Modrić rozczarowany postawą Ronaldo i Messiego. "Złota Piłka ma dla nich wartość tylko, gdy ją wygrywają"

Kamil Kaczmarek 
15 gru 2018 | 20:19 105
Modrić rozczarowany postawą Ronaldo i Messiego. "Złota Piłka ma dla nich wartość tylko, gdy ją wygrywają"
Źródło zdjęcia: Review News / Shutterstock.com

Luka Modrić nie ukrywa, że było mu przykro, że na gali Złotej Piłki nie pojawili się Cristiano Ronaldo i Leo Messi. Chorwat uważa, że było to nie w porządku wobec innych zawodników.

Ronaldo i Messi wygrywali w prestiżowym plebiscycie przez dziesięć ostatnich lat. Gdy zdali sobie sprawę, że tym razem nie sięgną po nagrodę, postanowili nie przyjeżdżać do Paryża.

- To było nie fair wobec innych piłkarzy i osób, które głosują w tym plebiscycie. Wygląda na to, że Złota Piłka ma dla nich wartość tylko wówczas, gdy sami ją zdobywają - wypalił Modrić.

- Ronaldo i Messi to prawdziwe zjawiska, które dominowały w futbolu w ostatnich dziesięciu latach. W tym plebiscycie ocenia się jednak osiągnięcia danego roku. Gdyby chodziło o to, kto jest najlepszym piłkarzem, to Ronaldo i Messi musieliby wygrywać wszystkie nagrody aż do zakończenia swoich karier - dodał Chorwat.

Źródło: ESPN

Dyskusja

105
17 gru 2018 | 19:06
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Modrić a dlaczego mieli przyjechać? Ronaldo 2, Messi 5, wałek stulecia i śmiech twoja wygrana.
Widać jaki jesteś najlepszy na świecie po twojej grze.
17 gru 2018 | 17:03
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Akurat w postawie Messiego nie widzę nic złego i nie wiem dlaczego Modrić się czepia. Przecież on nie był w trójce nominowanych, więc po co miał przyjeżdżać, skoro wiedział, że i tak nie wygra? Żeby sobie popatrzeć? To już lepiej przed telewizorem usiąść, a nie specjalnie jechać z Barcelony do Paryża.
17 gru 2018 | 16:48
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dla mnie MODRIC nie był najlepszym zawodnikiem roku, ale w wypowiedzi ma chłop racje
17 gru 2018 | 00:19
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dałem już sobie spokój z tą już muszę to tak nazwać "pseudo złotą piłką"bo to jest jeden wielki kurwa cyrk.
16 gru 2018 | 23:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to nie Atmosferic wygral?
16 gru 2018 | 18:23
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiedział dominowali? Nie wiedziałem że przestali dominować.. ? Oglądam mecze Realu i za nic nie mogę tam odnaleźć Modrica podobno najlepszego piłkarza w tym roku.. Włączam Juve i cyk Ronaldo wali gola z karnego (ma ich już 11),ogladam Barcelonę Messi wali 2 bramki z wolnego! W lidze mistrzów zagrał w 4 meczach i cyk 6 bramek (więcej ma tylko lewy). Niech mi kurwa ktoś się odważy powiedzieć że ten pseudo napompowany magik z Realu jest najlepszy to jebne śmiechem i psem poszczuje! Kurwa ślepi czy co? Gość nigdy się nie zbliży do poziomu Messiego czy Ronaldo nawet na 1/4.. Co do reszty? Moim zdaniem powinni być na gali i pogratulować mu.. Mimo że za chuja nie zasłużył.. Źle się zachowali..
16 gru 2018 | 13:38
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pełna zgoda. Jeszcze raz powtórzę: wszystkie tego ,rodzaju nagrody , Oskary, nagrody Nobla, Emmy itd,przyznawane przez tzw, branże są dyskusyjne i to bardzo , ale ostatnim bucem jest ten kto nie przychodzi na ich wręczenie a jeszcze syfi w mediach ,że to badziew i trociny. Żenua i tyle. O CR7 nawet nie chce mi sie gadać, ale Messi miał sznse zachować sie na poziomie. Szkoda.
16 gru 2018 | 01:34
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ZP powinien wygrac Kevin bo byl sam w domu, dla wielu tutaj to bylby nie lada wyczyn.
