Dyskusja 29

26 paź 2020 | 09:02
0
haha
26 paź 2020 | 00:19
0
Ramos lubi to hahaha
25 paź 2020 | 21:54
0
Nawet jeśli się wywalił to kwestia czy wymuszał czy wstał i nie robił scen... jeśli wymuszał to frajerek i symulant, a jeśli jest ok to można sędziemu powiedzieć normalnie, że nic nie było gramy dalej. Nie oglądałem, jeśli mam wierzyć koledze z od komentarza na dole to dostał żółtko za symulke czyli wymuszał, czyli frajer ;) elo
25 paź 2020 | 20:54
0
nie nazwał bym tego symulką, zrobił dziwny krok po którym musiał upaśc
25 paź 2020 | 20:45
0
🤣 Kanapkę cymbał owi dajcie bo biedny z głodu pada
26 paź 2020 | 00:34
0
I co, może jeszcze z marchewką?
25 paź 2020 | 20:27
0
Nie symulka tylko źle krok zrobił i go odbiło xD
25 paź 2020 | 21:14
(Edytowany)
Odbiło to tobie w pustym deklu echem xDDD
0
Odbiło to tobie w pustym deklu echem xDDD A ten cały marchwicki czy tam marchwiński to symulant, błazen i przereklamowany pajac
25 paź 2020 | 21:36
0
Legła to stara kurwa, a ciebie jebią w dupe murzyni
25 paź 2020 | 22:19
0
Przestań odpowiadać wszystkim dookoła co ci się przytrafiło z braćmi murzynami. To nie sposób żeby wyjść z traumy kutasianej. Musisz o tym zapomnieć
25 paź 2020 | 23:54
0
Idź lewaku na jakąś paradę black dick matters czy coś już bo odwala ci od tego ćpania całkiem :P
25 paź 2020 | 20:14
0
Uczył się od Ramosa ?
25 paź 2020 | 20:25
0
Od Busquetsa
25 paź 2020 | 20:34
0
Ja nie widziałem wczoraj aby Busquets w żałosny sposób symulacją wymusił karnego.

A najśmieszniejsze jest to, ze Ramos to podobno wojownik, a nie panienka :D Wczoraj wyglądał jak baletnica.
26 paź 2020 | 09:12
0
cjłopie o czym ty piszesz, koles wykorzystal sytuacje. Ciągnął go z akoszulke niepotrzebnie, dal preteks, ten skorzystał i tyle. Jak ktoś tu sie wygłupił to Lenglet dającpraktycznie zwyciestwo rywalowi.
26 paź 2020 | 15:34
0
Aha.... Czyli teraz jak Busquets wymusza fual to symuluje, a jak Ramos wymusza faul to wykorzystuje sytuacje ?

Widzisz jak bardzo niedorzeczny jest Twój komentarz ?

Każda symulacja to wykorzystanie sytuacji, pretekstu aby wymusić coś na sędziach.

Przykre jest to, że jesteś faulowany, nic nie dodajesz od siebie jak Messi i sędzia nie gwiżdże faulu. A robisz manianę jak Ramos, "wykorzystujesz sytuacje" i wygrywasz mecz przez oszustwo. I jeszcze ludzie temu przyklaskują bo zadowala ich efekt. Normalnie niewiarygodne.

27 paź 2020 | 11:40
0
ale gdzie ja cos pisalem o Busquetsie, napisalem na temat Ramosa, ze zwyczajnie nie ma sie czego czepiać, bo po prostu Lenglet go ciagna ewidętnie za koszulke, Ramos jako doswiadczony piłkarz wykorzystał to, ale FAUL BYŁ EWIDENTNY - nieprzepisowe zagranie wyciagniete zywcem z przepisów gry w piłke, więc nie wiem nad czym w tym przypadku dyskutować.

