Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Były klubowy kolega krytykuje Lewandowskiego: Zachował się nie fair wobec Bayernu

Jakub Kreśliński  21 sie 2018 | 12:46 61
Były klubowy kolega krytykuje Lewandowskiego: Zachował się nie fair wobec Bayernu
Źródło zdjęcia: daykung/Shutterstock

Były klubowy kolega Roberta Lewandowskiego z Borussii Dortmund, Roman Weidenfeller, skrytykował Polaka na łamach "Przeglądu Sportowego" za to, że chciał wymusić transfer na mistrzu Niemiec.

Przypomnijmy, że przez wiele miesięcy toczyła się gra pomiędzy niemieckim klubem a naszym zawodnikiem o jego przyszłość. Napastnik chciał opuścić Bawarię na rzecz klubu z innej ligi. Długo pisało się o zainteresowaniu ze strony Realu Madryt, potem media informowały o tym, że do walki o 30-letniego piłkarza włączyły się PSG czy Chelsea. Lewandowski zmienił nawet agenta - nowym został Pini Zahavi - co miało ułatwić naszemu zawodnikowi transfer. Tak się jednak nie stało, a Uli Hoeness, szef Bayernu, przyznał w ostatnim wywiadzie, że nie sprzedałby reprezentanta Polski nawet za 150 milionów euro.

Do całej tej sytuacji wokół Roberta Lewandowskiego odniósł się Roman Weidenfeller. Niemcowi nie spodobało się zachowanie jego byłego klubowego kolegi.

- Rozumiem, że chce grać dla najlepszych klubów świata, ale nie zapominajmy, że Bayern jest jednym z nich - zaznaczył.

- Cała ta sytuacja była niezręczna. Robert starał się w jakiś sposób wymusić odejście z klubu i chyba nawet nie można za to winić samego zawodnika, ale zespół doradców. To nie była dobra strategia. Przede wszystkim nie fair wobec Bayernu. To się nikomu nie podoba - dodał bramkarz.

Źródło: Przegląd Sportowy
Dyskusja 61
22 sie 2018 | 21:57
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
następna sterta bzdur, RL9 dał im wszystko za nie wygórowaną cenę, a oni gdy chciał transferu pokazali mu fuck`a i powiedzieli pierdol się ogórze z pl, będziesz niewolnikiem naszych żądań i kontraktu, czy nie zapracował na szacunek i transfer ? czy może jest tylko zbiorem cyfr dla nich jak więźniowie obozów koncentacyjnych z numerem tylko
23 sie 2018 | 07:18
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rl9 😂
22 sie 2018 | 21:56
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Chyba nawet nie można za to winić samego zawodnika, ale zespół doradców" - nagłówek artykułu wyrwany z kontekstu i przekręcony w stylu sport.pl albo przeglądu sportowego.
22 sie 2018 | 16:11
(Edytowany)
Widze ze Meczyki kopiuja Przeglad Sportowy zamiast samemu cos stworzyc.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widze ze Meczyki kopiuja Przeglad Sportowy zamiast samemu cos stworzyc. Ciekawe co z tego maja...
21 sie 2018 | 19:00
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lizu lizu Romanku.
21 sie 2018 | 18:08
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W grudniu 2016 roku Lewandowski przedłużył kontrakt z Bayernem do 2021 roku. W kontrakcie nie zapisano klauzuli odstępnego ale zagwarantowano podwyżkę do najwyższego poziomu płacy jaką przewidywał klub. Lewandowski niech ma do siebie pretensje, że zgodził się na takie warunki, albo żal do swego menedżera który to negocjował. Co ciekawe później menedżera zmienił. Wynegocjonowano maksymalną podwyżkę kosztem klauzuli, byłaby klauzula znalazłby się chętny i Bayern nie miałby nic do gadania. Umowy zobowiązują, jak się podpisało to trzeba to wypełnić. Większość pisze, że klub jest nie fair wobec Lewandowskiego, a czy Lewandowski jest fair wobec klubu? Klub też ma swoje plany na przyszłość, jakąś strategie i w nich Lewandowski odgrywa ważną rolę. Dostał tu znakomite warunki pracy i płacy i odwdzięcza się dobrą grą. A takie wymuszanie transferu na siłę jest trochę niepoważne. Inna sprawa, że Hoeness też poważnie nie postępuje, robi się złośliwy. Mógłby chociaż go wysłuchać. Wyraźnie ma już dość tematu Roberta.
