Jack Grealish porównany do słynnego piosenkarza. Pomysłowa kampania reklamowa z udziałem Anglika [ZDJĘCIE]

Jack Grealish porównany do słynnego piosenkarza. Pomysłowa kampania reklamowa z udziałem Anglika [ZDJĘCIE]
Massimo Paolone/LaPresse/Pressfocus
Jack Grealish, który jest ambasadorem Puma, był głównym bohaterem ostatniej kampanii marki. Po opublikowaniu reklamy, Anglik został natychmiastowo porównany do popularnego piosenkarza.
Jack Grealish został twarzą Puma w marcu bieżącego roku. Wówczas podpisał z marką pięcioletni kontrakt sponsorski opiewający na około 50 milionów funtów.
Dalsza część tekstu pod wideo
Niedawno Puma stworzyła kampanię, której głównym bohaterem został Grealish. Firma wypuściła reklamę inspirowaną wczesnymi latami 80. i tamtejszym casualowym stylem.
Nowa kampanię Puma nazwano Palermo. Stworzone produkty charakteryzowały się żywą kolorystyką połączoną z klimatem retro.
Ideologią stojącą za stworzeniem kampanii było "połączenie zeszłego i obecnego piłkarskiego DNA" z "bezwysiłkową filozofią włoskiego stylu". Puma uznała, że Grealish idealnie wpasuje się we wspomniany koncept.
Na jednym ze zdjęć Grealish był ubrany w piaskowy płaszcz, niebieskie dżinsy i białe buty. Kibice oraz brytyjskie media natychmiastowo porównały Anglika do Ricka Astleya z teledysku do piosenki "Never Gonna Give You Up".
Utwór ujrzał światło dzienne w 1987 roku. Natychmiastowo stał się międzynarodowym hitem, a na chwilę obecną uzbierał ponad 1,4 mld wyświetleń w serwisie YouTube.
Redakcja meczyki.pl
Filip Węglicki18 Oct 2023 · 12:07
Źródło: Daily Mail

Przeczytaj również