piłki klubowej, zachowując proporcje: lepiej popróbować różnych taktyka w Audi Cup przed sezonem, żeby potem móc dobierać taktykę do sytuacji na boisku i osiągnąć coś w LM w sezonie.
11 lip 2019 | 12:55
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Założeniem zespołu młodzieżowego w każdym roczniku musi być jedno - szkolenie. Jakiś czas temu poznałem trenera pracującego z młodymi chłopakami w niedużym klubie z dużego miasta. Młody trener, który zaliczył kilka stażów w Polsce i w Europie. Rozmowa była długa i wytykała szereg błędów popełnianych w polskiej piłce. Na pewno duży wpływ mają na to pieniądze mniejsze niż na zachodzie, ale zwrócił mi on uwagę na jedną ważną rzecz, z którą chcę się z wami podzielić - dobry trener młodzieżowy NIGDY nie stawia wyniku zespołu ponad grę. Jak słusznie Robert zauważył, po to są zespoły młodzieżowe, żeby przygotować zawodników do gry w seniorach. To tam mają być osiągane wyniki. Niestety. W Polsce nawet w grupach u13, u11 i tym podobnych, większość trenerów gra na siebie - za wszelką cenę chcą osiągnąć wynik na już, żeby pokazać jacy to oni są super. Nie myśląc w ogóle o tym, że zaprzepaszczają możliwość odpowiedniego kształtowania wielu zawodników (nie wspominając już o odpowiednim podejściu psychologicznym, czy kontakcie z rodzicami dziecka). Moim zdaniem takie myślenie jest spuścizną poprzedniego ustroju i trochę czasu zajmie, aż to wszystko przybierze normalne kształty. A jeśli chodzi o Prezesa Zbigniewa Bońka - nigdy go nie krytykowałem. Miewał wypowiedzi, z którymi delikatnie mówiąc się nie zgadzałem, ale po czasach Listkiewicza i Laty w końcu zacząłem odnosić wrażenie, że w PZPN pojawił się ktoś, komu zależy nie tylko na swojej kieszeni, ale przede wszystkim na stanie polskiej piłki. I co do tego zdania nie zmieniam. Ale takie podejście do młodzieżówek mnie najzwyczajniej w świecie załamało. Nie wątpię w jego dobre intencje, ale zacząłem poważnie wątpić w jego mądrość. Dlatego cieszą wieści w których Robert (rozumiejąc problemy naszej piłki) chce otworzyć sieć szkół w całej Polsce. Tylko że to powinno być realizowane przez PZPN. To i wyszkolenie trenerów młodzieżowych, bo bez tego i najlepsze bazy sportowe nie pomogą.
11 lip 2019 | 13:04
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Popieram
11 lip 2019 | 13:16
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W młodzieżówce gra się na, bo większość właścicieli klubów, nawet tych mniejszych tego wymaga. Dla większości właścicieli nie liczy się to czy wyszkolą dobrych zawodników i ilu ich wyszkolą, tylko liczy się wynik i żeby mogli mówić sobie jakie to szkółka osiąga wyniki sportowe.
11 lip 2019 | 15:37
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No wiesz, problem zazwyczaj jest wypadkową kilku czynników. Złe podejście właścicieli klubów, trenerów, rodziców, brak baz treningowych, otoczenie zawodnika, itd. Mało jest ośrodków w Polsce w których wszystko jest na dobrym poziomie. W naszych warunkach potrzeba olbrzymiego szczęścia, żeby odpowiednio wyszkolić zawodnika na wysokim poziomie.
11 lip 2019 | 15:13
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I takich wypowiedzi jak Twoja powinno byc zdecydowanie wiecej, az przyjemnie kogos rzeczowego poczytac.
pozdrawiam
12 lip 2019 | 10:33
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
alez oczywiscie ze tak! HIszpanie mogą się cieszyc z sukcesu na U21, bo go wygrali takim stylem, ze juz teraz wiadomo ze kadra doroslaw Hiszpanii nie ma sie o co martwic na przyszlość. A nasi jakby awansowali z grupy to by sie nagle okazalo ze jakies zlote pokolenie nam rosnie a to nieprawda.