21 sie 2018 | 18:15
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się w 100% z Tobą, a Bayern przedłużył z Lewym kontrakt w najlepszej sytuacji gdy nikt nic nie mówił głośno o Lewym i jego transferze gdzieś tam
21 sie 2018 | 17:10
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszyscy sa na sprzedaz nawet Ronaldo zostal sprzedany.To ze Lewego nie chca sprzedac, to tylko swiaqdczy o klasie zawodnika.
21 sie 2018 | 16:51
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Romek !!!! Zajmij się swoimi sprawami !!!! ok ?????
21 sie 2018 | 16:31
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hoeness to jest dopiero fair w sprawie zawodników.Czego się bał że nie chciał się spotkać z Lewym? To jest naprawdę to profesjonalne zachowanie zarządu że maja czas na spotkanie z zawodnikiem po zamknięciu okienka? W porównaniu do nich to Lewy zachował zdecydowanie większy profesjonalizm.Trenuje,gra,strzela i wywiązuje się z umowy, a za to zarząd boi się z nim spotkać.No chyba że to pokaz arogancji zarządu wtedy się zgodzę.
21 sie 2018 | 15:01
+51
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest biznes. Tu nie ma sentymentów niestety. Jeżeli Lewandowski w Bayernie się kiedyś "zużyje" czyli zestarzeje się piłkarsko, zatraci formę to Bayern też nie będzie miał sentymentów i sprzeda Lewego gdzieś indziej i nic by nie pomogło gdyby Lewy miał podpisany z nimi kontrakt nawet na 20 lat.
21 sie 2018 | 15:19
(Edytowany)
Dopiero co podpisal umowe na kilka lat i dostal podwyzke z i tak astronomicznych zarobkow. Za takie cos powinni go wywalic w trybie natychmiastowym i nikt go juz nie powinien zatrudniac skoro uwaza, ze umowy go nie dotycza.
-30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dopiero co podpisal umowe na kilka lat i dostal podwyzke z i tak astronomicznych zarobkow. Za takie cos powinni go wywalic w trybie natychmiastowym i nikt go juz nie powinien zatrudniac skoro uwaza, ze umowy go nie dotycza, a juz na pewno nie powinien grac w reprezentacji, bo przynosi wstyd krajowi.
21 sie 2018 | 16:46
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Alez oczywiscie ze tak ,tylko to nie jest jakies novum to jest norma w biznesie sportowym czy kazdym innym w kapitalizmie , kto tego nie rozumie i kieruje sie naiwnym sentymentem ze to nasz ,rodak i to dla niektorych super klasa swiatowa i zli Niemcy go nie puszczaja ( ale w sumie dokad ??)ten nie zna regul panujacych w tym swiecie i chyba nie zdola ich juz pojac...
21 sie 2018 | 18:18
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I wtedy lasta alavista do Chin albo MLS
21 sie 2018 | 14:44
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern może tak ale Bundesliga jest słaba
21 sie 2018 | 17:42
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest silna. Slaba to jest polska
21 sie 2018 | 19:13
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta silna tam Bayern w lutym mistrza ma więc nie dziwota że brak motywacji
21 sie 2018 | 14:39
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie fair .? to że chciał odejść mam rozumieć :-D
21 sie 2018 | 13:35
(Edytowany)
Ten petent już za czasów gry Lewego w BVB wylewał swoje "złote myśli " na jego temat https://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-niemiecka/roman-weidenfeller-lewandowski-jesli-odejdzie-moze-skonczyc-jak-barrios/zm9jl a sam nic sobą nie reprezentował, przez wielu jest uważany za najgorszego bramkarza w Bundeslidze i gdyby nie dobra znajomość z zarządem klubu, to w BVB nie powinien już grać z dobre sześć lat temu, jak on był w bramce, to nie było meczu aby nie wpuścił gola w jego przypadku praktycznie każdy strzał w światło bramki to gol...
