Kompromitacja Bartłomieja Drągowskiego! Sprezentował rywalom gola, dostał czerwoną kartkę [WIDEO]

Kompromitacja Bartłomieja Drągowskiego! Sprezentował rywalom gola, dostał czerwoną kartkę [WIDEO]
screen
Autor: Adam Kłos 13 sty 2022 | 18:52
Bartłomiej Drągowski wrócił dziś do składu Fiorentiny. Polak popełnił kilka poważnych błędów w meczu z Napoli.
Bramkarz od października leczył kontuzję uda. Doznał jej także w starciu z neapolitańczykami.
Dalsza część tekstu pod wideo
Vincenzo Italiano zdecydował się wystawić 24-latka na mecz w Coppa Italia. Golkiper niestety sprezentował rywalom gola.
W 44. minucie Drągowski źle wyprowadził piłkę. Podał wprost pod nogi rywala, a całą akcję sfinalizował Dries Mertens, doprowadzając do remisu 1:1. Wcześniej wynik spotkania otworzył Dusan Vlahović.
Jakby tego było mało, po kilku minutach Drągowski wyleciał z boiska. Polak niepotrzebnie wyszedł przed pole karne, piłka zagrywana z głębi pola go minęła, po czym sfaulował Eljifa Elmasa, który pędził na pustą bramkę. Arbiter nie wahał się ani chwili i pokazał "Drago" czerwoną kartkę.
Spotkanie zakończyło się zwycięstwem Fiorentiny 5:2. Podsumowanie meczu możecie przeczytać TUTAJ.
Źródło: własne
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 125

13 sty 18:56
0
Kurde no życie, nie ma bramkarza bez skazy , taki Iker Casillas mimo ze był swietnym bramkarzem, to tez swoje wpadki miał.
13 sty 19:39
0
a kogo obchodzi ten marny bramkarz...
13 sty 20:21
0
ty jestes marnym trollem
13 sty 20:28
0
Marny to jest twoj trolling tępaku jeden
14 sty 00:18
0
Dokładnie
14 sty 01:31
0
Po koleżeńsku chciał żeby debiut Piątka wypadł jak najlepiej...lol
13 sty 19:07
0
I tak lepiej broni od Szczęsnego.
Użytkownik usunięty
13 sty 20:44
0
Komentarz usunięty
13 sty 23:05
0
Bo część go nie cierpi za to że puszczał szmaty w reprze i dalej dostawał się do pierwszej jedenastki. Może by go nie hejtowali i może by doszedł do siebie gdyby z parę razy nie dostał powołania lub grzałby ławę wiedząc że musi się poprawić.
Użytkownik usunięty
13 sty 23:11
0
Komentarz usunięty
Użytkownik usunięty
13 sty 23:26
0
Komentarz usunięty
Użytkownik usunięty
13 sty 23:54
0
Komentarz usunięty
14 sty 06:17
0
Jest gibki jak wóz z węglem. Broni to co musi obronić, nie daje absolutnie nic ekstra a to jest niezbędne, by drużyna odniosła sukces w dzisiejszych czasach. Przykład szmaty? Polska-Anglia! Nie ruszył się na minimetr, żeby widzieć strzał z za pola karnego, będąc zasłoniętym przez obrońcę!
Użytkownik usunięty
14 sty 12:42
0
Komentarz usunięty
13 sty 18:58
0
Niezłe combo, jeszcze w takim meczu po takiej przerwie. Szkoda chłopa, widać, że wypadł z rytmu meczowego. Trzeba się otrzepać i dalej robić swoje.
13 sty 19:01
0
Taki już los bramkarza, że jak popełni błąd to zwykle pada z tego gol i jest nagonka. Jak napastnik poda piłkę pod nogi obrońcy przeciwnika to nic się nie dzieje i nikt o tym nie pamięta.
Użytkownik usunięty
13 sty 20:47
0
Komentarz usunięty
13 sty 19:09
0
E tam sprezentował. Zjebał podanie, a co się działo dalej. Obrońcy też jakieś ułomy. Sama czerwona to już tragedia, znów na spółkę z obrońcą :)
13 sty 19:34
0
Wina obrońcy, brak komunikacji. Chociaz nie wiem czy w takim momencie meczu było to dobre. Rozumiem, w 120 min meczu, ale w 70 min jest jeszcze kupa czasu...
13 sty 19:59
0
Jaja jakieś 2 obrońców było, przy kolesiu z Napoli , a on na bramkarzu wychodzi. Jasne ,że wina bramkarza obrońca do niego zgrywał , nie potrzebnie wychodził.
13 sty 20:20
0
KOMUNIKACJA piłka była cięzka, bramkarz musial wyjsc, obronca nie widzial Dragowskiego i zagral na pamiec.
13 sty 18:57
0
Zdarza się.
13 sty 19:57
0
Kompromitacja panie Kłos? Chyba ten tytuł. W tej chwili jest 1:2 i wychodzi na to, że Drągowski uratował Fiorentinie mecz.
13 sty 19:31
0
Bardzo "drąga" interwencja :D
0
każdy, kto pisze, że był to 100% błąd Drągowskiego, daje o sobie świadectwo typowego kiełbasianego łowcy wrażeń na meczach polskiej okręgówki - co i tak jest pochlebnym dla was określeniem.