Oprócz bramkarza to praktyczniekazdy jeden pilkarz kadry u21 byl indywidualnei gorszy od swojego rywala na boisku! Czyli po prostu w tym samym wieku posiada duzo gorsze umiejetnosci do wykonywania zawodu.
To z czego tu sie przepraszam cieszyc?
11 lip 2019 | 12:46
(Edytowany)
Poziom trenerski leży w PZPN i wśród trenerów młodzieżowych. Obserwacja Roberta Lewandowskiego jest trafna. Zbigniew Boniek zaklina rzeczywistość, a wystarczy żeby wysłał kilku trenerów na szkolenie do Hiszpanii, to będzie tańsze niż wszystkie dotacje PZPN dla leśnych dziadków w klubach.
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poziom trenerski leży w PZPN i wśród trenerów młodzieżowych. Obserwacja Roberta Lewandowskiego jest trafna. Zbigniew Boniek zaklina rzeczywistość, a wystarczy żeby wysłał kilku trenerów na szkolenie do Hiszpanii, to będzie skuteczniejsze i tańsze niż wszystkie dotacje PZPN dla leśnych dziadków w klubach.
11 lip 2019 | 12:39
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czas Bońka w PZPN to:
1. Zmarnowane pokolenie Lewandowskiego, Krychowiaka, Glika, Szczęsnego i kilku innych zawodników grających na naprawdę wysokim poziomie.
2. Upadek piłki klubowej do poziomu, którego do tej pory nie znaliśmy. Luksemburg z pośmiewiska stał się pogromcą.
3. Brak jakichkolwiek sensownych inicjatyw mogących zmienić cokolwiek na lepsze. Największa inicjatywa szkoleniowa to do tej pory 2 trenerów pół-amatorów na województwo, jeżdżących nie wiadomo po co na tournee po klubach.
4. Śmiechowe tweety bawiące ciemny lud.
11 lip 2019 | 13:37
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. Nie powiedziałbym że zmarnował to pokolenie
2. To akurat nie wina PZPN
3. Szkoleniami mają zająć się kluby
4. Za bardzo przejmujesz się tweetami
12 lip 2019 | 10:39
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. Nie wiem czemu to akurat miala by byc wina prezesa, przeciez nie on ich szkolil i nie on odpowiadal za system szkolenia wtedy.
2. Upadek pilki klubowej nastepuje systematycznie od 1998 roku i caly czas pikujemy w dol. Obwinianie tylko Bonka to spora przesada, a poza tym najwiekszą wine ponoszą tutaj własciciele klubów. To oni kupują caly ten szrot zagraniczny ktory jak pokazują wyniki na nic sie nie przydaje...
3. Inicjatywy byly, jedne sensowne drugie mniej, po prostu były one na miare mozliwosci finansowych. A prawdziwe szkolenie, czyli system szkolenia - siatka trenerów z bazami rozsiana po calej Polsce kosztuje miliardy złotych, ktorych nikt nie wyda....
4. Tweety są kompletnie nieistotne.
11 lip 2019 | 12:21
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rudy jak zwykle zakłamuje i zaklina rzeczywistość. Młodzież grała wybitnie, chociaż w każdym z 3 meczów u21 grali gorzej i bramki strzelali na farcie (ratowały ich poprzeczki i słupki przeciwników), a podsumowaniem być KAPITALNY mecz z Hiszpanią, gdzie zweryfikowali nas poziom rozbijając nas 5-0. O kompromitacji u20 nawet nie będę wspominał. Defensywna taktyka? spryt i umiejetnosci? Jeśli taktyką Boniek nazywa 1 piłkarzy we własnym polu karnym, a sprytem wybijanie na połowę przeciwnika albo na aut zawsze gdy uda się odebrac puiłkę, to tak,-to akurat opanowaliśmy do perfekcji.

Zresztą szkoda strzępić ryja, dla tego człowieka Brzęczek jest dobrym trenerem i odpowiednia osoba na stanowisku selekcjonera 38 milionowego kraju.
11 lip 2019 | 12:24
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boniek pokazał pojęcie o taktyce w meczu z Łotwą lub Litwą jak sam był selekcjonerem.