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten petent już za czasów gry Lewego w BVB wylewał swoje "złote myśli " na jego temat https://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-niemiecka/roman-weidenfeller-lewandowski-jesli-odejdzie-moze-skonczyc-jak-barrios/zm9jl a sam nic sobą nie reprezentował, przez wielu jest uważany za najgorszego bramkarza w Bundeslidze i gdyby nie dobra znajomość z zarządem klubu, to w BVB nie powinien już grać z dobre sześć lat temu, jak on był w bramce, to nie było meczu aby nie wpuścił gola w jego przypadku praktycznie każdy strzał w światło bramki to był gol...
21 sie 2018 | 13:38
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie przesadzajmy bo az taki slaby w bramce nie byl jak opisujesz... Co do reszty jego slow ma troche racji ze troche profesjonalizmu u Roberta zabraklo i przemyslen bo po co podpisywal kontrakt z podwyzka skoro po pol roku chcial klub zmienic?
21 sie 2018 | 15:08
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co do kontraktu Roberta to że jego podpisał, nie oznacza automatycznie, że dany kontrakt jest wyrocznią i obowiązkowo trzeba go wypełnić. Pamiętaj że tak samo jak klub może rozwiązać kontrakt z zawodnikiem i wyrzucić z klubu zawodnika totalnie nie przydatnego, tak samo i zawodnik może zmienić klub w dowolnym momencie, jeśli tylko spełni określone warunki, stawiane przez obecnego pracodawce to działa w obie strony, młodzi zawodnicy w lidze Angielskiej też podpisują kontrakty, po czym szybko odchodzą nie widząc szansy na grę. Przykład Neymara dobitnie pokazał, że obecnie każdego zawodnika można kupić to jest tylko kwestia ceny Kane też ma kontrakt i co z tego??? przyjdzie klub który wyłoży na niego przykładowo 300mln to i jego sprzedadzą, mimo długoterminowego podpisu.
21 sie 2018 | 14:07
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przez wielu uważany za najgorszego bramkarza? Gdyby niejego fenomenalne interwencję w meczach z Man City,Szachtarem, Malagą oraz Realem to Borussii nawet niewyszły z grupy i Borussia niepisałaby historii, świetnie grał także w sezonach gdzie Borussia dominowała w Bundeslidze niewiem gdzieś ty to usłyszał ale gdzieś przeczytał ale wiem że pieprzysz głupoty bo Weidenfeler może niejest tak zwanym bramkarzem jak Cadillac,Never,Valdes czy Buffon ale na pewno kiedyś był bardzo solidny który potrafił wyczyścić cuda i to nie w jednym decydującym meczu niewiem skąd ci przyszło do głowy takie coś.
21 sie 2018 | 15:33
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
6 lat temu? "W sezonie 2012/13 wybrany najlepszym bramkarzem Ligi Mistrzów"
Wg Wikipedii zostal Mistrzem Świata w 2014. Wiec co ty chlopcze pierdolisz?
