Kosmiczny mecz w hicie Ligi Mistrzów! Pięć goli w Monachium, Mbappe zatrzymał pogoń Bayernu [WIDEO]

Kosmiczny mecz w hicie Ligi Mistrzów! Pięć goli w Monachium, Mbappe zatrzymał pogoń Bayernu [WIDEO]
Screen z TV
Autor: Maciej Pietrasik 7 kwi 2021 | 22:52
Piłkarze Paris-Saint Germain po fenomenalnym spotkaniu pokonali Bayern Monachium 3:2 w 1/4 finału Ligi Mistrzów. Bohaterem został Kylian Mbappe, który dwukrotnie pokonał Manuela Neuera.
Spotkanie w Monachium zapowiadane było jako wielki hit i z pewnością nie zawiodło. W stolicy Bawarii od pierwszych minut działo się po prostu mnóstwo. Bliski szybkiego gola był Eric Choupo-Moting, ale napastnik, który jeszcze niedawno grał w PSG, trafił jedynie w poprzeczkę.
Po drugiej stronie boiska skuteczniejszy był za to Kylian Mbappe. Francuz wykorzystał podanie Neymara i pokonał Manuela Neuera. Niemiecki bramkarz mógł zrobić w tej sytuacji zdecydowanie więcej, lecz przepuścił piłkę między nogami.
W 12. minucie piłka znów wylądowała w bramce Bayernu po wykończeniu Draxlera, ale to trafienie nie mogło zostać uznane. Wcześniej Mbappe znajdował się bowiem na spalonym.
W bramce paryżan znakomicie spisywał się Keylor Navas. Kostarykańczyk w świetnym stylu zatrzymywał Thomasa Muellera, Leona Goretzkę oraz Benjamina Pavarda. W 28. minucie zrobiło się natomiast 2:0.
Cudownym podaniem do Maquinhosa popisał się Neymar. Kapitan gości nie zmarnował natomiast tej sytuacji, choć narzekał na kontuzję. Ze względu na nią po chwili musiał opuścić boisko.
Mimo niekorzystnego wyniku podopieczni Hansiego Flicka nie zamierzali się poddawać. Szkoleniowiec zdecydował się na szybką zmianę - Alphonso Davies zastąpił Goretzkę, a drużyna szybko zaczęła grać jeszcze lepiej. Efektem była kontaktowa bramka Erica Choupo-Motinga.
Po przerwie bohaterami przez pewien czas byli bramkarze. Neuer zrehabilitował się za wcześniejszy błąd, znakomicie zatrzymując Neymara oraz Mbappe. Navas kapitalnie interweniował natomiast po uderzeniu Alaby.
W 60. minucie Bayern dopiął swego i wyrównał. Joshua Kimmich precyzyjnie dośrodkował z rzutu wolnego na głowę Muellera, a doświadczony Niemiec nie zwykł marnować takich okazji w kluczowych meczach.
Radość gospodarzy nie trwała jednak długo, bo rywale wyprowadzili zabójczą kontrę. Wykończył ją Mbappe, kompletując dublet i po raz drugi w tym meczu dając prowadzenie Francuzom.
Bayern do samego końca nie rezygnował z próby odrobienia strat. Minimalnie pomylił się Alaba, skiksował Mueller, a w końcówce "Die Roten" domagali się jeszcze rzutu karnego.
Finalnie to PSG zwyciężyło jednak na Alianz Arenie 3:2. Rewanż, nawet bez Roberta Lewandowskiego, zapowiada się absolutnie pasjonująco.