16 gru 2018 | 00:54
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda
16 gru 2018 | 00:44
-32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby liczyły się osiagnięcia danego roku to nagrodę zgarnąłby Griezmann/Varane. Gdyby liczyły się umiejętności wygrałby Messi/Ronaldo. Na siłę dali wygraną Modriciovi bo miał ckliwą historię. Dla Chorwatów więcej dawał chociażby Perisić. Modrić klasa mecz z Argentyną. Reszta to zwalnianie akcji, holowanie piłki i podania do tyłu. Ustawka jak fiks.
16 gru 2018 | 00:05
(Edytowany)
Co zrobil modlić w tym roku ???? A co zrobił cr7 i co zrobił Messi. Reszta się chowa i mogą się od nich uczyć, lewy też pokazał w lidze co jest wart tak więc niech zamknie mordę ten modlić bo Wojek Perez dał mu ta pilke
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co zrobil modlić w tym roku(indywidualnie )???? A co zrobił cr7 i co zrobił Messi. Reszta się chowa i mogą się od nich uczyć, lewy też pokazał w lidze co jest wart tak więc niech zamknie mordę ten modlić bo Wojek Perez dał mu ta pilke
16 gru 2018 | 00:58
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Biorąc pod uwagę osiągnięcia indywidualne jedyną ocenianą kategorią powinny być bramki po rzutach wolnych i karnych... Bo assysta po ktorej strzelasz bramkę to już drużynowo... Każdy wygrany mecz też drużynowo. Moim zdaniem dobrze że dali komuś innemu nagrodę niż CR7 czy Messiemu. To że Modrić'owi to już inna sprawa i każdy ma inne zdanie na ten temat.
15 gru 2018 | 23:40
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się w 100%. Też by mi było przykro na jego miejscu. Jeszcze po Ronaldo można się było tego spodziewać, ale na Messim się trochę zawiodłem. Szkoda, że najlepsi piłkarze na świecie, z których powinno się brać przykład, wykazują taki brak szacunku.
16 gru 2018 | 02:44
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tu właśnie idzie się jebać kształtowanie Ronaldo jako tego złego i Messiego jako tego dobrego przez media.
16 gru 2018 | 14:27
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Apwel o czym ty chlopie pierdolisz? TO NIE MESSI NA KAŻDYM KROKU DAJE DO ZROZUMIENIA, ŻE JEST IGNORANTEM I NARCYZEM. TRZEBA MIEĆ OSTRO NAJEBANE W BANI, ŻEBY UWAŻAĆ, ŻE MESSI JEST TAKI SAM ALBO GORSZY OD RONALDO. To, że nie przyjechali na galę z Ronaldo należy pochwalić, bo to jest plucie im na twarz.
16 gru 2018 | 04:28
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czemu Messi miał jechać? Nie był nominowany w żadnej kategorii Do tego odległe miejsce... Miał się pokazać z3by być na tej śmieszne grali i zobaczyć że jest na 5 miejscu... przecież przed ogłoszeniem wyników każdy wiedzial które będzie miał miejsce.
16 gru 2018 | 08:58
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A więc twoim zdaniem na galę mieliby przyjechać tylko ci którzy zajeli pierwsze 3 miejsca? Jak już powiedziałem - brak szacunku.
16 gru 2018 | 10:53
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się z Tobą również. Obrażona Księżniczki nie przyjechały bo nie nic nie wygrały. Szczerze należało mu się ponieważ grał i w sumie gra jak profesor na swojej pozycji. Chciałbym go w JUVE bo dla mnie mega kozak. Pozdro AVE JUVE
16 gru 2018 | 10:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się z Tobą również. Obrażone Księżniczki nie przyjechały bo nic nie wygrały. Szczerze należało mu się ponieważ grał i w sumie gra jak profesor na swojej pozycji. Chciałbym go w JUVE bo dla mnie mega kozak. Pozdro AVE JUVE
16 gru 2018 | 21:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mnie jedynie cieszy to choc i tak fani messiego nie przyznaja tego, ale Leo jest takim samym egoista jak Ronaldo tylko, ze jeden sie z tym nie ukrywa a drugi unika mediow :)
15 gru 2018 | 23:32
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie dziwię się środek Iniesta Nedved itp to fenomeno ale Modrić :D
15 gru 2018 | 23:34
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wiem ze niekulturalnie ale.... zamknij morde kurwa dzbanie
15 gru 2018 | 23:30
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Modrić ciebie wyjąć z Realu a Ronaldo to masz odpowiedź i po co więcej gadać :Dbez jaj
15 gru 2018 | 23:17
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma rację powinni być na gali nawet jeśli któryś z nich nie był na podium ..bo mimo wszystko szacunek jest najważniejszy tym bardziej że bardzo dobrze się znają
15 gru 2018 | 23:16
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
z drugiej strony ronaldo tez mial argumenty by zdobyc zlotą pilke , i mogl sie wkurzyc ze zostal nizej postawiony
15 gru 2018 | 23:00
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczerze? Dobrze powiedział!
