Znany portal sklasyfikował najlepszych nastolatków świata. Piłkarz Realu Madryt na czele rankingu

Znany portal sklasyfikował najlepszych nastolatków świata. Piłkarz Realu Madryt na czele rankingu
Faisal HQ/Twitter.com
Autor: Marcin Karbowski 31 mar 2020 | 16:40
Portal Goal.com opublikował swój coroczny ranking najbardziej utalentowanych piłkarzy świata. Na pierwszym miejscu znalazł się Rodrygo z Realu Madryt.
Redakcja portalu wzięła pod uwagę piłkarzy urodzonych po 1 stycznia 2001 roku. Sklasyfikowano 50 zawodników. Nie ma w tym gronie żadnego Polaka.
Pierwsze miejsce w rankingu zajął Rodrygo. Brazylijczyk w zeszłorocznej edycji zestawienia był piąty.
- O tym, że potencjał Rodrygo jest olbrzymi, wiadomo od jego debiutu w Santosie w 2017 roku. Tak szybki rozwój musi jednak być zaskoczeniem nawet dla niego samego. W końcu mówimy o nastolatku, który trząsł się z nerwów przed pierwszym spotkaniem z Zinedinem Zidanem. Real kupił go za 45 mln euro. Pierwszą bramkę w Primera Division strzelił po 93 sekundach pobytu na boisku. Ustrzelił też hat-tricka w Lidze Mistrzów. Dzięki temu zaliczył już dwa mecze w reprezentacji Brazylii - pisze Goal.com.
Drugie miejsce zajął Ansu Fati z Barcelony.
- Sprawia, że era po Leo Messim jest dla Barcy mniej przerażająca - komentuje serwis.
Podium uzupełnił Mason Greenwood z Manchesteru United.
- Anglik wyróżnia się nawet w klubie znanym z produkcji utalentowanych piłkarzy. Mówimy o piłkarzu tak wszechstronnym, że rzuty wolne i karne wykonuje rzekomo słabszą prawą nogą. Robin van Persie widzi w nim siebie, Gary Neville uważa, że przerósł już Marcusa Rashforda, a Ole Gunnar Solskjaer twierdzi, że poznał się na jego umiejętnościach, gdy zobaczył kopiącego piłkę... siedmiolatka - pisze Goal.com.