Drągowski prezentuje się co najmniej dwie klasy lepiej od waszego ulubionego czezniego, który jest dla was królem i zalicza FANTASTYCZNY występ jak nie wpuści żadnego kakałera...Jeżeli nie znacie się na piłce, to dajcie sobie spokój i przerzućcie się na coś mniej absorbującego umysł, np karciana gra w wojnę:)

Użytkownik usunięty
13 sty 20:18
0
Komentarz usunięty
13 sty 20:33
0
Nie mówili Ci zebyś tyle tego nie ćpał?
Użytkownik usunięty
13 sty 20:34
0
Komentarz usunięty
0
ale o jakim gliku ty piszesz, glik gra w benevento :)
Użytkownik usunięty
13 sty 20:55
0
Komentarz usunięty
0
benevento grało ze słowacją?
Użytkownik usunięty
13 sty 21:22
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:10
0
W 2020 roku nie było Euro. Mniej ćpaj człowieku, co ty wygadujesz.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:24
0
Komentarz usunięty
0
ty draniu, przypominam, że to podchodzi pod zniesławienie, art. 212 § 1 k.k i nie omieszkam powiadomić o tym odpowiednich służb
Użytkownik usunięty
13 sty 21:36
0
Komentarz usunięty
0
ja nie mieszam z błotem woytecka. Uważam tylko że gdyby postawić w bramce juventusu jakiegokolwiek bramkarza z polskiej III ligi, to broniłby na poziomie przynajmniej 2 razy lepszym.

