Klopp: W Hiszpanii Barcelona połowę meczów może grać drugą drużyną. Messi przebiegnie cztery kilometry, a oni i tak strzelą pięć goli

3 wrz 2016 | 21:19 103
Klopp: W Hiszpanii Barcelona połowę meczów może grać drugą drużyną. Messi przebiegnie cztery kilometry, a oni i tak strzelą pięć goli
Źródło zdjęcia: Christian Bertrand/Shutterstock
Jurgen Klopp porównując poziom piłkarski ligi angielskiej do hiszpańskiej, stwierdził, że Barcelona połowę spotkań może rozegrać w na wpół rezerwowym składzie, a i tak będą w stanie je bez problemów wygrać.

- Główna różnica jest taka, że w Hiszpanii Barcelona połowę meczów może grać drugą drużyną. A w trakcie innego spotkania Messi przebiegnie 4,3 km, a oni i tak strzelą pięć goli. To jak sesje treningowe - ocenił Niemiec cytowany przez dziennik "Daily Mail".

- Takie rzeczy nie zdarzają się w żadnym meczu w Anglii, tutaj nie możesz się oszczędzać. Możesz wygrać, możesz wygrać wysoko, jeśli złamiesz rywala w określonym momencie. Ale do tego czasu jest bardzo ciężko - dodał Jurgen Klopp.

- Grasz więc trzy mecze na najwyższym poziomie intensywności w ciągu sześciu dni i nie masz nawet chwili na regenerację - wyjaśniał menedżer Liverpoolu.

- Różnica pomiędzy Premier League a innymi ligami jest taka, że tutaj masz same trudne pojedynki. Oczywiście możesz w trzech spotkaniach wystawić dwie jedenastki, jeśli prowadzisz zespoły pokroju Manchesteru United czy Manchesteru City - zaznaczył Jurgen Klopp.
Źródło: Daily Mail
Komentarze
4 wrz 2016 | 10:33
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja tam lubię ligę Angielską i Hiszpańską tak samo, Włoska też jest zajebista, dla mnie najciekawsza liga to Angielska, a najlepsza to Hiszpańska, a ten kto mówi ze Angielska jest słaba niech puknie się w głowę :)
6 wrz 2016 | 06:44
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
liga hiszpańska jest słąbsza od angielskiej w hiszpanii maja tylko 2 najlepsze druzyny na swiecie ale z takimi budzetami o to nietrudno
4 wrz 2016 | 10:17
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ma rację, mądra wypowiedź
4 wrz 2016 | 09:49
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"W Hiszpanii Barcelona połowę meczów może grać drugą drużyną. Messi przebiegnie cztery kilometry, a oni i tak strzelą pięć goli"
Liczymy ile w dwóch zdaniach można napakować kłamstw aby usprawiedliwić nierówną grę Liverpoolu.
Mógł raczej zwrócić uwagę na fakt że powodem tak wyczerpujących fizycznie spotkań w Premier League jest fakty że poziom operowania piłką między zespołami PL i LL widać już na pierwszy rzut oka patrząc na jakiekolwiek spotkanie, czy to na szczycie czy w środku lub na dole tabeli.
4 wrz 2016 | 08:22
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Messi z najlepszego obrońcy świata Boatenga zrobił wiatrak w półfinale Ligi Mistrzów. Takie kłody z ligi angielskiej powkręcałby w murawę, jedyne co mogliby zrobić to próbować go faulować.
4 wrz 2016 | 09:43
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wjechaliby mu parę razy sankami to by kręcił wiatraki, ale w gabinecie lekarskim albo by strzelił focha jak z reprezentacją
4 wrz 2016 | 09:50
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Właśnie o tym mówię. To jedyne na co byłoby ich stać w pojedynku z bogiem futbolu. Dlatego wolę techniczną hiszpańską piłkę, a nie angielskich drwali.
4 wrz 2016 | 09:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście zgadzam się z tobą mam to same zdanie
6 wrz 2016 | 06:45
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jakoś z czelsi messi nic nie pokazywał
4 wrz 2016 | 08:19
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To nie hiszpańska liga jest słaba tylko Barca i Real są na kosmicznym poziomie. To samo robi Bayern w Bundeslidze. Każda z tych trzech drużyn rozjebałaby Premier League.