15 gru 2018 | 22:58
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moim zdaniem Messi z Ronaldo powinni wziąć to na klatę, przyjechać na galę pogratulować Modrićowi i jechać do domów, mniej gadania by było. Zresztą Modrić jak Ronaldo czy Messi wygrywali bywał na tych galach.
15 gru 2018 | 22:44
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziwi się???
Na **j się żalić !!!!
15 gru 2018 | 22:31
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jaką ma mieć inną wartość???
15 gru 2018 | 22:19
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tacy zawodnicy dzięki właśnie tak dużym ego i poczuciu własnej wartości są gdzie są i woleli robić coś innego niż być na gali której nie wygrali. A że gale są okrojone z gwiazd to wina organizatorów bo wyniki znane 2 tyg przed więc elementu zaskoczenia i dramaturgi brak ;)
15 gru 2018 | 21:54
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten który w tym roku dostał złotą piłkę zasłużył na nią w 100 procentach. Złotą piłkę dostaje się za całokrztałt w danym roku a nie tyko za stanie pod bramką jak Ronaldo i czekanie na podanie by tylko dobić piłkę do bramki. Modrić z realem zdobył puchar europy tak jak Ronaldo , tylko że Modrić nie sta jak kołek tylko ciężko pracował na rzez drużyny i dzięki Modticiowi Ronaldo mógł strzelać gole. Modrić zdobył wicemistrzostwo świata, a co pokazał Ronaldo i Mesi na tych mistrzostwa? Po prostu kiepsko grali i pojechaliz niczym do domu. I Modrić zasłużenie dostał złotą piłkę bo w tym roku był najlepszym piłkarzem i najwięcej osiągnął. A to że Ronaldo i Messi nie pojawili sie na gali rozdaniu nagród to świadczy o ich kulturze. o kulturze i człowieczeństwu nie świadczą pieniądze ale przede wszystkim rozum o poczucie swej wartości jako człowieka, a ci dwaj okazali się zwykłymi chamami. Zaś przede wszystkim Ronaldo i jego otoczenie myśłą że pozjadali wszystkie rozumy całego świata a pokazali że rozumy mają na poziomie kury.
15 gru 2018 | 23:13
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłkarz który ma najwięcej goli asyst udanych dryblingów kluczowych podań nie dostaje Złotej Piłki. Zamiast niego dostaje ją piłkarz który w niczym nie był najlepszy. Ns jego miejscu też bym się nie pojawił. Jestem pewien że gdyby w Realu był Ronaldo o Chorwacie nie było by mowy. Jak to mówią Perez posmarowal
16 gru 2018 | 12:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mati 1514 Połka nożna to gra zespołowa i nie polega na samym strzelaniu goli. Aby napastnik strzelał na to ciężko pracuje cała drużyna i ten który w tym roku dostał złotą piłkę najbardzien swą grą zasłóżył na nią a nie Ronaldo rozbrykani czy Messi. Ronaldo był by nikim gdyby reszta zawodników Realu grał byle jak i nie miał by szans na zdobywanie bramek taka jest prawda o piłce nożnej czyli o grach zespołowych.
15 gru 2018 | 23:15
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nigdy nie rozumiałem, dlaczego wy polacy zawsze tak kłamiecie... Kłamstwo z mlekiem polskiej matki wysysacie?
Ronaldo zaliczył hat-tricka przeciwko Hiszpanii. Wyróżniał się. Gra w przeciętnym zespole i miał pecha w drabince, więc wyleciał.
Messi jak zawsze dawał 80% gry Argentynie. Grali naprawdę nieźle, ale przez fatalne błędy, mimo wielkiej gry Messiego, odpadli z mistrzostw.
Modrić z kolei ślizgał się po łatwej drabince, a jak przyszedł pierwszy wymagający mecz, Chorwacja była tłem dla Francji.

O LM pisanie sobie daruję. Już wszystko zostało powiedziane.