2 - 3
Data
07 kwi 2021 | 21:00 (zakończony)

Statystyki Meczu

Bayern Monachium
PSG
60%
Posiadanie piłki
40%
31
Strzały
6
12
Strzały celne
4
9
Strzały niecelne
1
10
Strzały zablokowane
1
132
Ataki
49
118
Groźne ataki
21
4
Kartki
1
15
Faule
7
10
Rzuty wolne
16
15
Rzuty rożne
1
1
Spalone
3

Składy meczowe

ustawienie: 4-2-3-1
śr. waga: 78 kg
śr. wzrost: 185.5 cm
śr. wiek: 27.1 lat
1
M. Neuer
5
B. Pavard
4
N. Süle
27
D. Alaba
21
L. Hernandez
6
J. Kimmich
18
L. Goretzka
10
L. Sane
25
T. Müller
29
K. Coman
13
E. Choupo-Moting
7
K. Mbappe
23
J. Draxler
10
Neymar
11
A. Di Maria
27
I. Gueye
15
Danilo Pereira
22
A. Diallo
3
P. Kimpembe
5
Marquinhos
31
C. Dagba
1
K. Navas
ustawienie: 4-2-3-1
śr. waga: 75 kg
śr. wzrost: 181.5 cm
śr. wiek: 27.8 lat
Źródło: własne
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 232

7 kwi 2021 | 22:53
0
Bayern grał, PSG strzelało.
7 kwi 2021 | 22:59
0
bayern bez lewego nie istnieje
7 kwi 2021 | 23:02
0
Tak jak PSG bez Mbappe ;)
7 kwi 2021 | 23:21
0
z verratim byloby 5;2
7 kwi 2021 | 23:26
(Edytowany)
pietrucha- żartobliwie o kobiecie lub mężczyźnie, który pietruszkuje (nie ma powodzenia na zabawie, balu, nie tańczy z partnerem, partnerką)
0
z cavanin byloby 7;2
7 kwi 2021 | 23:40
0
@KingOfParis: ta kurwa a z Lewym 12:2 dla Bayernu
8 kwi 2021 | 00:08
0
A co by Lewy zrobił? To nie jest piłkarz o takich umiejętnościach jak Mbappe i Neymar, nie pociągnie gry i nie wykreuje nic po kontrze, tylko dostawi noge albo poda do najbliższego.
8 kwi 2021 | 00:14
0
Mam nadzieje ze w rewanzu lewy dostawi pare razy noge i napykają im jak jechowy do drzwi.
8 kwi 2021 | 00:17
0
To dostawienie nogi jest w piłce najważniejsze baranie ,bo gra się na strzelone gole a nie wrażenie artystyczne.Zobacz sobie statystyki strzałów ,przy formie Lewandowskiego Bayern by dziś miał 3-4 gole minimum ale nie miał kto tego kończyć .Pomijam już to że on ma 32 lata ,można go oglądać co tydzień od ponad dekady ,został uznany za najlepszego piłkarza roku na świecie a ty sprowadzasz jego fenomen do dostawiania nogi.Weź ty baranie walnij pustym cymbałem w ścianę ,nie wiem czy to coś da ale zawsze jest nadzieja.
8 kwi 2021 | 00:21
0
Baranie to se możesz do ojca powiedzieć smarku, Lewandowski jest zależny od pomocników Bayernu i sam nie zrobi nic, nie ma dryblingu, niesamowitej szybkości jak Neymar i Mbappe, czysto piłkarsko jest od nich słabszy, jest zależny od pomocników Bayernu a Mbappe czy Neymar sami potrafią stworzyć coś z niczego bez niczyjej pomocy.
8 kwi 2021 | 00:42
0
To ciekawe ze Neymar i Mbappe nie zalatwili Bayernu w ostatnim finale? Gdzie byl ten ich geniusz? Wedlug twojego myslenia, powinni zgarniac wszelkie nagrody za osiagniecian idywidualne. I co? I dupa.
Dzieciarnia na meczykach. Eksperci kurwa, z podstawowki.
14 kwi 2021 | 00:05
0
Wystarczy spojrzeć na ilość minusów przy twoich wpisach::)Czasem można ich mieć 5-6, ale jak ktoś przy swojej opinii ma -40 to zapewne miał zły dzień albo jest baranem::)Ja obstawiłem to drugie baranie.Gówno wiesz o piłce ,co widać po twoim żałosnym opisie umiejętności najlepszego piłkarza świata, więc sobie baranie daruje próbę merytorycznej dyskusji, bo z baranem się nie dyskutuje tylko się go ignoruje.