4 wrz 2016 | 08:17
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klopp myśli że liga hiszpańska jest słaba przecież jest wiele dobrych drużyn
4 wrz 2016 | 07:45
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Waż słowa podły potomku dziadka z wehrmachtu

Messi w Premier League mieszałby twój srivelpool jak małe dzieci
6 wrz 2016 | 06:46
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no jakby grał tak na stojaka jak w hiszpanii to wiele by nie zdziałał w anglii
4 wrz 2016 | 06:09
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Kloop odpuscmy gadanie weśmy sie za prace poniewarz w Anglii jest równy podział kasy a nie to co w Hiszpanii jaką kase w Angli 2 liga wydała na transwery kto to słyszał tam traktują wszystkie zespoły równo nikt sie nie wywyższa jak Barca i Real...
4 wrz 2016 | 09:09
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie "błekitna liga", wiesz co to ortografia i interpunkcja..? Dowiedz się czym prędzej i wtedy komentuj, bo jak na razie wychodzi Ci z tego jeden wielki bełkot...
4 wrz 2016 | 02:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe prawde powiedzial, ale zaraz sie pewnie odezwie paru "znawcow" :)
4 wrz 2016 | 01:55
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kloop pominął fakt, że Barca czy Real są 10 razy lepsze od tych najlepszych angielskich klubów, mają większe gwiazdy w swoich składach, więc nie dziwne, że łatwiej im się gra w lidze ze słabszymi rywalami. Gdyby przenieść taki Liverpool do Hiszpanii, to oni dalej mieliby te same problemy co w Anglii, nie wygraliby ligi, czy nawet nie weszliby pewnie do LM, bo są słabsi od topowych zespołów hiszpańskich. Nie wiem po co takie gadanie Klopa, chyba gadanie dla gadania. Bayern w lidze niemieckiej nie ma łatwiejszych meczów? PSG we Francji czy Juve we Włoszech? Po prostu w Anglii liga jest bardziej wyrównana dzięki sprawiedliwszemu dzieleniu kasy z praw telewizyjnych, a to oznacza, że kluby z dołu tabeli nie są chłopcami do bicia, tak jak i te zespoły z góry tabeli nie są w stanie grać na poziomie Barcy czy Realu. Liga angielska zyskuje dzięki temu na atrakcyjności, ale tracą na tym ich najmocniejsze kluby Europejskich Pucharach i traci Reprezentacja Anglii, oni przestali się liczyć w poważnych imprezach.
Niech Kloop przestanie zajmować się Barcą czy Realem, bo nawet nie grają w tych samych rozgrywkach co Liverpool, niech patrzy jak pokonać Burnley, wygrać coś w Anglii.
4 wrz 2016 | 09:18
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No z tą reprezentacją Anglii to nieco pojechałeś.. w czołowych angielskich klubach Anglików jest jak na lekarstwo, w podstawowych składach wychodzi 2-3, max 4 Angoli.
4 wrz 2016 | 01:19
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kloppa lubię bardzo i szanuję jeszcze bardziej, ale ostatnio zamiast skupić się na pracy z zespołem to za dużo komentuje inne zespoły, najpierw był prztyczek w nos United, że kupili Pogbę za 105 mln, a teraz, że Real i Barca ma łatwiej. Miał całe okienko na dokonanie wzmocnień, Liverpool nie jest biedny, więc to tylko jego winą będzie jak Liverpool nic nie ugra. Jeśli Liverpool nie zacznie wygrywać, a Klopp będzie nadal marudził to stanie się takim Wengerem.
4 wrz 2016 | 09:19
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech sobie komentuje co chce, ma do tego takie samo prawo jak i Ty.
4 wrz 2016 | 01:02
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poziom ligi hiszpańskiej opisuje rekord zdobytych bramek w sezonie przez 1 zawodnika- w anglii jest to ok 30, a w la lidze koło 50
4 wrz 2016 | 16:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie, Ronaldo grał też w Anglii razem z Suarezem i 30 goli to był max dla nich a w Hiszpanii we dwóch po 40-50
4 wrz 2016 | 17:02
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może i mniej strzelali w Anglii ale za to bardzo dużo strzelali Arsenalowi.