Teraz Messi i Ronaldo brylują w swoich ligach. Modrić od pół roku nie zagrał dobrego meczu, o jakimkolwiek wyróżnianiu się nie wspominając. Zaliczył za to kilka kompromitacji.

Kolejna ZP dla Pereza, jak znakomicie to Ibrahimović ujął.
15 gru 2018 | 23:26
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie, Ronaldo grał całkiem dobrze na Mistrzostwach. Tak jak mówisz, nie jego wina, że gra w takiej reprezentacji, a nie innej. Przez to, że np. Salah odpadł z Egiptem w fazie grupowej jego zupełnie się pomijało w debacie o Złotej Piłce. Modrić może i grał nieźle, ale przecież dwa razy wygrywali dopiero po karnych. Jakby odpadli za pierwszym razem to na pewno by nie było tylu postulatów o ZP dla Chorwata, mimo dobrej gry.
16 gru 2018 | 12:43
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Makaveli a skąd wiesz że kłamiemy? a wy niemiszki nie tylko kłamicie ale od zae=ranie dziejów mordujecie nie tylko Żydów i Polaków ale całą społecznoś ć europejską. Wy niemiaszki byliście , jesteście i będziecie zgnilizną świata
17 gru 2018 | 09:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdybyś nie wyjechał z tymi Polakami, to bym nawet zaplusował, bo zgadzam się z tą częścią wypowiedzi. Ale naprawdę nie trawię, gdy ktoś tak najeżdża na mój naród.
16 gru 2018 | 21:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja pierdole serio ktos jeszcze plsuje tego idiote -.- rozumiem, ze mozna uznac za zasluzana nagrode dla Modricia, ale widac, ze robisz to tylko z nienawisci do Ronaldo dobrze, ze nie raz juz zamknal ryj taki dzbana jak ty z jednej strony dobrze niech cie to boli
15 gru 2018 | 21:54
(Edytowany)
Dwie rzeczy wkurwiaja mnie najbardziej. 1 jak mój stary mówi mi że ruchał moja matkę. 2 ta kurwa Neymar i banda sprzedawczyków z PSG. A i jeszcze 3 jak wracam do domu i mi włączają router i każą się uczyć zamiast oglądać pamiętniki wampirów. W chuj z takim życiem kurwa.
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dwie rzeczy wkurwiaja mnie najbardziej. 1 jak mój stary mówi mi że ruchał moja matkę. 2 ta kurwa Neymar i banda sprzedawczyków z PSG. A i jeszcze 3 jak wracam do domu i mi wyłączają router i każą się uczyć zamiast oglądać pamiętniki wampirów. W chuj z takim życiem kurwa.
15 gru 2018 | 21:47
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
perez wygral z mesim, jak by ronaldo zostal napewno by wygral,musial wygrac ktos z realu i tyle
15 gru 2018 | 21:46
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta nagroda i tak nie ma żadnego znaczenia od kilku lat, ponieważ większość głosujących jest nie obiektywnych, prawie każdy głosuje na swojego kolegę z klubu czy reprezentacji. Lewandowski na 30 miejscu, Messi na 5 i wielu innych którzy znaleźli się w niewłaściwej kolejności.
15 gru 2018 | 22:39
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiedz polski cebulaku jakim prawem lewy mial byc w top 10? To ze nastrzelal ogorkom w bundeslidze?
16 gru 2018 | 04:14
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polski z małej liter ?? Paralityku umysłowy ...
16 gru 2018 | 13:09
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
koleś a gdzie ty chodziłeś do szkoły? Przymiotniki nazw własnych piszemy właśnie z małej litery. Czyli na pytanie jaki -- polski w tym kontekście.
17 gru 2018 | 12:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież Złota Piłka od poprzedniego wróciła do starego formatu i gdy nie jest już oficjalną nagrodą FIFA, z powrotem głosują dziennikarze France Football. W przeciwnym razie znowu pewnie wygrałby Ronaldo. Zawodnicy i trenerzy już nie głosują.
15 gru 2018 | 21:41
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardziej spodziewalbym sie: "To ich sprawa, szanuje ich decyzje"... Rownie dobrze mogl powiedziec, ze ten caly plebiscyt jest nie fair...
15 gru 2018 | 21:40
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zaczęło być meczące Messi , Ronaldo nie umieją przegrywać beka z nich totalna a co Modric
zasluzyl na to a chłopki od wygrywania piłek tego nie powinni wygrać dobrze się tak stało kibice .
