Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Heynckes nie widzi szans na transfer Lewandowskiego. "Bayern nie jest klubem, który sprzedaje najlepszych piłkarzy"

23 lut 2018 | 15:30 98
Heynckes nie widzi szans na transfer Lewandowskiego. "Bayern nie jest klubem, który sprzedaje najlepszych piłkarzy"
Źródło zdjęcia: Kostas Koutsaftikis / Shutterstock.com

Jupp Heynckes przyznał, że nie widzi większych szans na transfer Roberta Lewandowskiego. To odpowiedź niemieckiego szkoleniowca na zmianę agenta przez napastnika Bayernu i nasilające się spekulacje co do jego przyszłości.

Polak po dziesięciu latach rozstał się z Cezarym Kucharskim, a jego nowym agentem został Pini Zahavi. Zdaniem mediów to posunięcie zawodnika miałoby mu ułatwić opuszczenie Bawarii i odejście do Realu Madryt. Władze mistrza Niemiec już zdążyły zareagować na te zmiany w obozie Lewandowskiego i spekulacje transferowe, a Jupp Heynckes powiedział, że nie wyobraża sobie, by 29-letni napastnik mógł odejść z Bayernu.

Sądzę, że nie ma niczego złego w tym, że piłkarz zmienia swojego agenta. On może to robić niezależnie od powodów - stwierdził Niemiec cytowany przez ESPN.

To nie ma jednak jakiegokolwiek znaczenia dla nas. Znam stanowisko władz Bayernu w tej sprawie - zaznaczył opiekun Bawarczyków.

Bayern nie jest klubem, który sprzedaje swoich najlepszych graczy. Najlepsi zostają w Bayernie. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, by Lewandowski odszedł - zakończył Jupp Heynckes.

Źródło: ESPN
Dyskusja 98
24 lut 2018 | 22:33
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To się jeszcze zdziwisz Heynckes.
you know nothing :)
24 lut 2018 | 16:33
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To gadanie, że z Bayernem LM nie wygra to najbardziej idiotyczny tekst jak tutaj widzę. Ostatnie lata w Europie to dominacja Madryckich klubów a zaraz za nimi jest Bayern i Juve. Jak można widzieć faworyta w Barcelonie, która sporadycznie zajdzię do półfinału, a skreślać Bayern, który w ciągu 5 lat był tam 4 razy + kontrowersyjny ćwierćfinał w zeszłym sezonie? Albo pełno to ludzi bez pojęcia o tym sporcie, albo wypowiadają się ty kretyni.
25 lut 2018 | 23:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niby się zgadzam z tezą, że patrząc przez ostatnie pare lat, to trzeba zaliczyć Bayern do aboutnego topu, to jednak tam jest Real, Barca, i chyba następuje miana za Atletico i Bayern wkracza City i PSG bądź Juve,
Ale już pomijając te "wymiany" yo jednak przyznasz, że obecnie Bayern nie jest na tyle mocny, żeby sięgnąć bo LM. Może dojść do półfinały choćby, ale na wygranie jak na obecny stan kadry i formę to jednak mu będzie brakowało.
Bardzo bym chciał się mylić, bo to oznacza, że Robert zdobył by upragnioną LM, ale mimo wszystko racjonalnie patrząc nie zanosi się na to.
26 lut 2018 | 15:02
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Forma może i najlepsza nie jest, ale kadrę ma najlepszą w Europie obok City i Realu, bo przecież kadra to nie tylko podstawowa 11 ale również ławka, a tej mocnej nie ma ani Barca,ani PSG, o których wspomniałeś.
27 lut 2018 | 08:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak, zgadzam się, jest mocno... .średnia. W ogole w sumie oprócz Lewego i wypozyczonego tylko Jamesa to nie ma gwiazdy która błyszczy cały czas. Bo Robben i Ribery raz grają kapitalne spotkania, raz kiepskie, a Coman, Muller, Alaba czy Vidal też nie są na to chwilę w takiej dyspozycji, żeby mówić o nich top topów.
Także nazwiska mocne, ławka mocna, ale prawie nikt nie jest tam w top formie, także stąd problem, że moim zdaniem Bayern nie ma szans na zwycięstwo w LM.
27 lut 2018 | 19:12
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma na świecie piłkarza, który by zawsze był w formie. Nawet tak wielki gracz jak Messi miewa gorsze momenty.Wymieniłeś 8 graczy, którzy " w formie" są zaliczani do grona najlepszych, a nie umieściłeś w tej grupie kilku graczy jak Hummels czy Boateng, co potwierdza, że kadra jest mocna i to bardzo. Moim zdaniem nie forma świadczy o jakości kadry, a jej potencjał, bo nie możemy wiedzieć w jakiej formie będą poszczególni gracze za miesiąc. Masz swoje zdanie i wypada je uszanować, ale zgodzić się nie mogę, dla mnie Bayern obok Realu jest największym faworytem.
28 lut 2018 | 21:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Problem polega własnie na tym, że nie chodzi mi o falowanie formą w ciągu sezonu. Po prostu Robben i Ribery najlepsze lata mają już za sobą i będzłie ich stać na przebłyski tylko w pojedynczych spotkaniach. A nastepców tej klasy nie ma.
Muller to też cień samego siebie sprzed bodajże dwóch lat. Tak samo Alaba, Vidal też grał na lepszym poziomie wczesniej. I tu nie chodzi o wahania formy w trakcie sezou tylko o cały sezon.
Po prostu Bayern pomimo dobrej kadry, ma ją zwyczajnie starą i czołowi gracze są obecnie pod formą. Oczywiście bez przesady. Ale żeby wygrać LM trzeba się wdrapać na szczyty swoich możliwości. Dla wielu graczy Bayernu ten szczyt już jest po porostu nieosiągalny.
I dlatego uważam, że mogą dojść do ćwiećfinału czy półfinału ale wygrać tejedycji nie wygrają. A patrząc na obecną politykę transferową, to raczej nie mają na to szans i w kolejnych latach.