12 lip 2019 | 10:41
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tak i nie. Niby wybierał tylko Polaków na trenerów, ale z Nawałką sie nie pomylil, z Brzeczkiem to sie okaze. Inni dali trenowac zagranicznym - Leo - i nawet takiego wyniku nei osiagneli jak za Nawalki. Tez nie jestem zwolennikiem Brzeczka, ale jedno trzeba sobie jasno powiedziec. Zaden trener ktory faktycznie by dal efekt dodatni, z gornej póki, nie przyjdzie tu pracowac, bo nie dostanie takich pieniedzy.
11 lip 2019 | 12:16
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie Bayern a gdzie nasze młodzieżówki... Boniek coraz bardziej odlatuje.
11 lip 2019 | 12:19
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma chuja,że Bonio czegoś nie bierze.
11 lip 2019 | 12:41
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern może pozwolić sobie na wygranie meczu poprzez grę defensywną bo przeciwna drużyna może tego wymagać, ale nie będą grać defensywnie dlatego, że nie potrafią grać wystarczająco dobrze ofensywnie.
11 lip 2019 | 12:06
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Boniek ja rozumiem doskonale, że zawsze słabsze zespoły muszą się bronić bo nie mają siły rażenia i jakości czyli możliwości na atakowanie, ale my nie jesteśmy totalnym ogórkami, tylko myśl filozoficzna w naszym kraju jest przeciwko Kazimierzowi Górskiemu... W ostatnich latach mamy więcej talentów w obronie i na bramce niż w środku pola i na skrzydłach, bo ciągle naszym wpaja się obronę. Lewandowski, Piątek i Milik to piłkarze, którzy wzięli się z nikąd. Jeszcze na Milika huhali jak był młodszy, ale Lewandowski i Piątek poszli do dobrych klubów już w poważnym wieku. Chyba jesteśmy jedynym dużym krajem w Europie, który gra defensywnie i bazuje swoją ofensywę na kontratakach. I Lewandowski właśnie o tym mówi, że w Polsce nie gra się do przodu tylko do tyłu, dlatego mecze reprezentacji są tak nudne i bolą oczy od patrzenia. A jak już trafimy na drużynę, która też gra defensywnie i jest gorsza od nas kilka klas to zniżamy się do jej poziomu. Wystarczy zobaczyć mecz z Łotwą czy Macedonią,aaaaa zapomniałem wielkim postrachem w Europie bo miała ostatnio imponującą serię zwycięstw z Gibraltarem, Wyspami Owczymi, Maltą itp... Obecnie nasze mecze są tak brzydkie i beznadziejne, że nie da się tego oglądać i kibic ma rację, że wolałby oglądnąć mecz drużyny, która gra piękny futbol, a nie tylko broni i szuka wyniku 1:0... Boniek naprawdę stracił głowę...
11 lip 2019 | 12:00
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro nie mamy potencjału do dominacji na boisku (bo nie mamy) to trzeba zrobić wszystko aby za kilka lat taki potencjał był. Robert słusznie zwrócił uwagę że już najmłodsi piłkarze odstają totalnie od piłkarzy takiej Kolumbii ( motorycznie, technicznie itd.) Wina tkwi w naszym szkoleniu ale jak widać prezes umywa ręce.
Bayern to drużyna która chce mieć piłkę przy nodze więc pytanie Bońka nie ma sensu. Przykładem mogą być mecze z Realem.
11 lip 2019 | 11:59
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przypominam, że Boniek twierdzi, że zagraliśmy dobry Mundial bo wygraliśmy z Japonią. Także raczej nie ma sensu cytować tego dzbana
11 lip 2019 | 11:39
+49
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boniek jest ułomny czy tylko udaje? Lewy o tym, że młodzi powinni cieszyć się grą i pokazać ładną piłkę bo i tak nie grają o nic, a ten o LM... co za dzban...
11 lip 2019 | 12:17
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Od władzy już mu odpierdala.
11 lip 2019 | 11:37
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Temat i wymiana z dupy, sezon ogórkowy w pełni. Dawać Ekstraklape!
11 lip 2019 | 11:36
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Więc jaki postęp z Waszej różnicy zdań?
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Mistrzostwa Europy U21

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
3 (0)
2
3 (0)
3
2 (0)
4
2 (0)
5
2 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Kod rejestracyjny: MEGABONUSPZB. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.