RM -FC bedzieta płakać teraz pól roku
15 gru 2018 | 23:16
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Matko jedyna... Słyszałeś kiedykolwiek o czymś takim, jak znaki interpunkcyjne, albo składnia zdania? Napisz to jeszcze raz po polsku, bo takiego bełkotu nie da się zrozumieć.
15 gru 2018 | 21:33
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patrząc na wypowiedzi niektórych to strach pomyśleć co by było gdyby to nie Modrić dostał Złotą Piłkę a jakiś obrońca jak w 2006 roku Fabio Cannavaro.
15 gru 2018 | 21:33
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
15 gru 2018 | 22:02
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki est z ciebie typ więc i takie są twoje TYPY. Typuj tak dalej nie mając pojęcia o piłce. W piłce nożnej nie tylko patrzy się na zdobyte bramki ale i na stracone. Gdyby bramkarz każdy strzał wpuszczał do beramki to i gole Ronalda czy Messiego nie miały by żadnego znaczenia. Gdyby nie pomocnicy i obrońcy Ronaldo był by nikim. Tak że o całokrztałcie drużyny to nie tylko napastnik ale każdy zawodnik biorący udział w grze.
15 gru 2018 | 22:20
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
15 gru 2018 | 21:29
(Edytowany)
Ronaldo to w ogóle brak słów nie pogratulować i podać ręki byłemu już koledze.
-27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo to w ogóle brak słów nie pogratulować i podać ręki byłemu już koledze. Modric wygląda na poukładanego jak Kante czasem tacy zawodnicy widzą więcej niż czubek nosa.
15 gru 2018 | 21:19
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Gdyby chodziło o to, kto jest najlepszym piłkarzem, to Ronaldo i Messi musieliby wygrywać wszystkie nagrody aż do zakończenia swoich karier - dodał Chorwat."
Raczej co rok wygrywałby Messi. Każdy to wie, nawet kibice Realu tak jak ja xD
15 gru 2018 | 21:37
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie obrażaj kibiców Realu. Ty sam nim nie jesteś
15 gru 2018 | 21:40
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Heniu naparz sobie melisy i kładź się powoli bo Ci pikawa siądzie...
15 gru 2018 | 21:11
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gościu dostał ZP za 4 dobre mecze na MŚ i wielce wyszczekany się zrobił. Gdyby zastanowił się chociaż chwilę, to by wiedział że nagroda jest dla najlepszego piłkarza roku a nie dla najbardziej utytułowanego. Gdyby oceniać poziom piłkarski to by się nawet w top5 rozgrywających nie znalazł patrząc obiektywnie na cały kalendarzowy rok.
15 gru 2018 | 21:16
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to gratuluje twojej wiedzy, trochę więcej zainteresowania meczami i w tedy będziesz wiedział, ze za same MŚ tej ZP nie zdobył
15 gru 2018 | 21:24
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W lidze nie błyszczał, w LM nie błyszczał, w CDR nawet nie pograł. Synusiu, jestem kibicem RM od dziecka ale oprócz tego jestem sprawiedliwy w ocenach drużyn i poszczególnych zawodników. Modrić nie zasłużył by być w top15, bo w swojej karierze rozgrywał lepsze sezony a ten był przeciętny.
15 gru 2018 | 21:33
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No dla mnie to poza meczem z Danią we wszystkich meczach zagrał bardzo dobrze ogólnie cały turniej grał bardzo dobrze.
15 gru 2018 | 22:45
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I dostał za turniej MVP, a ZP jest za sezon, nie parę meczy.
15 gru 2018 | 22:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co Ronaldo pokazywał na początku sezonu w La Liga?
16 gru 2018 | 09:25
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nic, ale to był 2017 rok więc wystarczy pomyśleć przed napisaniem komentarza.
15 gru 2018 | 20:57
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety trzeba mu przyznać racje, ale on i tak nie powinien dostać złotej piłki bo było kilku lepszych od niego.
15 gru 2018 | 20:54
(Edytowany)
Neymar zdobędzie złota piłkę w następnym sezonie. Jest to prawda jest to jedna z tajemnic fatimskich a brzmi ona tak: "W kraju kawy narodzi sie chłopiec który po słowiańskim królu schede po nim obejmie i rządzić będzie kilka lat następnych z tronu Merowingow".