4 wrz 2016 | 00:40
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
troche w tym prawdy bo jest wiele druzyn w lidze ktore znacznie odstaja poziomem od Barcy czy Realu
4 wrz 2016 | 00:46
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczerze powiedziawszy to jedyne realne zagrożenie zawsze płynęło ze strony Atletico, Valencii, Sevilli, Bilbao czy Villarealu. Reszta to epizodyczne potknięcia.
4 wrz 2016 | 09:20
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na dłuższą metę chyba tylko Atletico..
6 wrz 2016 | 06:48
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no zobaczymy na razie to 3 sezony były
4 wrz 2016 | 00:37
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jurgen Klopp nowy krol THE KOPP!!! YNWA na zawsze zjednoczeni w prawdzie i wierze
4 wrz 2016 | 00:35
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poziom jest wyrównany w Anglii, gdyż kasa z praw telewizyjnych jest dzielona równo i takie Crystal Palace może sobie kupić Benteke za 30mln. Wyobrażacie sobie żeby np. Granada wydała tyle na jednego piłkarza? No właśnie. Wniosek nasuwa się sam. Nie ma co winić klubu, tylko ludzi na wyższych stanowiskach, że wygląda to jak wygląda, a nie inaczej.
Ps. Sądzę, że z takim marketingiem jaki ma Real lub Barcelona, nie ubyłoby im, gdyby te właśnie pieniądze były dzielone po równo. Na pewno liga zyskałaby na atrakcyjności.
Tu jest tylko Gran Derby i długo nic (wiem, wiem Atletico).
4 wrz 2016 | 00:33
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hiszpania Hiszpanią, ale dlaczego Klopp w ostatnich wywiadach tyle płacze? Najpierw o transferach teraz o poziomie La Liga chociaz nawet w niej nie gra. wtf?
4 wrz 2016 | 00:01
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiedyś nawet było hak Victor Valdes przebiegł więcej w meczu od pchły
4 wrz 2016 | 00:42
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no ale Valdes miał wtedy bolesną obstrukcję
3 wrz 2016 | 23:09
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już się stary cap zaczyna tłumaczyć... a wyniki Liverpoolu jakie były w poprzednim sezonie, takie dalej są... jakoś Guardiola wychowany na futbolu hiszpańskim nie narzeka i wygrywa mecz za meczem. Ten Klop to przereklamowany szwab i do tego Niemiec.
4 wrz 2016 | 09:28
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fakt, wygrywa mecz za meczem, ale to dopiero 3 kolejki i jak dotąd tylko West Ham ze ścisłej ligowej czołówki mógł ich tak naprawdę sprawdzić...zobaczymy jak długo Pep pociągnie tę passę bez porażki. Już za tydzień derby Manchesteru ;)
4 wrz 2016 | 09:41
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MANCHESTERU ??? ja myślałem że z Chelsea grają
4 wrz 2016 | 10:00
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
10 września, godz. 13.30 - grają z Chelsea..???
4 wrz 2016 | 10:02
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chelsea gra dzień później wyjazd ze Swansea. Komuś się terminarze pojebały...
3 wrz 2016 | 22:55
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli mam rozumieć , że Sevilla, która straciła do Barcy niemal 40 pkt i zajęła 7 miejsce w zeszłym sezonie w lidze, a pocisnęła Liverpool w LE też zalicza się do tych słabych drużyn, które Barcelona może drugim składem pyknąć?
3 wrz 2016 | 23:04
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rozumiec ze Sevilla zostala zniszczona w LM przez City 0-3 po 30 minutach na Pizjuan gdzie przewaznie przegrywa Real czy Barca
3 wrz 2016 | 23:28
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i widzisz, jakoś City wyrównana liga nie przeszkodziła awansować do półfinału LM i odpaść minimalnie z późniejszym triumfatorem.
3 wrz 2016 | 23:43
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba nie oglądałeś tego meczu :D City w tym meczu oddychało rękawami i tylko i wyłącznie minimalizmowi Realu zawdzięcza że przegrało tylko 1:0.