8 kwi 2021 | 06:17
0
3-4 gole minimum :D :D
To może od razu 5-6 :D Albo 10 goli więcej bo Lewego nie było :D
14 kwi 2021 | 00:10
0
Bez Lewego w tamtym meczu strzelili 2 bramki i mieli sytuacji od groma, to tak trudno sobie wyobrazić że z facetem który bije rekordy strzeleckie udało by się wbić jedną albo dwie bramki więcej??Nie ma pewności że tak by było ale to bardzo realne.Podobnie jak w dzisiejszym meczu ,można śmiało założyć że z Lewandowskim by wpadło coś więcej.Fakty są takie że z nim szli jak maszyna i wszystko wygrywali ,a gdy jego zabrakło to już ich nie ma w LM a zobaczymy co będzie w bundeslidze bo póki co nawet z Unionem umoczyli.Wydaję mi się że 90% tego narodu jest zbyt głupia by zrozumieć jak genialny to piłkarz i jak ogromny ma wpływ na drużyny w których gra.
8 kwi 2021 | 09:16
0
I właśnie to jego tylko dostawienie nogi powoduje że piłka ładuje w siatce z największą skutecznością na świecie. a Bayernowi do wysokiej wygranej brakło tylko piłki w siatce bo strzały były albo niecelne, albo blokowane albo w navasa, który wczoraj rozegrał mecz z kosmosu. Ale jak pokazuje liczba bramek lewy poprostu trafia tam gdzie inni trafiają w obrońców, bramkarza itd. Zgodzę się nie ma umiejętności mbappe i Neymara. Ale nie jest też na ich pozycji. Inna rzecz to obrona Bayernu która leżała ale tak się dzieje od początku sezonu że Bayern ma z tym problemy a niestety mbappe bo nie ligowy gracz a jeden z największych kandydatów do schedy po Messim i Ronaldo.
10 kwi 2021 | 13:47
0
Lewy ma cos czego nie ma ani Neymar, ani Mbappe - nieziemska skutecznosc. I dokladnie kogos takiego zabraklo Bayernowi. Od kreowania akcji tam maja innych pilkarzy. Gdyby Lewy byl zamiast Choupo Motinga, to tam by z 5 goli Bayern wpakowal
8 kwi 2021 | 08:25
0
KingofParis Ach jesteś takim użytkownikiem takim że cały sezon się chowasz bo PSG gra gówno a jak wygrają jeden mecz to od razu że jacy my nie jesteś
8 kwi 2021 | 08:48
0
wybacz, ale mam realne zycie, raz jestem na filippinach, raz na majorce, raz w meksyku, a wczesniej jak mozna bylo chodzic na mecze to bylem caly czas w paryu zeby wspierac najlepszy zespol na swiecie. Nie mam czasu ciagle siedziesz na meczykach jak ty
7 kwi 2021 | 23:00
0
PSG żeby nie żałowało na sam koniec bo mogli losy awansu już w pierszym meczu wyjaśnić. Bayern mega nieskuteczny to co mieli Lewy by ustrzelił spokojnie jeszcze 2 bramki. Rewanż będzie mega ciekawy jak dawno żaden mecz. Oby tylko Lewy już mógł grać oraz Gnabry. Dziś PSG zapracowało na dobry wynik grali z mistrzem LM na wyjeździe wyczekali na przeciwnika i byli niesamowicie skuteczni to własnie czego zabrakło Bayernowi. Tak to widzę.
7 kwi 2021 | 23:04
0
Z tego co wiem, to niestety Lewandowski mówił, że gra z PSG w meczu rewanżowym byłaby za wczesnym krokiem.
7 kwi 2021 | 23:13
0
Dla mnie jako kibica Bayernu rewanż to tak szczerze formalność jeśli chodzi o PSG. Myślę że nie wypuszczą już tego z rąk a Bayern będzie ich cisnął od samego początku i wystarczy że PSG raz skontruje i gol. W awans nie wierzę ale chciałbym się miło zaskoczyć.
7 kwi 2021 | 23:22
0
walimy dac im nadzieje po pierwszym meczu, zeby w drugim meczu odrzec ich z zludzen i sie zrewanzowac za final
7 kwi 2021 | 23:04
0
Trzeba to powiedzieć wprost: PSG jest obecnie po prostu lepsze od Bayernu.