Najlepsi młodzi piłkarze wg portalu Goal.com

1. Rodrygo (Real Madryt)

2. Ansu Fati (FC Barcelona)

3. Mason Greenwood (Manchester United)

4. Reinier (Real Madryt)

5. Eduardo Camavinga (Rennes)

6. Gabriel Martinelli (Arsenal)

7. Lee Kang-in (Valencia)

8. Mohamed Ihattaren (PSV)

9. Takefusa Kubo (piłkarz Realu Madryt na wypożyczeniu do Mallorki)

10. Ryan Gravenberch (Ajax)

11. Sebastian Esposito (Inter)

12. William Saliba (piłkarz Arsenalu na wypożyczeniu do Saint-Etienne)

13. Eric Garcia (Manchester City)

14. Rayan Cherki (Lyon)

15. Bukayo Saka (Arsenal)

16. Adil Aouchiche (PSG)

17. Harvey Elliott (Liverpool)

18. Pedri (Las Palmas)

19. Thiago Almada (velez Sarsfield)

20. Myron Boadu (AZ Alkmaar)

21. Fabio Silva (FC Porto)

22. Joshua Zirkzee (Bayern Monachium)

23. Giovanni Reyna (Borussia Dortmund)

24. Karim Adeyemi (Salzburg)

25. Joao Pedro (Watford)

26. Lassina Traore (Ajax)

27. Curtis Jones (Liverpool)

28. Yari Verschaeren (Anderlecht)

29. Tomas Tavares (Benfica)

30. Antonio Marin (Dinamo Zagrzeb)

31. Benoit Badiashile (AS Monaco)

32. Ki-Jana Hoever (Liverpool)

33. Billy Gilmour (Chelsea)

34. Gabriel Veron (Palmeiras)

35. Lucien Agoume (Inter)

36. Marcos Paulo (Fluminense)

37. Ander Barrenetxea (Real Sociedad)

38. Isaac Lihadji (Marsylia)

39. Konrad de la Fuente (FC Barcelona)

40. Troy Parrott (Tottenham)

41. Bryan Gil (piłkarz Sevilli wypożyczony do Leganes)

42. Alessio Riccardi (AS Roma)

43. Efrain Alvarez (La Galaxy)

44. Youssoufa Moukoko (Borussia Dortmund)

45. Xavi Simons (PSG)

46. Daniel Maldini (AC Milan)

47. Naci Unuvar (Ajax)

48. Luca Unbehaun (Borussia Dortmund)

49. Luqman Hakim (Selangor)

50. Pablo Moreno (Juventus)
Źródło: goal.com

Dyskusja 38

31 mar 2020 | 21:18
0
Komentarz usunięty
31 mar 2020 | 20:41
0
Komentarz usunięty
31 mar 2020 | 20:33
0
Komentarz usunięty
31 mar 2020 | 20:22
0
Zawiodłem się na was komentujący nikt z was nie napisał nic o Pawle Brożku.
31 mar 2020 | 19:49
0
Joshua Zirkzee - 2 dobre mecze żeby się dostać na 22 miejsce tej prestiżowej listy?
31 mar 2020 | 18:50
0
ten rodrygo miał swoje pięć minut i już się wystrzelał i już niedługo wróci na brazylijskie boiska
31 mar 2020 | 18:42
0
3 chłopaków z Arsenalu w pierwszej 15.
Niiice
31 mar 2020 | 18:16
0
Co z tego, że Rodrygo jest teoretycznie najlepszy, przecież ten jeb*ny ,,beton,, go zmarnuje, jasne jak słońce!
Zagrał niesamowite mecze jest lepszy dwa razy od Viniciusa, potrzebuje zaufania a ten ,,trener za łyżkę smalcu ,, mu nigdy nie da .

Tak samo z Mariano za bramkę z Barceloną co dostał jak myślicie ? Trybuny kur de ...
31 mar 2020 | 18:46
0
Walnij się w ten swoj pusty łeb
31 mar 2020 | 18:14
0
Komentarz usunięty
31 mar 2020 | 18:07
0
Komentarz usunięty
31 mar 2020 | 17:37
0
Tonali? Nawet w 50 go nie ma LOL
31 mar 2020 | 20:17
0
"Redakcja portalu wzięła pod uwagę piłkarzy urodzonych po 1 stycznia 2001 roku."

Sandro Tonali urodzony 8 maja 2000

LOL
31 mar 2020 | 17:36
0
Brożek?
31 mar 2020 | 18:01
0
Haha rozjebales mnie
31 mar 2020 | 20:18
0
a ktury, bo dwuch w top50 to jawna przesada!!!
31 mar 2020 | 17:17
0
W pierwszej 10tce 3 piłkarzy Realu z czego może dojść jeszcze jeden tj camavinga..
31 mar 2020 | 20:23
(Edytowany)
Czyli jak ze ZP - nie wazne jak grasz, wazne gdzie.
0
Czyli jak ze ZP - nie wazne jak (i czy w ogole) grasz, wazne gdzie.
31 mar 2020 | 17:14
0
Rodrygo 7 goli, 2 asysty.
Fati 4 gole, 1 asysta.

Mason Greenwood - 12 goli, 4 asysty.