6 wrz 2016 | 06:50
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no dobry bajer masz
4 wrz 2016 | 11:43
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rozumieć że Arsenal w tym sezonie LM nie dojdzie dalej niż 1/8 finału. To przeznaczenie.
4 wrz 2016 | 01:09
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I pomyśleć, że ten sam Liverpool ścisnął Villarreal, czyli 4 drużynę tamtego sezonu w la liga, w półfinale ligi europy...
4 wrz 2016 | 07:14
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Finał ligi europy się nie liczy, bo Liverpool został wtedy oszukany. Do przerwy mógł rozwalić Sevillę 3:0. Sędziowie nie przyznali im dwóch karnych i jeszcze uznali bramkę Sevilli ze spalonego.
9 wrz 2016 | 21:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie, nie Sevilla. Masz rozumiec że takie Gijon, Getafe, Granada czy Eibar zwyczajnie liczą sie z tym że po prostu stracą punkty a po drugiej bramce w zasadzie odklepują czas i myślą o następnym meczu. Reszta meczu to formalność w której ani psychika ani siły nie są tak eksploatowane jak w wielu meczach topowych angielskich drużyn ze średniakami. Dodaj do tego fakt że Suarez czy Neymar po strzeleniu 5-6 gola dalej cieszą się jak dres w BMW z silnikiem 2.5 gdy na pasach zostawi w tyle Seata z 1.6. Mogą bo w następnej kolejce też grają z kimś kto raczej się nie postawi... Ile zespołów w Anglii na dzień dzisiejszy ma aspiracje do tytułu, ile w Hiszpanii...
3 wrz 2016 | 22:52
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pieprzy głupoty, jak ekipy z hiszpanii ogrywaja angielskie ekipy w pucharach to cos znaczy, jak real betis zajmujac ostatnie miejsce w tabeli doszedl duzo dalej od kazdej ekipy angielskiej i odpadł dopiero z zwyciesca to tez cos znaczy. W ostatnich latach jedynie klopowi sie udało jakos pokazac z hiszpanska drużyna. Jakoś ogladajac np city z barcelona to barcelona mniej sie meczyla niz przy meczu z np malaga. Po prostu moze i rowniejsza ta liga angielska ale topowe ekipy angielskie w hiszpanii zajmowaly by max 4 miejsce a pewno i nizej.
3 wrz 2016 | 23:03
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki madry bo Betis doszedl do 1/8 LIGI EUROPY xD
Przypomnij sobie o tym ze co roku 4 ekipa z Hiszpanii dostaje wpierdol w grupie LM

Sociedad
Bilbao
Villarreal
Valencia
Sevilla

A w tym roku Villarreal dostalo wpierdol od Monaco w eliminachach
4 wrz 2016 | 11:29
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co z tego że Villareal dostał od Monaco skoro Hiszpania i tak ma 4 drużyny w LM bo w przeciwieństwie do Angielskich patałachów wygrywają Europejskie puchary.
6 wrz 2016 | 06:51
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale liga europy w ąnglii to puchar dla biedaków
3 wrz 2016 | 22:47
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież on powiedział prawdę ... Barcelona i Real są obecnie tak dobre że nawet grając rezerwami w swojej lidze wygrywają mecze. Po prostu liga angielska wymaga większej intensywności i on ma tutaj racje w końcu prowadzi drużynę w tej lidze więc chyba ma jakąś wiedzę w porównaniu do kibiców Barcelony i Realu na tej stronie ... Ciekawe czemu jak wasze zespoły grają w lidze to nie oglądacie swoich meczy tylko śledzicie mecze przeciwnika licząc na to że się potknie albo oglądacie lige angielska ... :D a najlepszym przykładem na to jak słaby jest poziom w Hiszpanii jest Atletico, zaczęli grać intensywną fizyczną piłkę i nagle Real i Barcelona już z nimi nie wygrywają po 5:0 ... gdyby reszta tej ligi mogła zainwestować większe środki w rozwój zespołu to pewnie więcej drużyn by tak grało i od razu skończyłyby się wyniki po 8:0 i 50 bramek Ronaldo i Messiego co sezon.