28 lut 2018 | 23:09
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Doceniam twoje zdanie, ale nadal uważam, że od przyjścia Juppa forma poszczególnych graczy idzie w górę, jak np Muller czy Vidal, wraca Thiago, który jest bardzo ważną postacią. Nie wiem może to myślenie życzeniowe, ale uważam, że skreślać Bayernu nie można, bo to doświadczony zespół i jak sam zauważyłeś potrafią "dziadki" błysnąć w poszczególnych spotkaniach. Osobiście mniejsze szanse daje Barcelonie, która zwyczajnie nie ma klasowych zmienników, najmłodszych graczy też nie ma i trudy sezonu w końcu dadzą się odczuć, City w formie jest świetnej, ale trzeba zauważyć, że ligowi rywale w takiej nie są(przynajmniej nie byli w momencie rywalizacji z MC) i to może zamazywać nieco obraz, bo np defensywa City momentami wygląda strasznie i rywal klasy Realu, Juve czy Bayernu może to wykorzystać.
28 lut 2018 | 21:19
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A tak ogólnie faworytem do wygrania LMjest nielubiane przeze mnie City, bo własnie top forme złapali ( chociaż kadre maja tak samo mocną jak Bayern), Barca i mimo wszystko Real.
24 lut 2018 | 11:35
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak nie wygrają ligi mistrzów to Lewy powinien odejść
24 lut 2018 | 09:52
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klub, który sądzi, że ma mocarstwowe ambicje nie może oddawać innym swoich najlepszych zawodników, to było by nielogiczne.
24 lut 2018 | 08:21
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli Jupp nie odejdzie to Lewy nie ma szans na transfer.
24 lut 2018 | 09:42
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
On ponoć kończy karierę po tym sezonie, będzie nowy trener, który raczej niewiele będzie miał do gadania, w zależności od możliwej do zarobienia kasiory ze sprzedaży Lewego.
24 lut 2018 | 16:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ponoć skończył ją już kilka lat temu. Dobra oferta i chęć pracy Juppa owocuje :)
24 lut 2018 | 04:06
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Stara śpiewka, a Kroos'a puścili :p
24 lut 2018 | 08:22
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystko zależy od tego, kto jest trenerem ;)
24 lut 2018 | 01:19
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie jest w tym duzo racji, ze ciezko bedzie zeby Bayern go puscil i jezeli tak sie stanie, ze zostanie do konca kontraktu to jak dla mnie to masakra.
Najlepszy polski pilkarz odkad zaczalem ogladac mecze (czyli od 94 roku) albo nawet i w ogole w historii a on sie kisi w Bundeslidze. Z calym szacunkiem do ligi niemieckiej ale tam kto wygra mistrzostwo kraju to juz wiadomo nie od marca czy kwietnia, a przed rozpoczeciem sie sezonu. Jakby nie patrzec to jest totalna nuda, meczy o stawke ZERO.
Z jednej strony wiem (jak to juz wielu z was pisalo), ze kazdy inny klub niz Real, Barca czy City to bedzie krok w tyl...ale jak dla mnie, kibica, ktory chce ogladac Lewego nie tylko w LM i Reprezentacji to zmiana ligi na angielska, hiszpanska albo nawet kurwa wloska bylby krokiem w przod.
Podsumowujac. Jakby zmienil klub nawet na np (chociaz wiem, ze to nie mozliwe) Tottenham, Liverpool, Arsenal, Atletico lub Napoli to bylbym bardzo bardzo zadowolony i moim zdaniem to bylby krok w przod a nie jakies gierki o nic co tydzien i wyczekiwania i oszczedzania sie na LM i Repre. Chlopak mialby wreszcie o co grac praktycznie co tydzien...a to chyba o to chodzi. Huj z tymi rekordami w Bundeslidze, a wygrac LM bedzie ciezko...
23 lut 2018 | 23:48
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern Monachium nie sprzeda Roberta Lewandowskiego ;)
24 lut 2018 | 02:02
(Edytowany)
Wymianke zrobiom Bale + Benzema za Lewego ;)
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wymianę zrobią Bale + Benzema za Lewego ;)
23 lut 2018 | 23:35
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A cebulaki dalej swoje....Real,...Real,...Real,...Do tych zakutych lebow dalej nie dociera ze Lewandowski nie jest na sprzedaz.Nie ma znaczenia czy ktos zaoferuje pol miliarda czy miliard.Rummenige to juz wielokrotnie powtarzal, Lewandowski MUSI wypelnic kontrakt do konca. Rumenige z Hoenesem maja ubaw z tego pierdolenia o Realu.
24 lut 2018 | 02:07
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Musi bo wszyscy piłkarze wypełniają kontrakty do końca, tak? Pożyjemy zobaczymy wszystkowiedzący ekspercie, już nie jednego klub nie chciał puścić, a transfery dochodziły do skutku.
24 lut 2018 | 16:25
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak można tak nie kumać tego co się dzieje? Bayern jest stabilny finansowo w stopniu dla wielu nieosiągalnym. Jeśli jakiś klub na świecie ma szanse zatrzymać nastawionego na transfer największego gwiazdora to jest to właśnie Bayern.
24 lut 2018 | 18:20
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozumiesz slowo musi ,ktore wielokrotnie Rumenige powtarzal?.Lewandowski laski im nie robi, bo podpisal cyrograf na nastepne 3 lata. Stanowisko Bayernu jest jasne,i to klub decyduje o losie Lewandowskiego,a wiec zaden agent mu nie pomoze,chocby sie zesral.
24 lut 2018 | 17:21
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Każdy jest na sprzedaż za odpowiednie pieniądze. 150M, o których się mówi, Bayernu na pewno jednak nie urządza, a więcej Real nie da.
24 lut 2018 | 18:25
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odsylam do wypowiedzi Matthausa.