21 sie 2018 | 16:45
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co nie zmienia faktu, że wtedy to była bardziej zasługa tego, że miał obok siebie Hummelsa który często ratował mu dupę no i wtedy to był okres gdzie oni mieli Lewego który nie dość że im dużo strzelał to jeszcze łatał pomoc i do obrony też często wracał, ale nawet wtedy, w momencie, u szczytu formy BVB zdarzały się jemu takie wpadki, jakie bramkarzowi grającemu w klubie który uważa się teoretycznie za top dwa ligi nie powinny się zdarzyć, to że przez całą jego karierę transfermarkt nigdy jego nie wycenił chociaż na 10 milionów euro też wiele mówi o jego "jakości" jeszcze bym zrozumiał tą wycenę, gdyby on grał w jakimś spadkowiczu ligi lub klubie typowanym do spadku jak np Fabiański gdzie non stop trzeba bronić, ale on do cholery grał w jednym z mocniejszych klubów ligi to że zdobył tytuł mistrza świata grając w meczach towarzyskich lub siedząc na ławce tylko dlatego, że jest Niemcem i był na tych Mistrzostwach Świata nie grając ani jednego istotnego meczu to sory... Ale to nic nie znaczy, Matthias Ginter czy Kevin Groskreutz też zdobyli tytuł mistrza świata za samo siedzenie na ławce lub grę w nieistotnych meczach, co nie oznacza automatycznie, że do klubu typu Bayern czy innego topowego klubu nadają się bardziej, niż np Marco Reus który tytułu mistrza świata nie zdobył, a sportowo przebija obu Niemców który ten tytuł mistrza świata zdobyli o dwadzieścia półek jeśli nie więcej, jeśli chcesz zobaczyć prawdziwą "jakość" tego bramkarza to obejrzyj sobie dowolny mecz BVB PRZED przyjściem Lewego do BVB lub PO ODEJŚCIU Lewego z tego klubu np 4-3 w lidze europy z LFC który jestem pewien że zostałby wygrany przez BVB gdyby w bramce stał inny bramkarz, nawet mimo tego że w końcówce meczu odpuścili, to dobry bramkarz chociaż jeden dwa strzały w światło bramki by wybronił...
21 sie 2018 | 16:52
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadza sie wystarcza na you tobe wlaczyc best saves of Roman Weidenfeller....-KLASA SWIATOWA ( w danym momencie)Tylko taki fenomen jak Neuer mog lzagrodzic Romanowi droge do kariery reprezentacyjnej ,ale zloty medal z Brazylii ma...
22 sie 2018 | 18:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W tym momencie bredzisz, bo Weidenfeller ma spory udział w dwóch mistrzostwach dla BVB i w dojściu do finału LM. Chociaż zgadzam się, że bywał też niepewny.
21 sie 2018 | 13:32
+58
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski, mimo że wysłał jasny sygnał, że chciałby zmienić klub, to zachowuje się w pełni profesjonalnie. Ciężko trenuje, strzela bramki itd. Inni grajkowie w tych samych okolicznościach strzelali focha, sabotowali treningi, nie chcieli się wywiązywać ze swoich obowiązków. I tym się różni bycie piłkarską pizdą od bycia profesjonalnym piłkarzem. A wypowiedź Weidenfellera to nie żadna krytyka, tylko zwykła refleksja na temat niedoszłego transferu. Zamiast jechać po Niemiaszku proponuję przeczytać cały artykuł w Przeglądzie Sportowym. Jest tam dużo ciepłych słów pod adresem Polaków. Przy okazji wszystkiego najlepszego dla Lewego z okazji 30-stych urodzin.
21 sie 2018 | 13:25
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 15:55
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
baleron zbanowany ?
21 sie 2018 | 15:56
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 15:57
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie, baleron założył 3 konto. (Kibic PSGwwy, baleron i teraz allez paris)
21 sie 2018 | 16:02
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I już wszyscy zgłoszeni do administracji.
21 sie 2018 | 16:08
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 16:19
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Daruj. Teraz wszystkie 3 bana na zawsze dostaną.
21 sie 2018 | 16:32
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To są moje przypuszczenia że ta cała trójca, to tak naprawdę jeden człowiek.
21 sie 2018 | 16:31
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern go bardzo dobrze traktuje. Tutaj nie ma miejsca na strzelanie fochów tak jak np.Dembele. Podpisywał kontrakt w pełni świadomy więc musi go wypełnić.
21 sie 2018 | 15:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolejny troll na tej stronie.
Powiedz mi czy temu gównianemu klubowi p$g kibicują sami debile ?
21 sie 2018 | 16:03
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 16:07
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zamknij już kurwa baleron ten pysk. PSG to taka sama kurwa jak Twoja matka. To nieudacznicy jak Twój ojciec, którzy nawet 1/8 przejść nie potrafią. To arabskie gównojady i tylko skończone ścierwa im kibicują...czyli takie jak Ty. Oby te PSG w powietrze wyleciało.
