"Guardiola łatwo wygra Premier League i zmieni ją jak nikt wcześniej"

9 kwi 2016 | 11:05 66
"Guardiola łatwo wygra Premier League i zmieni ją jak nikt wcześniej"
Źródło zdjęcia: Vlad1988 / Shutterstock.com
Jan Kirchhoff twierdzi, że Josep Guardiola z łatwością doprowadzi Manchester City do wygrania Premier League, a na jego pracy skorzysta cały angielski futbol.

Kirchhoff pracował z Guardiolą w Bayernie Monachium. Choć nie zyskał uznania w oczach hiszpańskiego szkoleniowca i zimą odszedł do Sunderlandu, to twierdzi, że jego praca w Manchesterze City będzie bardzo pozytywna dla całego angielskiego futbolu.

- Guardiola zbuduje wielką drużynę, bez problemu wygra ligę i zmieni ją jak nikt przed nim. Wprowadzi do Anglii zupełnie nowy styl gry. To najlepsza rzecz od dawna, jaka przytrafiła się angielskiej piłce. Jestem o tym przekonany - podkreśla Kirchhoff.

- Anglia przypomina mi Niemcy sprzed kilku lat. Też mieliśmy dużo młodych zawodników w naszych najlepszych klubach. Byli prowadzeni przez świetnych trenerów - Guardiolę w Bayernie i Juergen Kloppa w Borussii Dortmund. Skorzystała na tym nasza reprezentacja. Największe zasługi w zdobyciu mistrzostwa świata w 2014 roku mają właśnie Guardiola i Klopp, a nie Joachim Loew. Nasi piłkarze czerpali od nich wiedzę, którą wykorzystywali też w reprezentacji - dodaje stoper Sunderlandu.

- Jeśli Guardiola będzie miał wielu angielskich piłkarzy w Manchesterze City, to wpłynie to też na lepszą grę reprezentacji Anglii. Obecnie podobny efekt obserwujemy w Tottenhamie. Zawodnicy prowadzeni przez Mauricio Pochettino są świetni technicznie, inteligentni i bardzo dobrze czytają grę - zachwyca się Kirchhoff.
Źródło: Goal.com
Komentarze
16 kwi 2016 | 15:40
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Czy Guardiola sobie poradzi w MC, dowiemy się wszyscy już w następnym sezonie.
Niema sensu teraz gdybać na ten temat.
11 kwi 2016 | 23:51
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A Mourinho co niby? RM, INTER,CHELSEA 2x, te kluby płacą potężną kase, jak ma sie renome to sie korzysta. piłkarze też jak idą to co za mniejsza kasE? czy większa, oczywiście że większa.
każdy orze jak może
11 kwi 2016 | 23:49
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mówcie sobie co chcecie, ale City przed Guardiolą grało dobrze piłką, fakt idzie dla kasy ale i ma renome, w City mu nie podskoczy nikt a będą go słuchać bo każdy wie że to jest mega trener.
Ma tam Aguero, Sterlinga De Bruyne, kupi sobie kogo chce i zoora tą lige.
10 kwi 2016 | 18:35
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ta mina Guardioli w artykule mówi wszystko,posiadanie piłki!
10 kwi 2016 | 10:06
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
żeby wygrać lige angileskom trzeba być przygotowany psychicznie i fizycznie bo liga angielska to nie żarty
9 kwi 2016 | 22:02
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Guardiola nic nie wygra,bo liga angielska to nie tiki-taka.M.C.bedzie jeszcze gorzej wegetowal.Zatrudnili nieodpowiedniego trenera.
10 kwi 2016 | 08:17
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
jego wegetacja w dotychczasowej pracy w sezonach ligowych jest taka ze narazie jeszcze nikt nie podskoczyl ...
9 kwi 2016 | 18:48
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Gadanie....Guardiola idzie gdzie kasa i jak tam nie wygrac...
Murinio byl w chelsea kasy az sie wylewa i co srodek tabeli, poszedl do realu gdzie kasy tyle samo albo i wiecej i co 5:0 z barca...
Trzeba miec podejscie do zespolu i miec oleju w glowie bo nawet miliony trzeba umiec poustawiac na boisku... przyjdzie guardiola to sie kazdy bedzie bal city i kazdy bedzie chcial z nimi wygrac i sie motywowal trzy razy mocniej niz na kazdy inny zespol....