25 lut 2018 | 23:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To chyba nawet nie jest kwestia samego Bayernu, czy go puszczą czy nie, tylko raczej kwoty jaką mogą za niego uzyskać. Bo myślę, że Bayern jak na potężny finansowo klub przystało, swoją największą gwiazdę nie pusci za średnie pieniądzę.
Kwota wyjściowa zacznie się pewnie na 150 mln e, a prawda jest taka, że nikt nie da za 30 letniego piłkarza takich pieniędzy. Wyjątkiem stanowią Messi i Ronaldo, ale to są bogowie współczesnego futbolu, którzy samym marketingiem się spłacą, nie mówiąc już o sportowych możliwościach.
A Bayern nie ma żadnego interesu w tym żeby puścic Lewego za 50-80 milionów, bo na rynku obecnie za takie pieniądze nie ma nawet troche gorszego napastnika jak Lewy, a co dopiero o podobnych umiejętnosciach.
Więc potencjalny zainteresowany musiałby oszaleć na punkcie Lewego i połozyć gigantyczną kwotę, żeby Lewy mógl zmienić klub.
Inna sprawa, że nie po to zmienia się agenta na jednego z najlepszych na świecie, żeby sobie zagwarantować podwyzke w Bayernie o 5-10 mln, bo to przy obecnym znaczeniu Lewego wynegocjuje nawet jego żona.
Ja to odbieram jako próba, prawdopodobnie ostatnia, na największy transfer w jego karierze. I ... bardzo mu kibicuje, ponieważ jednak Real to najlepszy klub w historii piłki nożnej, spełnił by swoje marzenie, stałby się mega gwiazdą, jeszcze większą niż teraz, stałby się jednym z najdroższych piłkarzy w historii i wreszcie miałby największą szanse na wygranie LM.
23 lut 2018 | 23:04
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy bedzie gral w Bayernie do konca zostanie tam by wszystkie rekordy strzeleckie w bundeslidze jako obcokrajowiec. Kilka juz ma a jeszcze bedzie napewno nastepne pobijal. No i z drugiej strony Bayern nie jest gorszym zespolem od Realu tymbardziej ze wrocil Heynckes a ten to zna sie na rzeczy i wroci dawny Bayern.
23 lut 2018 | 22:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I własnie od tego jest nowy agent który ma stworzyć odpowiednie warunki do transferu. Wystarczająco dobre by Bayern zgodził się na jakiś wiązany transfer niekoniecznie z jednym kubem a np trzema w trakcie całej operacji przenosin. Kucharski był dobry ale pewnego poziomu nie przeskoczy, stad te zmiany
23 lut 2018 | 21:34
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uciekaj z Bawarii tam nie masz przyjaciół to widać na każdym meczu.Moim zdaniem traktują Cię jak robotnika do strzelania bramek .
23 lut 2018 | 22:48
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jak mają go traktować? Jak Papieża? przecież on właśnie jest robotnikiem do strzelana bramek.
23 lut 2018 | 20:24
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moja opinia na ten temat, jest taka że. Jak Bayern dojdzie do finału LM i Lewy z tym klubem zdobędzie puchar, to żaden transfer nie będzie brany pod uwagę, (szansę mają spore bo i dyrygent zespołu jest odpowiedni). Jeśli natomiast odpadną np. w półfinale to będzie parcie na zmianę, ponieważ tylko na tym trofeum Lewy skupia całą swoją determinację w treningach. I przypomnę że to jest moja opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać :D
Pozdrowionka
23 lut 2018 | 20:30
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozsadna analiza.
23 lut 2018 | 20:51
(Edytowany)
zgadzam się w 100%
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zgadzam się w 100%, dochodzi do tego też ważny czynnik czyli pieniądze. Według wielu znawców na meczyki.pl Lewy jeest w stanie grać na najwyższym poziomie jeszcze 4 lata, czego nie neguje a wręcz myślę podobnie. Toć nie dziwne że żydek jest w stanie wycisnąć więcej na kontrakcie z Realem niż Kucharski na Bayernie, za krótkie łapki ma.
23 lut 2018 | 23:39
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ameryki nie odkryles, takie wnioski to kazde dziecko nawet uzasadni.
24 lut 2018 | 01:58
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja myślę inaczej. Czy wygra Bayern CL czy nie, Lewy będzie chciał odejść. Przecież Heynckes nie zostanie na drugi sezon raczej na pewno, nowy trener, nowa filozofia czytaj pierwszy sezon moze być taki sobie. Dwa ile klubów zdobyło CL 2 razy pod rząd? jeden i tylko raz i własnie tam Robert chce iść.
23 lut 2018 | 20:11
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a co mają mówić w Bayernie? Dobra mina do złej gry.
23 lut 2018 | 19:44
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli Bayern nie wygra UCL, wtedy Lewandowski zapewne będzie chciał zmienić klub.
23 lut 2018 | 21:59
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jak Bayern wygra UCL, to Lewy też będzie chciał zmienić klub, z powodu wygrania wszystkiego.
23 lut 2018 | 19:21
(Edytowany)
Obamy też BvB nie chciało puścić tak jaki Dembele...
Czy Liverpool Coutinho...
Oczywiście Lewy podchodzi do zawodu bardzo profesjonalnie i chyba raczej by nie odwalał taki szopek...
Jednak dla niego to ostatni dzwonek na taki transfer i jeśli będzie mu na tym bardzo zależało to też nie daję sobie ręki uciąć, że on nie będzie odwalał szopek i się buntował...
Myślę, że najbliższy czas wszystko wyjaśni, bo te ciągłe spekulacje dotyczące transferów piłkarzy są bardzo irytujące...
Na samą logikę to gdyby Lewemu nie zależało na transferze to chyba nie było by sensu zmieniać agenta... ^^
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Obamy też BvB nie chciało puścić tak jak i Dembele...
Czy Liverpool nie chciał puścić Coutinho...
Prawda jest taka, że w dzisiejszych czasach zawodnicy są zwyczajnie ponad klubem i jeśli się uprą to raczej nie da się ich zatrzymać...
Oczywiście Lewy podchodzi do zawodu bardzo profesjonalnie i chyba raczej by nie odwalał taki szopek...
Jednak dla niego to ostatni dzwonek na taki transfer i jeśli będzie mu na tym bardzo zależało to też nie daję sobie ręki uciąć, że on nie będzie odwalał szopek i się buntował...
Myślę, że najbliższy czas wszystko wyjaśni, bo te ciągłe spekulacje dotyczące transferów piłkarzy są bardzo irytujące...
Na samą logikę to gdyby Lewemu nie zależało na transferze to chyba nie było by sensu zmieniać agenta... ^^
23 lut 2018 | 20:11
(Edytowany)
Uli hoeness jakiś czas temu powiedział, że jak jakiś zawodnik Bayernu odwalałby taką szopkę jak Auba, albo Dembele mając podpisany długoterminowy kontrakt, to nie zawahałby się ani chwili aby takiego zawodnika odesłać na trybuny bądź do rezerw. Myślę, że Lewandowski nie byłby wyjątkiem. Bayern po prostu to nie jest Liverpool, Dortmund czy inne kluby zależne od różnych czynników. Bayern ma kasę, jest niezależny, nie ma długów, nie jest w rękach jakichś Chińczyków, szejków, Amerykanów, zarządzany jest przez legendy tego klubu, ma charakter i jaja!
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uli Hoeness jakiś czas temu powiedział, że jak jakiś zawodnik Bayernu odwalałby taką szopkę jak Auba, albo Dembele mając podpisany długoterminowy kontrakt, to nie zawahałby się ani chwili aby takiego zawodnika odesłać na trybuny bądź do rezerw. Myślę, że Lewandowski nie byłby wyjątkiem. Bayern po prostu to nie jest Liverpool, Dortmund czy inne kluby zależne od różnych czynników. Bayern ma kasę, jest niezależny, nie ma długów, nie jest w rękach jakichś Chińczyków, szejków, Amerykanów, zarządzany jest przez legendy tego klubu, ma charakter i jaja!
24 lut 2018 | 00:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Chav1"
Ja również to czytałem i odniosłem wtedy takie wrażenie, że on po prostu tymi słowami chciał pokazać swoją wyższość jak nad BVB, że Ci nie potrafią sobie poradzić ze swoimi piłkarzami...
A jak by to wyglądało w praktyce to do końca nie można być tego takim pewnym...
Mówić można wiele, ale jak przychodzi co do czego to wtedy bywa różnie...
Realnie patrząc to gdyby Uli miał takiego Obamę czy Dembele to nie wiem czy chciałby im płacić ich nie małe honoraria za to, że Ci siedzą na trybunach czy grają w rezerwach...
Jak wiadomo nie ma zawodnika z niewolnika...
Poza tym spójrz na to na takim przykładzie, że idziesz sobie gdzieś do pracy i pracujesz jakiś czas...
Podpisałeś umowę z pracodawcą na np. 5 lat...
Po paru latach zauważasz np., że Twój kumpel ma lepszą pracę...
Obojętnie pod jakim względem...
Czy to jedynie dla przykładu byłby powód finansowym, czy może w innej pracy dostają służbowe auto i telefon, czy ta praca w której pracuje Twój kumpel daje jakieś większe możliwości rozwoju i wejścia na wyższy poziom swoich umiejętności...
Chcesz odejść, ale pracodawca nie chce rozwiązać z Tobą umowy za porozumieniem stron i chce Cię zmusić do pozostania gdy Ty nie chcesz już tam pracować...
Czekałbyś do końca umowy gdyby np. za tydzień opcja nowej pracy przepadła??? ^^
To, że Bayern ma kasę nie oznacza, że takie trudne charaktery jak Obama czy Dembele by zmienili swoje zdanie i myślę, że Uli by się nie przyznał nawet gdyby jednak wolał sprzedać tych zawodników za dobrą kasę i mieć spokój z buntownikami i nie narażać swojej drużyny na jakiś szwank...
Gdyby Uli powiedział, że on by zrobił tak samo jak włodarze BVB to przecież logiczne, że nie jeden piłkarz by wtedy rozważał bunt w razie jakiegoś lepszego kontraktu...
A w ten sposób zawodnicy mają czuć respekt i nie próbować odpałów...
Zobaczymy jak ta saga się zakończy, ale myślę, że jeśli Lewy będzie bardzo zdeterminowany by odejść to ciężko będzie go zatrzymać...
Nie wiemy też czy Lewy przypadkiem nie chce wykorzystać tego szumu by wymusić przedłużenie kontraktu o parę laty na bardziej lukratywnych warunkach... ^^
24 lut 2018 | 00:47
(Edytowany)
Rozumiem poniekąd co chcesz powiedzieć, ale nie porównywałbym pracy zwykłego szarego człowieka i jego kontraktów do kontraktu zawodowego piłkarza top klasy światowej, który zarabia dziesiątki milionów euro rocznie. Lewy wiedział na co się pisze podpisując niecałe 2 lata temu nowa umowę i to na 5 lat. Po drugie jemu niczego w Bayernie nie brakuje i Uli mówiąc te słowa miał to na myśli, że w dzisiejszych czasach piłkarze zarabiają grube miliony, podpisują kontrakty a nagle zachowują się jak rozkapryszone bachory. Ewidentnie nie chodzi takim piłkarzom o to, że jego kolega ma coś więcej i on też tak chce bo jemu czegoś brakuje, tak ja kto porównywałeś w stosunku to zwykłych ludzi i ich pracy. Po prostu nagle mają jakieś widzi mi się i tego Uli nie toleruje. W Bayernie jest zasada nigdy piłkarz ponad klub.
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozumiem poniekąd co chcesz powiedzieć, ale nie porównywałbym pracy zwykłego szarego człowieka i jego kontraktów do kontraktu zawodowego piłkarza top klasy światowej, który zarabia dziesiątki milionów euro rocznie. Lewy wiedział na co się pisze podpisując niecałe 2 lata temu nowa umowę i to na 5 lat. Po drugie jemu niczego w Bayernie nie brakuje przechodząc do innego klubu raczej nie zmieni się jego status majątkowy. Uli mówiąc te słowa miał to na myśli, że w dzisiejszych czasach piłkarze zarabiają grube miliony, podpisują kontrakty, a nagle zachowują się jak rozkapryszone bachory. Ewidentnie nie chodzi takim piłkarzom o to, że jego kolega ma coś więcej i on też tak chce bo jemu czegoś brakuje, tak ja kto porównywałeś w stosunku to zwykłych ludzi i ich pracy. Po prostu nagle mają jakieś widzi mi się i tego Uli nie toleruje. W Bayernie jest zasada nigdy piłkarz ponad klub. Bayern zresztą stawia się na równi z Realem i nie chce swojemu największemu rywalowi w Europie oddawać swojej największej gwiazdy. Ciekawe czy Real sprzedałby do Bayernu 2-3 lata temu Ronaldo? Oczywiście wiem, że brzmi to jak SF, ale taki przykład gdyby Bayern złożył oferte. Real odrzuciłby ją odrazu.
24 lut 2018 | 18:53
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Chav1"
Ja rozumiem Ciebie i Twój pogląd jako kibica Bayernu... ^^
Poza tym, że zawodowi piłkarze grają na najwyższym poziomie w piłkę i zarabiają znacznie więcej niż przeciętny szary człowiek to różnią się od normalnego szarego człowieka...
Nie mają dodatkowej nogi czy jakichś skrzydeł i to są tacy sami ludzie jak my wszyscy...
Dlatego właśnie nie każdy potrafi się ogarnąć i udźwignąć swoją sławę, dużą kasę i uwielbienie przez kibiców...
Popatrz sobie na PAYmara np. czy takiego Obamę, którzy zachowują się jak dzieci...
Z drugiej strony to nic dziwnego, bo oni poświęcają swoje życia dla tego sportu...
Ani nie skupiają się na nauce typu studia i ogólnym rozwijaniu umysłu, ani nie muszę też się w życiu zbytnio gimnastykować w większości aspektów, bo jak już zaczynają grać na przyzwoitym poziomie to wszystko mają podawane na tacy...
Lewy np. odróżnia się od choćby tych dwóch przykładów pod tym względem, że w bardzo dużej mierze zachował swoją skromność i sodówa mu nie wali na dekiel...
To się bardzo ceni...
Jeśli chodzi o to co Lewy mógłby zyskać więcej w Realu to dla mnie oczywista sprawa...
I wątpię by zależało mu na większej kasie...
Po pierwsze Bayern może się porównywać poziomem do Realu, ale z całym szacunkiem do nich to Real jednak jest o półkę wyżej...
Sam fakt, że Real ma jakichś konkurentów do tytułu, a nie jak Bayern czy PSG są co sezon praktycznie pewniakiem by zgarnąć tytuł i może co najwyżej czasem jakiś jeden klub ich tam trochę goni...
W Hiszpanii poza Realem jest jeszcze parę czołowych drużyn i Barca z Atletico są głównymi rywalami praktycznie co sezon i walczą o tytuł praktycznie do końca by wyjaśnić kto ten tytuł zgarnie...
Bundesliga również jest mniej atrakcyjna sama w sobie i Angielska i Hiszpańska są lepsze i tu chyba nikt nie powinien mieć wątpliwości...
Poza tym Real częściej gra w finale LM i z Realem Lewy ma dużo większe szanse by sięgnąć po ten tytuł...
Może Robert ma marzenie od dziecka by grać w trykocie Królewskich i jeśli tak rzeczywiście jest to będzie do tego dążył i mu się nie dziwię...
Może też jakimś aspektem być hiszpański klimat, ale to chyba już najmniej istotny czynnik...
Gdyby Lewandowski chciał pozostać w Bayernie to niby w jakim celu zmieniałby teraz agenta??? ;-)
Pożyjemy zobaczymy...
A jeśli chodzi o ten przykład CR7 do Bayernu parę lat temu to myślę, że gdyby Portugalczyk chciał odejść do Bayernu i by się z nimi porozumiał to Real, choć by mógł się opierać to myślę, że nie utrzymał by go w swojej ekipie i rozchodziło by się już wtedy tylko o odpowiednią kwotę... ^^
Pozdrawiam!
23 lut 2018 | 18:40
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak odkupią z powrotem Toniego Krossa to jestem w stanie w to uwierzyć
23 lut 2018 | 18:40
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real, ani nikt inny nie da tyle ile chce Bayern i inni dać za niego, więc znowu fiaskiem się skończy..
23 lut 2018 | 18:04
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski jest stworzony dla Bayernu, w Realu mógłby się nie odnaleźć, lecz kto wiem, kibice byli pewni, że to w Bayernie skończy się kariera Lewandowskiego, że będzie za słaby, a tu proszę, dzięki grze w Bayernie, zaczął strzelać gole w repce i też w niej wybitnie grać.
23 lut 2018 | 17:15
(Edytowany)
Lewy na długi kontrakt.
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy ma długi kontrakt.
23 lut 2018 | 17:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Generalnie wszystko jest możliwe, ale sprawa nadal nie jest rozwiązana, a plotki krążą i krążyć będą
23 lut 2018 | 17:03
+54
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto by jeszcze 6 lat temu pomyślał że o Polaka bedą całe Niemcy walczyć by został z nimi :D
23 lut 2018 | 17:35
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie całe Niemcy, tylko Bayern. Założe się, że kluby takie jak Borussia, Schalke, Lipsk czy Leverkusen z radością by przyjęły to, że Bayern sprzedaje swojego najlepszego gracza.
23 lut 2018 | 17:01
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oby nie doszlo do sytuacji Dembele i Abumeyanga z niewolnika nie ma pracownika ale Lewy tez chce wejsc na wyzszy poziom, zobaczymy do lata jeszcze czas.
23 lut 2018 | 16:46
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiem jedno, skończcie już pierdolić o transferze Lewego do Realu bo to nie ten wiek :) Jego szansa już przepadła, AMEN.
23 lut 2018 | 17:05
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak nie ten wiek proszę Cię... Robert jeszcze spokojnie pogra 4 lata na najwyższym poziomie, gdyż się prowadza jak należy i nie je mcdonalda nie imprezuje z Peszkinem i Ballotellim. Wystarczy popatrzeć na Zlatana, który pomimo kontuzji grał jak grał. Robert ma w tym momencie 29lat, Higuain przeszedł do Juventusu za 90mln euro z bębnem takim, że brać tylko pałeczki i na nim grać. Jak Lewy przeszedłby do Realu to z samych koszulek byłby duży zwrot pomijając inne kontrakty. Jak masz powtarzać slogany, że Lewandowski jest za stary bo Real nie bierze piłkarzy po 30tce to lepiej milcz bo zmiana agenta miała czemuś służyć i są dwie opcje. Nr 1 Robert przymierza się do Realu lub nr 2 Bayern go pocisnął za otwarte negocjacje z Realem koniec kropka.
23 lut 2018 | 17:32
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Haha nie je McDonalda Hahahahahahahhahahah ja pierdole typie ty widzisz co ty piszesz wgl? Zajebisty argument hahahahahah xDDD
23 lut 2018 | 18:25
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
specjalnie dla ciebie napisał to najprostszym językiem tak żeby zrozumiał to pięciolatek że dba o to co je, i profesjonalnie podchodzi do obowiązków pozaboiskowych.
23 lut 2018 | 20:05
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak widać nie pomogło łopatologiczne pisanie, może Mal1994 ma mniej niż 5 lat ;D chociaż z loginu wynika jakby inaczej.
23 lut 2018 | 18:27
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gościu chodziło mi o to, że się dobrze odżywia... Ja wiem, że jest wiele osób jak ty, którym wszystko trzeba tłumaczyć dosłownie, ale większość ludzi potrafi się domyśleć o co chodzi.
23 lut 2018 | 18:51
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa baranie to nie jest okregowka ze każdy wpierdala to co chce i zapija piwem... KAŻDY PROFESJINALNY PIŁKARZ trzyma dietę wiec o czym ty wgl pierdolisz typie
23 lut 2018 | 20:46
(Edytowany)
szczególnie Marcelo który wraca z nadwagą po każdej przerwie sezonowej, Higuain który po transferze do Juve wyglądał jak by tego piwska walił sześciopakami dziennie, Grosskreutz który rzucał kebabem w ludzi, Mido i Adriano mieli diety układane osobiście przez założyciela KFC, Ronaldinho na nocnych imprezach miał przy sobie notatnik i liczył kalorie każdego drinka i przekąski.
był też taki co doczekał się specjalnej przyśpiewki na temat swojej profesjonalnej dietetyki: "Andy Reid, Andy Reid running down the wing. Andy Reid, Andy Reid been to Burger King"
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szczególnie Marcelo który wraca z nadwagą po każdej przerwie sezonowej, Higuain który po transferze do Juve wyglądał jak by tego piwska walił sześciopakami dziennie, Grosskreutz który rzucał kebabem w ludzi, Mido i Adriano mieli diety układane osobiście przez założyciela KFC, Ronaldinho na nocnych imprezach miał przy sobie notatnik i liczył kalorie każdego drinka i przekąski.
był też taki co doczekał się specjalnej przyśpiewki na temat swojej profesjonalnej dietetyki: "Andy Reid, Andy Reid running down the wing. Andy Reid, Andy Reid been to Burger King"

to tylko początek listy.
23 lut 2018 | 20:56
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pietrek tylko pamiętaj Marcelo gdy chce mu się grać moim zdaniem jest najlepszym piłkarzem ŚWIATA pod każdym względem...przemyśl.
23 lut 2018 | 22:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
JURAND54 Zgadzam się z Tobą. Marcelo już nie raz udowodnił swoją wartość w ważnych meczach, ale w erze RL7 I Leo to średnio konkurować o najlepszego gracza świata.
23 lut 2018 | 19:09
(Edytowany)
Ale serio wierzysz ze Real da 30-latka 150 baniek? W 2001 dali kupę kasy dla 29-letniego Zidane'a, ale sorry, Lewy to nie Zizou
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale serio wierzysz ze Real da 30-latka 150 baniek? W 2001 dali kupę kasy za 29-letniego Zidane'a, ale sorry, Lewy to nie Zizou
23 lut 2018 | 22:02
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W dzisiejszych czasach Lewy to jest top9 obok Suareza i Cavaniego, a Kane wiadomo też klasa, ale to jeszcze nie to, więc myślę, że jeśli Real chce mieć wyniki i gwarancje 50bramek w sezonie jednego zawodnika to Robert jest taką gwarancją, szczególnie, że Ronaldo jest w średniej dyspozycji, wiek dokucza, a Benzema.... No nie oszukujmy się w szczytowej formie nie jest.
23 lut 2018 | 16:28
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na uwagę zasługuje jeszcze niepewna sytuacja Bale'a w Realu - czy to by skłoniło Bayern do rozmów?
23 lut 2018 | 16:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odejście Lewandowskiego byłoby wielką stratą nie tylko dla Bayernu jak i całej ligi. Ale po transferze Nemayra nie ma rzeczy niemożliwych
23 lut 2018 | 16:33
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
po jakim transferze Neymara? Neymar miał klauzulę, PSG tą klauzulę zapłaciło. Gdzie tu widzisz coś niemożliwego? Barca nie miała nic do gadania. W przypadku Lewego jest całkowicie na odwrót. Wszystko zależy o Bayernu.
23 lut 2018 | 17:09
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W Hiszpańskiej lidze każdy zawodnik musi mieć klauzulę wykupu, Barcelona podpisując z nim kontrakt i ustalając w niej klauzulę 222mln euro myślała że Neymar jest nie do kupienia przez inne kluby. A ty wiesz najlepiej co Lewandowski ma w kontrakcie. Przepraszam i dziękuję za uwagę
23 lut 2018 | 17:32
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tak, wiem dokładnie co ma w kontrakcie, a dokładniej czego nie ma. Ponieważ zostało to już oficjalnie powiedziane przez szefów Bayernu Lewy nie ma w kontrakcie żadnych sum odstępu, ani umów, które pozwalałyby mu odejść bez zgody Bayernu przed 2021 roku.
Wystarczy trochę poczytać, a nie sugerować się co piszą polskie media, że jak zmienia agenta=pewny transfer. Każdy kto obraca się w pobliżu klubu jasno mówi, że transfer jest praktycznie niemożliwy. Żeby mógł się spełnić, ktoś musi za Lewego zapłacić mnóstwo pieniędzy, a Bayern musiałby znaleźć wartościowego zmiennika, lecz w tej chwili takich nie ma na rynku.
23 lut 2018 | 16:24
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja wam mówie zaraz Bayern wyda oswiadczenie ze nie wkracza w zadne rozmowy i koniec tematu
23 lut 2018 | 16:48
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kazdy jest na sprzedaz, musi tylko byc odpowiednia cena, real cos mowil o 150mln, a bayern jak widac wyzej ceni lewego
23 lut 2018 | 16:23
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja i wielu innych, pewnie wliczając w to samego zainteresowanego, nie mogłem sobie wyobrazić że Jupp Heyncekes wróci po raz kolejny z emerytury ratować Bayern jak zatrudniali Carlo....
23 lut 2018 | 16:32
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bo ty jesteś polskim kibicem Realu, który pewnie nawet nie ogląda meczów Bayernu i nie wie co się tam dzieje. Heynckes siedzi w tym klubie od środka, jest żywą legendą, ma informacje o których dziennikarze mogą pomarzyć. Myślę, że jest różnica między nim, a tobą.
23 lut 2018 | 18:29
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z ciekawości ile masz lat?
23 lut 2018 | 16:19
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie Bayern o tak nie sprzedaje zawodników. Robert z pewnością odniesie się do mediów w sprawie pogłosek o Realu i wyjaśni.
23 lut 2018 | 16:10
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real może jako rekompensate zaproponować Benzemę :D
23 lut 2018 | 16:08
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja to bym widział taką wymianę Lewandowski - Benzema + pieniądze
23 lut 2018 | 16:18
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kto przy normalnych zmysłach weźmie Benzemę?
On już nie trafi do żadnego topowego klubu.
Szczyt marzeń dla Benzemy to jakiś Arsenal albo Olympik Marsylia. Nikt inny nie będzie go chciał
23 lut 2018 | 16:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Toz to bylaby islamofobia
23 lut 2018 | 17:03
(Edytowany)
hahaha "Ja to bym widział". Weź wyjdź i już nie widź! Masakra takie coś mógł wymyślić chyba tylko bezczelny kibic srealu. Najlepiej słabego jak barszcz Benzeme oddać Bayernowi i wziąć sobie Lewego hahaha tak napewno Bayern sie na to zgodzi... Całe szczęście, że w przeciwieństwie do Ciebie jak i hiszpańskich i polskich pseudo dziennikarzyn, którzy tylko na myśl o tym, że Lewandowski miałby grać w Realu trzepią kapucyna w Bayernie pracują inteligentni ludzie.
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hahaha "Ja to bym widział". Weź wyjdź i już nie widź! Masakra takie coś mógł wymyślić chyba tylko bezczelny kibic realu. Najlepiej słabego jak barszcz Benzeme oddać Bayernowi i wziąć sobie Lewego hahaha tak napewno Bayern sie na to zgodzi... Całe szczęście, że w przeciwieństwie do Ciebie jak i hiszpańskich i polskich pseudo dziennikarzyn, którzy tylko na myśl o tym, że Lewandowski miałby grać w Realu trzepią kapucyna w Bayernie pracują inteligentni ludzie.
23 lut 2018 | 17:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po pierwsze to grzeczniej chłopcze, a po drugie napisałem, że Benzema + pieniądze, czyli miałem na myśli transfer rzędu ponad 100 miliona euro plus Benzema, żeby Bayern nie został bez napastnika. Po trzecie to wiem, że od czytania artykułów i komentarzy na temat jaki to ten Benzema chujowy i najgorszy na świecie, ale prawda jest taka, że Benzema to ciągle klasowy napastnik i jeśli ma formę (czyli nie teraz) gra naprawdę dobrze. Wiadomo, że Lewy to inna półka, ale wyśmiewanie Benzemy w takim stopniu wykazuje tylko twoją ignorancje i brak wiedzy piłkarskiej
23 lut 2018 | 17:41
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Racja kolego, tu jest moda na podążanie za tłumem. Jak powiesz coś od siebie to od razu jakiś małolat sie zesra.
23 lut 2018 | 17:52
(Edytowany)
Po pierwsze to nie chłopcze, fakt może trochę mnie poniosło ale jak czytam takie wymysły kibiców Realu to mnie irytacja bierze. po drugie nie jestem jasnowidzem, żeby się domyślać jaką kwotę miałeś na myśli, a po trzecie i tak dalej uważam, że napisałeś głupotę ponieważ pomysł 100 mln plus Benzema jest nierealny i i tak nieopłacalny dla Bayernu, bo po co Bayernowi 31 letni jak sam mówisz wyśmiewany na całym świecie i bez formy zawodnik?! Śmiem twierdzić, że jak już Bayern miałby się na coś zgodzić to wolałby więcej kasy i już by tam sobie sami kogoś kupili innego. Po czwarte jak taki klasowy jest dla Ciebie Benzema to po co widziałbyś taka wymianę na lini Bayern - Real?
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po pierwsze to nie chłopcze, fakt może trochę mnie poniosło, ale jak czytam takie wymysły kibiców Realu to mnie irytacja bierze. Po drugie nie jestem jasnowidzem, żeby się domyślać jaką kwotę miałeś na myśli, a po trzecie i tak dalej uważam, że napisałeś głupotę ponieważ pomysł 100 mln plus Benzema jest nierealny i i tak nieopłacalny dla Bayernu, bo po co Bayernowi 31 letni jak sam mówisz wyśmiewany na całym świecie i bez formy zawodnik?! Śmiem twierdzić, że jak już Bayern miałby się na coś zgodzić to wolałby więcej kasy i już by tam sobie sami kogoś kupili innego. Po czwarte jak taki klasowy jest dla Ciebie Benzema to po co widziałbyś taka wymianę na lini Bayern - Real?
23 lut 2018 | 19:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W takim razie dziewczynko, trzeba nauczyć się panować nad sobą bo internet nie zwalnia cię z kultury. Po drugie, skoro nie wiesz jaką kwotę miałem na myśli to nie należy z góry zakładać że była ona "śmieszna". No i po trzecie, chyba zapominasz że sam Lewandowski w momencie ewentualnego transferu miałby już 30 lat, więc argument że Benzema ma 31 jest bez sensu. I właśnie dlatego, że w Bayernie jak mówisz są inteligentni ludzie i nie patrzą na to, że np jakieś dzieciaki na meczykach wyśmiewają Benzeme ;) Po czwarte to znów czytanie ze zrozumieniem się kłania. Napisałem, że Benzema jest klasowy, ale Lewy to inna półka więc chyba logiczne, że chciałbym aby to Lewy grał w Realu.
23 lut 2018 | 19:50
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fajnie, że ty masz kulturę! Przyznałem, że lekko przesadziłem, a ty dalej szukasz zaczepki i z jakimiś dziewczynkami tu wyjeżdżasz. Chłopczyku, dziewczynko hahaha to nie jest portal dla trynkiewiczów! Wracając do twoich wypocin to argument o Benzemie nie jest bez sensu bo po co Bayernowi jeszcze starszy gość od Lewandowskiego i na dodatek bez formy. Porównujesz, że wiek ich nie jest jakąś wielką różnicą. Zgoda, ale jak gra Lewy, a co gra już od dłuższego czasu Benzema(mając w Realu takich grajków, którzy odpowiedzialni są za asystowanie). Widzisz ja uważam, że klasowy to on może był 2 sezony temu, teraz tylko regres i to chyba logiczne, że nie chciałbym żeby grał w Bayernie. Real i Bayern stawiam na jednym poziomie i tak jak Ty z chęcią byś się go pozbył z Realu tak i ja nie chciałbym go w składzie Bayernu.
23 lut 2018 | 16:04
(Edytowany)
"Bayern nie jest klubem, który sprzedaje najlepszych piłkarzy"Bayern nie jest też klubem który kupuje najlepszych,bo im pieniędzy szkoda.Dlatego zawsze beda rtylko hegemonem na krajowym podwórku.O LM moga zapomnieć.
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Bayern nie jest klubem, który sprzedaje najlepszych piłkarzy"Bayern nie jest też klubem który kupuje najlepszych,bo im pieniędzy szkoda.Skapstwo nazywane przez nich pragmatyzmem i oszczednosćią.Dlatego zawsze beda tylko hegemonem na krajowym podwórku.O LM moga zapomnieć.
23 lut 2018 | 16:08
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
XDDDDDDDDDDDD to nieźle dojebałes xD Bayern jest w top 3 klubów na swiecie wraz z Realem i Barceloną
23 lut 2018 | 16:04
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
70 mln + asensio i gitara
23 lut 2018 | 15:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real raczej nie da więcej niż 100 baniek.Ewentualnie może być kasa plus jakiś player.
23 lut 2018 | 15:48
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę, że Lewy ma dobry plan na swoją karierę, ale nie wiem czy odejście do Realu jest możliwe... Szczególnie z Bayernu, który ma na tą pozycję tylko drewnianego Wagnera.
23 lut 2018 | 15:41
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern ma kasy jak lodu i zero zadłużenia i ciężko będzie Robertowi uciec do Realu.królewscy musieliby zaproponować kolosalną sumę rzędu 150 mln jak podaje prasa.Natomiast Bayern bardzo chciałby z Realu wyrwać Asensio..zapowiada się ciekawe okienko transferowe
23 lut 2018 | 18:03
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real mając do wyboru Lewego, albo Asensio + inny czołowy napastnik, to na pewno wybierze drugą opcję. A tak wgl to szczerze wątpię żeby Asensio chcial opuszczać Real.
23 lut 2018 | 15:41
-19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Musi zrobić bunt jak dembele i aubameyang
23 lut 2018 | 15:47
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dojebałeś :)
23 lut 2018 | 16:03
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern to nie Borussia :)
23 lut 2018 | 16:49
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern klub z rygorem i zasadami, gdyby lewy tak zrobił to by go wysmieli ewentualnie. Lewy to dojrzały piłkarz i nawet na myśl mu pewnie by nie przyszło buntować sie.
23 lut 2018 | 17:44
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyjebiste zasady ma Bayern. Osłabić całą ligę transferami a później odpaść w LM z hiszpańską drużyną. No i nie możemy zapominać o plebiscytach, w których Lewandowski przegrywa z Niemcami. Na ? podoba mu się jego sytuacja w Bayernie wiedząc, że mógłby grać w Madrycie o najwyższe trofea i może nawet Złotą Piłkę.
23 lut 2018 | 19:13
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciężko na zdrowy rozum przyjąć to co piszesz.
23 lut 2018 | 15:40
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niemcy nie puszcza Lewego poniewaz Real nie zaoferuje wystarczajaco duzo. Przewiduje ze tak to sie ostatecznie zakonczy.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})