Poza tym, co by to zmieniło, po co ludzie dyskutują o takich sytuacjach, skoro raz, nie mozna ich odwrócic, dwa, nie mają na nie wpływu, tylko sędziowie, a trzy to jest najwazniejsze, nawet jak Real nie miał by tego karnego, wygrałby 2:1 a nie 3:1, co wiemy obecnie po meczu.
A cała reszta to byłyby domysły i spekulacje. A fakty są takie jakie są.
28 paź 2020 | 16:30
0
Busquets to był tylko przykład. Chcesz inny ?

Oczywiście, że jest się do czego przyczepić.
Ramos był ciągnięty za koszulkę zanim wyskoczył do piłki. A wyskoczył do piłki symulując i odgrywając szopkę "dając sędziemu pretekst".
Ot taka mała różnica.

To trochę tak jak bym Cie kopnął w nogę, a dopiero po 10 sekundach przypomniało by Ci się, że jednak należy się przewrócić.

Wynik spotkania nie ma wpływu na to, że dwie sytuacje wypaczyły wynik meczy co jest skandalem. Nie można tego cofnąć. Ale można temu zapobiec. Trzeba było juz to robić w zeszłym sezonie jak Real dostał 3 karne pod rząd w 2 połowie na wygranie meczu. Z Barceloną nie było inaczej. Wygrał ten kto miał wygrać.
29 paź 2020 | 08:27
0
Daj spokoj, przyznaj uczciwie ze po prostu Real był w tym spotkaniu lepszy. Nawet jakby anulowali ten karny, i tak by wygrali 2:1, albo jakby dali karny Barcelonie, to by wygrali 3:2. To chyba mówi samo za siebie.

Ja tam nie widze w tym karnym niczego nieprawidlowego. Chcesz poprawiąc arbitra? Wziął powrótke? wział, sprawdził? sprawdził, ocenił i uznał że jednak faul był, jak ty go nie widziałeś, no to trudno.

Ale tak czy owak, mecz dla Realu nie poprzez decyzje, tylko po prostu poprzez ich gre, lepszą od Barcelony, i tyle.
30 paź 2020 | 14:40
(Edytowany)
A co to ma do tego kto był lepszy ? Nie zawsze wygrywa zespół lepszy.
Wynik też nie zawsze odzwierciedla przebieg spotkania.

Jakby nie przyznali absurdalnego karnego Realowi nie ma gwarancji, że Real strzelił by tego 3 gola. Sytuacja na boisku była by inna. Inaczej gra się przy stanie 11:1, a inaczej jak trzeba gonić wynik.
Tak samo nie ma pewności, że gdyby sędzia przyznał karnego za faul Casemiro na Messim, to Real strzelił by dwa gole i wygrał 2 do 3.

Więc co niby mam przyznać ? Mam coś przyznać uczciwie podczas gdy wynik meczu został wypaczony ? Nie przebieg spotkania, nie to kto był lepszy ale sam wynik został zmanipulowany przez sędziów.

Wybacz ale nic nie mówi samo za siebie.

Szkoda, że przy faulu Casemiro nie brał powtórki, nie sprawdził i nie ocenił sytuacji. Przypadek ? Przykre, że nie widzisz w tym nic dziwnego i nie widzisz w tym manipulowania wynikiem. Po prostu taki wynik Ci odpowiada więc trudno Ci cokolwiek przyznać. Ot taka różnica.
0
A co to ma do tego kto był lepszy ? Nie zawsze wygrywa zespół lepszy.
Wynik też nie zawsze odzwierciedla przebieg spotkania.

Jakby nie przyznali absurdalnego karnego Realowi nie ma gwarancji, że Real strzelił by tego 3 gola. Sytuacja na boisku była by inna. Inaczej gra się przy stanie 1:1, a inaczej jak trzeba gonić wynik.
Tak samo nie ma pewności, że gdyby sędzia przyznał karnego za faul Casemiro na Messim, to Real strzelił by dwa gole i wygrał 2 do 3.

Więc co niby mam przyznać ? Mam coś przyznać uczciwie podczas gdy wynik meczu został ustalony nieuczciwie? Nie przebieg spotkania, nie to kto był lepszy ale sam wynik został zmanipulowany przez sędziów.