10 kwi 2016 | 18:54
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Chwila, chwila... Mourinho poszedł do Realu po całkowitej dominacji we włoszech jako trener Interu, wcześniej był trenerem w Chelasea, ale osiągniecie dwa razy mistrzostwa Anglii(a wtedy walczył głownie z ManU Fergusona- to cos znaczy! ), wygranie pucharu Anglii, minimum 1/4 LM to nie są osiągnięcia śłabego trenera.

Ciekawostka nr. 2- Mourinho choć miał hajs od Abramowicza, nigdy nie wydawał go nadmiernie, wystarczy zobaczyć, że to pod wodzą Jose wybił sie Didier Drogba a w klubie wspierały go takie "potęgi" jak Eidur Gudjonhsen albo Malouda (który też sie rozwinął po przybycie do CFC)
9 kwi 2016 | 17:08
-7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Man nadzieję że wygra już na dzień dobry Premier league i zamknie mordę większości.
9 kwi 2016 | 17:06
+9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No ale wygranie ligi z city to nie jest jakis nieosiagalny wyczyn. Jakby wygral lige z Aston villa na przyklad to by bylo cos! :)
9 kwi 2016 | 21:09
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Aston Ville nie stać na Guardiolę. Łatwo nam oceniać z góry, ale każdy z nas chce żyć jak najbardziej dostatnio, nie inaczej jest z piłkarzami czy trenerami. Dlaczego Guardiola miałby iść do Aston Villi jeśli City zapłaci mu 3-4 razy więcej...
Poza tym, wbrew pozorom, w City też musi coś udowodnić. Premier League jest wyrównana bardziej niż w poprzednich sezonach. To jedna wielka loteria, tak jak w Ekstraklasie (tyle że na wyższym poziomie), kto wygra ligę kolejnego sezonu.
To jest człowiek, który na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że czeka go najtrudniejsze zadanie w jego trenerskiej karierze
9 kwi 2016 | 17:06
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Większość pisze że Graudiola nie da radę w MC z prostej rzeczy, większość na tej stronie nie pisze obiektywnie tylko jak by chciała. Najlepsze jest to że Pep zanim podpisał kontrakt z City kibice Chelsea i MU chcieli go jako trenera w swoich klubach. 80% kibiców z Chelsealive.pl i devil.pl och tak Graudiola to jest trener, teraz jak wybrał MC to nagle piszą chuj nie trener hehe
9 kwi 2016 | 15:39
+21
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Moim zdaniem Guardiola musi się przygotować na mały szok.
9 kwi 2016 | 16:57
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Popieram. Może wystrzeli na początku sezonu ale tak w okolicach świąt dozna dużego szoku bo się okaże, że będzie musiał nauczyć się, że w PL gra się co 2/3 dni a to, ze się ma mecz w LM nikogo nie będzie obchodzić. Dodatkowo w 2017 roku jeszcze jest Puchar Narodów Afryki więc jeszcze mogą mu piłkarze odejść na miesiąc. Jurgen Kloop już powiedział, że problemem PL jest to, ze za dużo się gra Pep jeszcze o tym nie wie.
9 kwi 2016 | 21:04
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Tak kur** Pep Guardiola, jeden z naczelnych menadżerów piłkarskich tego świata o tym nie wie, a randomowy kibic z meczyki.pl jest wszystkiego świadomy.
Jak wy kur** ludzie nie macie wyobraźni, to jest aż porażające
9 kwi 2016 | 14:58
+12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No spoko.. Arsenal wygrywał 0:2 z West Ham a teraz po 15 min przegrywa 3:2 (zajebisty meczyk). Tym się różni BPL od innych lig, każda drużyna walczy o chociaż punkt do samego końca, a teraz to wystaczy że Bayern strzeli pierwszego gola i już przeciwnik sobie odpuszcza tak samo było w Barcy
9 kwi 2016 | 14:55
+19
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A czy City nie wygralo ligi bez tego pana ? niech idzie do West Ham i niech z nimi lige to wtedy mozna tak gadac!