7 kwi 2021 | 23:10
0
To twoje zdanie? Czy może Borka albo Romka ?
8 kwi 2021 | 00:02
0
Oczywiście, że moje :)
7 kwi 2021 | 23:12
0
Bayern grał, PSG wygrał.
Wyjąłeś mi to z ust.
7 kwi 2021 | 22:53
0
30 strzałów do 6 i porażka. Chyba pierwszy raz coś takiego widzę
7 kwi 2021 | 22:56
0
Rosja - Grecja na euro 2012, tam była podobna sytuacja
7 kwi 2021 | 22:57
0
Obczaj sobie staty z meczu Barca-Celtic z 2013 bodajże
7 kwi 2021 | 22:58
0
wygrala lepsza druzyna, nie ilosc a jakosc
7 kwi 2021 | 23:00
0
To 3 do 2 dla PSG bardzo zły wynik dla europejskiej piłki
7 kwi 2021 | 23:01
0
rewanz gramy u siebie wiec jeszcze wiecej bramek im strzelimy, bo znamy boisko i wiemy z ktorego miejsca najlepiej sie strzela
7 kwi 2021 | 23:16
0
W pewnym sensie masz rację. Chelsea i City też blisko awansu. W najlepszej czwórce zapowiada się że zobaczymy 3 kluby z oligarchami i na pewno jeden klub z historią i sukcesami czy będzie to Real czy The Reds. Mam nadzieję że jeśli tak by się stało to historia będzie górą i wygra już ten Real.
7 kwi 2021 | 23:02
0
Szybko znalazłem oba mecze i rzeczywiście statystyki też pokaźne, ale jednak nie takie jak dzisiaj. Źródło:

https://www.uefa.com/uefachampionsleague/match/2009541--celtic-vs-barcelona/

https://www.uefa.com/uefaeuro/match/2003335--greece-vs-russia/
8 kwi 2021 | 00:38
0
1/3 to strzały totalnie z tyłka 5 metrów obok bramki
10 kwi 2021 | 06:30
0
No cóż Bayern sfrajerzył gdyby obrona nie była na wakacjach to by Bayern spokojnie by ten mecz wygrał przynajmniej jednym golem ale jak Bayern odkrywa się całym zespołem i Mbappe i Neymar to wykorzystują to sorry.Ogólnie to bardzo dobry mecz Bayernu Monachium nie ma co narzekać.
7 kwi 2021 | 22:54
0
zabrakło egzekutora
7 kwi 2021 | 23:35
0
Czyli kogo? bo nie sądze żeby lewy cokolwiek wpakował przy takiej dyspozycji navasa
8 kwi 2021 | 00:19
0
chuuuja do dupy by ci wpakował
7 kwi 2021 | 22:55
0
Dobry mecz ale ten dureń Borek i jego francuski akcent Embepę było kur.wa nie do wytrzymania
7 kwi 2021 | 23:29
0
Jak zaczynał Embapę'ować to zaraz podciągał pod ten śmieszny akcent innych piłkarzy😁 dobry komentator, ale z tym niech da sobie spokój
8 kwi 2021 | 08:42
0
Ćwiąkały sobie posłuchaj, on jak wymawia niektore nazwiska to muszesie chwile zastanowic o kim mowi
8 kwi 2021 | 05:07
0
Ymbapie Markinios dla Peesże!
8 kwi 2021 | 08:40
0
Tez to zapamietalem hahahaha
7 kwi 2021 | 22:53
0
Rewanż to będzie czysta poezja
7 kwi 2021 | 22:55
0
Tyle okazji Bayernu, widać teraz co daje Lewandowski. A ta obrona to poprostu dramat.
7 kwi 2021 | 22:53
0
Kosmiczne meczycho. Szkoda, że trwało tylko 90 minut. No genialnie się takie coś ogląda.
7 kwi 2021 | 22:55
0
Wyobraź sobie jakby to wyglądało, jakby ten jebany śnieg im nie przeszkadzał...
7 kwi 2021 | 22:55
0
Brawo Lahoz, zjebałeś cudne widowisko. Sędzia poziomem od wczorajszych nie chciał odstawać. 3x ręce w polu karnym i on nawet raz Varu nie użył.