21 sie 2018 | 16:16
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 16:17
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam nadzieję, że szybko umrzesz.
21 sie 2018 | 16:27
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 16:35
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawie 100 % kibiców na tej stronie to kibice jakiś klubów. Ale oni nie wywyższają swoich klubów i dlatego nie są minusowani, ani wyzywani. A tylko wy ( kibice pari san żermę) wyzywacie wszystkich i mówicie że pe es że jest najlepsze, a tak nie jest !
21 sie 2018 | 16:37
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
21 sie 2018 | 13:17
+79
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co niby takiego zrobił? Odmawiał trenowania jak Dembele? Symulował chorobę jak Sanchez? Naprawdę mogliby już skończyć pyerdolić, bo słabo się od tego robi. Podpisał kontrakt na grę w piłkę, a nie lizanie butów zarządowi Bayernu, z którego się wywiązuje z resztą dobrze. Jak będzie stamtąd odchodził to powinien tylko splunąć za siebie, bo ta banda hipokrytów tylko na to zasługuję. Strzeli kilka goli i znów będą go nosić na rękach, a później znów go deptać i pyerdolić, że mentalnie jest w Realu. To jest po prostu słabe.
21 sie 2018 | 13:17
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie fair to się prezes Bayernu zachował że nie chciał się zgodzić na spotkanie z Robertem...
21 sie 2018 | 13:14
(Edytowany)
Nie fair to transfer wymusił Dembele czy inny Aubamajanajhang, ale wg mnie Lewandowski chciał po prostu odejść i z czystym sumieniem próbował się spotkać z dyrektorem na spotkanie - i tutaj NIE FAIR była zagrywka Uli Hoenessa, gdyż nie chciał się zgodzić i jedyne możliwe spotkanie mogło być po zakończeniu okna transferowego...Żenada.
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie fair to transfer wymusił Dembele czy inny Aubamajanajhang, ale wg mnie Lewandowski chciał po prostu odejść i z czystym sumieniem próbował się spotkać z dyrektorem na spotkanie - i tutaj NIE FAIR była zagrywka Uli Hoenessa, gdyż nie chciał się zgodzić i jedyne możliwe spotkanie mogło być po zakończeniu okna transferowego...Ok, nie udało się, Lewandowski wrócił do treningów i już strzela - nie widzę tu nic złego.
22 sie 2018 | 18:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale jednak marudził że ten ostatni rok musi grać w BVB
21 sie 2018 | 13:13
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Saga Lewandowski i transfer. Sezon 15 odc 64 :)
21 sie 2018 | 13:12
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzeba pamiętać, że każdy kij ma dwa końce Robert przedłużając kontrakt nie był dzieckiem i wiedział, że jak będzie trzeba będzie musiał go wykonać do końca po drugie zachowanie zarządu Bayernu nie był zbyty przejrzyste i nie rozumiem trzymania piłkarza na siłę jakby Robert był złośliwy to by grał na pół gwizdka i taki by był z niego pożytek.
21 sie 2018 | 13:08
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie fair to się zachował on, że nie fair się wypowiada o koledze który wszystko fair robi a nie fair to się zachował bayern
21 sie 2018 | 13:05
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Słabych to miał doradców, gdy szedł do Bayernu za darmo. Powinien mieć aktualne zarobki od początku, klub nic nie wydał na transfer a Robert, to nie było żadne ryzyko, tylko dziewiątka ze światowego topu!
21 sie 2018 | 13:00
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten Romuś nie wie co mówi. Bayern był jednym z najlepszych klubów na świecie, ale temat ten sam co roku skrzydłowi - to jest pozycja która wymaga szybkości, kreatywności i mocnych płuc a jak można wymagać tego od piłkarzy którzy mają po 35 lat...