Rodrygo wygral, bo strzelil hat-tricka w LM i Real zaplacil za niego kupe kasy. Greenwood wciaga obecnie wszystkich nastolatkow (nie liczymy Haalanda i Sancho, bo oni w tym roku skonczyli/koncza 20 lat).
31 mar 2020 | 17:23
(Edytowany)
Greenwood we wszystkich rozgrywkach 38 meczy, 14 bramek i 4 asysty. Rodrygo 21 meczy, 9 bramek i 2 asysty. Porównywanie ;) przy czym greenwood gra na swojej pozycji a Rodrygo na siłę wystawiany jest na pozycji na której nie grał
0
Greenwood we wszystkich rozgrywkach 38 meczy, 14 bramek i 4 asysty. Rodrygo 21 meczy, 9 bramek i 2 asysty. Porównywanie ;) przy czym greenwood gra na swojej pozycji tj napastnik a Rodrygo na siłę wystawiany jest na pozycji na której nie grał tj prawy skrzydlowy
31 mar 2020 | 17:29
(Edytowany)
Ten kto oglądał obydwu zawodników w akcji, wie który z nich jest lepszy.


P.S. MS
0
Ten kto oglądał obydwu zawodników w akcji, wie który z nich jest lepszy.


P.S. MG
31 mar 2020 | 17:42
(Edytowany)
Stary jesteś niedoinformowany Greenwood również gra na nieswojej pozycji tj. prawe skrzydło i zazwyczaj wchodzi z ławki. Bardzo rzadko gra jako środkowy napastnik.
0
Oglądałem 90% meczów MU i stary jesteś niedoinformowany Greenwood również gra na nieswojej pozycji tj. prawe skrzydło i zazwyczaj wchodzi z ławki. Bardzo rzadko gra jako środkowy napastnik.
31 mar 2020 | 20:12
0
Brak wiedzy w jakims temacie to nic zlego, ale wypowiadanie sie na temat, o ktorym nie ma sie zadnego pojecia swiadczy o braku rozumu.
31 mar 2020 | 20:33
(Edytowany)
Ale tak właściwie to o co tobie chodzi? Tak się składa, że z tego co widzę oglądasz przede wszystkim ligę angielską. Ja lubię zarówno LL jak i PL. Zupełnie inaczej i moim zdaniem łatwiej gra się w PL. Chodzi przede wszystkim o to, że gra w PL jest bardziej bezpośrednia i szybsza. W LL nie wszyscy się sprawdzają, a szczególnie właśnie piłkarze z wysp. Dlaczego? Bo grając w realu albo Barcelonie grasz przez 60% czasu na połowie przeciwnika przeciwko bramkarzowi i 10 obrońcom. Musisz wykazać się techniką, szybkim myśleniem, dobrym ustawieniem itp. Wskaż mi chociaż jednego zawodnika z wysp który był gwiazdą w Hiszpanii. Nawet Beckham nie prezentował w realu 80% tego co w United. Dlatego ja osobiście mimo wszystko wróżę większa karierę Rodrygo. Ty możesz wrozyc większa karierę greenwoodowi. Nie ma sensu teraz kłócić się o to kto ma rację bo nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. A już pisanie że nie mam mózgu świadczy o tobie bardzo kiepsko
0
Ale tak właściwie to o co tobie chodzi? Tak się składa, że z tego co widzę oglądasz przede wszystkim ligę angielską. Ja lubię zarówno LL jak i PL. Zupełnie inaczej i moim zdaniem łatwiej gra się w PL. Chodzi przede wszystkim o to, że gra w PL jest bardziej bezpośrednia i szybsza. W LL nie wszyscy się sprawdzają, a szczególnie właśnie piłkarze z wysp. Dlaczego? Bo grając w realu albo Barcelonie grasz przez 60% czasu na połowie przeciwnika przeciwko bramkarzowi i 10 obrońcom. Musisz wykazać się techniką, szybkim myśleniem, dobrym ustawieniem itp. Wskaż mi chociaż jednego zawodnika z wysp który był gwiazdą w Hiszpanii. Nawet Beckham nie prezentował w realu 80% tego co w United. Dlatego ja osobiście mimo wszystko wróżę większa karierę Rodrygo. Ty możesz wrozyc większa karierę greenwoodowi. Nie ma sensu teraz kłócić się o to kto ma rację bo nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. A już pisanie że nie mam mózgu świadczy o tobie bardzo kiepsko. Z resztą popatrz co się stało z Liv które lało w PL wszystkich w meczu z Atletico które zagrało właśnie tak jak większość drużyn w meczach z Realem lub Barca. Autobus plus kontry.
31 mar 2020 | 20:44
0
'Greenwood gra na swojej pozycji tj napastnik'.
Nie chodzi o to kto jest lepszy, ani w ktorej lidze sie latwiej gra. Jesli Twoim zdaniem lepszy jest zawodnik 'X', to ok, ale jesli to argumentujesz to trzymajmy sie faktow. Na transfermarkt czy wikipedii moze byc napisane, ze Greenwood to napastnik, karte w FIFIe tez moze miec jakp 'ŚN', ale w rzeczywistosci w tym sezonie gra prawie wylacznie na skrzydle. Wychodzi na to, ze nie ogladasz meczow, a wypowiadasz sie na dany temat.
31 mar 2020 | 23:01
0
Celowo nie wliczałem rozgrywek młodzieżowych, w których Mason strzelił 2 gole (chyba w 3 meczach) a Rodrygo kolejne 2 gole w też niewielkiej liczbie meczy. Wliczyłem rozgrywki dla facetów, tylko i wyłącznie.

Greenwood na swojej pozycji może zagrał 2 mecze w LE i 1 w lidze, jak kontuzji dostał Martial (chyba z Tottenhamem, świetny występ bez bramki). Pozostałe mecze grał raczej z ławki, ale żeby było śmieszniej, ma najlepszy współczynnik strzałów do zdobytych bramek w całej Europie oraz był najszybszym piłkarzem United we wszystkich rozgrywkach - mając za rywali Rasha czy Jamesa.

Ja nie twierdze, że Rodrygo nie będzie lepszym piłkarzem, bo tego nikt nie wie. Natomiast Greenwood z perspektywy nierównego United, grania nie na swojej pozycji, statystyk i ogólnego WOW na punkcie potencjału zawodnika, zaprezentował się dużo lepiej niż Rodrygo. To samo tyczy się Martinelliego - on i Mason byli dużo lepsi niż Fati i Rodrygo. No ale jak grasz w Barcelonie/Realu, to o nagrody indywidualne łatwiej.
31 mar 2020 | 18:48
0
To Angielskie gó...no,szybko zniknie z pamięci kibiców
31 mar 2020 | 22:38
0
Sam jesteś GÓWNO... Mało tego jesteś gównem walącym konia patrząc na zdjęcie Messiego... Znawco ..I..
31 mar 2020 | 17:10
0
a gdzie zieliński?
31 mar 2020 | 18:02
0
Jest jeszcze za młody. Pozwól mu się w spokoju rozwijać.
31 mar 2020 | 17:06
0
ranking najsłynniejszych piłkarzy młodego pokolenia
31 mar 2020 | 17:04
0
Reinier w top 5 ahahaahahaha
31 mar 2020 | 17:03
(Edytowany)
”velez Sarsfield”
0
”velez Sarsfield” - kto to pisze?
31 mar 2020 | 17:01
0
Daniel Maldini .... to mi sie podoba
31 mar 2020 | 16:58
0
Fakt, że nie ma polaków akurat nikogo nie powinien dziwić.
31 mar 2020 | 17:17
0
Dokładnie, bo my mamy w ogóle inną skalę, u nas 19 latek to dopiero przestaje ciągnąć cyca i uczy się samodzielnie siadać na kibelek.
31 mar 2020 | 17:32
0
Polska myśl szkoleniowa - lepszy 34 letni Estończyk niż 18 letni Polak
31 mar 2020 | 17:35
0
Zgadzam się. Poza tym poziom ligi. Gdyby taki Karbownik był wychowankiem Dinama Zagrzeb czy któregoś klubu z mocnej ligi pewnie by się znalazł na tej liście.