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar zdobędzie złota piłkę w następnym sezonie. Jest to prawda jest to jedna z tajemnic fatimskich a brzmi ona tak: "W kraju kawy narodzi sie chłopiec który po słowiańskim królu schede obejmie i rządzić będzie kilka lat następnych z tronu Merowingow".
15 gru 2018 | 21:45
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystko jest klarowne skąd te minusy? Kraj kawy - Brazylia. Słowiański król - Modric, tron Merowingow - Francja, Neymar jest Brazylijczykiem i gra w Paryżu. Jasne jak słońce.
15 gru 2018 | 20:53
+57
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do autora artykułu : dlaczego "wypalił"? Bardzo dobrze powiedział a autora chyba zbulwersowały słowa Modrica.
15 gru 2018 | 20:50
+88
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Modrić wygrał bo stały za nim równie mocne argumenty co za resztą. Kiedy nie wygrywał Sneider, Iniesta czy Ribery to były krzyki, teraz wreszcie dostał ktoś inny z wybitynmi osiagnięciami to żal że nie Ronaldo czy Messi. Nigdy się nie dogodzi.
15 gru 2018 | 21:17
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo Sneider wygrał potrójną koronę + finał mistrzostw świata, a Modrić ligę mistrzów + finał MŚ, a w LM zdecydowanie nie był wiodącą postacią Realu. Żale są, bo było wiele podstaw dać Złotą piłkę wspomnianym przez Ciebie zawodnikom, a Modriciowi już nie za bardzo, bardziej wygląda to na takie wepchnięcie na siłę, byle nie Messi i Ronaldo
15 gru 2018 | 21:47
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zdobycie Mistrzostwa świata to coś więcej niż nawet liga mistrzów bo to turniej rozgrywany co 4 lata a nie co roku jak LM. Dlatego osiągnięcia Modricia postawiłbym na niemal na równi ze Sneidera, Iniesty cz Riberego w ich latach. Jeśli Modric nie był wiądącym graczem to chyba nikt nie był. Miał nie mniejszy wpływ na grę niż Ronaldo.
15 gru 2018 | 22:25
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale przecież Modrić nie wygrał mistrzostw xD Jak może być niemal równy Sneijderowi, skoro zdobyli to samo + Sneijder miał mistrzostwo i puchar kraju. Poza tym strzelił 2 gole w wygranym 2:1 meczu z Brazylią, podczas gdy Modrić na MŚ marnował karne
15 gru 2018 | 22:53
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Faktycznie masz rację, nie wiem co mi się ubzdurało z tym wygraniem przez niego MŚ.
15 gru 2018 | 22:55
(Edytowany)
Spoko spoko, właśnie szczerze, to mi przez tę złotą piłkę też czasami zapominam, że Modrić nie wygrał MŚ. Łatwo się pomylić :)
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spoko spoko, właśnie szczerze, to ja przez tę złotą piłkę też czasami zapominam, że Modrić nie wygrał MŚ. Łatwo się pomylić :)
15 gru 2018 | 23:01
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz sporo racji że wybrano go byle nie wybrać Ronaldo czy Messiego. Może i Sneider czy Ribery w swoich latach zasługiwali ciut bardziej niż Modrić, ale faktem jest że słabego roku nie miał i właściwie poza nim oprócz wspomnianej dwójki widziałbym tam tylko Griezmana.
15 gru 2018 | 23:21
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"poza nim oprócz wspomnianej dwójki widziałbym tam tylko Griezmana" - serio? A Salah to co? Poprzedni sezon miał fantastyczny, lepszy statystycznie nawet od Messiego, w tym ponownie jest najskuteczniejszym piłkarzem Premier League. Ja wiem, że były MŚ, ale to nie oznacza że trzeba od razu przyznawać nagrodę Francuzowi. ;-)
16 gru 2018 | 01:28
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale właśnie moim zdaniem Modrić miał przeciętny rok :/ Niby wygrał LM, ale na mistrzostwach nie był żadnym liderem, marnował jedenastki, nie strzelił żadnej bramki, ale grał w dobrej drużynie, a że jest medialny i gra w Realu, to zrobili z niego bohatera
15 gru 2018 | 20:42
-19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak myśli że mu będą gratulować to się grubo myli .
15 gru 2018 | 20:44
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak podkreślił nie było ich na gali i to było nie fair myślenie nie boli
15 gru 2018 | 21:13
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie są jednak nie osobami które pociągają za sznurki i powinni uszanować Moricia w szczególności Ronaldo... wszyscy wiedzą o co chodzi. Głosowanie wirtualne :))
15 gru 2018 | 21:20
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po co się żali ? Pomysl skoro to tak nie boli ...
