Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności

Mourinho: trudno będzie wygrać ligę

5 sie 2015 | 14:27 2
Mourinho: trudno będzie wygrać ligę
Źródło zdjęcia: mooinblack / Shutterstock.com
Jose Mourinho uważa, że rywalizacja o mistrzostwo Anglii będzie w tym sezonie bardzo zacięta. Można zatem powiedzieć, że liga będzie ciekawsza...

Wszystko przez transfery, które dokonali pretendenci do tytułu. - Rok temu nie zdobyliśmy mistrzostwa, ale zareagowaliśmy dobrze jeszcze przed rozpoczęciem okna transferowego. Szybko zakontraktowaliśmy Diego Costę i Fabregasa - mówi Mourinho. - Teraz szybko reagowały Liverpool, Arsena i oba kluby z Manchesteru. Kupowały bardzo dobrych zawodników.

Mourinho docenia także ruchy transferowe mniejszych klubów. - Kupując coraz lepszych piłkarzy z innych lig - zauważa menedżer Chelsea.

W zeszłym sezonie Chelsea zdobyła 87 punktów. Portugalczyk uważa, że tym razem mistrz będzie miał skromniejszy dorobek, bo liga będzie bardziej wyrownana. - Może się mylę, ale wydaje mi się, że do tytułu wystarczy mniej punktów - powiedział Mourinho.
Źródło: Sky Sports
Komentarze
5 sie 2015 | 17:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
patrzac na transfery w premiership liga bedzie niezywkle wyrownana, kupa kasy poszla na nie byle jakich pilkarzy a do konca okna jeszcze ok 3 tyg. chelsea nie zaszala z wydatkami, aczkolweik ekipa wydaje sie byc mocna. mou ma nosa do the blues, tak samo bylo za poprzedniej jego kadencji - wydal hajs raz a dobrze , i efekty byly kilkuletnie. moze inne kluby wezma przyklad z tego pana ?
5 sie 2015 | 16:21
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co jak co ale ma racje ta ;)
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
3 (0)
2
2 (0)
3
2 (0)
5
2 (0)
6
2 (0)
7
2 (0)
8
2 (0)
9
2 (0)
10
2 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry News Tabela Zawodnicy Dyskusja