21 sie 2018 | 13:54
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez kitu, Robben i Ribery to klasowi piłkarze, ale pewnie po każdym meczu trzeba im dać butlę z tlenem xD
21 sie 2018 | 12:58
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czemu nie fair? Jak przychodził za darmo to było fair, ale teraz musi kisić się w Bayernie, który kolejny sezon skąpi na wzmocnienia.
21 sie 2018 | 13:01
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakby się nie chciał tyle tam "kisić" to mógł tak długiego kontraktu nie podpisywać, całkiem proste, nie?
21 sie 2018 | 13:04
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To samo miałem napisać. Jak przechodził z Borussii to zachował się wówczas meeeega lojalnie bo do gry wkroczył Real. Lewandowski mógł olać cały Bayern i wybrać Hiszpanię spełniając przy tym swoje marzenia. Nie zrobił tego bo był już po słowie z Bayernem ( nie podpisał nic), pokazując, że ważne jest dla niego dane słowo. Teraz, gdy chciał odejść to władze Bayernu na czele z Rummenige czy Honessem krytykują go, twierdząc, że jest nielojalny.
21 sie 2018 | 13:13
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlatego drogie dzieci i dorosli, zastanowcie sie dwa razy ( mozna lepiej nawet kilka razy) zanim podpiszecie jakas umowe. Bayern taką umowe z nim podpisal i ma gdzies jakies fochy i foszki, Lewy ma z nimi wazny kontrakt i jest im potrzebny, czego tutaj ludzie nie rozumieją ???
21 sie 2018 | 16:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To skoro mieli gdzieś to czemu jasno pokazywali że boją się spotkania w 4 oczy? Bo jak inaczej zrozumieć profesjonalizm szefostwa zespołu który spotka się z zawodnikiem po zamknięciu okienka.Boją się czy co? A może mają gdzieś zawodników że odmawiają spotkań? Czy to przykład profesjonalizmu?
21 sie 2018 | 21:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale czego mieli sie bac ???? Odpowiedzieli Lewemu wprost, ze na temat transferu, moga pogadac we wrzesniu... Wiec dla Lewego bylo jasne, ze do transferu nie dojdzie i zaczal robic swoje, a co jemu pozostalo... pewnie w przeciwienstwie do Was, rozumie swoje polozenie i robi , to co powinien.
22 sie 2018 | 17:39
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Faktycznie istny profesjonalizm w wykonaniu klubu,świetne szanowanie zawodników.W 4 oczy na spotkaniu nie można było tego powiedzieć? Trzeba było robić szopkę w mediach i angażować do tego pół kraju? Jadą wszysycy po Lewym a nic tak naprawdę nie zrobił.Jakoś do tej pory nie ma nawet słowa o Courtoisie.Nikomu nie przeszkadzało że odmówił treningów i pojawienia się w klubie do czasu aż nie pozwolą mu odejść.Tutaj nikt go nie potępia.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Bundesliga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
11
8
21
27
2
Liga Mistrzów
11
7
13
23
3
Liga Mistrzów
+1
11
6
13
22
4
Liga Mistrzów
+1
11
6
13
20
5
Liga Europejska
-2
11
6
6
20
6
+1
11
6
9
19
7
-1
11
5
0
17
8
11
4
-1
16
9
+3
11
4
-2
15
10
-1
11
3
1
13
11
-1
11
3
-4
13
12
-1
11
3
-2
12
13
11
3
-8
11
14
11
3
-7
10
15
11
2
-13
10
16
Baraże o utrzymanie
11
2
-8
9
17
Spadek
11
2
-15
8
18
Spadek
11
2
-16
8
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
12{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Bundesliga

23/11
20:30
24/11
15:30
24/11
15:30
24/11
15:30
24/11
15:30
24/11
15:30
24/11
18:30
25/11
15:30
25/11
18:00
{{match.status}}'
{{match.score}}

Strzelcy {{title}} - Bundesliga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
9 (0)
2
8 (0)
3
8 (0)
4
8 (1)
5
8 (2)
6
7 (2)
7
7 (2)
8
7 (3)
9
6 (0)
10
6 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}