9 kwi 2016 | 17:09
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No wygrali nawet z Mancinim hehe
9 kwi 2016 | 14:51
-13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Przed Guardiolą trudne zadanie. Po pracy w Barcelonie i Monachium przyjdzie mu wreszcie pracować z drużyną posiadającą historię.
9 kwi 2016 | 14:42
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Szczerze w to wątpię, ale kto wie, premier ligue jest nieobliczalna, jesem ciekawy stylu gry City, mimo, że za nimi nie przepadam.
9 kwi 2016 | 14:36
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Na pewno City będzie lepsze gdy Guardiola zacznie ich trenować. Może w Anglii zdobędą mistrzostwo, ale na arenie europejskiej pewnie znów nic nie osiągną.
9 kwi 2016 | 14:21
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Moze gosciu ma nadzieje, ze Guardiola go zakupi jak juz bedzie w UK?
9 kwi 2016 | 13:52
+27
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Guardiola nic w Premiere League nie osiagnie ale czas pokaze.
9 kwi 2016 | 13:56
-22
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
że jednak osiągnie
9 kwi 2016 | 13:37
+35
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie zdziwiłbym się gdyby Conte albo Mou go zniszczyli w PL .
9 kwi 2016 | 13:57
-6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ale niestety tak nie będzie.
9 kwi 2016 | 14:40
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
może najpierw niech mou zniszczy lvg w pl to pogadamy xD
9 kwi 2016 | 14:42
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mourinho to mogą zniszczyć jego własni piłkarze.
9 kwi 2016 | 16:58
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Conte? Zejdź na ziemię z tym pajacem, niech najpierw awansują z nim do TOP4
9 kwi 2016 | 13:22
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wygra to nie wiem ale zmieni na pewno... Ale nie na lepsze
9 kwi 2016 | 13:58
-12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Powstanie monopol i Premier League stanie się nudna jak Bundesliga.
9 kwi 2016 | 17:55
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ty naprawde jestes taki zjeb czy tylko udajesz
9 kwi 2016 | 13:19
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}

Trochę typa poniosło...
Myślę, że w City może się okazać, ze Guardiola jest trenerem gotowych drużyn...
Owszem wyciąga z piłkarzy to co dobre, ale 100 innych trenerów też to potrafi...
Hiszpan nie stworzył ani Barcy, ani Bayernu, a jedynie trochę zmodyfikował ich styl...
Pep nie wyciągnął nic z Messiego, Lewego czy innych piłkarzy czego nie mógłby zrobić Carlo, Jose, Jurgen i wielu, wielu innych...
Miał po prostu szczęście, że dostawał pracę w takich klubach...
W Anglii będzie mu najtrudniej jak do tej pory...
Zobaczymy czy słowa Janka się potwierdzą... xD
9 kwi 2016 | 13:41
-5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
100 innych tez to potrafi, a czemu nie 1000, lol z takiej gimbazy jak ty cipko xD
11 kwi 2016 | 08:33
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Gimbusa można poznać po mowie. Odrazu bierzesz się za używanie wulgarnych epitetów + "xd". I kto tu jest z gimbazy hm?
9 kwi 2016 | 13:10
+25
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Taaa, Kirchhoff chyba nie ma telewizora, bo Leicester idące po triumf w BPL to najlepszy obrazek tego że tam może się zdarzyć wszystko. Tak naprawde City będzie dla Pepa wiekszym wyzwaniem i takie proroctwa zostawiłbym dla siebie. Jeśli sobie poradzi i zdominuje BPL tak jak La Liga a potem Bundeslige, to powinno zamknąć wszystkich hejterów. Chociaż niektórzy wtedy i tak będą gadać że dostaje gotowe drużyny i ma farta. Bez dwóch zdań jestem ciekaw jak sobie poradzi, licze też na odrodzenie United + Chelsea i nastepny sezon powinien jak zwykle być zajebisty ;)
9 kwi 2016 | 14:42
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie, Lester idące po mistrza pokazuje jak słaba jest ta liga, nie posiadająca żadnej DRUŻYNY w prawdziwym tego słowa znaczeniu tylko zlepki pokupowanych odcinających kupony przepłacanych gwiazd. Jedna drużyna, która gra zespołowy futbol i jest po kolosie na glinianych nogach czytaj Premier League.