15 gru 2018 | 20:37
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wygrał plebiscyt popularności, a nie konkurs na najlepszego piłkarza 2018
15 gru 2018 | 20:34
-38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taaaak, powinni ci jeszcze oddać pokłon i zrobić zdjęcie na facebooka po gali z twoją głupią mordą z podpisem "nowy mistrz". "Ronaldo i Messi to prawdziwe zjawiska, które dominowały w futbolu w ostatnich dziesięciu latach" - on chyba naprawdę myśli, że jest od nich lepszy, gdzie pokora? Nigdy jej nie miał.
15 gru 2018 | 20:40
(Edytowany)
Aha czyli po tym co powiedział nie daje ci nic do myślenia, ze wie ze są nad nim, ale ze za ostatni sezon mu się to należy, za cały wysiłek jaki włożył ile chłopie masz lat, ze masz problemy z przyswajaniem wiedzy, jakby któryś z tej dwójki wygrał to było by fajnie, ale jak nie wygrywają to każdy otoczenia tychże piłkarzy kwestionuje tą nagrodę hipokryzja pierwsza liga!
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aha czyli po tym co powiedział nie daje ci nic do myślenia, ze wie ze są nad nim, ale ze za ostatni sezon mu się to należy, za cały wysiłek jaki włożył ile chłopie masz lat, ze masz problemy z przyswajaniem wiedzy, jakby któryś z tej dwójki wygrał to było by fajnie, ale jak nie wygrywają to każdy z otoczenia tychże piłkarzy kwestionuje tą nagrodę hipokryzja pierwsza liga!
15 gru 2018 | 21:24
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piszesz zeby czytal ze zrozumieniem, a sam opowiadasz o jego wysilku, ktory niby wlozyl w sezon. On nic takiego nie powiedzial, tylko stwierdzil "W tym plebiscycie ocenia się jednak osiągnięcia danego roku"...
16 gru 2018 | 00:50
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Będąc durniem nie mów do kogoś o takiej czynności jak myślenie to po pierwsze. Po drugie, z wypowiedzi nie wynika, że uznaje wyższość CR7 i LM10 lecz wyraźnie powiedział DOMINOWAŁY - czas przeszły. Po trzecie, jeśli mu należała się ta nagroda ze względu na kryteria jakie są brane pod uwagę przy wyborze to jakim cudem Ribery, Snejder i Iniesta nie dostali w przeszłości ZP ? Raz liczy się to a innym razem co innego? Messi uznaje się za najlepszego piłkarza, Ronaldo również, ale nigdy nie było tak, że jak wygrywał Ronaldo to Messi znieważał ZP i odwrotnie, Ronaldo jedynie przyznawał otwarcie, że się nie zgadza z wyborem. Różnica między poprzednimi galami a tą jest taka, że wtedy mocno zbliżeni do siebie piłkarskim geniuszem zawodnicy byli na topie i nie byli określani jako gorsi od modriciów. Przypuszczam, że CR7, Messi i Neymar nie przyszli po zobaczeniu "wycieków" wyników. Ronaldo patrzy i mówi sobie " Jaaa... Modrić przede mną, Messi piąty, a Benzema 17 pffffff je*** ten kabaret. Nie wiesz nawet, durniu, co to znaczy hipokryzja, przykład: plebiscyt najlepiej wyglądających samochodów i durnie twojego pokroju wybierają golfa 8 w tyle zostawiając lamborhini aventador i Ferrari 458. Twórcy lamborghini kwestionując wybór są hipokrytami, prawda? Durniu?