PS. 2020 to twoj rok urodzenia?
Użytkownik usunięty
13 sty 22:02
0
Komentarz usunięty
13 sty 19:29
0
ale bodiczka mu zasadził....
13 sty 19:39
0
Obrońca też dobry, już lepiej jak by wykopnął piłkę w trybuny, a nie wystawiał przeciwnikowi na pustą bramkę...
13 sty 19:37
0
Moze sie nie popisal, ale wina na pol z obronca. Kompromitacja bym tego nie nazwal, bardziej nieporozumieniem. Kompromitacje to miewal Szczesny w co drugiej kolejce swego czasu, a Dragowski wybronil Violi niejeden mecz.
Użytkownik usunięty
13 sty 20:39
0
Komentarz usunięty
13 sty 20:43
0
Yyy, nie wiem czy nigdy, moze prawie nigdy, z 2/3x moze wybronil dla Juve, z raz dla Polski. No przy tych ktore zjebal to byl winny, czego nie rozumiesz? Trybiki sie poluzowaly w mozgu?
Użytkownik usunięty
13 sty 20:51
0
Komentarz usunięty
13 sty 20:59
0
Nie przez kompleksy, po prostu jest chujowy. Jestes jednym z tych cwiercmozgow, ktorzy kazdy rodzaj krytyki tlumacza kompleksami/rasizmem/nienawiscia, a prawda jest taka ze gosc nam nic nie wybronil. Wymien 5 meczow, ktore wybronil nam Szczesny. Najlepszy okres w dziejach reprezentacji ostatnimi czasy to bylo Euro 2016, gdzie akurat Szczesny mial kontuzje i Fabian mogl wybronic dogrywke ze Szwajcaria i doprowadzic do karnych z Portugalia. Jakby bronil Szczesny, to Szwajcarzy by nam wpakowali gola w dogrywce, a fanboye takie jak ty powiedzialyby, ze Szczesny nie mogl nic zrobic, ze nie jego wina, ze mial trudno, haha, wez ty kolezko lepiej rozped i sie nie udzielaj wiecej.
Użytkownik usunięty
13 sty 20:54
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:04
0
Wolalem Dragowskiego niz Fabianskiego na ostatnie Euro, ale wiadomo ze Fabian rowniez lepszy od Nieszczesnego. A jak cos zjebie, to czemu mialbym nie skrytykowac? Tak samo bym skrytykowal jak Szczesnego. Widze, ze nie pozalowales sobie wodeczki dzisiaj i bezceremonialnie awanturujesz sie do matki natury, ze nie podarowala Ci mozgu, tylko mikro-mozdzek.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:10
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:17
0
Nie, nie masz racji. Jestes uposledzony i w swojej glowie zawsze bedziesz mial racje. Do pustego lba nikt, ani nic nie przemowi.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:13
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:24
0
"Poza tym Dragowski jest znacznie gorszy od Szczesnego Fabiańskiego i Skorupskiego" - no jakby bronili w 3 na raz to pewnie gorszy.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:46
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:08
0
Lili (masz nick jak mój pies), ale zarzucasz brak obiektywizmu po czym sam subiektywnie oceniasz postawę innych bramkarzy broniąc szczęsnego. Nie powinieneś się tak zachowywać w Wolnej Polsce. Każdy ma prawo do opinii, ale dla swojego dobra stul łeb.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:18
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:23
0
Skad ty mozesz wiedziec co kto pisal o Fabianskim dzbanie migotajacy, ubzdurales sobie cos w glowce i powtarzasz to 100x. Gdyby Fabianski bronil tak dramatycznie jak Szczesny i jednoczesnie okupowal pozycje pierwszego bramkarza reprezentacji, to tez by go ludzie krytykowali, zakoduj sobie to.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:31
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:33
0
Przecenilem cie, nie mozna byc tak glupim. Jestes marnym trollem, choc na poczatku serio myslalem, ze masz IQ deski klozetowej i pokoj obwieszony plakatami ze Szczesnym, ale ty udajesz po prostu.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:44
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:52
0
Nie ma to jak mówić o obiektywizmie i wysnuwać subiektywne, urojone, niczym jak po halucynach wnioski, ze ze Szczęsnym byśmy zaszli dalej na Euro 2016, haha. Już zostałeś zdekonspirowany trollu, gorszych farmazonów nie da się napisać.
13 sty 21:33
0
Oczywiście, tylko ty jesteś obiektywny. Obok 99% osób, które uważają, że szczęsny jest oceniany przez różowe okulary od dilera, znajdzie się 1% debili, którzy przeinaczają prawdę. Kiedyś takich ludzi wysyłano na obserwacje psychiatryczną lub izolowano społecznie. Na szczęście żyjemy w demokracji i demokratyczny osąd zrównał cię z glebą. Obudź się, a nie będziesz szastał wyselekcjonowanymi sytuacjami, żeby tylko obronić przehajpowanego szczęsnego. Gdyby ludzie byli obiektywni, to szczęsny już dawno byłby bramkarzem numer 2 lub 3. Ale pewnie znowu go wystawią na kolejny turniej, który zawali i znowu będziesz go bronił Bednarkiem, Krychowiakiem, czy nie wiadomo kim. Zero winy szczęsnego, po prostu ma dużego pecha :D Sam w sobie nie prezentuje niczego nadzwyczajnego, do tego fatalnie dyryguje obroną, Bednarek nie wie co się dzieje kiedy w bramce jest szczęsny.
Użytkownik usunięty
13 sty 21:47
0
Komentarz usunięty
13 sty 21:49
0
Cała dyskusja wokół szczęsnego jest nieobiektywna. A ta nieobiektywność polega na tym, że jak gość złapie prosto lecącą piłkę, to jest od razu nadbogiem. Ty sobie uroiłeś, że ktoś gnoi szczęsnego. Nie wiem skąd to bierzesz, po prostu to są twoje urojenia. Jeśli gra źle, to ktoś ma go bronić? Kawa na ławę. Gość miał fatalne mecze w tym sezonie, nieobiektywizmem byłoby zachowywanie się tak jak ty i próba obrony go przed oceną. Gość bronił tak fatalnie, że jak teraz zagra normalny mecz, to jest oceniany jakby zagrał mecz życia. Jak Fabiański wpuścił szmatę, to nie uchylił się przed hejtem. Ale rozumiem, że ty w ramach swojego obiektywizmu robisz sondy i wykresy, które manitorują poziom oceny po konkretnych meczach. Przehajpowanie szczęsnego to jakieś nieporozumienie. Poza tym skąd taka konkluzja, że ze szczęsnym doszlibyśmy dalej? To nazywasz obiektywizmem jakieś wróżenie jak wróżka? Ośmieszasz się już.
Użytkownik usunięty
13 sty 22:01
0
Komentarz usunięty
13 sty 19:13
0
Pozycja bramkarza jest najsłabiej obsadzoną pozycją aktualnie ze wszystkich w reprezentacji Polski...
13 sty 19:17
0
Ty chyba głupi
13 sty 19:47
0
Każdemu może zdarzyć się błąd. A ty redaktorku meczyków nie popełniasz w życiu błędów? TO SIĘ ZAMKNIJ I PRZESTAŃ OCZERNIAĆ INNYCH. Każdy ma prawo do błędu i to tylko może oceniać Bóg, a nie ty przed klawiaturą bezbożniku. "Błądzenie jest rzeczą ludzką, ale dobrowolne trwanie w błędzie jest rzeczą diabelską." Wypisz sobie to na czole redaktorku i odmelduj się do swojego oficera prowadzącego, dziękuję, dobranoc.
13 sty 19:51
0
W sumie wrócił po kontuzji, więc też nie do końca myślał, bo gdyby np. próbował biec z powrotem do bramki byłaby możliwość, że zanim tamten dopadłby do piłki i oddał strzał to Drągowski by obronił albo któryś z obrońców by wybił. Druga sprawa nie wiemy co Drągowski powiedział do obrońców. Może krzyczał, żeby puścił, bo on ją wybije.
13 sty 19:56
0
Każdemu bramkarzowi zdarzają sie babole, nawet tym najlepszym.
13 sty 21:35
0
Najlepszym się zdarzyć może 🤔
13 sty 19:52
0
A i tak wygrywa Fiorentina.
13 sty 20:21
0
Chyba jednak za szybko wszedł po takiej przerwie.Zagotował się strasznie.A szkoda.
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI