Jack Grealish porównany do słynnego piosenkarza. Pomysłowa kampania reklamowa z udziałem Anglika [ZDJĘCIE]
Jack Grealish, który jest ambasadorem Puma, był głównym bohaterem ostatniej kampanii marki. Po opublikowaniu reklamy, Anglik został natychmiastowo porównany do popularnego piosenkarza.
Jack Grealish został twarzą Puma w marcu bieżącego roku. Wówczas podpisał z marką pięcioletni kontrakt sponsorski opiewający na około 50 milionów funtów.
Niedawno Puma stworzyła kampanię, której głównym bohaterem został Grealish. Firma wypuściła reklamę inspirowaną wczesnymi latami 80. i tamtejszym casualowym stylem.
Nowa kampanię Puma nazwano Palermo. Stworzone produkty charakteryzowały się żywą kolorystyką połączoną z klimatem retro.
Ideologią stojącą za stworzeniem kampanii było "połączenie zeszłego i obecnego piłkarskiego DNA" z "bezwysiłkową filozofią włoskiego stylu". Puma uznała, że Grealish idealnie wpasuje się we wspomniany koncept.
Na jednym ze zdjęć Grealish był ubrany w piaskowy płaszcz, niebieskie dżinsy i białe buty. Kibice oraz brytyjskie media natychmiastowo porównały Anglika do Ricka Astleya z teledysku do piosenki "Never Gonna Give You Up".
Utwór ujrzał światło dzienne w 1987 roku. Natychmiastowo stał się międzynarodowym hitem, a na chwilę obecną uzbierał ponad 1,4 mld wyświetleń w serwisie YouTube.