Właściciel Chelsea zrobił ze Stamford Bridge baner reklamowy. Nowa inicjatywa na stadionie [WIDEO]

Właściciel Chelsea zrobił ze Stamford Bridge baner reklamowy. Nowa inicjatywa na stadionie [WIDEO]
Ronald Gorsic/CROPIX/SIPA/PressFocus
Na londyńskim Stamford Bridge przeprowadzono kolejną akcję promocyjną. W wyniku współpracy z Hiltonem zmodyfikowano stadionowe trybuny.
Todd Boehly został współwłaścicielem londyńskiej Chelsea w 2022 roku. Roman Abramowicz sprzedał udziały Amerykaninowi i spółce BlueCo.
Dalsza część tekstu pod wideo
Od momentu kupna klubu przez firmę, działania biznesmena prowadziły do licznych kontrowersji. Polityka transferowa "The Blues" była dużym zaskoczeniem dla kibiców.
Latem ubiegłego roku ogłoszono, że sieć hoteli Hilton zostanie globalnym partnerem Chelsea. Niedawno można było dostrzec pierwsze efekty kasowej współpracy.
Na trybunach Stamford Bridge zamontowano pomniejszoną wersję pokoju hotelowego. Wśród krzesełek stadionowych znalazły się łóżko, szafka nocna czy wieszak.
Kampania reklamowa Hiltona rozpoczęła się zaledwie kilka dni po akcji promocyjnej, która wywołała konsternację wśród kibiców. Wspomniana inicjatywa miała miejsce podczas meczu Premier League pomiędzy Chelsea a Fulham.
Wówczas na trybunach stadionu zasiadło siedmiu mężczyzn, którzy myli zęby i czytali książki. Jak się później okazało, wizyta niespodziewanych gości była akcją promocyjną filmu "Argylle", o czym pisaliśmy TUTAJ.
Mycie zębów na Stamford Bridge
Twitter Screen
Redakcja meczyki.pl
Filip Węglicki23 Jan · 11:43
Źródło: Daily Mail

Przeczytaj również