PZPN wydał komunikat w sprawie afery w reprezentacji. Ostre słowa Nawałki: Nie będę tego tolerował!

19 paź 2016 | 15:24 41
PZPN wydał komunikat w sprawie afery w reprezentacji. Ostre słowa Nawałki: Nie będę tego tolerował!
Źródło zdjęcia: Tomasz Bidermann/Shutterstock
- Takie sytuacje z zachowaniem niektórych kadrowiczów nie mogą mieć miejsca. Nie będę tego tolerował! - stwierdził stanowczo selekcjoner Adam Nawałka. PZPN opublikował oficjalny komunikat w związku z aferą w reprezentacji Polski.

"W związku z doniesieniami medialnymi dotyczącymi przejawów braku dyscypliny i niesubordynacji niektórych członków kadry narodowej podczas zgrupowania reprezentacji przed meczami eliminacyjnymi z Danią i Armenią, Polski Związek Piłki Nożnej oświadcza.

Przeprowadzono postepowanie wyjaśniające w wyżej wymienionej sprawie. Niestety, część informacji, jakie podali dziennikarze „Przeglądu Sportowego”, znalazło potwierdzenie w faktach.

Tak jak już wspominałem, PZPN nie ma zamiaru niczego zamiatać pod dywan – powiedział portalowi Łączy Nas Piłka prezes związku, Zbigniew Boniek. – Jesteśmy dumni z naszej reprezentacji, jej postawy na boisku. W trzech meczach zdobyliśmy siedem punktów, co jest świetną sytuacją przed kolejnymi meczami eliminacji mistrzostw świata. Jednak drużyna narodowa jest zobowiązana do sportowej postawy nie tylko na samym boisku. Także poza nim oczekujemy od każdego piłkarza kadry właściwego zachowania, godnego gry w biało-czerwonych strojach. Konkretne decyzje w zaistniałej sytuacji podejmie selekcjoner – dodał prezes Boniek.

Selekcjoner reprezentacji Polski, Adam Nawałka oświadczył portalowi ŁNP: – Takie sytuacje z zachowaniem niektórych kadrowiczów nie mogą mieć miejsca. Nie będę tego tolerował! Nie będzie mego przyzwolenia na łamanie zasad postawy reprezentanta Polski. Zawsze kierowałem się i kieruję w zarządzaniu reprezentacją jedną zasadniczą dewizą – dobro zespołu jest ponad wszystkim, także ponad indywidualnymi słabościami i wadami. Od trzech lat wykonujemy naszą pracę, uwieńczoną ćwierćfinałem mistrzostw Europy we Francji. Jestem przekonany, że nasza drużyna jest świadoma celu do jakiego zmierzamy – dodał Adam Nawałka.

PZPN pragnie podkreślić, że pierwsza reprezentacja Polski jest i zawsze będzie wizytówką polskiego futbolu. Miłość, szacunek i zaufanie jakie zdobyła wśród kibiców i sponsorów, są dla nas wartością nadrzędną. Sporadyczne incydenty, czy kłopoty, które zawsze mogą się przydarzyć w grupie młodych ludzi, nie są w stanie popsuć dobrego i atrakcyjnego wizerunku naszej drużyny narodowej.

Łączy Nas Piłka!"
Źródło: laczynaspilka.pl
Komentarze
20 paź 2016 | 00:08
-12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wraca osiem klas haha puszcze tam syna. Ojej kogos sprostuje CO Masz dopalacze daj zajarac i mam proszku posyp kreche ale kopie dopalmy ale fajnie Jaki z tego moral Niezostawiaj Rowera Przy Otwartej Lodówce
20 paź 2016 | 00:07
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
a co ci wszyscy dzialacze/nawalka/boniek mogli innego powiedziec? zajebiscie ze zrobili rozpierdol ? mówią to co ludzie chcą słyszeć