3 wrz 2016 | 22:46
Komentarz usunięty
3 wrz 2016 | 22:43
Komentarz usunięty
3 wrz 2016 | 22:25
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i do czego ten komentarz - wyrwany z jakiegoś kontekstu
3 wrz 2016 | 22:24
Komentarz usunięty
4 wrz 2016 | 00:39
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie no już dokonał sporo, bo wyprowadził Loserpool na całkiem niezłe tory, póki co jeszcze przegrywają z tymi słabszymi, ale z mocniejszymi już umieją wygrać
3 wrz 2016 | 22:22
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
cos jest na rzeczy, ciekawe jakby Barcelona czy Real radzily sobie gdyby graly w PL, czy w Lidze Mistrzow byloby tak dobrze i czy wygywalyby tak mecz za meczem jak u siebie, bo szczerze watpie, z drugiej strony Ronaldo gral za najlepszych czasow MU i radzil sobie nienajgorzej...
3 wrz 2016 | 22:09
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cały czas coś mówi, moja odpowiedz do Kloppa brzmi Burnley :P
3 wrz 2016 | 23:09
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Twoja odpowiedz taka ? a moja Liverpool 4 Barcelona 0 Chcesz powiedziec pół rezerwowy skład Barcy? Mów.. Co nie zmienia faktu ze obciach i tak jest dając sobie wbic 4 bramki średniakowi z PL nie strzelajac ani jednej
3 wrz 2016 | 23:32
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówisz o meczu towarzyskim.
3 wrz 2016 | 22:05
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko jakoś hiszpańskie drużyny ruchają czołową angielską stawkę to niby co by robili ze spadkowiczami :P
3 wrz 2016 | 22:00
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro tak jest to wynikało by, że drużyny Angielskie są przygotowane lepiej motorycznie i powinny zabiegać te Hiszpańskie. No i być lepiej ograne bo poziom jest "wyższy" a wiadomo, że jak grasz z ogórami to się do nich dostosowujesz. Więc jak to jest? Liga silna, drużyny grają same ważne mecze, a gdy przychodzi co do czego to dupa blada i odpadają... z takimi Liverpoolami to i 2km przebiegnie taki Messi i wystarczy
4 wrz 2016 | 00:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No ostatnio tyle przebiegł i jego drużyna dostała po dupie 4:0 ;)
4 wrz 2016 | 07:59
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie...po prostu Barcelona tak jak i zresztą Real ma ok 30-35 treningów transmitowanych w telewizji, natomiast drużyny angielskie mają co najmniej 1-2 ciężkie mecze tygodniowo. Lepiej prezentujesz się fizycznie po pikniku czy po pracy w kopalni? A właśnie. Przyznam jestem wielkim fanem piłki angielskiej ale nie można tak demonizować innych lig. Tak dla mnie i dla większości ludzi na świecie liga angielska jest najciekawsza i trzeba być ignorantem żeby tego nie przyznać. Nie ma w żadnej innej europejskiej lidze tak wielkiej rywalizacji, 3 derbów na kolejkę, tylu emocji i tyle klubów z ambicjami (faktycznymi) na zwycięzcę. Nie potrafisz przyznać, że liga angielska jest najcięższa i najbardziej wyrównana? Sory, ale dyskusja nie ma jakiegokolwiek sensu. Takie są fakty...ale czy 4 drużyna ligi hiszpańskiej jest lepsza od 4 drużyny ligi angielskiej? Wydaje mi się, że tak bo w Hiszpani liczą się 3 kluby....i fakt te 3 kluby przeważnie leją angielską czołówkę na potęgę(ostatnio), ale nie wydaje mi się, że gdyby zestawić pozostałe drużyny tj. #5 z #5 #6 z #6 to liga hiszpańska wyszłaby zwycięsko.
4 wrz 2016 | 09:34
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nic dodać, nic ująć. ;)
3 wrz 2016 | 21:56
Komentarz usunięty
3 wrz 2016 | 21:52
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już się tak nie mądrz, Jurgen. Już wystarczy.
3 wrz 2016 | 21:51
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już się tak nie mądrz, Jurgen. Już wystarczy.
3 wrz 2016 | 21:47
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odpowiedź jest prosta - najlepsi grają w Hiszpanii.