7 kwi 2021 | 23:03
(Edytowany)
Jak Ci chodzi o sytuacje z końcówki to Herrera miał se może ręke w dupe wsadzić? Dla mnie sędziowanie nie było aż taka zła, każda decyzja Lahoza do wybronienia. Dzisiejszy mecz pokazał jakim piłkarzem jest Mbappe a Boatengiem zakręcił jak mój stary matką na weselu.
0
Jak Ci chodzi o sytuacje z końcówki to Herrera miał se może ręke w dupe wsadzić? Dla mnie sędziowanie nie było aż takie złe, każda decyzja Lahoza do wybronienia. Dzisiejszy mecz pokazał jakim piłkarzem jest Mbappe a Boatengiem zakręcił jak mój stary matką na weselu.
7 kwi 2021 | 23:15
(Edytowany)
Nie musiał dawać 3 karnych, ale po to jest ten jebany VAR żeby nie było wypaczonych wyników, a teraz mamy real po wypaczonym wyniku, BVB które jest bardzo skrzywdzone i Bayern który mógł mieć 1-2 karne ale ma chuja w dupie. Jeżeli tacy sędziowie będą sędziować takie spotkania to wyniki będą źle wyglądać. Wciąż nie nauczyli się nowych technologii.
0
Nie musiał dawać 3 karnych, ale po to jest ten jebany VAR żeby nie było wypaczonych wyników, a teraz mamy real po wypaczonym wyniku, BVB które jest bardzo skrzywdzone i Bayern który mógł mieć 1-2 karne ale ma chuja w dupie. Jeżeli tacy sędziowie będą sędziować takie spotkania to wyniki będą źle wyglądać. Wciąż nie nauczyli się nowych technologii.
Poza tym, mógł se je do mordy wsadzić, po to są przepisy aby ich przestrzegać, po to Bayern atakował aby zdobyć bramkę lub mieć jakąś korzyść?
7 kwi 2021 | 23:21
0
Te 3 sytuacje mógł równie dobrze podyktować a równie dobrze nie. Ja już 12 lat kibicuje Bayernowi ale nie jestem Polakiem rodakiem Januszem że wszędzie doszukuje się że łoszukali mój klub. To nie wina Lahoza że Bayern zamiast strzelać gola walił głową w mur ani nie jego wina że Mbappe z Neymarem ruchali Alabe który ma już w dupie Bayern( Boli mnie to bardzo bo liczyłem że bedzie ikoną Bayernu niczym Lahm) i starego Boatenga. Jak mówię z każdej tej kontrowersji Lahoz się wybronił, ewidentnych karnych jak wczoraj nie było.
8 kwi 2021 | 08:07
0
Mógł podyktować, mógł sprawdzić na Varze, ale nie zrobił nic i narobił tylko i wyłącznie kontrowersji oraz sprawił że faktycznie ludzie bardziej uważają go za jeszcze gorszego sędziego. Nie musiał dawać 3 karnych ale wystarczyło sprawdzić na Varze te sytuacje i nic by nie było. Uważasz że Bayern powinien strzelić bramki z tych sytuacji, ale jak mają strzelać bramki skoro przeciwnik 3x blokuje piłkę ręką w polu karnym? Przepisy to przepisy.
7 kwi 2021 | 23:52
0
Real po WYPACZONYM WYNIKU ? czy ty ogladales w ogole mecz Real - Liverpool ? chodzi tobie o karnego na benzemie jak rozumiem ?
8 kwi 2021 | 08:09
0
Karnego na Benzemie? Równie dobrze można powiedzieć że Benzema sam się wpierdolił w nogi obrońcy i się wywrócili w tej akcji, jeżeli to by odgwizdał to Ramos nie był by teraz piłkarzem za celowe połamanie Salaha. Oczywiście że chodzi mi o faul na Mane na czerwoną kartkę i który kosztował Live brak strzelonej bramki i utratę bramki.