16 gru 2018 | 10:27
(Edytowany)
Posłuchaj ćwoku masz zwyczaj kogoś obrażać nie mając z tego powodu żadnych konsekwencji to się ciesz, w rzeczywistości dostał byś w łeb i byś nie był taki wyszczekany, nie udawaj jakiegoś inteligenta, bo nim nie jesteś, pisze jedynie ze Modrič zasłużył na złotą piłkę nic więcej nie zgadzam się z trendem przyznawania rok w rok złotej piłki Ronaldo czy Messimu, bo zwyczajnie w swiecie na to nie zasłużylii nie ma żadnej różnicy z poprzednimi falami, Ribery już przed galą wiedział, ze tej nagrody nie dostanie, ale na ceremonii się pojawił pajacu
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Posłuchaj ćwoku masz zwyczaj kogoś obrażać nie mając z tego powodu żadnych konsekwencji to się ciesz, w rzeczywistości dostał byś w łeb i byś nie był taki wyszczekany, nie udawaj jakiegoś inteligenta, bo nim nie jesteś, pisze jedynie ze Modrič zasłużył na złotą piłkę nic więcej nie zgadzam się z trendem przyznawania rok w rok złotej piłki Ronaldo czy Messimu, bo zwyczajnie w swiecie na to nie zasłużylii nie ma żadnej różnicy z poprzednimi galami, Ribery już przed galą wiedział, ze tej nagrody nie dostanie, ale na ceremonii się pojawił pajacu
16 gru 2018 | 18:05
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widzę, że zabolało durniu. Otóż nie udaję inteligenta bo jestem poprostu mądry w przeciwieństwie do ciebie, niestety. Twoja chęć rękoczynu bierze się z tego, że zostałeś zgnieciony prawdą. Przecież ty w ogóle nie myślisz, kierujesz się jakąś poprawnością, zdanie ludzi ponad prawdą ptfu. Jeszcze jedno - mówisz o jakimś fantastycznym świecie w którym dostał bym w łeb skąd wiesz kim jestem? Ile mam wagi, wzrostu, jaki jest mój poziom wysportowania, czy jestem drewniakiem czy rozłożył bym każdego kto nie miał kontaktu z sztukami walki w kilka chwil? Wiadomą jest tylko to że jesteś durniem i każde twoje zdanie jest temu dowodem.
16 gru 2018 | 18:29
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dureń to cię spłodził i widocznie w młodości byłeś bity po głowie nie tylko przez starych, bo po pisowni widać ze masz nie równo pod kopułą, a po co mi znać twoja wagę ile masz lat po pisowni widać ze masz max 16 i swoje problemy z życia codziennego i frustracje wylewasz tutaj, jest takie powiedzenie „Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.”, zrób coś dla ludzkości i odłącz internet gnoju!
16 gru 2018 | 20:25
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Człowiek dojrzały, mądry w dyskusji nie obraża rodziców - tekst pospolitego gimba btw jeśli daje ci satysfakcję obrażanie w taki sposób to stosuj to w stosunku do osób twego pokroju takich jak ja to nie rusza ; Zauważ, że ja odnoszę się tylko do tego co piszesz ty nie mając nic mądrego do powiedzenia ani nic na swoją obronę konstruujesz sobie w głowie karykaturalny obraz rozmówcy taki aby był dla ciebie odpowiedni, że byś mógł na niego sobie popatrzeć i utrzymać fałszywą wizję własnej osoby, zachować maksymalny kontrast - możesz mi nie wierzyć, ale ci współczuję. Twoja kolejna wiadomość kolejne objawy głupoty - co ma wiek biologiczny do rozwoju mentalnego? Możesz mieć te 20 lat i uważać się za dorosłego a jak już 40 stuknie to automatycznie stajesz się autorytetem. Ważne jest jak się przeżywa swoje życie i co się przeżywa były już przypadki ludzi którzy już jako nastolatkowie byli dojrzali i działali ku dobru otaczającego świata, ludzi. Mówię o czasach sprzed maks. 1 wieku bo w starożytności w miejscach cywilizowanych dojrzałość duchowa była czymś pospolitym. Ty aktualnie mógłbyś co najwyżej skończyć byle studia i zostać np. radiowcem i napierdalać frazesami przy poparciu tłumu ślepych i niemądrych. Nie obchodzi mnie już co wiesz jeszcze o moim tacie ani mamie, ani nawet kolejna historia mojego życia poeto. Zegnaj! Dosyć poświęciłem ci czasu. Mam nadzieję, że ten liść na twarz z mojej strony pobudzi cię do refleksji nad sobą. Nie pij, nie pal, nie uciekaj dalej od prawdy bo to nie ma sensu. Już naprawdę muszę iść bo zaraz przyjdzie tata i znowu będzie mnie bił po głowie za nie odrabianie lekcji i siedzenie przy komputerze po za tym przydało by się w końcu zdać tę cholerną podstawówke!
16 gru 2018 | 20:48
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Koleś sam bez jakichkolwiek argumentów zacząłeś mnie obrażać wiec udaj się do dobrego psychologa, bo widocznie nie wiesz co piszesz twoje wypociny gowno mnie obchodzą i koło dupy mi latają nara