3 wrz 2016 | 22:46
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odpowiedz jest prosta hiszpanska liga nie ma dużej konkurencji ;)
3 wrz 2016 | 21:44
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
fakty sa takie ze w anglii nie ma ekipy na poziomie zblizonym do barcelony i dlatego mecze sa wyrownane, gdyby barca grala w anglii to by jechala wszystkich po kolei tak samo jak w hiszpanii
3 wrz 2016 | 21:51
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
najlepszym dowodem na to jaki jest obecnie poziom ligi angielskiej jest to ze mistrzem zostala ekipa sredniakow, ktorzy troche spieli poslady i pojechali ze wszystkimi "potegami", ktore sa tak nazywane tylko ze wzgledu na poziom kasy, a nie poziom sportowy
4 wrz 2016 | 09:51
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W każdej znaczącej lidze zdarza się czasem wygranie mistrzostwa przez jakiegoś ligowego średniaka (a nawet przez jeszcze mniej liczący się klub), nawet w tak zdominowanej lidze jaką jest La Liga (choćby La Coruna 1999/2000) czy Bundesliga (Stuttgart 2006/2007)...
W ostatniej dekadzie w Anglii mieliśmy 4 różnych mistrzów, w Hiszpanii - 3, a to przecież nie odzwierciedla różnicy poziomów obu tych lig.
4 wrz 2016 | 11:38
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i mowimy o momencie kiedy Manchester United mial kryzys. nie mowie juz o innych ekipach.
4 wrz 2016 | 12:18
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piszesz "miał", czyli uważasz, że już jest po kryzysie w United..? Nie byłbym aż takim entuzjastą po tych 3. kolejkach i poczekał na mecze z silniejszymi ekipami liczącymi się w walce o mistrzostwo, bo jak na razie te wygrane z Bournemouth, Southampton czy Hull to żaden wyznacznik formy czy możliwości piłkarzy Mou...poza tym jakoś nie jestem do Mourinho w United przekonany, ale czas pokaże..
No i powiedzmy sobie szczerze, że jednak era SAF-a w United nie wróci i wyjście z "kryzysu", czyli powrót na europejskie salony, nie będzie takie łatwe.
3 wrz 2016 | 21:37
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Drugi sklad barcelony to od nie jednych wpierdol dostal,nawet z lechia nie dali rady wygrac.
3 wrz 2016 | 21:36
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby zabrac z Hiszpani Barcelone, Real i Atletico to reszta ligi bylaby slabsza od rosyjskiej czy portugalskiej ligi taka prawda.
3 wrz 2016 | 22:47
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby zabrać z Anglii Arsenal to czwarte miejsce w lidze zajęłaby drużyna która pewnie w LM doszłaby dalej niż do 1/8 finału
3 wrz 2016 | 23:52
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie prowokuj ruro jebana ciapata. A gdyby ciebie zabrać i pierdolnąć w szambo i utopić to byłoby jednej rozjebanej i pustej kurwy mniej na świecie.
4 wrz 2016 | 00:38
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja tam obstawiam, że Arsenal dojdzie w tym roku do 1/4
4 wrz 2016 | 11:37
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda boli.
4 wrz 2016 | 14:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedyne co mnie boli to to ze taka ameba umysłowa i kurwiszon chodzi po tej ziemi. Sie znasz na piłce jak ja na balecie mongolskim, nie pozdrawiam gówna.
4 wrz 2016 | 15:15
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tak Arsenal dojdzie w tym sezonie LM max. do 1/8 finału.
4 wrz 2016 | 16:24
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo taki plebs jak ty tak sądzi? Hahaha wróżbita maciej jebany sie znalazł, zarzuć jeszcze numery w totka skoro tak wszystko wiesz. Nie kompromituj sie patafianie. Pakuj tornister do gimbusiarni na jutro. Wypierdalaj
4 wrz 2016 | 16:39
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam sobie pobiegaj prostaku.
4 wrz 2016 | 16:51
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiedziałem zatkaj pizde gównojadzie z gimnazjum, bym ci kopa wyjebał to bym cie zabił pryszczaty frajerze w okularkach
4 wrz 2016 | 16:59
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyobraź sobie że nie chodziłem i już nie pójdę do gimnazjum pojebie.