PRZECIEŻ NIE SPIERDOLĄ SOBIE WIZERUNKU, TO JEST BIZNES
20 paź 2016 | 00:02
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Haha kazdy ma swoje zdanie. Nowe dopalacze otworzyli
19 paź 2016 | 23:58
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Siedze od 3 godzin na na meczykach i dopisze () Pan Kliszka Kuma czacze Niech sie wstydza bo niepowinni ale mimo tego mamy te 6 a w sumie 7 Takze rehab dalej i grupa nasza A dziennikarze niech nie katuja KURWA czemu Szczesny niebroni Lewy zajebista postawa sam przyznal ze imprezy mieli i dobrze Ale jak grali na kacu tak to natrzezwo jeszcze lepiej Armency pili z nimi ale otym sie niemowi Nara
19 paź 2016 | 23:35
-6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wyjasnie dla jak was nazywaja gimbusy. Przyklad Man Utd Chelsea Lech dopiszcie se reszte miliony o po klubie bo co bo trener haha pieniadze A teraz Leicester Legia (szacun gdyby nie kibole) syf robia oni sa dumni niewarzne Arsenal Liverpool Celtic Porto Bayern te kluby sie nie sprzedaly taka podstawa Reprezentacje Albania Rumunia Islandia Armenia Obydwie Irlandie wiadomo Polska itd Anglia Hiszpania Brazylia Argentyna Belgia itp i Mistrzowie Europy Portugalia cieniutko Dobranoc
19 paź 2016 | 23:48
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie ćpaj serio
19 paź 2016 | 23:50
Komentarz usunięty
20 paź 2016 | 00:32
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
zmień dilera..uwierz próbowałem zrozumieć tekst ale niestety kiepsko mi to wyszło..
19 paź 2016 | 23:34
Komentarz usunięty
19 paź 2016 | 23:15
-7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A Pan Trener Nawalka jak usunie kogos z repry to niech najpierw Pomysli Teodorczyk haha Milik odpadl szkoda Ale Panie trenerze dawaj Teodorczyka do Lewego dostaw i jest git i Pierdol pismakow Mamy Ekipe Zawodowcow I Sie Ich Boja Kurwa sorry ale mam zjebana klawire i niemam a e itd do huja Musimy Polska VS Rumunia 4 : 0 Bo Rumunia taj jak my odrzywa My mamy gruba przewage bo tak Ostatnie zdanie OGOLNIE PILKARZE Z MALO ZNANYCH PANST SA PODSTAWA KLUBOW I ONI BUDUJA REPREZENTACJE NAJWIEKSZE TALENTY Z LIG. NAJMOCNIEJSZYCH SA SLABI I HUJA DAJA REPREZENTACJI POPROSTU PILKA NOZNA CZY KLUBOWA CZY REPREZENTACYJNA DOSZLA DO TAKIEGO POZIOMU ZE KAZDY Z KAZDYM MOZE WYGRAC FIFTY FIFTY
19 paź 2016 | 22:52
-7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
O jej Zaczyna sie jakis pismak powiedzial ze imprezy do rana chlanie Prawda jest taka ze jakby kazdy z pochlal i to grubo jak pisza to by niewstal i karetki Bo do h i k organizm by im niepozwolil taka systematyka klubowa dieta trening trening dieta suplementy dieta trening do h i k i wpisz se pomiedzy mecz A tu. Reprezentacja Maja pake bardzo silna w Europie kazdy z nich gra podstawe w klubie i bramy strzela Zebrali sie i blad zrobili bo podeszli w huj lekzewarzaco poprostu pociagneli przy piwie do konca bo podnieta ityle A nierobic afere Ma jakis pismak zdjecia do h nagrania nie Czy k jakis pismak dziennikarzyna ma wywiad z oskarzonymi nie Poprostu niech zrozumieja ze nara A nasi maja nauczke koniec zjazdow rodzinnych gmeranaia Maja wyjsc z grupy i byc W Finale
19 paź 2016 | 23:09
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Następny co wie jaka jest prawda.
19 paź 2016 | 17:55
+40
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wielu napinało się na tym forum że to co pisze PS jest...wybujałą fantazją dziennikarzy tej gazety....nie zamierzam ich bronić bo nie wszystko co piszą dziennikarze jest w 100% prawdą ale reakcja Bońka i Nawałki daje do zrozumienia że jednak dużo w tym racji .Stanowcze NIE pijącym i balującym w reprezentacji !!!!!
19 paź 2016 | 18:26
-17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jakbyś nie zauważył to Boniek powiedział ze nie wszystko się potwierdziło. A ty już piszesz że latali najebani i rzygali przez balkon... To po pierwsze.. A po drugie to jak ktoś wygrywa 2 mecze, zdobywa 6 punktów, wraca po 2 meczu wygranym do hotelu, je kolację gdzieś o 1 w nocy, jest nabuzowany adrenaliną i emocjami po wygranym meczu, to kładzie się do łóżka i od razu zasypia?? No ja bym na bank nie zasnął. Latał bym jak oszalały do rana :) A oni grali tylko w karty i pewnie wypili z 2 piwa - SZOK, JAK TAK MOŻNA :D aaa zapomniał bym dodać ze picie piwa zaleca bardzo wielu lekarzy, nie wierzycie to zapytajcie :)
19 paź 2016 | 19:07
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A ty już piszesz że latali najebani i rzygali przez balkon...jakoś nie przypominam sobie że to napisałem ...w pracy też walisz piwko ???
19 paź 2016 | 19:21
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To juz chyba odbylo sie po meczu/meczach? Jest afera bo ktos doniosl na nich i tyle...
19 paź 2016 | 19:44
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To bylo po meczu z Dania, a przed Armenia. Dlatego tak sie meczylismy.
19 paź 2016 | 20:44
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Znowu Ci się "mądrala" uruchomił?
Powinieneś zostać filozofem o Wszystko Wiedzący Najlepiej.
19 paź 2016 | 17:39
-5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nawałka powinien o tym wiedzieć i załatwić sprawy wewnątrz kadry. W różnych reprezentacjach wszyscy piją i będą pili, ale nigdy nic nie wychodzi na wierzch. Tylko tu jeba....e dziennikarskie padalce mają radochę z tego, że na świat podali info o swoich rodakach.
19 paź 2016 | 17:34
+29
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To takie lanie wody trochę, a gdzie konkrety? Kto zostanie pociągnięty do odpowiedzialności, kto wylatuje ewentualnie, co z Iwanem???
19 paź 2016 | 19:22
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nic z tym nie zrobia tylko postrasza...
19 paź 2016 | 17:23
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Spokojnie panowie. Chłopcy od kieliszka następnym razem się zastanowią zanim wezmą się za grę w karty.
19 paź 2016 | 17:14
+13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
wody nalane w tym oświadczeniu ale, żadnych konkretów...
19 paź 2016 | 16:39
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie będą niczego zamiatać pod dywan, ale teraz cicho sza, wszystko zamiotą pod dywan, a może kiedyś jakieś konsekwencje wynikną, byle bez nazwisk, konkretów i jakichś realnych decyzji. W końcu tyle wypowiedzianych na konferencji okrągłych frazesów musi mieć jakieś realne przełożenie praktyczne, prawda?