9 kwi 2016 | 13:10
-5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
no chyba cie pojebało dziewczynko
9 kwi 2016 | 16:59
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Chyba ciebie cwelsie
9 kwi 2016 | 13:06
+20
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
W Anglii przed sezonem na pewno Lester miało być na dole tabeli...
9 kwi 2016 | 12:59
Komentarz usunięty
9 kwi 2016 | 12:56
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Smiesznie by było jak by nagle City skonczylo sezon na 6 miejscu w tabeli, united 1 pkt straty, west ham tylko 3. Guardiola by został bez LM, ale by były jaja... Oczywiscie tak tylko sobie gdybam, bo choc jest to możliwe to mało prawdopodobne :)
9 kwi 2016 | 12:55
-23
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Josep Guardiola jest najlepszym trenerem w historii piłki nożnej.
9 kwi 2016 | 12:48
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Szczerze będe miał ubaw jak to się nie sprawdzi i pokaże, że guardiola nie jest taki dobry a premier league jest naprawdę trudna ligą.
9 kwi 2016 | 12:36
+17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wyczuwam srogie rozczarowanie w kwestii wygrania ligi przez Guardiolę. Ale to dobrze że będzie trenował City, co prawda klub ma kasy jak lodu, ale chociażby obecny rok świetnie dowodzi że to często nie wystarcza, a PL to nie jest liga gdzie trofeum podnosi się w połowie sezonu.
Szczerze to nie ogarniam fenomenu tego gościa, wiem ile wygrał swego czasu z Barceloną ale to klepanie które preferuje przyprawia o zgrzytanie zębów.
9 kwi 2016 | 12:33
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie wydaje mnie się MC jest duzo słabszy od Byernu i Barcy
9 kwi 2016 | 12:56
-11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Teraz jeszcze jest bo Pellegrini ich trenuje ale to się zmieni.
9 kwi 2016 | 12:29
+23
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Za przeproszeniem ale kurwa do chuja pana za kogo oni go kurwa uwazaja. Za jakiegos mesjarza trenerow czy co. On trafil do dowch najlepszych klubow dziesieciolecia I ,ze niby co ? Dzieki niemu graja tak zankomicie. Dzieku niemu Messi gra tak dobrze? Dalbys takiego nawalke jako trenera w Barcelonie albo Bayernie I to samo by bylo.
Jestem fanem bayernu I twierze , ze jest on tylko precietnym trenerem. Jupp Heynckes byl o wiele wiele lepszym trenerem dla Bayernu jak I tera jest Luis Enrique dla Barcelony.
Wlasnie przez takie artykuly mu ego rosnie I rosnie. Jebac guardiole cwela co sprzedal dupe dla arabow
9 kwi 2016 | 12:05
+37
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
"zmieni ją jak nikt przed nim", a czy Kirchhoff słyszał o Sir Alexie Fergusonie?
9 kwi 2016 | 13:01
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
*Dzieki niemu graja tak zankomicie ? - musialem to poprawic
9 kwi 2016 | 11:53
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Na pewno Angielska skorzysta na przyjściu Guardioli. W tym momencie jest bardzo trudno ocenić jak sobie poradzi. Czy na siłę będzie chciał wprowadzić swój styl czy wymyśli coś innego? Na pewno następny sezon będzie pełny wrażeń jak ten!
9 kwi 2016 | 12:08
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Na pewno to samo :)
9 kwi 2016 | 11:51
+29
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Raz, ze Bayern miał gotowy skład a dwa, że osłabił Borussię zabierając im Lewandowskiego. Więc nie ma się czym szczycić. Mistrzostwo z bayernem to OBOWIĄZEK a nie jakiś wielki sukces. Na szczęście w Anglii nie będzie miał tak, że będą się obywały transfery na linii MC-Chelsea, MU, Arsenal czy Tottenham. Tam nie chcą wzmacniać bezpośrednich rywali w walce o mistrzostwo. Wiadomo gość dostanie masę kasy na wzmocnienia ale i tak musi wszystko poustawiać bo City jest mentalnie rozbite. Za długo juz grają ze sobą co niektórzy zawodnicy. Ja osobiście mam nadzieję, że w City Guradiola wreszcie pokaze, że jest zwykłym średniakiem.
9 kwi 2016 | 14:37
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
"mistrzostwo Niemiec to OBOWIĄZEK a nie jakiś wielki sukces" - hahhahaha powiedział facio co ogląda bundesligę od 2 lat :)
9 kwi 2016 | 11:51
+21
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To nie Bundesliga tylko Premier League ,a po drugie nie będzie miał łatwo w następnym sezonie :)
100 razy lepiej będzie grał Liverpool pod wodzą Kloppa w przyszłym sezonie !! To samo mogę powiedzieć o Kloppie ,że zdobędzie Mistrzostwo z Liverpool w przyszłym sezonie ale się nie napalam na nic bo wiem że Angielska liga jest wyrównana. Nie napalajcie się tak że Pepe przyjdzie do Anglii i od razu zrobi z MC mistrza.
9 kwi 2016 | 14:39
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ja myślę że L'pool będzie się z City bił o najwyższe cele w następnym sezonie i myślę że jedna z tych drużyn zdobędzie mistrzostwo :)
10 kwi 2016 | 12:02
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ja wolę zachować ostrożność :) City tak na prawdę powinno być średniakiem jak WEST HAM :)
9 kwi 2016 | 11:44
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kirchhoff tak się zna na premier league jak ja na szydełkowaniu;]co to w ogóle za porównanie?! Poje*ało szwaba
9 kwi 2016 | 11:23
+59
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
juz niejeden taki filozof byl potem przyszlo Leicester i skopalo wszystkim dupy
9 kwi 2016 | 11:16
+46
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
liga angielska to nie jest bundesliga .,gdzie jest Bayern ze światowa kadra.. i dopiero gdzies tam w oddali widac BVB czy wolfsburg...Bayern i Barca to dwa najlepsze zespoly świata według FIFA....tak wiec skad ten entuzjazm ze on wygra premier leage? tam o mistrza walczy w sumie kazdy patrzac sie na wyniki Leicester albo na to ze Benitez ktory pracował wczoraj w Realu dziisiaj jest w Newcastl ktore jest na ostatnim miejscu w lidze... co on mysli ze coroku bedzie zdobywał mistrza jak z messim czy z Bayernem ktory zaliczył 3 finały LM w ciagu 4 lat? hehehe warpie mozliwe ze to bedzie pierwsze miejsce gdzie straci prace..w Barcelonie nie dało sie miec kryzysu na dłuższa mete w Bayernie tez nie... w hiszpanii kiedy jego bąki przestały pachniec to uciekł..bo mozliwe ze czekały z 2-3 lata bez wiekszych sukcesow.. i tak tez było
9 kwi 2016 | 11:56
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To będzie największy test dla Guardioli. Bayern miał gotowy za to Barce miał rozbitą a zrobił najlepsza w historii. Na wyspach myślę że jak będzie chciał swój styl wprowadzić do City to się nie sprawdzi będzie potrzebował czegoś więcej.
9 kwi 2016 | 12:59
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
bo Messi mu się trafił
9 kwi 2016 | 14:02
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Real ma Cristiano i jakoś nie wygrał jeszcze z nim potrójnej korony
9 kwi 2016 | 15:56
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Cristiano też wygrał potrójną korone tyle że z Manchesterem w 2008roku
9 kwi 2016 | 21:51
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie wygral potrojnej korony bo potrojna korona to mistrzostwo ligi, puchar ligi i liga mistrzow. w 2008 Manchester wygral lige, superpuchar ligi, lige mistrzow, superpuchar europy i klubowe mistrzostwo swiata. nie jest to zatem nazywane "the treble". the treble wygrali "tylko" w 98/99
9 kwi 2016 | 13:13
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Sporo racji. Nie zapominajmy jednak, że to gadanie o świetlanej przyszłości Pepa nie wypływa od niego, natomiast on za nie obrywa (nie rozumiem czemu). Jacyś dyletanci go chwalą na rok do przodu a on po prostu narazie robi swoje i tak samo będzie w CIty. A czy to wystarczy na mistrza to zweryfikuje czas.
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
29 (5)
2
25 (1)
3
24 (2)
4
20 (0)
5
20 (4)
6
18 (1)
7
17 (2)
8
16 (2)
9
16 (2)
10
15 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry News Tabela Zawodnicy Dyskusja