4 wrz 2016 | 17:04
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo nawet w gimbazie uznali że takiej spierdoliny umysłowej juz sie nie da wyedukować i do walenia gruchy staremu sie nadajesz jedynie.
4 wrz 2016 | 17:07
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mieszkam i pracuję w Lublinie więc jeżeli masz nie daleko to zapraszam żebyś mi kopa wyjebal.
4 wrz 2016 | 17:14
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sram na ciebie piesku i na te twoje noclegownie czy przytułki dla bezdomnych czy gdzie tam mieszkasz. Uwal sie na pizde i wykurwiaj mi z oczu śmierdzielu.
4 wrz 2016 | 17:26
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda że się nie spotkamy bo nie przypominałbyś wyglądem człowieka po tym.
4 wrz 2016 | 17:35
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty wyglądem człowieka nawet teraz nie przypominasz koński spuście. Siedzi taka jebana gruba kurwa w tłustych włosach i bedzie mi sie tu napinał. Złapałbym cie śmieciu za kłaki i sprzedał ze 2 kolana w łeb bo juz mnie wkurwiasz przeszczepie. TFU melam ci w pysk brudzie
4 wrz 2016 | 18:04
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za kłaki mnie nie złapiesz bo wczoraj się na blachę obciąłem ale jeżeli chcesz spróbować szczęścia to tak jak już pisałem zapraszam do Lublina.
3 wrz 2016 | 21:35
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście trzeba się zgodzić z Kloppem dlatego taki Messi nigdy nie przeniesie się do innej Ligi. Później nie ma co się dziwić, że gra po 60 meczy w sezonie jak przebiegnie 4.3km.
3 wrz 2016 | 21:35
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby zabrac z Hiszpani Barcelone, Real i Atletico to reszta ligi bylaby slabsza od rosyjskiej czy portugalskiej ligi taka prawda.
3 wrz 2016 | 23:35
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto wygrywa regularnie Ligę Europy?
4 wrz 2016 | 11:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
taka ekipa co nigdy nie moze wyjsc z obojetnie jakiej grupy w lidze mistrzow...
4 wrz 2016 | 12:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepiej jest zakończyć na 3. miejscu w grupie LM i wygrać LE czy wyjść z tej grupy i odpaść w 1/8 nie wygrywając NIC..?
3 wrz 2016 | 21:35
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby zabrac z Hiszpani Barcelone, Real i Atletico to reszta ligi bylaby slabsza od rosyjskiej czy portugalskiej ligi taka prawda.
3 wrz 2016 | 21:37
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem.
Bezsensu.
4 wrz 2016 | 09:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Byłaby tylko babcią z wąsami...bez sensu.
3 wrz 2016 | 22:16
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
gdyby zabrac z ligi ang... na szczescie w hiszpani biegaja szbciej, skacza wyzej i mocniej kopia pilke, wrocimy do tematy
3 wrz 2016 | 22:41
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie pierdol glupot bo w Hiszpani jest tylko 3 ekipy na poziomie, dowod? Co roku 4 ekipa z Hiszpani nie wychodzi z grupy LM
Sociedad łomot w grupie
Bilbao to samo
Villarreal takze oklep
Valencia wpierdol od Gentu
Sevilla Tez polegli w grupie
W tym roku Villarreal dostalo w pizde z Monaco w eliminachach :)
3 wrz 2016 | 22:46
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie pierdol glupot bo w Hiszpani jest tylko 3 ekipy na poziomie, dowod? Co roku 4 ekipa z Hiszpani nie wychodzi z grupy LM
Sociedad łomot w grupie
Bilbao to samo
Villarreal takze oklep
Valencia wpierdol od Gentu
Sevilla Tez polegli w grupie
W tym roku Villarreal dostalo w pizde z Monaco w eliminachach :)
4 wrz 2016 | 11:32
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co z tego że co roku 4 drużyna ligi Angielskiej wychodzi z grupy LM skoro odpada od razu w 1/8
3 wrz 2016 | 22:17
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie przeniesie sie do tak slabej ligi, bo kto by dogonil zeby go kopnac
3 wrz 2016 | 21:35
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi to może przebiec się ale po spacerniaku w pace
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}