Wybacz ale nic nie mówi samo za siebie.

Szkoda, że przy faulu Casemiro nie brał powtórki, nie sprawdził i nie ocenił sytuacji. Przypadek ? Przykre, że nie widzisz w tym nic dziwnego i nie widzisz w tym manipulowania wynikiem. Po prostu taki wynik Ci odpowiada więc wszystko jest ok.
2 lis 2020 | 08:56
0
Oczywiście, ze wynik mi odpowiada, bo jestem za Realem. Też nie lubie kontrowersji, bo wiedziałem, ze jesli takowe nastąpią, to zamiast zająć się stricte rozmową o spotkaniu, poziomie, jakości itd, to będzie się mówiło tylko o kontrowersjach. A w perspektywie całego sezonu nie mają one żadnego znaczenia, za to co prezentują obie drużyny na boisku, już tak.
Druga sprawa, od dawna wiadomo, że sędziowie w LaLiga sa tragiczni i takie rzeczy są na porządku dziennym. Ale to nie jest żadne drukowanie czy celowe działanie, po prostu poziom sędziowania jest żenujący, ale to nadal jest jakiś aspekt spotkania.
I w tych konkretnych okolicznościach Real był lepszą drużyną, co widziałem na boisku.
3 lis 2020 | 12:35
(Edytowany)
Problem w tym, że żadne dyskusje na temat spotkania, poziomie, jakości nie mają sensu skoro czynnik zewnętrzy wypaczył wynik meczu.

Dlaczego ? Dlatego, że nie zawsze jakość czy poziom decyduje o wyniku spotkania. Nie zawsze zespół lepszy wygrywa dany mecz. Dlatego często się mówi, że wynik nie odzwierciedla przebiegu spotkania albo że jakiś wynik jest niesprawiedliwy dla któregoś z zespołów.

Fajnie, że chcesz pogadać o samym meczu. Real na przestrzeni spotkania prezentował się lepiej. Ale to nie znaczy, że zasłużył na zwycięstwo zwłaszcza, że osiągnął korzystny wynik oszustwem.
Barcelona prezentowała się gorzej ale karny im się należał, a wtedy wynik spotkania mógłby być zupełnie inny.

Sędziowanie w La Liga jest tragiczne i to jest fakt. Ale faktem jest też że Real Madryt wygrał w zeszłym sezonie mistrzostwo wygrywając w 3 z ostatnich 5 meczach po rzucie wątpliwym rzucie karnym dyktowanym w drugiej połowie meczu przy stanie remisowym. Taka sytuacja miała miejsce w dwóch kolejnych meczach z Getafe i Bilbao.
Jak taki zbieg okoliczności decydujący o tytule nie jest celowym działaniem to nie wiem czy jest sens dalej rozmawiać na jakikolwiek temat.
0
Problem w tym, że żadne dyskusje na temat spotkania, poziomie, jakości nie mają sensu skoro czynnik zewnętrzy wypaczył wynik meczu.

Dlaczego ? Dlatego, że nie zawsze jakość czy poziom decyduje o wyniku spotkania. Nie zawsze zespół lepszy wygrywa dany mecz. Dlatego często się mówi, że wynik nie odzwierciedla przebiegu spotkania albo że jakiś wynik jest niesprawiedliwy dla któregoś z zespołów.

Fajnie, że chcesz pogadać o samym meczu. Real na przestrzeni spotkania prezentował się lepiej. Ale to nie znaczy, że zasłużył na zwycięstwo zwłaszcza, że osiągnął korzystny wynik oszustwem.
Barcelona prezentowała się gorzej ale karny im się należał, a wtedy wynik spotkania mógłby być zupełnie inny.