A w komentarzach dalej dominuje plucie na ludzi, którzy mieli odwagę powiedzieć prawdę o patologii. Dlaczego mnie to nie dziwi? Brawo, polacy. Idealny deser po "zwycięskiej porażce" z Realem z wczoraj.
19 paź 2016 | 16:46
Komentarz usunięty
19 paź 2016 | 17:51
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Podpsiuje sie pod twoim komentarzem wszystkimi konczynami :)
19 paź 2016 | 16:21
-62
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nawałka pijak żal mu dupe ściska bo nie chcieli z nim pić, taki typowy polaczek, niech kończy karierę trenerską razem z tą całą banda drewniaków piłkarzyków gowniakow polaczków
19 paź 2016 | 17:19
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Co Ci tu by odpowiedzieć ? - weź się goń chłopczyno !
19 paź 2016 | 19:47
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
kubol70 teraz to mu przyjebales, napewno ma przez ciebie depresje lol
19 paź 2016 | 18:21
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Typowy polaczek to wychodzi z Twojego postu. Typowy polaczek
19 paź 2016 | 16:10
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Przeglad Sportowy to gowno siejacy propagande.. chodzi im o wypromowanie siebie
19 paź 2016 | 16:46
Komentarz usunięty
19 paź 2016 | 16:08
+31
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Po wczorajszym meczu uważam że na zgrupowania kadry powinien być powoływany Kucharczyk. Chłopaki zobaczą jak nie powinni grać w piłkę i wyniki znacznie się poprawią :D
19 paź 2016 | 16:40
+26
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kuchy przynajmniej szybko biegał, a że tragicznie nie trafił do bramki to inna sprawa. Bardziej w oczy rzuciło mi się podawanie piłek przez Jodłowca - reprezentant Polski!!!??
19 paź 2016 | 17:25
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Zawsze znajdzie się jakiś patałach , na którego nie wiem czemu stawiają selekcjonerzy Polskich reprezentacji narodowych takich jak dziekanowski , rasiak ... czy teraz jodłowiec. (pisownia zamierzona).
19 paź 2016 | 19:25
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dokladnie ja uwazam, ze najbardzie "wyroznial" sie Jodlowiec...
19 paź 2016 | 16:06
+23
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ciekawe czy ujawnią kto faktycznie nalezał do grona tych balujacych.
19 paź 2016 | 15:57
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Czyli nic nie było typowa odpowiedz na pierdoły PS brawo Nawałka i Boniek
19 paź 2016 | 15:49
+61
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nawałka wkurwiony, bo go nie zaprosili na impre.
19 paź 2016 | 19:27
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wkurwiony bo prosil zeby nikt tego nie zauwazyl... Ale zapomnial, ze jak sie troche wypije to to sie nie zwaza na to czy ktos to zauwazy. A i pewnie jakies kurewki tez zamowili...
19 paź 2016 | 15:40
+21
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mam nadzieję że takich sytuacji już nie będzie. Nawałka dobrze powiedział " Nie będę tego tolerował!"
19 paź 2016 | 19:28
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ale tez nie powiedzial, ze kogos wyrzuci z kadry...
19 paź 2016 | 15:32
+14
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To chlali w końcu czy nie ?
19 paź 2016 | 15:29
+22
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
"Sporadyczne incydenty, czy kłopoty, które zawsze mogą się przydarzyć w grupie młodych ludzi, nie są w stanie popsuć dobrego i atrakcyjnego wizerunku naszej drużyny narodowej." Czyli nie o Boruca chodziło ;)
19 paź 2016 | 15:41
+24
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dla obecnego prezesa czy trenera każdy zawodnik to jeszcze młody człowiek :)
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
2
11 (5)
3
6 (0)
4
6 (0)
5
6 (0)
6
5 (0)
7
5 (0)
8
5 (0)
9
5 (0)
10
4 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry News Tabela Zawodnicy Dyskusja