8 kwi 2021 | 11:29
(Edytowany)
a mozesz mi wytlumaczyc jakim cudem mialaby byc tam czerwona kartka ? Mane nie byl przy pilce tylko chcial o nia walczyc. bylo 2 obroncow. zostal lekko popchniety co doprowadzilo do jego upadku. gdzie tu jest czerwona kartka ? za co ? przy kazdym wyskoku itp jak pilkarz bedzie faulowany to bedzie czerwona kartka ? to, ze komentator sie osmieszyl (z tego co pamietam, to mowil nawet o KARNYM jak to bylo poza polem karnym) to nie znaczy, ze ty tez powinienes robic z siebie osla. odnosnie sytuacji Ramos - Salah to niedawno temu Ramos zostal DOKLADNIE TAK SAMO sfaulowany w polu karnym w lidze tj w trakcie wyskoku obronca tak jak Ramos Salahowi zalozyl dzwignie i Ramos upadl na reke. sedzia nawet nie odgwizdal faulu nie wspominajac o zoltej czy czerwonej kartce. zatem ten, tego..
0
a mozesz mi wytlumaczyc jakim cudem mialaby byc tam czerwona kartka ? Mane nie byl przy pilce tylko chcial o nia walczyc. bylo 2 obroncow. zostal lekko popchniety co doprowadzilo do jego upadku. gdzie tu jest czerwona kartka ? za co ? przy kazdym wyskoku itp jak pilkarz bedzie faulowany to bedzie czerwona kartka ? to, ze komentator sie osmieszyl (z tego co pamietam, to mowil nawet o KARNYM jak to bylo poza polem karnym) to nie znaczy, ze ty tez powinienes robic z siebie osla. odnosnie sytuacji Ramos - Salah to niedawno temu Ramos zostal DOKLADNIE TAK SAMO sfaulowany w polu karnym w lidze tj w trakcie wyskoku obronca tak jak Ramos Salahowi zalozyl dzwignie i Ramos upadl na reke. sedzia nawet nie odgwizdal faulu nie wspominajac o zoltej czy czerwonej kartce. zatem ten, tego.. a juz wsadzenie nogi przez Benzeme to hicior. takie jednostki jak ty powinny byc odlaczone od internetu bo z toba nie ma miejsca na dyskusje. ty bredzisz
8 kwi 2021 | 13:23
0
haha bo Salah sam włoży rękę żeby specjalnie się połamać a Benzemie to wręcz tę nogę tam sami umieścili. Szedł sam na sam i został zaatakowany od tyłu, była by sytuacja 100% więc czerwo się należało lub min. żółta.
8 kwi 2021 | 16:05
(Edytowany)
Jakie sam na sam? Przeciez on nie mial pilki !!! Co za %%#@%
0
Jakie sam na sam? Przeciez on nie mial pilki !!! Co za %%#@%. Widzisz.. ja kibicuje zarowno Realowi jak i Liverpoolowi i dla mnie powinna być żółta kartka. ty nie jesteś kibicem Liv. ty nienawidzisz Realu. Powinienes isc do lekarza. To się leczy
8 kwi 2021 | 17:00
0
ale co z tego że nie miał piłki? Czyli w następnym meczu Salah będzie sobie biegał po prawej stronie na skrzydle a piłka będzie w posiadaniu realu na drugiej połowie boiska, Ramos przyjdzie i wypierdoli w głowę Salahowi i faulu nie będzie bo nie miał piłki? Co ty chcesz mi wytłumaczyć, że jak nie masz piłki przy nodze to mogą cię kopać, popychać, faulować ile wlezie? Chyba jednak nie na tym to polega. Tak nienawidzę realu bo jest to przekupiony, ochydny i fałszywy klub.