Sędziowanie w La Liga jest tragiczne i to jest fakt. Ale faktem jest też że Real Madryt wygrał w zeszłym sezonie mistrzostwo wygrywając w 3 z ostatnich 6 meczach po wątpliwym rzucie karnym dyktowanym w drugiej połowie meczu przy stanie remisowym. Taka sytuacja miała miejsce w dwóch kolejnych meczach z Getafe i Bilbao.
Jak taki zbieg okoliczności decydujący o tytule nie jest celowym działaniem to nie wiem czy jest sens dalej rozmawiać na jakikolwiek temat.
3 lis 2020 | 13:43
0
Nie insynuował bym ustawień spotkań, bo po prostu poziom sędziowania jest tragiczny tam, nie tylko w meczach najlepszych druzyn tylko wszystkich, kwestia akurat na jaki mecz trafi, ale tam chyba nie ma kolejki bez wpadki sędziowskiej.

Co do wygranej, to oczywiscie, zgadzam sie, mozna mieć ogromną przewage i spotkania nie wygrać czy nawet przegrac i odwrotnie.

Generalnie po tym spotkaniu powiem tak, jego wynik nie wplynie na to kto zostanie mistrzem Hiszpanii, bo do tego jeszcze droga daleka.

Jednak widać, ze ewidetnie i Barca i Real mają problem i pomimo tego, ze Real obecnie zasiada na fotelu lidera, o ile sie nie myle, to wcale nie oznacza ze jest w jakiejś wybitnej dyspozycji.

Barcelona punktuje w LM, w lidze dramat, Real na odwrót. Co z tego wyjdzie to się okaże, ale myślę, że obecnie ani jeden ani drugi zespół nie prezentuje tego co najlepsze zespoły na kontynencie. I z taką grą ciężko będzie o trofea na arenie międzynarodowej.

I oczywiscie tez bym wolał, zeby takie spotkania odbywały sie z sędziami a z najwyższej półki, ale to się chyba jeszcze długo nie zmieni.
4 lis 2020 | 12:39
0
"I oczywiscie tez bym wolał, zeby takie spotkania odbywały sie z sędziami a z najwyższej półki, ale to się chyba jeszcze długo nie zmieni."

Jeżeli Tobie to odpowiada to bardzo mi przykro. Mam nadzieję, że takiej Barcelonie to nie odpowiada i będzie podejmować odpowiednie kroki i nie da się dłużej oszukiwać. Nie tylko Barcelona ale inne zespoły La Liga. W zeszłym sezonie i Getafe i Bilbao powinny interweniować podczas wypaczania wyników meczów.

Dziś piszesz, że wypaczenie meczu Barcy z Realem nie jest ważne bo nie decyduje o mistrzostwie.
Mecze z Getafe czy Bilbao już decydowały o mistrzostwie i jest to skandal. Ja mam nadzieję, że ktoś wreszcie zacznie coś z tym robić bo jak na razie wygrywają Ci co LaLiga chce aby wygrywali. Ja się na to nie zgadzam.

I tak. Insynuuję ustawianie spotkań. Bo dziwnym trafem zawsze pada na Barcelonę lub Real. Mniejsze występki są tylko po to aby przekonywać że to jest normalne. Ale to nie jest normalne. Nie co kolejkę, nie co mecz liderów.
5 lis 2020 | 16:28
0
Oczywiscie, w zadnym stopniu to normalne nie jest. Więcej, jedna z najlepszych lig swiata ma jednych z najgorszych sędziów świata. Masakra...
25 paź 2020 | 20:14
0
Identycznie jak Ramos... Pewnie Ramos to jego Idol
25 paź 2020 | 20:13
(Edytowany)
Symulka? Wydaje mi się, że już tak ułożone ciało, że się zwyczajnie wywalił.
0
Symulka? Wydaje mi się, że już tak ułożone ciało, że się zwyczajnie wywalił tak by jak najmniej ucierpieć. Jakby się wbił w przeciwnika i dostał łokciem w żebra to by mogło zaboleć.
25 paź 2020 | 21:31
0
Dostał w tej akcji żółtą kartkę za symulkę.
25 paź 2020 | 22:22
0
Trochę śmieszne, ale widocznie tak sędzia zinterpretował. W sumie w czasach Var symulować się i tak nie opłaca bo przecież to wykryją.
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN