Neymarowi coś nie idzie w LM

Neymarowi coś nie idzie w LM
Dodał: sportowy09 25 lis 2021 | 16:21

Dyskusja 13

25 lis 16:27
0
Przereklamowane to trio MNM
25 lis 16:41
0
Tak to już jest. Ludzie zrobili przed pierwszym wspólny meczem z nich super bohaterów. A trójki, duety czy całe drużyny przechodzą do historii nie dzięki głośnym nazwiskom jakie się na nie składają a dzięki pięknej grze. Tu tego nie ma. Zaraz odejdzie Mbappe i pozostanie im wierzyć w duet MN.

PS. dodatkowo PSG bierze ciągle nieodpowiednich trenerów. Tuchel czy Pochettino to są trenerze za których jak to się mówi drużyny muszą umierać. Wtedy są wyniki bo taki mają styl. Do PSG pasował by Ancelotti, Zidane, Guardiola.
25 lis 16:41
0
A to na razie nie było 5 spotkań w tej LM ?
25 lis 16:59
0
PSG w barażach grało...:D:D:D
25 lis 16:41
0
Żurawski, Frankowski, Kosowski to był dopiero duet!
25 lis 17:14
0
Nom, jeszcze Krzynówek i piękne trio by było.
25 lis 17:19
0
Duet odnosi się do dwóch osób połączonych wspólnym celem.
Jeśli coś to TRIO bądź Tercet.

25 lis 16:49
0
Jak mógł rozegrać 7 meczy?
25 lis 16:29
0
Dobrze nurkuje tego się nie zapomina
25 lis 16:49
0
Śmieszny jak cale peesże :) szejk myslal ze nakupuje gejmarow lessiego i inne gwiazdeczki i bedzie lał wszystkich w lm tam jak ma to miejsce w slabiutkiej ligue one hehe niedoczekanie :)
25 lis 20:52
0
Ogolnie to calemu PSG nie leży Pochu. Ziomal gra jakby było to nadal Spurs. Ciekawe czy ZZ zatrudnia na wiosne
25 lis 20:56
0
A mi do PSG pasował by Murinho,bo ta drużyna to tak naprawdę samograj któremu brakuje motywacji myślę że przemowy Murinho potrafiły by rozpalić ducha zespołu i może z co niektórych zrobić prawdziwych mężczyzn... Przecież dzięki tym jego gadkom prawie namówił w 2014 roku Messiego na transfer do Chelsea
25 lis 16:28
0
Odpali się w fazie play off magik futbolu nejmar dżunior!
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Newsy