8 kwi 2021 | 22:24
0
ty kwalifikujesz delikatne popchniecie przy walce o pozycje jako faul na czerwona kartke ? pojecie czerwonej kartki dla Lucasa pojawilo sie TYLKO W POLSKICH MEDIACH dzieki geniuszowi dziennikarskiemu komentujacemu to spotkanie w Polsacie. nigdzie indziej, NIKT nawet nie wspomina o czerwonej kartce bo to jest ZALOSNIE SMIESZNE. ani media brytyjskie, ani katalonskie itp nikt nie pisze, ze w tej sytuacji Lucas zasluzyl na czerwona kartke. co najwyzej zastanawiaja sie, czy nie powinien byc odgwizdany zwykly faul na Mane. co wiecej, dziennikarz z Polsatu wspominal nawet o karnym dla Liv podczas gdy akcja byla poza polem karnym.. tym samym wszyscy, ktorzy pisza o czerwonej kartce w tej sytuacji po prostu sa smieszni. tak, ty tez. jak Ramos przywali Salahowi to jak najbardziej zasluzy na czerwona kartke. ale to nie bylo odepchniecie dla jaj tylko w walce o pilke. wiem, ze nienawidzisz Realu bo zawsze jak czytam twoje komentarze to sa przepelnione jadem. niestety mam dla ciebie zla wiadomosc.. Real jest najbardziej medialnym klubem na swiecie. ma najwiecej zdobytych tytulow itp. a tak btw to sprawdz w slowniku jak piszemy wyraz "ochydny". oczywiscie zacytowalem twoj wpis.. kibicujesz Bayernowi. ja nie mam problemu, zeby kibicowac zarowno Realowi, Liverpoolowi jak i Bayernowi. nie widze w tym sprzecznosci. jak graja te druzyny ze soba jest mi obojetne ktora z nich wygra. zapewne zapalales nienawiscia do Realu po dwumeczu z Bayernem. przypominam, ze w tym dwumeczu liczba strzalow na korzysc Realu to bylo 32:8 z tego co pamietam. Real mial gigantyczna przewage i byl po prostu lepszy. tak jak cieszylem sie w tamtych latach ze zdobyczy Realu, tak w pozniejszych cieszylem sie z LM dla Liverpoolu czy z LM dla Bayernu. we wczorajszym meczu kibicowalem Bayernowi ale widac bylo brak Lewego i genialnie zagral Navas w bramce. wszystko wskazuje na to, ze niestety Bayern odpadnie. naprawde nie mam problemu z tym, zeby miec szacunek do 3 druzyn z 3 roznych lig czego i tobie zycze.
8 kwi 2021 | 22:56
0
fakt z tą czerwoną może przesadziłem ale nie zmienia to faktu że żółta się należała i przede wszystkim był tam faul. Real wtedy dominował i też to pamiętam ale pamiętam że kontrowersji w 2017 nie brakowało w szczególności w drugim spotkaniu. Bayern też całkowicie zdominował PSG a jednak nie wygrał więc to że ktoś zdominuje mecz nie znaczy że go wygra i mam nadzieję że Bayern w drugim spotkaniu jednak da radę pokonać PSG. Co do słowa "ohydny" to faktycznie nigdy go chyba nie używałem.
7 kwi 2021 | 23:27
0
Jeśli powiększasz swoją powierzchnię ciała tzn. nie masz ręki przy ciele to nie ważne, że nie masz co z tą ręką zrobić... Karny i już. Nie jestem pewny sytuacji z końcówki meczu. Na moje oko kamera pod tym kątem za dużo nie pokazała, ale 2 karne z sytuacji wcześniejszych były jak nic. Sędzia popełnił błędy nie korzystając z VARu krzywdząc Bayern. W tych sytuacjach sędzia nie jest do wybronienia.
7 kwi 2021 | 23:36
0
Chłop upadał i nie dotknął piłki umyślnie. Nawet na stronach Bayernu kibice mówią jednogłośnie że sędzia Bayernu nie skrzywdził i jedynym winnym takiego wyniku jest sam Bayern.
8 kwi 2021 | 06:51
0
Nie wiem o których kibicach mówisz, ale chyba o jakimś nielicznym odsetku. Przepisy to przepisy, umyślność nie ma tu nic do rzeczy. Powtórzę: jeśli zwiększasz powierzchnię ciała czyt. nie masz ręki przy sobie, to jest ręka i karny w polu karnym
7 kwi 2021 | 22:53
0
Straszna nieskuteczność.... :(
7 kwi 2021 | 22:56
0
Mega frajerski mecz Bayernu, tyle sytuacji i tylko 2 gole. Z Lewym na spokojnie Bayern wygrałby to 2 golami...
7 kwi 2021 | 22:54
0
Mecz wspaniały. Rewanż zapowiada się wyśmienicie. Trzymam kciuki za Monachijczyków.
7 kwi 2021 | 23:43
0
Komentarz usunięty
8 kwi 2021 | 08:21
0
Wstawaj! Zesrałeś się!
7 kwi 2021 | 22:54
(Edytowany)
Piękny mecz,gdybym miał go opisać po krótce to powiedziałbym tak:Bayern dzisiaj ilość,PSG-jakość.Bawarczycy tworzyli sobie mnóstwo szans i to,że zdobyli tylko 2 bramki jest nieporozumieniem,ten mecz pokazał jak ważną postacią jest Robert Lewandowski.Wielkie brawa dla Navasa i Mbappe,bo to oni byli zawodnikami meczu.Francuz ma wszystko,aby w przyszłości zdobyć nie jedną Złotą Piłkę,móc oglądać jego grę to czysta przyjemność.
0
Piękny mecz,gdybym miał go opisać po krótce to powiedziałbym tak:Bayern dzisiaj ilość,PSG-jakość.Bawarczycy tworzyli sobie mnóstwo szans i to,że zdobyli tylko 2 bramki jest nieporozumieniem,ten mecz pokazał jak ważną postacią jest Robert Lewandowski,którego dzisiaj niestety zabrakło.Wielkie brawa dla Navasa i Mbappe,bo to oni byli zawodnikami meczu.Francuz ma wszystko,aby w przyszłości zdobyć nie jedną Złotą Piłkę,móc oglądać jego grę to czysta przyjemność.
7 kwi 2021 | 22:54
0
Ten mecz to była wizytówka Ligi Mistrów
7 kwi 2021 | 22:54
0
Ale to będzie rewanż.
7 kwi 2021 | 22:55
0
Bayern przeważał 80% meczu, ale PSG wystarczyło te kilka akcji..
Niezle se zgotowali los przed rewanżem
7 kwi 2021 | 22:55
0
Tu jeszcze wszystko może się zdarzyć piękna wizytówka piłki dzisiaj.
7 kwi 2021 | 23:38
0
Komentarz usunięty
8 kwi 2021 | 00:08
0
Gangbang będzie?
8 kwi 2021 | 08:37
0
Komentarz usunięty
8 kwi 2021 | 15:55
0
Może zamówić wam coś do jedzenia? (PGT)
8 kwi 2021 | 22:03
0
Komentarz usunięty
8 kwi 2021 | 17:42
0
Jprd
9 kwi 2021 | 09:29
0
Komentarz usunięty
9 kwi 2021 | 14:50
0
E tam.
9 kwi 2021 | 20:43
0
Komentarz usunięty
9 kwi 2021 | 21:00
0
Jasne:-)
Daj adres.
7 kwi 2021 | 22:55
0
I dobrze czułem ale nieeee PSG bez szans, trochę pokory, ja jestem bardzo rozczarowany dzisiejszym wynikiem i faworytem do awansu jest teraz już PSG. Bayern może mieć nawet 90% posiadania piłki i milion strzałów a PSG rzuci lage na Mbappe i Neymara i po zawodach.
7 kwi 2021 | 22:55
0
Bayern grał dziś w fifę na amatorze, ale drążek kierunku w padzie słabo działał. + Brawo Navas.
7 kwi 2021 | 23:23
0
Miód na me oczy.Szwabskie dali się ograć na własnym podwórku. XD
8 kwi 2021 | 00:50
0
Chopo zagral niezly mecz, ale nie ma instyktu kilera. Robert zdecydowanie by wykorzystal swietne dosrodkowania kolegow z druzyny, nie czekajac, wyprzedzajac obroncow PSG. To bylo widac Chopo czekal na pilke strzelil bramke, ale w pozostalych sytuacjach, zachowal sie bojazliwie. Jestem pewien, ze Robert swoja zwinnoscia i sprytem w pojedynkach glowkowych wpakowal by gola minimum zwycieskiego. Dzisiejszym wystepem Sule i Boateng podpisali pod siebie wyrok pilkarzy do sprzedania lub szukania na sile innego klubu po sezonie.
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN